دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه یک جامعه فکری منحصر به فرد است و فرصت های آموزشی و پژوهشی نوآورنه ای را ارائه می دهد.

دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه محل تجمیع برای ارتباطات علمی بین متخصصان روسی و بین المللی می باشد ؛ اگر قصد تحصیل در دانشگاه پزشکی فدرال far eastern  روسیه را دارید ، پیشنهاد می کنیم در ابتدا مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه را مطالعه نمایید ؛ کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) نیز اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص دانشگاه های کشور روسیه و بالاخص دانشگاه پزشکی فدرال far eastern  روسیه در اختیار شما قرار خواهند داد.

دانشگاه فدرال خاور دور ، دانشگاهی روسی است که در سال 1899 تاسیس شده است و در سال 1956 ، شورای وزیران اتحاد جماهیر شوروی آن را به دانشگاه ایالتی خاور دور تغییر نام داد.

با فرمان ریاست جمهوری در سال 2008 ، این موسسه به شکل فعلی خود تغییر ساختار داد و نام خود را به طور رسمی به دانشگاه فدرال Far Eastern تغییر داد و یک پردیس جدید طراحی کرد ؛ دانشگاه فنی ایالتی خاور دور (FESTU) ، دانشگاه اقتصاد ایالتی اقیانوس آرام (TSUE) و موسسه آموزشی دولتی Ussuriisk در دانشگاه (USPI) ادغام شدند ؛ پس از نشست APEC در سال 2012 ، دانشگاه فدرال خاور دور یک پردیس جدید در جزیره راسکی وستوک در سال 2013 ساخت.

دانشکده پزشکی دانشگاه فدرال far eastern روسیه در سال 2021 جایگزین دانشکده زیست پزشکی ، به عنوان دانشکده پزشکی دانشگاه پزشکی فدرال خاور دور شناخته شد.

فهرست مطالب
دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

رشته های دانشکده پزشکی دانشگاه فدرال far eastern روسیه

دانشگاه پزشکی فدرال Far eastern ، شامل تقریبا 3000 کارمند و استاد است و این دانشگاه توانسته نسبت خوبی از اعضای هیئت علمی آموزش دیده دارای تحصیلات عالی مجهز به فناوری مدرن را فراهم آورد ؛ همچنین ، دانشگاه پزشکی فدرال Far eastern متعهد به ارتقای آموزش مراقبت های بهداشتی مردم کشور است.

حال ، رشته های دانشکده پزشکی دانشگاه فدرال Far eastern روسیه شامل چه مواردی است؟ برنامه های درسی این دانشگاه در دوره شش ساله شامل موضوعات علوم طبیعی (شیمی ، زیست شناسی ، پزشکی ، فیزیک ، آناتومی ، ژنتیک ، بافت شناسی ، سیتولوژی ، بیوانفورماتیک ، فیزیولوژی و …) ، موضوعات اقتصادی و علوم انسانی (حقوق پزشکی ، اقتصاد ، مدیریت پزشکی ، زبان و …) موضوعات حرفه ای (پزشک عمومی ، بیوشیمی پزشکی و بیوتکنولوژی ، پروپدئوتیک ، پرستاری ، داروسازی ، جراحی ، روش های تشخیص و درمان و …) می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های علوم پزشکی در برترین دانشگاه های روسیه با راهنمایی مشاوران خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

همچنین ، در برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه پزشکی فدرال Far eastern روسیه ، علاوه بر برنامه هایی به زبان روسی ، برنامه هایی هم به زبان انگلیسی نظیر رشته بیوتکنولوژی به چشم می خورد ؛ برنامه زیست شناسی سلولی و مولکولی نیز از برنامه های دوره کارشناسی ارشد می باشد.

تخصص های دوره رزیدنتی نیز شامل درمان های عمومی و خاص ، انکولوژی ، جراحی ، تشخیص اشعه ایکس ، تروماتولوژی ، ارتوپدی ، دندان شناسی ، بیماری های عفونی ، اپیدمیولوژی ، پروپدئوتیک ، اورولوژی ، غدد درون ریز ، زنان و زایمان ، درماتونرولوژی ، مغز و اعصاب ، جراحی مغز و اعصاب ، روانپزشکی ، روانشناسی پزشکی ، ژنتیک پزشکی ، بهداشت عمومی ، مدیریت پزشکی و پزشکی قانونی می باشد.

اگر اطلاعات بیش تری در خصوص رشته های دانشکده پزشکی دانشگاه فدرال Far eastern روسیه می خواهید داشته باشید ، می توانید با کارشناسان هلدینگ مهاجرتی رجبی در تماس باشید.   

بان تحصیل رشته های پزشکی در دانشگاه فدرال far eastern روسیه

زبان تحصیل رشته های پزشکی در دانشگاه فدرال far eastern روسیه

زبان تحصیل رشته های پزشکی در دانشگاه فدرال far eastern روسیه چیست؟ دانشکده پزشکی دانشگاه فدرال دور به عنوان دانشکده پزشکی شناخته می شود و دانشگاه فدرال far eastern روسیه در سال 2013 آموزش پزشکی را آغاز کرد.

آموزش به زبان انگلیسی نیز در سال 2016 در این دانشگاه شروع شد ؛ لذا در دانشگاه FEFU ، علاوه بر برنامه های به زبان روسی ، برنامه ای به زبان انگلیسی به نام پزشکی عمومی ، نیز ارائه می شود که در حال حاضر حدود 500 دانشجو را جذب کرده است و طول این دوره آموزشی 6 سال است.

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

دانشگاه فدرال far eastern روسیه ، دانشگاهی دولتی است ؛ لذا ، از استانداردهای آموزشی دولتی روسیه پیروی می کند و توسط دولت روسیه حمایت مالی و اداره می شود ؛ مدرک تخصصی روسیه پس از فارغ التحصیلی (مدرک M.D در کشورهای CIS) ارائه می شود ؛ دانشکده زیست پزشکی به انواع امکانات بالینی از جمله مرکز پزشکی دانشگاه فدرالFar Eastern  دسترسی دارد.

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه پزشکی فدرالFar Eastern  روسیه شامل موارد مختلفی است  و می تواند معافیت از شهریه را با توجه به برنامه انتخابی برای کل دوره تحصیل به دنبال داشته باشد ؛ مبلغ کمک هزینه ماهانه بسته به عملکرد تحصیلی دانشجو و نیز برنامه انتخابی در دانشگاه پزشکی فدرالFar Eastern  روسیه به صورت زیر خواهد بود:

همچنین ، متقاضیان برنامه های آموزش زبان روسی می توانند از یک بورس اضافی برای دوره مقدماتی یک ساله بهره ببرند.

دوره مبلغ کمک هزینه
دانشجویان کارشناسی 1700 تا 9000 روبل در ماه
دانشجویان کارشناسی ارشد 3000 تا 9000 روبل در ماه
دانشجویان دکترا 7500 تا 11500 روبل در ماه

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه پزشکی فدرال far eastern

دانشگاه فدرال خاور دور روسیه بر اساس رنکیگ وزارت آموزش و پرورش این کشور ، از جمله 5 دانشگاه برتر در روسیه می باشد ؛ همچنین این دانشگاه در رنکینگ دانشگاه های ملی رتبه دوم را از آن خود کرده است و دانشگاه همواره به دنبال بهبود جایگاه خود می باشد ؛ دانشگاه فدرال خاور دور در رنکینگ QS نیز از جایگاه خوبی برخوردار است.

ماهیت نوآورانه ی آموزش ، دوره های آموزشی مختلف ، توسعه ی حرفه ای کارکنان بخش آموزش و … باعث شده تا این دانشگاه در سطح بین المللی شناخته شده باشد ؛ همچنین روسیه در سال 2003 عضو فرآیند بولونیا شده است ؛ همه این دلایل باعث شده تا مدارک تحصیلی دریافت شده از روسیه در تمامی رشته ها از جمله پزشکی و پیراپزشکی مورد تایید کشورهای اروپایی باشد.

دانشکده های دانشگاه فدرال خاور دور روسیه عبارتند از:

  • دانشکده زیست پزشکی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده علوم طبیعی
  • دانشکده اقتصاد و مدیریت
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده ی مطالعات بین المللی و منطقه ای
  • دانشکده اقتصاد اطلاعات

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه ، از جمله پرستاری پرطرفدار است و هر ساله دانشجویانی را از سراسر دنیا جذب می کند ؛ مدارکی مثل کپی یا اسکن پاسپورت ، گواهی تحصیلی تحصیلات قبلی یا دیپلم داوطلب (ترجمه شده به زبان روسی یا انگلیسی) و هزینه درخواست 3500 روبل روسیه برای درخواست مورد نیاز می باشد.

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های معتبر روسیه را دارید مطالعه مقالات زیر را توصیه می کنیم ؛ اطلاعات مقالات به روز است.

تحصیل پزشکی در دانشگاه فدرال far eastern روسیه

تحصیل پزشکی در دانشگاه فدرال Far Eastern روسیه دارای بالاترین سطح است و استاندارهای ملی روسیه و استانداردهای بین المللی را در نظر گرفته است ؛ آموزش پزشکی عمومی 6 سال به طول خواهد انجامید و دوره های دانشگاه فدرال Far eastern ، برنامه های پزشکی با کیفیتی را تحت اساتیدی مجرب و نیز زیر ساخت های پیشرفته ارائه می دهد ؛ به طور کلی ، این دانشگاه به دلیل ارائه برنامه های پزشکی در مقطع کارشناسی (MBBS) شناخته شده است.

دوره های کارشناسی: دپارتمان MBBS ، مدت زمان دوره 6 سال

دانشگاه پزشکی فدرالFar Eastern  روسیه ، به عنوان یک دانشگاه دولتی ، پس از فارغ التحصیلی مدرک متخصص روسیه (M.D در کشورهای CIS) را ارائه می دهد و برای ورود به این رشته نیاز به آزمون ورودی (شیمی و زیست شناسی) است ؛ دقت کنید که برای دانشجویان بین المللی پزشکی عمومی نیاز به دانستن زبان روسی نیست و زبان آموزش در طی 6 سال انگلیسی می باشد.

از امکانات بالینی دانشکده زیست پزشکی می توان به دسترسی به مرکز پزشکی FEFU اشاره نمود.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه فدرال far eastern روسیه

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه فدرال Far eastern روسیه و به طور کلی تحصیل در کشور روسیه از مزایای بسیاری برخوردار است که از جمله آن ها موارد زیر خواهند بود:

  • ارائه هزینه تحصیلی و یا بورسیه کامل برای تحصیل دندانپزشکی
  • کیفیت آموزش بالا
  • بهره از تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بسیار عالی
  • اعتبار دانشگاه های دندانپزشکی کشور روسیه در جهان
  • برگزاری دوره های پیش از دانشگاه برای آموزش زبان روسی و یا دروس پیش نیازی چون زیست ، شیمی و ریاضی

تحصیل دندانپزشکی ، مدرک دکترای پزشکی برای رشته های پزشکی عمومی ، دندانپزشکی و پزشکی را به دنبال خواهد داشت و دوره تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه 5 سال است که البته طول دوره تحصیل به زبان آموزش بستگی دارد ؛ لذا ، اگر رشته دندانپزشکی به زبان روسی را انتخاب کنید ، به 6 سال زمان نیاز است و در یک سال اول زبان روسی آموزش داده می شود.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه فدرال far eastern روسیه

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه فدرال far eastern

دانشگاه فدرال شرقی رشته هایی نظیر داروسازی ، بیولوژیک و علوم تغذیه را ارائه داده است ؛ این دانشگاه با انجام تحقیقاتی گسترده در زمینه های تخصصی سعی دارد تا تبدیل به یک قطب علمی در جهان شود.

دانشکده زیست پزشکی دانشگاه فدرال Far eastern روسیه ، دوره های آموزشی در پزشکی ، سیستم های فنی زیستی ، زیست پزشکی ، سیستم های فنی زیستی ، تغذیه و بیولوژیکی و داروسازی را ارائه می دهد ؛ تحصیل رشته رشته داروسازی در دانشگاه فدرال Far eastern روسیه 5 سال طول می کشد و برای تحصیل در این رشته دوطلب می بایست گواهی یا دیپلم دبیرستان یا دیپلم تحصیلات حرفه ای متوسطه (به همراه ریز نمرات) را داشته باشد.

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه فدرال far eastern روسیه​

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه فدرال far eastern روسیه

یکی از بهترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه فدرال Far eastern است ؛ تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه فدرال Far eastern روسیه به 5 سال زمان نیاز دارد ؛ همچنین ، تحصیل پرستاری در این دانشگاه امکان دریافت آموزشی عالی و ورود به بازار کار و تبدیل شدن یک فرد حرفه ای را برای دانشجویان بین المللی فراهم می سازد.

علاوه بر این ، دانشگاه فدرال خاور دور امکان فعالیت در بهترین کلینیک های چند رشته ای روسیه را برای دانشجویان پرستاری فراهم آورده است تا دانشجویان بتوانند مهارت های مورد نیاز را کسب نمایند.

خوابگاه های دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

خوابگاه های دانشجویی دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه شامل گزینه هایی برای اقامت دانشجویان در اتاق های خوابگاه می باشند ؛ اتاق های خوابگاه دارای امکانات و تمامی وسایل مورد نیاز می باشند ؛ در زمان ورود به خوابگاه به دانشجویان رختخواب داده می شود و اتاق ها هر هفته توسط پرسنل تمیز می شوند.

هر طبقه از ساختمان هر خوابگاه دارای آشپزخانه برای پخت و پزهای فردی دانشجویان با تمامی تجهیزات آشپزخانه می باشد ؛ همچنین ، ساختمان های خوابگاه به اتاق های رختشویی برای شتسشوی فردی دانشجویان مجهز شده اند ؛ لذا ، دانشجویان دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه با خیالی راحت می توانند در این خوابگاه ها استراحت ، مطالعه و یا با دوستان خود ملاقات نمایند.

اتاق های دو نفره (3960 روبل) ، سوئیت های سه نفره (2600 روبل) و نیز سوئیت هایی برای 4 دانشجو (2300 روبل) از گزینه های اقامتی برای دانشجویان دانشگاه پزشکی فدرالfar eastern  روسیه می باشد.

به طور کلی ، گزینه های دو اتاقه و سوئیت برای دانشجویان تمام وقت ، دانشجویانی که در برنامه های مستمر ثبت نام کرده اند ، کارآموزانی که در دانشگاه پزشکی فدرالfar eastern  روسیه تحصیل می کنند و دانشجویانی که منتظر ثبت نام هستند ، در دسترس می باشد.

شهریه رشته های مختلف دانشگاه پزشکی فدرال far eastern

هزینه های تحصیل در دانشگاه فدرال خاور دور روسیه به رشته ای که تحصیل می کنید و نیز دوره تحصیلی دانشجو بستگی دارد ؛ ساختار شهریه رشته های مختلف دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه و هزینه های MBBS در این دانشگاه در سال 2022 به صورت زیر خواهد بود:

هزینه های تحصیل هزینه سالانه
برنامه تخصصی پزشکی عمومی (6 ساله) 295000 روبل روسیه (معادل 4000 دلار آمریکا)
هزینه اقامت تقریبا 550 دلار
مقطع زبان تحصیل شهریه (روبل)
کارشناسی انگلیسی 290000
کارشناسی روسی از 140000 تا 285000
کارشناسی ارشد انگلیسی از 140000 تا 360000
کارشناسی ارشد روسی 130000 تا 390000
دکترا انگلیسی از 380000 تا 540000
دکترا روسی 290000 تا 425000

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ، همواره در تلاشیم تا با ارائه اطلاعات صحیح ، مسیر مهاجرت را از انحراف و ابهام خارج کرده و با امن ترین شیوه ها شما را به اهداف مهاجرتی تان برسانیم ، ارائه مشاوره های رایگان هم مبتنی بر همین هدف است ، شما می توانید با درج شماره تماس و یا برقراری ارتباط با کارشناسان دفاتر تهران و شیراز مجموعه بزرگ رجبی از خدمات مشاوره ای رایگان و همچنین جلسات حضوری تخصصی بهره مند شوید.

تصاویر ارائه شده ، عکس ویزاهای تحصیلی کشور روسیه است که مراجعین عزیز ما موفق به اخذ آن ها شده اند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بررسی رایگان شرایط اولیه برای تحصیل پزشکی در دانشگاه های روسیه با درج شماره تماس در فرم مشاوره!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دسترسی به دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

دانشگاه فدرال شرق دور روسیه شامل یک پردیس است و همان گونه که بیان شد ، در جزیره راسیکی (Russky Island) در شهر ولادی وستوک (Vladivostok) واقع شده است ؛ پردیس این دانشگاه از جمله زیباترین دانشگاه های جهان به حساب می آید.

شهر ولادی وستوک در بخش جنوب شرقی قرار گرفته و این شهر ایستگاه پایانی خط آهن سراسری سیبری می باشد ؛ اگر می خواهید در مورد نحوه دسترسی به دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه اطلاعات کامل تری داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان گروه مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

سوالات پر تکرار دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه

برنامه های درسی این دانشگاه در دوره شش ساله شامل موضوعات علوم طبیعی (شیمی ، زیست شناسی ، پزشکی ، فیزیک ، آناتومی ، ژنتیک ، بافت شناسی ، سیتولوژی ، بیوانفورماتیک ، فیزیولوژی و …) ، موضوعات اقتصادی و علوم انسانی (حقوق پزشکی ، اقتصاد ، مدیریت پزشکی ، زبان و …) موضوعات حرفه ای (پزشک عمومی ، بیوشیمی پزشکی و بیوتکنولوژی ، پروپدئوتیک ، پرستاری ، داروسازی ، جراحی ، روش های تشخیص و درمان و …) می باشد.

در دانشگاه FEFU ، علاوه بر برنامه های به زبان روسی ، برنامه ای به زبان انگلیسی به نام پزشکی عمومی ، نیز ارائه می شود که در حال حاضر حدود 500 دانشجو را جذب کرده است و طول این دوره آموزشی 6 سال است.

  • دانشجویان کارشناسی 1700 تا 9000 روبل در ماه
  • دانشجویان کارشناسی ارشد 3000 تا 9000 روبل در ماه
  • دانشجویان دکترا 7500 تا 11500 روبل در ماه

دانشگاه فدرال خاور دور روسیه بر اساس رنکینگ وزارت آموزش و پرورش این کشور ، از جمله 5 دانشگاه برتر در روسیه می باشد ؛ همچنین این دانشگاه در رنکینگ دانشگاه های ملی رتبه دوم را از آن خود کرده است و دانشگاه همواره به دنبال بهبود جایگاه خود می باشد ؛ دانشگاه فدرال خاور دور در رنکینگ QS نیز از جایگاه خوبی برخوردار است.

برنامه تخصصی پزشکی عمومی (6 ساله) 295000 روبل روسیه (معادل 4000 دلار آمریکا) بصورت سالانه

دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه که در رنکینگ جهانی از جایگاه خوبی برخوردار است و دارای کیفیت آموزشی و تجهیزات پیشرفته ای است ، رشته های مختلفی را ارائه داده و دانشجویان بین المللی از سراسر جهان می توانند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند ؛ برای اطلاعات بیش تر در خصوص دانشگاه پزشکی فدرال far eastern روسیه می توانید با متخصصین موسسه مهاجرتی رجبی در ارتباط باشید ؛ همچنین ، در مقاله مهاجرت به روسیه انواع روش های قانونی مهاجرت به این کشور شرح داده شده است.

برای مقایسه برترین دانشگاه های پزشکی روسیه مقالات زیر را مرور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه