دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه

دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد ، این دانشگاه در تپه های ساریایر استانبول واقع شده است.

اگر شما نیز قصد تحصیل در دانشگاه های ترکیه را دارید و به دنبال بهترین دانشگاه علوم پزشکی هستید تا انتهای این مقاله با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در ترکیه را بخوانید تا بدانید برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور باید از کجا شروع کنید.

دانشگاه خصوصی کوچ استانبول در میان رتبه بندی جهانی اولین دانشگاه ترکیه است ، این دانشگاه یک موسسه تحقیقاتی خصوصی ، غیرانتفاعی و جامع است ، فلسفه آموزشی این دانشگاه بر اصل آموزش خلاق و یادگیری مشارکتی استوار است.

دانشگاه کوچ به دلیل استفاده از بهترین استاید و داشتن سطح علمی بالا از دیگر دانشگاه های ترکیه متمایز شده است ، دانشگاه کوچ با ساختار علمی قوی ، فرصت‌های تحقیقاتی ، دستاوردهای بین‌ المللی ، محیط اجتماعی زنده و طیف گسترده‌ای از فرصت ‌های شغلی پس از فارغ ‌التحصیلی ، توجه بهترین دانشجویان ترکیه و خارج از کشور را به خود جلب می‌کند برخی از نکات برجسته این دانشگاه به شرح زیر است.

  • بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی
  • اساتید دارای مدارک پیشرفته از دانشگاه های موسسات برتر اروپایی و آمریکایی
  • 21 مرکز تحقیقاتی ، 5 تالار پژوهشی و آموزشی
فهرست مطالب
دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه

رشته های دانشکده پزشکی دانشگاه کوچ استانبول ترکیه

دانشگاه کوچ از بدو تأسیس دیدگاهی مترقی ، گسترده و دانشجو محور داشته است ، دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه تدریس را از طریق تحقیق ، انتقاد و خلاقیت تشویق انجام می دهد ، همکاری با موسسات بین المللی و همچنین سخنرانی های دانشگاهیان و رهبران تجاری مشهور بین المللی نیز به کیفیت آموزش در دانشگاه کوچ کمک می کند.

رشته های دانشکده پزشکی دانشگاه کوچ استانبول ترکیه دارای رشته های بسیار متنوعی است ، در ادامه به برخی از این رشته ها اشاره می کنیم.

  • پزشکی
  • پرستاری
  • دندانپزشکی
  • داروسازی

اگر شما نیز از قبولی پزشکی ، پرستاری یا دندانپزشکی نا امید شده اید پیشنهاد ما به شما عزیزان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه است ؛ شما می توانید به راحتی در این دانشگاه خصوصی تحصیلات خود را تکمیل کنید و به رویای خود برسید.

در این راه مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همراه شما خواهند بود ، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت و کسب اقامت تحصیلی ترکیه با مشاورین ما در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام همراه باشید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

پیشنهاد برترین دانشگاه های ترکیه با توجه به شرایط و اهداف شما توسط مشاوران رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان تحصیل رشته های پزشکی در کوچ استانبول

زبان تحصیل رشته های پزشکی در کوچ استانبول چیست؟ به صورت کلی رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه به جز پرستاری (که ترکی است) به زبان انگلیسی تدریس می شود.

هر دانشجو هنگام درخواست برای این دانشگاه باید مدرک تافل 4.550 به بالا را ارائه دهد و اگر شما این مدرک را ندارید باید حتما در آزمون تعیین سطح دانشگاه شرکت کنید.

اگر در این آزمون مهارت بالای زبان انگلیسی خود را ثابت کردید می توانید در آزمون مهارت دانشگاه شرکت کنید؛ اما دانشجوياني که نمره تعیین سطح آنها به اندازه کافی بالا نیست باید از سطوح مقدماتی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند.

آزمون تعیین سطح یک آزمون یک ساعته است که شامل 100 سوال است ، آزمون مهارتی که در طول دوره ثبت نام داده می شود ، آزمون تافل نهادی است.

زبان تحصیل رشته های پزشکی در کوچ استانبول

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه کوچ استانبول ترکیه

دانشجویانی که قصد دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه را دارند می توانند از بورسیه های مختلف برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترا استفاده کنند ، گزینه های بورس تحصیلی زیادی در ترکیه وجود دارد ، از جمله بورسیه های ارائه شده توسط جمهوری ترکیه ، بورس های تحصیلی ارائه شده توسط کشورهایی که دانشجویان به آنها تعلق دارند ، بورس های تحصیلی ارائه شده توسط موسسات و سازمان های مختلف و بورسیه های دانشگاهی.

میزان بورسیه های ماهانه با توجه به سطح تحصیلات دانشجویان بین المللی متفاوت است ، از آنجایی که دانشگاه کوچ به یادگیری خلاق و آموزش دانشجو محور اعتقاد دارد ، برای حمایت از پروژه های علمی و تحقیقاتی دانشجویان سخت تلاش می کند ، این دانشگاه فارغ از جنسیت ، سن ، نژاد ، مذهب و ملیت به بهترین دانشجویان در هر رشته ای بورسیه تحصیلی اعطا می کند.

فرصت ها و مبالغ ارائه شده توسط موسسات بورسیه متفاوت است ، علاوه بر این ، برنامه های بورس تحصیلی توسط بورسیه های ترکیه و شورای آموزش عالی ( CoHE) ارائه می شود ، البته باید در نظر داشته باشید که برای گرفتن بورسیه تحصیلی از این دانشگاه فقط باید از طریق سایت دانشگاه کوچ اقدام کنید.

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه کوچ استانبول ترکیه عبارتند از:

  • امکان تحصیل رایگان یا کسر جزئی از شهریه دانشگاه
  • کارت فید ارسال کنید
  • ارائه کمک هزینه مسکن یا اجاره مسکن
  • حمایت مالی از تحقیقات
  • پرداخت کمک هزینه ماهانه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
  • ارائه بیمه سلامت

چنانچه علاقه مند به تحصیل در رشته های علوم پزشکی در ترکیه هستید ، مطالعه مقالات زیر برای شما بسیار سودمند است.

تحصیل پیراپزشکی در دانشگاه کوچ استانبول

یکی دیگر از انتخاب های پرطرفدار بین دانشجویان بین المللی تحصیل رشته پیراپزشکی در دانشگاه کوچ استانبول است ، اگر شما هم به تحصیل و کار در ترکیه علاقه دارید انتخاب این رشته ها و تحصیل در آن می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد.

در ادامه به برخی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین رشته های پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه اشاره می کنیم.

  • پرستاری
  • علوم آزمایشگاهی
  • مامایی
  • فیزیوتراپی
  • هوشبری
  • اتاق عمل
  • بینایی سنجی
  • کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی)
  • کارشناسی ساخت پروتزهای دندانی و دندانسازی
  • شنوایی شناسی
  • اعضای مصنوعی
  • گفتار درمانی
  • کار درمانی
  • علوم تغذیه

اگر شما نیز به تحصیل در هر کدام از این رشته ها علاقمند هستید می توانید از طریق تلفن های تماس با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید ؛ مشاورین حرفه ای و با تجربه شرکت مهاجرتی رجبی در زمینه کسب اقامت تحصیلی مهارت بالایی دارند و می توانند به راحتی اقامت ترکیه را برای شما به دست آورند ، این افراد از اولین تا آخرین مرحله مهاجرت به ترکیه همراه شما خواهند بود.

تحصیل پیراپزشکی در دانشگاه کوچ استانبول

تحصیل پزشکی در دانشگاه کوچ استانبول

تحصیل پزشکی در دانشگاه کوچ استانبول یکی از پرطرفدار ترین رشته های می باشد ؛ دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه 6 سال آموزش پزشکی به استثنای کلاس مقدماتی ارائه می دهد ، در سال اول ، علاوه بر برنامه آموزشی اصلی دانشگاه ، دوره ها و سمینارهای مرتبط با پزشکی برگزار می شود و از سال دوم و سوم ، دوره های پزشکی پایه و به طور فزاینده ای ، آمادگی پزشکی بالینی و دروس پایه بالینی ارائه می شود.

یک برنامه یکپارچه در سال های چهارم و پنجم ، دانشجویان از طریق آموزش عملی کارآموزی ، روی تشخیص و درمان بیماری ها کار می کنند ، در سال ششم با ایفای نقش و مسئولیت در مراقبت از بیماران ، تحصیلات خود را به عنوان کارورز پیش از فارغ التحصیلی در بیمارستان تحت نظارت کامل می کنند.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه کوچ استانبول

تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه کوچ استانبول می تواند یکی از بهترین تصمیم ها برای شما باشد ، در ادامه به بررسی مباحث ارائه شده در طول تحصیل رشته دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه کوچ استانبول

در سال اول تحصیل ، مباحث در رشته های علوم پایه طبیعی در زمینه آناتومی ، فیزیولوژی ، بافت شناسی و فارماکولوژی تدریس می شود ، این مرحله آموزشی “مرحله پیش بالینی” نامیده می شود.

یکی از اهداف بعدی سال اول ارائه دستگاه ها و موادی است که در دندانپزشکی استفاده می شود در سال اول شما با دندانپزشکی آشنا می شوید و در مورد ابزارها اطلاعات کسب می کنید.

سال دوم دانش و ظرفیت عمیقی برای درک ارگانیسم انسان و آسیب شناسی آن ، بیوشیمی شدید ، فارماکولوژی به دانش آموزان می دهد.

در سال سوم تحصیل دندانپزشکی ، مرحله بالینی شروع می شود و دانشجویان به صورت نظری و عملی معاینه و تفسیر بیماری های بیمار را می آموزند ، دوره های بالینی تا حدودی از امسال شروع می شود ، برای عبور به سال بعد ، هر دانشجوی دندانپزشکی باید تک تک دوره ها را بگذراند.

سال عملی آخرین سال (سال پنجم) است ، در این سال دانشجویان این شانس را خواهند داشت که روی بیماران واقعی با سرپرستی در کنار خود کار و مطالعه کنند ، آنها اکنون می توانند تمام دانش و عملکرد خود را به عنوان یک دندانپزشک ارائه دهند آنها همچنین وظایف اولین رزیدنت در بیمارستان را دارند.

تحصیل داروسازی در دانشگاه کوچ استانبول

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه کوچ استانبول یکی از رشته های مورد علاقه بسیاری از دانشجویان بین المللی بوده است ، چندین دانشگاه در ترکیه وجود دارد که داروسازی را برای دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی و ترکی به عنوان زبان تدریس ارائه می دهند ، امروزه دوره تحصیل داروسازی در ترکیه 5 سال می باشد.

داروسازی علمی است که مراحل تولید و توزیع داروها و نحوه تأثیر آنها بر بدن افراد را مطالعه می کند و در توسعه این داروها مشارکت می کند ، در مقاله تحصیل رشته داروسازی در ترکیه به جزئیات تحصیل این رشته پرداخته ایم.

برای دانش آموزانی که در دبیرستان به دروس شیمی و زیست شناسی علاقمند بودند ، دلایل زیادی برای تحصیل داروسازی در ترکیه وجود دارد ، فارغ التحصیلان می توانند در مراکز تحقیق و توسعه ، بیمارستان ها ، کارخانه های داروسازی کار کنند و به عنوان دانشگاهی کار کنند.

همچنین انجام داروسازی بالینی با شرکت در آزمون تخصصی داروسازی خارج از ترکیه را انجام دهند.

تحصیل داروسازی در دانشگاه کوچ استانبول

تحصیل داروسازی در ترکیه شامل موارد زیر است:

  • فناوری اطلاعات پایه
  • شیمی تجزیه
  • شیمی ارگانیک
  • تاریخچه و اصطلاحات دارویی
  • علوم پایه داروسازی
  • قوانین دارویی
  • داروسازی و علوم پایه پزشکی
  • مواد اولیه دارویی
  • شیمی دارویی
  • تکنولوژی دارویی
  • بیوشیمی بالینی

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه کوچ استانبول

مدت زمان تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه کوچ استانبول 4 سال است ، زبان تدریس این رشته انگلیسی و ترکی است ، یادگیری ترکی برای سال دوم و در سطح C1 ضروری است.

برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه بر آموزش مبتنی بر شواهد در زمینه ارتقای سلامت ، پیشگیری از بیماری ، توسعه جامعه و شایستگی های مراقبت حاد با کیفیت بالا متمرکز است.

فارغ التحصیلان این امکان را دارند که در محیط های حرفه ای در خارج از کشور و همچنین در ترکیه کار کنند و همچنین می توانند تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه های برجسته خارج از کشور یا ترکیه ادامه دهند.

جنانجه به تحصیل رشته پرستاری در ترکیه علاقه مندید مقاله لینک شده را بخوانید تا با بهترین دانشگاه ها ، هزینه ها و بورسیه های تحصیلی برای این رشته در دانشگاه های ترکیه بخوبی آشنا شوید.

رشته تحصیلی هزینه تحصیل
دانشکده علوم 19.500 دلار
کالج پرستاری 19.500 دلار
کالج پزشکی 26.500 دلار

شهریه رشته های مختلف دانشگاه کوچ استانبول

هزینه های ذکر شده در زیر شامل شهریه رشته های مختلف دانشگاه کوچ استانبول برای یک سال تحصیل و ثبت نام ، علاوه بر استفاده کامل از کتابخانه ، آزمایشگاه کامپیوتر و خدمات پزشکی می شود ، این خدمات دیگر هزینه های دانشگاه مانند مسکن را پوشش نمی دهد ، هزینه های تحصیل ممکن است هر سال متناسب با تورم افزایش یابد.

شهریه دانشگاه Koc در سال برای شهروندان غیر ترک به دلار آمریکا و برای متقاضیان دارای تابعیت ترکیه به لیر ترکیه می باشد و به شرح جدول ارائه شده است.

پذیرش در دانشگاه کوچ استانبول

برای پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه باید مدارک مورد نیاز ذکر شده در زیر را ارائه دهید ، هنگام درخواست تحصیل در این دانشگاه باید در نظر داشته باشید که این دانشگاه با وجود اینکه یکی از دانشگاه های خصوصی ترکیه است ، با رزومه های چشمگیر دانشجو می پذیرد.

شرایط پذیرش در این دانشگاه به شرح زیر است:

  • در SAT و ACT شرکت کنید و حداقل نمرات قبولی را کسب کنید
  • مدرک زبان TOFEL ، PTE یا YDS را ارسال کنید یا در دوره های کالج زبان انگلیسی شرکت کنید
  • ارائه امتیاز اصلی آزمون مهارت زبان ترکی برای داوطلبان تحصیل در رشته حقوق یا پرستاری
  • اصل شناسنامه همراه با کپی همراه داشته باشید
  • رزومه تحصیلی کامل ترجمه شده
  • دیپلم 12 ساله با معدل حداقل 14 (برای تحصیلات پزشکی حداقل نمره 17 است)
  • ارائه مشوق ها و توصیه نامه از اساتید (در صورت نیاز برای تحصیلات تکمیلی)
  • ارسال مقالات بین المللی (در صورت نیاز برای تحصیلات تکمیلی)

توجه به این نکته ضروری است که برای دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه به عنوان دانشجوی خارجی نباید شهروند ترکیه باشید و همچنین پناهجویان می توانند در آزمون ورودی دانشگاه قبول شوند.

خوابگاه های دانشگاه کوچ استانبول ترکیه

به صورت کلی خوابگاه های دانشگاه کوچ استانبول ترکیه به دو قسمت غربی و اصلی تقسیم می شود ، در ادامه هر کدام از این موارد را باهم بررسی می کنیم.

خوابگاه اصلی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه دارای اتاق های 1 ، 3 و 4 نفره است ، هر اتاق در خوابگاه دارای امکانی مانند یخچال ، میز ، صندلی ، تخت خواب ، کمد ، میز تحریر ، بالشت ، پتو و چراغ است.

این خوابگاه دارای خدماتی همچون تمیزکاری هفتگی ، اتاق خشکشویی ، آشپزخانه و اتاق مطالعه با لپ تاپ است ، در هر نقطه از این اتاق خواب می توانید به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید ؛ این خوابگاه به استخر ، پیست اسکی روی یخ و مرکز ورزشی است.

اما باشگاه غربی نیز دارای ویژگی ها و امکانات مختص به خود می باشد که در ادامه به برخی اشاره می کنیم:

  1. این خوابگاه اتاق های یک ، سه چهار و پنج تخته دارد.
  2. دسترسی راحت به کافه تریا و فست فود
  3. داشتن اینترنت بی سیم در تمامی اتاق ها
  4. غرفه و بازار کوچک
  5. نزدیک به آرایشگاه ، اداره پست و پارکینگ
خوابگاه های دانشگاه کوچ استانبول ترکیه

موقعیت مکانی دانشگاه کوچ استانبول در ترکیه

جالب است بدانید که دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه بر روی تپه ‌های Sariyer در شهر بین ‌المللی و پرجنب وجوش استانبول واقع شده است ، یک تجربه پردیس مسکونی کامل را در املاک زیبا ، سرسبز و 62 هکتاری خود ارائه می کند و به تعادلی خیره ‌کننده بین دسترسی به مرکز استانبول و عقب ‌نشینی از حواس‌ پرتی‌های شهر دست می‌یابد.

موقعیت مکانی دانشگاه کوچ استانبول در ترکیه به شرح زیر می باشد.

Rumelifeneri, Sarıyer Rumeli Feneri Yolu, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

همچنین تلفن تماس دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه 902123381374+ است.

وبینار تحصیل در دانشگاه های ترکیه

در این وبینار که هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارائه دهنده آن است ، تلاش کردیم به تمام سوالات و ابهامات شما در زمینه تحصیل در دانشگاه های ترکیه پاسخ دهیم.

شما هم می توانید با درج شماره تماس خود با مشاوران و متخصصان رجبی در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

گذشتن از سد کنکور ایران و تحصیل رشته های پزشکی در ترکیه با کمک مشاوران رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه کوچ استانبول

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه کوچ استانبول بسیار آسان است هنگامی که از فروشگاه آتاترک استانبول به بیرون بیایید 3 راه برای رسیدن به دانشگاه کوچ دارید.

  1. تاکسی
  2. مترو
  3. هاواش
  4. تاکسی

هاواش یک سیستم اتوبوس خصوصی است که اتوبوس ها را به طور خاص اجرا می کند از فرودگاه به نقاط اصلی از مرکز شهر می رساند ، پس از ورود به فرودگاه آتاتورک ، سه مکان مختلف وجود دارد که Havaş فعالیت می کند می توانید از طریق نقشه و اپیلیکشین های مختلف این اتوبوس ها را پیدا کنید هزینه این اتوبوس تقریباً 6 دلار است.

فرودگاه آتاتورک به سیستم مترو استانبول متصل است ، در این فرودگاه علائم های مربوط به مترو است که با دنبال کردن آنها می توانید به مترو برسید.

ساعت های کاری مترو به شرح زیر است.

  • روزهای هفته: 6:00 صبح تا 00:15 صبح
  • شنبه ها: 6:00 صبح تا 00:15 صبح
  • یکشنبه ها از ساعت 6:25 تا 00:15 صبح

تاکسی یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای رسیدن به دانشگاه کوچ است ؛ کرایه تاکسی تقریباً 70 لیر (تقریباً 45 دلار) می باشد.

یک اتوبوس عمومی از فرودگاه آتاتورک تا دانشگاه کوچ حرکت می کند ، خط اتوبوس 96T است و بین ساعت 07:00 تا ساعت 21:00 کار می کند.

سوالات پر تکرار دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه

• بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی
• اساتید دارای مدارک پیشرفته از دانشگاه های موسسات برتر اروپایی و آمریکایی
• 21 مرکز تحقیقاتی ، 5 تالار پژوهشی و آموزشی

به صورت کلی رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه به جز پرستاری (که ترکی است) به زبان انگلیسی است ، هر دانشجو هنگام درخواست برای این دانشگاه باید مدرک تافل 4.550 به بالا را ارائه کند یا در آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه شرکت کند.

  • امکان تحصیل رایگان یا کسر جزئی از شهریه دانشگاه
  • کارت فید ارسال کنید
  • ارائه کمک هزینه مسکن یا اجاره مسکن
  • حمایت مالی از تحقیقات
  • پرداخت کمک هزینه ماهانه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
  • ارائه بیمه سلامت

خوابگاه اصلی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه دارای اتاق های 1 ، 3 و 4 نفره بوده ، هر اتاق در خوابگاه دارای امکانی مانند یخچال ، میز ، صندلی ، تخت خواب ، کمد ، میز تحریر ، بالشت ، پتو و چراغ است.

تمیزکاری هفتگی ، اتاق خشکشویی ، آشپزخانه ، اتاق مطالعه با لپ تاپ ، اینترنت ، استخر ، پیست اسکی روی یخ و مرکز ورزشی از امکانات این خوابگاه است.

  • دانشکده علوم 19.500 دلار
  • کالج پرستاری 19.500 دلار
  • کالج پزشکی 26.500 دلار

برای اطلاعات تخصصی در مورد دانشگاه علوم پزشکی کوچ استانبول ترکیه ، می توانید از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به ترکیه با راه هایی به جز تحصیل برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید ؛ روش هایی مانند کار ، سرمایه گذاری ، خرید ملک ، ثبت شرکت و سایر روش های امن و قانونی.

اطلاعات ارائه شده در مقالات زیر پاسخ سوالات بسیاری از مراجعین ما بوده است ، شما هم با مطالعه این مقالات به روز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3.5/5 - (6 امتیاز)
منو
خانه