بهترین دانشگاه های دانمارک

بهترین دانشگاه های دانمارک را بایستی قبل از انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود بشناسید ، چرا که انتخاب دانشگاه بر تمام مراحل حرفه ای و شخصی زندگی دانشجو تاثیر گذار می باشد.

هنگام جستجو و درخواست برای دانشگاه باید عوامل متعددی را در نظر گرفت که یکی از اصلی ترین این موراد این است که آیا رشته تحصیلی مورد نظر شما در این دانشگاه موردنظر ارائه می شود یا خیر ، آیا فارغ التحصیلان رشته های ارائه شده در این دانشگاه مورد توجه کارفرمایان هستند یا خیر؟ در عنوان تحصیل در دانمارک می توانید جزئیات بیشتری را در رابطه با پذیرش در بهترین دانشگاه های دانمارک بیابید.

نزدیک به 30 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در دانمارک وجود دارد که بستری مناسب برای تحصیل دانشجویان داخلی و بین المللی را فراهم نموده اند ، از میان این دانشگاه ها 5 دانشگاه در میان دانشگاه های برتر جهان بر اساس رتبه بندی QS قرار دارند که سه مورد از بهترین دانشگاه های دانمارک در کپنهاگ ، پایتخت این کشور واقع شده اند.

رتبه بندی دانشگاه های جهانی بر اساس شش شاخص مهم از جمله شهرت علمی ، نسبت استاد به دانشجو  دانشکده و غیره انجام می شود که نشان می دهد بهترین دانشگاه های دانمارک بر اساس بهترین شاخص ها در این رتبه بندی قرار گرفته اند ، در ادامه کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) هر آنچه را که از مراکز علمی این کشور بخواهید در اختیارتان قرار خواهند داد.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های دانمارک
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

جزئیات پذیرش در دانشگاه های دانمارک را از مشاورین رجبی دریافت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه کپنهاگ دانمارک

دانشگاه کپنهاگ دانمارک همواره به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در سال جاری رتبه بندی می شود که در پایتخت این کشور قرار گرفته و در حال حاضر با بیش از 39000 نفر دانشجو بومی و 4000 دانشجوی بین المللی ، یک کانون مهم برای دانشجویان داخلی و بین المللی به شمار می رود ؛ این دانشگاه مرکز اصلی تحقیقات در دانمارک است که با هفت پله صعود به رتبه 76 در رتبه بندی QS رسیده است.

این دانشگاه در شاخص نسبت استاد به دانشجو نمره کاملی را کسب نموده و ۹ جایزه نوبل به محققان این دانشگاه اعطا شده است.

دانشگاه کپنهاگ دانمارک که در سال 1479 توسط پادشاه کریستین اول تأسیس شد ، از آموزش مبتنی بر تحقیق برای آماده کردن دانشجویان خود برای زندگی فراتر از دانشگاه استفاده می کند ، این دانشگاه همچنین دارای یکی از سرسبزترین پردیس‌های جهان است و قصد دارد تا حد ممکن کمترین اثر محیطی و آب و هوایی از خود به جای بگذارد.

بزرگترین انگیزه ای که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در اینجا دارند ، این است کهمی توانند در یکی از زیبا ترین شهر های اروپا کپنهاگ زندگی و به زبان انگلیسی تحصیل کنند.

دانشگاه کپنهاگ دانمارک

دانشگاه آرهوس

دانشگاه آرهوس که در شهری به همین نام در سواحل شرقی دانمارک قرار دارد ، یکی دیگر از دانشگاه های تحقیقاتی پیشرو در این کشور است که هم اکنون گرچه تعداد نسبتاً کمی از دانشجویان بین ‌المللی در آن ثبت نام کرده‌ اند اما در آینده قطعا تعداد این دانشجویان بیشتر خواهد شد ، زیرا بیش از 60 مدرک از جمله چند مدرک کارشناسی به زبان انگلیسی در این دانشگاه تدریس می‌شوند ؛ آرهوس همچنین دومین شهر بزرگ دانمارک است و اگر می خواهید یک شهر بزرگ برای تحصیل در دانمارک را انتخاب کنید ، یک گزینه عالی است.

این دانشگاه دارای رتبه چشمگیر ۱۴۷ در سراسر جهان و رتبه 2 در میان بهترین دانشگاه های دانمارک است که امسال امتیاز بالایی در شاخص بین‌المللی هیئت علمی کسب کرده است و حدود 12 درصد از 40000 دانشجو یعنی 2000 نفر آنها بین ‌المللی هستند که از بیش از 120 ملیت مختلف هستند.

دانشگاه آرهوس بر یادگیری مبتنی بر تحقیق متمرکز و خروجی های تحقیقاتی این دانشگاه در سراسر جهان مشهور می باشد ، این مدرسه در طیف وسیعی از موضوعات در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS بر اساس موضوع به ویژه باستان شناسی ، جایی که رتبه 27 را در جهان دارد عملکرد خوبی دارد و همچنین به خاطر دوره ‌های هنری ‌اش شناخته می‌شود ، فارغ‌التحصیلان قابل‌توجهی از همه اقشار از جمله سیاستمداران جهان ، فیزیکدانان و رهبران فناوری نیز دارد.

دانشگاه فنی دانمارک

Danish Technical University  (TUD)

دانشگاه فنی دانمارک ( TUD )

دانشگاه فنی دانمارک در پایتخت این کشور یعنی شهر کپنهاگ واقع شده و یکی از بهترین دانشگاه های دانمارک برای دانشجویان بین المللی می باشد که در رتبه 3 بین دانشگاه های این کشور قرار دارد ، بنابراین اگر یک مهندس مشتاق هستید ، این مکان برای شماست ؛ با این وجود در حال حاضر تنها یک دوره به زبان انگلیسی در دسترس است که مهندسی عمومی می باشد و بقیه به زبان دانمارکی تدریس می شوند ، رشته های ارائه شده در در این دانشگاه برای سطح تحصیلات تکمیلی گزینه های گسترده تری دارد.

امسال این دانشگاه با 9 پله صعود به رتبه 103 در رده بندی جهانی رسیده است و در بسیاری از شاخص ها ، به ویژه نسبت دانشجو به استاد ( رتبه 25 در جهان ) و هیئت علمی بین المللی ( 62 ) عملکرد خوبی دارد که نشان دهنده توانایی دانشگاه برای جذب و حفظ اعضای هیئت علمی عالی می باشد.

دانشگاه فنی دانمارک با هدف توسعه و ایجاد ارزش با استفاده از علوم طبیعی و علوم فنی ، در 50 دانشگاه برتر جهان برای دوره علوم محیطی خود قرار می گیرد که در سال 2020 به رتبه 45در جهان رسیده است.

دانشگاه آلبورگ

دانشگاه آلبورگ یک دانشگاه دولتی با پردیس هایی در آلبورگ ، کپنهاگ و اسبیرگ است که به 5 دانشکده پزشکی ، مهندسی ، فناوری اطلاعات و طراحی ، علوم اجتماعی و علوم انسانی تقسیم می‌شود و چندین دوره به زبان انگلیسی را به علاقه مندان ارائه می دهد و یکی از گزینه های عالی برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک به شمار می رود.

AAU در بین 300 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شده است و تعداد دانشجویان داخلی و بین المللی آن سال هاست که به طور قابل توجهی در حال افزایش می باشد و انتظار می رود این روند در آینده نیز ادامه یابد ، در رتبه چهارم دانشگاه آلبورگ را داریم که امسال در رتبه بندی دانشگاه های جهان با ۱۹ پله صعود باورنکردنی به رتبه ۳۰۵ دست یافت که یکی از بالاترین امتیازات دانشگاهی در سال جاری مربوط به شاخص بین ‌المللی هیئت علمی می باشد و 15 درصد از جمعیت دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند.

این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های دانمارک به دانشجویان یک رویکرد دنیای واقعی برای یادگیری ارائه می دهد که با تحقیقات در سطح جهانی پشتیبانی می شود ، تعداد دانشجویان بین المللی محصل در این دانشگاه 3000 نفر است و به دانشجویان خارجی خود بورسیه اعطا می کند.

در عنوان های زیر می توانید شرایط تحصیل در رشته های مختلف دانشگاهی در دانمارک را بیابید.

مدرسه بازرگانی کپنهاک

مدرسه کسب و کار کپنهاگ بهترین و معتبرترین مدرسه بازرگانی در دانمارک است که هدف آن تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در آموزش کسب و کار می باشد ، این مدرسه به دانشجویان خود کمک فوق ‌العاده‌ای برای یافتن شغل پس از تحصیل در مرکز شغلی CBS ارائه می‌کند و همچنین به شرکت ها اجازه می دهد در محوطه دانشگاه بیایند و با دانشجویان ملاقات کنند.

چیزی که مدرسه بازرگانی کپنهاگ را برای دانشجویان خارجی جذاب می کند این است که مدارک لیسانس زیادی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد و بیش از 2000 دانشجوی بین المللی را آموزش می دهد.

دانشگاه جنوب دانمارک

دانشگاه جنوب دانمارک

به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های دانمارک برای دانشجویان بین المللی ، دانشگاه جنوب دانمارک میزبان بیشترین تعداد دانشجویان خارجی در دانمارک است که به پنج دانشکده تقسیم شده و در 350 دانشگاه برتر جهان و 50 دانشگاه برتر جوان رتبه بندی شده است.

بیش از 115 برنامه تحصیلی مختلف برای انتخاب وجود دارد که در آنها مدرک لیسانس شامل 3 سال تحصیل و کارشناسی ارشد 2 سال زمان می برد ، این دانشگاه همچنین دارای بیش از 30 مرکز تحقیقاتی و یک کتابخانه بسیار مجهز است.

دانشگاه جنوب دانمارک امسال پس از چهار پله صعود در رتبه بندی جهانی در جایگاه 353 جهان قرار گرفت و همواره بالاترین امتیاز خود را در شاخص دانشجویان بین المللی کسب می کند ، به طوری که از هر پنج دانشجوی آن یک نفر از خارج از دانمارک آمده است و شامل 6000 دانشجوی بین المللی می باشد.

این دانشگاه به دانشجویان کمک می کند تا انتقادی فکر کنند و مهارت های قابل انتقال را توسعه دهند که می تواند در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد ، پردیس های متعدد آن نیز در چندین شهر در سراسر دانمارک از جمله اودنسه ، اسلاگلسه ، کولدینگ ، اسبیرگ ، سوندربرگ و کپنهاگ قرار گرفته اند.

دانشگاه روسکیلد

دانشگاه روسکیلد یکی دیگر از بهترین دانشگاه‌های دانمارک برای دانشجویان بین‌المللی است که رویکردی عملی ‌را برای یادگیری و درگیر کردن دانشجویان در موقعیت ‌ها و مشکلات دنیای واقعی ارائه می دهد ، این دانشگاه هدف اصلی خود را به چالش کشیدن روش سنتی کسب دانش قرار داده و مکانی ایده آل در شهری به همین نام در 30 کیلومتری غرب کپنهاگ می باشد.

تعداد زیادی برنامه در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری به زبان انگلیسی در زمینه های مختلف تحصیلی مانند تجارت ، علم ، فناوری ، هنر و علوم انسانی ، پزشکی و غیره در دانشکده های این دانشگاه تدریس می شود و رویکرد منحصر به فرد اساتید به تدریس ، مکان ایده آل و فرصت انتخاب گسترده برنامه ها تعداد زیادی از دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند.

تیم حرفه ای هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همواره این دغدغه را دارند که شفاف ترین اطلاعات را به دور از هرگونه بازاریابی به علاقه مندان به مهاجرت ارائه داده و با توجه به شرایط فردی ، در زمانی کوتاه شما را به هدفتان برسانند ، در این ویدیو می توانید تعداد کمی از ویزاهایی که کلاینت های موسسه رجبی توانسته اند اخذ کنند را مشاهده کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

در زمانی کوتاه با کمک مشاورین ما به پذیرش در دانشگاه های دانمارک برسید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشکده طراحی و فناوری کپنهاگ (KEA)

دانشکده طراحی و فناوری کپنهاگ یک موسسه آموزش عالی است که دوره های آموزشی انگلیسی را در زمینه های دیجیتال ، طراحی ، ساخت و فناوری ارائه می دهد و در نوع خود بسیار منحصر بقرد است زیرا یادگیری تئوری را با عمل ترکیب کرده و توانسته تعداد زیادی دانشجوی بین المللی را از بیش از 70 کشور دنیا جذب نماید.

روابط نزدیک این دانشگاه در جامعه تجاری و سایر موسسات آموزشی از دانمارک و در سراسر جهان به دانشجویان این امکان را می دهد تا فرصت های زیادی را برای تبادل مطالعات و توسعه شغلی به دست آورند ، در سال جاری 1200 دانشجوی بین المللی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

با انتخاب تحصیل در این دانشگاه و یا هر یک از بهترین دانشگاه های دانمارک شما می توانید تجربه کار در دانمارک را نیز به دست آورید که شرایط آن توسط کارشناسان هلدینگ حقوقی ، مهاجرتی رجبی با جزئیات بررسی شده است.

دانشکده طراحی و فناوری کپنهاگ (KEA)

کالج دانشگاهی شمال دانمارک

کالج دانشگاهی شمال دانمارک با پردیس‌هایی در آلبورگ ، تیستد و هیورینگ ، تدریس با کیفیت بالا و خدمات پشتیبانی برجسته را برای آماده ‌سازی و تجهیز دانشجویان به مهارت ‌های قابل استفاده در بازار کار ارائه می‌دهد.

این دانشگاه رویداد های اجتماعی زیادی را برای دانشجویان خود سازماندهی می کند که باعث می شود دانشجویان بین المللی بتوانند پتانسیل اجتماعی خود را گسترش داده و احساس خوبی در خانه داشته باشند ، این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های دانمارک برنامه هایی را در زمینه ورزش ، خدمات و مهمان نوازی ، فناوری اطلاعات و طراحی ، ساخت و ساز و اتوماسیون ، و همچنین فروش ، صادرات و بازاریابی ارائه می دهد.

کالج دانشگاه VIA

آخرین دانشگاه در لیست ما از بهترین دانشگاه های دانمارک برای دانشجویان بین المللی ، کالج دانشگاه VIA است که در آرهوس مرکز دانمارک واقع شده و در سال 2008 به دنبال ادغام چندین مرکز آموزشی کوچکتر تأسیس شد ، کالج دانشگاه دارای بیش از 40 برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی در زمینه های تجارت ، بهداشت ، آموزش ، مهندسی ، طراحی و موارد دیگر می باشد و تاکید زیادی بر جذابیت خود برای دانشجویان سراسر جهان دارد ، در سال تحصیلی جاری 2600 دانشجوی بین المللی در رشته های تحصیلی مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های دانمارک

دانشگاه کپنهاگ دانمارک در میان صد مقصد برتر تحصیلی جهان قرار گرفته است.

بلی ، در  اکثر دانشگاه های دانمارک می توان تحصیل به زبان انگلیسی را تجربه نمود.

آرهوس را می توان دومین شهر بزرگ دانمارک و گزینه ای ایده آل برای تحصیل دانشجویان دانست که میزبانی دانشگاه آرهوس را نیز بر عهده دارد.

علاقه مندان به رشته های کسب و کار و تجارت می توانند تحصیل در مدرسه بازرگانی مپنهاگ را به عنوان یکی از مطمئن ترین گزینه ها انتخاب نمایند.

کالج دانشگاهی شمال دانمارک از گزینه های تحصیلی در این کشور است که از همان ابتدا دانشجویان را با چشم انداز ورود به بازار کار آموزش می دهد.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی امیدوارند با بررسی برخی از بهترین دانشگاه های دانمارک در این مقاله توانسته باشند راهنمای خوبی برای علاقه مندان به تحصیل در اروپا باشند ، در صورت نیاز به آشنایی با تجزئیات تحصیل در هر یک از این دانشگاه ها و یا تجربه مهاجرت به دانمارک در کوتاه ترین زمان ممکن با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید.

مطالعه عناوین زیر را از دست ندهید زیرا مقصدهای خوب دیگری را نیز برای تحصیل پیش رویتان قرار می دهد.

ویدیوهای زیرگویای توانایی و تجربه کارشناسان ما در رساندن شما به هدفتان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه