تحصیل در خارج بدون مدرک زبان

تحصیل در خارج بدون مدرک زبان زمانی برای افراد بسیاری در کشورمان رویایی بیش نبود ، اما حالا متقاضیان علاقمند به تحصیل در خارج از کشور قادر هستند که بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا مدرک زبان بومی برخی از کشور ها در دانشگاه های خارج از کشور به تحصیل مشغول شده و مدرک خود را در انواع رشته ها به دست آورند.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا تحصیل در خارج بدون مدرک زبان را بهتر شناخته و اطلاعات مناسبی در این رابطه به دست آورید.

تحصیل در خارج بدون مدرک زبان زمینه را برای دانشجویانی فراهم می آورد که به دلایلی نتوانستند مدرک زبانی خاص را به دست آورند و حالا قصد ادامه تحصیل در خارج از ایران را دارند و با این اقدام قادر خواهند بود تا در موسسات ، کالج ها و یا دانشگاه هایی خاص پیش از شروع به تحصیل رشته دانشگاهی خود ، زبان خارجه مورد نیاز را به بهترین روش ممکن و در سریع ترین زمان ممکن آموزش دیده و حتی مدرکی معتبر نیز در این راستا دریافت نمایند.

همچنین توصیه می کنیم در همین ابتدا مقاله تحصیل در خارج از کشور را بخوانید و با امن ترین کشور ها برای تحصیل و برترین رشته ها و کشورهای دنیا برای مهاجرت تحصیلی آشنا شوید.

فهرست مطالب
تحصیل در خارج بدون مدرک زبان

روناک از همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی برای آسان شدن مرور این مقاله ، در حدود سه دقیقه اهم محتوا را برای شما در یک فایل ویدئویی ارائه داده ، پادکست همین ویدئو هم در زیر ارائه شده که بتوانید آن را دانلود کرده و بعدا دوباره گوش کنید.

پادکست تحصیل در خارج بدون مدرک زبان​

پخش ویدیو

چگونگی تحصیل در خارج بدون مدرک زبان

تحصیل زبان خارجه در خارج از کشور به دلیل حضور در محیطی خارجی زبان و نیاز روزانه به تعامل و گفت و گو با مردم و دانشجویان یا هم کلاسی ها می تواند بسیار ثمر بخش تر و حتی مفید تر از آموزش در داخل کشورمان باشد و افراد را بسیار سریع تر با زبان مورد نظر اشنا نموده و آنان را از تسلط کافی و مورد نیاز برخوردار سازد.

باید دقت داشته باشید که شما می توانید به دو صورت به تحصیل در خارج بدون مدرک زبان دسترسی پیدا کنید ، اولین روش این که با جستجوی کشورها و دانشگاه هایی که بدون مدرک زبان در رشته های تحصیلی مد نظر شما نسبت به اخذ دانشجو اقدام می نمایند ؛ در این روش شما می توانید در صورت دارا بودن شرایط و مدارک مورد نیاز آنان و ارائه یک رزومه قوی موفق به ثبت نام در آن دانشگاه شده و پس از آن با برگزاری دوره های آموزشی دانشگاه پیش از شروع تحصیل ، مدرک زبان خود را نیز دریافت کنید.

لازم به ذکر است که در این روش شما باید یک رزومه کامل و قوی را به دانشگاه ارائه نمایید ، در روش دوم شما ابتدا نسبت به گذراندن یک دوره زبان در کشور مقصد اقدام می نمایید و پس از دریافت ویزای خود و در حین آموزش زبان و گذراندن این دوره نسبت به ثبت نام و پذیرش در یکی از دانشگاه های آن کشور اقدام می نمایید.

اما باید بدانید که برخی از کشورها برای گذراندن دوره های زبان در آن کشور نسبت به صدور ویزا سخت گیری به عمل می آورند و شما به راحتی نمی توانید از این طریق به آن کشور مهاجرت کرده و برای تحصیل در دانشگاه های آن اقدام نمایید.

کشورهایی همچون کانادا ، آمریکا ، استرالیا و چند کشور دیگر از جمله این کشورهای سخت گیر می باشند.

در ادامه با چگونگی تحصیل در خارج بدون مدرک زبان بیشتر آشنا می شوید با ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همراه باشید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب بهترین روش های مهاجرت تحصیلی حتی بدون مدرک زبان با راهنمایی مشاوران و متخصصان هلدینگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

امکان تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان وجود دارد ؛ ترکیه به واسطه همسایگی با کشورمان یکی از گزینه های بسیار مناسب جهت تحصیل برای دانشجویان تلقی می شود که برخی از دانشگاه های آن از متقاضیان مدرک زبانی طلب نمی کنند و فقط با داشتن مدارک و شرایط لازم جهت پذیرش و تحصیل در رشته مد نظر می توانید در آن مشغول به تحصیل شوید ، در این حالت معمولا دانشگاه پیش از شروع ترم دوره هایی را برای آموزش زبان ترکی یا انگلیسی که برای تحصیل لازم می باشد را برگزار می نماید.

اما اکثر دانشگاه های برتر و ممتاز ترکیه مدرک زبان ترکی یا انگلیسی را از دانشجویان خود طلب می کنند که باز هم دانشجویان علاقمند می توانند پیش از ثبت نام در دانشگاه در کالج ها و موسسات آموزش زبان انگلیسی و یا ترکی در این کشور دوره آموزشی زبان خود را بگذرانند و با دریافت مدرک برای تحصیل در این دانشگاه ها اقدام کنند.

شما به راحتی می توانید با ارتباط با کارشناسان و مشاورین موسسه رجبی از موسسات و کالج های معتبر و با کیفیت آموزش زبان در این کشور مطلع شوید و برای پذیرش و ثبت نام در آنان اقدام نمایید . همچنین می توانید از مراکز و دانشگاه هایی که بدون مدرک زبان نسبت به ثبت نام از دانشجویان اقدام به عمل می آورند مطلع شوید و برای پذیرش در آن ها اقدام کنید.

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان

یکی از مقاصد فوق العاده برای تحصیل در خارج بدون مدرک زبان ، روسیه است ، شما برای پذیرش و تحصیل در روسیه بدون مدرک زبان در رشته های پزشکی و غیر پزشکی نیازی به ارائه هیچ مدرک زبانی برای تحصیل به زبان انگلیسی یا روسی ندارید و باید به صورت اجباری در دوره های پیش از تحصیل ( پادفک ) در روسیه شرکت کنید که در آن زبان نیز به شما آموزش داده خواهد شد.

شما بر اساس انتخاب خود می توانید به زبان انگلیسی یا روسی در دانشگاه های این کشور به تحصیل مشغول شوید که بر اساس آن دوره های پادفک شما نیز به آن زبان برگزار شده و زبان مورد نظر به صورت حرفه ای و تخصصی رشته مد نظرتان به شما آموزش داده می شود.

دوره های پادفک معمولا 7 ماه یا 9 ماه به طول می انجامند و پس از آن شما قطعا از تسلط مناسبی به زبان روسی یا انگلیسی برخوردار خواهید بود.

دوره های پادفک نیز با توجه به مدت آن و کالج محل تحصیل هزینه متفاوتی با یکدیگر دارند ، اما حداکثر هزینه این دوره 4 هزار دلار می باشد و بزرگترین مزیت آن امکانت برگزاری این دوره در برخی از مراکز به صورت آنلاین و عدم نیاز به حضور در این کشور است.

در همین راستا و برای کسب آگاهی بیشتر توصیه می کنیم مقاله تحصیل دوره پادفک در روسیه را با دقت مطالعه نمایید.

تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان​

Studying France without degree

تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان

تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان​ برای ایرانیان اکان پذیر است ، باید دقت داشته باشید که اقدام به پذیرش در دانشگاه های این کشور به طور مستقیم و با ارائه مدارک زبان و رزومه تحصیلی به خصوص در رشته های پزشکی بسیار سخت است ، شما باید یک رزومه قوی و مدرک زبانی با نمره و یا سطح بالا به دانشگاه های آن ارائه کنید ، اما خوشبختانه متقاضیان می توانند با گذراندن دوره زبان در این کشور به تحصیل در دانشگاه های آن نیز مشغول شوند.

شما با گذراندن دوره های زبان فرانسوی در این کشور و کسب مدرک در آن می توانید وارد دانشگاه های این کشور شوید و مانند یک دانشجوی بومی به تحصیل در دانشگاه های خصوصی و دولتی بپردازید.

این دوره ها معمولا یک سال به طول می انجامند و در دو ترم به دانشجویان ارائه می شوند و هزینه آن از 2 هزار یورو تا 6 هزار یورو می باشد که بستگی به مرکز تحصیلی شما خواهد داشت ، پس از دریافت آن با توجه به سایر مدارک و رزومه تحصیلیتان می توانید در یکی از دانشگاه های این کشور و در رشته های مختلف به تحصیل مشغول شوید.

توجه داشته باشید که مدارک زبان دریافتی از دانشگاه های دولتی و کالج های تحت نظر آنان بسیار بیش تر دانشگاه های خصوصی و موسسات زبان خصوصی در این کشور دارای اعتبار می باشند.

اگر به دنبال گذراندن دوره های زبان در خارج از کشور هستید تا بتوانید بدون مدرک زبان تحصیل کنید ، مقالات زیر را بخوانید.

تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان

تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان فقط به دو صورت برای دانشجویان خارجی امکان پذیر می باشد ، اولین حالت این است که متقاضی دوره های تحصیلی پیشین خود را در کشوری و یا در محیطی انگلیسی زبان به تحصیل پرداخته باشد ، در این حالت شخص می تواند با ارائه گواهی از مدرسه و یا دانشگاه پیشین خود ثابت کند که از تسلط کافی به زبان انگلیسی مقدور بوده و می تواند در این کشور به زبان انگلیسی در رشته مد نظر خود به تحصیل مشغول شود.

در حالت دوم متقاضی می تواند با ثبت نام در دوره های آموزشی زبان مجارستانی در این کشور و دریافت مدرک و کسب تسلط لازم و کافی در این زبان ، به تحصیل در رشته های تحصیلی مجاز به زبان مجاری مشغول شود ، توجه داشته باشید که برخی از مراکز آموزش عالی و دانشگاه های مجارستان در صورت نیاز پیش از شروع به تحصیل در آنان بازهم نسبت به تسلط و قدرت درک و فهمتان از این زبان ، از شما مصاحبه و یا سنجشی را به عمل خواهند آورد.

توجه داشته باشید که این کشور سن متقاضیان را جهت صدور ویزا برای شرکت در دوره های آموزش زبان در مجارستان بررسی خواهد کرد و به آن اهمیت بالایی خواهد داد ، برای کسب اطلاعات تکمیلی در این رابطه و اطلاع  دقیق از شرایط و مدارک لازم برای شرکت در این دوره و دریافت ویزای آن با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید.

تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان
تحصیل در گرجستان بدون مدرک زبان

تحصیل در گرجستان بدون مدرک زبان

گرجستان نیز یکی دیگر از کشورهای مورد علاقه دانشجویان ایرانی است زیرا تحصیل در گرجستان بدون مدرک زبان برای دانشجویان خارجی امکان پذیر است ، شما می توانید در این کشور بدون نیاز به ارائه مدرک زبان به زبان انگلیسی یا گرجی در مقاطع مختلف و در رشته های پزشکی و غیر پزشکی به تحصیل مشغول شوید.

پس اگر شما به یکی از این دو زبان تسلط مناسب برای تحصیل در دانشگاه را دارید ، اما مدرکی از هیچ مرکز معتبری دریافت نکرده اید گرجستان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است که علاوه بر این مزایای بسیار دیگری نیز را پیش روی شما قرار خواهد داد که با مراجعه به مقاله تحصیل در گرجستان می توانید کاملا از آنان مطلع شوید.

اما چنان چه علاوه بر مدرک تسلط کافی و لازم به هیچ یک از این زبان ها را ندارید ، می توانید پیش از ثبت نام در دانشگاه در موسسات و کالج های آموزش زبان گرجی و یا انگلیسی در این کشور ثبت نام کرده و دوره مورد نیاز را گذرانده علاوه بر یادگیری این زبان ها از مدارکی معتبر نیز برخوردار شوید.

نکته مهم در پذیرش دوره های زبان در خارج از کشور

توجه داشته باشید که نکته مهم در پذیرش دوره های زبان در خارج از کشور که می تواند منجر به دریافت مدرک برای شما و تحصیل در دانشگاه های آن کشور شود ، صدور ویزا توسط سفارت آن کشور جهت شرکت در این دوره ها است ، همانطور که گفتیم برخی از کشورها به راحتی این ویزا را برای همه متقاضیان صادر نمی کنند و سخت گیری های زیادی انجام می دهند ، کشورهایی همچون استرالیا ، کانادا ، آمریکا ، سوئد ، سوئیس ، نروژ و غیره.

می توان گفت معمولا کشورهای برتر جهان در آموزش و کیفیت زندگی هستند که نسبت به این قضیه سخت گیری هایی را به عمل می آورند و اجازه ورود به هرکسی را به کشورشان صادر نمی کنند ، البته این بدین معنی نیست که سایر کشورها بدون هیچ بررسی و یقینا برای همه ویزای شرکت در دوره های زبان را صادر خواهند کرد ، سایر کشورها نیز سخت گیری های خاص خود را داشته اما به مراتب کمتر از کشورهایی است که در بالا نام بردیم.

وبینار تحصیل بدون مدرک زبان

در این وبینار زهرا اشتیاقی ، کارشناس ارشد مهاجرت از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما در خصوص راه و روش های تحصیل در خارج بدون مدرک زبان صحبت خواهد کرد ، مهمترین موضوعات این وبینار شامل موارد زیر است : 

چگونگی ورود بدون مدرک زبان  ، زمان ثبت نام ، مدارک لازم ، هزینه ها  ، نحوه پرداخت شهریه ، نحوه آموزش زبان در کالج ها ، طول دوره ها ، شهرهای برگزار کننده ، اعتبار دوره ها برای سایر کشورها ، شانس ویزا و شرایط همراه و نوع ویزا

بعد از شنیدن این وبینار اگر سوال و ابهامی داشتید می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی ، مراجعه حضوری به دفاتر تهران و شیراز ، ثبت شماره تماس در باکس کرم رنگ در ابتدای مقاله و یا درج مستقیم سوالتان در بخش دیدگاه در  ارتباط باشید.

در ادامه برخی از مقالات مورد نیاز متقاضیان تحصیل در خارج از کشور را می خوانید ، اطلاعاتی به روز و جامع از موسسه رجبی.

سوالات پر تکرار تحصیل در خارج بدون مدرک زبان

دو روش ، اولین روش این که با جستجوی کشورها و دانشگاه هایی که بدون مدرک زبان در رشته های تحصیلی مد نظر شما نسبت به اخذ دانشجو اقدام می نمایند که باید رزومه ای بسیار قوی و عالی داشته باشید به دانشگاه وارد شده و ابتدا دوره های زبان را خواهید گذراند ، در روش دوم شما ابتدا نسبت به گذراندن یک دوره زبان در کشور مقصد اقدام می کنید و پس از دریافت ویزای خود و در حین آموزش زبان و گذراندن این دوره نسبت به ثبت نام و پذیرش در یکی از دانشگاه های آن کشور اقدام می نمایید.

بله ، برای پذیرش و تحصیل در دانشگاه های این کشور در رشته های پزشکی و غیر پزشکی نیازی به ارائه هیچ مدرک زبانی ندارید اما باید به صورت اجباری در دوره های پیش از تحصیل ( پادفک ) در روسیه شرکت نمایید.

این دوره ها معمولا یک سال طول می کشد و در دو ترم به دانشجویان ارائه می گردد و هزینه آن از 2 هزار یورو تا 6 هزار یورو است.

می توانید در این کشور بدون نیاز به ارائه مدرک زبان به زبان انگلیسی یا گرجی در مقاطع مختلف و در رشته های پزشکی و غیر پزشکی به تحصیل مشغول شوید.

اما کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی با ارائه راه کارها ، ترفندها و پیشنهاداتی می توانند دریافت ویزای این کشورها را نیز برای شما مقدور سازند ، شما می توانید با تماس با دفاتر تهران و شیراز ما در رابطه با تحصیل در خارج بدون مدرک زبان مشاوره ها و اطلاعاتی را به رایگان دریافت نمایید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله بورسیه های تحصیلی در اروپا را نیز بخوانید و با راه و روش هایی که 

 

مراجعین عزیز ما در موسسه رجبی را میبینید که موفق به اخذ ویزای دوره زبان مجارستان شده اند و از تجربه خود می گویند.

نمایش ویدیو درباره محمد امرایی کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره نازنین خرمی کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره مهدی سلیمانی کلاینت موسسه رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه