تحصیل در دانشگاه مودول اتریش

تحصیل در دانشگاه مودول اتریش یکی از انتخاب های موجود برای علاقمندان تحصیل در این کشور است ، این دانشگاه به عنوان دانشگاه خصوصی بین المللی پیشرو در اتریش در نظر گرفته می شود.

دانشگاه مودول اتریش متعلق به اتاق بازرگانی و صنعت وین ، بزرگترین ارائه دهنده آموزش خصوصی در اتریش است ، نام تجاری مودول بیش از 100 سال برتری در آموزش است که در سال 1908 تأسیس شد  و مدرسه آموزش حرفه ای با طولانی ترین سنت در آموزش گردشگری و مهمان نوازی در سراسر جهان است. ، در پاییز 2016 دانشگاه مدول دبی پردیس خود را در قلب دبی به عنوان اولین و تنها دانشگاه اتریشی در خاورمیانه افتتاح کرد.

   دانشگاه مودول اتریش بر تجارت و اقتصاد تمرکز دارد و تمرکز تحقیقاتی قوی بر روی مدیریت بین‌المللی ، صنایع مرتبط با خدمات ، گردشگری ، پایداری ، علم داده و طراحی سیستم ‌های اطلاعاتی دارد.

پردیس دانشگاه یکی از بهترین مناظر پانوراما را داراست ، برای آشنایی با جزئیات تحصیل در این کشور توصیه می کنیم مقاله تحصیل در اتریش را مطالعه کرده و با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید.

فهرست مطالب
تحصیل در دانشگاه مودول اتریش

دانشکده های دانشگاه مودول اتریش

دانشکده های دانشگاه مودول اتریش را می شناسید؟ دانشگاه مودول در اتریش دارای دانشکده های آمار و اقتصاد کاربردی ، مدیریت بین المللی ، فناوری رسانه های جدید ، حاکمیت عمومی و توسعه پایدار ، گردشگری و مدیریت خدمات ، رشته های تحصیلی مدیریت بازرگانی ، مطالعات تجاری و اجتماعی-اقتصادی ،  بازاریابی تعاملی ، مدیریت رویداد ، کارآفرینی و حاکمیت ، هتلداری ، مدیریت بین المللی ، توسعه پایدار و مدیریت گردشگری می باشد.

این دانشگاه یک پایه علمی قوی را با تعهد ثابت به پایداری ، کارآفرینی و نوآوری به عنوان محرک های کلیدی موفقیت بلند مدت ترکیب می کند از سال 2007 متخصصان ماهر تولید می کند ، دانشجویان می توانند برنامه های مدرن کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه های مدیریت ، گردشگری و مدیریت هتل ، علوم داده کاربردی و توسعه پایدار انتخاب کنند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات در خصوص دانشگاه های اتریش از کارشناسان به روز رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان تحصیل در دانشگاه مودول اتریش

زبان رسمی کشور اتریش زبان آلمانی است ، بنابراین زبان تحصیل در دانشگاه مودول اتریش به ویژه در مقطع کارشناسی به این زبان ارائه می شود ، برای تحصیل به این زبان تسلط به زبان آلمانی در سطح b2 الزامی است ، افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارند می توانند با ارائه مدرک تافل و یا آیلتس در دانشگاه مودول پذیرش شوند ، نمره آیلتس مورد نیاز 6.5 به بالا می باشد.

رشته هایی که در دانشگاه مودول ارائه می شود

دانشگاه مودول در مقاطع تحصیلی مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری و دوره پایه (فاندیشین )  از سراسر جهان دانشجو می پذیرد در ادامه با رشته هایی که در دانشگاه مودول ارائه می شود آشنا می شویم :

رشته هایی که در دانشگاه مودول ارائه می شود
  • دوره فاندیشین در برنامه کسب و کار ، دوره فاندیشین در برنامه فنی
  • مقطع کارشناسی در رشته های علوم اطلاعات کاربردی ؛ مدیریت بین المللی  ؛ مدیریت بین المللی با تجربه حرفه ای ؛ مدیریت گردشگری و هتلداری  ؛ گردشگری ، مدیریت هتل و عملیات.
  • کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت ؛ مدیریت گردشگری بین المللی ؛ توسعه پایدار، مدیریت و سیاست ؛ MBA
  • دکترا در رشته بازرگانی و علوم اقتصادی اجتماعی

با مطالعه مقالات زیر تحصیل در دانشگاه های اتریش را از جوانب مختلف بشناسید.

شهریه رشته های مختلف دانشگاه مودودل اتریش

شهریه رشته های مختلف دانشگاه مودودل اتریش بسته به ملیت دانشجو و مقطع تحصیلی فرد متفاوت است:

  • هزینه تحصیل در برنامه فاندیشن 6.816 یورو برای یک دوره یک ساله است.
  • هزینه تحصیل در دوره های کارشناسی در مقطع علوم اطلاعات کاربردی 922 یورو برای هر ترم  ؛ مدیریت بین المللی 6542 یورو برای هر ترم ، گردشگری و مدیریت هتل داری 7215 یورو برای هر ترم است.
  • هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت ، مدیریت گردشگری بین المللی ، توسعه پایدار ، مدیریت و سیاست در هر ترم 5192 یورو است.
  • هزینه تحصیل در مقطع دکتری در رشته دکتری علوم اجتماعی و اقتصادی 6123 یورو است و هزینه تحصیل MBA 9052 یورو برای ترم است.

موقعیت مکانی دانشگاه مودول در اتریش

 دانشگاه مودول همانگونه که پیش از این بیان شد در کشور اتریش در شهر وین قرار دارد ، موقعیت مکانی دانشگاه مودول در اتریش خیابان 1190، آم کالنبرگ 1، کلیسای سنت جوزف می باشد.

دسترسی فرودگاه ، قطار، تاکسی به دانشگاه مودول​

دسترسی فرودگاه ، قطار، تاکسی به دانشگاه مودول

وین دارای شبکه حمل و نقل عمومی به خوبی توسعه یافته است ، اتوبوس ها،  قطار ها ، تراموا ها و خطوط زیر زمینی تقریبا در کمترین زمان شما را به هر نقطه از شهر می برند ؛ حمل و نقل عمومی وین Wiener Linien دارای پنج خط زیرزمینی ، 29 خط تراموا و 127 خط اتوبوس است که از این تعداد 24 خط شبانه هستند ؛ خطوط شبانه فقط بین 0.30 صبح تا 5 صبح کار می کنند ، در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی ، مترو وین تمام شب در خدمت مسافران است ، ناوگان خودرویی در حال حاضر از بیش از 500 تراموا و بیش از 450 اتوبوس تشکیل شده است ،  قیمت بلیط تکی 2.40 یورو است.

فرودگاه در وین برای تردد دانشجویان دانشگاه مودول

فرودگاه بین المللی وین در جنوب شرقی وین قرار دارد  ، این فرودگاه در سال 2012 22 میلیون مسافر را جابجا کرد ، پس از مذاکرات طولانی با جوامع اطراف ، فرودگاه برای افزایش ظرفیت خود با افزودن باند سوم توسعه خواهد یافت ، فرودگاه در حال حاضر در حال توسعه گسترده ای است ، از جمله ساختمان ترمینال جدیدی که در سال 2012 افتتاح شد تا برای افزایش مورد انتظار مسافران آماده شود.

فرودگاه دیگری که به شهر نزدیک است فرودگاه براتیسلاوا در اسلواکی است ، این فرودگاه عمدتا توسط خطوط هوایی ارزان قیمت مانند Ryanair استفاده می شود ، این شهر چند کیلومتر دورتر از وین است ، به این معنی که براتیسلاوا و وین فرودگاه های یکدیگر را به اشتراک می گذارند.

قطار در وین برای تردد دانشجویان دانشگاه مودول

قطار ها  در وین توسط ÖBB اداره می شوند ، از نظر تاریخی ، تمام حمل و نقل به سمت شهر های اصلی هدایت می شد ، وین دارای دو پایانه قطار است که آغاز چندین خط قطار را تشکیل می دهند و دانشجویان محصل در دانشگاه مودول می توانند از این قطار ها برای تردد خود استفاده کنند.

تاکسی ، مترو ، اتوبوس و حمل نقل عمومی برای تردد به اتریش

وین دارای شبکه گسترده قطار و اتوبوس است ،  راحتی و انعطاف پذیری سیستم حمل و نقل عمومی با محبوبیت آن منعکس شده است ، درصد از زیادی از دانشجویان محصل در وین با وسایل نقلیه عمومی به محل دانشگاه خود رفت و آمد می کنند.

کرایه های داخل شهر همه انواع حمل ‌ونقل عمومی را پوشش می‌ دهند و برای دوره‌ های زمانی مختلف  مانند 24 ساعت ، هفته ‌های تقویمی و ماه‌ های تقویمی در دسترس هستند ؛  بلیط های توریستی و سالانه نیز موجود است ؛ مسافران باید قبل از سوار شدن یا ورود به ایستگاه بلیط بخرند ، با این حال ، در اتوبوس ها و تراموا ها ، بلیط ها را می توان در داخل هواپیما خریداری یا تأیید کرد.

سوالات پر تکرار تحصیل در دانشگاه مودول اتریش

دانشگاه مودول در اتریش دارای دانشکده های آمار و اقتصاد کاربردی ، مدیریت بین المللی ، فناوری رسانه های جدید ، حاکمیت عمومی و توسعه پایدار ، گردشگری و مدیریت خدمات ، رشته های تحصیلی مدیریت بازرگانی ، مطالعات تجاری و اجتماعی-اقتصادی ،  بازاریابی تعاملی ، مدیریت رویداد ، کارآفرینی و حاکمیت ، هتلداری ، مدیریت بین المللی ، توسعه پایدار و مدیریت گردشگری می باشد.

زبان رسمی کشور اتریش زبان آلمانی است ، بنابراین دروس در دانشگاه های این کشور  مانند دانشگاه مودول به ویژه در مقطع کارشناسی به این زبان ارائه می شود ، برای تحصیل به این زبان تسلط به زبان آلمانی در سطح b2 الزامی است.

  • هزینه تحصیل در برنامه فاندیشن 6.816 یورو برای یکسال
  • هزینه تحصیل در دوره های کارشناسی در مقطع علوم اطلاعات کاربردی 922 یورو برای هر ترم  ؛ مدیریت بین المللی 6542 یورو برای هر ترم ، گردشگری و مدیریت هتل داری 7215 یورو برای هر ترم است.

هزینه تحصیل در مقطع دکتری در رشته دکتری علوم اجتماعی و اقتصادی 6123 یورو است و هزینه تحصیل MBA 9052 یورو برای ترم است.

 دانشگاه مودول در کشور اتریش در شهر وین قرار دارد ، آدرس این دانشگاه خیابان 1190، آم کالنبرگ 1، کلیسای سنت جوزف می باشد.

 در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، تحصیل در دانشگاه مودول اتریش را بررسی کرده و برای آگاهی از اطلاعات ضرروری در این زمینه با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به اتریش را نیز بخوانید چراکه تنها راه مهاجرت به این کشور قطعاً تحصیل نیست و راه های بسیار جذاب و آسانی هم وجود دارد که شاید با شرایط شما همخوانی بیشتری داشته باشد!

در زیر ، برخی از برترین دانشگاه های اروپا را به شما معرفی کرده ایم ، مقالات را بخوانید و اطلاعات خود را به روز کنید.

2 دیدگاه در “تحصیل در دانشگاه مودول اتریش

  1. تحصیل در دانشگاه مودول اتریش مهدی گفت:

    سلام و وقت بخیر ؛ چن تا سوال از حضور محتر متون داشتم
    1- آیا در دانشگاه مودول اتریش رشته مدیریت هتلداری در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می شود؟
    2- در سایت تون برای مقطع کارشناسی ارشد شهریه دانشگاه زدید 8000 یورو؛ آیا این شهریه برای هر ترم تحصیلی می باشد یا برای کل دوره کارشناسی ارشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه