خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش

خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش بسیار مناسب و کمک حال آنان می باشد و بسیاری از مخارج اصلی در هنگام بیماری و یا پذیرش و درمان سرپایی را به طور زیادی کاهش خواهد داد و تمامی دانشجویان بین المللی که جهت تحصیل در اتریش درخواست می نمایند می توانند از خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش بهره مند شوند.

در ادامه این مطلب با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش را کاملا به شما معرفی نماییم.

طبق قوانین مهاجرتی کشور اتریش دانشجویان خارجی برای دریافت ویزای تحصیلی و مهاجرت به اتریش به صورت بلند مدت و بیش از یک سال باید بیمه ای را با خدمات کامل خریداری کنند تا مورد قبول اداره مهاجرت این کشور واقع شده و بتوانند به ویزای تحصیلی این کشور دست پیدا کنند ، با خرید این نوع بیمه تمام حوادث و هزینه های درمانی به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت و دانشجویان می توانند از حداکثر خدمات بیمه ای بهره مند شوند.

از جمله خدمات بیمه دانشجویی در اتریش برای دانشجویان خارجی می تواند به همراه داشته باشد می توان به معافیت از پرداخت های ویزیت پزشک ، هزینه های آزمایشگاه ، هزینه های فیزیوتراپی ، هزینه های رادیولوژی ، هزینه های بستری شدن موقت در درمانگاه و بیمارستان ، هزینه های دارو و استفاده از آمبولانس نام برد که با خرید بیمه های خصوصی با هزینه بالاتر موارد بسیار بیش تری را هم می توان بهره برد.

اگر به تحصیل در دانشگاههای اتریش علاقه مندید و در حال جمع آوری اطلاعات هستید ، پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در اتریش را حتما مرور کنید تا بدانید از کجا شروع کنید و چه راه هایی پیش روی شماست.

فهرست مطالب
خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش

پادکست خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش

پخش ویدیو

انواع بیمه دانشجویی در اتریش

دانشجویانی که دارای بیمه واجد شرایط از کشورهای اتحادیه اروپا / EEA و سوئیس هستند ، از مزایای درمان با هزینه های کاهش یافته یا احتمالاً رایگان برخوردار هستند و با ارائه کارت بیمه سلامت اروپا (EHIC) که توسط شرکت بیمه درمانی محلی صادر می شود ، قادر هستند تا از انواع بیمه دانشجویی در اتریش همانند شهروندان این کشور استفاده کنند.

اما دانشجویانی که از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا جهت تحصیل در این کشور به اتریش سفر می نمایند ، می توانند از طریق خرید بیمه خصوصی یا خرید بیمه درمانی دولتی در اتریش خود را از مزایای بیمه دانشجویی بهره مند نمایند ، این دو نوع بیمه در میزان هزینه ای که به عنوان حق بیمه ماهانه پرداخت خواهید کرد و پوشش برخی از موارد خاص با یکدیگر تفاوت خواهند داشت که بیمه خصوصی برخی از موارد خاص و نادر را هم تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

هزینه بیمه درمانی دولتی در اتریش برای دانشجویان ماهانه 51.55 یورو می باشد و چنان چه به هر دلیل تحت پوشش بیمه دولتی قرار نگیرید و یا خواهان خرید بیمه خصوصی باشید ، هزینه بیمه های خصوص برای دانشجویان ماهانه 369.72 یورو خواهد بود.

انواع بیمه دانشجویی در اتریش

چنانچه نگاهی به روند آموزش و تحصیل در آلمان داشته باشید ، در خواهید یافت که این کشور با بیش از 400 مرکز آموزش عالی و ارائه خدمات منحصر به فرد و فرصت تحصیل به زبان انگلیسی توانسته پذیرای بیش از 2 میلیون دانشجو از کشورهای مختلف جهان باشد و آنها را به نیروی کار ماهر و مفید مبدل سازد.

آموزش عالی در آلمان توسط سه موسسه آموزش عالی یعنی دانشگاه ها ، دانشگاه های علمی کاربردی و دانشگاه های هنر و موسیقی ارائه می شوند، این موسسات آموزشی به دو بخش دولتی و غیردولتی تقسیم شده و تماما از فرآیند بولونیا پیروی می کنند.

اولین دوره تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این کشور دوره سه ساله کارشناسی است که با دوره یک تا دو ساله کارشناسی ارشد و سه تا چهار ساله دکتری تخصصی دنبال می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا دندانپزشکی هم جزو خدمات بیمه دانشجویی اتریش است؟ سوالات خود را از مشاوران با تحربه ما بپرسید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی اتریش​

Austria / Insurance

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی اتریش

همانطور که گفتیم برای دریافت ویزای تحصیلی نیاز به خرید خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش می باشد ، اما نکته قابل توجه این است که علاوه بر این دانشجویان باید نوعی بیمه دیگر را هم تهیه نمایند تا قادر به دریافت ویزای خود باشند ، بله شما باید علاوه بر خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش ، نسبت به تهیه بیمه مسافرتی مناسب نیز اقدام نمایید تا تمام مدت سفر شما از ایران به اتریش را تحت پوشش خود قرار دهد.

توجه داشته باشید که تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی اتریش در این است که بیمه مسافرتی مسئولیت برخی حوادث و هزینه های درمان و ویزیت در مدت سفر ما بین دو کشور را قبول دار خواهد شد و خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش مسئولیت این موارد را از هنگام شروع تحصیل و اقامت در این کشور به عهده خواهد گرفت ، پس از اخذ خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش نمی توانید به عنوان جایگزینی برای بیمه مسافرتی استفاده نمایید.

بیمه های مسافرتی خود نیز دارای اقسام مختلفی هستند ، مثلا بیمه مسافرتی دانشجویی که مدت اعتبار آن 1 سال و برای تمدید نیازی به بازگشت به کشور ندارند و در این مدت یک سال شما تحت پوشش بیمه در مسافرت های خود به ایران و اتریش خواهید بود یا بیمه مسافرتی توریستی که اعتبار آن حداکثر 90 روز بوده و سپس باطل خواهد شد.

مقالات زیر برای شماست اگر در حال تحقیق در خصوص تحصیل در دانشگاه های اتریش هستید.

نام شرکت های بیمه در اتریش

شرکت های بیمه گوناگونی در اتریش در حال فعالیت هستند که هرکدام در زمینه هایی خاص در حال فعالیت بوده و هریک نیز از درجه اعتبار خاصی در این کشور برخوردار هستند ، در حال حاضر 91 شرکت بیمه در کشور اتریش در حال فعالیت هستند که هرکدام در زمینه هایی چون بیمه عمر و بیمه حوادث تا خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش را به افراد ارائه می نمایند.

علاوه بر بیمه درمانی دولتی اتریش که دانشجویان قادر به تحت پوشش قرارگرفتن در آن می باشند ، نام شرکت های بیمه در اتریش که در بین دانشجویان معتبر و معروف هستند را در زیر ارائه کردیم : 

  •  Allianz
  •  ERGO
  •  Generali
  •  IMG
  •  GRAWE
  •  Vienna Insurance Group
نام شرکت های بیمه در اتریش
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا از بدو ورود به اتریش برای تحصیل بیمه دانشجویی به من تعلق می گیرد؟ مشاوران ما راهنمای شما هستند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت اتریش

شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت اتریش

همانطور که ابتدای مطلب به شما عرض کردیم شما باید یک خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش برای خود تهیه نمایید تا بتوانید ویزای تحصیلی اتریش را به دست آورید ، حال این که این بیمه ای که شما تهیه می نمایید باید حداقل شرایطی را تحت پوشش خود قرار دهد تا مورد تایید اداره مهاجرت و سفارت اتریش قرار گیرد.

برخی از مهم ترین شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت اتریش به شرح زیر است :

  •  پوشش خدمات اضطراری دندانپزشکی
  •  هزینه انتقال به بیمارستان از جمله اورژانس
  •  پوشش هزینه های باز گرداندن بیمار یا شخص متوفی به کشور مبدا
  •  پوشش کامل عوارض و هزینه های درمانی ناشی از خودکشی
  •  پوشش تمام بیماری ها
  •  پوشش کامل عوارض ناشی از حوادث ورزشی حین تمرین و رقابت های ورزشی

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در اتریش

به طور یقین تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در اتریش در مواردی است که غیر از خدمات و پوشش های درمانی باشند ، زیرا بیمه های دانشجویی در اتریش مربوط ارائه خدمات درمانی در حوادث و شرایط مختلف می باشد و هزینه های آن را به طور کامل و یا جزئی پوشش خواهد داد ، اما دیگر بیمه ها نظر بیمه کار در اتریش یا بیمه عمر علاوه بر خدمات درمانی دارای خدمات متفاوت دیگری چون حق بازنشستگی نیز می شوند.

دیگر تفاوت خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش با دیگر بیمه ها ، پوشش کاملی است که این بیمه در مقابل دریافت مبلغی ارزان برای دانشجویان به ارمغان می آورد ، اما انواع بیمه های دیگر نسبت به ارائه خدمات هرچه بیش تر مبلغ بالاتری را نیز از متقاضیان دریافت خواهند کرد ،

سوالات پر تکرار بیمه دانشجویی در اتریش

بیمه های دانشجویی در اتریش مربوط ارائه خدمات درمانی در حوادث و شرایط مختلف می باشد و هزینه های آن را به طور کامل و یا جزئی پوشش خواهد داد ، اما دیگر بیمه ها نظر بیمه کار در اتریش یا بیمه عمر علاوه بر خدمات درمانی دارای خدمات متفاوت دیگری چون حق بازنشستگی نیز می شوند.

• پوشش خدمات اضطراری دندانپزشکی
• هزینه انتقال به بیمارستان از جمله اورژانس
• پوشش هزینه های باز گرداندن بیمار یا شخص متوفی به کشور مبدا
• پوشش کامل عوارض و هزینه های درمانی ناشی از خودکشی
• پوشش تمام بیماری ها
• پوشش کامل عوارض ناشی از حوادث ورزشی حین تمرین و رقابت های ورزشی

• Allianz
• ERGO
• Generali
• IMG
• GRAWE
• Uniqa
• Vienna Insurance Group

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی اتریش در این است که بیمه مسافرتی مسئولیت برخی حوادث و هزینه های درمان و ویزیت در مدت سفر ما بین دو کشور را قبول دار خواهد شد و بیمه دانشجویی در اتریش مسئولیت این موارد را از هنگام شروع تحصیل و اقامت در این کشور به عهده خواهد گرفت ، پس از بیمه دانشجویی اتریش نمی توانید به عنوان جایگزینی برای بیمه مسافرتی استفاده نمایید.

از جمله خدمات مهمی که بیمه دانشجویی در اتریش برای دانشجویان خارجی می تواند به همراه داشته باشد می توان به معافیت از پرداخت های ویزیت پزشک ، هزینه های آزمایشگاه ، هزینه های فیزیوتراپی ، هزینه های رادیولوژی ، هزینه های بستری شدن موقت در درمانگاه و بیمارستان ، هزینه های دارو و استفاده از آمبولانس نام برد که با خرید بیمه های خصوصی با هزینه بالاتر موارد بسیار بیش تری را هم می توان بهره برد.

در این مطلب تلاش کردیم تا به طور خلاصه شما را با خدمات بیمه به دانشجویان در اتریش آشنا سازیم و برخی از مزایا و خدمات آنان را برایتان شرح دهیم ، شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و دیگر اطلاعات کشور اتریش با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل فرموده و یا با حضور در دفاتر تهران و شیراز از مشاوره های رایگان آنان بهره مند شوید ، همچنین برای تحقیق بیشتر و بدست آوردن اطلاعات دقیق در خصوص سایر روش های مهاجرت به اتریش به مقاله لینک شده مراجعه نمایید ، در این مقاله با کشور اتریش هم بیشتر و بهتر آشنا می شوید.

در انتها تجربه چند نفر از کلاینت ها را مشاهده کرده و برای دیدن باقی فیلم ها به بخش "ما تا حالا چیکار کردیم؟" بروید

پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (21 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه