شرایط گرفتن FUND از اتریش

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
شرایط گرفتن FUND از اتریش
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

آیا به دنبال هزینه کم تحصیلی یا FUND برای اتریش هستید ؟ دانشجویان و محققان بین المللی می توانند برای بورس تحصیلی در موسسات مختلف درخواست دهند . گزینه های مختلفی برای پشتیبانی و حمایت مالی بسته به کشور ، ملیت و تحصیلات فرد وجود دارد . لطفا توجه داشته باشید که بورسیه تحصیلی در اتریش توسط موسسات مختلف ( OeAD ، سایر سازمان های پشتیبانی مالی ، موسسات و غیره ) ارائه می شوند . در این مقاله مشاورین ارشد موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی شرایط گرفتن FUND از اتریش را بیان کرده و تعدادی از FUND های موجود در این کشور را معرفی خواهند کرد .

هر یک از این FUND ها یا بورس های تحصیلی شرایط و الزامات خاص خود را دارند البته باید توجه داشت که هیچ یک از آنها هزینه تمام دوره تحصیل را متقبل نمی شوند . این بورس های تحصیلی در زمان های معینی اعطا می شوند و فرد باید در زمان مشخص در خواست خود را ارائه دهد .

بررسی شرایط گرفتن FUND از اتریش

تحصیل در اتریش نه تنها به دلیل نظام آموزشی اصلاحی و باز خود ، بلکه به دلیل هزینه های کم تحصیل جذاب است . بنابراین ، بسیاری از دانشجویان در مقاطع مختلف نه فقط برای گرفتن مدرک بلکه به دلیل تحصیل رایگان و کم هزینه این کشور را انتخاب می کنند .

در حقیقت ، دانشجویانی که مدرک خود را به طور مداوم تکمیل می کنند ، هیچ هزینه ای نمی پردازند ، بنابراین برای بسیاری از دانشجویان هزینه تحصیل در دانشگاه رایگان است . علاوه بر هزینه تحصیلی رایگان و نسبتا کم در این کشور بورس های تحصیلی مختلف برای دانشجویان تدارک دیده شده است .

بورس های تحصیلی مختلف توسط سازمان های اتریش برای کمک به تحصیلات یک دانشجو در اتریش بسته به کشور مبدا و شرایط تحصیلی فرد ارائه می شود . این کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تدارک دیده می شوند و می توانند کل هزینه تحصیل و اقامت و یا بخشی از آن را تامین کنند .

البته باید توجه داشت که یافتن بورس های تحصیلی یا شرایط گرفتن FUND از اتریش برای دانشجویان مقطع کارشناسی نسبتا دشوار است چرا تعداد کمی از بورس های تحصیلی برای دانشجویان این مقطع طراحی شده اند .

FUND پژوهشی در اتریش

اتریش به دانشگاه ها ، موسسات تحقیقاتی غیر دانشگاهی ، تحقیقات و توسعه صنعتی یک سیستم مالی موثر با نقاط مشخص و معین برای تحقیقات اساسی و کاربردی ارائه می دهد . شرکت های اتریش محرک نوآوری از طریق تحقیق ، توسعه و فناوری هستند و از بورس ها و FUND های مستقیم و انگیزه های مالیاتی بهره مند می شوند که به طور قابل توجهی باعث کاهش خطر سرمایه گذاری می شود ، ولی شرایط گرفتن FUND از اتریش از هر کدام از موسسات متفاوت است .

FUND پژوهشی در اتریش
  • آژانس تحقیقاتی اتریش (FFG : ( FFG نقطه تماس مرکزی برای پروژه های RTI متمرکز بر برنامه است . بیش از نیمی از بودجه یا FUND پروژه تحت مدیریت FFG به تحقیقات صنعتی منتهی می شود .
  • صندوق علمی اتریش (FWF : ( FWF بدنه مرکزی اتریش برای ارتقای تحقیقات پایه است .
  • اتریش ( Wirtschaftsservice GmbH AWS ) : بانک توسعه ای برای جمهوری اتریش است . این برنامه از برنامه های RTI شروع به کار، SMEs و شرکت های بزرگ تشکیل شده در قالب یارانه ها، وام های کم بهره ، تعهدات و تضمین ها حمایت می کند .
  • آژانس تجارت اتریش ABA : اولین نقطه تماس برای شرکت های خارجی است که مایل به ایجاد واحد های پژوهشی در اتریش هستند . ABA خود تامین کننده FUND نیست .

بورس های تحصیلی برای تحصیل در اتریش

فرصت های مختلف تحصیلی و همچنین امکان دریافت بورس های تحصیلی برای دانشجویان و محققان بین المللی در اتریش وجود دارد . بسته به کشور مبدا و مقطع تحصیلی فرد گزینه های مختلفی برای تأمین مالی و شرایط گرفتن FUND از اتریش وجود دارد . لطفا توجه داشته باشید که بورس تحصیلی توسط موسسات مختلف ارائه می شود .

بورس های تحصیلی موجود در اتریش

  • OEAD انواع بورس تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد . لازم به ذکر است که کل دوره تحصیل در اتریش از نظر مالی پشتیبانی نمی شود .
  • کمک های مالی ( grants ) نیز یک پایگاه جامع است که فهرستی از فرصت های مالی و شرایط گرفتن FUND از اتریش برای تحصیل در این کشور را فراهم می کند .
  • دانشگاه ها یا بورس تحصیلی موسسه ای نیز توسط موسسات آموزش عالی ارائه می شوند . برای کسب اطلاعات بیشتر ، فرد می تواند با دفتر بین المللی دانشگاه مورد نظر خود برای تحصیل تماس برقرار کند .

کمک مالی OFID برای دانشجویان بین المللی در اتریش 2019/20

FUND یا بورس تحصیلی تحصیلی OFID برای دانشجویان شهروند کشور های در حال توسعه مناسب است و این افراد فرصت دارند برای بورس تحصیلی تامین شده توسط FUND OPEC برای توسعه بین المللی درخواست دهند . هدف این FUND ، حمایت از افراد برجسته جوان از کشور های در حال توسعه برای ادامه تحصیل در خارج از کشور در رشته های مرتبط با توسعه است .

FUND OPEC برای توسعه بین المللی در سال 1976 تاسیس شد و یک موسسه تامین مالی بین دولتی است . این صندوق با همکاری شرکای کشور های در حال توسعه برای تحریک رشد اقتصادی و کاهش فقر در تمامی مناطق فقیرنشین جهان کار می کند .

شرایط دریافت FUND یا بورس تحصیلی OFID دراتریش

  • کشورهای واجد شرایط : دانشجویانی که از یک کشور در حال توسعه هستند ( الجزایر ، اکوادور ، گابن ، اندونزی ، ایران ، عراق ، کویت ، لیبی ، نیجریه ، قطر ، عربستان سعودی ، امارات متحده عربی و ونزوئلا ) می توانند واجد شرایط گرفتن FUND از اتریش باشند و برای این بورس بر اساس شایستگی درخواست دهند .
  • دوره یا رشته واجد الشرایط : این FUND برای تحصیل در برنامه های تحصیلات تکمیلی در هر رشته اقتصاد توسعه ( کاهش فقر ، انرژی و توسعه پایدار ) ، محیط زیست ( بیابان زایی ) یا سایر زمینه های علمی و فناوری ارائه شده توسط دانشگاه است .
  • معیارهای واجد شرایط بودن : متقاضی باید بین سن 23-32 در زمان ارائه درخواست خود باشد . فرد باید از کالج یا دانشگاه معتبر یا معادل آن در مقطع کارشناسی ارشد در اتریش پذیرفته شده باشد . یا دانشجوی سال پایانی دوره کارشناسی باشد .

FUND برنامه کارشناسی ارشد در اتریش

تازه ترین FUND برای برنامه کارشناسی ارشد ” فناوری محیط زیست و امور بین الملل ” در حال حاضر در TU Wien در اتریش ارائه می شود . این بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس هستند .

FUND برنامه کارشناسی ارشد در اتریش

هدف توسعه پايدار تنها در صورتی امکان پذير است که تصميم گيرندگان از يک آموزش جامع برخوردار باشند . افراد واجد الشرایط FUND برای برنامه کارشناسی ارشد ” فناوری محیط زیست و امور بین الملل ” ، 2019

  • کشور های واجد شرایط : این بوس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است .
  • شرایط ورود : متقاضیان باید معیار های زیر را داشته باشند :
  1. فرد باید دارای یک مدرک لیسانس ، یا مدرک مقدماتی شناخته شده بین المللی در هر رشته تحصیلی داشته باشد .
  2. تسلط عالی به زبان انگلیسی یک پیش شرط برای پذیرش است . افراد غیر انگلیسی زبان باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و دارای یکی از مدارک تافل و یا آیلتس باشند .

در مقاله فوق مشاورین ارشد موسسه مهر آفرین رجبی که بهترین موسسه در زمینه مشاوره حقوقی تحصیل و اعزام دانشجو به اروپا است ، شرایط گرفتن FUND از اتریش را بیان کرده و تعدادی از بورس های تحصیلی این کشور را معرفی کردند . برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر همکار موسسه در شهرهای تهران و شیراز تماس حاصل فرمائید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه