دوره های زبان کشور دانمارک 2024

دوره های زبان کشور دانمارک 2024 یکی از بهترین مکان ها برای یادگیری زبان جدید بوده که می تواند امکان نقل مکان و زندگی در کشوری با کیفیت زندگی بالا و پر رفاه را برای شما فراهم نماید.

با استفاده از این دوره ها شما نه تنها زبان جدید مورد استفاده توسط جمعیت زیادی از مردم را یاد گرفته، بلکه می توانید از مزایای بسیار زیادی برخوردار شوید.

تفاوتی ندارد که قصد یادگیری زبان دانمارکی را دارید یا یک زبان بین المللی مانند انگلیسی، برای هر دوی آن ها دوره های زبان کشور دانمارک 2024 بسیار مناسب است. بادگیری زبان کشوری که قصد زندگی در آن را دارید همیشه اجباری بوده و بدون آن نمی توان به سبک زندگی مورد نظر دست پیدا کرد، خوشبختانه علاوه بر دانمارکی، زبان انگلیسی نیز توسط مردم استفاده می شود، اما با وجود این ها همچنان یافتن شغل بدون داشتن مهارت های دانمارکی می تواند دشوار باشد.

دوره های زبان در دانمارک توسط شبکه بزرگی از مراکز خصوصی و عمومی ارائه می شوند و شما می توانید با داشتن هر شرایطی به راحتی در این دوره ها ثبت نام نمایید. در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی با شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) به شرح کامل دوره های زبان کشور دانمارک 2024 برای شما پرداخته اند. مقاله مهاجرت به دانمارک را برای آشنایی با روش های مختلف ورود به این کشور مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
دوره های زبان کشور دانمارک 2024

کالج های زبان در دانمارک

کالج های زبان در دانمارک به دو بخش انگلیسی و دانمارکی تقسیم می شوند که تفاوت آن ها در انواع دوره ها و همچنین خدمات ارائه شده می باشد.

 مقدار امکانات تحصیل ارائه شده توسط کالج های خصوصی زبان در دانمارک بسیار بیشتر از مراکز دولتی و عمومی بوده و به همین دلیل باید هزینه های بسیاری را پرداخت کرد.

اما این امر به این معنا نیست که دوره های زبان کشور دانمارک 2024 در کالج های عمومی مناسب نیستند و یا کیفیت تحصیلی آن ها قابل قبول نیست، بلکه این مراکز به عنوان اولین انتخاب برای زبان آموزان بین المللی شناخته می شوند زیرا با به صرفه ترین هزینه ها بهترین امکانات را در اختیار می گذراند.

برای این که بتوان بهتریم مرکز آموزشی را برای شرکت در دوره های زبان در دانمارک بیابید باید موارد زیادی را مورد بررسی قرار دهید. برخی از این موارد شامل هزینه ها، طیف امکانات و دوره ها، محل قرار گیری و شرایط پپذیرش می باشند که هر کدام نقش مخصوصی را ایفا می کنند.

برخی از بهترین کالج های زبان در دانمارک در لیست زیر برای شما نام برده شده اند:

  • زبان اصلی بین المللی دانمارک
  • آکادمی تجارت بین المللی (IBA)
  • دانشگاه فنی دانمارک (DTU)
  • دانشگاه آرهوس
  • دانشگاه جنوب دانمارک (SDU)
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با اخذ ویزای دوره زبان سریع تر و آسان تر به اهداف مهاجرتی خود برسید ، مشاوره بگیرید !

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان اصلی بین المللی دانمارک

مرکز آموزش زبان اصلی بین المللی دانمارک در سال 1979 تاسیس شده و تا کنون موفق به فعالیت شده است و برنامه های زبان خود را در بیش از 30 کشور ارائه می دهد. زبان آموزان می توانند مقدار ساعت دوره های خود را از بین گزینه های بسیار انتخاب کرده و به تحصیل در دوره های زبان کشور دانمارک 2024 بپردازند.

دانش آموزان می توانند با اقامت در خانه هایی که به آن ها داده می شود به سریع ترین و موثرترین روش های یادگیری زبان که با سال ها تجربه به دست آمده است دست یابند. زبان آموز مهاجر با استفاده از این محیط می تواند نه تنها درس های زبان را، بلکه زندگی روزمره این کشور را فرا بگیرد و موفق به برقراری ارتباط با آن ها بشود، مزایا بزرگ این مکان حضور در خانه در کنار معلم است که منجر می شود درس ها فقط محدود به ساعت های درسی نشوند.

دوره های زبان انگلیسی در دانمارک

دوره های زبان انگلیسی در دانمارک

جالب است بدانید که بیش از 80% از جمعیت کشور دانمارک به زبان انگلیسی صحبت کرده و آن را از سن کم می آموزند، همچنین بخش بزرگی از دوره های تحصیلی در دانشگاه ها به این زبان برگزار شده و به همین دلیل مدرک زبان انگلیسی می تواند نقش بسیار مهمی را برای تحصیل و اقامت در این کشور ایفا کند.

تعداد دوره های زبان انگلیسی در دانمارک بسیار زیاد بوده و به راحتی می توان دوره های متناسب با نیازهای خود را از بین آن ها انتخاب نمود. این دوره ها تمامی مهارت های لازم را مانند گرامر، صحبت کردن، خواندن، نوشتن و تلفظ را توسعه می دهند و برای افزایش یادگیری فعالیت های مختلفی را مانند خواندن مقاله و بازی کردن را نیز اضافه کرده اند. این دوره ها به اشکال مختلف در کالج های زبان در دانمارک ارائه می شوند که در لیست زیر شرح داده شده اند:

  • یادگیری با یک مربی بومی خود که به وسیله آن می توانید بر چالش های زبان مادری خود غلبه نمایید.
  • کلاس های گروهی که یک تجربی تعاملی و همه جانبه بوده و در حین دوست یابی و مشاعرت با سایر دانمارکی ها می توان به سرعت مهارت های مکالمه را افزایش داده و اعتماد به نفس ایجاد کرد.
  • کلاس های فشرده که کمترین زمان را در میان دوره های زبان در دانمارک داشته و باعث غوطه ور شدن فرد در این زبان می شود.

دوره های زبان دانمارکی در کشور  دانمارک

حضور و شرکت در دوره های زبان دانمارکی در کشور دانمارک می تواند بهترین راه برای یادگیری این زبان باشد، زیرا می تواند به شما را به درک بهتری از سبک رندگی و فرهنگ این کشور رسانده و بتوانید احساس کنید که در خانه خود هستید. علاوه بر این می توانید به راحتی به دانشگاه ها درخواست داده و شغلی را برای خود بیابید، زیرا این اقدامات می توانند بدون تسلط داشتن بر این زبان کمی دشوار باشند.

دوره های زبان کشور دانمارک 2024 از مراکز عمومی و دولتی مطابق با چارچوب مشترک با اروپا ارائه می شوند. شما می توانید بین دوره های روزانه و عصرانه یکی را انتخاب نمایید، افرادی که شاغل هستند می توانند در دوره های زبان مخصوص شاغلان شرکت نمایند که در زمان های کوتاه تری برگزار می شوند.

نام دوره توضیحات
دوره اول برای افرادی که هیچ پیشینه ای ندارند و یا پیشینه ضعیفی دارند.
دوره دوم برای افرادی که سابقه آموزشی کوتاهی دارند.
دوره سوم برای زبان آموزانی که دارای بیشینه تحصیلی متوسط و یا بالاتر هستند.

دوره های زبان کشور دانمارک به سه دسته تقسیم می شوند که با توجه به سطح تحصیلات مختلف طبقه بندی شده اند، هر سه دوره نام برده شده به 6 ماژول تقسیم می شوند که در نهایت با آزمون زبان دانمارکی به پایان می رسند. این دوره ها عبارت اند از:

ویزای گذراندن دوره زبان در کشور دانمارک

ویزای گذراندن دوره زبان در کشور دانمارک

برخی از افراد این سوال را دارند که آیا برای شرکت در دوره های زبان کشور دانمارک 2024 باید مجوز اقامت را دریافت کرد یا خیر؟ باید توجه داشته باشید که اهمیتی ندارد طول مدت دوره های شما چقدر باشد، بدون داشتن ویزای گذراندن دوره زبان در کشور دانمارک نمی توان به این کشور وارد شده و به تحصیل پرداخت.

نوع ویزای دریافتی شما با توجه به طول مدت تحصیلی خود متفاوت بوده و نباید برای مدت زمان بیشتر و یا کمتری درخواست دهید، زیرا باعث رد شدن درخواست شما شده و باید دوباره این کار را انجام دهید. در صورتی که مدت زمان تحصیل در کالج های زبان در دانمارک کوتاه باید باید ویزای 3 ماهه را دریافت کرده و در صورتی که طولانی تر باشد باید ویزای اقامت 1 سال را دریافت نمایید.

شرط اصلی دریافت ویزای دوره های زبان کشور دانمارک این است که بتوانید در یکی از کالج و یا موسسات معتبر و مورد قبول سفارت پذیرش را دریافت کرده و موفق به ثبت نام خود در یکی از دوره ها شده ها شده باشید تا بتوانید درخواست دهید. شرایط پذیرش از سوی هر کالج با دیگری تفاوت دارد که می توانید با تماس با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی برای ثبت نام در بهترین آن ها اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای دوره های زبان در دانمارک

ارائه مدارک مشخص شده از سوی سفارت مهم ترین بخش از دریافت ویزای اقامت برای دوره های زبان در کشور دانمارک 2024 می باشد که باید حتما به طور دقیق و ترجمه شده ارائه شوند.

ممکن است که کالج مورد نظر و یا سفارت با توجه به شرایط شما موارد اضافه ای را درخواست نمایند. در لیست زیر مدارک مورد نیاز برای ویزای دوره های زبان در دانمارک برای شما قرار داده شده است:

  • پاسپورت معتبر
  • مدرک ثبت نام در کالج
  • رسید پرداخت شهریه کالج
  • سوابق کیفری
  • تمکن مالی
  • مدارک هویتی (شناسنامه و غیره)
  • فرم درخواست تکمیل شده 
  •  آزمایشات

اگر قصد دارید دانمارک را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل انتخاب کنید مقالات زیر را بخوانید.

هزینه های دوره زبان در دانمارک

مهم ترین بخش برای افرادی که قصد شرکت در دوره های زبان کشور دانمارک 2024 را دارند، مقدار هزینه های پیش روی آن ها می باشد. این هزینه ها شامل موارد مختلف و زیادی شده که باید تمامی آن ها را در نظر داشت تا از هر گونه ضررهای مالی جلوگیری کرد. این تنوع فقط در انواع مخارج نبوده بلکه مقدار هزینه ها نیز نسبت به موارد زیادی متغیر هستند و نمی توان مقدار دقیقی را برای همه افراد مشخص کرد.

هزینه های دوره زبان در دانمارک شامل مواردی مانند شهریه، خرید کتاب و جزوه، آزمون و غیره می شود. بیشترین مقدار هزینه نیز شهریه کالج بوده که مقدار آن با توجه به هر مرکز با دیگری متفاوت می باشد و نمی توان مقدار دقیقی را برای آن مشخص کرد. به طور کلی شهریه تعیین شده برای کالج های خصوصی زبان در دانمارک بسیار بیشتر از مراکز عمومی می باشد.

مقدار شهریه متوسط برخی از دوره های زبان کشور دانمارک 2024 در جدول زیر ذکر شده است:

نام مرکز مقدار شهریه سالانه
دانشگاه آرهوس 8000 یورو
دانشگاه فنی دانمارک (DTU) 19000 دلار
دانشگاه جنوب دانمارک (SDU) 13000 دلار
دانشگاه Københavns دانشگاه کپنهاگ 1622 دلار

این مخارج فقط شامل هزینه های تحصیلی نبوده و باید هزینه های اقامتی و زندگی خود را نیز در نظر داشته باشید تا برای طول مدت تحصیل خود دچار هیچ گونه مشکلات احتمالی نشوید. برای آشنایی با مقدار دقیق این هزینه ها مقاله هزینه های زندگی در دانمارک را برای شما قرار داده ایم.

مزایای گذراندن دوره های زبان در  دانمارک

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم با شرکت در دوره های زبان کشور دانمارک، به جز یادگیری زبانی جدید، می توان از امتیازات مختلف و زیادی برخوردار شده و از آن ها بیشترین استفاده را نمود.

پیشنهاد می کنیم مقاله کار در دانمارک را نیز مطالعه کنید تا بتوانید با شرایط زندگی بیشتر آشنا شوید.

برای این که بتوانید با این فرصت مناسب بیشتر آشنا شوید در لیست زیر مزایای گذراندن دوره های زبان در دانمارک را برای شما نام برده ایم:

  • یاد گرفتن یکی از زبان های استفاده شده در اروپا و یا یک زبان بین المللی
  • یافتن موقعیت شغلی مناسب
  • امکان دست یابی به تحصیلات کم هزینه در این کشور
  • ارتباط با سایر دانمارکی ها
  • اقامت در کشوری با کیفیت زندگی بالا
  • آشنایی دقیق با فرهنگ مردم این کشور
  • برقراری ارتباط با سایر افرادی که به این زبان تسلط دارند
  • تسلط به دو زبان مختلف
نمایش ویدیو درباره وبینار تحصیل بدون مدرک زبان

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همیشه اطلاعات به روز و صحیح را در اختیار شما قرار می دهند تا از شنیده های مبهم و نادرست به دور باشید.

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد مهاجرت دارند یادگیری زبان و اخذ مدارک بین المللی است.

اما شاید این افراد ندانند که براحتی می توان بدون داشتن مدرک زبان هم مهاجرت کرد.

وبینار ارائه شده در این بخش این موضوع را بصورت کامل شرح می دهد ، این وبینار رایگان را از دست ندهید!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اطلاعات صحیح و به روز مهاجرتی را از ما بخواهید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان کشور دانمارک 2024

 بله، این زبان در کشور دانمارک بسیار استفاده شده و به همین دلیل می تواند برای یادگیری آن مقصدی عالی باشد و بتوان پذیرش دانشگاه ها را دریافت کرد.

 نوع آن با توجه به مقدار زمان دوره متفاوت بوده و در صورتی که دوره کوتاه مدت باید ویزای سه ماهه و برای مدتی طولانی تر ویزای اقامت یک ساله را دریافت کرد.

 مقدار شهریه هر کالج با دیگری تفاوت داشته و نمی توان مقدار دقیقی را برای آن ها مشخص کرد و مقدار آن برای کالج های خصوصی زبان بیشتر از عمومی است.

 بله، در صورتی که تسلط لازم را بر یکی از زبان های دانمارکی و انگلیسی داشته باشید می توانید برای پذیرش در دانشگاه ها درخواست دهید.

 با وجود این که زبان انگلیسی به مقدار زیادی استفاده می شود اما زبان اصلی این کشور دانمارکی بوده و برای یافتن شغل مناسب باید آن را یاد بگیرید.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شرح دقیق دوره های زبان کشور دانمارک 2024 پرداخته اند. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با مشاورین با تجربه ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید و یا در بخش دیدگاه این صفحه با ما در ارتباط باشید. توصیه می کنیم مقاله تحصیل در دانمارک را نیز حتما بخوانید و با شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور بخوبی آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه