بیمه دانشجویی در انگلستان

بیمه دانشجویی در انگلستان یکی از مهم ترین نیازهای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور است که می تواند هزینه های درمانی آنان را در طول مدت اقامت و تحصیل به طور چشمگیری کاهش داده و حتی رایگان نماید.

سیستم درمان کشور انگلستان یکی از بهترین و کامل ترین سیستم های درمانی اروپا و جهان است و دانشجویان خارجی نیز می توانند با تهیه بیمه دانشجویی در انگلستان از تمامی امکانات و مزایای درمانی موجود برای شهروندان این کشور به طور برابر و مساوی بهره مند شده و در اکثر موارد  رایگان معاینه و درمان شوند.

در ادامه این مطلب به طور کامل این موارد را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد ، برای کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی با مزایای بیمه دانشجویی در انگلستان با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا از به روز ترین اطلاعات و شرایط آن مطلع گردید و چنانچه به دنبال دریافت ویزا برای شروع تحصیل در انگلستان نیز هستید ، مطالب جمع آوری شده توسط کارشناسان خبره ما را در این عنوان از دست ندهید.

فهرست مطالب
بیمه دانشجویی در انگلستان

انواع بیمه دانشجویی در انگلستان

بهره مندی از خدمات بیمه دانشجویی در انگلستان به دو صورت دولتی و خصوصی امکان پذیر می باشد و برخورداری از هریک از این دو گروه شما را موظف به پرداخت مبلغ خاصی برای عضویت می نماید که در قبال آن خدماتی را دریافت خواهید کرد.

باید دقت داشته باشید که یکی از موارد مورد نیاز برای دریافت ویزای دانشجویی این کشور دریافت بیمه دانشجویی در انگلستان است که نداشتن آن احتمال رد درخواست  را برای شما ایجاد می کند ، از این رو خوب است که از انواع آن مطلع شده و متناسب با شرایط خود اقدام نمایید ، انواع بیمه دانشجویی در انگلستان به شرح زیر می باشند:

• بیمه دانشجویی دولتی یا همان سرویس بهداشت ملی ( NHS ) که توسط دولت انگلستان به دانشجویان خارجی ارائه می شود ، با تهیه این بیمه با یکی از پیشرفته ترین سیستم های مراقبت های بهداشتی در جهان به عنوان یک دانشجوی بین المللی در انگلستان از شما مراقبت می شود ، هزینه آن سالانه 470 پوند می باشد و در صورت نیاز به شما امکان می دهد در مورد هر گونه مشکل سلامت جسمی یا روانی ، خدمات حوادث و اورژانس ، تشخیص بیماری های عمومی و خاص و غیره با پزشک مشورت کنید.

• بیمه خصوصی که توسط شرکت های خصوصی خدماتی به شما ارائه می گردد و بهره مندی از آن نیز نیازمند پرداخت هزینه می باشد که با توجه به نوع خدمات درخواستی شما امکان پرداخت قیمت های متفاوتی وجود دارد ، این نوع بیمه نیز دارای مزایا و معایب خاص خود است.

معمولا پوشش بیمه NHS در انگلستان برای دانشجویان عالی است و نیازی به خرید بیمه های خصوصی نیست مگر بخواهید خدمات خاصی برای پوشش حوادث و بیماری خاص و یا دندان پزشکی و چشم پزشکی دریافت نمایید.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی انگلستان

یکی از موارد مهمی که دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور باید به آن توجه داشته باشند ، تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی انگلستان است که گاها باعث ایجاد اشتباه برای افراد می شود ، به طور کلی اطلاع از خدمات و مسئولیت های هریک از انواع بیمه دانشجویی در انگلستان می تواند حدود انتظارات و خدمات دریافتی را بیمه را به خوبی برای ما مشخص سازد.

باید بدانید که بیمه های مسافرتی فقط مسئولیت حوادث و اتفاقاتی را برعهده دارند که در بازه زمانی سفر ما بین کشورمان و انگلستان اتفاق بیفتد و هیچ مسئولیتی را پس از رسیدن به این کشور و اقامت در آن را بر عهده خود نمی داند ، حوادثی مانند کنسلی پرواز ، اتفاقات ناگهانی و حوادث غیر مترقبه برای مسافر در حین مسافرت و غیره.

اما بیمه های دانشجویی وظیفه رسیدگی به تشخیص ، درمان و اورژانس دانشجویان خارجی را پس از حضور در انگلستان و شروع به تحصیل آنان در دانشگاه تا زمان اتمام تحصیلات آنان و دریافت مدرک را برعهده دارد.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی انگلستان
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مزایای استفاده از بیمه دانشجویی در انگلستان را از مشاورین رجبی بخواهید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرکت های بیمه خصوصی در انگلستان

مسئولیت اصلی رسیدگی به سلامت مردم و پوشش خدمات درمانی آن ها در کشور انگلستان برعهده سرویس بهداشت ملی ( NHS ) می باشد که بخش عظیمی از مردم این کشور را تحت پوشش سازمان های دولتی قرار می دهد و از مبلغ مقرون به صرفه و خدمات بسیار مناسبی برخوردار است ، اما برخی دیگر نیز علاقه ای به خدمات دولتی نداشته و برای خرید بیمه های درمانی خصوصی اقدام می کنند.

در حال حاضر بیش از 500 کمپانی بیمه خصوصی در انگلستان در حال فعالیت هستند که معتبرترین و مشهورترین آن ها نیز نسبت به ارائه بیمه دانشجویی در انگلستان اقدام نموده اند و از بهترین خدمات و امکانات برخوردار هستند ، دانشجویان علاقه مند به بیمه درمانی خصوصی نیز اغلب به سراغ همین شرکت ها می روند چرا که  این بیمه ها در سطح وسیع تری از کشور فعالیت داشته و در تعداد مراکز درمانی و بیمارستان های بیش تری پذیرفته می شوند.

نام شرکت های بیمه خصوصی در انگلستان که بهترین خدمات بیمه دانشجویی را ارائه کرده و از بیش ترین تعداد افراد تحت پوشش بهره می برند به شرح زیر می باشند:

  •  Aviva
  •  The Exeter
  • AXA
  • Vitality
  • Bupa
  • Wpa
  • Freedom Health Insurance
شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت انگلستان

UK Immigration Office Conditions

شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت انگلستان

دقت داشته باشید که یکی از مواردی که باید هنگام درخواست ویزای تحصیلی به سفارت ارائه کنید و بسیار بر صدور ویزای شما تاثیر گذار خواهد بود ، بیمه دانشجویی در انگلستان است که به نوعی به دولت این کشور این اطمینان خاطر را می دهد که هزینه های درمانی شما در مدت تحصیل و حضور در این کشور توسط بیمه ای خاص پوشش داده می شود و هیچ هزینه اضافی یا مسئولیتی را برای آنان در پی نخواهد داشت.

شما با تهیه بیمه NHS می توانید به خدمات بیمه دولتی انگلستان برای دانشجویان بین المللی دسترسی پیدا کنید و از هزینه های درمانی خود به طور قابل توجهی بکاهید و این بیمه به قطع مورد تایید اداره مهاجرت و سفارت انگلستان قرار خواهد گرفت ، اما برای تهیه بیمه های خصوصی ، خود شرکت های ارائه دهنده شما را از حداقل خدماتی که باید برای مورد تایید واقع شدن توسط اداره مهاجرت تهیه کنید مطلع خواهند سازد.

به طور کلی شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت انگلستان باید طوری باشد که حداقل خدمات و مراکز درمانی را درحد بیمه دولتی NHS تحت پوشش قرار داده و حمایت کند ، برای کسب اطلاعات جزئی و دقیق در این رابطه با کارشناسان ما در هولدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس حاصل بگیرید و سوالات خود را مطرح و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در انگلستان

معمولا یکی از روش های پر درخواست مهاجرین برای دسترسی به انگلستان ، دریافت ویزای کار در انگلستان است ؛ که این هدف نیاز به کسب اطلاعاتی بسیار جامع و کامل داشته و شما می توانید با یک کلیک بر روی عنوان مربوطه به تمامی شرایط و مدارک لازم برای استخدام و شروع کار در این کشور دست پیدا کنید.

اما به طور کلی تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در انگلستان به خدمات و بیماری هایی که توسط آنان پوشش داده شده و تعداد مراکز ارائه خدمات به بیمه داران خلاصه نمی شود ، بلکه برخی از بیمه ها مانند بیمه کار در نهایت منجر به پرداخت ماهانه حق بازنشستگی می شود اما بیمه دانشجویی در انگلستان بیش ترین خدماتی که به افراد ارائه می دهد در زمینه درمانی است که آن هم پس از اتمام دوره تحصیل به پایان می رسد ، همچنین سایر بیمه ها تا پایان عمر و یا تغییر شغل با بیمه شوندگان همراه است و در صورت دریافت اقامت و اشتغال ادامه دار خواهد بود.

سوالات پر تکرار بیمه دانشجویی انگلستان

تفاوت این بیمه درمانی علاوه بر خدمات به مدت تحت پوشش نیز مرتبط می شود که پس از پایان دوره تحصیل به اتمام می رسد.

زیرا ثابت می کند که شما در طول دوره تحصیل خود هیچ هزینه اضافی برای دولت نداشته و تمام مخارج درمانی تان در صورت لزوم توسط بیمه پوشش داده می شود.

خیر ، هر یک از این بیمه ها شرایط جداگانه داشته و برای تحصیل در انگلستان باید تحت پوشش بیمه دانشجویی قرار بگیرید.

هر دو بیمه دولتی و خصوصی مناسب دانشجویان خارجی در این کشور است و بیمه دولتی در صورتی که دارای بیماری خاصی نباشید ، هزینه های درمانی موردنیازتان در این کشور را پوشش می دهد.

هزینه ماهیانه مقرون به صرفه و پوشش دادن اغلب بیماری ها موجب می شود تا مردم این کشور تمایل به استفاده از بیمه درمانی دولتی نسبت به خصوصی را داشته باشند.

برای دریافت مشاوره های بیش تر در رابطه با بیمه دانشجویی در انگلستان و یا سایر بیمه های موجود در این کشور با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل کرده و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید ، کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز به شما کمک می کنند تا ضمن بررسی روش های مهاجرت به انگلستان بتوانید بیمه درمانی خود را به مناسب ترین شکل ممکن انتخاب کنید.

برای مقایسه بیمه دانشجویی در انگلستان با سایر کشورها مقالات زیر به شما کمک خواهد نمود.

2 دیدگاه در “بیمه دانشجویی در انگلستان

  1. بیمه دانشجویی در انگلستان حسینی گفت:

    سلام اگر برای دوره دکترا 4 ساله یک فرد مجرد بخواهیم میزان بیمه دانشجویی رو محاسبه کنیم چگونه میشودد؟ هنگام دریافت ویزا باید 470 پوند پرداخت کرد یا بیشتر ؟ با تشکر

    1. بیمه دانشجویی در انگلستان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      حداقل مبلغ 470 پوند را در نظر بگیرید چون قرار است هزینه های بیمه افزایش پیدا کند .
      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه