تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان

تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان که در سال 1974 در شهر کمبریج تاسیس شد ، تحصیل در این کالج یکی از بهترین تجربه هایی است که هر دانش آموز می تواند داشته باشد.

اگر قصد تحصیل در کشور انگلستان را دارید با مشاورین ما همراه باشید ، این مقاله که توسط گروه مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ارائه شده است تمامی اطلاعات لازم در مورد این کالج را در اختیار شما قرار می دهد ، همچنین شما می توانید با مطالعه مقاله تحصیل در انگلستان ، اطلاعاتی بسیار کامل و به روز در زمینه هزینه های تحصیل ، آزمون ورودی ، بورسیه و بسیاری موارد دیگر را بدست آورید.

دانش آموزان از سراسر دنیا از سنین 14 تا 20 سال به این کالج برای ادامه تحصیل روی می آورند ، تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان با استفاده از بهترین استادان و معلمین تمامی افراد را برای ورود به تاپ ترین دانشگاه های دنیا آماده می کند ، گروه کالج های Abbey DLD از سه کالج مستقل در کمبریج ، لندن و منچستر تشکیل شده است.

نکته : از بخش فهرست مطالب بر روی عناوین کلیک کنید تا مطلب ارائه شده همان عنوان  را بخوانید.

فهرست مطالب
تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان

امکانات کالج ابی abbey

تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان طیف بی نظیری از امکانات آموزشی را برای دانشجویان ارائه می دهد ، در محیطی که واقعاً الهام‌ بخش است ، بالاترین سطوح آموزش و پشتیبانی ممکن را دریافت خواهید کرد ، موقعیت این کالج در قلب کمبریج به این معنی است که شما فقط چند دقیقه با مرکز یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شهرهای دانشگاهی جهان فاصله دارید.

امکانات کالج ابی abbey شامل در محوطه دانشگاه ، 120 اتاق خواب دانشجویی یک نفره ، با 130 اتاق دیگر ، درست در روبروی جاده در خانه Purbeck قرار دارد ، غذاها توسط تیمی از سرآشپزهای مجرب و ماهر در اتاق غذاخوری بزرگ و دلباز سرو می شود ، همیشه طیف وسیعی از گزینه های تازه پخته شده وجود دارد ، از طعم آشنای خانه گرفته تا غذاهای عجیب و غریب جهانی و غذاهای مورد علاقه اروپایی و بریتانیایی.

در تمام 42 کلاس درس ، اندازه کلاس کوچک است و آموزش شخصی است ، آخرین فن آوری آموزش تعاملی شما را قادر می سازد به طور کامل در کلاس ها شرکت کنید ، بحث کنید و سؤال بپرسید.

خارج از کلاس می‌توانید در کتابخانه‌ها و مکان‌های عمومی بزرگ استراحت کنید ، دسترسی به وای فای در سراسر مدرسه وجود دارد ، اگر به ورزش علاقه دارید ، می توانید از ما در زمین بسکتبال پردیس یا سالن ورزشی استفاده کنید ، در سالن بدنسازی ما مجموعه ای از تجهیزات تناسب اندام وجود دارد یا می توانید در یکی از کلاس های تناسب اندام معمولی شرکت کنید.

این کالج دارای هدف های مختلفی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  •  ارائه یک چارچوب برجسته برای دانشجویان بین المللی برای ورود موفق به دانشگاه های انگلستان؛
  •  ترویج یک برنامه غنی سازی متنوع برای کمک به دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی ، فردی و اجتماعی
  •  از طریق آموزش عالی و مراقبت ، ایجاد محیطی که در آن دانش آموزان احساس حمایت ، امنیت کنند.

هدف اصلی این کالج کمک به همه دانش‌آموزان برای دستیابی به بهترین نتایج تحصیلی است و بر اساس نتایج بیش از 74 درصد از دانش آموزان این کالج با نمره A و A+ فارغ التحصیل می شوند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا شما شرایط تحصیل در کالج ابی انگلستان را دارید؟ شماره خود را درج کرده و سوالاتتان را آماده کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

برخی دیگر امکانات کالج ابی

تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان که در یک جاده خصوصی در بخش آرام کمبریج در لبه جنوبی مرکز شهر واقع شده است. همسایگان این کالج عبارتند از کالج هومرتون ، که بخشی از دانشگاه کمبریج است ، انتشارات دانشگاه کمبریج ، که بخش مهمی از انتشارات دانشگاه است.

  1.  فاصله پیاده روی کم تا منابع آموزشی ارزشمند مانند کتابخانه ها ، موزه ها ، تئاترها و امکانات ورزشی
  2.  پانسیون با 67 اتاق خواب دانشجویی یک نفره با غذای کامل
  3.  مرکز مطالعاتی بزرگ
  4. 28 کلاس کاملا مجهز
  5. 5 آزمایشگاه علوم پیشرفته
  6.  استودیو هنر
  7.  آتلیه عکاسی با تاریکخانه
  8.  2 مجموعه کامپیوتر
  9.  پرستار کالج با امکانات پزشکی در محل
  10.  طیف گسترده ای از فعالیت های فوق برنامه
  11.  امنیت در محل ، دوربین مدار بسته و سیستم دسترسی امن درب

در کنار تحصیل در این دانشگاه می توانید با کار در انگلستان بخشی از هزینه های زندگی خود را پراخت کنید ، مقاله کار در انگلستان هم پیشتر به شما تقدیم شده تا با حرفه های مورد نیاز این کشور و قوانین کاری انگلستان اشنا شوید ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در اینستاگرام همراه باشید.

دوره های تحصیلی در کالج ابی abbey

تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان بر موفقیت در امتحان تمرکز دارد ، استادان در این کالج از طریق آموزش کسب دانش ، تکنیک های مختلف د امتحان و مهارت های تفکر موفقیت در امتحان را به دانش آموزان یاد می دهند.

هنگام تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان معلمان در زمینه های مربوطه متخصص هستند ، آنها به دانش آموزان اطلاعات مورد نیاز را در شکل و سبکی که برای به حداکثر رساندن پتانسیل خود نیاز دارند آموزش می دهند.

تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان در دستیابی به اهداف خود برای راهنمایی دانش آموزان برای دستیابی به موفقیت تحصیلی ، تحقق آرزوهایشان و یاد گرفتن احترام و ارزش گذاری برای یکدیگر بسیار موفق است ، دانش‌آموزان از طیف بسیار متنوعی از زمینه‌های آموزشی و فرهنگی نتایج خوبی در آزمون‌های GCSE، A-Level و IFP کسب می‌کنند.

دوره های تحصیلی در کالج ابی abbey بسیار متنوع هستند ، در ادامه به 3 دوره مهم که این کالج ارائه می دهد اشاره می کنیم.

دوره های تحصیلی در کالج ابی abbey

دوره A-Levels

دوره های سطح پیشرفته که معمولاً به عنوان” “A-Levels شناخته می شوند دوره های سال 12 و 13 هستند که معمولاً توسط دانش آموزان بین 16 تا 19 سال برگزار می شود ، A-Levels اکثراً صلاحیت های شناخته شده برای ورود به دانشگاه های بریتانیا هستند.

برنامه سطح A هنگام تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان بیش از دو سال (شروع سپتامبر) و هجده ماه (شروع ژانویه) تدریس می شود ،دانش آموزانی که سطح زبان انگلیسی آنها زیر 7.5 آیلتس (یا معادل آن) باشد نیز در سال اول تحصیل خود به مطالعه زبان انگلیسی آکادمیک خواهند پرداخت.

نتایج A-Level هنگام تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان این کالج را در میان بهترین مدارس مستقل بریتانیا قرار می دهد.

رشته های موجود در این دوره شامل موضوعات موجود حسابداری ، زیست شناسی ، مطالعات تجاری ، علم شیمی ، علوم کامپیوتر ، اقتصاد ، ادبیات انگلیسی ، ریاضیات ، جغرافی ، سیاست ، تاریخ ، فیزیک و روانشناسی می شود.

 سطح انگلیسی مورد نیاز برای تحصیل در دوره A-Level چقدر است؟

حداقل مدرک آیلتس 5.5 یا مدرک معادل آن است ، دانش‌آموزان می‌توانند در آزمون آنلاین انگلیسی که توسط کالج برگزار می‌شود ، به عنوان مدرک زبان انگلیسی شرکت کنند.

در ادامه برخی از مقالات سایت در زمینه کالج های مختلف در کشور های متفاوت را ارائه کردیم ، مطالعه و مقایسه کنید.

برنامه GCSE

برنامه GCSE کالج ابی در دوره های یک و دو ساله و هجده ماهه تدریس می شود ، هر سال نتایج GCSE دانش‌آموزان مرتباً بالاتر از میانگین بریتانیا قرار می‌گیرد.

GCSE ها نشان دهنده اولین گام در مسیر رسیدن به یک دانشگاه انگلستان است ، دوره های یک و دو ساله GCSE هر دو در سپتامبر شروع می شود و دوره هجده ماهه ما هر ژانویه شروع می شود ، هر دانش آموز در سن 12 تا 16 سال می تواند برای این دوره در هنگام تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان درخواست دهد. 

رشته های موجود در این دوره شامل زیست شناسی ، مطالعات تجاری ، علم شیمی ، اقتصاد ، زبان انگلیسی ، تاریخ ، ریاضیات ، فیزیک و ورزش می باشد.

در دوره های دو ساله این دوره دانش آموزان هفت موضوع اجباری GCSE را مطالعه می کنند ، زیست شناسی ، مطالعات بازرگانی ، شیمی ، اقتصاد ، زبان انگلیسی، ریاضیات و فیزیک ، دانش آموزان باید دو موضوع از ریاضیات بیشتر یا تاریخ و هنر و طراحی یا علوم ورزشی را انتخاب کنند ، معیار مدرک زبان حداقل آیلتس 4.5 است.

برنامه فاندیشن (Foundation) در کالج ابی​

Foundation / Abbey College

برنامه فاندیشن (Foundation) در کالج ابی

از سپتامبر هر سال دانش آموزان می توانند برای این دوره ثبت نام کنند ، برنامه فاندیشین یک دوره فشرده یک ساله است که به شما امکان می‌دهد در طیف وسیعی از دانشگاه‌های برتر انگلستان پیشرفت کنید.

شما می توانید در یکی از پنج مسیر موضوعی تخصصی تحصیل کنید:

  •  مدیریت کسب و کار و اقتصاد
  •  علوم انسانی
  •  مهندسی
  •  پزشکی
  • علوم پایه

در هر ترم ، چهار ماژول مرتبط با موضوع کلیدی را مطالعه خواهید کرد.

برنامه های این دوره بیشتر برای دانش آموزان علاقمند به رشته های مهندسی و علوم انسانی مناسب است ، برنامه فاندیشین به اندازه دوره A-Level در دانشگاه های انگلستان معتبر نیست و دروس از سادگی بیشتری برخوردار است.

حداقل سطح انگلیسی مورد نیاز برای تحصیل در دوره فاندیشین آیلتس 5.0 (همه مسیرهای غیر از پزشکی) است و شرایط سنی نیز از 17 سال به بالا می باشد.

هزینه های تحصیل در کالج ابی

بر خلاف بسیاری از کشورهای دنیا نظام آموشی در انگلستان غیر انتفاعی است به همین دلیل دانش آموزان و دانشجویان خارجی باید برای تحصیل در مدارس و کالج های این کشور شهریه پرداخت کنند ، ممکن است که شهریه این کشور نسبت به دیگر کشور ها گران تر باشد اما باید توجه کنید که مدرک دانشگاه ها و کالج های انگلستان بسیار معتبر است و در تمامی کشور ها پذیرفته می شود.

به صورت کلی هزینه های تحصیل در کالج ابی بین 30000 تا 35000 هزار یورو متغییر است ، بدون شک این هزینه به دوره مورد نظر شما نیز بستگی دارد.

هزینه های دوره GCSE برنامه دو ساله 2022 – 23

هزینه سال اول (سال تمام) 33200 پوند
هزینه سال دوم 33200 پوند به اضافه تورم

هزینه های دوره GCSE برنامه 18 ماهه ژانویه 2023

هزینه سال اول (6 ماه) 28850 پوند
هزینه سال دوم 28850 پوند به اضافه تورم

برنامه 18 ماهه A-Level

هزینه سال اول (6 ماه) 28830 پوند
هزینه سال دوم 33200 پوند به اضافه تورم

هزینه دوره فاندیشین یک ساله

هزینه دوره کامل 33200 پوند

هزینه های جاری دانش آموزی در انگلستان

اینکه در نهایت چقدر خرج می کنید تا حد زیادی به محل زندگی شما بستگی دارد ، در شهرهای محبوب مانند لندن ، هزینه های زندگی ماهانه می تواند به راحتی از 1500 یورو (1360 پوند) جهش کند. در شهرهای کوچکتر ، می توانید با بودجه ای بین 700 تا 1200 یورو (635 تا 1040 پوند) در ماه زندگی خود را تامین کنید.

قبل از ورود به دانشگاه باید محل اقامت خود را رزرو کنید و برای هزینه های زندگی در انگلستان آماده باشید ، داشتن بودجه کافی قبل از شروع دوره تحصیلی بسیار مهم است و این امر باید هزینه های تحصیل ، خوابگاه ، کتاب ، لوازم التحریر ، غذا و البته هزینه های اجتماعی را پوشش دهد.

هزینه ها قیمت تقریبی
محل اقامت (خوابگاه) 400 پوند تا 600 پوند در ماه
آپارتمان خصوصی 320 پوند - 530 پوند در ماه
قبوض (برق / گاز / آب) 40 پوند - 50 پوند در ماه
غذا / خانه داری 160 تا 200 پوند در ماه
مجوز تلویزیون (اجباری با تلویزیون یا تماشای بی بی سی آنلاین) 12.56 پوند در ماه
تلفن همراه 15 تا 50 پوند در ماه
لباس / کفش 25 پوند در ماه
اوقات فراغت / ورزش (این مبلغ برای عضویت در مرکز ورزشی دانشجویان محاسبه می شود) 10 تا 20 پوند در ماه
کتاب / لوازم التحریر 21 پوند در ماه
معاشرت / بیرون رفتن 120 پوند در ماه
سفر / حمل و نقل (بر اساس هزینه ماهانه کارت اتوبوس دانشجویی) 32 پوند در ماه

مدارک لازم اخذ پذیرش کالج ابی

دانشجویان بین المللی که مایل به پیوستن به تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان هستند ، در طول مدت تحصیل خود به ویزای دانشجویی نیاز دارند ، این کالج می تواند در گرفتن ویزای تحصیلی به شما کمک کند ، برای کسب این ویزا باید حتما در کالج ابی قبول شوید.

ویزای مورد نیاز برای درخواست می تواند به موارد زیادی از جمله سن شما ، دوره انتخابی شما و مدت زمانی که تحصیل خواهید کرد بستگی دارد ، درخواست برای ویزا ممکن است دشوار باشد، اما تیم وکلای رجبی به شما در این فرآیند کمک کند.

مدارک لازم اخذ پذیرش کالج ابی به شرح زیر است:

  • تصویر پاسپورت
  •  شناسنامه پدر و مادر
  • رزومه تحصیلی
  •  کارنامه 3 سال آخر
  • مدرک نشان دهنده تمکن مالی که برای لندن 1285است.
  •  مدرک زبان انگلیسی

پس از ارسال این مدارک برای تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان باید منتظر باشید ، پس از دریافت نامه اخذ پذیرش و تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان می توانید مراحل لازم جهت کسب ویزا را ادامه دهید ، مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی نیز به شما در این راه کمک می کنند.

سوالات پر تکرار تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان

دانش آموزان از سراسر دنیا از سنین 14 تا 20 سال به این کالج برای ادامه تحصیل می آیند.

امکانات کالج ابی abbey شامل  120 اتاق خواب دانشجویی یک نفره ،غذاهای عالی که سرآشپزهای مجرب و ماهر در اتاق غذاخوری بزرگ و دلباز سرو می کنند ، اندازه کوچک 42 کلاس درسی برای آموزش شخصی ، آخرین فن آوری آموزش ، کتابخانه‌ها و مکان‌های عمومی بزرگ ، دسترسی به وای فای در سراسر مدرسه ، زمین بسکتبال پردیس یا سالن ورزشی ، سالن بدنسازی و بسیاری امکانات دیگر

دانش آموزانی که سطح زبان انگلیسی آنها زیر 7.5 آیلتس (یا معادل آن) باشد.

در دوره های دو ساله این دوره دانش آموزان هفت موضوع اجباری GCSE را مطالعه می کنند ، زیست شناسی ، مطالعات بازرگانی ، شیمی ، اقتصاد ، زبان انگلیسی، ریاضیات و فیزیک ، دانش آموزان باید دو موضوع از ریاضیات بیشتر یا تاریخ و هنر و طراحی یا علوم ورزشی را انتخاب کنند ، معیار مدرک زبان حداقل آیلتس 4.5 است.

از سالی 28850 پوند تا 33200 پوند که در جداول موجود درمتن مقاله می توانید جزئیات بیشتری را ببینید.

گروه مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی بهترین گزینه برای مشاوره در زمینه مهاجرت به انگلستان می باشند ، اگر قصد تحصیل در کالج ابی abbey انگلستان را دارید همین حالا از طریق تلفن های تماس و یا دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین این شرکت در تماس باشید ، همچنین اگر می خواهید تمامی راه های قانونی مهاجرت به کشور انگلستان را بدانید و اطلاعات خود را دراین زمینه به روز کنید ؛ مقاله مهاجرت به انگلستان را با دقت بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3.7/5 - (3 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه