ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای تحصیلی انگلستان یکی از مهمترین الزامات تحصیل در انگلستان است ، بریتانیا یک سیستم مهاجرتی را اجرا می کند که بر اساس اصل حمایت از ویزا است ، ویزا تحت مسیر دانشجویی برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان صادر می شود.

اسپانسر برای مقاصد مهاجرتی موسسه آموزشی است که دانشجو در آن تحصیل خواهد کرد ؛ شما باید قبل از سفر به انگلستان برای ویزا درخواست دهید، برای آشنایی با شرایط دریافت ویزای تحصیلی این کشور این مقاله را مطالعه کرده و با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید.

کلیات شرایط تحصیل در انگلستان را در مقاله لینک شده بخوانید ؛ سیستم آموزشی انگلستان از مدرسه تا دانشگاه و هزینه ها و بورسیه های تحصیلی این کشور.

نکته : فهرست عناوین اطلاعات ارائه شده در این مقاله را در ادامه میبینید ؛ تمام عناوین به صورت لینک شده هستند و انتخاب هر یک، شما مستقیماً به شرح موضوع مورد نظر تان هدایت خواهید شد.

در پایان این مقاله در بخش دیدگاه می توانید نظرات و سوالات خود را درج کنید و یا با ثبت شماره تماستان در باکس مشاوره رایگان ، منتظر تماس مشاوران و متخصصان ما باشید.

فهرست مطالب
ویزای تحصیلی انگلستان

روناک ، همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با ارائه فایل ویدئویی و پادکست کوتاه اطلاعات مفیدی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان به شما عزیزان ارائه داده است ، ویدئو را ببینید و پادکست را دانلود کنید و از اطلاعات مفید آن بهره مند شوید.

پادکست ویزای تحصیلی انگلستان​

مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی انگلستان

 سه نوع ویزای تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان وجود دارد که شامل ویزای دانشجویی ، ویزای تحصیل کودکان ، ویزای تحصیلی کوتاه مدت می باشد.

اگر 16 سال یا بیشتر دارید و می خواهید دوره ای را در سطح آموزش عالی در انگلستان به مدت بیش از شش ماه بگذرانی د، باید از طریق مسیر دانشجویی برای ویزای دانشجویی اقدام کنید ، اگر بین 4 تا 17 سال سن دارید و مایل به تحصیل در انگلستان هستید ، باید در عوض برای ویزای دانشجویی کودک اقدام کنید ؛ مدت زمانی که می توانید  در انگلستان بمانید بستگی به طول دوره شما و تحصیلاتی که قبلا در انگلستان گذرانده اید دارد.

اگر 18 سال یا بیشتر دارید و دوره شما در سطح کارشناسی است ، معمولا می توانید تا 5 سال در بریتانیا بمانید ، اگر زیر سطح مدرک  کارشناسی باشد ، معمولا می‌توانید تا ۲ سال در انگلستان بمانید.

هنگام درخواست ویزای مسیر تحصیلی خود مدارک مورد نیاز دانشجویی انگلستان را نیاز دارید که شامل موارد زیر است : 

  • پاسپورت فعلی یا سایر مدارک معتبر مسافرتی
  • مدارکی مبنی بر بودجه برای تامین هزینه های زندگی شما در طول دوره شما
  • شماره مرجع تاییدیه پذیرش برای تحصیل (CAS) و مدارک مورد استفاده برای اخذ CAS
  • عکس رنگی به اندازه پاسپورت
  • غربالگری سل (در صورت نیاز)
  • گواهی تسلط به زبان انگلیسی
  • گواهی طرح تایید فناوری آکادمیک (ATAS) (در صورت نیاز)
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اخذ ویزای تحصیلی از برترین دانشگاه های انگلستان با راهنمایی و یاری مشاوران خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان

اگر برای ویزای دانشجویی درخواست می‌کنید ، باید توانایی اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان را داشته باشید که به عنوان نیاز های نگهداری یا نیاز مالی شناخته می‌شود ، داشته باشید ؛ معمولاً باید اسناد مالی ارائه دهید تا نشان دهید که شرایط مالی را برآورده می کنید.

مدارک مالی شما باید شرایط مالی خاصی را داشته باشد تا از رد ویزا جلوگیری شود ، قبل از ارسال فرم درخواست ویزای آنلاین خود ، باید وجوه صحیح را برای دوره مورد نیاز داشته باشید ؛ شما باید پول کافی برای پرداخت هزینه های دوره برای سال اول دوره خود داشته باشید ، اگر دوره شما کمتر از یک سال طول می کشد، باید بودجه کل هزینه دوره خود را داشته باشید. مبلغ شهریه شما در تاییدیه پذیرش تحصیلی (CAS) تایید خواهد شد.

برای صدور CAS معمولا باید مبلغ 4000 پوند را به عنوان ودیعه به شهریه خود پرداخت کنید ، برای مثال برای تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلستان  شما باید 8000 پوند در حساب خود یا حساب والدین (والدین) خود برای هزینه های تحصیل خود علاوه بر هزینه های زندگی خود داشته باشید.

اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان

گواهی پذیرش از دانشگاه مورد نظر

گواهی پذیرش از دانشگاه مورد نظر چیست؟ نامه CAS (تأیید پذیرش برای تحصیل) یک سند الکترونیکی است که توسط دانشگاه برای پشتیبانی از درخواست شما برای ویزای دانشجویی صادر می شود ، نامه CAS معمولا  پس از پذیرفتن یک پیشنهاد و پرداخت سپرده مورد نیاز برای تضمین مکان خود صادر می شود.

دانشجویان بین المللی برای چه رشته هایی از دانشگاه های انگلستان پذیرش میگیرند ؟ برخی از برترین رشته ها را در مقالات زیر بخوانید.

گواهی تسلط به زبان انگلیسی برای دریافت ویزای دانشجویی

برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان بایستی به زبان انگلیسی تسلط داشت و گواهی تسلط به زبان انگلیسی برای دریافت ویزای دانشجویی را ارائه داد ، برای اثبات این تسلط مدرک آیلتس و یا تافل مورد نیاز است ، علاقمندان برای تحصیل در این کشور بایستی در سطح B2 در زبان انگلیسی باشند ، حداقل نمره آیلتس قابل قبول برای دریافت ویزای دانشجویی انگلستان 6.5 است.

گواهی طرح تایید فناوری آکادمیک (ATAS)

گواهی طرح تایید فناوری آکادمیک (ATAS)

گواهی طرح تایید فناوری آکادمیک (ATAS) برای همه دانشجویان و محققان بین ‌المللیکه تحت کنترل مهاجرت بریتانیا هستند و قصد تحصیل یا تحقیق در مقطع کارشناسی ارشد در موضوعات حساس خاص را دارند ، اعمال می‌شود.

موضوعات و حوزه‌ های تحقیقاتی آن ‌هایی هستند که دانش می‌تواند در برنامه ‌های توسعه فناوری نظامی متعارف پیشرفته (ACMT)، سلاح‌های کشتار جمعی (WMD) یا ابزارهای ارسال آن‌ ها مورد استفاده قرار گیرد. محققان و دانشجویان در این موضوعات حساس باید قبل از تحصیل یا شروع تحقیق در بریتانیا برای گواهی طرح تایید فناوری آکادمیک (ATAS) اقدام کنند.

دانشجویان و محققانی که اتباع کشورهای اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا (EEA)، استرالیا، کانادا، ژاپن، نیوزلند، سنگاپور، کره جنوبی، سوئیس یا ایالات متحده آمریکا هستند نیازی به گواهی ATAS ندارند.

نحوه دریافت وقت مصاحبه از سفارت انگلستان

نحوه دریافت وقت مصاحبه از سفارت انگلستان به چه صورت است؟ برای دریافت ویزای انگلستان  چه برای تحصیل و چه برای کار در انگلستان بایستی در سایت سفارت این کشور حساب کاربری خود را ایجاد کرده و پس از انتخاب نوع ویزای مورد نظر ، فرم درخواست ویزای خود را در GOV.UK تکمیل کنید ، پس از تکمیل این فرم و پرداخت هزینه درخواست ویزا  به وب سایت VFS Global هدایت می شوید تا در مرکز درخواست ویزا قرار ملاقات  خود رزرو کنید و داده های بیومتریک شما (اثرانگشت و عکس) ثبت شود ، توجه داشته باشید که در وقت سفارت هیچ مصاحبه ای با افسران ویزای نخواهید داشت و فقط مدارک لازم را ارائه داده و برای انگشت نگاری اقدام می کنید.

یکی از خدمات ما به کلاینت ها ، بررسی اولیه شرایط آن ها به صورت رایگان است تا با توجه به شرایط سنی ، مالی ، علاقه مندی ها و سایر موارد ، بهترین مقاصد مهاجرتی را پیشنهاد دهیم ؛ نتیجه تحقیق و اعتماد به هلدینگ بزرگ حقوقی مهاجرتی رجبی ، رسیدن به اهداف مهاجرتی است.

در ویدئو ارائه شده تصاویر برخی از ویزاهای تحصیلی اخذ شده جهت کلاینت های موسسه رجبی را میبینید ، این تصاویر تنها نمونه ای از ویزاهای اخذ شده توسط موسسه ماست.

شما هم می توانید با تحقیق و سپس اعتماد به ما قدم در راه مهاجرت از راه های قانونی با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن بگذارید.

یکی از بهترین و آسان ترین روش های ارتباط با متخصصان موسسه رجبی درج شماره تماس در باکس مشاوره رایگان است ؛ شماره خود را درج کرده و سوالاتتان را یادداشت کنید تا بهترین استفاده را از زمان مشاوره رایگان داشته باشید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با درج شماره تماس ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت پس سوالاتتان را آماده کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه های تایید مدارک ویزای دانشجویی توسط سفارت انگلستان​

Fees student visa / British Embassy

هزینه های تایید مدارک ویزای دانشجویی توسط سفارت انگلستان

هزینه های تایید مدارک ویزای دانشجویی توسط سفارت انگلستان​ Tier 4 (عمومی) 348 پوند (~ 440 دلار آمریکا) است ، با هزینه اضافی 348 پوند برای هر فرد برای هر وابستگی است ، همچنین برای دسترسی به خدمات بهداشتی ملی (NHS) در طول اقامت خود ، باید سالانه 150 پوند (190 دلار آمریکا) پرداخت کنید (این مبلغ از اواخر سال 2018 به 300 پوند (380 دلار آمریکا) افزایش یافت ؛

هزینه ویزای تحصیلی کوتاه مدت 97 پوند (120 دلار آمریکا) برای گزینه شش ماهه و 186 پوند (240 دلار آمریکا) برای ویزای 11 ماهه است.

آدرس سایت و آدرس مکان سفارت انگلستان در تهران

آدرس سایت و آدرس مکان سفارت انگلستان در تهران https://www.gov.uk/contact-ukvi-outside-uk است که برای درخواست ویزای دانشجویی یا هر نوع ویزا برای مهاجرت به انگلستان به این سایت مراجعه کنید ، برای قرار ملااقات حضوری نیز باید به سفارت این کشور در تهران ، خیابان فردوسی ، پلاک 198  مراجعه نمایید ، شماره تلفن سفارت انگلستان در تهران  64052000 – 64052219 (021) می باشد.

سوالات پر تکرار ویزای تحصیلی انگلستان

سه نوع ویزای تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان تعریف شده که شامل ویزای دانشجویی برای افراد بالای 16 سال برای دوره های آموزش عالی ، ویزای تحصیل کودکان برای افراد 4 تا 17 سال ، ویزای تحصیلی کوتاه مدت برای دوره های کمتر از شش ماه است.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلستان  شما باید 8000 پوند در حساب خود یا حساب والدین (والدین) خود برای هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی خود داشته باشید.

حداقل نمره آیلتس قابل قبول برای دریافت ویزای دانشجویی انگلستان 6.5 است.

هزینه فعلی برای ویزای دانشجویی Tier 4 (عمومی) 348 پوند (~ 440 دلار آمریکا) است ، با هزینه اضافی 348 پوند برای هر فرد برای هر وابستگی است ، همچنین برای دسترسی به خدمات بهداشتی ملی (NHS) در طول اقامت خود ، باید سالانه 150 پوند (190 دلار آمریکا) پرداخت کنید (این مبلغ از اواخر سال 2018 به 300 پوند (380 دلار آمریکا) افزایش یافت. .

هزینه ویزای تحصیلی کوتاه مدت 97 پوند (120 دلار آمریکا) برای گزینه شش ماهه و 186 پوند (240 دلار آمریکا) برای ویزای 11 ماهه است.

 برای دریافت ویزای انگلستان  چه برای تحصیل و چه برای کار در انگلستان بایستی در سایت سفارت این کشور حساب کاربری خود را ایجاد کرده و پس از انتخاب نوع ویزای مورد نظر ، فرم درخواست ویزای خود را در GOV.UK تکمیل کنید.

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی به بررسی شرایط دریافت ویزای تحصیلی انگلستان پرداختند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به انگلستان را نیز بخوانید و با سایر روش های مهاجرتی به جز تحصیل هم آشنا شوید ، روش هایی مانند سرمایه گذاری ، تمکن مالی ، ثبت شرکت ، ازدواج ، خرید ملک و سایر روش هایی که شاید نشناسید!

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در کدام کشور اروپایی آسان تر است؟ مقالات زیر را بخوانید و پاسخ را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه