تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان

تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان ، طیف گسترده‌ ای از مهارت های تحقیقاتی را برای مقابله با مشکلات پیچیده به روش های نوین در پیش رویتان قرار خواهد داد.

 دانشگاه بریستول یک دانشگاه تحقیقاتی از تیم تحقیقاتی راسل در انگلستان است ، این دانشگاه رشته های جامعه‌ شناسی ، روان‌ شناسی ، تئوری فرهنگی و اقتصاد را درهم می آمیزد تا به سؤالاتی پاسخ دهد که امروزه مدارس ، فضاهای فرهنگی و جوامع را تحت تأثیر قرار می‌ دهند.

چنانچه شما نیز تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اید و تصمیم دارید در انگلستان زندگی کنید ، این مقاله را که شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به معرفی این دانشگاه اختصاص داده است را مطالعه کنید.

تحصیل در رشته روانشناسی آموزشی به شما کمک می کند بیاموزید که چگونه از روانشناسی در زمینه های آموزشی استفاده کنید ، تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان به شما خواهد آموخت که چگونه تئوری و تحقیقات روانشناختی را در محیط های آموزشی ، در  زندگی افراد به کار ببرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در انگلستان ، مقاله لینک شده را بخوانید و با سیستم آموزشی ، هزینه ها و بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های انگلستان بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب
تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان

دانشکده های دانشگاه بریستول انگلستان

یکی از مهمترین نکات، هنگام انتخاب تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان شناخت دانشکده های این دانشگاه پرآوازه انگلستان است ، این دانشگاه دارای ۶ دانشکده است ، دانشکده های دانشگاه بریستول انگلستان عبارتند از :

  • دانشکده هنر
  • دانشکده علوم اجتماعی و حقوق
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم پایه
  • دانشکده علوم بهداشتی
  • دانشکده علوم زیستی

برای آشنایی بیشتر شما در جدول به شرح هر یک از این دانشکده های دانشگاه بریستول خواهیم پرداخت.

دانشکده های دانشگاه بریستول انگلستان شرح
دانشکده هنر انسان شناسی و باستان شناسی ، فلسفه، تئاتر
دانشکده علوم بهداشتی علوم بهداشتی جمعیت، علوم بهداشت و سلامت
دانشکده علوم زیستی بیوشیمی، فیزیولوژی، علوم روانشناسی، فارماکولوژی
دانشکده علوم پایه شیمی، علوم زمین، علوم جغرافیایی، فیزیک، ریاضی
دانشکده علوم اجتماعی و حقوق حسابداری و مالی، اقتصاد، آموزش ، مدیریت
دانشکده مهندسی عمران، الکترونیک، کامپیوتر، مکانیک، هوافضا
بورسیه های تحصیلی در دانشگاه بریستول انگلستان​

Scholarships University Bristol, England

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه بریستول انگلستان

دانشگاه بریستول انگلستان یکی از برترین دانشگاه های این کشور محسوب می شود ، تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان می تواند موقعیت حرفه ای درخشانی را در پیش رویتان قرار دهد ، ممکن است مایل باشید برای ادامه تحصیل خود در این دانشگاه از بورسیه های تحصیلی در دانشگاه بریستول انگلستان استفاده کنید ، بنابراین برای آشنایی با بورسیه های این دانشگاه با ما همراه شوید.

بورسیه تحصیلی فینک بیگ یا همان Think big

بورسیه تحصیلی فینک بیگ یا همان Think big دانشگاه بریستول انگلستان برای کمک به دانشجویان را در نظر گرفته است ، و‌ خبر خوب این است که دانشجویان ایرانی هم مانند دانشجویان‌ ترکیه ، عراق ، سوریه ، افغانستان و برخی کشورهای دیگر در فهرست دریافت‌ کنندگان این بورسیه قرار دارند.‌

این بورسیه کمک‌ هزینه هایی را برای تامین هزینه های دانشجویان‌ بین المللی در نظر گرفته است که عبارتند از :

  • بورسیه های ۵۰۰۰ یورویی
  • بورسیه های ۱۰۰۰۰ یورویی
  • بورسیه های ۲۰۰۰۰ یورویی

لازم به ذکر است که این بورسیه به دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعطا می شود.

برای شناخت بهترین دانشگاه ها در کشور انگلستان و مقایسه آن ها با سایر دانشگاه ها مقالات زیر را بخوانید.

مدارک‌ مورد نیاز برای دریافت بورسیه فینک بیگ

بدیهی است برای اینکه بتوانید این بورسیه را دریافت کنید ، باید مدارکی را به این دانشگاه ارائه دهید.

مدارک‌ مورد نیاز برای دریافت بورسیه فینک بیگ عبارتند از:

  • ارائه انگیزه نامه که در آن هدف و انگیزه خود را از تحصیل در این دانشگاه شرح دهید
  • ارائه توصیه نامه از طرف استادان یا آموزگاران خود
  • ارائه رزومه تحصیلی
  • ترجمه انگلیسی ریز نمرات یا گواهی آخرین مدرک تحصیلی
  • ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل
  • ترجمه و اصل مدارک شناسایی
  • ارائه ویزای تحصیلی

بورسیه های دیگر دانشگاه بریستول

از جمله بورسیه های دیگر دانشگاه بریستول می توان به بورسیه های مالی و حسابداری جهانی اشاره کرد که به دانشجویان حسابداری و‌ مالی تعلق می گیرد ، علاوه بر این ، ده بورسیه ۵ هزار پوندی و دو بورسیه ۱۰ هزار پوندی دیگر در این دانشگاه وجود دارد که به دانشجویان مقطع کارشناسی که شرایط دریافت این بورسیه ها را داشته باشند تعلق می گیرد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب برترین دانشگاه های اروپا در رشته مورد علاقه تان با همفکری مشاوران مجرب رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه بریستول انگلستان

به طور کلی تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه بریستول انگلستان به دو صورت پیوسته و ناپیوسته به دانشجویان ارائه می شود ، تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان در مقطع دکترا به طور پیوسته معمولاً ۳ تا ۴ سال طول می کشد و این کاملا به رشته انتخابی شما بستگی دارد ، در صورتی که تمایل داشته باشید در مقطع دکترا ناپیوسته تحصیل کنید ، طول مدت این دوره ۶ تا ۷ سال خواهد بود.

دوره دکترا که آخرین مقطع تحصیلی در این دانشگاه محسوب می شود ، پژوهش محور است بدین معنی که دانشجویان برای پذیرش در این مقطع ، دوره های آموزشی و‌ استاد مربوطه را انتخاب می کنند و پس از اخذ پذیرش در این دانشگاه ، دانشجویان‌ باید موضوعی را برای پژوهش و تحقیقات خود انتخاب نمایند و در پایان گزارش و نتایج تحقیقات خود را در قالب یک پایان نامه ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار کلمه ای به دانشگاه ارائه دهند.

تحصیل رشته مهندسی در دانشگاه بریستول انگلستان​

Studying engineering Bristol, England

تحصیل رشته مهندسی در دانشگاه بریستول انگلستان

افرادی که مشتاق تحصیل در رشته های مهندسی هستند ، می توانند از طریق تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان در رشته های مهندسی این دانشگاه به تحصیلات خود ادامه دهند ، این دانشگاه دارای رنکینگ بالایی در میان دانشگاه های بین المللی است ، از این رو تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه بریستول انگلستان می تواند در آینده حرفه ای شما تاثیر بسزایی داشته باشد ؛ دانشکده مهندسی دانشگاه بریستول انگلستان دوره  های مهندسی متعددی را به دانشجویان ارائه می دهد ، این دوره های آموزشی شامل مهندسی برق ، مهندسی مکانیک ، مهندسی علوم کامپیوتر ، مهندسی هوافضا و مهندسی عمران است.

تحصیل رشته مهندسی الکترونیک در‌ دانشگاه بریستول

یکی از بهترین انتخاب ها تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان در رشته مهندسی الکترونیک است ، دانشگاه بریستول انگلستان که دهمین جایگاه را در میان برترین دانشگاه های این کشور برای آموزش و تربیت مهندسان الکترونیک در بریتانیا به خود اختصاص داده است ، یکی از گسترده ترین دوره های آموزشی در رشته مهندسی الکترونیک را به دانشجویان ارائه می دهد ، بنابراین تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک در‌ دانشگاه بریستول یک انتخاب بسیار مناسب خواهد بود.

از طریق تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک در این دانشگاه از کارشناسان و استادان مشهور و خبره جهان دانش و تکنیک های مرتبط با این رشته را خواهید آموخت ، از آنجا که بازار کار مهندسان برق در این کشور بسیار گسترده است و انگلستان تقاضای بسیاری برای استخدام مهندسان الکترونیک در این کشور دارد ، بنابراین فرصت های بسیاری برای مهندسان این رشته در این کشور وجود دارد.

از این رو ، کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی به دانشجویانی که تحصیل در این دانشگاه را انتخاب کرده اند ، پیشنهاد می کنند پس از پایان تحصیلات خود از طریق جاب آفر‌ یک پیشنهاد کار در این رشته دریافت کنند تا بتوانند اقامت دائم این کشور را اخذ کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به مقاله کار در انگلستان این موسسه مراجعه کنید.‌

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تلاشیم برترین دانشگاه های جهان که امکان اخذ پذیرش برای ایرانیان در آن ها مهیا است و از طرفی مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران است را به شما معرفی کنیم تا در تصمیم گیری صحیح به شما یاری رسانیم ؛ تصاویر ، گویای موفقیت ما در اخذ ویزای تحصیلی برای دانشگاه های مختلف در کشورهای دنیا است ، شما هم می توانید با درج شماره تماس و نام خود در باکس مشاوره رایگان در لیست تماس ما قرار بگیرید ؛ سوالات خود را یادداشت کرده و منتظر تماس مشاوران ما باشید!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به تحصیل رشته مورد علاقه تان در دانشگاه های برتر دنیا فکر می کنید؟ با ما تماس بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل رشته مکانیک در دانشگاه بریستول

تحصیل رشته مکانیک در دانشگاه بریستول

رشته مهندسی مکانیک یکی از بهترین و پرکاربردترین رشته های مهندسی در بسیاری از کشورهای جهان است ، تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان موقعیت بسیار خوبی را برای تحصیل در این رشته برای شما فراهم خواهد کرد ، از طریق تحصیل در رشته مکانیک در دانشگاه بریستول با سیستم های مکانیکی کلیه ماشین ها از ماهواره گرفته تا دوربین های مینیاتوری آشنا خواهید شد.

مهندسان مکانیک راه حل های عملی را برای محصولات و فرآیندها طراحی و اجرا می کنند و بهترین بهره را از مواد و فناوری های جدید می برند ، از مزایای دیگر تحصیل مهندسی مکانیک در این دانشگاه این است که می توانید تحقیقات خود را در حوزه مهندسی مکانیک در مورد موضوعات مختلفی مانند مواد پیشرفته برای موتورهای هوا ، تئوری سیستم های کنترل تطبیقی ​​و مطالعات انرژی در نیروگاه ها کامل کنید.

علاوه براین ، کلیه دانشجویان مهندسی در بریستول از یک دفتر ارتباط صنعتی اختصاصی بهره مند می‌ شوند که به هر دانشجو یک مربی صنعتی اختصاص می‌ دهد ، آنها تجربیات خود را با دانشجویان به اشتراک می گذارند ، در مورد مشاغل مختلف در این حوزه به دانشجویان مشاوره می دهند و اطلاعاتی در مورد مهارت هایی که کارفرمایان به دنبال آن هستند به آنها ارائه خواهند داد.

خوابگاه های دانشگاه بریستول انگلستان

دانشگاه بریستول انگلستان ، خوابگاه های متعددی را برای اقامت دانشجویان‌ در اختیار آنها قرار می دهد ، این خوابگاه ها در مناطقی که به نام های دهکده مسکونی شمالی ، دهکده مسکونی شرقی و دهکده مسکونی غربی شهرت دارند ، واقع شده اند‌ ، این خوابگاه ها به صورت خانه های شخصی و آپارتمان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

دانشجویان‌ اغلب خانه های شخصی را به صورت گروهی اجاره می کنند ، با این حال ، چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان را دارید بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که اقامت در خوابگاه های این دانشگاه رایگان نیست ، اغلب خوابگاه های دانشگاه بریستول انگلستان مبلغی را به عنوان اجاره بها از دانشجویان‌ دریافت می کنند.

هزینه اجاره بها خوابگاه های این دانشگاه به اتاقی بستگی دارد که اجاره می کنید، این دانشگاه خوابگاه متفاوتی با انواع اتاق به صورت یک تخته ، دو یا چند تخته به دانشجویان ارائه می دهد ، به طور یقین اتاق های خصوصی یک تخته اجاره بهای بیشتری دارند و هر چه تعداد افراد در اتاق ها بیشتر باشد ، هزینه اجاره آن کمتر خواهد بود.

Tuition fees / University Bristol

شهریه رشته های مختلف دانشگاه بریستول

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که هنگام تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان باید در نظر بگیرید ، شهریه تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه بریستول است ، به طور کلی شهریه رشته های مختلف در این دانشگاه متفاوت است.

معمولا شهریه رشته های مهندسی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی معادل ۲۴۰۰۰ پوند است ، این شهریه ها در مورد رشته های علوم بهداشتی حدود ۱۹۵۰۰ پوند است ، شهریه های دانشجویان رشته های علوم‌ پایه و کلینیک نیز حدود ۲۳۲۰۰ پوند می باشد.

شهریه رشته های مختلف دانشگاه بریستول ​

موقعیت مکانی دانشگاه بریستول در انگلستان

این دانشگاه در قلب شهر بریستول قرار دارد و موقعیت مکانی دانشگاه بریستول در انگلستان به گونه ای است که این مکان در منطقه ای پر رفت و آمد قرار دارد.

این شهر چند فرهنگی خانه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر از بیش از ۱۸۷ کشور جهان است که به ۹۱ زبان صحبت می کنند ، امکانات مدرن شهر توسط یک شبکه بزرگ حمل و نقل عمومی به هم متصل شده اند ، فرودگاه بین المللی بریستول به راحتی قابل دسترس است و این شهر تا لندن تنها ۹۰ دقیقه با قطار فاصله دارد.

سوالات پر تکرار تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان

معمولا شهریه رشته های مهندسی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی معادل ۲۴۰۰۰ پوند است ، این شهریه ها در مورد رشته های علوم بهداشتی حدود ۱۹۵۰۰ پوند است ، شهریه های دانشجویان رشته های علوم‌ پایه و کلینیک نیز حدود ۲۳۲۰۰ پوند می باشد.

دانشگاه بریستول انگلستان ، خوابگاه های متعددی را برای اقامت دانشجویان‌ در اختیار آنها قرار می دهد ، این خوابگاه ها در مناطقی که به نام های دهکده مسکونی شمالی ، دهکده مسکونی شرقی و دهکده مسکونی غربی شهرت دارند ، واقع شده اند‌ ، این خوابگاه ها به صورت خانه های شخصی و آپارتمان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

دانشکده مهندسی دانشگاه بریستول انگلستان دوره  های مهندسی متعددی را به دانشجویان ارائه می دهد ، این دوره های آموزشی شامل مهندسی برق ، مهندسی مکانیک ، مهندسی علوم کامپیوتر ، مهندسی هوافضا و مهندسی عمران است.

  • ارائه انگیزه نامه که در آن هدف و انگیزه خود را از تحصیل در این دانشگاه شرح دهید
  • ارائه توصیه نامه از طرف استادان یا آموزگاران خود
  • ارائه رزومه تحصیلی
  • ترجمه انگلیسی ریز نمرات یا گواهی آخرین مدرک تحصیلی
  • ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل
  • ترجمه و اصل مدارک شناسایی
  • ارائه ویزای تحصیلی
  • دانشکده هنر
  • دانشکده علوم بهداشتی
  • دانشکده علوم زیستی
  • دانشکده علوم پایه
  • دانشکده علوم اجتماعی و حقوق
  • دانشکده مهندسی

انگلستان یک‌ مقصد فوق العاده برای ادامه تحصیل است ، موسسه مهاجرتی رجبی ضمن بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه بریستول انگلستان  نکات مهمی که برای تحصیل در این دانشگاه نیاز است بدانید را برشمرد ، چنانچه قصد دارید در این دانشگاه به تحصیلات خود ادامه دهید و به اطلاعات بیشتری در این باره نیاز دارید با کارشناسان و‌ مشاوران هلدینگ مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید. ، همچنین توصیه می کنیم سری به مقاله مهاجرت به انگلستان زده و با تمامی راه و روش های مهاجرت قانونی به این کشور آشنا شوید.

با برخی از برترین دانشگاه های جهان هم با مطالعه مقالات زیر آشنا شوید ، دانشگاه هایی به نام و پرآوازه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه