تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی

تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی یکی از راه های خوب تحصیل در کشورهای خارجی با هزینه مناسب می باشد.

امروزه تعریف مشخصی از منطقه اروپای شرقی وجود ندارد ، اما با توجه به تعریف سازمان ملل متحد ، اروپای شرقی شامل بلاروس ، جمهوری چک ، اوکراین ، مولداوی ، رومانی ، روسیه ، بلغارستان است.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) یکی از پیشروترین شرکت های کشورایران است که با استفاده از مشاورین معتبر و حرفه ای در هنگام مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا در کنار شما خواهد بود.

دلایل بسیاری مانند هزینه های تحصیل مناسب ، زبان تدریس انگلیسی ، فرهنگ غنی و وجود رشته های تحصیلی متنوع باعث می شود تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی بهترین گزینه برای دانشجویان بین المللی و به خصوص ایرانی باشد ، توصیه می کنیم مقاله بورسیه های تحصیلی در اروپا را بخوانید و با انواع تخفیف ها و بورسیه ها در کشورهای امن اروپایی آشنا شوید.

فهرست مطالب
تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در کشور چک

امروزه کشورهای اروپای شرقی دارای دانشگاه های بسیار مختلفی هستند که هر سال دانشجویان را از سراسر دنیا به خود جذب می کند ، بسیاری از دانشگاه ‌های این منطقه از قدیمی‌ ترین دانشگاه ‌های اروپا هستند و هزاران سال است که به طور مداوم در حال فعالیت می باشند ، هر کشور در این منطقه دارای تاریخ و فرهنگ غنی است و 94 سایت میراث جهانی یونسکو وجود دارد.

جالب است بدانید جمهوری چک هر ساله حدود 35000 دانشجوی بین المللی دارد. این کشور دارای برخی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپای شرقی است برای مثال دانشگاه چارلز در پراگ در سال 1348 تأسیس شد و اولین دانشگاه در نوع خود در منطقه بود.

برخی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل به زبان انگلیسی در کشور چک هستند:

  • دانشگاه ماساریک
  • دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه چارلز

تحصیل در جمهوری چک نیز مقرون به صرفه است. هزینه های زندگی را می توان به راحتی با 400 تا 700 یورو در ماه – از جمله فعالیت های سرگرم کننده – پوشش داد.

برنامه های آموزش زبان انگلیسی برای همه دانشجویان بین المللی هزینه دارد ، هزینه ها از 3000 یورو در سال شروع می شود و تا 15000 یورو در سال می رسد. اگر برای پوشش آنها به کمک نیاز دارید، همیشه می توانید برای بورسیه تحصیلی در جمهوری چک درخواست دهید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل ارزان به زبان انگلیسی در اروپای شرقی را با راهنمایی مشاوران رجبی تجربه کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه چارلز در پراگ

دانشگاه چارلز در پراگ که در سال 1348 تأسیس شد ، قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه جمهوری چک است. همچنین یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است. این یک دانشگاه با بودجه عمومی است که در مجموع شامل هفده دانشکده است. اهمیت زیادی به رشته های علمی کلاسیک داده می شود که از موضوعاتی مانند فلسفه ، الهیات ، ریاضیات و همچنین بوم شناس ی، علوم کامپیوتر تشکیل شده است. دانشگاه چارلز خود را به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی معرفی می کند.

این برنامه در تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی طیف گسترده ای از برنامه های ارائه شده به زبان چک را ارائه می دهد. علاوه بر این ، دوره های زبان چک را برای خارجی ها از جمله دوره های آنلاین نیز ارائه می دهد. با این حال ، بیش از شصت برنامه به زبان های خارجی ، بیشتر به زبان انگلیسی تدریس می شود. طبق آموزش عالی تایمز ، 18 درصد دانشجویان بین ‌المللی را با نسبت دانشجویی 62:38 دختر به پسر در خود جای داده است.

دانشگاه ماساریک

دانشگاه ماساریک دومین دانشگاه بزرگ جمهوری چک هنگام تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی است. 

این شامل نه دانشکده با بیش از 200 بخش و موسسه است ، دانشگاه ماساریک در سال 1919 تاسیس شد. آنها طیف گسترده ای از برنامه های سنتی و مدرن را ارائه می دهند ؛  این دانشگاه در برنو مستقر است و بیش از 5000 پرسنل دارد. بر اساس آموزش عالی تایمز 21 درصد از دانشجویان بین المللی را در خود جای داده اند.

گروه مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تمام تلاش خود را می کند که در شبکه های اجتماعی آخرین اخبار مهاجرت را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهند ف برای کسب اطلاعات بیشتر با این افراد در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام همراه باشید.

جمعیت دانشجویان در کشورهای مختلف اروپای شرقی

No Data Found

تحصیل به انگلیسی در کشور رومانی

رومانی هر ساله بیش از 14000 دانشجوی بین المللی را به خود جذب می کند ، این کشور در برخی دانشگاه های خود به زبان انگلیسی رشته های مختلف را تدریس می کند. برخی از آنها در دانشگاه‌ ها برای تحصیل به انگلیسی در کشور رومانی مانند:

  • دانشگاه فنی گئورگه آساچی یاسی
  • دانشگاه رومانیایی-آمریکایی

رومانی دارای پایین ترین هزینه های تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی از جمله برای دانشجویان خارجی است اما این هزینه ها بر اساس رشته تحصیلی متفاوت است ، کمترین هزینه ها از حدود 500 یورو در سال شروع می شود. برای مقاطع پیچیده تر مانند پزشکی و مهندسی ، حداقل 2000 یورو در سال انتظار می رود.

خبر خوب این است که همیشه می توانید برای بورسیه تحصیلی در رومانی درخواست دهید یا در مسیر تحصیل خود برای این بورسیه ها تلاش کنید ، شرکت ‌های چندملیتی زیادی به دنبال افراد با دانش زبان خارجی هستند که شانس پیدا کردن شغلی که در آن زبان مادری خود را استفاده می‌کنید بسیار زیاد است.

تحصیل به انگلیسی در کشور رومانی

زندگی در شهرهای بزرگ مانند بخارست، کلوژ یا براشوف – که مراکز اصلی دانشگاهی نیز هستند – به این معنی است که باید حدود 450 یورو در ماه برای هزینه های زندگی اختصاص دهید ، برای کاهش هزینه ها ، اکثر دانشجویان ترجیح می دهند آپارتمان مشترک یا زندگی در خوابگاه را داشته باشند.

شرایط تحصیل در کشورهای اروپای شرقی را در مقالات زیر بخوانید و به روز شوید.

تحصیل به زبان انگلیسی در کشور لیتوانی

 لیتوانی یکی دیگر از بهترین کشورها برای تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی می باشد ،هر ساله بیش از 5000 دانشجوی بین ‌المللی این کشور را به دلیل زهینه های تحصیل مناسب و زبان انگلیسی انتخاب می‌کنند این هزینه ها از 1000 یورو در سال شروع می‌شود و معمولاً بیش از 5500 یورو در سال فرا نمی رود ، اگر در مورد توانایی پرداخت هزینه های تحصیل نگران هستید ، بیش از چند جایزه و بورس تحصیلی در لیتوانی وجود دارد که به شما امکان می دهد امکان تحصیلات آسوده را در مقطع کارشناسی کسب کنید.

لیتوانی چندین دانشگاه برتر دارد که در بین 200 دانشگاه اول جهان قرار دارند ، مؤسسات مناسب برای  تحصیل به زبان انگلیسی در کشور لیتوانی عبارتند از:

  • دانشگاه صنعتی کاوناس
  • دانشگاه مدیریت و اقتصاد ISM
  • دانشگاه علوم کاربردی

دانشکده حقوق و تجارت بین المللی ویلنیوس

دانشکده حقوق و تجارت بین المللی ویلنیوس  یکی از بزرگترین مؤسسات خصوصی آموزش عالی در لیتوانی هنگام تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی ، این دانشگاه با ارائه آموزش استثنایی ، کیفیت یادگیری و برنامه درسی انعطاف پذیر ، موفقیت ، اشتغال پذیری و توسعه شخصی و حرفه ای دانشجویان را تقویت می کند.

تحصیل به زبان انگلیسی در کشور بلغارستان ​

Studying in English / Bulgaria

تحصیل به زبان انگلیسی در کشور بلغارستان

تحصیل به زبان انگلیسی در کشور بلغارستان می تواند راه خوبی برای کسب مدرک از دانشگاهی معتبر باشد ، این کشور دارای دانشگاه های مختلفی می باشد که در ادامه به یک مورد اشاره می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی با هلدینگ حقوقی رجبی همراه باشید.

دانشگاه آمریکایی در بلغارستان

دانشگاه آمریکایی در بلغارستان یا AUBG آموزش هنرهای لیبرال با کیفیت بالا را در ایالات متحده و اتحادیه اروپا ارائه می دهد ، این دانشگاه دانشگاه معتبر میزبان حدود 1000 دانشجو از 35+ کشور و 70+ استاد از 20 کشور است.

بر اساس رتبه بندی دانشگاه های ملی ، AUBG یک آموزشگاه عالی با سطح علمی بالا است که رشته های مدیریت بازرگانی ، علوم سیاسی و روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی در رتبه اول قرار دارد. آموزش هنرهای لیبرال فارغ التحصیلان AUBG را برای رهبری اخلاقی و دستاوردهای حرفه ای استثنایی در سراسر جهان آماده می کند. فارغ التحصیلان AUBG به دلیل موفقیت در مشاغل خود و تحصیلات تکمیلی شهرت دارند و بسیاری از آنها به مدارس و کارفرمایان پیشرو در جهان می روند.

بلغارستان اولین موسسه آموزشی هنرهای لیبرال به سبک آمریکایی ، انگلیسی زبان در اروپای شرقی تاسیس کرد ، این دانشگاه یک سرمایه گذاری تعاونی منحصر به فرد است که با حمایت دولت های ایالات متحده و بلغارستان ، موسسه جامعه باز و دانشگاه تاسیس شده است.

در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تلاشیم بهترین گزینه را با شرایط افراد به آن ها پیشنهاد دهیم ، تحصیل در کشورهای اروپای شرقی ، امن ، ارزان و ارزشمند است ، با راهنمایی مشاوران ما می توانید این انتخاب را به زبان انگلیسی تجربه کنید تا چالش یادگیری زبان های دیگر را هم نداشته باشید.

تصاویر ارائه شده گویای موفقیت کارشناسان رجبی در اخذ ویزاهای تحصیلی از برترین دانشگاه ها در کشورهای مختلف جهان است.

اگر می خواهید با حرفه ای ترین مشاوران ما به رایگان گفتگو کنید ، کافیست شماره تماستان را باکس مشاوره رایگان درج کنید ، در اسرع وقت با شما در تماس خواهیم بود!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

پشت سر گذاشتن چالش یادگیری زبان هایی به جز انگلیسی با دنبال کردن راهکارهای مشاوران رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی

بله ، جهت پذیرش در دانشگاه های پزشکی مجارستان ، متقاضیان موظفند در یک آزمون ورودی که شامل یک آزمون کتبی دو ساعت و نیم همراه با سوالات چند گزینه ای در زمینه زیست شناسی ، شیمی ، انگلیسی و پزشکی است ، قبول شوند و سپس مصاحبه شفاهی را نیز پشت سر بگذارند.

سپاس که تا انتهای این مطلب در مورد تحصیل در کشورهای اروپای شرقی به زبان انگلیسی با ما همراه بوده اید ، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مهاجرت به کشورهای اروپای شرقی با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی از طریق دو شعبه تهران و شیراز همراه ما باشید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به اروپا را نیز بخوانید و با تمام روش های امن و قانونی به جز تحصیل هم آشنا شوید.

مقالات زیر را بخوانید و اطلاعات خود در خصوص تحصیل به زبان انگلیسی در بهترین کشور ها و دانشگاه ها تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه