تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند

تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند برای افرادی که به این رشته علاقه دارند می تواند یکی از بهترین تصمیمات باشد.

رشته طراحی مد زمینه ای است که افراد طی چندین سال بهترین متدها در مورد استایل ، از لباس گرفته تا اکسسوری موارد بسیار زیادی را یاد خواهند گرفت ، طراحی مد برای افراد خلاقی که دوست دارند رنگ ها ، بافت ها و مواد را با هم هماهنگ کنند بسیار ایده آل است.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تمامی موارد مورد نیاز برای تحصیل در رشته طراحی مد نیزولند را در این مقاله قرار داده اند پس اگر می خواهید در این کشور به تحصیل رشته مورد علاقیتان بپردازید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

افراد زیادی در سراسر دنیا این رشته را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند و بی شک نیوزلند چند مورد از بهترین دانشگاه ها در این رشته را دارد.

حرفه در مد یا همان طور که معمولاً از آن به عنوان طراحی مد یاد می شود ، هنر اختراع یا نوآوری یا افزودن زیبایی به لباس و استفاده از لوازم جانبی خاص است. در حین تحصیل در دانشگاه های این کشور دانشجویان با مهارت ‌های پیشرفته در الگوسازی ، دوخت لباس و موارد بسیار زیاد دیگری آشنا می شوند.

فهرست مطالب

اگر دوست دارید به راحتی با راه های تحصیل در کشور نیوزلند به صورت رایگان آشنا شوید و بدانید که چگونه می شود در بهترین دانشگاه های این کشور تحصیل کرد ، همین حالا به مقاله تحصیل در نیوزلند مراجعه کنید.

تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند

مدارک پذیرش رشته طراحی مد در نیوزلند

مدارک پذیرش رشته طراحی مد در نیوزلند ممکن است با توجه به اینکه در چه دانشگاهی قصد تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند را دارید ؛ متفاوت باشد اما به صورت کلی ما در ادامه به مهم ترین این مدارک که در بیشتر دانشگاه ها معتبر است اشاره می کنیم.

  • نوشتن بیانیه ای 300 کلمه ای و توصیح در مورد دلایل انتخاب این رشته و علاقنمند بودن به آن را بیان می کنید. (در برخی دانشگاه ها به صورت مصاحبه)
  • نمره کلی 6.0 آیلتس ، (نمره رایتینگ و صحبت کردن کمتر از 6.0 و باندهای ریدینگ و شنیداری کمتر از 5.5) یا دوره تافل 600، کامپیوتر 237-250، TWE 5.
  • مدارک تحصیلی (ریز نمرات، گواهینامه های پایان تحصیلات در مورد هر دوره)
  • همه متقاضیان برنامه های کارشناسی طراحی مد موظف به ارائه نمونه کارهای خود هستند.
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی پزشکی

تجربه کاری در زمینه طراحی مد می تواند یک امتیاز مثبت برای تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند محسوب شود. همچنین افرادی که علاقه دارند در این رشته تحصیل کنند باید خلاق ، با انگیزه دقیق و نکته بین باشند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت مقاصد تحصیلی ارزان و معتبر با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان رجبی

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های طراحی مد در نیوزلند

امروزه دانشگاه های زیادی در کشور نیوزلند به تدریس رشته طراحی مد می پردازند و دانشجویان زیادی را از سراسر دنیا را برای تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند به خود جذب می کنند. بهترین این داشنگاه ها شامل اوکلند ، ویکتوریا ویلینگتون ، اوتاگا ، وایتکلینگ و وینتک می باشد.

ما در ادامه به دو مورد از بهترین دانشگاه های طراحی مد در نیوزلند می پردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همراه باشید.

بهترین دانشگاه های طراحی مد در نیوزلند

دانشگاه اوکلند

دانشگاه اوکلند در نیلوزلند رتبه یک را در لیست بهترین دانشگاه ها کسب کرده است ، این دانشگاه در سال 1883 تاسیس شد و از آن زمان دانشجویان بسیار زیادی در این دانشگاه به تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند پرداخته اند ، زبان تحصیل در دانشکده اوکلند انگلیسی می باشد و دروس به صورت عملی و نظری در این دانشگاه تدریس می شود. با توجه به نوع تدریس ، سطح علمی و استادان این دانشگاه به عنوان بهترین گزینه برای تحصیل در رشته مد در نیزلند در نظر گرفته می شود ، این دانشگاه هر ساله بیش از 42500 دانشجو از سراسر دنیا را جذب می کند به همین دلیل شرایط قبولی در آن رقابتی نیست. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پذیرش به سایت رسمی این دانشگاه به آدرس  www.auckland.ac.nz  مراجعه کنید.

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون

گرینه بعدی و دومین دانشگاه بررتر در زمینه طراحی مد در کشور نیوزلند دانشگاه ویکتوریا ولینگتون می باشد ، این دانشگاه در سال 1879 تاسیس شد و امروزه به یکی از مهم ترین مقاصد دانشجویان بیین المللی برای تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند تبدیل شده است.

این دانشگاه با نرخ پذیرش 64%  هر ساله بیش از 17500 دانشجو را قبول می کند ، ویکتوریا ولینگتون یکی از دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی رشته طراحی دوخت است که با استفاده از استادان مجرب و معتبر جایگاه خود را در بین دانشگاه های طراحی مد به دست آوریده است.

دانشگاه اوتاگا

دانشگاه اوتاگا یکی دیگر از دانشگاه های معتبر رشته طراحی دوخت می باشد  ، این دانشگاه با جذب بهترین اساتید سعی می کند تا فارغ التحصیلان شایستگی حرفه ای ، دانش فنی تخصصی و مهارت های مفهومی را را فرا بگیرند و سهم ارزشمندی در جهت گیری و پیشرفت صنایع خلاق داشته باشند. به طور خاص ، این دانشگاه هدف تجهیز دانش آموزان به ابزار ، تکنیک ها و شایستگی مورد نیاز برای کار در مسیر شغلی انتخابی خودرا دارد.

این دانشگاه دانشجویان را در سطح لیسانس برای تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند می پذیرد و دانشجویان فارغ التحصیل از اوتاگا معولا شانس بسیار بالایی برای ورود به بازار کار دارند.

هزینه های تحصیل طراحی مد در نیوزلند

به صورت کلی هزینه های تحصیل طراحی مد در نیوزلند با توجه به هر دانشگاه می تواند متفاوت باشد و بستگی به این موضوع دارد که شما در چه مقطعی قصد تحصیل در رشته را دارید.

به صورت کلی هزینه های تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی می تواند به حدود 11828 دلار در سال برسد. همچنین شما باید حدود 261.50 دلار در سال را برای بیمه بین المللی پرداخت کنید.

هزینه تحصیل کارشناسی طراحی مد هزینه تحصیل کارشناسی ارشد طراحی مد هزینه تحصیل دکترا طراحی مد
4100 تا 6100 یورو 7300 تا 10500 یورو 3700 تا 5100 یورو

توجه کنید که رشته طراحی مد رشته ای عملی می باشد و در حین تحصیل در این رشته علاوه بر هزینه خوابگاه ، دانشگاه و زندگی ؛ باید هزینه ای برای وسایل و لوازم دوخت لباس نیز پرداخت کنید.

بورسیه های رشته طراحی مد نیوزلند

بورسیه امروزه به یکی از مورد علاقه دانشجویان تبدیل شده است ؛ شما می توانید با بهره مندی از بورسیه در حین تحصیل خود در دانشگاه از دغدغه های مالی آسوده خاطر باشید. بورسیه ها دارای مدل های مختلفی هستند و با توجه به شرایط دانشجویان مبالغ مختلفی را در بر می گیرند.

بورسیه های رشته طراحی مد نیوزلند در هر دانشگاه متفاوت است اما به برخی از این بورسیه های می پردازیم.

بورسیه تحصیلی مارگارت

بورسیه تحصیلی مارگارت برای کمک به زنان برای انجام تحصیلات عالی و بزرگداشت صدمین سال جنبش حق رأی زنان تأسیس شد ، این به یاد مارگارت هتلی نامگذاری شده است ، مبلغ این بورسه 2500 دلار است و شما می توانید تا 31 ژانویه برای ثبت نام اقدام کنید.

برای دریافت این بورسیه متقاضی باید:

  • زن
  • مستقر در خلیج هاوک
  • مقیم دائم NZ یا شهروند NZ
  • دانشجوی تمام وقت

بورسیه هنر

بورسیه هنر یک بورسیه تحصیلی است که هزینه های تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند را برای یک سال تحصیل پوشش می دهد. شما باید برای قبولی این بورسیه یک اثر هنری مانند لباسی را طراحی کنید و تا 20 اکتبر 2022 نمونه خود را به گالری مایا ارسال کنید همه آثار ارسال شده در گالری مایا به نمایش گذاشته می شوند و دو مورد از این آثار در شب افتتاحیه نمایشگاه بورسیه را دریافت می کنند و نام آنها اعلام می شوند.

آزمون های دانشگاه های طراحی مد نیوزلند

آزمون های دانشگاه های طراحی مد نیوزلند در هر دانشگاه متفاوت است ، برخی از دانشگاه ها ممکن است دارای مصاحبه باشند و برخی دیگر در ابتدا از دانشجو آزمون عملی بگیرند.

به صورت کلی یکی از مهم ترین گواهی برای تحصیل در دانشگاه های نیوزاند گواهی NCEA است ، NCEA یا گواهی ملی موفقیت تحصیلی به دانش آموزانی که در مقطع متوسط و دبیرستان در نیوزلند تحصیل می کنند داده می شود. این گواهینامه دارای 3 سطح است. برای تحصیل در دانشگاه های طراحی مد نیوزلند شما به سطح 3 نیاز دارید.

آزمون های دانشگاه های طراحی مد نیوزلند

چارت درسی طراحی مد در دانشگاه های نیوزلند

به صورت کلی تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند در 3 سال طول می کشد و در هر سال دانشجو با مهارت های مختلفی آشنا می شود چارت درسی طراحی مد در دانشگاه های نیوزلند به صورت زیر می باشد.

سال 1 رشته طراحی مد

سال اول تحصیل رشته طراحی مد شما را با اصول طراحی مد از جمله طراحی ، توسعه مفهوم ، برش الگو و دوخت آشنا می شوید. شما همچنین با برخی از زمینه های تاریخی مد آشنا خواهید شد و در ترم دوم اولین دوره های تحصیلی انتخابی خود را خواهید خواند.

  • DESN511 مقدمه ای بر تمرین طراحی (30 امتیاز)
  • DIGD507 ماهیتاهی | تمرین مشارکتی (15 امتیاز)
  • ساخت و رسانه DESN512 (15 امتیاز)
  • تمرین طراحی مد FASD511 I (30 امتیاز)

سال 2 رشته طراحی مد

در سال 2 رشته طراحی مد با کار در استودیو ، روش‌های الگوسازی غیر متعارف را کشف خواهید کرد.

پروژه‌های صنعتی مختلف را انجام خواهید داد و تمرین طراحی خود را با درک جدید از دوره تئوری خود هماهنگ خواهید کرد.

دروسی که این سال می خوانید:

  • FASD611 Fashion Design Practice II (30 امتیاز)
  • تمرین طراحی مد FASD612 III )30 امتیاز)
  • به علاوه 4 دوره برای رشته اصلی یا اضافی شما

سال 3  رشته طراحی مد

در سال 3  رشته طراحی مد پروژه مهم را تکمیل می کنید که در آن تحقیقات خلاقانه خودگردان را دنبال می کنید ، که منجر به خروجی های متمرکز بر طراحی برای منطقه انتخابی شما می شود. این به طور ایده آل باید به اهداف شغلی شخصی و حرفه ای شما پاسخ دهد.

دروسی که این سال می خوانید

  • FASD711 Fashion Design Practice II (30 امتیاز)
  • تمرین طراحی یکپارچه DESN711 (60 امتیاز)
  • به علاوه 2 دوره برای رشته جزئی یا اضافی شما
  • 60 ساعت تجربه محل کار در صنعت طراحی مد 

با مطالعه مقالات زیر با بهترین کشورها برای تحصیل ایرانیان و همچنین رشته های منتخب دانشجویان در نیوزلند آشنا می شوید.

مزایا و معایب تحصیل طراحی مد در نیوزلند

طراحی مد نیز مانند هر رشته دیگر دارای مزایا و معایبی می باشد ، اگر قصد دارید کشور نیوزلند را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید خوب است با مزایا و معایب تحصیل در این دانشگاه آشنا شوید و یا قرار دادن این دو مورد در کنار هم در نهایت بهترین و عاقلانه ترین تصمیم را بگیرید.

در ادامه با مزایا و معایب تحصیل طراحی مد در نیوزلند با ما همراه باشید ، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق پیج اینستاگرام گروه مشاورین هلدینگ رجبی همراه باشید.

فرصت های تحقیق

دانشگاه‌ های نیوزلند تحت تأثیر سیستم آموزش عالی بریتانیا ، بر اهمیت تحقیق و نوآوری در آموزش تأکید دارند. دانشجویان در دانشگاه های این کشور تشویق می شوند تا به صورت کاملا عملی در زمینه طراحی مد تجربه کسب کنند ؛ در حالی که تمرکز فرصت های تحقیق ممکن است در ابتدا کمی دلهره آور به نظر برسد ، سهولت امروزی دسترسی به کمک تکلیف آنلاین مطمئناً شما را در کمترین زمان به استادی پروژه های تحقیقاتی خواهد رساند. سطح بالای تحقیقات آکادمیک به این معنی است که دانش آموزان درک عمیقی از موضوع خود دارند و کارفرمایان بالقوه را در نیوزلند و خارج از کشور تحت تاثیر قرار می دهند.

شما می توانید با تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند طراحی مد را به صورت کاملا نظری و عملی فرا بگیرید.

جمعیت انگلیسی زبان

نیوزلند یکی از معدود کشورهایی است که دانش آموزان می توانند در داخل کلاس و خارج از کلاس به زبان انگلیسی صحبت کنند ، دانش آموزان نه تنها توانایی های خود را در مورد زبان انگلیسی آکادمیک بلکه توانایی های گفتاری عمومی خود را نیز بهبود می بخشند. این یکی از مهارت های اصلی تحصیل در نیوزلند است و صحبت کردن به زبان انگلیسی در خیابان بدون هیچ تلاش اضافی به دانش آموزان کمک می کند تا در تکالیف در نیوزلند کمک کنند! جمعیت انگلیسی زبان یک مزیت بزرگ است. شما با تحصیل در این کشور دیگر نگرانی یادگیری زبان خارجه سخت و عجیب را نخواهید داشت و می توانید به راحتی به انگلیسی صحبت کنید.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شماست تا با خیالی آسوده و با کمترین هزینه به اهداف مهاجرتی خود دست یابید ، در فیلم تصاویر پذیرش دانشگاه های مختلف را که توسط تیم حرفه ای موسسه رجبی اخذ شده است را میبینید.

شما هم می توانید با درج نام و شماره تماس خود این مسیر را آغاز کرده و آینده خود را تغییر دهید!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

فرصت دریافت مشاوره رایگان را از دست ندهید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مردم محلی دوستانه

نیوزلند در سراسر جهان به خاطر رفتار دوستانه و آرام مردم محلی دوستانه شناخته شده است. تحصیل در نیوزلند باعث می شود تکالیف گروهی در کالج به تجربه ای بسیار لذت بخش تبدیل شود ، طبیعت ساده آن را به مکانی بسیار آسان برای حفظ یک زندگی اجتماعی مفرح و آرامش بخش تبدیل می کند. مدرسه ، باشگاه ‌های ورزشی ، بارها و رویدادها فرصت‌های خوبی را برای ایجاد اعتماد به نفس در کنار رشد ارتباطات دوستانه ایجاد می ‌کنند!

اکنون به چند مورد از معایب تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند می پردازیم.

هزینه های تحصیل

مانند بسیاری از نقاط جهان ، دانشگاه چیزی نیست که در نیوزلند به صورت رایگان ارائه شود ، هزینه های تحصیل از حدود 15 تا 20 هزار دلار در سال متغیر است ، که قیمتی است که بسیاری از دانش آموزان ممکن است بدون کمک آن را پوشش دهند.

در حالی که این قیمت ممکن است بسیار سنگین به نظر برسد ، فرصت های زیادی برای کمک هزینه ها وجود دارد و دانشجویان می توانند از فرصت های بورسیه دانشگاه نهایت استفاده را ببرند.

فرصت های مسکن

نیوزلند به دلیل داشتن فرصت های مسکن فراوان شناخته شده نیست ؛ در مناطق پرطرفدار این موضوع می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در هزینه یافتن مسکن مناسب شود. خوشبختانه ، دانش‌آموزان می ‌توانند از طریق دانشگاه‌ های خود در نیوزلند ، که اغلب محل ‌های زندگی در محوطه دانشگاه دارند خوابگاه دانشجویی بگیرند ، دانش ‌آموزان همچنین می‌ توانند از رسانه‌ های اجتماعی بهترین استفاده را ببرند و به انجمن ‌ها و گروه ‌هایی که برای یافتن کمک آنلاین مسکن ارائه می‌دهند مراجعه کنند.

بازار کار نیوزلند پس از تحصیل در رشته طراحی مد

بازار کار نیولند پس از تحصیل در رشته طراحی مد بسیار خوب است ، طراحان مد با توجه به تجربه و مهارت خود دارای درآمد های مختلفی هستند که در ادامه به برخی این موارد اشاره می کنیم.

  • طراحان مد جوان با حداکثر سه سال تجربه معمولاً بین 42000 تا 50000 دلار در سال درآمد دارند.
  • طراحان مد متوسط ​​با چهار تا شش سال تجربه می توانند بین 50000 تا 75000 دلار درآمد داشته باشند.
  • طراحان ارشد مد با بیش از هفت سال تجربه یا طراحانی که با شرکت های بزرگ کار می کنند می توانند بین 75000 تا 160000 دلار درآمد داشته باشند.

شبکه سازی و آشنایی با افراد مختلف به طراحان مد شانس بیشتری برای یافتن کار می دهد. شانس فارغ التحصیلان مد برای یافتن کار به عنوان طراح ضعیف است زیرا رقابت برای مشاغل خالی زیاد است. این به این دلیل است که تعداد فارغ التحصیلان مد بیشتر از مشاغل موجود است. اکثر موقعیت های جدید تبلیغ نمی شوند ، بنابراین بهتر است با افراد  ارتباط برقرار کنید و خودتان به کارفرمایان نزدیک شوید.

بازار کار نیوزلند پس از تحصیل در رشته طراحی مد

فرصت ها برای طراحان مد با تجربه بهتر است ، زیرا شرکت های مد اغلب در یافتن کارکنان ماهر مشکل دارند ، بر اساس سرشماری 934 طراح مد در سال 2018 در نیوزیلند کار کردند طراحان مد اغلب با شروع به عنوان تکنسین های پوشاک یا دستیاران طراحی وارد این صنعت می شوند. یکی دیگر از راه های کسب تجربه در این صنعت، کارآموزی است که می تواند منجر به مشاغل طراحی مد شود.

توصیه مقاله کار در نیوزلند را نیز بخوانید و با شرایط کار در این کشور بخوبی آشنا شوید.

مشاغل طراح مد

به صورت کلی فارغ التحصیلان تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند می توانند در موارد زیر برای مشاغل طراح مد درخواست دهند.

  • طراح محصول
  • طراح پارچه
  • نماینده فروش مد
  • فروشنده مد
  • متخصص مد CAD
  • خریدار
  • مد استایلیست
  • طراح لباس شخصی
  • تاسیس خانه های مد کوچک
  • ایجاد برند لباس
  • مد شغل آزاد

سوالات پر تکرار تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند

بله ، همه متقاضیان برنامه های کارشناسی طراحی مد موظف به ارائه نمونه کارهای خود هستند.

نمره کلی 6.0 آیلتس ، (نمره رایتینگ و صحبت کردن کمتر از 6.0 و باندهای ریدینگ و شنیداری کمتر از 5.5) یا دوره تافل 600، کامپیوتر 237-250، TWE 5.

زبان تحصیل در دانشکده اوکلند انگلیسی می باشد و دروس به صورت عملی و نظری در این دانشگاه تدریس می شود. با توجه به نوع تدریس ، سطح علمی و استادان این دانشگاه به عنوان بهترین گزینه برای تحصیل در رشته مد در نیوزلند در نظر گرفته می شود.
این دانشگاه هر ساله بیش از 42500 دانشجو از سراسر دنیا را جذب می کند به همین دلیل شرایط قبولی در آن رقابتی نیست.

به صورت کلی هزینه های تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی می تواند به حدود 11828 دلار در سال برسد. همچنین شما باید حدود 261.50 دلار در سال را برای بیمه بین المللی پرداخت کنید.

در این مقاله تحصیل رشته طراحی مد در نیوزلند را به صورت کامل بررسی کردیم ، اگر به تحصیل در این رشته علاقمند هستید می توانید همین حالا با مراجعه به دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین و کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید ، همچنین اگر می خواهید با تمام روش های آسان و البته قانونی مهاجرت به نیوزلند آشنا شوید مقاله لینک شده را همین حالا بخوانید.

اگر قصد تحصیل در رشته طراحی مد را دارید شاید بهتر باشد مقالات زیر را بخوانید و با برترین های مد در جهان آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه