تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور

تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور و در دانشگاه های برتر جهان می تواند نتیجه های بسیار درخشانی را برای دانشجویان به ارمغان آورد و آنها را با جدید ترین و به روزترین متدها و روش های طراحی های گرافیکی حال حاضر جهان آشنا سازد.

رشته گرافیک به عنوان حرفه ای جهت ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق ابزار بصری می باشد و در واقع دانشجویان این رشته را از طریق مهارت های تصویری همچون طراحی گرافیکی ، انیمیشن سازی ، عکاسی و یا ویرایش عکس ها فرا می گیرند.

مزیت تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور  توانایی کار کردن به صورت مستقل و یا گروهی در شرکت های مختلف است که در هر دو صورت با موفقیت همراه است.

امروزه با توجه به پیشرفت سریع دانشگاه های خارجی و همچنین عدم نیاز به شرکت در آزمون ورودی در بسیاری از این مراکز ، تحصیل در خارج از کشور می تواند برای دانشجویان بسیاری یک مزیت بزرگ به شمار آید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس حاصل فرمایید و یا مقاله لینک شده را بخوانید.

فهرست مطالب
تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور

اگر از علاقه مندان رشته گرافیک هستید حتما ویدئو و پادکستی که همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در این بخش از مقاله ارائه داده است را ببینید و بشنوید ، مطالب مفید و ارزشمندی را دریافت خواهید کرد.

پادکست تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور

دوره کارشناسی رشته گرافیک در خارج از کشور

دوره کارشناسی رشته گرافیک در خارج از کشور در دانشگاه های مختلف با آموزش واحدهای عملی و نظری به دانشجویان دنبال می شود و بسته به مراکز مختلف 3 تا 4 سال نیز به طول خواهد انجامید که در هر ترم دانشجویان با قبولی در آزمون های پایانی موفق به ورود به ترم بعد می شوند.

از جمله برخی از واحدهای درسی که در تمامی دانشگاه های دنیا به دانشجویان دوره کارشناسی آموزش داده می شود می توان به : طراحی گرافیک ، تایپوگرافی ، رسانه دیجیتال ، تصاویر متحرک ، تصویرسازی ، طراحی وب سایت و هنر دیجیتال اشاره کرد . شما با مراجعه به سایت هر دانشگاه می توانید از تمامی جزئیات تحصیل در این رشته آگاه شوید.

نکته جالب توجه این است که در رشته گرافیک یادگیری طراحی مدرن از طریق آشنایی با طراحی های سنتی امکان پذیر است که در دوره کارشناسی به صورت پایه ای به دانشجو آموخته می شود و در این دوره دانشجویان می آموزند که چگونه استعداد خود را شکوفا کرده و از ایده های کوچک طرح های بزرگ خلق کنند.

تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور امروزه بسیار پر طرفدار بوده و یکی از رشته های تحصیلی است که از پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در خارج از کشور و یا سرمایه گذاری در خارج از کشور برخوردار می باشند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در شاخه های مختلف گرافیک در بهترین دانشگاه های جهان با دریافت مشاوره از کارشناسان آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره کارشناسی ارشد رشته گرافیک در خارج کشور

دوره کارشناسی ارشد رشته گرافیک در خارج کشور مانند اغلب رشته های دیگر به مدت یک تا دو سال زمان برده و در صورتی که دانشجویان پایان نامه خود را سر موقع تحویل ندهند می تواند تا سه سال نیز به طول بیانجامد و لازم به ذکر است که در این مقطع باید پروژه های عملی زیادی را به انجام رسانده و تخصص خود را در یک گرایش خاص نیز بالا ببرید.

اما به طور کل لازمه ورود به مقطع کارشناسی ارشد گرافیک داشتن مدرک کارشناسی این رشته بوده و همچنین باید مهارت خود را از اجرای طرح های مختلف نشان دهید تا شانس پذیرش خود را بالا ببرید ، همچنین در دوره کارشناسی ارشد رشته گرافیک تلاش می شود تا مهارت کار گروهی و جمعی دانشجویان را ارتقا بخشیده تا بتوانند در آینده شغلی خود همراه با سایر افراد در اجرای طرح ها و پروژه های مختلف موفق عمل کنند.

از جمله دروس مهمی که در تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور و در مقطع کارشناسی ارشد باید به آموزش و یادگیری آن ها پرداخت می توان به طراحی مفهومی و گرافیکی ، ارتقا نمونه کارها ، روش های طراحی ، تئوری رنگ ها و ارتباط تصویری اشاره کرد که دروس مهمی هستند که در اکثر گرایش های این رشته به دانشجویان تدریس می شوند.

دوره کارشناسی ارشد رشته گرافیک در خارج کشور

مقطع دکترا رشته گرافیک در دانشگاه های خارج کشور

مقطع دکترا رشته گرافیک در دانشگاه های خارج کشور به عنوان گام آخر تحصیل در این رشته به شما این فرصت را می دهد تا پس از دریافت مدرک و به اتمام رساندن این دوره به عنوان مدرس نیز بتوانید دانش و دستاوردهای خود را به دیگران منتقل کنید ؛ جهت دست یافتن به مدرک دکترا با توجه به دانشگاه های مختلف باید سه تا پنج سال از زمان خود را صرف تحصیل نموده و با ارائه یک طرح جدید و نوین به عنوان پایان نامه از دانشگاه فارغ التحصیل شوید.

معمولا تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور در مقاطع تکمیلی به خصوص دکترا راحت تر و در دسترس تر می باشد و دانشجویان با ارائه یک رزومه قوی و مناسب می توانند پذیرش یکی از دانشگاه های برتر جهان را به دست آورند که از عمده دلایل آن می توان به کاهش چشم گیر متقاضیان اشاره کرد  البته نباید فراموش کنیم که ظرفیت پذیرش نیز به همین نسبت کاهش پیدا خواهد کرد ، اما همواره کاهش رقبا تاثیر بهتر و بیش تری خواهد داشت.

برخی از دوره های تخصصی در رشته گرافیک که در جهان وجود دارند ، عبارتند از : دوره دکتری فرهنگ و ارتباطات ، دوره دکتری هنر‌های رسانه‌ای ، دوره دکتری طراحی بصری ، دوره دکتری طراحی گرافیک ، دوره دکتری طراحی و هنر و غیره ، که البته هر دانشگاه با توجه به هیئت علمی و امکانات موجود گرایش های مشخصی را به دانشجویان ارائه می دهد.

برترین دانشگاه های تحصیل رشته گرافیک در جهان

هنگامی که به فهرست دانشگاه های رشته گرافیک در جهان نگاهی داشته باشید قطعا کشورهایی همچون آمریکا ، انگلستان و کانادا را بهترین گزینه های ممکن پیش روی خود در این رشته می بینید.

این کشورها به دلیل تقاضای بالایی که با آن رو به رو هستند و همچنین شرایط دشوار پذیرش فرصت تحصیل به تمامی علاقه مندان را نداده و دانشجویانی که به پذیرش می رسند نیز باید از توانایی مالی بسیار خوبی برای تحصیل و زندگی برخوردار باشند.

اما دیگر کشورهایی همچون کانادا ، استرالیا ، فرانسه و آلمان نیز از گزینه های خوب و مناسب تحصیل این رشته هستند که با ارائه بورسیه های تحصیلی فرصت های خوبی را با پرداخت حداقل هزینه پیش روی دانشجویان بین المللی قرار می دهند که دانشگاه های آنان و مدارکی که به دانشجویان اعطا می نمایند از ارزش و اعتباری بسیار بالا و قابل قبول در جهان برخوردار است.

در ادامه 15 مورد از برترین دانشگاه های تحصیل رشته گرافیک در جهان را از دیدگاه موسسه معتبر QS به شما معرفی خواهیم کرد.

نام دانشگاه رتبه در جهان
کالج سلطنتی هنر لندن، بریتانیا 1
دانشگاه هنر لندن، بریتانیا 2
مدرسه جدید نیویورک 3
مدرسه طراحی رود آیلند (RISD) پراویدنس 4
دانشگاه پلی تکنیک میلان 5
دانشگاه آلتو اسپو، فنلاند 6
موسسه پرات نیویورک سیتی، ایالات متحده 7
موسسه فناوری ماساچوست (MIT) کمبریج، ایالات متحده 8
آکادمی طراحی آیندهوون ، هلند 9
موسسه هنر چیکاگو 10
مدرسه هنر گلاسکو گلاسکو، بریتانیا 11
دانشگاه تونگجی شانگهای، چین 12
دانشگاه فناوری دلفت ، هلند 13
دانشگاه RMIT ملبورن استرالیا 14
دانشگاه پلی تکنیک هنگ 15

شرایط تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور را در این محتوا می خوانید ، با برخی دیگر از رشته ها را در مقالات زیر آشنا شوید.

فرصت بورسیه شدن در رشته گرافیک

در تمامی رشته های دانشگاهی با داشتن سابقه درخشان می توان به بورسیه تحصیلی و کمک های قابل توجهی از سوی دانشگاه دست یافت.

بورسیه های تحصیلی انواع مختلفی داشته و در هر دانشگاه و هر مقطع تحصیلی متغیر است و از انجا که هزینه تحصیل و زندگی در برخی از کشورهای خارجی واقعا بالا بوده و دانشجویان مستعدی وجود دارند که توانایی پرداخت هزینه ها به صورت کامل را ندارند ، دانشگاه ها با ارائه بورسیه های تحصیلی از این دانشجویان حمایت می کنند.

فرصت بورسیه شدن در رشته گرافیک جهت تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور نیز در اکثر دانشگاه های ارائه کننده این رشته وجود دارد که عواملی چون داشتن مدرک زبان با نمره بالا ، معدل خوب و بالا ، رزومه تحصیلی قوی و مقالات و یا پژوهش های بین المللی نقش اصلی را در به دست آوردن این امر بازی می کنند ، البته این نکته را مد نظر داشته باشید که دریافت بورسیه در مقطع کارشناسی دشوارتر از دیگر مقاطع بوده و دانشجویان باید در دوره تحصیلات تکمیلی به دنبال رسیدن به کمک هزینه های مختلف از سوی دانشگاه باشند.

فرصت بورسیه شدن در رشته گرافیک

بازار کار رشته گرافیک در کشورهای مختلف

همانگونه که در توضیح تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور گفتیم ، این رشته در تمامی ابعاد زندگی بشر تاثیر گذاشته و از پوشاک تا مکان های مختلف زندگی را در بر می گیرد ، از این رو دانشجویان باهوش که به مهارت های قابل توجهی در طول تحصیل خود رسیده اند می توانند فرصت های شغلی خوبی را در تمامی کشورهای جهان به دست آورند.

بازار کار رشته گرافیک در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و یقینا فرصت های شغلی برای این رشته در کشورهای مدرن و رو به پیشرفت بسیار فراهم تر است . پس دقت داشته باشید که این رشته می تواند یکی از سکوهای مناسب برای مهاجرت به کشورهای دیگر باشد و با تحصیل در یک دانشگاه معتبر و یکی از کشورهای خوب جهان ، پس از دریافت مدرک می توان به شغلی مناسب در این زمینه دست پیدا کرد.

همواره تلاش کرده ایم تا اطلاعات صحیح و به روزی که علاقه مندان مهاجرت به دنبال دانستن آن ها هستند را ارائه کنیم ، تیم خبره ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی از ارائه اطلاعات گرفته تا رساندن شما به مقصد ، حامی و یاورتان خواهد بود و البته پشتیبانی ما محدود به اعزام شما به خارج از کشور نیست ، ما حتی بعد از فارغ التحصیلی هم برایتان کار پیدا می کنیم و تا آخرین مرحله رسیدن به هدف در کنار شما می مانیم ، پس می توانید با تکیه بر دانش ، تجربه و اقدامات به موقع کارشناسان ما با خیال آسوده قدم در مسیر مهاجرت بگذارید.

در ویدئو ، تعداد اندکی از ویزاهای تحصیلی اخذ شده برای مراجعین موسسه رجبی را می بینید ، شماره تماس خود را در باکس زیر وارد کنید و فرصت دریافت مشاوره رایگان را از دست ندهید!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در رشته دلخواه شما با دریافت بورسیه تحصیلی ، ارزان و سریع با دریافت مشاوره رایگان!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور

 یقینا فرصت های شغلی برای این رشته در کشورهای مدرن و رو به پیشرفت بسیار فراهم تر است . پس دقت داشته باشید که این رشته می تواند یکی از سکوهای مناسب برای مهاجرت به کشورهای دیگر باشد و با تحصیل در یک دانشگاه معتبر و یکی از کشورهای خوب جهان ، پس از دریافت مدرک می توان به شغلی مناسب در این زمینه دست پیدا کرد.

  • کالج سلطنتی هنر لندن، بریتانیا
  • دانشگاه هنر لندن لندن، بریتانیا
  • مدرسه جدید نیویورک
  • مدرسه طراحی رود آیلند (RISD) پراویدنس
  • دانشگاه پلی تکنیک میلان

کشورهایی همچون آمریکا ، انگلستان و کانادا بهترین گزینه های ممکن برای تحصیل گرافیک هستند.

دوره دکتری فرهنگ و ارتباطات ، دوره دکتری هنر‌های رسانه‌ای ، دوره دکتری طراحی بصری ، دوره دکتری طراحی گرافیک ، دوره دکتری طراحی و هنر و غیره.

لازمه ورود به مقطع کارشناسی ارشد گرافیک داشتن مدرک کارشناسی این رشته بوده و همچنین باید مهارت خود را از اجرای طرح های مختلف نشان دهید تا شانس پذیرش خود را بالا ببرید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با مهاجرت به خارج از کشور به مقاله مربوطه مراجعه نمایید و یا با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل فرمایید . همچنین برای کسب اطلاعات به روز در رابطه با تحصیل رشته گرافیک در خارج از کشور و هزینه تحصیل و اقامت در کشورهای مختلف می توانید با مراجعه به دفاتر تهران و شیراز ما با کارشناسان خبره موسسه دیدار نموده و از راهنمایی های آنان بهره مند گردید ، توصیه می کنیم مقاله لیست 10 تایی بهترین دانشگاه های اروپا را هم بخوانید و با برترین دانشگاه های قاره امن اروپا آشنا شوید.

اگر به تحصیل رشته های هنری در خارج از کشور علاقه مندید مقالات زیر می تواند برایتان جذاب باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه