تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه دانشگاهی معتبر با رتبه ۱۴۱ در رتبه جهانی QS است که شامل ۱۲۰ واحد تحقیقاتی در بین ۳۳ واحد مجزا می باشد.

دانشگاه پیر و ماری کوری در اولین روز سال ۱۹۷۱ میلادی در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه تاسیس شد ، این دانشگاه را که با نام پاریس ۶ نیز می شناسند ، یکی از دانشگاه های دولتی کشور فرانسه است که بزرگترین مجموعه علوم و پزشکی در این کشور نیز نام گرفته است ، نام این دانشگاه به افتخار دو فرد پیر کوری و ماری کوری که از فارغ التحصیلان و استادان دانشکده علوم دانشگاه سوربن بوده اند ، گرفته شده است.

افراد سرشناس زیادی در این دانشگاه به تحصیل و تدریس پرداخته و توانسته اند افتخارات بزرگی را در جهان به نام این دانشگاه به ثبت برسانند ، از جمله این افراد می توان به نیکولاس گوئورکسکو روگن ، مائوریکه گوسون ، الیزابت دوفورک ، آلخاندرو تورو لابه و دکتر محمد سلیمانی وزیر ارتباطات دولت های پیشین کشورمان نام برد.

هم اکنون ۳۴ هزار دانشجو در دانشگاه پیر ماری کوری در حال تحصیل در تمامی رشته ها هستند که از این میان ۶۸۰۰ کرسی به دانشجویان بین المللی رسیده است.

در این محتوا از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) بیشتر با این دانشگاه آشنا خواهیم شد.

برای تحصیل در دانشگاه های فرانسه باید اطلاعات کاملی در خصوص نحوه شرکت در آزمون های ورودی و شرایط ثبت نام داشته باشید ، ما در همین سایت در مقاله تحصیل در فرانسه ، تمام آگاهی های مورد نیاز را در مقاله ای جامع به شما ارائه داده ایم.

فهرست مطالب
تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

زبان تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

اگر مایل به حضور و تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه هستید ، باید مقدمات تحصیل خود را زودتر از موعد مشخص کنید ، باید ثابت کنید که مهارت های زبانی شما به اندازه کافی خوب است و می توانید در کلاس ها شرکت کنید و سخنرانی ها را بفهمید ، زبان تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه چیست؟ در این دانشگاه تمامی دروس در مقطع کارشناسی به زبان فرانسوی ارائه می گردد ، اما برخی دروس خاص و یا دروس فارغ التحصیلی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی نیز ارائه می گردد ، در کل برای تحصیل در این دانشگاه زبان فرانسوی را باید زبان اصلی در نظر داشت و دانشجویان باید تا حدود زیادی به آن تسلط داشته باشند.

در هنگام ثبت نام داشتن مدرک B2 زبان فرانسوی لازم است همچنین بایستی در آزمون زبان فرانسوی دانشگاه تحت عنوان T،C،F شرکت نموده و نمره قبولی را به دست آورید ، حال اگر دانشجویی قصد تحصیل به زبان انگلیسی در بعضی دروس محدود در مقطع کارشناسی یا بعضی گرایش ها در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد را داشته باشد داشتن آیلتس با حداقل نمره ۶ لازم است.

در حال حاضر افراد متقاضی می توانند در دوره های زبان در این کشور پذیرش بگیرند و پس از اتمام این دوره ها برای این دانشگاه اقدام کنند که گرفتن پذیرش برای آموزش و اخذ زبان در این کشور روند و شرایط خاص خود را دارا می باشد و می توان به آسانی و با کمک مشاورین ما به آن دست یافت.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شاید ندانید که امکان تحصیل رایگان در برترین دانشگاه های فرانسه ممکن است اما با دریافت مشاوره صحیح و به روز!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشکده های دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

دانشکده های دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه بسیاری از رشته های محبوب دانشجویان را ارائه می دهند از رشته های علوم پزشکی گرفته تا رشته های مهندسی و علوم انسانی.

این دانشگاه از ۸ دانشکده تشکیل شده است که عبارتند از :

جدول دانشکده های دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه
دانشکده شیمی دانشکده مهندسی شامل کامپیوتر ، الکترونیک و مکانیک
دانشکده ریاضیات دانشکده پزشکی
دانشکده فیزیک دانشکده علوم محیط زیست و زمین شناسی
دانشکده علوم زیستی دانشکده تنوع زیستی

شهریه رشته های مختلف دانشگاه پیر ماری کوری

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی فرانسه به قدری پایین است که به آن اصطلاحا رایگان می گویند ، دانشگاه پیر ماری کوری هم از این قاعده مستثنی نیست.

شهریه برای دانشجویان بومی و اتحادیه اروپا رایگان است اما دانشجویان خارجی موظف به پرداخت مبلغی اندک جهت هزینه های ثبت نام و خدمات دریافتی می باشند.

البته حتی دانشجویان بومی و اروپایی نیز برای برخی از خدمات دریافتی خود باید مبلغی را به دانشگاه پرداخت کنند که قابل توجه نیست ، شهریه برخی از رشته های تحصیلی در این دانشگاه در صورتی که نتوانید تحصیل رایگان بگیرید به شرح جدول  است:

خوب است بخاطر داشته باشید که هزینه تحصیل تنها محدود به شهریه پرداختی به دانشگاه نبوده و دانشجویان باید هزینه های زندگی خود را نیز مدنظر داشته باشند ، شهر پاریس از جمله شهرهای اروپایی است که هزینه سکونت در آن بالا است و دانشجویان باید با توجه به شرایط اقامت و سبک زندگی خود برآورد صحیحی از میزان هزینه ها داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

جدول شهریه های دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه
رشته های مهندسی سالیانه ۳۵۰۰ یورو
رشته های پزشکی و دندانپزشکی سالیانه حدود ۴۵۰۰ یورو
رشته پرستاری دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی به طور میانگین مبلغ ۲۸۰۰ یورو مقطع کارشناسی ارشد هزینه ای در حدود ۳۸۰۰ یورو در سال

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

اگر دانشجویان بتوانند مدرک B2 فرانسه را کسب نمایند می توانند از بورسیه های تحصیلی در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه و تحصیل رایگان در این دانشگاه دولتی کشور فرانسه بهره مند شود و در غیر این صورت با داشتن مدرک آیلتس یا تافل معادل آن و پرداخت شهریه می تواند در دانشگاه های خصوصی این کشور به زبان انگلیسی مشغول به تحصیل شوند.

اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی بسیار ضعیف است و تعداد بسیار محدودی بورسیه در این مقطع ارائه می شود که پذیرش در آن در دوره کارشناسی سخت و مشکل است البته تعداد این بورسیه ها در مقطع فوق لیسانس یا همان کارشناسی ارشد بسیار بیشتر از سایر مقاطع است.

این بورسیه ها در صورتی به دانشجو ارائه می شود که علاوه بر داشتن شرایط سنی مناسب ، دانشجو باید از سطح علمی خوبی برخوردار باشد و نمرات و معدل بالایی را در آخرین دوره تحصیل خود کسب کرده باشد ، همچنین داشتن رزومه علمی قوی نیز از شروط دیگر اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه محسوب می شود ، بورسیه های این دانشگاه می تواند شامل هزینه های تحصیلی همراه با خورد و خوراک و خوابگاه دانشجو را شامل شود.

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

تحصیل دکترا در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

هم اکنون چیزی در حدود ۳۲۰۰ نفر در مقطع دکتری در حال تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه هستند و این مرکز به طور میانگین سالانه بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ نفر را در این مقطع فارغ التحصیل می نماید ، روند پذیرش در دوره دکترا با دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاوت است و شما باید در رشته خود در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشید و این نکته بسیار مهم است که رزومه شما برای دانشگاه بسیار ارزشمند می باشد.

این دانشگاه هم چنان در ۴ مقطع دکتری نسبت به اعزام دانشجو به دیگر کشورها و تحصیلات بین الملل همکاری و اقدام می کند ، مدت تحصیل دکترا در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه در این مقطع ۳ سال بوده و دانشجویان برای ثبت نام به مدارک زیر نیازمند هستند:

  • رزومه کامل CV
  • مدرک زبان فرانسوی DELF ، TCF
  • مدارک تحصیلی تمام مقاطع گذشته به طور کامل
  • توصیه نامه از دانشگاه یا اساتید در صورت وجود
  • سوابق کاری که در رزومه قید شده باشد
  • انگیزه نامه یا Statement of Purpose (SOP)
  • مدارک هویتی

تحصیل رشته های مهندسی در دانشگاه پیر ماری کوری

تحصیل رشته های مهندسی در دانشگاه پیر ماری کوری بعد از رشته پزشکی پر طرفدارترین رشته تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه است که می تواند سه تا چهار سال تحصیلی به طول انجامد ، برای تحصیل رشته های مهندسی در مقطع لیسانس این دانشگاه دانشجویان می بایست مدرک دیپلم ۱۲ ساله خود را ارائه دهند ، یکی دیگر از نیازمندی های تحصیل مهندسی داشتن معدل بالای ۱۵ از ۲۰ می باشد ، هزینه تحصیل مهندسی در این مکان برای دانشجویان بسیار مناسب است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان باید مدرک b2 فرانسوی را اخذ نمایند ، مقطع کارشناسی ارشد ۲ سال و مقطع دکتری ۳ سال برای رشته های مهندسی زمان می برد.

در دانشگاه پیر ماری کوری رشته های مهندسی و علوم تکنولوژی ، مهندسی عمران ، مهندسی برق و الکترونیک ، مهندسی مکانیک و هوافضا ، مهندسی شیمی ، مهندسی راه و ساختمان ارائه و تدریس می گردد که دانشجویان با تحصیل در این رشته ها می توانند از پشتوانه بسیاری خوبی برای یافتن و استخدام شدن در بازار کار در کشور های اروپایی برخوردار شوند.

تحصیل پزشکی در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

تحصیل پزشکی در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

مدت زمان تحصیل پزشکی به طور کل در کشور فرانسه قدری طولانی است ، تحصیل پزشکی در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه مانند اکثر دانشگاه های دولتی فرانسه به سه دوره تقسیم بندی می شود : دوره اول که یک تا دو ساله بوده و با نام PCEM شناخته می شود ، دوره دوم که ۴ ساله است و با نام DCEM شناخته می شود و در نهایت دوره سوم که شامل پزشکی عمومی و تحصیل سایر تخصص ها می باشد.

برای تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه در این رشته نیز متقاضیان بین المللی حتما باید مدرک B2 زبان فرانسوی جهت اخذ پذیرش داشته باشند . همچنین این دانشگاه به دلیل تحقیقات پزشکی بالینی و سایر تحقیقات صورت گرفته در زمینه های زیست شناسی ، بیوشیمی ، پزشکی قلب ، ایمونولوژی ، زیست شناسی مولکولی ، ژنتیک ، علوم اعصاب ، انکولوژی ، داروسازی ، سم شناسی ، روانپزشکی و جراحی شهرت بسیاری را دارا می باشد.

شرایط تحصیل رشته های پزشکی را در مقاله جداگانه با عنوان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه شرح داده ایم ، از هزینه های تحصیل تا بورسیه و چگونگی برگزاری آزمون های رشته های پزشکی ؛ مقاله مربوط را بخوانید.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

رشته دندانپزشکی در یک دانشکده جداگانه با تخصص های متعدد به دانشجویان داخلی و خارجی تدریس می شود و به عنوان یک شاخه از علم پزشکی در محافظت از سلامت عمومی ، بازیابی و بهبود زیبایی فک و صورت و همچنین زیبایی صورت نقش اصلی را ایفا می کند ، دانشجویان حدود ۶ سال در این رشته به تحصیل می پردازند و در این ۶ سال به سطح پزشک عمومی خواهند رسید ، برای رسیدن به درجه تخصص در این رشته نیاز است که ۳ سال دیگر نیز ادامه تحصیل داد.

در حقیقت ، دوره آموزش دندانپزشکی در پیری ماری کوری مانند دیگر زمینه های پزشکی به ۳ سیکل تحصیلی شامل سیکل PCEM ،DCEM و DES تقسیم می شود ، دانشجویان در طی دو سال اول تحصیلی خود یا همان سیکل PCEM بیشتر با دروس پزشکی عمومی مثل علوم پایه ، آناتومی ، روانشناسی ، رادیولوژی ، پزشکی پیشگیری و بیهوشی آشنا می شوند ، در سیکل دوم یا DCEM آنها با مفاهیم تخصصی دندانپزشکی سرو کار دارند و بالاخره در سیکل سوم یا DES آنها وارد دوره رزیدنسی (Resident training) شده و زیر نظر دانداپزشک ماهری به کارورزی بپردازند.

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

در اصل ، اقتصاد صرفا ” علم ثروت ” و ” مدیریت یک خانواده ” است ، اما امروزه تمرکز آن بیشتر به سمت یک علم اجتماعی که رونق اقتصادی یک جامعه را تحلیل می کند بیشتر شده است ، اقتصاد دارای دو زیر شاخه است، اقتصاد خرد که عوامل اقتصادی را تحلیل می کند و اقتصاد کلان که اقتصاد کل جامعه را بررسی می کند.

برای ورود به مقطع لیسانس اقتصاد ، آزمون ورودی بین المللی خاصی وجود ندارد و متقاضیان با شرکت در آزمون ورودی این رشته و کسب حداقل نمره می توانند در این رشته در دانشگاه پیری مری کوری به تحصیل بپردازند ، همچنین معدل سال های تحصیلی قبل و نمره مدارک زبان برای دانشجویان بین المللی تاثیر بسیار زیادی در پذیرفته شدن در این دانشگاه دارد ، حداقل معدل برای پذیرش در این دانشگاه در دوره های لیسانس و فوق لیسانس ۱۶ و دکتری ۱۸ است ، مقطع لیسانس اقتصاد دراین دانشگاه در ۵ گرایش نظری ، کشاورزی ، پول و بانکداری ، بازرگانی و صنعتی ارائه می گردد.

همچنین در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان می توانند در علوم مربوط به اقتصاد نظیر اقتصاد انرژی ، توسعه اقتصاد و برنامه ریزی ، اقتصاد محیط زیست ، اقتصاد هنر ، اقتصاد و تجارت الکترونیک ، اقتصاد شهری و اقتصاد نفت و گاز به ادامه تحصیل بپردازند.

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

آموزش در کشور فرانسه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، به گونه ای که در این کشور هر ساله حدود یک چهارم بودجه به مسئله آموزش اختصاص داده می شود ، با تحصیل این رشته افراد برای کار در مراکز درمانی در سراسر جهان کاملا آماده می شوند و می توانند به عنوان متخصصان پرستاری در شاخه های مختلف پزشکی و بیمارستانی فعالیت کنند.

باید توجه داشته باشید که دوره های کارشناسی پرستاری در این دانشگاه چهار ساله می باشد ، برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری دو سال تمام وقت زمان لازم است و در مقطع دکتری پرستاری باید سه سال تحصیل نمود.

برای تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه  موضوعاتی خاص به دانشجویان درس داده خواهد شد و کورس های تحصیلی ویژه ای به این افراد ارائه می شود ، این موضوعات عبارتند از : مبانی علم پرستاری ، مبانی مورفولوژی و عملکرد اندام ، مورفولوژی و عملکرد پایه سلولی ، اصول مورفولیژیکی و عملکردی بدن انسان ، مکانیسم های پایه پاتوفیزیولوژیک ، روند اجتماعی و روانشناختی انسان و غیره.

موقعیت مکانی دانشگاه پیر ماری کوری در فرانسه​

موقعیت مکانی دانشگاه پیر ماری کوری در فرانسه

شعبه اصلی و ساختمان اصلی این دانشگاه در پردیس دانشگاهی ژوسیو در ناحیه ۵ پاریس واقع شده است که دسترسی به کتابخانه ها وسائل نقلیه و رستوران ها و غیره را برای دانشجویان آسان کرده است ، همچنین محیط این دانشگاه دارای فضایی بسیار زیبا و بسیار آرام است که شرایط مناسبی را جهت تحصیل فراهم نموده است. همچنین این دانشگاه دارای شعبه هایی در مناطق خارج از پاریس است : ۳ رصدخانه های اقیانوس شناسی در Roscoff ( اقیانوس اطلس ) ، Banyuls و Villefranche-sur-Mer ( دریای مدیترانه ). پزشکی : ۲ واحد آموزش و تحقیقات پزشکی در بیمارستان های آموزشی پاریس یعنی سنت آنتوان و پتی سلفیتری می باشد ، این دانشگاه با تعدادی از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی نیز همکاری دارد.

خوابگاه های دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

این دانشگاه نیز مانند تمامی دانشگاه های دولتی کشور فرانسه هزینه ای بابت تحصیل از دانشجویان دریافت نمی کند و دولت بخش اصلی هزینه ها را پرداخت می کند ، به همین خاطر دیگر در قبال خوابگاه دانشجویان مسئولیتی را عهده دار نمی شوند و دانشجویان خود باید نسبت به تهیه مسکن اقدام نمایند ، البته چند موسسه در این کشور وجود دارند که به بعضی دانشجویان واجد شرایط بر اساس اصول و ضوابط خود کمک های مالی جهت تهیه مسکن می نمایند.

صندوق کمک هزینه خانواده یا CAF که مخفف Caisse des Allocations Familiales است ، یکی از موسساتی در کشور فرانسه است که به افراد و خانواده‌های کم‌درآمد در امر هزینه مسکن کمک مالی می کند ، از آنجا که اغلب دانشجویان درآمد نسبتاً کمی دارند ، امکان استفاده از کمک هزینه مسکن در فرانسه برای جبران اجاره آپارتمان‌ها را دارند ، این کمک هزینه به صورت ماهانه به حساب دانشجو ( یا صاحب‌خانه ) واریز می‌شود.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شماست تا بتوانید مهاجرت تحصیلی به برترین دانشگاه های از محبوب ترین جهان را تجربه کنید.

یکی از بهترین کشورها برای تحصیل قطعاً کشور فرانسه است که با ارائه بورسیه های جذاب و شرایط خاصی مانند تحصیل به زبان فرانسوی این امکان را فراهم آورده که دانشجویان بین المللی تحصیل رایگان را نیز تجربه کنند.

اگر برایتان سوال است که این شرایط خاص چیست می توانید نام و شماره تماستان را در باکس زیر درج کرده و در هنگام تماس مشاوران ما همین سوال را بپرسید.

به ما اعتماد کنید تا در اسرع وقت در برترین دانشگاه های جهان پذیرفته شده و مسیر زندگی خود را تغییر دهید.

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر مشاوره مجانی دریافت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

دانشگاه پیری ماری کوری در قلب شهر پاریس واقع شده است ، این دانشگاه دسترسی بسیار عالی به کتابخانه ها نظیر کتابخانه بوفون و همچنین رستوران ها ، کافی شاپ ها دارد ، همچنین تمامی وسائل نقلیه نظیر اتوبوس ، تاکسی ، مترو و مونوریل در دسترس دانشجویان این دانشگاه قرار دارد و آن ها می توانند از این وسائل بهترین استفاده را ببرند.

در محیط دانشگاه سرویس و تاکسی هایی جهت رفت و آمد هرچه بهتر دانشجویان به اقصی نقاط شهر فراهم شده است و شما بابت رفت و آمد در هر ساعت از روز دغدغه ای نخواهید داشت ، همچنین از لحاظ مکانی این دانشگاه در فاصله ای نزدیک به فرودگاه اورلی قرار دارد و مترو مسیر را برای دسترسی به فرودگاه شارل دوگول نیز فراهم نموده است.

مقالات زیر برای شماست اگر به تحصیل در دانشگاه های فرانسه فکر می کنید!

سوالات پر تکرار تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه

تحصدر این دانشگاه تمامی دروس در مقطع کارشناسی به زبان فرانسوی ارائه می گردد ، اما برخی دروس خاص و یا دروس فارغ التحصیلی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی نیز ارائه می گردد. در هنگام ثبت نام داشتن مدرک B2 زبان فرانسوی لازم است همچنین بایستی در آزمون زبان فرانسوی دانشگاه تحت عنوان T،C،F شرکت نموده و نمره قبولی را به دست آورید، داشتن آیلتس با حداقل نمره 6 برای تحصیل در رشته های انگلیسی زبان لازم است.

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی فرانسه به قدری پایین است که به آن اصطلاحا رایگان می گویند ، دانشگاه پیر ماری کوری هم از این قاعده مستثنی نیست. رشته های مهندسی حدودا سالیانه 3500 یورو رشته های پزشکی و دندانپزشکی حدودا سالیانه حدود 4500 یورو برای مقاطع دکتری حدودا سالیانه 4000 یورو مقاطع کارشناسی غیر از مهندسی حدود 2500 یورور رشته پرستاری دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی به طور میانگین مبلغ 2800 یورو مقطع کارشناسی ارشد هزینه ای در حدود 3800 یورو در سال

اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی بسیار ضعیف است و تعداد بسیار محدودی بورسیه در این مقطع ارائه می شود که پذیرش در آن در دوره کارشناسی سخت و مشکل است البته تعداد این بورسیه ها در مقطع فوق لیسانس یا همان کارشناسی ارشد بسیار بیشتر از سایر مقاطع است.

بورسیه ها در صورتی به دانشجو ارائه می شود که علاوه بر داشتن شرایط سنی مناسب ، دانشجو باید از سطح علمی خوبی برخوردار باشد و نمرات و معدل بالایی را در آخرین دوره تحصیل خود کسب کرده باشد ، همچنین داشتن رزومه علمی قوی نیز از شروط دیگر اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه محسوب می شود.

بورسیه ها در صورتی به دانشجو ارائه می شود که علاوه بر داشتن شرایط سنی مناسب ، دانشجو باید از سطح علمی خوبی برخوردار باشد و نمرات و معدل بالایی را در آخرین دوره تحصیل خود کسب کرده باشد ، همچنین داشتن رزومه علمی قوی نیز از شروط دیگر اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه محسوب می شود.

مشاوران و کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی آماده اند تا با ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه تحصیل در دانشگاه پیر ماری کوری فرانسه شما را در جهت مهاجرت و تحصیل موفق یاری نمایند ، پس با ما از طرق دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید ، ضمنا شما می توانید سایر مقالات سایت در زمینه تحصیل در دانشگاه های فرانسه را نیز مطالعه کنید ، پیشنهاد ما مطالعه مقاله مهاجرت به فرانسه است تا علاوه بر مهاجرت تحصیلی با انواع شیوه های قانونی مهاجرت به این کشور هم آشنا شوید.

در انتها تجربه دوستانی که برای کشور فرانسه اقدام کرده اند را با شما به اشتراک می گذاریم.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه