بیمه دانشجویی در گرجستان

بیمه دانشجویی در گرجستان یکی از مهم ترین مواردی است که دانشجویان باید قبل از ورود به این کشور در نظر داشته باشید ، اگر به تحصیل در این کشور زیبا فکر می کنید خوب است تمامی موارد را به صورت اصول انجام دهید

در این مقاله که توسط گروه مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )  نگارش شده است تمامی موارد در مورد بیمه دانشجویی در گرجستان را بررسی می کنیم.

همچنین اگر می خواهید تمامی اطلاعات در مورد تحصیل در این کشور را به دست آورید همین حالا مقاله تحصیل در گرجستان را مطالعه کنید. 

برای یک دانشجو در یک کشور غریب بیماری و هزینه های بالای درمان می تواند بسیار استرس زا باشد با این وجود در این موقعیت ها بیمه نامه ما را از تمام مشکلات ذکر شده محافظت می کند ، در صورت داشتن بیمه دانشجویی در گرجستان می توانید غرامت بگیرید ، که در واقع این مزیت و فایده اصلی بیمه این است.

فهرست مطالب
بیمه دانشجویی گرجستان

انواع بیمه دانشجویی در گرجستان

برنامه مراقبت های بهداشتی همگانی یک پروژه موفق اجرا شده در این بخش محسوب می شود ، بیمه همگانی سلامت به تمامی شهروندانی که از هیچ بسته بیمه درمانی دیگری استفاده نکرده اند تعمیم داده شد ، اما شما می توانید از انواع مختلف بیمه بهره بگیرید در ادامه به برخی از مهم ترین این موارد اشاره می کنیم.

بیمه نامه های درمانی از نظر هزینه و نوع با یکدیگر متفاوت هستند ، بنابراین مهم است که بدانید هر بیمه شرکت در گرجستان دقیقا چه چیزی را ارائه می دهد ، ضمناً هر شرکتی بر اساس نیاز ، خواسته و توان مالی به متقاضیان بیمه نامه های متفاوتی ارائه می دهد.

شهروندانی که در گرجستان زندگی می کنند علاوه بر بیمه خصوصی می توانند از بیمه همگانی نیز بهره مند شوند ، در اینجا مهم است که بدانید دقیقاً چه نوع بیمه همگانی در دسترس شما است.

به صورت کلی انواع بیمه دانشجویی در گرجستان به دو نوع تقسیم می شوند: خصوصی و عمومی.

بیمه درمانی خصوصی در گرجستان

اگر هنگام زندگی در گرجستان به دنبال آسودگی خاطر هستید و می‌خواهید در صورت بروز حادثه یا بیماری برای خود و خانواده ‌تان هزینه‌های درمانی را پوشش دهید ، خرید بیمه جامع مسافرتی و یا طرح بیمه درمانی خارج از کشور راه‌حل بهینه برای شما خواهد بود ، این هزینه‌های پزشکی خارج از کشور ، از جمله هزینه های پزشکی در صورت بیماری یا تصادف جدی را پوشش می‌دهد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات مهاجرت تحصیلی به گرجستان با دریافت مشاوره رایگان!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بیمه سلامت عمومی گرجستان

این بیمه تا حدی مراقبت های اولیه و ثانویه و همچنین برخی از داروهای ضروری را پوشش می دهد. گروه‌های آسیب ‌پذیر مانند سالمندان ، کودکان زیر پنج سال و افراد دارای معلولیت 100 درصد تحت پوشش بیمه سلامت هستند ، در واقع این بیمه فقط هزینه های مربوط به مراقبت های اضطراری و مراجعه به پزشک عمومی را به طور کامل پوشش می دهد.

برای بقیه شهروندان گرجستان ، میزان پوشش دولتی محدود شده است و هزینه ‌های پرداختی بیماران همچنان بالاست ، که مانع اصلی دسترسی به مراقبت‌ های بهداشتی است ، برای بهره مندی از این برنامه ، فرد باید یک مرکز درمانی خاص را انتخاب کرده و در آنجا ثبت نام کند.

هر چند این بیمه درمانی تنها برای شهروندان گرجستان در نظر گرفته شده است و مهاجران نمی توانند از درمان عمومی استفاده کنند ؛ بیمه عمومی پوشش بهداشتی جزئی را برای 90٪ از گرجستان ارائه می دهد ، 10 درصد باقیمانده بیمه درمانی خصوصی را انتخاب می کنند.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی

مهم ترین تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی در نوع عملکرد این بیمه ها است ، بیمه دانشجویی در گرجستان بیشتر به سلامت دانشجو می پردازد در صورتی که بیمه مسافرت به اتفاقاتی که ممکن است در طول سفر ایجاد شود می پردازد.

مهم ترین وظایف بیمه دانشجویی در گرجستان شامل موارد زیر می باشد.

  • بهبود شرایط بیمه همگانی دانشجویان
  • حمایت از دانشجویان در هنگام بیماری
  • فرآیندهای دانشجو محور و رویکردهای مدرن
  • ترویج سبک زندگی سالم در بین دانش آموزان
  • حمایت از فعالیت های دانشجویی

بسته بهبودیافته بیمه همگانی دانشجویی شامل شرایط زیر است:

  • مشاوره متخصصان ذکر شده با تامین مالی 100٪
  • خدمات پزشک خانواده
  • متخصص غدد
  • چشم پزشک
  • متخصص قلب و عروق
  • متخصص گوش و حلق و بینی
  • متخصص مغز و اعصاب
  • اورولوژیست
  • متخصص زنان و زایمان
  • جراح
  • زنان

 بیمه مسافرتی در صورت وخامت غیرمنتظره وضعیت سلامتی شما در سفر به شما کمک می کند و هزینه های درمانی ناشی از وخامت وضعیت سلامتی به شما بازپرداخت می شود ، سقف بازپرداخت بیمه مسافرتی 50000 دلار / یورو و فرانشیز آن 50 دلار / یورو است.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی

نام شرکت های بیمه در گرجستان

در مورد بیمه خصوصی ، از 17 شرکت بیمه ، 4 شرکت بیمه درمانی انفرادی در گرجستان ارائه می دهند که این شرکت ها عبارتند از: ایمدی الی ، هلدینگ جی پی آی ، یونیسون و بیمه کارتو ، ما در ادامه به چندین مورد از بهترین شرکت های بیمه اشاره می کنیم و نام شرکت های بیمه در گرجستان را برای شما بیان می کنیم.

شرکت بیمه هلدینگ جی پی

شرکت بیمه JSC “GPI Holding” در 8 می 2001 به عنوان اولین صندوق بازنشستگی خصوصی در گرجستان تاسیس شد،  این سازمان عضو یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در اروپا ، “گروه بیمه وین” است ، “جی پی آی هلدینگ” از ابتدای سال 2002 به طور فعال وارد بازار بیمه گرجستان شد و در اولین سال فعالیت خود به نتایج قابل توجهی در زمینه های مختلف بیمه دست یافت.

بیمه سلامت شرکت بیمه هلدینگ جی پی آی برای شما و اعضای خانواده شما در نظر گرفته شده است. این شرکت بیمه ای را با نام پولیسی مدی به مشتریان ارائه می دهد ، شما می توانید با توجه به ترجیحات و توان مالی خود از بین پنج بیمه نامه تحت مدی یک بیمه نامه انتخاب کنید ، این بیمه نامه ها عبارتند از: Medi Basic، Medi Optimal ،  Medi Standard، Medi classic و Medi Premium.

در مورد بیمه نامه می توانید از مشاوره رایگان پزشک شخصی و یا خدمات متخصص اطفال شخصی در مورد بیمه خانواده بهره مند شوید ، این شرکت انجام تجزیه و تحلیل های پیشگیرانه ، بازپرداخت هزینه های مالی ناشی از بستری شدن بیمه شده در بیمارستان در مواقع اضطراری و حوادث را فراهم می کند.

شرکت بیمه یونیسون

JSC Euroins Georgia Insurance Company – Euroins Group یکی از بزرگترین شرکت های بیمه فعال در بازار اروپای مرکزی و جنوب شرقی است ، تمرکز این شرکت بر روی طیف کاملی از محصولات بیمه است ، این شرکت بیمه مستقر در بلغارستان در 8 کشور اروپایی نمایندگی دارد.

شرکت بیمه درمانی یونیسون به دو دسته یونیورسال و یونیک تقسیم می شود ، بسته های این شرکت بیمه به سه سیاست Universal+، Universal ++ و Universal +++ تقسیم می‌شود ، آنچه که هر کدام پوشش می دهد در کنار هم در سایت برای مقایسه نشان داده شده است که به متقاضی این امکان را می دهد تا بهترین بسته بیمه درمانی فردی را برای خود انتخاب کند.

جهت کسب آخرین اطلاعات در مورد کسب اقامت و زندگی در کشور گرجستان به پیج اینستاگرام گروه مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی مراجعه کنید.

شرایط بیمه دانشجویی در گرجستان را با سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنید.

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در گرجستان

همانطور که می دانید امروزه بیمه های مختلفی وجود دارد که جنبه های مختلف زندگی ما را در بر می گیرید ، در این موقعیت تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در گرجستان چیست؟

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در گرجستان

باید گفته که بیمه دانشجویی در گرجستان در مواقع اورژانسی پزشکی ، مشکلات مالی ، مشکلات موقعیتی مانند سرقت چمدان ، اسناد نابجا ، و غیره به عنوان یک سپر عمل می کند ، اما بیمه مسافرتی هنگام سفر در یک کشور خارجی ، برای دفاع از خود و عزیزانتان در برابر هزینه های پیش بینی نشده ای هنگام سفر به خارج از کشور ، بیمه نامه مسافرتی انتخاب می شود.

همچنین بیمه هایی مانند بیمه کار برای مواقعی که فرد در یک محل مشغول به کار است و برای افرادی که در محل کار مجروح می شوند یا بیمار می شوند ، مزایای پزشکی و حقوق ارائه می دهد.

خوب، همانطور که تا به حال حدس زده اید ، بیمه مسافرتی برای افرادی است که قرار است برای مدت کوتاهی مانند یک هفته یا دو هفته در یک کشور خارجی باشند ، اما اگر ایده این است که ماه ها یا سال ها برای تحصیل در آنجا بمانید ، طرح بیمه مسافرتی که به طور خاص برای دانشجویان در نظر گرفته شده است ضروری است.

یکی از بهترین راه ها برای کسب تجربه و کسب درآمد اضافی هنگام تحصیل کار کردن می باشد ، اگر شما نیز به کار حین تحصیل علاقه دارید می توانید به مقاله کار در گرجستان مراجعه کنید.

همیشه سعی کرده ایم بهترین گزینه را با شرایط افراد به آن ها پیشنهاد دهیم، دلیل آن حرفه ای بودن تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی است ؛ برخی از ویزاهایی که برای کلاینت های موسسه رجبی اخذ شده را در ویدئو میبینید ، در بخش ما تا حالا چیکار کردیم هم با برخی دیگر از مراجعین ما آشنا می شوید.

شما هم می توانید با درج نام و شماره تماس در بخش مشاوره رایگان با کارشناسان خبره رجبی صحبت کرده و شرایط اولیه خود را بررسی کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در برترین دانشگاه های گرجستان با بهترین امکانات با شیوه های پیشنهادی کارشناسان هلدینگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار بیمه دانشجویی در گرجستان

به صورت کلی انواع بیمه دانشجویی در گرجستان به دو نوع تقسیم می شوند: خصوصی و عمومی.

  1. بهبود شرایط بیمه همگانی دانشجویان
  2. حمایت از دانشجویان در هنگام بیماری
  3. فرآیندهای دانشجو محور و رویکردهای مدرن
  4. ترویج سبک زندگی سالم در بین دانش آموزان
  5. حمایت از فعالیت های دانشجویی
  • مراقبت و تشخیص سریع
  • انتخاب رایگان پزشک
  • لیست‌های انتظار کوتاه‌تر
  • بیمه دندانپزشکی 

خیر ، این بیمه درمانی تنها برای شهروندان گرجستان در نظر گرفته شده است و مهاجران نمی توانند از درمان عمومی استفاده کنند.

در این مقاله که توسط گروه مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی ارائه شده با بیمه دانشجویی در گرجستان آشنا شدید اگر می خواهید تمامی اطلاعات لازم در مورد گرجستان و نحوه مهاجرت به این کشور را کسب کنید با مشاورین حرفه ای و متخصص ما در دو شعبه تهران و شیراز  همراه باشید ؛ همچنین برای کسب طالاعات در مورد راه های مختلف کسب اقامت مهاجرت گرجستان به مقاله مهاجرت به گرجستان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه