مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

زندگی و مهاجرت به خارج از کشور همواره با چالش و فراز و نشیب های مخصوص به خود همراه است و کسانی که تمایل دارند دوران تحصیل خود را در مدارس و یا دانشگاه ها سپری کنند قطعا با تنش های بیشتری روبه رو خواهند بود . یکی از حساس ترین مقاطعی که مهاجرین تحصیلی با آن رو به رو هستند مربوط به تحصیل در مدارس در مقاطع مختلف در کشورهای خارجی همچون گرجستان است . اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در باب مهاجرت به گرجستان و تحصیل در مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان هستید مطالب زیر را که توسط موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی تهیه شده است مطالعه فرمایید .

در صورتی که دانش آموز علاقه مند به تحصیل در مدارس خارجی تمامی نکات و قوانین مربوط به پذیرش مدرسه مورد نظر را به خوبی رعایت نماید می تواند علاوه بر راه یابی به سیستم تحصیل در مجارستان از امکانات و مزایای زندگی در این کشور نیز بهره مند گردد .

دریافت اقامت گرجستان از طریق ثبت نام فرزندان در مدارس نیز امکان پذیر است که خود موجب گردیده تا والدین زیادی به دنبال روانه کردن فرزند خود به این کشور باشند .

بررسی مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان

انتخاب مدرسه همیشه یکی از دغدغه های اصلی والدین است که به باور آنها نقش مهمی در ساختن آینده فرزندان داشته و با یک انتخاب صحیح می توان استعدادها و علایق دانش آموز را شکوفا نمود .

بر طبق باوری که در میان قشر گسترده ای از مردم وجود دارد سطح تحصیل و امکانات در مدارس خصوصی و گاها بین المللی از مدارس دولتی بهتر می باشد و بسیاری ترجیح می دهند تا با پرداخت شهریه هرچند بیشتر فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام کنند .

برخی دیگر از والدین که رویای تحصیل در دانشگاه های اروپایی را برای فرزندان خود در سر می پرورانند ، با نام نویسی فرزندانشان از همان سال های تحصیل در مدارس تلاش می کنند تا مقدمات لازم ورود به این دانشگاه ها را فراهم سازند .

یکی از کشورهای انتخابی مناسب می تواند تحصیل در مدارس بین المللی گرجستان باشد که در میان کشورهای اروپا از بهترین گزینه های ممکن به شمار می رود . در ادامه به بررسی مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان خواهیم پرداخت .

نگاهی به مدارس گرجستان

مدارس کشور گرجستان که از مقاطع و سطوح مختلفی تشکیل شده است به صورت دولتی و خصوصی در تمامی نقاط این کشور دوران تحصیلات اجباری را به شهروندان ارائه می دهند .

مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان

در سیستم آموزشی گرجستان تحصیل در مدارس دولتی برای تمامی شهروندان این کشور امکان پذیر بوده و برخی نیز ترجیح می دهند تا در مدارس خصوصی تحصیلات خود را ادامه دهند .

از مهم ترین مراکز تحصیلی در گرجستان وجود مدارس بین المللی در این کشور است که بهترین گزینه برای دانش آموزان داوطلب از سایر کشورها به شمار می رود . یکی از بهترین این مدارس مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان است .

مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان

مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان همانگونه که از نام آن مشخص است به عنوان یک مرکز بین المللی در شهر تفلیس گرجستان فعالیت دارد . مدرسه بین المللی تفلیس با مساحتی بیش از 5000 متر مربع در سال 1995 افتتاح گردیده و به دانش آموزان از سنین 3 تا 18 سال خدمات آموزشی ارائه می دهد .

امکان تحصیل برای تمامی متقاضیان داخلی و خارجی در تمامی مقاطع وجود دارد که البته به دلیل هزینه نسبتا بالاتر و برنامه آموزشی متفاوت نسبت به سایر مدارس دانش آموزان خارجی در آن بیشتر به تحصیل مشغول هستند .

امکانات مدرسه تفلیس گرجستان

از جمله مواردی که مدرسه تفلیس را نسبت به سایر مدارس موجود در شهر تفلیس و کشور گرجستان متمایز می نماید امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در این مرکز آموزشی می باشد . تمامی داوطلبان در کلیه مقاطع از بهترین محیط آموزشی ، سالن ورزشی ، زمین فوتبال ، تنیس ، بسکتبال ، آزمایشگاه مجهز شیمی ، آزمایشگاه کامپیوتر ، اینترنت ، کتابخانه ، کافه تریا ، کتابخانه و سالن مطالعه بهره می برند .

علاوه بر این تورهای آموزشی متعددی به جهت بازدیدهای علمی در طول سال نیز صورت می پذیرد . از مهم ترین مزایای ثبت نام در این مدرسه استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان تحصیل است .

دانش آموزان خارجی این شانس را دارند تا در هنگام ثبت نام تحصیل به زبان گرجی و یا انگلیسی را انتخاب نموده و علاوه بر دروس زبان انتخابی را نیز به صورت تخصصی فراگیرد . مزایا و معایب تحصیل در گرجستان در مقاله ای در همین سایت بررسی شده است .

ثبت نام در مدرسه تفلیس گرجستان

جهت ثبت نام مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان والدین باید یک عکس از فرزند به همراه مدرک واکسیناسیون را به همراه یک کپی از تمام مدارک تحصیلی قبلی و مبلغ مشخص شده به مدرسه ارسال نمایند .

مبلغ بررسی پرونده معمولا بین 300 تا 500 دلار متغیر است . معمولا از دانش آموزانی که زبان مادریشان انگلیسی نیست یک آزمون تعیین سطح گرفته می شود و سپس اجازه تحصیل به آنها داده خواهد شد .

اغلب دانش آموزان که از ایران اقدام به تحصیل در گرجستان می نمایند داوطلبان ورود به دوره متوسطه هستند که متقاضی تحصیل در دانشگاه های مجارستان و یا سایر کشورهای اروپایی می باشند و یا به همراه خانواده خود قصد ادامه زندگی در مجارستان را دارند . شهریه ثبت نام در این مدرسه با توجه به مقطع دانش آموز متغیر است و در سال های آخر آموزش متوسطه بیشترین میزان را دارد .

ثبت نام در مدرسه تفلیس گرجستان

ورود به مدارس بین المللی گرجستان

مدارس بین المللی در تمامی کشورهای اروپایی به زبان های مختلف وجود دارند و در کشورهایی مانند گرجستان نیز علاوه بر زبان رایج زبان انگلیسی به عنوان یکی از مهم ترین الزامات تحصیلی به دانش آموزان ارائه می شود .

در کنار امکانات آموزشی این مدارس مهم ترین نکته ای که در رابطه با مدارس بین المللی باید درنظر داشت ارتباط و آشنایی با دانش آموزان از فرهنگ و کشورهای مختلف است .

دانش آموزان پس از ثبت نام و آغاز تحصیل دوستان تازه یافته و به محیطی کاملا جدید وارد می شوند . از این رو والدین و دانش آموزان باید آمادگی تجربه های جدید را داشته باشند و بتوانند از تغییرات به نحوی خوبی استفاده کنند .

اعتبار مدرک مدرسه تفلیس

تمامی دانش آموزانی که دوره متوسطه خود را در این مدرسه به اتمام می رسانند می توانند با ارائه مدرک دیپلم تقاضای ورود به دانشگاه را داشته باشند .

مدرک مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان در تمامی دانشگاه ها پذیرفته شده می باشد و نه تنها در داخل گرجستان بلکه سایر دانشگاه های اروپایی نیز مدرک آن را معتبر دانسته و به عنوان پیش نیاز ورود به مقاطع آموزش عالی معتبر شناخته خواهد شد .

در صورتی که مایلید فرزند خود را برای تحصیل در دبیرستان و یا هر مقطع تحصیلی دیگر به یکی از کشورهای اروپا مانند مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان راهی کنید قبل از برداشتن هر قدمی ابتدا با کارشناسان و مشاورین موسسه مهر آفرین رجبی تماس گرفته و مشاوره های لازم در خصوص مهاجرت تحصیلی به گرجستان را دریافت نمایید . کارشناسان موسسه در دفاتر تهران و شیراز به شما کمک می کنند تا تمامی مدارس مناسب در اروپا را با توجه به بودجه تان بررسی کرده و به بهترین گزینه ممکن دست یابید .

4.4/5 - (7 امتیاز)

18 دیدگاه در “مدرسه بین المللی تفلیس گرجستان

  1. فرحناز عسگری گفت:

    سلام دخترمن 9 ساله است ودر ایران به کلاس چهارم دبستان می رود و انگلیسی بلد نیست و هنوز الفبای انگلیسی یاد گرفته. و برخی از کلمات انگلیسی و رنگها در اموزشگاه زبان اموزش دیده ایا مدرسه بین المللی تفلیس برای ثبت نام قبول می کنند برای مهاجرت کاری به گرجستان می اییم

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود بله میتوانید اپلای کنید و تا زمان شروع مدرسه همچنان زبان انگلیسی را آموزش ببینند .
      با تشکر از سوال شما

    2. حامد جبرئیلی گفت:

      سلام
      میخواستم هزینه متوسط برای شروع در مقطع ابتدایی رو بدونم و ایا شرایط خاصی داره یا نه؟

      1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

        با سلام
        بسته به مدرسه ای که انتخاب میکنید و امکاناتی که دارد ، شهریه میتواند متفاوت باشد . ولی به صورت میانگین شهریه را حدودا سالی 10000 دلار در نظر بگیرید .
        با تشکر از سوال شما

  2. آیناز گفت:

    سلام
    اگه برای تحصیل سال ۱۱ بخوام با خانوادم برم گرجستان و اونجا ادامه تحصیل بدم شرایط اقامتش چجوری یعنی تو این مدت تحصیل من ب چ صورت موقت ؟؟
    خانوادمم چی ؟؟

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      در صورتی که خانواده تان اقامت موقت داشته باشند به شما هم اقامت موقت تعلق میگیرد.
      با تشکر از سوال شما

  3. Sara گفت:

    سلام
    ممنون از متن خوبتون
    اگه میشه لطف کنید و یک مدرسه ی شبانه روزی در گرجستان که خوابگاه داشته باشه به من معرفی کنید
    با تشکر از شما

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام و درود و تشکر از نظر شما

      جستجوی مدارس بر عهده تیم اجرایی و برای کلاینت های مجموعه انجام می شود.

  4. کبری کلبعلی گفت:

    سلام
    مابرای اقامت گرجستان اقدام کردیم دختر ۱۴ ساله دارم ولی زبان انگلیسی بلد نیست میخواستم ببینم امکان تحصیل در مدرسه بین المللی گرجستان رو داره؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله میتوانید به مدارس ایمیل بزنید و از شرایط مطلع شوید.ضمنا مدارس ایرانی هم در گرجستان وجود دارد.

      با تشکر از سوال شما

  5. مهدی گفت:

    سلام ببخشید حده اقل معدلی که برای ورود به مدارس اونجا داشته باشیم چقدر هست ؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      شرط معدل سخت‌گیرانه ای ندارند.

      با تشکر از سوال شما

  6. مهندس زینلی گفت:

    سلام.
    ابتدا بپرسم برای رشته گرافیک هزینه تحصیل چقدره؟
    آیا هزینه دبیرستان که فرمودید بین ۵ تا ۱۵ هزار دلاره میشه بصورت اقساط در طول سال پرداخته بشه مثل مدارس غیر انتفاعی ایران؟
    و اینکه شما فرمودید مدارس کشورهای اروپایی دیگه بهتره، طبعا هزینه زندگی هم اونجاها بالاتره و اینکه آیا برای ثبت نام در کشورهای مذکور، آیا ابتدا باید ویزای شینگن گرفت؟
    ضمنا آیا به پدر و مادر هردو اقامت میدن؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      هزینه رشته گرافیک اگر در دانشگاه های گرجستان مد نظرتان است حدودا سالی ۳۰۰۰ دلار می باشد.

      پرداخت هزینه مدارس خیر به طور اقساط امکان پذیر نیست .
      بعد از دریافت پذیرش مدارس اروپا میتوانید برای دریافت ویزای تحصیلی اروپا درخواست دهید.
      شرایط اقامت والدین ( ویزای گاردین ) در هر کشوری متفاوت است و معمولا به یکی از والدین تعلق میگیرد .

      با تشکر از سوال شما

  7. هدا گفت:

    سلام پسر من اول دبستان هست و ممکن هست برای زندگی به کشور گرجستان اقدام کنیم البته از طریق ویزای کاری اما تحصیل پسرم خیلی مهم هست و متوجه شدم مدرسه بین المللی تفلیس می‌تونه گزینه مناسبی باشه ، به طور میانگین هزینه تحصیل در مقطع ابتدایی سالانه به چه صورت هست ، ممنون میشم کمی راهنمایی بفرمایین

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      شهریه مدرسه حداقل ۵۰۰۰ دلار در سال است.

      با تشکر از سوال شما

  8. عرفان ظریف گفت:

    سلام من یه پسر 14 ساله دارم برای تحصیل در دبیرستان های گرجستان راهنمایی و مشاوره میخام برای کلاس دهم .هزینه. و اینکه ایا دبیرستانها خابگاه دارند

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      فرزند شما می توانند در مدارس بین المللی گرجستان با هزینه بین 5000 الی 15000 دلار تحصیل کنند اگر قصد مهاجرت به کشور بهتر و پیشرفته ای هم دارید می توانید برای تحصیل فرزندتان در کانادا ، استرالیا ، انگلستان ، مجارستان یا سویس اقدام کنید که هزینه های تحصیل تقریبا مشابه گرجستان است ولی از نظر کیفیت زندگی و تحصیل شرایط مطلوب تری را دارند .

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه