دوره های زبان در مجارستان

دوره های زبان در مجارستان امروزه مورد تقاضای بسیار زیاد ایرانی ها قرار گرفته زیرا از جمله انتخاب های فوق العاده برای افرادی است که قصد تحصیل در اروپا به ویژه در کشورهای آلمانی زبان را دارند . دوره های زبان آلمانی در این کشور سکوی پرتاب بسیار خوبی برای تحصیل در کشور های آلمان و اتریش می باشند.

از آنجایی که امکان یادگیری زبان های مجاری ، انگلیسی ، آلمانی و فرانسوی در کشور مجارستان وجود دارد ، افرادی که قصد تحصیل به هر کدام از این زبان ها در این کشور یا سایر کشورها را داشته باشند ، می توانند با شرکت در دوره های زبان در مجارستان پروسه مهاجرتی خود را تسهیل نمایند.

در ادامه این مطلب، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 ( موسسه حقوقی رجبی شماره ثبت 40451 ) شما را با کالج های ارائه دهنده دوره های زبان در مجارستان بیش تر آشنا خواهند نمود.

در حال حاضر ، بیش از 55 موسسه علمی کوچک و بزرگ برای ارائه دوره های زبان انگلیسی ، آلمانی و فرانسوی در مجارستان در حال فعالیت هستند . 

با مطالعه عنوان تحصیل در مجارستان نیز می توانید از باقی مسیر تحصیل پس از اتمام دوره های زبان در مجارستان به خوبی مطلع شوید.

فهرست مطالب
دوره های زبان در مجارستان

توضیه می شود حتماً فیلم مربوط به دوره های زبان در مجارستان را از مدیریت مجموعه جناب آقای حسن رجبی مشاهده کنید تا مطالب مورد نیاز تون را به طور کلی بدست بیارید.

همچنین می توانید پادکست آن را دانلود و در زمان دیگری گوش دهید و یا مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

پادکست دوره های زبان در مجارستان

نمایش ویدیو درباره دوره های زبان در مجارستان​
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای آنکه بدانید کدام دوره مناسب شما است، همین الان تماس بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

انواع کالج های زبان در مجارستان

بالغ بر ۵۵ موسسه زبان خصوصی و دولتی و همچنین تعدادی از دانشگاه های برتر مجارستان در حال آموزش زبان های مختلف به زبان آموزان هستند . این زبان ها شامل آلمانی ، انگلیسی ، مجاری و فرانسوی در بوده که هر متقاضی با توجه به نیاز خود دوره لازم را انتخاب می نماید . 

دانشگاه های مجارستان به عنوان یکی از معتبرترین برگزار کننده های دوره های زبان در مجارستان با برگزاری کلاس های آمادگی زبان انگلیسی و مجاری به مدت ۱۰۰۰ ساعت پذیرای دانشجویان هستند . 

به طور کلی هزینه شرکت در دوره های زبان مجارستان بسته به زبان و نوع کالج متفاوت و در بین 4500 یورو تا 6400 یورو می باشد .

 در ادامه قصد داریم تا انواع کالج زبان در مجارستان را به شما عزیزان معرفی کنیم ، البته خوب است دقت داشته باشید که با انتخاب هر یکی از دو زبان مجاری و یا انگلیسی شما هزینه تحصیل خود را به صورت قابل توجهی تغییر داده و سطح دانشگاه را نیز تعیین نمایید.

انواع کالج های زبان در مجارستان

ULYSSES HUNGARIAN LANGUAGE

طبیعتا برای زندگی در هر کشوری نیاز است تا در گام اول با زبان بومی مردم آن کشور آشنا شوید و حتی برای رفع نیازهای اولیه خود و یا ورود به برخی از مشاغل تا حدی به زبان مردم تسلط داشته باشید . تحصیل در دوره های زبان در مجارستان نیز از این قائده مستثنی نیست و اگر قصد داشته باشید تا برای کار یا تحصیل در دانشگاه های مجارستان ، زبان مجاری را به طور حرفه ای یاد بگیرید می توانید در دوره های زبان موسسه ULYSSES شرکت کنید.
 
این موسسه در واقع برای افرادی است که می خواهند زبان مجاری را به صورت حرفه ای آموزش ببینند چرا که دارای بیش از بیست سال سابقه در امر آموزش زبان است و شما با گذراندن دوره کامل زبان مجاری در این موسسه قادر خواهید بود به راحتی وارد بازار کار شوید. همچنین گفتنی است که این مراکز به راحتی می توانند برای شما دعوت نامه معتبر آماده کنند تا شما جهت اخذ ویزای دوره زبان در مجارستان آن را به سفارت ارائه بدهید.

خانه بین المللی بوداپست

این موسسه دوره های زبان انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی و زبان مجاری را برای تمام رده های سنی برگزار می نماید و بیشتر متقاضیان برای گذراندن دوره زبان انگلیسی و آمادگی در آزمون هایی مانند پری مدیکال در دانشگاه های پزشکی مجارستان به این کالج می آیند.

همچنین آن دسته از دانشجویانی که پس از اتمام تحصیل دراین کشور سعی دارند در مجارستان شاغل شوند ، برای آموزش زبان مجاری با کیفیت بالا خانه بین المللی بوداپست را برای تکمیل سطح زبان خود انتخاب می کنند .

 این موسسه به دلیل اعتبار بالا در ارائه آموزش های زبان دارای مدرکی معتبر در سایر کشورهای اروپایی نیز می باشد و شما با ارائه مدرک آن در کشورهایی همچون آلمان و یا فرانسه می توانید از سپری کردن دوره های مجدد زبان معاف شده و به راحتی به تحصیل در رشته دلخواه خود بپردازید.

مشاورین ما در موسسه رجبی قادرند تا دوره های زبان در مجارستان در خانه بین المللی بوداپست را به راحتی برای شما علاقه مندان فراهم سازند.

کالج مک دنیل ( MC- DANIEL ) مجارستان
کالج بین المللی اویسینا ( AIC) مجارستان

Avicenna International College ( AIC)   

کالج بین المللی اویسینا مجارستان

کالج بین المللی ابن سینا یا به زبان مجاری اویسینا در سال 1995 توسط دکتر شاهروخ میرزا حسینی تاسیس شد و از سال 2000 تاکنون به عنوان یک دانشکده تربیتی برای آموزش عالی فعالیت می کند.

 می تون گفت یکی از بهترین کالج های زبان در مجارستان می باشد که ایرانیان زیادی تقاضای تحصیل در آن را دارند.در طول این مدت بیش از 3000 دانش آموز موفق به تکمیل یکی از برنامه های آماده سازی موسسه در زمینه های پزشکی ، تجاری ، مطالعات فنی ، انگلیسی ، برنامه های آماده سازی مطالعات مقدماتی و دکترا شده اند.

همچنین برنامه های آماده سازی زبان های مختلف آلمانی ، انگلیسی و مجاری در این کالج به طور جامع برگزار شده و در سال 2003 کمیته بین المللی مشاوره بین المللی جهت حمایت از فعالیت های آموزشی به این کالج افزوده شد . در طول سال های 2006 و 2007 موسسه تایید اعتبار خود را در مجارستان و ایران دریافت کرد و از سال 2007 ، سازمان آژانس دانشجویی دولتی سوئد نیز اویسینا را به رسمیت شناخت.

این کالج در ارسال دعوت نامه جهت ویزای دوره های زبان در مجارستان برای دانشجویان ایرانی با روال کاملا قانونی سریع عمل نموده و تعهد کارکنان و دانشجویان برای آموزش و یادگیری استثنایی است . این کالج یک محیط غنی برای دانشجویان بین المللی است که با شرکت در دوره های زبان تعطیلات تابستان خود را مفید بگذرانند ، فراموش نکنید که همواره برای دانش آموزان فرصت های منحصر به فردی برای ایجاد روابط و دوستی های بین المللی در طول عمر وجود دارد.

موسسه مهاجرتی رجبی تا به امروز موفق به دریافت پذیرش برای تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی جهت شرکت در دوره های زبان در مجارستان در این کالج شده است.

قطعا با انتخاب کالج های مجارستان به اطلاعات گردآوری شده در مقالات زیر نیاز خواهید داشت ، مطالعه آنها را فراموش نکنید:

دوره های زبان انگلیسی در مجارستان

دوره های زبان انگلیسی در مجارستان

بسیاری از متقاضیان قصد دارند تا در مجارستان به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند و یا راهی کشورهای انگلیسی زبان برای کار و تحصیل شوند ، از این رو ملزم به تسلط به زبان انگلیسی هستند اما یادگیری این زبان در کشور مقصد می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در پروسه مهاجرت شده و فرصت داوطلب از بین می رود.

بنابراین در این مواقع بهترین تصمیم ، سریعترین آن می باشد و افرادی که قصد مهاجرت دارند میتوانند با شرکت در دوره های زبان در مجارستان هم سریعتر وارد اروپا شده و هم مدرک زبان موردنیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در دوره های زبان انگلیسی در مجارستان به دست آورند.

در ادامه برخی از کالج های زبان در مجارستان جهت یادگیری زبان انگلیسی را به شما عزیزان معرفی می کنیم . 

خوب است این نکته را به شما یادآور شویم که انتخاب زبان انگلیسی جهت تحصیل در دانشگاه های مجارستان بیشتر شما را به سمت مراکز خصوصی این کشور هدایت نموده و شهریه بالاتری را به همراه دارد.

کالج مک دنیل ( MC- DANIEL ) مجارستان

کالج مک دنیل مجارستان در واقع یک کالج آمریکایی است که در قلب اروپا به فعالیت پرداخته و دوره های زبان در این کالج توسط اساتید با تجربه ای از آمریکا ، بریتانیا و مجارستان تدریس می شود و برخی از آنها دارای رتبه های ارشد تدریس زبان در هر دو مکان اروپا و آمریکا هستند . در این کالج تعداد دانشجویان در هر کلاس تقریبا 8 نفر است که برای کیفیت بهتر آموزش دوره های زبان در مجارستان در نظر گرفته شده و اغلب دانشجویان در رنج سنی 20 تا 22 هستند.

این کالج با همکاری دانشگاه وست مینستر فعالیت می کند و شعبه اصلی خود را از سال 1867 در آمریکا تاسیس نموده و دارای سابقه طولانی می باشد، موسسه مهاجرتی رجبی با تجربه بالا در خصوص انواع کالج های زبان در مجارستان این کالج را به عنوان یکی از بهترن کالج ها معرفی می نماید.

اخذ مدرک دوره زبان انگلیسی از این کالج به منزله دیپلم زبان از کشور آمریکا است و در تمام نقاط جهان ارزشمند می باشد و همچنین می توان دوره های کارشناسی رشته تاریخ هنر ، علوم سیاسی ، اقتصاد ، مدیریت و مطالعات بین الملل را در آن گذراند.

مدرسه بازرگانی بین المللی بوداپست 

دانشگاه های بوداپست رشته های تحصیلی گسترده ای را به زبان انگلیسی ارائه می دهند که همین امر موجب گشته تا خود دانشگاه دوره هایی را برای آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان قرار دهد . برنامه یادگیری زبان انگلیسی در مدرسه بازرگانی بین المللی بوداپست شامل آموزش 23 ساعت زبان انگلیسی در هفته و حدودا 600 ساعت در هر سال تحصیلی است و همه معلمان زبان بسیار با تجربه بوده و دانشجویان با توجه به سطح واقعي زبان انگليسي شان گروه بندی می شوند.

کالج دونا مجارستان

کالج دونا (DONA COLLEGE)

این کالج در بوداپست به عنوان یک کالج بین المللی برجسته از سال 2010 فعالیت خود را آغاز نموده و نسبت به برخی دیگر مانند کالج های مک دنیل و اویسینا یک کالج نوپا به حساب می آید ، این کالج دوره های زبان را به دانشجویان جهت ورود به دانشگاه های مجارستان آموزش می دهد.

دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های مجارستان به زبان انگلیسی را دارند ، می توانند قبل از ورود به دانشگاه از طریق ویزای دوره زبان مجارستان در برنامه های انگلیسی کالج دونا شرکت کنند.

لازم به ذکر است که غیر از زبان انگلیسی برنامه های آموزشی دیگر زبان ها را هم می توانید در این کالج انتخاب نمایند . دوره های پیش نیاز رشته هایی همچون پزشکی و مهندسی نیز در این کالج برگزار شده و شما می توانید علاوه بر زبان دروس تخصصی خود را قوی ساخته و در آزمون ورودی دانشگاه های دولتی نیز شرکت نمایید.

شرکت در برخی از دوره ها دارای محدودیت سنی می باشد و خوب است که قبل از هرگونه اقدام ابتدا با مشاورین ما مشورت نمایید.

 

کشور مجارستان به عنوان یکی از مقصدهای محبوب در میان ایرانیان با درخواست های بی شماری همراه است که با تلاش بی وقفه کارشناسان متخصص شرکت مهاجرتی رجبی به مقصدی دست یافتنی برای تمامی کلاینت های ما تبدیل شده است. 

ویدیو رو به رونیز بخشی از موفقیت های ما در دریافت ویزای این کشور را نشان می دهد که هر روزه به تعداد آن افزوده می شود.

شما عزیزان نیز می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان ما به یکی از افراد محصل در مجارستان تبدیل شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای اطلاعات به روز کالج های زبان در مجارستان با دفاتر تماس بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره های زبان آلمانی در مجارستان

خیلی از دانشجویان رویای مهاجرت تحصیلی به کشور آلمان را در سر می پرورانند اما به دلایل مختلف موفق نمی شوند. یکی از بهترین گزینه ها جهت ورود به حوزه شنگن و در ادامه ورود به کشور پیشرفته ای نظیر آلمان ، شرکت در دوره های زبان آلمانی مجارستان می باشد.

با مهاجرت و انتخاب دوره های زبان در مجارستان علاوه بر اینکه درجهت یادگیری زبان آلمانی صرفه جویی می کنید و این زبان را با کیفیت بالایی یاد خواهید گرفت ، به دلیل حضور در حوزه شنگن نیز می توانید در طول دوره زبان به راحتی به آلمان سفر کنید و اطلاعات بیشتری از این کشور اروپایی بدست آورید . دوره هیا زبان آلمانی در مجارستان بسیار متنوع بوده و شما می توانید علاوه بر حوزه تحصیل جهت کار نیز سطح زبانی لازم را فرابگیرید.

در ادامه قصد داریم تا برخی دیگر از کالج های زبان در مجارستان جهت یادگیری زبان آلمانی را علاوه بر کالج هایی که بالاتر معرفی شدند ، به شما معرفی نماییم . خوب است که با توجه به هر هدفی که از مهاجرت و یادگیری زبان دارید حتما مشاوره رایگان از کارشناسان ما دریافت کنید تا به بهترین مسیر ممکن برسید.

دوره های زبان آلمانی در مجارستان
دانشگاه زبان آندراسی گیولا

دانشگاه زبان آندراسی گیولا

دانشگاه زبان آندراسی گیولا Andrassy gyula German که از سال 2001 در بوداپست شروع به کار کرده نموده ، تنها دانشگاه آلمانی در خارج از کشورهای آلمانی زبان است که تمامی دروس در این دانشگاه به زبان آلمانی تدریس شده و توسط ایالت های بادن ووتمبرگ و باواریا در آلمان ، همچنین کشور اتریش و مجارستان و حتی کشور سوئیس حمایت می شود.

یادگیری زبان آلمانی در این دانشگاه از ابتدایی ترین سطح آغاز شده و تا سطح پیشرفته دانشجویان را به مهارت می رساند .

 علاوه بر این با انتخاب یک رشته تحصیلی به زبان آلمانی در همین دانشگاه شما به عنوان یک فرد با زبان دوم آلمانی و مهارت کافی فازغ التحصیل خواهید شد.

شورای بریتانیا در مجارستان ، مرکز زبان آکسفورد ، دانشکده زبان SOTER ، مرکز زبان انگلیسی از دیگر گزینه های موجود جهت سپری نمودن دوره های زبان در مجارستان هستند که می توانید با ثبت نام در آنها به مهارت کافی دست یابید.

موسسه زبان بابیلون BABILON LANGUAGE KFT

این موسسه از موسسات معتبر در اخذ ویزای دوره های زبان در مجارستان است که کلاس های آموزشی آن تنها منوط به زبان انگلیسی نبوده و برای اکثر زبان ها دوره برگزار می گردد . موسسه زبان بابیلون در سیستم آموزش از اساتید مجرب استفاده می کند . در ابتدای ورود از شما یک آزمون تعیین سطح گرفته شده و متناسب با آن دوره خود را آغاز خواهید کرد.

هزینه دوره های زبان در مجارستان

برخی از بهترین دانشگاه های مجارستان در برنامه خود دارای کلاس های آمادگی زبان انگلیسی و یا زبان مجاری در حد بیش از 1000 ساعت برای متقاضیان می باشند .

 در واقع تعداد ساعات و طول دوره از اصلی ترین عوامل تعیین کننده هزینه دوره های زبان در مجارستان است . 

هزینه دوره با توجه به کالج و زبان انتخابی نیز متغیر است و تنها نباید شهریه پرداختی به کالج را مدنظر قرار داد . اصلی ترین هزینه های شما به شرح زیر خواهد بود:

دوره هزینه
هر ترم 2000 تا 3000 یورو
سالانه حدود 6000 یورو
هزینه زندگی ماهیانه حدود 750 یورو
هزینه دریافت ویزا حدود 70 یورو

ویزای تحصیل زبان در مجارستان

اگر قصد شرکت در دوره های زبان در مجارستان را داشته باشید بایستی جهت دریافت ویزای تحصیل زبان در مجارستان اقدام نمایید . کالج های زبان در مجارستان مانند اویسینا در ارسال دعوت نامه جهت دریافت ویزای دوره های زبان در مجارستان برای دانشجویان ایرانی به صورت کاملا قانونی و در کوتاه ترین زمان ممکن عمل می کنند.

همچنین کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی با توجه به سابقه درخشانی که در خصوص انجام پروسه مهاجرتی متقاضیان جهت ورود به کالج های زبان در مجارستان را دارند ، در مدت زمان کوتاهی برای متقاضیان پذیرش و ویزای دوره زبان را اخذ می نمایند . 

دریافت ویزای زبان دارای شرایط و مدارک خاص خود می باشد و شما باید با ارائه تمامی مدارک به صورت کامل درخواست خود را ارائه دهید زیرا هرگونه ایراد و یا نقص می تواند موجب رد درخواست شما عزیزان شود.

برخی از دوره ها نیز دارای محدودیت سنی و یا مدرک تحصیلی خاصی می باشند که فراهم نمودن آنها در پروسه دریافت ویزا اهمیت ویژه ای دارد و مشاورین ما جزئیات لازم در این باره را در اختیارتان قرار می دهند.

 

ویزای تحصیل زبان در مجارستان

مزایای تحصیل زبان در کشور مجارستان

شرکت در دوره های زبان در مجارستان علاوه بر یادگیری زبان ، به سبب حضور دانشجویان بین المللی از نقاط مختلف دنیا مزایای دیگری نظیر ایجاد روابط دوستی و آشنایی با فرهنگ های مختلف را نیز به همراه دارد . از جمله مزایای این انتخاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

 

  • دسترسی به دیگر کشورهای حوزه شینگن
  • فرصت کار و تحصیل همزمان در مجارستان
  • تدریس دوره ها توسط اساتید مجرب
  • تقویت تمامی مهارت های زبانی به طور همزمان
  • فرصت ورود به کشورهای آلمان و فرانسه با انتخاب دوره های زبان در مجارستان

کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و دفتر معالی آباد شیراز با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت به خصوص مهاجرت تحصیلی ، به خوبی به تمامی ابعاد این مسیر مسلط هستند و متقاضیان شرکت در دوره های زبان در مجارستان را جهت یادگیری زبان های مختلف نظیر آلمانی و انگلیسی یاری و همراهی می کنند . همانطور که در ابتدای این مقاله نیز مطرح شد ، شرکت در دوره های زبان در مجارستان حتی می تواند پلی باشد برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهایی نظیر آلمان را دارند.

همچنین اگر این کشور را برای مهاجرت انتخاب کرده اید، پیشنهاد می شود حتماً مقاله مهاجرت به مجارستان را مطالعه نموده و مقالات مرتبط دیگر را با جستجو واژه مجارستان در سایت بیابید . سوالات پر تکراری که در این حوزه مطرح شده است را می توانید در ادامه مطالعه نمایید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در مجارستان

بسیار بستگی به این دارد که شما در کدام کالج و به چه زبانی تحصیل کنید، اما به طور کلی بین 4500 یورو تا 6400 یورو هزینه خواهند داشت.

کالج های خوبی در این کشور هستند که دوره های زبان را ارائه می دهند مانند کالج اوسینا، کالج مک دنیل ، کالج وکرله و …

بسته به اینکه ویزای شما از چه نوعی باشد ، این موضوع متفاوت است، اما به طور کلی تحصیل در کشور مجارستان اجازه کار دانشجویی دارد.

بله و اساساً یکی از دلایل انتخاب دوره های زبان در مجارستان استفاده از همین مزیت می باشد.

به طور کلی ویزاها به اندازه طول دوره زبان با اندکی فرصت بیشتر می باشند، اما شما بعد از ورود باید برای کارت اقامت موقت اقدام کنید.

مطالعه عناوین زیر نیز می تواند شرایط سایر کشورهای ایده آل در دوره های زبان را پیش رویتان قرار دهد:

در انتها تجربه چند نفر از کلاینت ها در مورد پروسه ویزای دوره زبان در مجارستان را مشاهده فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (2 امتیاز)
منو
خانه