رشته طراحی جواهر در ایتالیا

رشته طراحی جواهر در ایتالیا از جمله رشته هایی است که چنانچه طبق اصول علمی خود و در یک دانشگاه خوب خوانده شود و همچنین متقاضی به تحصیل آن علاقه مند باشد ، قطعا موفقیت های قابل ملاحظه ای در آن زمینه کسب خواهد شد.

رشته های هنری همواره در حال گسترش و تخصصی تر شدن هستند و رشته ای که امروز مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) درباره آن صحبت می کنند نیز یکی از رشته های کاربردی و جذاب هنر با عنوان رشته طراحی جواهر در ایتالیا است.

ضمناً شما می توانید با مراجعه به مقاله تحصیل در ایتالیا با تمام جوانب مهاجرت تحصیلی به این کشور آشنا شوید ؛ جامع ترین مقاله ای که می تواند به اندازه چندین ساعت مشاوره به شما اطلاعات به روز بدهد ، پس حتما مقاله را مرور کنید.

شرایط تحصیل رشته طراحی در جواهر در ایتالیا در قالب دو گزینه برای علاقه مندان فراهم شده است ؛ دوره های چند ماهه و تحصیل در دانشگاه های هنر و طراحی. افراد علاقه مند به این رشته با گذراندن دوره ها می توانند به موفقیت حرفه ای برسند اما کسانی که در دانشگاه طراحی طلا و سایر جواهرات را فرا می گیرند می توانند با بهره گیری از علوم و ایده های جدید درباره اتصالات سنگ ها و فلزهای قیمتی و به کارگیری سلیقه شخصی سبکی تازه و به روز را به وجود آورند.

دانشجویان ساخت انواع جواهرات و ساعت ها را در کارگاه های مخصوص می آموزند و با مطالعه انواع سنگ ها و فلزات و تفاوت های آنها ، نحوه به کارگیری و برش آنها را نیز خواهند آموخت.

فهرست مطالب
رشته طراحی جواهر در ایتالیا

مدارک پذیرش رشته طراحی جواهر در ایتالیا

برای درخواست پذیرش و تحصیل در رشته طراحی جواهرات در ایتالیا ، اگر شما یک شهروند اروپایی هستید ، یا شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید و با permesso di soggiorno فعلی و معتبر در ایتالیا زندگی می کنید ، باید مستقیماً از دانشگاه خود در ایتالیا درخواست کنید.

اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید و در خارج از کشور اقامت دارید ، باید پیش درخواست خود را به سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور محل اقامت خود ارائه دهید و مشخص کنید که از کدام موسسه و برنامه استفاده می کنید.

مسئولان اسناد و مدارک شما را به موسسه ارسال می کنند و شما باید نحوه و زمان ارسال نتایج را با موسسه خود تأیین کنید ، به طور معمول ، نتایج توسط سفارت ارسال می شود و یا این موسسه مستقیماً با شما تماس می گیرد.

در مرحله بعد مدارک پذیرش رشته طراحی جواهر در ایتالیا ، شامل رزومه کامل تحصیلی و کاری (CV) ، اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و گواهی ریز نمرات ، گواهی ارزشیابی مدارک تحصیلی ، انگیزه نامه ، مدرک زبان انگلیسی یا ایتالیایی ، پاسپورت معتبر و عکس پرسنلی تمام رخ می شود.

نمایش ویدیو درباره تحصیل رشته جواهرات ایتالیا

در ویدئو و پادکست ارائه شده در این بخش شما را با شرایط تحصیل در رشته طراحی جواهر در ایتالیا آشنا می کنیم ، روناک همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی این ویدئو و پادکست را به شما ارائه داده تا اگر وقت کافی برای مطالعه تمام مطالب این مقاله را ندارید خلاصه مفیدی از آن را دریافت کنید.

پادکست رشته طراحی جواهر در ایتالیا

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در رشته های رویایی شما در برترین دانشگاه های جهان ؛ مشاوره صحیح و به روز مهم است!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های طراحی جواهر ایتالیا

ایتالیا دارای چندین دانشگاه جهانی معتبر برای تحصیل رشته طراحی جواهر است که مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در زیر به توضیح آنها پرداخته اند.

در ادامه شما را با بهترین دانشگاه های طراحی جواهر ایتالیا آشنا می کنیم همچنین شما می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و بستهبه شرایط خود برترین دانشگاه را انتخاب کنید ، خوب است بدانید دانشگاه های ایتالیا به ارائه بورسیه های تحصیلی در جهان شهره اند و در شرایط خاصی حتی می توانید در بهترین دانشگاه های این کشور بصورت کاملا رایگان تحصیل کنید که شرایط آن را می توانید از کارشناسان ما سوال کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از برترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته طراحی جواهر در ایتالیا را بشناسید.

مرکز آموزش جواهرات مدرن Alchimia در ایتالیا

این مرکز آموزشی در شره فیرن واقع است و دو برنامه فشرده یک ساله را ارائه می دهد که آموزش مقدماتی و پیشرفته و مهارت های بسیار فنی در طراحی جواهرات و جواهرات معاصر را ارائه می دهد ، مرکز آموزش جواهرات مدرن Alchimia بسته به توانایی ، علایق و تجربیات قبلی متقاضی ، دو سطح مختلف دوره های سالانه را ارائه می دهند.

از نامداران این مرکز آموزشی می توان ، یوکی سومیا ، میری ایشیدا ، سلن ازوس ، سم همیلتون ، گبی ویت ، آناستازیا کانداراکی ، الیسا دوال و لومی نوگوز را نام برد.

متقاضیان باید فرم درخواست را پر کنند و آن را به همراه مدرک اتمام دبیرستان یا معادل آن (نسخه انگلیسی) و گواهینامه زبان انگلیسی (سطح B2 – اگر انگلیسی زبان اول شما امگلیسی نیست) ارسال کنند ، در مرحله بعد درخواست متقاضی توسط هیئت مدیره Alchimia بررسی خواهد شد.

دانشکده جواهرات Metallo Nobile ایتالیا

دانشکده Metallo Nobile در فلورانس دانش آموزان را برای تولید مواردی که نیاز به سطح بالایی از مهارت دستی دارند ، آموزش می دهد و قصد دارد با موضوعات رشد خلاقانه به روشی کاملاً فردی روبرو شود ، دانشجویان رشته طراحی جواهرات در ایتالیا در این دانشگاه این فرصت را خواهند داشت که تمام تکنیک های طرح ریزی هندسی و گرافیکی را یاد بگیرند ، دوره های جواهرات هم برای تازه واردان به این صنعت و هم برای کسانی که قبلاً دانش اولیه دارند و مایلند در مورد تکنیک های تخصصی بیشتر بدانند ، طراحی شده است.

از مهم ترین اساتید این دانشکده می توان سانتا ماریا نولا ، آلبرتی لئون باتیستا ، آرنولفو دی کامبیو ، بوتیچلی ساندرو ، کاراواجو ، دنته آلیگیری ، دوناتلو ، فامیگلیا دی مدیچی ، لورنا فمیلی ، گالیله گالیله ، قیبرتی لورنزو ، جیرالامو ساونارولا ، لورنزو د مدیچی ، ماساچیو و میکل آنژلو بوناروتی را نام برد.

دانشجویان برای اخذ پذیرش از این مدرسه باید رزومه تحصیلی و مدرک دیپلم و مدرک زبان انگلیسی یا ایتالیایی خود و انگیزه ناه را برای دانشگاه ارسال کنند ، اساتید با بررسی مدارک ، در صورت صلاحدید ،دانشجویان را پذیرش می کنند.

دانشکده جواهرات Metallo Nobile ایتالیا

مرکز آموزش جواهرات LAO

این مرکز آموزشی در شهر فلورانس واقع شده است که یک روش آموزشی ترکیبی از تحقیقات هنری ، مهارت های فنی ، طراحی معاصر را ارائه می دهد ، LAO همیشه روش های تدریس خود را بر اساس تحقیقات هنری و طراحی معاصر بنا نهاده است ، اما از کسب مهارت های فنی مورد نیاز در کار هر طراح ، جواهرساز یا هنرمند شروع می شود.

دوره ها به گونه ای طراحی و ساختار یافته اند که آمادگی کافی برای نیازهای همه دانشجویان را تضمین می کند ، با ساعت های بسیار زیاد درس که توسط معلمان واجد شرایط تدریس می شود ، بیش از ۲۰ معلم (صنعتگران ، هنرمندان ، طراحان و متخصصان) با مدرسه کار می کنند و هر ساله از حرفه ای ها و سازندگان برای سخنرانی و برگزاری سمینار دعوت می شود.

از نامداران این مرکز آموزشی می توان مارسلا کستا ، سیری هیلی ، لوسیانا ساتا ، ورنر آلتینگر ، کاجان امیر رعوف ، جولی اوسل ، یوکو تاکیرای و گارا کارااوس را نام برد.

نحوه ثبت نام در LAO به این صورت است که برای رزرو دوره انتخابی خود ، دانشجویان باید فرم ثبت نام را بصورت آنلاین تکمیل کنند ، همراه با فرم ثبت نام ، دانشجویان باید (از طریق نمابر یا ایمیل) نسخه ای از قبض پرداخت قسط اول شهریه مدرسه را ارسال کنند ، دبیران تأیید کتبی رزرو را ارسال می کنند ، و علاوه بر این ، مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی دانشجویان خارج از اروپا و گواهی ثبت نام نیز باید ارسال شود.

ایتالیا کشوری هنر پرور و هنردوست است ، برای تحصیل در رشته های هنری به ایتالیا بروید!

هزینه تحصیل طراحی جواهر در ایتالیا

با توجه به اینکه رشته طراحی جواهر در ایتالیا دارای دروس عملی زیادی است ، بنابراین انتضار می رود که هزینه نسبتا بالایی داشته باشد.

افرادی که مایل به گذراندن دوره های طراحی جواهر هستند باید بدانند که هزینه تحصیل طراحی جواهر در ایتالیا حداقل ۲۴۰۰۰ دلار برای یک دوره یکساله است.

افرادی که مایل به تحصیل رشته طراحی جواهر در ایتالیا در مقطع لیسانس هستند ، برای هر ترم باید نزدیک به ۱۳۰۰۰ دلار پرداخت کنند.

هزینه های دیگری مانند هزینه فعالیت ها و سرویس دانشجویی نیز وجود دارد که در مجموع ۲۰۰۰ دلار در هر ترم هزینه دارد.

تحصیل فوق لیسانس و دکترا می تواند از طریق بورسیه پشتیبانی شود اما اگر بخواهید به صورت آزاد آن را مطالعه کنید ، به طور میانگین ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت.

لازم به ذکر است که حتی تحصیل مقطع لیسانس رشته طراحی جواهر هم می تواند از طریق انواعی از بورسیه ها در ایتالیا تحت پوشش قرار گیرد ، در ادامه به برخی از بورسیه های رشته طراحی جواهر در ایتالیا اشاره شده است اما برای اطلاع کامل از انواع بورسیه ها می توانید با مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید.

شما در ترکیه هم می توانید رشته طراحی جواهر را بخوانید ، چنانچه مایل به تحصیل در ترکیه هستید پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در ترکیه را بخوانید.

آزمون ورودی دانشگاه های طراحی جواهر ایتالیا

آزمون ورودی دانشگاه های طراحی جواهر ایتالیا

آزمون ورودی دانشگاه های طراحی جواهر ایتالیا چگونه است؟
دانشجویان برای ورود به رشته هایی مانند دندانپزشکی ، پزشکی و داروسازی و سایر رشته های پیراپزشکی ، دانشجویان باید در آزمون ورودی ایتالیا به نام IMAT شرکت کنند ، اما برای ورود به رشته طراحی جواهر  در ایتالیا نیازی به شرکت در این آزمون نیست.

برای تأمین شرایط ورود به دوره لیسانس در رشته طراحی جواهر در ایتالیا  ، شما باید با موفقیت دوره دوم متوسطه را به پایان برسانید و گواهی اتمام تحصیل معتبر داشته باشید و شرایط تحصیلات عالی را در کشور خود دارا باشید.

بورسیه رشته طراحی جواهر در ایتالیا

انواع بورسیه های تحصیلی تحت پوشش ارگان های مختلف در ایتالیا برای تحصیل رشته های مختلف در دسترس است ؛ آنچه در زیر می خوانید بورسیه های تحصیلی است که رشته طراحی جواهر در ایتالیا را هم در بر می گیرد. برخی ار بورسیه های ایتالیا منجر به تحصیل رایگان می شود و برخی کمک هزینه تحصیلی و سایر امکانات را پوشش میدهد ، با بورسیه رشته طراحی جواهر در ایتالیا در ادامه آشنا می شوید.

بورسیه تحصیلی آکادمی Creative و بورسیه IED

آکادمی creative ممکن است بورس تحصیلی کاملی را با پرداخت شهریه (۱۰٫۰۰۰ یورو + مالیات بر ارزش افزوده) بر اساس استعداد دانشجو ، توانایی ارائه دستی و دیجیتال و مهارت های رابطه ای بیان شده در طول مصاحبه اعطا کند.

بورسیه تحصیلی IED از اکتبر ۲۰۲۱ برای یک دوره کارشناسی در ایتالیا تا ۱۰ درصد تخفیف شهریه را به دانشجویان شایسته ارائه می دهد.

بورسیه تحصیلی دولت ایتالیا برای دانشجویان خارجی

دولت ایتالیا برای تحصیل در ایتالیا به شهروندان خارجی و شهروندان ایتالیایی مقیم خارج ، بورسیه می دهد ، بورس تحصیلی برای دوره های زیر ارائه می شود : 

مدرک کارشناسی ارشد ، دوره های آموزش عالی در هنر ، موسیقی و رقص ، برنامه دکترا ، تحقیقات تحت نظارت دانشگاهی و دوره های زبان و فرهنگ ایتالیایی ، این بورس تحصیلی شامل شهریه ، بیمه درمانی و کمک هزینه ماهانه است.

بورسیه های بین المللی Università Cattolica

بورس تحصیلی بین المللی UCSC یک کاهش سالانه شهریه است که به منظور تقویت دسترسی دانشجویان بین المللی به برنامه های کارشناسی توسط دانشگاه Cattolica تبلیغ می شود ، تخفیف حدود ۳۰٪ از کل هزینه را پوشش می دهد.

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با ارائه وبینارهای کاربردی و تخصصی مهاجرت سوالات پرتکرار درج شده در سایت و همچنین پرسشهای مطرح شده از طریق تماس های تلفنی شما را دسته بندی کرده و پاسخ تمام آن ها را در قالب وبینارهایی جذاب ارائه می دهیم.

پاسخ هر سوالی درباره تحصیل و بورسیه در ایتالیا دارید را در وبینار ارائه شده توسط مرجان دارایی خواهید یافت.

همچنین شما می توانید با تکمیل فرم درخواست مشاوره شرایط مهاجرتی خود را به رایگان سنجیده و آماده شروع مسیر مهاجرت شوید.

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای دریافت بورسیه های تحصیلی جذاب با مشاوران رجبی در تماس باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان تحصیل طراحی جواهر در ایتالیا

شاید بخواهید بدانید زبان تحصیل طراحی جواهر در ایتالیا چیست؟ اگر تحصیل رشته طراحی جواهر در ایتالیا را انتخاب کنید تمامی برنامه های آموزشی در مقطع کارشناسی (چهارسال) و کارشناسی ارشد (دو سال) به هر دو زبان انگلیسی و ایتالیایی در اختیار شما قرار می گیرد.

اما بخاطر داشته باشید که بسیاری از برنامه های سطح لیسانس در ایتالیا فقط به زبان ایتالیایی ارائه می شوند و ممکن است برای پذیرش در برنامه مورد نظر خود ، نیاز به اثبات توانایی های زبان خود از طریق آزمون زبان معتبر داشته باشید.

دانشجویان مایل به تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی باید آیلتس داشته باشند و دانشجویان مایل به تحصیل به زبان ایتالیایی ، برای اثبات دانش زبان ایتالیایی خود باید درآزمون های CELI و CILS نمره قبولی را کسب کنند.

چارت درسی طراحی جواهر در دانشگاه های ایتالیا

دانشگاه های ایتالیا دروس جامع و کاربردی ای را به دانشجویان رشته طراحی جواهرات ، برای تبدیل آن ها به طراحان ماهر ، ارائه می دهند و هدف اصلی دوره های دانشگاه در ایتالیا در رشته طراحی جواهرات این است که دانشجویان را در صنعت جواهر سازی در تشخیص و طراحی سنگ های گرانقیمت ، استاد و ماهر کنند ، درس های رشته جواهر سازی بیشتر به صورت عملی در کارگاه ها به دانشجویان ارائه می شود.

دروس رشته طراحی جواهر در ایتالیا شامل موارد زیر می شود :

توسعه نمونه کار جواهرات ، مواد اولیه جایگزین در جواهرات امروزی ، طراحی جواهرات ۱ ، پروژه گروهی طراحی جواهرات ۲ ، طراحی مجموعه جواهرات ، کارگاه های پیشرفته جواهرسازی ، آزمایشگاه جواهرات و فناوری ۱ ، تبلیغات تجاری و تجزیه و تحلیل بازاریابی (بخشی از فنون ارائه جواهرات در بازار فروش).

ظروف نقره ، شناخت اصل سنگ های قیمتی ، گوهر شناسی ، کار های ساده روی فلز ، تاریخ جواهرات و نماد آن ها ، ساخت جواهرات ۱ و ۲ ، مقدمه گوهر شناسی و تکنیک های براق کردن ، پوشاندن و ریخته گری (برای آشنایی با مبانی کار).

بازار کار ایتالیا پس از تحصیل رشته طراحی جواهر​

بازار کار ایتالیا پس از تحصیل رشته طراحی جواهر

طراحی جواهرات یک گزینه شغلی بسیار ارزشمند برای هرکسی است که وارد دنیای طراحی می شود ، فردی که از مد و لوازم جانبی خوبی برخوردار باشد و همچنین توجه زیادی به جزئیات داشته باشد ، یک نامزد ایده آل برای حرفه طراحی طلا و جواهر است.جواهرات نوعی اکسسوری است که افراد برای دهه ها از بدن خود برای آراستن بدن استفاده می کنند ، طراحان جواهرات ممکن است با بوتیک ها ، زنجیره های خرده فروشی یا تولیدکنندگان جواهرات کار کنند ، جایی که آنها تخصص خود را به عمل می آورند و طرح های جدید و منحصر به فردی را ایجاد می کنند.

فرصت های شغلی در طراحی جواهرات

فردی که به تحصیلات تخصصی تر در رشته طراحی جواهرات رسیده باشد ، قطعا می تواند سلایق عمومی را مطابق با نیازهای جامعه در قالب پروژه های مناسب مدیریت کند ، برای شناخت بیشتر بازار کار ایتالیا و قوانین حاکم بر آن مقاله کار در ایتالیا را با دقت بخوانید.

فرصت های شغلی در طراحی جواهرات
بوتیک ها زنجیره های خرده فروشی
صنعت تلویزیون و فیلم طراحی لوازم جانبی خانه ها
شرکتهای طراحی جواهرات زرگرها
سنگ شناسان طراحی جواهرات مستقل

مزایا و معایب تحصیل طراحی جواهر در ایتالیا

بیایید مزایا و معایب تحصیل طراحی جواهر در ایتالیا را هم بررسی کنیم ؛ با توجه به پتانسیل موجود در تمامی کشورهای دنیا بویژه کشور خودمان ، طراحی جواهر می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کار و فعالیت باشد ؛ کشور خودمان از جمله کشورهایی است که بازار عرضه و تقاضا برای جواهرات در آن بسیار داغ است.

فارغ التحصیلان رشته طراحی جواهر در ایتالیا این فرصت را به افراد می دهد تا بتوانند با کار در شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی یا راه اندازی کارگاه های کوچک به صورت حرفه ای به کار مشغول شوند.

امکانات رشته طراحی جواهر در دانشگاه های ایتالیا را شاید بتوان در کمتر دانشگاهی در سطح جهان دید که با استفاده از تکنولوژی های مدرن فرد را آماده کار با گرانترین فلزات دنیا می کند.

ایتالیا که سابقه تاریخی کهن در طراحی و معماری دارد ، امکانات مناسبی برای این رشته ارائه می کند ، بنابراین اگر از علاقه مندان طراحی جواهر هستید دانشگاه های ایتالیا گزینه مناسبی برای تحصیل خواهد بود.

در مورد معایب تحصیل رشته طراحی جواهر در ایتالیا نمی توان موارد زیادی برای بیان پیدا کرد زیرا ایتالیا در کنار کشورهای انگلستان ، فرانسه ، آمریکا و آلمان در لیست بهترین کشورها برای تحصیل طراحی جواهر محسوب می شود.

تنها گزینه هایی که یک دانشجوی طراحی جواهر در ایتالیا ممکن است از آن رضایت نداشته باشد این است که اگر مایل به جستجوی کار در کشور ایتالیا باشید ممکن است با چالش بیکاری ، مشکلات زبان ایتالیایی و دشواری های اخذ اقامت ایتالیا مواجه شوید.

با شرایط تحصیل برخی رشته های محبوب در خارج از کشور آشنا شوید.

سوالات پر تکرار رشته طراحی جواهر در ایتالیا

دانشجویان مایل به تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی باید آیلتس داشته باشند و دانشجویان مایل به تحصیل به زبان ایتالیایی ، برای اثبات دانش زبان ایتالیایی خود باید درآزمون های CELI و CILS نمره قبولی را کسب کنند.

برای ورود به رشته طراحی جواهر در ایتالیا نیازی به شرکت در این آزمون نیست. برای تأمین شرایط ورود به دوره لیسانس در رشته طراحی جواهر در یک دانشگاه در ایتالیا ، شما باید با موفقیت دوره دوم متوسطه را به پایان برسانید و گواهی اتمام تحصیل معتبر داشته باشید و شرایط تحصیلات عالی را در کشور خود دارا باشید.

افرادی که مایل به گذراندن دوره های طراحی جواهر هستند باید حداقل 24000 دلار برای یک دوره یکساله در نظر داشته باشند. افرادی که مایل به تحصیل رشته طراحی جواهر در ایتالیا در مقطع لیسانس هستند ، برای هر ترم باید نزدیک به 13000 دلار پرداخت کنند. هزینه های دیگری مانند هزینه فعالیت ها و سرویس دانشجویی نیز وجود دارد که در مجموع 2000 دلار در هر ترم هزینه دارد.

تحصیل فوق لیسانس و دکترا می تواند از طریق بورسیه پشتیبانی شود اما اگر بخواهید به صورت آزاد آن را مطالعه کنید ، به طور میانگین 15000 تا 20000 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

1. بوتیک ها 2. زنجیره های خرده فروشی 3. صنعت تلویزیون و فیلم 4. طراحی لوازم جانبی خانه ها 5. شرکتهای طراحی جواهرات 6. زرگرها 7. سنگ شناسان 8. طراحی جواهرات مستقل

عزیزان علاقه مند به تحصیل داوطلبان ورود به دانشگاه های ایتالیا می توانند ضمن مراجعه به شرکت مهاجرتی رجبی ، از تمامی شرایط و ضوابط تحصیل رشته طراحی جواهر در ایتالیا مطلع شوند ، با کارشناسان ما در دفاتر مرکز و غرب تهران و همچنبن دفتر شیراز در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید ، همچنین شما برای تحصیل رشته های هنری می توانید به فرانسه بروید ، تحصیل در این کشور هم می تواند رایگان باشد ، مقاله تحصیل در فرانسه را بخوانید.

 

28 دیدگاه در “رشته طراحی جواهر در ایتالیا

  1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا sarvenaz گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که این رشته در مقطع لیسانس دانشگاهی اینگلیسی تدریس میکنه در ایتالیا ؟
    و ممکنه که درمورد شرایط همین رشته توی فرانسه مقاله بزارید

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      خیر صرفا کورس ایتالیایی دارند .

      با تشکر از سوال شما

  2. رشته طراحی جواهر در ایتالیا رزا گفت:

    با سلام و وقت بخیر.
    محدودیت سنی در رشته طراحی جواهرات تا چه سنی هستش؟ و دوره ها به چه زبانی برگزار میشه؟ برای پذیرش دوره لیسانس حتما باید دیپلم مرتبط داشته باشیم؟
    و اینکه برای اپلای از دانشگاه های ایتالیا حتما باید دوره های دانشگاهی رو در ایران بگذرونیم یا داشتن مدارک از سازمان ها و موسساتی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای که مدارک ارائه میدن هم معتبر هست؟
    با تشکر از شما

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      محدودیت سنی بیشتر برای دریافت ویزا احاظ می شود که بستگی به مدرک ،گپ تحصیلی و سابقه کارتان دارد .
      در مقطع لیسانس به زبان ایتالیایی است.
      ترجیحا مدرک دیپلم مرتبط باشد اگر ندارید باید پرتفلیو قوی داشته باشید.
      مدارک دانشگاهی ایران نیازی نیست و مدارک فنی مرتبط هم کمک کننده هستند.

      با تشکر از سوال شما

  3. رشته طراحی جواهر در ایتالیا آیدا گفت:

    سلام وقت بخیر من کارشناسی معماری خوندم و تازه درسم تموم شده با معدل 16 میتونم برای ارشد برای رشته طراحی جواهرات اقدام کنم؟
    و برای بورسیه چی میتونم توی رشته طراحی بورس شم یا حتما باید زیرشاخه معماری باشه؟

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای پذیرش مقطع ارشد باید حتما رشته مورد نظرتان مرتبط با مدرک لیسانس تان باشد و امکان پذیرش طراحی جواهرات با لیسانس معماری وجود ندارد .

      با تشکر از سوال شما

  4. رشته طراحی جواهر در ایتالیا A.I گفت:

    سلام خسته نباشید…من دیپلم طراحی لباس دارم ولی مدرک بین المللی طلاسازی رو دارم نمره آیلتس ۶ رو هم دارم.میتونم برای مقطع لیسانس طراحی جواهرت اقدام کنم و بورسیه استانی بگیرم؟

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله می توانید اقدام کنید فقط باید پورتفولیو داشته باشید و در ارمون های ورودی شرکت کنید در ضمن رشته طراحی جواهرات در ایتالیا به زبان ایتالیایی ارائه می شود.

      با تشکر از سوال شما

  5. رشته طراحی جواهر در ایتالیا سهیلا گفت:

    سلام.میخواستم بدونم بورسیه ها تا چه حدود هزینه های تحصیل رو پوشش میدن در رشته طراحی جواهرات،؟

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با بورسیه dsu ایتالیا می‌توانید شهریه دانشگاه و تا 70 درصد از هزینه های زندگی را پوشش دهید.

      با تشکر از سوال شما

  6. رشته طراحی جواهر در ایتالیا ساینا گفت:

    سلام
    من مدرک بین الکللی طراحی دارم و میخوام برای تکمیل و ادامه به اینالیا برم .دانشگاه ساپینزا داره این رشته رو؟وبتید چه کاری انجام بدم؟بورسیه میگیره این رشته؟

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با ارائه مدرک دیپلم می‌توانید برای مقطع بچلر این رشته اقدام کنید.
      استعلام رشته های مختلف از دانشگاه ها مربوط به بخش پیگیری پرونده موسسه می باشد.
      با ارائه مدارک تان می‌توانیم پذیرش و ویزای تحصیلی ایتالیا را برای شما اپلای کنیم. در کشور ایتالیا می‌توانید برای تمامی رشته ها درخواست بورسیه dsu بدهید.
      جهت مشاوره تلفنی رایگان در خدمت شما هستیم
      تماس از سراسر ایران
      02191002525

      با تشکر از سوال شما

      1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا Sanam گفت:

        سلام و خسته نباشيد
        بنده 19 سالم هست و دیپلم طراحى طلا و جواهرات رو دارم اما دانشگاه را ديگه ادامه ندادم شروع به كار كردم و الان دوباره ميخوام شروع كنم به اخذ بورسيه تحصيلى اين رشته اما نميدونم از كجا وبه چه صورت بايد اقدام كنم ممنون ميشم از صفر تا صد كارهايى كه بايد انجام بدم رو لطف كنيد و بگيد 🙏

        1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

          باسلام و درود
          در ایتالیا بر اساس میزان درآمد سرپرست خانواده میتوانید بورسیه با مبلغ 7000 یورو در سال بگیرید .
          مدرک زبان ایتالیایی مورد نیاز است .
          سن و گپ تحصیلی تان هم مهم است .
          با تشکر از سوال شما

  7. رشته طراحی جواهر در ایتالیا هانیه گفت:

    سلام
    تا چند نفر از اعضای خانواده میتونن از بورسیه مالی کشور ایتالیا استفاده کنن؟

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      محدویتی وجود ندارد. افراد واجد شرایط می توانند بورسیه بگیرند. بورسیه dsu ایتالیا با توجه به میزان درآمد سرپرست خانواده می باشد.

      با تشکر از سوال شما

  8. رشته طراحی جواهر در ایتالیا محدثه گفت:

    سلام وقت بخیر.
    آیا با رتبه دو رقمی کنکور هنر میشه بورسیه برای رشته طراحی جواهرات گرفت؟؟؟؟

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      به دو صورت می‌توانید در ایتالیا بورسیه بگیرید.
      1.بورسیه dsu که با توجه به شرایط مالی سرپرست خانواده شماست و ارتباطی به رزومه تحصیلی تان ندارد.
      2.دریافت بورسیه با توجه به رزومه تحصیلی تان، که بیشتر با توجه به نمرات شما در ترم اول دانشگاه می باشد. همچنین سطح زبان، ارائه مقاله مرتبط با رشته تحصیلی، سن و غیره نیز برای دریافت این نوع بورسیه ها تاثیر گذار اند .
      بنابراین در کل رتبه کنکور ایران تاثیر چندانی برای شما ندارد.

      با تشکر از سوال شما

  9. رشته طراحی جواهر در ایتالیا Hana گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون میشم اگه لیست دقیقی از دانشگاه‌های این رشته در سطح دنیا برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه دهید.

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا Hamid گفت:

      با سلام

      اين رشته در دانشگاه هاى كشور هاى ايتاليا المان فرانسه و أمريكا تدريس ميشود
      كشور ايتاليا از پيشتازان اين مورد ميباشد

      با تشکر از سوال شما

  10. رشته طراحی جواهر در ایتالیا shirin گفت:

    سلام میخواستم بدونم بورس استانی به رشته طراحی جواهر تعلق میگیره؟

    1. رشته طراحی جواهر در ایتالیا Hamid گفت:

      با سلام

      بله براى تحصيل در اين رشته ميتوانيد از بورسيه كشور ايتاليا استفاده كنيد

      با تشکر از سوال شما

  11. رشته طراحی جواهر در ایتالیا Mina گفت:

    سلام
    وقت شما بخیر
    اینجانب دانشجوی دکتری ریاضی هستم، تصمیم دارم بعد از اتمام درسم برای مهاجرت اقدام کنم. به صورت کاری یا تحصیلی. سه تا مقاله کنگره خارجی دارم و یک مقاله isi فعلا. دو تا ثبت اختراع که همکار سوم و پنجم بودم. دیپلم طلا و جواهر و دیپلم فرش بافی دارم و کار قلم زنی هم تا حدودی بلد هستم. این ها رو به صورت حرفه ای کار نکردم. در مورد زبان هم تصمیم دارم بسته به مکانی که انتخاب میکنم خودم اماده کنم. ترجیحا دوست دارم کاری برم. و از نظر مالی هم مشکل دارم نمیتونم خیلی هزینه کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (74 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه