تحصیل در لیختن اشتاین

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
تحصیل در لیختن اشتاین
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

تحصیل در لیختن اشتاین ، تحصیل در کشوری است که مردم آن 100 درصد باسواد هستند ؛ این کشور در رتبه دهم بهترین سیستم آموزشی در جهان قرار گرفته است ، در این مقاله از سایت شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) اطلاعات جامع تحصیل در این کشور را یاد خواهید گرفت.

چهار مرکز اصلی آموزش عالی برای تصیل در لیختن اشتاین وجود دارد ، افراد معروفی همچون یوزف راینبرگر ( آهنگساز ) ، پیتر کایزر ( مورخ ، دولتمرد ) و جان لاتنسر ( معمار معروف ) همگی از کشور لیختن می باشند.

برای تحصیل در لیختن اشتاین تمام اسناد یا باید به زبان آلمانی یا انگلیسی باشد و اگر اسنادی مانند مدارک تحصیلی و گواهینامه ها به یکی از این دو زبان صادر نشده باشد ، ترجمه های رسمی و معتبر به زبان آلمانی یا انگلیسی باید علاوه بر کپی از اسناد اصلی ارائه شود ، ترجمه ای که توسط یکی از موارد زیر تهیه ، مهر و امضا شده باشد ، به طور رسمی تأیید شده تلقی می شود:

  • موسسه ای که سند اصلی را صادر کرده است ( به عنوان مثال ، ترجمه مدرک دیپلم ، مروری بر عملکرد ، متن سوابق توسط خود دانشگاه )
  • یک متخصص واجد شرایط و مجاز برای ترجمه ها
  • دفتر اسناد رسمی ، دادگاه و غیره

مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های لیختن اشتاین

لطفا اسناد زیر ( PDF ، JPG ) را برای بارگذاری در برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد آماده داشته باشید تا بتوانید مراحل را به سرعت کامل کنید ، لطفا پرونده ها را با کیفیت خوانا تهیه کنید تا بتوانیم بدون تأخیر درخواست شما را پردازش کنیم.

برنامه کارشناسی

  • گواهینامه تحصیل یا پایان دوره تحصیل
  • گواهی زبان مطابق با دستورالعمل های پذیرش
  • رزومه
  • انگیزه نامه
  • کپی گذرنامه
  • عکس پاسپورتی ( عکس خوب از جلو با کیفیت خوب و روشن )

برنامه کارشناسی ارشد

  • مدرک کارشناسی یا مدرک دانشگاهی معادل یا تأیید فارغ التحصیلی
  • ضمیمه یا گواهی دیپلم
  • گواهی زبان مطابق با دستورالعمل های پذیرش
  • رزومه
  • انگیزه نامه
  • کپی گذرنامه
  • عکس پاسپورتی ( عکس خوب از جلو با کیفیت خوب و روشن )

دکترا

  • مدرک کارشناسی ارشد یا مدرک دانشگاهی معادل آن یا تأیید فارغ التحصیلی
  • ضمیمه یا گواهی دیپلم
  • اثبات مهارتهای زبانی مطابق با دستورالعمل های پذیرش
  • رزومه
  • انگیزه نامه
  • پیشنهاد پژوهش
  • کپی گذرنامه

ددلاین آموزشی دانشگاه های لیختن اشتاین

برنامه های کارشناسی:

  • برنامه کارشناسی در معماری : ترم تابستان : 15 دسامبر ( اتحادیه اروپا / EEA و شهروندان سوئیس ) ؛ 30 نوامبر ( شهروندان کشورهایی که برای لیختن اشتاین ویزا لازم دارند ) ؛ ترم زمستان : اتحادیه اروپا / EEA و شهروندان سوئیس ( بدون نیاز به ویزا ) : 31 ژوئیه ؛ دانشجویانی که نیاز به ویزا دارند : 31 مه
  • برنامه کارشناسی در مدیریت بازرگانی : اتحادیه اروپا / EEA و شهروندان سوئیس ( بدون نیاز به ویزا ) : 31 ژوئیه ؛ دانشجویانی که نیاز به ویزا دارند : 31 مه

برنامه های کارشناسی ارشد:

شهروندان اتحادیه اروپا / EEA و سوئیس ( بدون نیاز به ویزا )
ترم زمستان : 31 ژوئیه ( برای تمام برنامه های کارشناسی ارشد )
ترم تابستان : 30 نوامبر ( فقط برای دوره های زیر )

  • برنامه کارشناسی ارشد در معماری
  • برنامه کارشناسی ارشد در سیستم های اطلاعاتی

برنامه های دکترا ( برای همه داوطلبان )

  • ترم زمستان : 31 مه
  • ترم تابستان : 31 اکتبر

خوب است برای افزایش آگاهی ، مقالات دیگر سایت را نیز مرور کنید ، تحصیل در خارج از کشور ، مقاله ای در همین سایت است که می تونید با مطالعه آن دیدی کامل و جامع به رشته های پر طرفدار و کشورهای ارائه دهنده آن ها بدست آورید.

تحصیل در لیختن اشتاین

سیستم آموزشی لیختن اشتاین

سیستم آموزشی در لیختن اشتاین تحت نظارت دولت ملی است و بر اساس اصول کاتولیک روم بنا شده است ، این سیستم خود به سه مرحله تقسیم می شود : دبستان ، دبیرستان و آموزش عالی.

سیستم آموزشی لیختن اشتاین

قبل از سال 1974 ، تحصیلات به مدت هشت سال در لیختن اشتاین اجباری بود ، اما به دنبال یک سری اصلاحات آموزش ملی ، اکنون فقط پنج سال اجباری است ، سالهایی که تحصیلات ابتدایی دانش آموز را تشکیل می دهد ، از 7 سالگی شروع می شود و در 12 سالگی پایان می یابد.

بسیاری از مدارس ابتدایی لیختن اشتاین دارای یک برنامه درسی گسترده هستند که با خواندن مقدماتی ، نوشتن و حساب آغاز می شود ، در سال سوم تعداد دیگری از موضوعات اضافه می شود ، از جمله علوم طبیعی ، هنر و زبان و ادبیات ، مطالعات دینی ( در درجه اول مبتنی بر کاتولیک ) ، تاریخ ، جغرافیا ، هنر ، موسیقی و تربیت بدنی.

دانش آموزانی که پنج پایه ابتدایی را با موفقیت به پایان برسانند ، گواهینامه دریافت می کنند و می توانند به مقطع متوسطه ادامه دهند.

دانش آموزان در دبیرستان می توانند از بین سه مسیر آموزشی یکی را انتخاب کنند : Oberschule ، یک برنامه پنج تا شش ساله که کاملا بر آموزش حرفه ای تمرکز دارد.

Gymnasium ، یک برنامه آمادگی دانشگاهی یا دانشگاهی هشت ساله برای دانش آموزانی که پس از فارغ التحصیلی قصد تحصیل در سطح دانشگاه را دارند و Realschule ، برنامه ای است که هم آموزش حرفه ای و هم آموزش علمی را با هم ترکیب می کند و دانش آموزانی که در realschule ثبت نام کنند باید بین دو موضوع اصلی کلاسیک و علوم انسانی یا اقتصاد و ریاضیات ، یکی را انتخاب کنند.

سیستم آموزش عالی در لیختن اشتاین

فرصت های تحصیلات عالی در لیختن اشتاین محدود است و دانشجویان می توانند دوره های دانشگاهی را در موسسات سوئیس ، اتریش و توبینگن در آلمان بگذرانند که با لیختن اشتاین برای تحصیل رایگان در موسسات خود ، جایی که زبان های آموزشی آلمانی و انگلیسی است ، قرارداد دارند و تحصیلات دانشگاهی دارای سه مرحله است که دوره های مختلفی را در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهند.

به دلیل کوچک بودن ، لیختن اشتاین قادر به ارائه یک سیستم آموزش عالی کاملا پیشرفته در مرزهای خود نیست ، در واقع لیختن اشتاین دارای دو دانشگاه دولتی است.

در Fachhochschule Liechtenstein (FHL) 330 دانشجو ، 110 نفر از لیختن اشتاین ، در برنامه های جامع تحصیلات تکمیلی و تحصیلات تکمیلی حرفه ای در زمینه های مدیریت ساختمان ، مدیریت بین المللی ، تدارکات ، فن آوری محیط و مهندسی اقتصادی ثبت نام شده اند.

سیستم آموزش حرفه ای لیختن اشتاین از کارآموزی به عنوان روش عملی آموزش که با مشارکت جامعه تجارتی توسعه یافته استفاده می کند و دومین مسسه آموزش عالی لیختن اشتاین ، Internationale Akademie fur Philosohie (IAP) ، یک دوره تحصیل در فلسفه را ارائه می دهد و 60 دانشجوی خارجی را ثبت نام می کند.

اکثر دانشجویان لیختن اشتاین که با گواهینامه ورود به دانشگاه لیختن اشتاین فارغ التحصیل می شوند در رشته های پزشکی ، حقوقی و اقتصادی در خارج از کشور یا در سوئیس در دانشگاه های فریبورگ ، سنت گال یا برن یا اتریش تحصیل می کنند.

دولت لیختن اشتاین و وزارت آموزش و پرورش بر كل سیستم آموزشی نظارت می كنند ، از آموزش و پرورش جمعیت در داخل و خارج از كشور پشتیبانی مالی می كنند و برنامه های درسی و اعتبارسنجی تمام موسسات آموزشی را در مرزهای كشور تعیین می كنند.

تحصیل در لیختن اشتاین با مدرک دیپلم

برای تحصیل در لیختن اشتاین با مدرک دیپلم ، شرایط عمومی زیر باید برآورده شود و با ارائه اسناد مربوطه با برنامه اثبات شود:

تحصیل_در_لیختن_اشتاین_با_مدرک_دیپلم

دانش زبان آلمانی در سطح Matura لیختن اشتاین به استثنای دانشجویان در برنامه های تبادل و در مورد گواهی های زبان خارجی زبان ، معادل بودن آن باید بررسی شود یا براساس توافق متقابل تعیین شود .

پذیرش در دوره کارشناسی فقط در ترم زمستان امکان پذیر است و دانشجویانی که دانشگاه را تغییر می دهند از این ماده مستثنی هستند.

متقاضیانی که مدتی قبل از شروع ترم گواهینامه هایMatura خود را دریافت می کنند ، می توانند پذیرفته شوند به این شرط که گواهینامه خود را تا 31 اکتبر ارائه دهند ، در صورت عدم تحقق این شرط ، دانشجو پذیرفته نمی شود.

به شرط برآورده شدن شرایط پذیرش عمومی و خاص برنامه و در دسترس بودن مکانی برای پذیرش ، متقاضیان با نمرات بسیار خوب می توانند بلافاصله پذیرفته شوند و در موارد دیگر ، دانشجویان به ترتیب تحقق الزامات و تاریخ دریافت درخواست خود پذیرفته می شوند.

تحصیل رایگان در لیختن اشتاین

امکان تحصیل رایگان در لیختن اشتاین در سطح دانشگاهی وجود ندارد و هم دانشجویان اروپایی و هم غیر اروپایی ملزم به پرداخت شهریه برای دوره های خود هستند و فقط با اخذ بورسیه های تحصیلی موجود که در ادامه به توضیح آن ها پرداخته شده است می توان از تحصیل رایگان به طور کامل یا جزئی در این کشور بهره مند شد.

اگر به دنبال تحصیل رایگان هستید ، می توانید با یادگیری زبان فرانسوی در دانشگاه های دولتی فرانسه ، بصورت کاملا رایگان تحصیل کنید ، راه و روش آن را در مقاله تحصیل در فرانسه به شما عزیزان ارائه داده ایم.

تحصیل به زبان انگلیسی در لیختن اشتاین

برای تحصیل به زبان انگلیسی در یکی از دانشگاه های لیختن اشتاین ، ممکن است به اثبات مهارت انگلیسی نیاز داشته باشید.

تحصیل به زبان انگلیسی در لیختن اشتاین

چندین آزمون استاندارد انگلیسی وجود دارد که می توانید برای اثبات سطح زبان انگلیسی خود استفاده کنید ، مانند PTE (Pearson Test of English) ، TOEFL (Test of English as a Foreign Language) ، CAE (Cambridge Advanced English) و IELTS (International English Language).

البته آیلتس محبوب ترین این آزمون ها است ، شورای بریتانیا بیش از 500 مکان آزمون را ارائه می دهد و توسط بیش از 9000 سازمان در سراسر جهان پذیرفته می شود.

بنابراین همه متقاضیانی که زبان اول آنها انگلیسی نیست باید نشان دهند که سطح مهارت زبان انگلیسی آنها برای پذیرش کافی است ( مهارت حداقل سطح B2 – چارچوب مرجع مشترک اروپا برای زبانها ).

مهارت های زبان باید با ارائه یکی از گواهینامه های ذکر شده در بالا اثبات شود و شرط ارائه گواهینامه ممکن است برای داوطلبانی که دوره کارشناسی آنها کاملا به زبان انگلیسی تدریس شده است ، یا برای داوطلبانی که حداقل دو سال در کشورهای انگلیسی زبان زندگی و یا کار کرده اند ، لغو شود ، در مصاحبه تایید شده گواهینامه های زبان نباید بیش از پنج سال باشد.

مرکز زبان دانشگاه لیختن اشتاین

مرکز زبان دانشگاه لیختن اشتاین دوره های فوق برنامه به زبان انگلیسی ، آلمانی به عنوان یک زبان خارجی و اسپانیایی را ارائه می دهد.

دوره ها تعاملی است و در گروه های کوچک برگزار می شود ، همه دانشجویان و کارمندان می توانند به صورت رایگان در این دوره ها شرکت کنند.

افراد غیر عضو دانشگاه نیز می توانند با پرداخت هزینه در این دوره های زبان شرکت کنند.

تحصیل رشته های مهندسی در لیختن اشتاین

امکان تحصیل رشته های مهندسی در لیختن اشتاین فقط در رشته معماری از مقطع لیسانس تا دکترا در دانشگاه لیختن اشتاین ممکن می باشد ، برنامه معماری دانشگاه لیختن اشتاین بیانگر چالش های متنوع و پیچیده معماری است که امروزه به عنوان یک حرفه اجتماعی مسئولیت پذیر است و درک و تعامل فعال با پایداری فرهنگی در قلب برنامه درسی این برنامه قرار داده شده است.

تحصیل رشته های مهندسی در لیختن اشتاین

تحصیل در مقطع لیسانس این رشته در دانشگاه لیختن اشتاین به زبان آلمانی و در مقطع فوق لیسانس و دکترا به زبان انگلیسی می باشد.

مدت زمان تحصیل فوق لیسانس معماری 4 ترم ( تمام وقت ) ، 120 ECTS و میزان پذیرش در این مقطع 32 دانشجو در هر سال تحصیلی است.

هزینه تحصیل دانشجویان اتحادیه اروپا / EEA و شهروندان سوئیس 950 CHF و شهریه تحصیل شهروندان سایر کشور ها در رشته معماری در مقطع فوق لیسانس 1250 CHF می باشد.

برای تحصیل فوق لیسانس مهندسی معماری متقاضی باید نشان دهد که این برنامه ارتباط واضحی با تحصیلات قبلی وی دارد.

مدارک اضافی مربوط به برنامه مورد نظر ، به عنوان مثال ، مقالات منتشر شده ، پروژه ها و غیره ، ممکن است تأثیر مثبتی در ارزیابی وی برای پذیرش داشته باشد.

دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم در لیختن اشتاین

دانشگاه لیختن اشتاین تنها دانشگاه مورد تائید وزارت علوم می باشد که در رده متوسط ( ج ) رتبه بندی شده است.

لذا طبق بیانیه وزارت علوم دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند ، مدارک تحصیلی آن ها فقط تا مقطع فوق لیسانس قابل ارزیابی است.

تحصیل مقطع دکترا در لیختن اشتاین

در دانشگاه لیختن اشتاین تحصیل دکترا مقدمه ای برای دنیای پژوهش است و تحقیق به معنای طرح سوالاتی است که هنوز جواب رضایت بخشی برای آنها پیدا نشده است ، دانشجویان دکترا با ابتکار عمل خود کارهای تحقیقاتی را انجام می دهند واعطای عنوان دکترا نشان می دهد که آنها به سطح تخصص تحقیق رسیده اند.

تحصیل مقطع دکترا در لیختن اشتاین

داوطلبان دکترا می توانند فعالیت های تحقیقاتی خود را در انستیتوها و صندلی های دانشگاه لیختن اشتاین ادامه دهند یا در شرایط خاص حتی می توانند خارج از دانشگاه کار کنند ، برنامه های دکترا در دانشکده های معماری و برنامه ریزی و سیستم های اطلاعاتی دانشگاه لیختن اشتاین ارائه می شود.

تحصیل دکترا در لیختن اشتاین براساس استانداردها و معیارهای بین المللی است و اعتبار آن ها مبتنی بر آموزش از طریق تحقیق است و هدف آن ها توسعه و ارتقا محققان مشتاق به عنوان مکمل کارشناسی ارشد یا در سایر مراحل شغلی آنها است.

در دانشگاه لیختن اشتاین ، محققان احتمالی با مدرک کارشناسی ارشد یا مدرک قابل مقایسه در رشته های مورد نظر و همچنین سابقه عملکرد عالی می توانند موضوعات را در چارچوب تحقیق و توسعه دانشگاه بررسی کنند.

سه رشته برای تحصیل دکترا در دانشگاه لیختن اشتاین وجود دارد : دوره دکترا در علوم تجاری دانشگاه لیختن اشتاین ، دوره دکترا در اقتصاد تجاری و دوره دکترا در معماری و برنامه ریزی.

دانشگاه علوم انسانی نیز در رشته های پزشکی و حقوق دوره های خود را در مقزع دکترا ارائه می دهد.

مدارک لازم برای پذیرش دکترا در دانشگاه لیختن اشتاین

  • مدرک کارشناسی ارشد یا مدرک دانشگاهی معادل آن یا تأیید فارغ التحصیلی
  • ضمیمه یا گواهی دیپلم
  • اثبات مهارتهای زبانی مطابق با دستورالعمل های پذیرش
  • رزومه
  • انگیزه نامه
  • کپی گذرنامه

بورسیه های تحصیلی در لیختن اشتاین

چندین فرصت برای بورسیه های تحصیلی در دسترس کشورهای در حال توسعه و دانشجویان لیختن اشتاین است و ملاک انتخاب برای هر بورسیه تحصیلی متفاوت است.

بورسیه های تحصیلی در لیختن اشتاین

در ادامه می توانید اطلاعات مربوط به هر یک از بورسیه های تحصیلی در لیختن اشتاین را مشاهده کنید.

بورس تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد معماری در لیختن اشتاین

دانشجویان کارشناسی ارشد معماری در دانشگاه لیختن اشتاین امکان درخواست بورسیه را دارند ، گروه هدف این بورسیه تحصیلی دانشجویان کشورهای در حال توسعه هستند که نتایج عالی تحصیلی را نشان می دهند و نیاز به حمایت مالی دارند.

بورسیه Hilti برای دانشجویان کارشناسی ارشد سیستم های اطلاعاتی در لیختن اشتاین

این بورسیه تحصیلی با حمایت هیلتی به دانشجویان کارشناسی ارشد متعهد و مصمم این فرصت را می دهد که برای یک ترم در تیم پروژه بین المللی عضو شوند و تجربیاتی را در یک یا چند دوره برای دوره کارشناسی ارشد در سیستم های اطلاعاتی (5 – 30 ECTS) در دانشگاه لیختن اشتاین کسب کنند.

همراه با کرسی Hilti برای مدیریت فرآیند تجارت ، شما با پیشرفته ترین فناوری ( به عنوان مثال محاسبات در حافظه ، رایانش ابری و توسعه برنامه های تلفن همراه ) آشنا می شوید و ایده های جدیدی را برای پروژه های آینده Hilti مانند مدیریت محتوا و مدیریت ارتباط با مشتری بدست می آورید.

بورسیه تحصیلی LGT برای کارشناسی ارشد در امور مالی در لیختن اشتاین

دانشجویانی که علاقه مند به دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه LGT هستند ، می توانند با پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد علوم مالی در دانشگاه لیختن اشتاین ، برای بورسیه تحصیلی اقدام کنند ، مدارک زیر برای برنامه مورد نیاز است:

نامه تحصیلی و توصیه نامه درخواست بورسیه تحصیلی ، CV ، عکس ، مدرک لیسانس ، زبان و سایر گواهینامه های آموزشی.

خوب است بدانید ، در کشور ایتالیا هم بورسیه های جذابی برای تحصیلات تکمیلی ارائه می شود ، در مقاله تحصیل در ایتالیا به بسیاری از این بورسیه ها پرداخته ایم.

كار پاره وقت دانشجويی در لیختن اشتاین

دانشجویان اتحادیه اروپا که در لیختن اشتاین با اجازه اقامت کوتاه مدت زندگی می کنند مجاز به کار در طول ترم 35٪ و در تعطیلات ترم 100٪ هستند.

كار پاره وقت دانشجويی در لیختن اشتاین

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA و سوئیسی مجاز به کار هستند فقط در صورتی که مربوط به دوره تحصیل آنها باشد و آنها از طرف مدیر مطالعات تأیید کتبی داشته باشند.

برای دانشجویان بین المللی ، اگر آنها بخواهند تحصیل و کار در لیختن اشتاین را ترکیب کنند ، مجوز کار لازم است ، دانشجو می تواند در دانشگاه یا خارج از دانشگاه خود به صورت نیمه وقت در دانشگاه کار کند.

اجازه کار برای مدت 2 سال معتبر خواهد بود و دانشجو می تواند فقط به مدت 14 ساعت در هفته کار کند.

ما به همه دانشجویان توصیه می کنیم که علاوه بر تحصیل بیش از 35٪ کار نکنند ، در لیختن اشتاین بسیاری از شرکت ها به دنبال کارمندان نیمه وقت با ساعت کاری انعطاف پذیر هستند و همه پیشنهادات موجود در بانک شغلی در unicommunity.li منتشر می شود.

کار پس از فارغ التحصیلی در لیختن اشتاین

دانشجویانی که می خواهند پس از اتمام تحصیل در لیختن اشتاین کار کنند ، باید مجوز کار دیگری را درخواست کنند که به آنها اجازه می دهد تا 1 سال پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه لیختن اشتاین در این کشور کار کنند ، هزینه درخواست جواز کار 60 یورو است و کارمند مجاز است 40 ساعت در هفته کار کند.

به لطف ارتباط عملی بالا ، دانشگاه دولتی لیختن اشتاین به دانشجویان و فارغ التحصیلان خود امکان دسترسی به بازار اشتغال بسیار جذاب در مرکز اروپا را می دهد ، مجامع جهانی ، شرکت های خدمات مالی ، SME ها و بخش دولتی در پادشاهی لیختن اشتاین در جستجوی متخصصان متقاضی هستند و با دانشگاه لیختن اشتاین در ارتباط نزدیک می باشند.

حداقل حقوق در لیختن اشتاین بسته به شغل و استانی که در آن کار خواهید کرد 1600 و 2400 دلار کانادا در ماه است.

مدارک زیر برای درخواست اجازه کار در لیختن اشتاین مورد نیاز است:

  • اثبات محل اقامت
  • قرارداد استخدام
  • فرم درخواست
  • سلب مسئولیت

و در نهایت توجه داشته باشید هیچ تضمینی برای اجازه کار برای دانشجویان در لیختن اشتاین نیست.

خدمات بیمه دانشجویی در لیختن اشتاین

افرادی که بیش از سه ماه در لیختن اشتاین زندگی می کنند از نظر قانونی ملزم به خرید بیمه سلامت هستند.

خدمات بیمه دانشجویی در لیختن اشتاین

دانشجویان اتحادیه اروپا که به طور قانونی در کشور خود بیمه شده اند ، با ارائه کارت بیمه سلامت اروپا یا تأیید موقت جایگزین ، از خرید بیمه اجباری معاف هستند ، بیمه سفر از کشور خود به عنوان پوشش بیمه پذیرفته نمی شود.

اگر از کشوری وارد شوید که قرارداد بیمه متقابل با لیختن اشتاین ندارد ، باید در کشور خود یا لیختن اشتاین بیمه شوید ، در صورت درخواست دانشگاه ها لیستی از شرکت های بیمه در لیختن اشتاین را ارائه می دهند.

بیمه مسئولیت شخصی در دانشگاه لیختن اشتاین

این بیمه آسیب های وارده توسط دانشجویان به اشخاص یا اشیا دیگر را شامل می شود و همچنین خسارات وارده توسط دانشجو در آپارتمان یا اتاق را تحت پوشش قرار داده است ، هزینه های بیمه مسئولیت شخصی بین 85 CHF تا 150 CHF در هر سال با سقف 5 میلیون CHF غرامت است.

اگرچه اجباری نیست ، با این وجود ما به دانشجویان خارجی توصیه می کنیم که بیمه مسئولیت شخصی را خریداری کنند.

سیستم بهداشتی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین دارای یک سیستم مراقبت بهداشتی جهانی است که توسط صندوق مراقبت های بهداشتی ملی از طریق کمک های اجباری تأمین می شود.

در این کشور ، وزارت بهداشت عمومی بر کلیه خدمات بهداشت عمومی ، بیمه درمانی ، محصولات دارویی و ایمنی غذا نظارت دارد.

در لیختن اشتاین تنها یک بیمارستان وجود دارد و این بیمارستان در پایتخت آن واقع شده است ، مراقبت های پزشکی فوری نیز رایگان است و در دسترس همه است ، حتی برای کسانی که بیمه نیستند.

مراکز بهداشتی را می توانید در سراسر لیختن اشتاین پیدا کنید ، آنها خدمات سرپایی ، انواع گسترده ای از خدمات تخصصی و کمک های پزشکی فوری را ارائه می دهند ، در خارج از فادوتس ، هر شهر دارای خدمات اورژانس است که توسط پزشکان عمومی ، متخصصان و آمبولانس ها اداره می شود.

در کل کشور 26 کلینیک دندانپزشکی وجود دارد ، اما همه آنها خصوصی هستند و به عبارت دیگر ، شما باید همه هزینه های دندانپزشکی را به طور کامل و از جیب پرداخت کنید.

هزینه بیمه درمانی در لیختن اشتاین

شما باید برای طرح بیمه قانونی خود و همچنین هرگونه پرداخت مشترک برای خدمات درمانی که به آن دسترسی دارید ، حق بیمه پرداخت کنید و هزینه حق بیمه بسته به شرکت بیمه شما متفاوت است ، اما معمولا حدود 300 تا 320 فرانک سوئیس در هر ماه است.

بیمه درمانی بین المللی خصوصی در لیختن اشتاین

اگر تحت بیمه ملی و EHIC نباشید ، بیمه خصوصی بهترین گزینه شماست.

بسیاری از ساکنان لیختن اشتاین همچنین از یک طرح بیمه درمانی خصوصی اضافی یا OKP با بیمه گذاران ثبت شده و تنظیم شده دولتی بهره مند می شوند و به این ترتیب ، کسانی که نیازهای ویژه مراقبت های بهداشتی دارند می توانند خدمات تکمیلی را با نرخ های مختلف مشارکت خصوصی دریافت کنند.

خوابگاه های دانشجویی کشور لیختن اشتاین

گزینه های زیر برای اسکان دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در در لیختن اشتاین هستند در دسترس است:

خوابگاه های دانشجویی کشور لیختن اشتاین

خوابگاه های دانشجویی : متداول ترین و محبوب ترین گزینه اسکان دانشجویان بین المللی در لیختن اشتاین خوابگاه های دانشجویی است که توسط موسسه انتخاب شده ارائه می شود ، البته باید توجه داشت که ظرفیت این خوابگاه ها برای دانشجویان بیت المللی بسیار محدود است.

اسکان خصوصی : دانشجویان می توانند از طریق بنگاه دارایی محل اسکان شخصی خود را پیدا کنند ، البته قیمت بسته به اندازه ، مکان و امکانات متفاوت است.

خوابگاه دانشجویی دانشگاه لیختن اشتاین

خوابگاه دانشجویی این دانشگاه از دو ساختمان سه طبقه تشکیل شده است.

در هر طبقه شش اتاق یک نفره و سه تخته ، یک آشپزخانه و اتاق نشیمن مشترک بزرگ ، یک اتاق رختشویی و سه حمام مشترک وجود دارد.

در طول بیماری همه گیر کرونا تنها اتاق های یک نفره در دسترس هستند و هیچ اتاق دو نفره ای ارائه نمی شود.

امکانات اتاق های خوابگاه لیختن اشتاین

اتاق ها ( 18 متر مربع ) مجهز به تختخواب ، کمد لباس ، قفسه کتاب ، میز تحریر ( با کشو قفل دار ) ، صندلی و سطل آشغال هستند و پرده و همچنین ملافه ، بالش و لحاف نیز ارائه می شود.

بخاری اضافی ، رادیاتور ، یخچال یا صفحه های پخت و پز به دلیل قوانین ایمنی در اتاق ها مجاز نیستند.

در آشپزخانه مشترک مایکروویو ، اجاق گاز و یخچال و فریزر وجود دارد ، وسایل آشپزخانه مجهز با میز ناهار خوری و صندلی است و قفسه های نکهداری مواد غذایی در یخچال و کمد دیواری برای هر دانشجو در نظر گرفته شده است.

در اتاق نشیمن مبل ، صندلی راحتی و تلویزیون وجود دارد و اتاق رختشویی دارای یک ماشین لباسشویی و خشک کن ( با کارکرد سکه ) است ، این مکان همچنین جایی است که می توانید لباس های خود را خشک کنید ، حمام ها بین سه یا چهار نفر مشترک هستند و شامل توالت ، دوش و رختکن می شوند.

رزرو اتاق در خوابگاه های دانشگاه لیختن اشتاین

با پذیرش شما به عنوان دانشجو تبادل یا دانشجوی عادی ، امکان دسترسی به سیستم رزرو آنلاین فراهم می شود.

با استفاده از کد کاربری شخصی یا ورود به سیستم و رمز عبور می توانید اتاق خود را رزرو کنید ، برای انجام رزرو خود برای یک مکان / اتاق در خوابگاه دانشجویی ، باید مبلغ 1000 CHF ودیعه – در سه روز بعد از رزرو به دانشگاه واریز کنید.

در غیر این صورت رزرو شما لغو می شود ، هزینه یک اتاق یک نفره 560 CHF در هر ماه و هزینه یک مکان در یک اتاق دونفره 350 CHF در هر ماه است و رزرو یک مکان پارک در قسمت پارکینگ مقابل خوابگاه دانشجویی 30 CHF در هر ماه است.

بهترین دانشگاه های لیختن اشتاین

لیختن اشتاین دارای سه موسسه آموزش عالی است.

بهترین دانشگاه های لیختن اشتاین

دانشگاه لیختن اشتاین ، که دوره های تحصیل در معماری و تجارت را ارائه می دهد ، بزرگترین دانشگاه است ، این دانشکده از دانشکده مهندسی Abendtechnikum Vaduz که در سال 1961 تاسیس شد ، سرچشمه می گیرد ، همچنین تعدادی از دانشگاههای خصوصی مشهور در کشور وجود دارد که بیشتر آنها در یک زمینه خاص از مطالعات ، به عنوان مثال فلسفه تمرکز دارند و در ادامه به معرفی آن ها پرداخته شده است.

دانشگاه لیختن اشتاین

دانشگاه لیختن اشتاین دانشگاهی با مشارکت دولتی و خصوصی است که دارای ارتباطات قوی بین المللی است.

استراتژی آموزشی ، پژوهشی و نوآوری آن را به یکی از نیروهای محرک تحولات اقتصاد و جامعه لیختن اشتاین تبدیل کرده است ، این دانشگاه با 1200 دانشجو از 40 کشور واقعا بین المللی است و با طیف متنوعی از دوره های تحصیلی ارائه شده برای مطابقت با نیازهای اقتصاد و ارتقا یادگیری مادام العمر طراحی شده است.

دانشگاه لیختن اشتاین ، تنها دانشگاه ملی در پایتخت برای معماری و توسعه فضایی و همچنین مدیریت بازرگانی با تمرکز بر کارآفرینی ، سیستم های مالی و اطلاعات است.

این دانشگاه دانش جدید را مطابق با استانداردهای کیفیت سوئیس و بین المللی در اختیار شما قرار می دهد و تحقیقات را در بالاترین سطح بین المللی انجام می دهد.

علاوه بر برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد ، همچنین برنامه های دکترا و آموزش های پیشرفته را به صورت دوره ها ، هم اندیشی ها و سمینارها ارائه می دهد.

دانشگاه خصوصی در قلمرو پادشاهی لیختن اشتاین

دانشگاه خصوصی در پایتختی لیختن اشتاین ( UFL ) در پاییز 2000 به عنوان یک بنیاد خصوصی ایجاد شد و در تریسن مستقر است ، این دانشگاه در حال حاضر بر دو رشته پزشکی و حقوق تمرکز دارد.

برای مدیران ، UFL همچنین دوره های تحصیلات تکمیلی و نیمه وقت را ارائه می دهد که برای پاسخگویی به نیازهای خاص این مخاطبان هدف طراحی شده است.

آکادمی بین المللی فلسفه لیختن اشتاین

IAP یک دانشگاه خصوصی شناخته شده ملی در پادشاهی لیختن اشتاین است و زبان های تدریس آن آلمانی ، انگلیسی و اسپانیایی است.

این موسسه در سال 1986 در پادشاهی لیختن اشتاین تأسیس شد و از سال 2008 تا 2012 فقط تحقیق در آن انجام شده است و هیچ تدریسی در آن انجام نمیشده و از سال 2013 دوره های دکترا خود را ارائه کرده است.

علاوه بر این ، IAP سمینارها و دروسی را ارائه می دهد ، دانشجویان می توانند به لطف ” سیستم انتقال اعتبار اروپا ” ( ECTS ) در دانشگاه های دیگر اعتبار بگیرند ، تحصیل دکترا و آموزشهای فردی نیز می تواند با آموزش از راه دور تا حدودی به پایان برسد.

یکی از شرکای IAP لیختن اشتاین Academia Internacional de Filosofía – Instituto Filosofía از ادیت اشتاین در گرانادا است.

IAP یکی از اعضا انجمن دانشگاه بین المللی لیک کنستانس ، در میان 29 دانشگاه همسایه آلمان ، سوئیس ، اتریش و لیختن اشتاین است و دانشجویان و محققان دانشگاه های عضو می توانند از کتابخانه ها ، تبلیغات دانشجویی و سایر دانشگاه های عضو ، مانند دانشگاه کنستانز و دانشگاه زوریخ استفاده کنند.

بهترین شهرهای لیختن اشتاین برای تحصیل

لیختن اشتاین بعد از واتیکان ، موناکو و سان مارینو ، چهارمین کشور کوچک در اروپا و در عین حال ثروتمندترین کشور آلمانی زبان در جهان است ، جمعیت لیختن اشتاین 35000 نفر تخمین زده می شود که تقریبا یک سوم آن شهروندان خارجی متولد شده ، در درجه اول مردم آلمانی زبان از کشورهای همسایه شامل آلمان ، اتریش و سوئیس هستند ، همچنین گروه های اقلیت کوچکی از ترک ها و ایتالیایی ها در این کشور اقامت دارند.

بهترین شهرهای لیختن اشتاین برای تحصیل

بهترین شهرها برای تحصیل در لیختن اشتاین براساس تعداد دانشگاه ها و رتبه های آنها فادوتس و تریسن و است.

تحصیل در فادوتس

فادوتس شهری کوچک و مرکز لیختن اشتاین در کنار رودخانه راین نزدیک مرز سوئیس است.

فادوتس دارای یک مرکز بدون اتومبیل است که به گردشگران این امکان را می دهد که آزادانه گردش کنند و از ساختارهای باقی مانده از قرون وسطی ، گوتیک و باروک لذت ببرند ، ساختمانهای قدیمی در کنار سازه های جدیدتر مانند مکعب سیاه بازالت قرار دارند که مجموعه هنرهای معاصر و مدرن موزه هنرهای زیبا لیختن اشتاین را به نمایش می گذارد.

اگر به دنبال شهری برای تحصیل هستید که بتوانید وقت زیادی را در فضای باز بگذرانید ، با فرهنگ محلی آشنا شوید و از نفس کشیدن در محیط کوه لذت ببرید ، فادوتس شهر عالی است ، مشهورترین مکان این شهر قلعه فادوتس است که خانه خانواده شاهزادگان است.

سایت های دیگر گالری هنر ملی و موزه ملی است ، جایی که می توانید درباره هنر محلی مدرن و معاصر از جمله مجموعه شاهزاده ای لیختن اشتاین بیشتر بدانید ، موزه تمبر پستی و موزه اسکی نیز توسط بازدید کنندگان مورد توجه است.

یک دانشگاه در در فادوتس ( دانشگاه لیختن اشتاین ) واقع شده است که 6 برنامه تحصیلی شامل 2 برنامه کارشناسی و 4 برنامه کارشناسی ارشد را ارئه می دهد.

تحصیل در تریسن

تریسن سومین جمعیت بزرگ در لیختن اشتاین را دارا است ، تریسن دارای چندین کلیسای تاریخی قرن چهاردهم و یک آسیاب در سال 1863 است که یک اثر تاریخی محسوب می شود.

تنها دانشگاه ها در تریسن ، دانشگاه علوم انسانی تریسن است که رشته های تحصیلی قانون اساسی ، حقوق اتحادیه اروپا ، حقوق بین الملل ، قانون کار ، پزشکی ، حقوق خصوصی و مالیات را ارائه می دهد.

هزینه های تحصیل در لیختن اشتاین

هزینه های تحصیل در لیختن اشتاین مشابه بسیاری از کشورهای اروپایی است و شهریه دانشگاه ها بسته به موسسه و رشته و مقطع تحصیلی دانشجو و همچنین اینکه آیا دانشجو شهروند لیختن اشتاین است یا یک دانشجوی بین المللی است که در خارج از کشور تحصیل می کند ، کمی متفاوت است.

هزینه های تحصیل در لیختن اشتاین

به طور کلی ، متوسط شهریه دانشجویان برای اتحادیه اروپا / EEA سالانه 1900 CHF است.

شهریه دانشجویانی که از خارج از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا هستند نیز 2500 CHF در سال است.

هزینه های زندگی در لیختن اشتاین

برای اینکه بتوانید در مورد هزینه های ماهانه زندگی در لیختن اشتاین جهت گیری کنید ، ما لیستی با مقادیر تقریبی تنظیم کرده ایم ، لطفا توجه داشته باشید که هزینه های زندگی بسیار شخصی است و بنابراین ممکن است متفاوت باشد.

  • اجاره شامل خدمات شهری : 680 CHF ( فرانک سوئیس )
  • تلفن / موبایل : 20 CHF
  • غذا : 150 CHF
  • بیمه درمانی : 100 CHF
  • اتوشویی : 100 CHF
  • اوقات فراغت : 150 CHF

پیش بینی می شود کل هزینه زندگی دانشجویان در لیختن اشتاین تقریبا 1.200 CHF در هر ماه باشد.

مزایا و معایب تحصیل در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین با شهریه مناسب ، سطح بالای زندگی و مناظر زیبا ، از نظر آموزشی ارزش استثنایی را به دانشجویان ارائه می دهد.

مزایا و معایب تحصیل در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین با جذابیت تاریخی و فرهنگی ، به عنوان مکانی برای تحصیل قابل توجه است ، نرخ پایین بیکاری لیختن اشتاین همچنین ممکن است فارغ التحصیلان را که قبلا توسط جذابیت این کشور کوچک به پیروزی رسیده اند ، متقاعد کند که شهروند شوند و شغل جدید خود را آغاز کنند.

لیختن اشتاین از نظر سیاسی بسیار پایدار است و قرن هاست که در هیچ درگیری سیاسی وارد نشده است و این واقعا چیزی نیست که بتوان درباره سایر کشورهای اروپایی گفت ، این کشور دارای یک دولت مستحکم ، با ثبات ، با قوانینی حساس و پیچیده ، و یک سیاست محتاطانه در مورد امور مالی ، ایمنی ، اشتغال و رشد است.

لیختن اشتاین شبکه حمل و نقل عمومی عالی و جاده های خوبی دارد ، دوچرخه سواری در این کشور رواج دارد.

راه آهن با چهار ایستگاه لیختن اشتاین را به اتریش و سوئیس متصل می کند ، می توان به راحتی با اتوبوس یا قطار در داخل و اطراف کشور سفر کرد و همچنین ، دانشجویان تا سن 25 سال تخفیف قیمت در سفر دریافت می کنند.

معایب تحصیل در لیختن اشتاین

از معایب تحصیل در لیختن اشتاین می توان به هزینه های بالای زندگی در این کشور اشاره کرد ، با اینکه این کشور سطح دستمزد بالایی دارد ، اما هزینه های زندگی بالایی نیز دارد و یک فرد با درآمد متوسط حدود نیمی از درآمد ماهانه خود را صرف هزینه های ثابت می کند که معمولا شامل مسکن ، آب و برق ، حمل و نقل و بیمه درمانی است و علی رغم هزینه های بالای زندگی ، لیختن اشتاین صفر درصد فقر دارد که فقر آن را کسانی تعریف می کنند که روزانه با 5.50 دلار یا زیر آن زندگی می کنند.

از دیگر معایب تحصیل در لیختن اشتاین محدود بودن فرصت و رشته های تحصیلی در این کشور کوچک است.

ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

با اینکه لیختن اشتاین عضوی از اتحادیه اروپا نیست ، اما با دیگر کشورهای عضو توافق نامه دارد و این بدان معناست که دانشجویان از کشورهای اتحادیه اروپا برای تحصیل در لیختن اشتاین نیازی به ویزا نخواهند داشت اما باید مجوز اقامت بگیرند و دانشجویان دیگر کشور ها برای تحصیل ، قبل از سفر باید ویزا تحصیلی لیختن اشتاین را اخذ کنند.

ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

ویزای تحصیلی لیختن اشتاین به شما امکان می دهد بیش از 90 روز در لیختن اشتاین اقامت داشته باشید و در هر یک از موسسات دانشگاهی این کشور تحصیل کنید.

مدارک لازم برای درخواست ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

قبل از اینکه برای ویزای تحصیلی لیختن اشتاین اقدام کنید ، اطمینان حاصل کنید که اسنادی را که در زیر ذکر شده است داشته باشید.

  • نامه پذیرش
  • گذرنامه معتبر بین المللی : گذرنامه شما باید حداقل 1 سال اعتبار و دارای دو صفحه خالی باشد
  • 4 قطعه عکس پاسپورتی
  • فرم های درخواست پر شده ویزا
  • پرداخت هزینه ویزا
  • مدارک پرداخت شهریه
  • رزرو پرواز
  • مدارک تاریخچه سفر : اگر قبلا برای شما ویزا صادر شده است ، باید کپی های این سند را ارائه دهید و در صورت عدم پذیرش ویزا ، نامه رد را ضمیمه کنید.
  • اثبات وجوه کافی
  • نامه اسپانسر خود : اگر اسپانسر شما هزینه سفر و تحصیل شما را در لیختن اشتاین پرداخت میکند ، به نامه ای از طرف حامی مالی نیاز خواهید داشت و در این نامه باید بیان شود كه اسپانسر شما مایل به پرداخت چه هزینه هایی است ، این نامه باید شامل اطلاعات تماس آنها باشد و باید محضری شود.
  • اثبات اینکه حامی مالی شما بودجه کافی دارد.
  • کپی گذرنامه بین المللی حامی خود
  • کلیه گواهینامه ها و مدارک تحصیلی مربوطه.
  • گواهی پزشکی معتبر و جدید.
  • گواهی بیمه درمانی.
  • گواهی عدم سوء پیشینه پلیس.
  • اثبات مکانی برای زندگی در لیختن اشتاین

شما باید از هر یک از سندها در این لیست 3 کپی تهیه کنید.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی افراد زیر سن قانونی

افراد زیر سن قانونی باید:

  • نامه اجازه از والدین یا سرپرستان خود داشته باشند.
  • اظهارنامه بانکی معتبر یا اثبات اینکه والدین یا سرپرست آنها می توانند هزینه اقامت آنها در لیختن اشتاین را پرداخت کنند.
  • یک فرم درخواست ویزا پر شده با امضای والدین آنها
  • شناسنامه معتبر

موسسات اعزام دانشجو به لیختن اشتاین

موسسه مهاجرتی رجبی تیمی متشکل از نمایندگان مهاجرت ثبت شده و مشاوران آموزشی مورد تائید است که به دانشجویان زیادی کمک کرده است تا با موفقیت در دانشگاه ها و ارائه دهندگان آموزش در سراسر جهان تحصیل کنند.

موسسات اعزام دانشجو به لیختن اشتاین

اعتماد به یک موسسه اعزام دانشجو برای تشکیل آینده شما کار سختی است و ما نه به عنوان یکی از موسسات اعزام دانشجو به لیختن اشتاین ، بلکه به عنوان یک شرکت مهاجرتی معتبر این را می دانیم ، از این رو تقریبا همه مشاوران آموزشی ما در دوره ای از زندگی خود، در ارتباط با دانشجوی بین المللی بوده اند ، بنابراین ما واقعا می فهمیم که تحصیل بین المللی چگونه است.

ما برای درک تحصیلات ، مهاجرت و اهداف شغلی شما وقت می گذاریم و سپس به شما در تحقق آنها کمک می کنیم.

ما می توانیم با یافتن بورسیه های تحصیلی هزینه های شما را کاهش دهیم ، ما یک تیم داخلی از مشاوران مهاجرت در شرکتی ثبت شده داریم که به شما کمک می کنند ویزاهای مورد نیاز برای هر کشوری را که می خواهید در آن تحصیل کنید ، دریافت کنید.

سوالات پر تکرار تحصیل در لیختن اشتاین

در مقاله فوق ، تحصیل در لیختن اشتاین را بررسی کردیم ، در زیر هم به برخی از مهمترین سوالاتی که شما عزیزان پرسیده اید پاسخ داده ایم ، اگر می خواهید سوالات خود را بپرسید ، از بخش دیدگاه های سایت شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در پایین همین مقاله استفاده کنید تا در اسرع وقت به پاسخ خود برسید.

هزینه زندگی دانشجوی در لیختن اشتاین چقدر است؟

کل هزینه زندگی دانشجویان در لیختن اشتاین تقریبا 1.200 CHF در هر ماه خواهد بود.

آیا امکان تحصیل در لیختن اشتاین بصورت رایگان وجود دارد؟

خیر ، هیچ یک از دانشگاه های این کشور رایگان نیست ، مگر اینکه بتوانید از بورسیه های تحصیلی استفاده کنید.

هزینه تحصیل در لیختن اشتاین چقدر است؟

به طور کلی ، متوسط شهریه دانشجویان برای اتحادیه اروپا / EEA سالانه 1900 CHF است. شهریه دانشجویانی که از خارج از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا هستند نیز 2500 CHF در سال است.

دانشجویان در لیختن اشتاین چند ساعت اجازه کار دارند؟

دانشجویان اتحادیه اروپا که در لیختن اشتاین با اجازه اقامت کوتاه مدت زندگی می کنند مجاز به کار در طول ترم 35٪ و در تعطیلات ترم 100٪ هستند. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA و سوئیسی مجاز به کار هستند فقط در صورتی که مربوط به دوره تحصیل آنها باشد و آنها از طرف مدیر مطالعات تأیید کتبی داشته باشند ، اجازه کار برای مدت 2 سال معتبر خواهد بود و دانشجو می تواند فقط به مدت 14 ساعت در هفته کار کند.

آیا دانشگاه های لیختن اشتاین مورد تایید وزارت علوم ایران هستند؟

دانشگاه لیختن اشتاین تنها دانشگاه مورد تائید وزارت علوم می باشد که در رده متوسط ( ج ) رتبه بندی شده است. لذا طبق بیانیه وزارت علوم دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند ، مدارک تحصیلی آن ها فقط تا مقطع فوق لیسانس قابل ارزیابی است.

اگر بخواهم در لیختن اشتاین ، مهندسی بخوانم ، چه رشته هایی وجود دارد؟

امکان تحصیل رشته های مهندسی در لیختن اشتاین فقط در رشته معماری از مقطع لیسانس تا دکترا در دانشگاه لیختن اشتاین ممکن می باشد.

چه رشته هایی برای تحصیل دکترا در لیختن اشتاین وجود دارد؟

تنها سه رشته : دوره دکترا در علوم تجاری دانشگاه لیختن اشتاین ، دوره دکترا در اقتصاد تجاری و دوره دکترا در معماری و برنامه ریزی.

اگر با خواندن مقاله تحصیل در لیختن اشتاین ، به تحصیل در این کشور علاقه مند شده اید ، می توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید و جزییات بیشتری را در این باره بدانید ، همچنین برای افزایش آگاهی خود ، می توانید سایر مقالات سایت را مطالعه کنید ، مطالعه مقاله تحصیل در آلمان را به کسانی که به دنبال تحصیل رایگان هستند ، پیشنهاد میکنیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه