بهترین دانشگاه های نیوزلند

بهترین دانشگاه های نیوزلند موضوع این مقاله ما می باشد که شناخت آن ها برای تمامی افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند یک امر ضروری بوده تا بتوانند برای آینده تحصیلی و کاری خود بهترین گزینه ها را انتخاب کرده و از بالاترین سطح امکانات آموزشی و معتبرترین مدرک ها بهره مند شوند.

در ادامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شده تا با تمامی آن ها آشنا شوید.

سطح تمامی دانشگاه های نیوزلند به قدری بالا بوده که همه آن ها رتبه ای کمتر از 550 را در  معتبرترین رتبه بندی یعنی QS دارند. همچنین اسم این دانشگاه ها در لیست بهترین دانشگاه های جهان برای برخی از رشته ها نیز حضور داشته و بر اهمیت این مراکز آموزشی نیز می افزاید. تفاوتی ندارد که به دنبال تحقیقات، فرصت و یا تجربه های جدید هستید، انتخاب هر یک از بهترین دانشگاه های نیوزلند می تواند تجربه ای استثنایی را برای شما بسازد.

افرادی که موفق به دریافت مدرک خود از بهترین دانشگاه های نیوزلند می شوند توسط کارفرمایان در سراسر جهان به دلیل توانایی هایشان در تفکر های انتقادی و حل مشکلات ارزش گذاری می شوند. پشنهاد می کنیم که قبل از تصمیم مقصد خود تمامی شرایط تحصیلی را شناخته و سپس اقدام نمایید، مقاله تحصیل در نیوزلند را برای اطلاع دقیق شما از این روش مهاجرتی قرار داده ایم.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های نیوزلند

دانشگاه اوکلند با بزرگترین سازمان تحقیقاتی در نیوزلند

دانشگاه اوکلند که در سال 1883 تاسیس شد یک موسسه عالی و بزرگترین دانشگاه در کل نیوزلند می باشد. این دانشگاه به شش پردیس بزرگ در سراسر شهر تقسیم شده است. اگر به دنبال تحصیل در رشته های مهندسی و پزشکی و یا علوم بهداشتی هستید، این دانشگاه نه تنها بهترین، بلکه تنها گزینه شما برای تحصیل در کشور نیوزلند می باشد، این ام نه تنها باعث جذب دانشجویان فراوان بلکه باعث ایجاد همکاری های پیشگامانه بین محققان پزشکی و مهندسی شده و موسسه مهندسی زیستی را پدید آورده است.

دانشگاه اوکلند با بزرگترین سازمان تحقیقاتی در نیوزلند با داشتن تقریبا 50 واحد تحقیقاتی در تمامی رشته ها بهترین مقصد برای دانشجویانی بوده که به دنبال تحصیل به طور تخصصی و با سطح علمی بالا می باشند. این دانشگاه یک مرکز بین المللی بوده که با 155 دانشگاه دیگر در 34 مختلف جهان توافقنامه رسمی داشته و به همین سبب داوطلبان بین الملیی زیادی دارد.

جالب است بدانید که برخی از بزرگترین شخصیت های تاریخی در دانشگاه اوکلند تحصیل کرده اند، افرادی مانند لن کلارک، سی و هفتمین نخست‌وزیر نیوزیلند و فیلیپا بوینز، فیلم‌نامه‌نویس برنده جایزه اسکار از نمونه های آن هستند. این دانشگاه بالاترین رتبه را در میان تمامی بهترین دانشگاه های نیوزلند داشته که یک چهارم از دانشجویان آن بین المللی هستند. پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب بهتر و دقیق برای خود با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در برترین و معتبرترین دانشگاه های جهان با تحقیق و دریافت اطلاعات صحیح ؛  مشاوره بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه اوتاگو اولین دانشگاه در نیوزلند

دانشگاه اوتاگو اولین دانشگاه در نیوزلند بوده که در سال 1869 تاسیس شده و اکنون بیش از 150 سال به عنوان یک موسسه پیشرو سابقه دارد. از مواردی که اوتاگو را به یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند تبدیل می کند اعتبار طولانی مدت و همچنین شهرت جهانی آن است. این دانشگاه حتی توانسته که امتیاز پنج ستاره را در QS برای خود دریافت نماید.

این دانشگاه دارای یک پردیس اصلی به نام Dunedin بوده که در تنها شهر دانشجویی نیزولند قرار گرفته و نه تنها کیفیت بالای تحصیلی، بلکه یک تجربه زندگی عالی را در اختیار دانشجویان خود می گذارد. بخش بزرگی از تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این پردیس برگزار می شود. دانشگاه تاوتاگوبیش از 200 برنامه را در این دو مقطع و برای رشته های زیر را ارائه می دهد:

  • علوم بهداشتی
  • علوم
  • علوم انسانی
  • مدرسه تجارت اوتاگو
دانشگاه اوتاگو اولین دانشگاه در نیوزلند

این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند برای عملکرد آموزشی بوده که به پژوهشی بودن خود افتخار می کند و از نظر یادگیری دانشجویان بین المللی برترین است. مدرک تحصیلی اوتاگو به قدری معتبر بوده که 95% از فارغ التحصیلان آن مستقیما وارد مطالعه و یا بازار کار می شوند. اوناگو مفتخر است تا با 11 رشته موضوعی در 100 رشته برتر جهانی خود را به یکی از بهترین مقصدها در دنیا تبدیل نماید.

دانشگاه ماسی با گستردگی جغرافیایی در نیوزلند

دانشگاه ماسی که در سال 1927 به عنوان یک کالح کاورزی کوچک در پالمرستون نورث تاسیس شده و تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است. این دانشگاه به داشتن سنتی طلانی و همچنین افتخار آمیز در زمینه تدریس و تحقیق بوده و همین زمینه باعث تبدیل آن به یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند می شود. 

دانشگاه ماسی با گستردگی جغرافیایی در نیوزلند آن هم در سه شهر بزرگ، داشتن طیف وسیعی از برنامه ها و همچنین انعطاف در آموزش از راه دور، همگی این ها به این معنا بوده که دانشجویان بین المللی از سراسر جهان این توانایی را دارند تا با توجه به خواسته و شرایط یک برنامه مطالعاتی تنظیم کرده و در عین حال با صنعت و حرفه رشته خود نیز ارتباط داشته باشند.

این دانشگاه برنامه های آموزشی خود را توسط سازمان ها و جوامع محلی در هفت کشور دیگر ارائه داده و با موسسات عالی در 15 کشور همکاری بین المللی دارد، این همکاری ها باعث شده که بتواند بیش از 5000 دانشجوی بین المللی را سالانه به سمت خود جذب نماید.

بخش های آموزشی دانشگاه ماسی به پنج کالج تقسیم شده که هر کدام از آن ها به تنهایی 40 حوزه موضوعی دانشگاه را پوشش می دهند. تیم ها و تمامی افراد حاضر در تحقیقات کالج به سنت غرور آفرین این دانشگاه در تحقیقات ادامه می دهند، ای تحقیقات به قدری مهم بوده که می توانند به رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی نیز کمک نمایند.

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون با نمایشگاه هنری در نیوزلند

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون با نمایشگاه هنری در نیوزلند

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون با دسترسی شگفت انگیز به شگفتی های جزیره شمالی و همچنین جنوبی علاقه بسیاری را در دانشجویان ساکن خود ایجاد کرده است. این دانشگاه نه تنها یکی از بهترین دانشگاه های جهان، بلکه یکی از تنها 13 دانشگاه جهان است که توانسته است پنج ستاره را در گروه های هنری در رتبه بندی های QS به دست آورد و تبدیل به یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند شود.

هدف دانشگاه ویکتوریا ولینگتون این بوده که بتواند فارغ التحصیلانی را تربیت کند که یادگیری آن ها در داخل و خارج از کلاس درسی، به صورت تجربی نیز با دیدگاهی خلاقانه و جهانی باشد. 9 دانشکده وجود داشته که 8 عدد از آن ها تدریس و تحقیق را انجام می دهند. رشته های اصلی این دانشگاه شامل معماری، مهندسی، بهداشت، علوم انسانی و علوم اجتماعی، حقوق و علوم تجارت می باشد.

دانشگاه ویکتوریا ولینتون با نمایشگاه هنری در نیوزلند بهترین بودن در زمینه های فرهنگ، رتبه بندی، اعتبار و امکانات، بین المللی شدن و تحقیق را بخ عنوان هدف برای خود قرار داده و به طور چشمگیری به سمت موفقیت در آن ها حرکت می کند. دانشجویان می توانند علاوه بر ارائه در نمایشگاه، هفته نامه ای به نام Salient را تولید کنند که به اخبار خود و دانشگاه می پردازد.

دانشگاه وایکاتو با همه رشته ها در نیوزلند

دانشگاه وایکاتو با همه رشته ها در نیوزلند یکی از بزرگترین ارائه دهندگان آموزش اولیه معلمان و همچنین توسعه آن ها برای خدمت های بین المللی می باشد. این دانشگاه به داشتن همه رشته های مختلف و همچنین برتری در آن ها مشهور بوده که توانسته خود را به یکی از اولین گزینه های دانشجویان بین المللی و همچنین به یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند تبدیل گشته است.

در این دانشگاه برنامه هایی پر جنب و جوش در تمامی رشته های هنری، بلکه امکانات کلاس جهانی برای اپرا، موسیقی و اجرا و همچنین دانشکده های حقوق، روانشناسی و علوم اجتماعی نیز برای تمامی دانشجویان علاقه مند به آن در دسترس قرار دارد. از طرفی دیگر طیف بسیار گسترده ای از برنامه ها را در دانشکده های علوم، مهندسی و بهداشت خود به دانشجویان بین المللی ارائه می شود.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، مدرسه مدیریت این دانشگاه Waikato را در اختیار داریم که برای کسب و کار اقتصاد رتبه اول را دارد که توانسته اعتبارهای دیری را مانند اعتبار Triple Crown از AACSB، AMBA، و EQUIS به دست آورده و در 1% برتر مدارس تجارت جهان قرار دارد.

این دانشگاه که در سال 1964 تاسیس شد اکنون دارای دو پردیس است که در دو شهر همیلتون و تاورانگا افتتاح شده اند، هر دو شهر به عنوان قلب اقتصادی شناخته می شوندف در نتیجه با تحصیل در این پردیس ها نه تنها می توان به کیفیت آموزشی معتبر، بلکه به یک بازار کار بسیار مناسب نیز دست یافت.

نیوزلند را از طریق مطالعه مقالات زیر بهتر بشناسید.

دانشگاه کانتربری برای تشویق استعدادها در نیوزلند

دانشگاه کانتربری با سخنرانی افتتاحیه هنری جان تانکرد در سال 1872 تاسیس شده و امسال سالگرد 150 سالگی خود را جشن می گیرد و به همراه آن چشم اندازهای خود را برای تبدیل شدن به یک دانشگاه معاصر را در نظر دارد و برنامه های خود را تا 50 سال آینده برنامه ریزی کرده تا دچار هیچ گونه مشکل برای برآورده ساختن آرزوهای دانشجویانش نشود.

دانشگاه کانتربری برای تشویق استعدادها در نیوزلند شناخته شده و به ارزش دادن به تفاوت های دانشجویان و همجنین آرزوی تحقیق و آموزش عالی به تمامی افراد متقاضی و قبول شده را هدف خود قرار داده است. افتخارات این دانشگاه در گذشته و از ابتدای تاسیس خود قابل مشاهده می باشد. برخی از این افتخارات شامل موارد زیر هستند:

  • در زمان تاسیس دومین دانشگاه کشور بود.
  • دانشجویان زن در همان ابتدا پذیرفته می شدند.
  • برخی از افراد مهم تاریخ در این دانشگاه تحصیل کرده اند.

این دانشگاه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در حدود 70 موضوع مختلف ارائه می دهد، از حسابداری گرفته تا جانورشناسی و با داشتن مراکز تحقیقاتی تخصصی افرادی با تحصیلات بسیار قوی را برای بازار کار آماده می کند. در صورتی که قصد تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند را دارید دانشگاه کانتربری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد، مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند را مطالعه کرده تا با تمامی شرایط این راه آشنا شوید.

در راستای مهاجرت تحصیلی ، ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی موفقیت های بسیار ارزنده ای کسب کرده ایم که نتیجه تمام این موفقیت ها هموار تر شدن مسیر مهاجرت تحصیلی برای شماست.

در ویدئو ارائه شده پذیرش کشورهای مختلف را مشاهده می کنید که به دلیل محدودیت زمان این ویدئو به صورت انتخابی ارائه شده و تنها مربوط به بازه زمانی کوتاهی است.

شما می توانید به بخش ما تا حالا چیکار کردیم از منو های بالای همین صفحه بروید و صحبت های مراجعین ما را نیز بشنوید.

نمایش ویدیو درباره پذیرش کشورهای مختلف
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سنجش شرایط اولیه شما برای مهاجرت در شرکت رجبی رایگان است ؛ فرم را تکمیل کرده و با ما در تماس باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه لینکلن با دانشکده های مختلف در نیوزلند

دانشگاه لینکلن یکی از موسسات عالی پیشرو در زمینه های علمی بوده که تحصص اصلی آن زمینه کاربری و مدیریت زمین می باشد. جالب است بدانید که این دانشگاه در ابتدا به عنوان مدرسه کشاورزی مرتبط با کالج کانتبری شروع به کار کرده و با تجارت فراوان کشاورزی در این کشور تبدیل به یک کالج و سپس در سال 1990 به یک موسسه مستقل تبدیل شد.

این  دانشگاه مستقل اکنون یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند بوده که تمرکز ویژه ای بر روی آموزش تحقیقات مرتبط با پایداری و تغییرات آب و هوا دارد. دوره های تحصیلی و مدارک اعطا شده توسط دانشگاه لینکن تا دکترا متغیر و تحصیلات دانشجویان از 80 کشور مختلف را پوشش می دهد.

دانشگاه لینکلن با دانشکده های مختلف در نیوزلند دانشجویان خود را برای مشاغل مفید و فوق العاده آماده می کند، برخی از دانشکده های این دانشگاه عبارت اند از:

  • دانشکده محیط زیست: رشته هایی مانند معماری منظر و گردشگری
  • دانشکده کشاورزی و علوم زیستی: بر بهبود بهره وری کشاورزی از طریق دانش زیست شناسی، فناوری و سایر رشته های علمی تمرکز دارد.
  • بخش مطالعات دانشگاه و زبان انگلیسی فرصتی برای دانشجویانی است که فاقد شرایط لازم برای ورود به دانشگاه اصلی هستند یا می خواهند مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.
  • دانشکده کشاورزی و بازرگانی: به دانشجویان می آموزد که چگونه کسب و کارهای کشاورزی موفق و پایدار را اداره کنند.

دانشگاه صنعتی اوکلند دومین دانشگاه بزرگ در نیوزلند

دانشگاه صنعتی اوکلند دومین دانشگاه بزرگ در نیوزلند است که به مدرن بودن خود و دریافت پنج ستاره در QS در زمینه های آموزش، اشتغال پذیری، پژوهش و بسیاری موارد دیگر مشهور می باشد. این دانشگاه بیش از 5000 شریک صنعتی در سراسر جهان داشته که باعث جذب دانشجویان از 140 مختلف شده و همه آن ها این دانشگاه را به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند توصیف کرده اند.

سه پردیس این دانشگاه که دارای چندین ساختمان برنده جوایز هستند از نظر جغرافیایی و همچنین امکانات سالن ها در کشور خود بهترین می باشند. جدول زیر شامل اسامی تمامی دانشگاه های معرفی شده و همچنین رتبه جهانی آن ها است:

رتبه جهانی در QS نام دانشگاه
239 دانشگاه ماسی
206 دانشگاه اوتاگو
239 دانشگاه ماسی
241 دانشگاه ویکتوریا ولینگتون
250 دانشگاه وایکاتو
256 دانشگاه کانتربری
362 دانشگاه لینکلن
407 دانشگاه صنعتی اوکلند

با برخی از برترین دانشگاه ها در چهار کشور جهان آشنا شوید.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های نیوزلند

دانشگاه اوتاگو که در سال 1869 تاسیس شده اولین دانشگاه و اکنون به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند به شمار می رود.

دانشگاه هایی مانند وایگاتو و اوتاگو از بهترین گزینه های این کشور برای تحصیل در این رشته هستند.

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون یکی از بهترین دانشگاه های نیوزلند بوده که دارای یک نمایشگاه هنری برای تشویق دانشجویان هنرمند خود می باشد.

تمامی دانشگاه های کشر نیوزلند در رتبه بندی جهانی QS دارای رتبه ای کمتر از 500 هستند.

همه دانشگاه های این کشور دارای کیفیت بالای آموزشی هستند که می توان از دانشگاه اوکلند، دانشگاه اوتاگو و دانشگاه ماسی نام برد.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به بررسی دقیق بهترین دانشگاه های نیوزلند پرداخته اند. در صورت نیاز به راهنمایی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین مقاله مهاجرت به نیوزلند را مطالعه کرده تا با خیالی آسوده اقدام کرده و به اقامت این کشور دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه