تحصیل در مدارس بین المللی روسیه

تحصیل در مدارس بین المللی روسیه یکی از بهترین راه ها برای ورود به بهترین دانشگاه های این کشور می باشد ، شما می توانید در بهترین مدارس بین المللی روسیه تحصیل کنید و در کم ترین زمان ممکن ویزای تحصیلی این کشور را به دست آورید.

گروه کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این راه به شما کمک می کنند پس اگر دوست دارید در بهترین مدارس این کشور تحصیل کنید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اکثر والدین مهاجرین در کشور فرزندان خود را به مدارس بین المللی می فرستند که در اکثر شهرهای بزرگ این کشور پیدا می شود ، تحصیل در مدارس بین المللی روسیه معمولاً استاندارد بالایی از آموزش ابتدایی و متوسطه را ارائه می دهند که بر اساس برنامه درسی بین المللی تنظیم شده است.

بزرگ ‌ترین شهرهای روسیه مسکو و سن پترزبورگ گسترده‌ ترین و بزرگ ترین مدارس بین ‌المللی در خود جای داده است ، پایتخت کشور روسیه میزبان بیش از 20 مؤسسه بین المللی است.

نکته مهم این است که اگر قصد دارید فرزند خود را به یک مدرسه بین المللی در روسیه بفرستید ، باید توجه داشته باشید که اکثر آنها لیست انتظار طولانی دارند و زمان انتظار برای این مدارس معمولا به خاطر تعداد بالای تقاضا طولانی است بنابراین خوب است که به محض انتخاب مدرسه درخواست خود را ارسال کنید.

اگر دوست دارید در بهترین مدارس و دانشگاه های بین المللی روسیه تحصیل کنید همین حالا به مقاله تحصیل در روسیه در سایت مهاجرتی رجبی مراجعه کنید.

فهرست مطالب
تحصیل در مدارس بین المللی روسیه

شرایط ورود به مدارس روسیه

شرایط ورود به مدارس روسیه ، پذیرش و ثبت نام در این کشور از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت است.

به صورت کلی با توجه به اینکه در چه مقطعی قصد دارید در مدارس کشور روسیه تحصیل کنید ممکن است شرایط متفاوت باشد. برای مثال ثبتنام در مقاطع ابتدایی و پایین تر می تواند آسان تر باشد درحالی که برای ثبت نام در دبیرستان و کالج ممکن است مجبور شوید نمرات تحصیلی خود در سالهای گذشته را در کشور روسیه معادل سازی کنید.

شهریه تحصیل در مدارس بین المللی روسیه در برخی شهر ها بسیار گران است ، اما استانداردهای یادگیری بالایی را ارائه می ‌دهد ، کلاس ‌ها در این نوع از مدارس کوچک‌ تر است و امکانات درجه یک و فوق برنامه را ارائه می‌ دهد ، همچنین برخی از مدارس امکانات شبانه روزی را ارائه می دهند ، اما اکثر آنها فقط از کلاس های روزانه پشتیابی می کنند.

انواع مدارس دولتی و خصوصی در روسیه

مانند بسیاری از کشور های دنیا انواع مدارس دولتی و خصوصی در روسیه نیز وجود دارد ، این مدارس سال های زیاد است که دانش آموزان مختلف را از سراسر دنیا به خود جذب می کنند. به صورت کلی سیستم مدارس دولتی روسیه خیلی خوش نام نیست اما بسیار کارآمد است ؛ هر چند برای تحصیل در مدارس دولتی روسیه نیازی به پرداخت شهریه ندارید و یا شهریه بسیاری کمی باید پرداخت کنید اما زبان تحصیل در مدارس دولتی این کشور عمدتا روسی می باشد که این موضوع ممکن است برای فرزند یک فرد مهاجر خوشایند نباشد.

در گذشته و زمان اتحاد جماهیر شوروی هیچ گونه مدرسه خصوصی ای در این کشور وجود نداشت و از آن زمان به بعد این مدارس به آهستگی تاسیس شدند. با این حال ، مدارس دولتی معمولا در بین روس ها محبوب هستند و برخی از آنها بسیار خوب هستند.

هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی برای راحتی بیشتر شما عزیزان تمامی اطلاعات لازم در مورد مهاجرت به برترین کشور های دنیا را هر روزه در پیج اینستاگرام رجبی قرار می دهد ، برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با راهنمایی دقیق مشاوران رجبی شرایط تحصیل فرزندانتان در مدارس روسیه را مهیا کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مدارس خصوصی روسیه

مدارس خصوصی روسیه جزو بهترین مدارس در روسیه می باشند ، شهریه مدارس خصوصی از 630 دلار شروع می شود و تا حدود 15000 دلار نیز می رسد ، مهاجرین شانس کمی برای ورود به اینگونه مدارس را دارند زیرا بیشتر مدارس خصوصی در این کشور در ابتدا از دانش آموز آزمونی می گیرند و فرد باید به دو زبان روسی و انگلیسی به صورت کامل مسلط باشد.

این مدارس برای ثبت نام نیاز به ارزیابی به زبان روسی دارند و هیچ ظرفیتی برای آموزش زبان روسی از ابتدا ندارند ، آنها احتمالاً یک نوجوان غیر روسی زبان را رد خواهند کرد ، با این حال بسیاری از این مدارس امروزه فرزندان کوچک تر و در مقطع ابتدایی را می پذیرند ؛ فرزندان شما می توانند با تحصیل در مدارس بین المللی روسیه و یا تحصیل در مدارس خصوصی به خوبی در محیطی روسی قرار بگیرند و به زودی در دروس و زبان روسی پیشرفت کند.

هزینه های تحصیل در مدارس کشور روسیه

هزینه های تحصیل در مدارس کشور روسیه می تواند با توجه به نوع مدرسه شما و محل زندگی متفاوت باشد ، تحصیل در مدارس بین المللی روسیه می تواند حدود 30000 دلار در سال باشد ؛ همانطور که گفتیم هزینه تحصیل در مدارس خصوصی حدود 15000 می باشد و این هزینه ممکن است با توجه به مدرسه متفاوت باشد برای مثال در مدرسه اسمارت اسکول هزینه سالیانه حدود 1564 دلار است.

به صورت کلی اگر به تنهایی به روسیه سفر می کنید و قصد تحصیل در مدارس بین المللی روسیه باید ماهیانه مبلغی را به مسکن اختصاص دهید ، هزینه برای خوابگاه 35000 روبل در ماه (حدود 450 دلار) است ، البته بودجه بستگی به محل زندگی و نحوه زندگی خواهد داشت.

هر دانش آموز خارجی در روسیه باید بیمه درمانی داشته باشد ، بهتر است قبل از ورود به کشور بیمه سلامت دریافت کنید تا از مشکلات در امان باشید. هزینه بیمه بسته به مجموعه ای از خدمات و هزینه پوشش (تقریباً از 90 تا 310 دلار) از 6000 روبل تا 20000 روبل است.

هزینه ویزای تحصیلی روسیه از کشوری به کشور دیگر متفاوت است این هزینه ، بستگی به این دارد که ویزا یک بار یا چند بار ورود باشد و اینکه خدمات استاندارد یا اکسپرس را انتخاب کنید ؛ به عنوان مثال ، هزینه ویزای دانشجویی روسیه برای شهروندان بریتانیا از 165 پوند شروع می شود.

هزینه های تحصیل در مدارس کشور روسیه

برای درک بهتر شرایط تحصیل دانش آموزان در مدارس بین المللی در کشور های مختلف مقالات زیر را بخوانید.

بررسی قوانین خاص در مدارس بین المللی روسیه​

special rules / Russian schools

بررسی قوانین خاص در مدارس بین المللی روسیه

قوانین در واقع استانداردها و دستورالعمل ‌هایی را برای کنترل رفتار رضایت ‌بخش تنظیم می ‌کند و تضمین می ‌کند که شرایط مدرسه برای دانش‌آموزان ، مربیان و کارکنان مدرسه به خوبی پیش رود ؛ دانش آموز بودن در روسیه از منظرهای متعددی نسبت به آنچه در کشورهای دیگر با آن روبرو می شوید متمایز است ، دروس به روشی خاص تدریس می شوند ، مدارس به روشی خاص اداره می شوند ، و نمرات به روشی خاص به پایان می رسد. برای بررسی قوانین خاص در مدارس بین المللی روسیه با ما همراه باشید.

سن ورود

سن ورود برای تحصیل در مدارس بین المللی روسیه برای جوانان بین سنین 6 تا 15 سال اجباری است ، این آموزش شامل آموزش کلاسی برای سنین 6 تا 10 سال است که توسط مدارس ارشد برای سنین 10 تا 15 سال دنبال می شود.

در صورتی که دانش آموز بخواهد تحصیل خود را در آموزش عالی ادامه دهد ، فرد باید برای پایان تحصیلات کمکی دو سال دیگر از سن 15 تا 17 سالگی در مدرسه بماند

مدرسه ضروری و کمکی شامل 11 سال تحصیل است ، هر مدرسه یک موضوع اصلی از موضوعات علمی دارد. پس از اتمام این مرحله ، به دانش ‌آموزان گواهینامه آموزش عمومی کامل متوسطه اعطا می‌ شود ؛ در سن 15 سالگی ، افراد در روسیه ممکن است وارد یک مدرسه حرفه ای یا سازمان غیر کالج شوند.

ساعات و تعطیلات مدرسه

سال تحصیلی برای تحصیل در مدارس بین المللی روسیه شامل چهار ترم با یک استراحت در وسط سال است ، چند هفته در نوامبر ، دو هفته در ژانویه ، چند هفته در ماه مارس و حدود سه ماه در تابستان افراد می توانند مدرسه نروند ، مدرسه از 1 سپتامبر تا 7 روز آخر ماه مه برگزار می شود و در ماه ژوئن آزمون برگزار می شود.

ساعات و تعطیلات مدرسه معمولاً از ساعت 8 صبح شروع می شود ؛ علاوه بر این ، در ساعت 1:00 یا 2:00 بعداظهر به پایان می رسد ، دانش آموزان در اکثر موارد پنج روز در هفته به کلاس می روند ، اگرچه چند مدرسه نیاز به امتحان اضافی در روزهای شنبه دارند.

یک کلاس معمولی شامل 20 تا 30 دانشجو است ؛ در مقطع ابتدایی ، دانش ‌آموزان برای هر درسی که تحصیل می ‌کنند ، یک مربی دارند.

برنامه درسی مدارس روسیه

در برنامه درسی مدارس روسیه ، کلاس های ریاضی ، علوم ، توپوگرافی و به طور منظم خیاطی و آشپزی وجود دارد ، همه موضوعات به زبان روسی است.

زبان انگلیسی و آلمانی به‌ عنوان دروس انتخابی به ‌طور منظم هر هفته دو ساعت در مقاطع پایین ‌تر و یک ساعت هفت روز در مقاطع بالاتر ارائه می ‌شوند. در جایی که مطالب ، کلاس ها به زبان نزدیک به طور منظم حدود سه بار در هفته برگزار می شود.

دانش‌آموزان کوچک ‌تر ابتدایی ساختار جمله روسی ، مطالعه ، آهنگسازی ، اعداد خرد کردن ، نقاشی ، آواز خواندن ، تاریخ ، توپوگرافی ، علوم مشخصه و آموزش فیزیکی را مطالعه می‌ کنند. بچه‌ ها معمولاً ساختار رقص سنتی را از کلاس اول تا چهارم دبستان یاد می گیرند.

Russian school uniforms

یونیفرم مدارس روسی

اگرچه روسیه مدرن در سال 1994 به طور مقتدرانه از یونیفرم مدرسه صرف نظر کرد ، اما این رسم دیرینه پابرجاست ، اکثر مدارس هنوز نحوه لباس پوشیدن دانش آموزان خود را در سالن های مطالعه مدیریت می کنند ؛ پیراهن سفید و شلوار جین یا دامن مات یک مدلی اصلی از یونیفرم مدرسه روسی است ، لباس ‌ها و پیش ‌بندهای سبک شوروی اغلب در مراسم آخرین زنگ و در جشن فارغ‌ التحصیلی مشاهده می ‌شوند ، فارغ التحصیلان مدرن به دنبال یک کنوانسیون هستند که توسط افراد خود تنظیم شده است.

یونیفرم مدارس روسی​

شکسته نویسی

توانایی نوشتن به خط شکسته و شکسته نویسی در هر مدرسه روسی اجباری است و افرادی که از مدارس روسی فارغ التحصیل می شوند پس از تحصیل در مدارس بین المللی روسیه از اینکه دیگران نمی توانند بفهمند چگونه با خط شکسته بنویسند ، شگفت زده می شوند.

ارزش مدرک دیپلم دبیرستان های روسیه

ارزش مدرک دیپلم دبیرستان های روسیه

ارزش مدرک دیپلم دبیرستان های روسیه بسیار بالا است ، با توجه به اینکه در کدام مدرسه کشور روسیه تحصیل خود را به پایان رسانده اید و قصد دارید در کدام دانشگاه تحصیل کنید ارزش این مدرک می تواند متفاوت باشد.

بهترین گزینه برای شما این است که تحصیلات عالی خود را در دانشگاه های کشور روسیه ادامه دهید ، مدرک دیپلم شما در این دانشگاه کاملا معتبر خواهد بود و می توانید به راحتی در دانشگاه های خصوصی و دولتی این کشور تحصیل کنید.

اگر قصد دارید که تحصیلات خود را در کشورهای دیگر ادامه دهید باید حتما به کشور مقصد توجه کنید. مدرک دیپلم کشور روسیه امروزه در برخی از کشورها مانند افریقا به رسمیت شناخته می شود و در برخی دیگر خیر. سعی کنید قبل از تصمیم گیری برای تحصیل در کشورهای دیگر ابتدا از این مورد آگاه شوید.

امروزه مدرک دیپلم بیشتر مدارس روسیه در کشور ایران معتبر است.

ویزای والدین برای تحصیل در مدارس

خوشبختانه ویزای تحصیلی کشور روسیه یکی از انواع ویزاهایی است که به شما اجاره می دهد با اعضای خانوادتان به این کشور سفر کنید ، ویزای والدین برای تحصیل در مدارس تنها برخی از افراد خانواده را شامل می شود. برای مال فرد می تواند تحصیل در مدارس بین المللی روسیه مادر و پدر خود به کشور روسیه ببرد.

به این منظور شما باید پس از مهاجرت تحصیلی به این کشور برای خانواده خود دعوت نامه بفرستید ، دعوت شما از GUVM گنجانده می شوند و مشمول هزینه های استاندارد ویزای روسیه خواهند بود.

این ویزا معمولا در عرض دو تا پنج هفته صادر می شود ، مراکز ویزا اغلب خدمات سریعی را با هزینه اضافی ارائه می دهند ، هزینه ویزا بسته به محل زندگی شما متفاوت است ، بنابراین برای تایید با کنسولگری سفارت روسیه یا مرکز ویزا تماس بگیرید.

بهترین مدارس بین المللی روسیه

امروزه مداری بین المللی زیادی در سراسر کشور روسیه تاسیس شده اند ، ما در ادامه به چندین مورد از بهترین مدارس بین المللی روسیه اشاره می کنیم لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی همراه باشید.

بهترین مدارس بین المللی روسیه

مدرسه انگلیسی-آمریکایی مسکو

مدرسه انگلیسی-آمریکایی مسکو یکی از مدارس بین المللی کشور روسیه است که در سال 1949 تأسیس شد ، دانش آموزان می توانند در سنین 4 تا 18 سال در این مدارس تحصیل کنند.

این مدرسه در حال حاضر بین از 1250 دانش آموز دارای و سطح علمی این مدرسه بسیار عالی می باشد. معمولا فارغ التحصیلان این مدرسه پس از تحصیل در مدارس بین المللی روسیه به دانشگاه های پیشرو جهانی می روند.

مدرسه بین المللی انگلیسی

گزینه بعدی مدرسه بین المللی انگلیسی می باشد ، این مدرسه دارای در دو پردیس در غرب و جنوب غربی مسکو است. پردیس غرب کودکان 3 تا 11 سال و جنوب غرب از 3 تا 18 سال را آموزش می دهد ، مدارس تحت مالکیت و اداره گروه آموزش مداری ده مدرسه هستند ، پس از تحصیل در مدارس بین المللی روسیه و گرفتن دیپلم ، تقریباً 35 درصد دانش آموزان این مدرسه به دانشگاه در انگلستان می روند و بقیه تقریباً همه به دانشگاه های ایالات متحده یا اروپا می روند.

مدرسه بریتانیایی مسکو

مهدکودک و مدرسه ابتدایی جدید (در سال 2016 افتتاح شد) در مرکز مسکو ، با برنامه درسی بریتانیایی که توسط معلمان واجد شرایط بریتانیا با کمک دستیاران کلاس دوزبانه (انگلیسی/روسی) تدریس می شود. رئیس ولزی تبار قبلاً معلم مدرسه بریتانیایی مسکو بود ، این مدرسه دانش آموزان را از سنین 2 تا 7 سال آموز می دهد.

Moscow International School

مدرسه بین المللی مسکو

مدرسه بین المللی مسکو با بیش از 1150 دانش آموز یکی از مدارس خصوصی کشور روسیه می باشد ، کلاس ها در این مدرسه معمولا به زبان انگلیسی تدریس می شوند و دانش آموزان مختلف از بیش از 60 ملیت در این مدرسه تحصیل می کنند.

نتایج بسیار چشمگیر IGCSE و 100 درصد از فارغ التحصیلان در آخرین سال منتشر شده به دانشگاه ، از جمله کالج آکسفورد و امپریال کالج در بریتانیا و سایر دانشگاه های پیشرو جهانی از افتخارات این مدرسه است. دانش آموزان از سنین 2 تا 18 سال در این مدرسه به تحصیل می پردازند.

مدرسه بین المللی مسکو ​

مدرسه بین المللی کمبریج مسکو

مدرسه بین المللی کمبریج مسکو  در سال 2009 برای کودکان خانواده های مهاجر (کارگران سفارت یا کارمندان چند ملیتی) و خانواده های برجسته روسی تأسیس شد و اکنون یکی از چهار پردیس در روسیه است که توسط گروه مدارس بین المللی کمبریج مدیریت می شود.

همچنین این مدرسه گزینه ای برای مطالعه برنامه درسی دولتی روسیه وجود دارد که از سن هفت سالگی شروع می شود و به امتحانات ملی یکپارچه در پایان سال 13 منتهی می شود ، در ابتدا در یک محوطه دانشگاهی در یک منطقه مسکونی در شمال مسکو افتتاح شد و یک پردیس جدید افتتاح شد.

افراد از سنین 3 تا 19 سال می توانند در این به تحصیل در مدارس بین المللی روسیه بپردازند و تعداد دانش آموزان در این مدرسه کنون به 600 تا می رسد. این مدرسه در بین مدرسه های خصوصی کشور روسیه قرار دارد.

سوالات پر تکرار تحصیل در مدارس بین المللی روسیه

ثبت نام در مقاطع ابتدایی و پایین تر می تواند آسان تر باشد درحالی که برای ثبت نام در دبیرستان و کالج ممکن است مجبور شوید نمرات تحصیلی خود در سالهای گذشته را در کشور روسیه معادل سازی کنید.

برای تحصیل در مدارس دولتی روسیه نیازی به پرداخت شهریه ندارید و یا شهریه بسیاری کمی باید پرداخت کنید اما زبان تحصیل در مدارس دولتی این کشور عمدتا روسی می باشد.

شهریه مدارس خصوصی از 630 دلار شروع می شود و تا حدود 15000 دلار نیز می رسد.

هزینه برای خوابگاه 35000 روبل در ماه (حدود 450 دلار) است.

هزینه بیمه بسته به مجموعه ای از خدمات و هزینه پوشش (تقریباً از 90 تا 310 دلار) از 6000 روبل تا 20000 روبل است.

ساعات و تعطیلات مدرسه معمولاً از ساعت 8 صبح شروع می شود ؛ علاوه بر این ، در ساعت 1:00 یا 2:00 بعداظهر به پایان می رسد ، دانش آموزان در اکثر موارد پنج روز در هفته به کلاس می روند ، اگرچه چند مدرسه نیاز به امتحان اضافی در روزهای شنبه دارند.

بله ، مدرک دیپلم بیشتر مدارس روسیه در کشور ایران معتبر است.

سپاس که تا پایان مقاله تحصیل در مدارس بین المللی روسیه با ما همراه بودید ، اگر می خواهید از طریق تحصیل ویزای کشور روسیه را به دست آورید می توانید همین حالا با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی از طریق دو شعبه تهران و شیراز تماس بگیرید ، همچنین اگر دوست دارید تمام شیوه های مهاجرت قانونی به روسیه را بشناسید و با شرایط خود قیاس کنید ، مقاله مهاجرت به روسیه را بخوانید.

24 دیدگاه در “تحصیل در مدارس بین المللی روسیه

  1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Rose گفت:

    من هفتم هستم و زبانم هم عالیه چطوری میتونم در مدرسه روسیه ثبت نام کنم یعنی سایتی هست؟ اونا باید درخواست کنن یا من؟

    1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      خودتان باید از طریق مکاتبه و یا مراجعه حضوری درخواست پذیرش بدهید.
      البته در نظر داشته باشید که برای پذیرش مدارس روسیه یکی از والدین باید از طریق ویزای تجاری روسیه اقدام کرده و در روسیه حضور داشته باشد.

      با تشکر از سوال شما

  2. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه aref گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من 18 سالمه و دیپلمم را گرفتم
    برای تحصیل در دانشگاه های برنامه نویسی روسیه چگونه باید اقدام کنم و اینکه من خودم هم برنامه نویسی بلدم
    ممنون میشم راهنمایی کیند

    1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با ارائه مدرک دیپلم تان می‌توانید پذیرش مقطع لیسانس را دریافت کنید. تحصیل در مقطع لیسانس به زبان روسی ست و قبل از ورود به دانشگاه در دوره پاتفک زبان را به شما آموزش می دهند.

      با تشكر از سوال شما

  3. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Sepideh گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    قصد دارم برای دانشگاه کازان در رشته روانشناسی اقدام کنم و دارای ۲ فرزند پسر ۱۰ و ۱۲ ساله هستم و از شما راهنمایی میخوام برای آشنایی با مدارس کازان و شرایط ثبت نام و شهریه و دیگر شرایط کازان ممنون

    1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Hamid گفت:

      با سلام

      با توجه به اینکه برای ورود به مدارس بین المللی روسیه شخص باید یکی از والدین همراهش باشد درصورتی که شما بتوانید پذیرش دانشگاه را برای خود فراهم نمائید میتوانید برای پذیرش مدارس فرزندانتان نیز اقدام نمائید. اما بطور کلی اخذ پذیرش از مدارس روسیه کار ساده ای نیست.هزینه ی مدارس شبانه روزی در روسیه بسته به مدارس کاملا متفاوت میباشد اما بطور کلی هزینه ها تقریبا از 6000یورو برای هر سال تحصیلی شروع میشود.

      با تشکر از سوال شما

  4. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Артемида گفت:

    سلام.
    من کلاس ششم دبستان هستم. می خواستم بدونم می تونم برای تحصیل سال آینده (و البته سال های بعدش) به روسیه برم؟اگه می تونم چه مدارکی نیاز داره ( هم نمره های کارنامه و هم مدرک زبان منظورمه)؟ چه مدرسه ای می تونم برم و چطور و کِی باید برای اون مدرسه درخواست پذیرش ارسال کنم؟ حدودا به چه میزان بودجه نیاز دارم؟

    1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Hamid گفت:

      با سلام

      برای پذیرش مدارس بین المللی در روسیه یکی از والدین باید در کنار شخص در روسیه حضور داشته باشند و با توجه به اینکه با ثبت نام در مدارس به والدین ویزا داده نمیشود والدین باید از طریق ویزاهای تجاری اقدام کنند. بنا براین پروسه ثبت نام در مدارس روسیه برای ایرانیان دشوار و عملا شدنی نیست پس بهتر است برای کشور های دیگر مانند ترکیه ،مجارستان،هلند ،انگستان و..اقدام نمائید.هزینه شهریه مدارس در روسیه نیز بسته به مدرسه مورد نظر و موقعیت مکانی کاملا متفاوت میباشد.

      با تشکر از سوال شما

  5. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه زینب گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا میشه خواهر بزرگ بعنوان والد خواهر کوچیک باشه
    من دوتا دختر دارم یکی میخواد بره دانشگاه یکی هم بره مدرسه بین المللی یازدهم بخونه
    میشه خواهر بزرگ مسئولیت قبول کنه

    1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Hamid گفت:

      با سلام

      خير اين امكان وجود ندارد
      والد فرزند فقط پدر يا مادر ميتوانند باشند
      در رابطه با مورد تحصيل در مدارس كشور روسيه ويزادهى مناسبى ندارد
      براى تحصيل مدرسه فرزند كشورهايى مثل ترکیه مجارستان ، كانادا، انگلستان مناسب می باشند

      با تشکر از سوال شما

  6. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Mohammad گفت:

    ایا من با تحصیل در دبیرستان های کشور روسیه میتوانم اقامت در ان کشور را بگیرم؟ و من کلاس دهم هستم و میتوانم خودم تنهایی به ان کشور بیاییم ؟

  7. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه ملیکا گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه و رشتم تجربیه تازه مدرک دیپلمم گرفتم معدل دیپلمم ۱۴ شد میتونم واسه ادامه تحصیل برم روسیه؟ واینکه میخوام رشته مدیریت دولتی بخونم

  8. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه کیانا گفت:

    سلام من دخترم ۱۶سالشه و زبانش هم خوبه میخواستم بدونم مدرسه ی شبانه روزی هست که تو روسیه ثبت نامش کنم و هزینه آش چقدره ؟
    و اینکه آیا اولیا باید در هنگام وبت نام باشند؟یا اینکه روسیه مدرسه ی شبانه روزی امنی داره؟
    ممنون میشم

  9. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه اسماعیل گفت:

    سلام من یازدهمم رشته پزشکی میخوام قبل از مشمول به سربازی شدن بیام روسیه اگه بیام باید دوازدهم بخونم یا میشه با گذروندن یه دوره وارد دانشگاه بشم میشه بگیدچجوریه؟

  10. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Morteza roshdi گفت:

    سلام خسته نباشید .من ۱۶ سالمه ودر تیزهوشان درس میخونم و زبانم هم عالیه .می‌خواستم بدونم دبیرستان شبانه روزی روسیه سالانه چند روبل میگیرن

    1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه Alireza گفت:

      سلام ببخشید من کلاس یازدهم هستم
      دارنده ی رتبه ی یک جشنواره ی خوارزمی شیمی
      و دانش اموز برتر مدارس تیزهوشان هستم با معدل ۲۰ در پایه ی دهم
      خواستم ببینم شرایط پذیرش داخل مدارس پزشکی روسیه چگونه است ؟

      1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        برای پذیرش مدارس بین المللی در روسیه ، باید یکی از والدین به عنوان همراه در کنار شما حضور پیدا کنند . با توجه به اینکه به واسطه ثبت نام در مدارس به والدین ویزا داده نمی شود، والدین شما مجبورند از ویزاهای دیگری استفاده کنند . بنابراین حضور در روسیه سخت می شود و امکان رفتن به مدارس روسیه عملا شدنی نیست. بنابراین پیشنهاد میکنیم مدارس کشورهایی چون کانادا، استرالیا، مجارستان، انگلیس و سوییس را اپلای کنید که شرایط راحت تری را دارند.
        ضمنا با ارائه مدرک ديپلم میتوانید به راحتی پذیرش دانشگاه های روسیه را دریافت کنید .

        با تشکر از سوال شما

  11. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه ثریا افشین مهر گفت:

    با سلام
    پسر من در کلاس هشتم تحصیل می کند و 13 ساله است.
    متقاضی تحصیل در دبیرستان های دولتی روسیه هستم . لطفا بفرمایید از چه سنی و چه پایه ای باید به دبیرستان روسیه برای اخذ دیپلم برود و هزینه تحصیل سالیانه چقدر است؟
    آیا خوابگاه یا پانسیون دارند؟
    متشکرم.
    افشین مهر

    1. تحصیل در مدارس بین المللی روسیه مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای ورود به مدارس بین المللی در روسیه ، شخص باید یکی از والدین همراهش باشد . به واسطه ثبت نام در مدارس هم به والدین ویزا نمی دهند و آن ها مجبورند از ویزاهای تجاری سه ماهه استفاده کنند . بنابراین حضور در روسیه سخت می شود . لذا امکان رفتن به مدارس روسیه عملا شدنی نیست بنابراین بهتر است که کشور دیگری برای ورود به مدرسه انتخاب کنید و یا بعد از گرفتن مدرک دیپلم برای ورود به دانشگاه های روسیه اقدام بشود .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.7/5 - (95 امتیاز)
منو
خانه