دانشگاه های مهندسی برق روسیه

دانشگاه های مهندسی برق روسیه یکی از مناسب ترین ، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دانشگاه های جهان هستند که دانشجویان علاقمند به رشته برق در کشورمان می توانند برای تحصیل در خارج از کشور آن ها را برگزینند.

خوشبختانه تعداد زیادی از دانشگاه های روسیه مورد تایید وزارت علوم کشورمان قرار دارند که مدارک دریافتی از آنان را در کشورمان معتبر نموده و امکان استفاده از آن را برای استخدام و یا کارافرینی فراهم می آورد.

با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )همراه شوید تا دانشگاه های مهندسی برق روسیه را بهتر بشناسید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله جامع تحصیل در روسیه را بخوانید تا با چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور و هزینه ها و بورسیه های تحصیلی بخوبی آگاه شوید.

در حال حاضر تعداد زیادی از دانشگاه های مهندسی برق روسیه در میان هزار دانشگاه برتر جهان قرار دارند که این موضوع باعث اعتبار این مراکز در اکثر کشورهای جهان می شود و زمینه را برای یافتن شغل در کشورهای اروپایی و یا آسیایی فراهم می آورد ، همچنین اکثر این مراکز خدمات و امکانات اقامتی و تحصیلی مناسب ، قابل قبول و با کیفیتی را به دانشجویان بین المللی خود ارائه می دهند.

فهرست مطالب

روسیه به دلیل فاصله نزدیک و روابط دیپلماتیک خوب با کشورمان چندین سال است که مورد توجه دانشجویان ایرانی قرار گرفته است و باید بگوییم که اکثر آنان نیز از اقامت و تحصیل خود در این کشور رضایت داشته و آن را قابل قبول و مفید دانسته اند ، با ما باشید تا برخی از دانشگاه های مهندسی برق روسیه را به طور خلاصه به شما معرفی نماییم.

دانشگاه های مهندسی برق روسیه

دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو

دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو در سال 1830 میلادی در موسکو تاسیس شد و دارای 12 دانشکده می باشد و یکی از برترین مراکز آموزش عالی این کشور در نظر گرفته می شود ، در سال 1918 بر اساس بخش مهندسی برق دانشگاه ، دانشکده مهندسی برق در مدرسه عالی فنی مسکو ایجاد شد که در حال حاضر با نام دانشکده مهندسی برق و الکترونیک صنعتی در حال فعالیت است و از مقطع کارشناسی تا دکترای این رشته را به زبان های روسی و انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهد.

این دانشکده به دانشجویان بین المللی که به تحصیل رشته مهندسی برق در گرایش های مختلف مشغول شده اند خوابگاه دانشجویی را برای مدت تحصیلشان اعطا می کند و هزینه ای نزدیک به 100 دلار بابت هر ماه اقامت دریافت می کند ، همچنین هزینه تحصیل مقطع کارشناسی مهندسی برق در این مرکز هر ترم 4395 دلار و هزینه مقطع کارشناسی ارشد آن 5100 دلار است.

تحصیل در مقطع دکترا مهندسی برق در این دانشگاه نیز معمولا همراه با فاندیشن همراه است که هزینه آن را به طور کامل پوشش می دهد ، جالب است بدانید که دانشکده مهندسی برق این دانشگاه موفق به کسب رتبه 191 ام در میان دانشکده های برق در میان دانشگاه های جهان از دیدگاه موسسه QS شده است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل مقرون به صرفه در برترین دانشگاه های روسیه با اعتماد به دانش و تجربه مدیران و کارشناسان رجبی

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه پلی تکنیک ایالتی سنت پترزبورگ ( SPbPU )

دانشگاه پلی تکنیک ایالتی سنت پترزبورگ 33 هزار دانشجو دارد که 8500 نفر از آنان دانشجویان بین المللی هستند ، شما می توانید در این دانشگاه مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای مهندسی برق را به تحصیل مشغول شوید ، فقط باید بدانید که مقاطع تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکترا ) علاوه بر زبان روسی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند و تحصیل در دوره کارشناسی این رشته فقط به زبان روسی امکان پذیر است.

شما با تحصیل در رشته مهندسی برق SPbPU  ، سطح بالایی از مهارت های رهبری ، تحلیلی ، مهندسی چندگانه و مدیریت در زمینه شبکه ها و تجهیزات الکترو انرژی را به دست خواهید آورد که به شما کمک می کند تا حرفه خود را در بازار کار بین المللی بسازید ، شما در این رشته با شرکت در فعالیت های علمی پژوهشی و بازدید از شرکت های صنعتی پیشرو در این زمینه ، اطلاعات بسیار بیش تری را از نزدیک به دست خواهید آورد.

هزینه تحصیل به زبان انگلیسی مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه هر ترم 5500 دلار و هزینه تحصیل مقطع کارشناسی این رشته 4700 دلار می باشد.

دانشگاه پلی تکنیک ایالتی سنت پترزبورگ ( SPbPU )

دانشگاه معدن سنت پترزبورگ

دانشگاه معدن سنت پترزبورگ در سال 1773 میلادی با نام مدرسه معدن سنت پترزبورگ در همین شهر تاسیس شد که در حال حاضر بیش از 7 هزار دانشجو را در 8 دانشکده خود آموزش می دهد ، شما می توانید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی برق را در گرایش های متفاوت در این دانشگاه به زبان روسی بیاموزید و همچنین باید مدرکی معتبر را برای اثبات تسلط خود به زبان روسی به این دانشگاه ارائه کنید.

البته اگر مدرک زبان مناسبی ندارید و یا سطح زبان شما قوی نیست ، این مرکز پیش از شروع تحصیل دوره هایی را برای تقویت زبان روسی برای دانشجویان برگزار می نماید ، دوره کارشناسی این مرکز 4 سال و دوره کارشناسی ارشد 2 سال به طول می انجامد و هزینه تحصیل در هر دو مقطع در این رشته 200 هزار روبل روسیه برای هر ترم می باشد.

همچنین برای پذیرش در این مرکز باید درخواست خود را به همراه مدارک مورد نیاز دانشگاه ارسال نمایید و منتظر جواب باشید و خوسبختانه این مرکز برای تحصیل در رشته مهندسی برق آزمون ورودی از متقاضیان اخذ نمی کند و پذیرش خود را بر مبنای سوابق تحصیلی افراد انجام می دهد.

دانشگاه فنی دولتی نووسیبیرسک ( NSTU )

دانشگاه فنی دولتی نووسیبیرسک ( NSTU )

دانشگاه فنی دولتی نووسیبیرسک در سال 1959 در شهر زیبا و توریستی نووسیبیرسک تاسیس شد که در حال حاضر 17 دانشکده داشته که یکی از آنان دانشکده مهندسی برق است ، دانشکده مهندسی برق این دانشگاه در سال 1962 تأسیس شد و گرایش های مهندسی برق ، مهندسی برق و حرارت و ایمنی محیط زیست را به دانشجویان آموزش می دهد ، همچنین این دانشکده بخشی از دانشگاه سازمان همکاری شانگهای در زمینه مهندسی برق است.

در این دانشکده مقاطع کارشناسی تا دکترای مهندسی برق در گرایش های مختلف و به زبان های انگلیسی و روسی به علاقمندان ارائه می گردد که زیر نظر اساتیدی معتبر و سرشناس از روسیه و اروپا می باشد ، همچنین دانشجویان رشته مهندسی برق از خدمات خوابگاه این دانشگاه نیز قادر به بهره بردن هستند و با توجه به خدمات و امکانات آن ماهانه 2860 روبل تا 5100 روبل را باید پرداخت نمایند.

همچنین این دانشگاه نیز از متقاضیان تحصیل در این رشته آزمونی دریافت نخواهد کرد و پذیرش خود را بر مبنای رزومه و سوابق تحصیلی افراد خواهد گذاشت ، دقت داشته باشید که شهریه تحصیل در این رشته با توجه به مقطع و زبان تحصیل می تواند از 3 هزار تا 5 هزار دلار به ازای هر ترم در نظر گرفته شود.

درباره تحصیل در دانشگاه های روسیه چقدر اطلاعات دارید؟ مقالات زیر را بخوانید و از ابهامات خود کم کنید.

دانشگاه فنی دولتی نیژنی نووگورود

دانشگاه فنی دولتی نیژنی نووگورود در سال 1917 بر اساس موسسه پلی تکنیک ورشو پایه گذاری و تاسیس شده است ،  دانشجویان در این دانشگاه می توانند در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته های برق قدرت و برق التکترونیک و همچنین نانوالکترونیک به تحصیل مشغول شوند ، دقت داشته باشید که زبان آموزش در این دانشگاه زبان روسی است.

همچنین این دانشگاه یکی از دانشگاه های ارزان و مقرون به صرفه برای تحصیل رشته مهندسی برق می باشد و سالانه حداکثر 6 هزار دلار هزینه تحصیل در آن بیش تر نخواهد شد ، دوره کارشناسی در این مرکز در 240 واحد و در مدت 4 سال و دوره کارشناسی ارشد در 120 واحد و در 2 سال به طول خواهد انجامید.

این دانشگاه یکی از برترین مراکز در ارائه و آموزش گرایش برق قدرت در روسیه می باشد و مدرک دریافتی از آن بسیار معتبر و قابل قبول است به طوری که تاکنون بیش از 85% از فارغ التحصیلان این رشته در سازمان ها و موسسات دولتی روسیه موفق به استخدام و کار شده اند.

دانشگاه فنی دولتی نیژنی نووگورود

سایر مراکز ارائه دهنده مهندسی برق در روسیه

این چند دانشگاهی که در بالا به آن ها اشاره کردیم از برترین مراکز ارائه دهنده رشته مهندسی برق در روسیه هستند که از اعتبار و کیفیت آموزشی بالا و قابل قبولی برخوردار هستند ، اما تعداد دانشگاه ها و موراکز آموزش عالی که این رشته را ارئه می دهند به همین 5 مورد محدود نمی شوند و دانشگاه های دیگری نیز این رشته را تدریس می نمایند که آن ها هم از اعتبار بالا و قابل قبولی در روسیه و سایر کشورها برخوردار هستند.

اکثر این مراکز مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این رشته را ارائه می کنند و برخی نیز در مقطع دکترای رشته برق درگرایش هایی خاص و گاها با اشتراک با دیگر رشته ها دانشجو می پذیرند که تمامی آن ها زبان اصلی آموزش خود را زبان روسی قرار داده و شاید در مقاطع تحصیلات تکمیلی زبان انگلیسی را هم در برخی از مراکز در دسترس ببینید.

توصیه می کنیم برای شناخت بهترین کشور برای تحصیل مقاله لینک را بخوانید.

تصاویر ارائه شده برخی از ویزاهای کشور روسیه را نشان می دهد که در مدت زمان کوتاهی برای مراجعین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی اخذ شده اند ؛ شما هم میتوانید با تحقیق و اعتماد به کارشناسان ما در برترین دانشگاه های روسیه و سایر کشورها تحصیل کرده و آینده درخشان و متفاوتی را برای خود ترسیم کنید ، کافیست شماره تماس خود را در باکس مشاوره رایگان درج کرده و منتظر تماس مشاوران خبره ما باشید ؛ سنجش شرایط اولیه شما در موسسه رجبی رایگان است!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

فرصت دریافت مشاوره رایگان با درج نام و شماره تماس در این بخش!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اسامی دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی برق در روسیه

  • دانشگاه فنی دولتی کازان
  • دانشگاه فنی تحقیقات ملی کازان
  • دانشگاه دولتی آستراهان
  • دانشگاه فنی دولتی کوبان

خوب است مقاله بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان را نیز همین حالا بخوانید چراکه امنیت حین سال های تحصیل می تواند یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب مقصد تحصیلی باشد.

سوالات پر تکرار دانشگاه های مهندسی برق روسیه

• دانشگاه فنی دولتی کازان
• دانشگاه فنی تحقیقات ملی کازان
• دانشگاه دولتی آستراهان
• دانشگاه فنی دولتی کوبان

دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو در سال 1830 میلادی در موسکو تاسیس شد و دارای 12 دانشکده می باشد و یکی از برترین مراکز آموزش عالی این کشور در نظر گرفته می شود ، در سال 1918 بر اساس بخش مهندسی برق دانشگاه ، دانشکده مهندسی برق در مدرسه عالی فنی مسکو ایجاد شد که در حال حاضر با نام دانشکده مهندسی برق و الکترونیک صنعتی در حال فعالیت است و از مقطع کارشناسی تا دکترای این رشته را به زبان های روسی و انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهد.

خیر ، تحصیل در دوره کارشناسی این رشته فقط به زبان روسی امکان پذیر است.

شما می توانید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی برق را در گرایش های متفاوت در این دانشگاه به زبان روسی بیاموزید و همچنین باید مدرکی معتبر را برای اثبات تسلط خود به زبان روسی به این دانشگاه ارائه کنید.
البته اگر مدرک زبان مناسبی ندارید و یا سطح زبان شما قوی نیست ، این مرکز پیش از شروع تحصیل دوره هایی را برای تقویت زبان روسی برای دانشجویان برگزار می نماید

این دانشگاه از متقاضیان تحصیل در این رشته آزمونی دریافت نخواهد کرد و پذیرش خود را بر مبنای رزومه و سوابق تحصیلی افراد خواهد گذاشت ، دقت داشته باشید که شهریه تحصیل در این رشته با توجه به مقطع و زبان تحصیل می تواند از 3 هزار تا 5 هزار دلار به ازای هر ترم در نظر گرفته شود.

در این مطلب تلاش کردیم تا چندی از دانشگاه های مهندسی برق روسیه را به طور خلاصه و مفید به شما معرفی کنیم ، توصیه می کنیم که پیش از هرگونه اقدامی حتما از شرایط پذیرش هر دانشگاه و مدارک مورد درخواست هریک از آنان اطلاع دقیق و کاملی به دست آورید که جهت اطلاع از این موضوع می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در تهران و شیراز تماس گرفته و از اطلاعات و راهنمایی های به روز و رایگان آنان بهره مند شوید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله بهترین کشورها برای تحصیل رشته مهندسی برق را حتما بخوانید و با بهترین دانشگاه های جهان در رتبه بندی های استاندارد در رشته مهندسی برق بخوبی آشنا شوید.

دانشگاه های مهندسی برق روسیه نسبت به سایر دانشگاه های مهندسی برق جهان چه مزایا و معایبی دارند؟

4 دیدگاه در “دانشگاه های مهندسی برق روسیه

  1. دانشگاه های مهندسی برق روسیه ابوالفضل حاجیانی گفت:

    سلام من برای مشاوره جهت دانشگاه برق و مهندسی برق می‌خوام برای روسیه و دانشگاه هاش می‌خوام ممنون میشم مشاوره بهم بدید رایگان

    1. دانشگاه های مهندسی برق روسیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات تماس خود را در سایت ثبت بفرمایید یا با شماره های شرکت تماس بگیرید .
      02191002525/07191002525

      با تشکر از شما

  2. دانشگاه های مهندسی برق روسیه رضا گفت:

    سلام دانشجو کارشناسی برق دانشگاه دولتی هستم
    ۲۶ سال سنم هستش
    ایلتس ۶.۵دارم
    برای کدام دانشگاه می‌توانم بورس برای ارشد بگیرم؟؟؟

    1. دانشگاه های مهندسی برق روسیه Hamid گفت:

      با سلام

      دانشگاههای ایتمو و پلی تکنیک مسکو و …

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (110 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه