دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024

دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 می تواند یکی از بهترین روش های نقل مکان و دست یابی به دانشگاه و تحصیلات این کشور در مقاطع و رشته های مختلف باشد، یا به بیانی دیگر شرکت در دوره های زبان در کالج های زبان در اسپانیا می تواند همه افراد را به دریافت مدرک تحصیلی از سوی بهترین دانشگاه های اروپا رسانده و آینده تحصیلی و شغلی آن ها را به طور کامل تضمین نماید.

یادگیری زبان اسپانیایی و یا انگلیسی در دوره های مختلف در کالج های زبان در اسپانیا تاثیر مستقیمی بر موفقیت شما در این کشور گذاشته و می تواند بهترین مقصد برای آموختن باشد. قرارگیری در مکانی که همه به آن زبان صحبت می کنند باعث می شود که بتوانید خیلی سریع تر از راه های دیگر بر این زبان مسلط شده و شما نیز با آن ها ارتباط برقرار کنید.

 پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در اسپانیا را برای آشنایی کامل با تحصیلات در این کشور مطالعه کنید.

از طرفی دیگر با قرار داشتن به مدت مناسب در دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 می توانید با تمامی جزئیات سیستم آموزشی این کشور آماده شده و بتوانید تمامی راه های مطالعه برای موفقیت تحصیلی خود در دانشگاه های این کشور را بیاموزید و آینده ای درخشان را برای خود بسازید. کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی با شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) در ادامه این مقاله به شرح تمامی جزئیات این دوره ها برای شما پرداخته اند.

فهرست مطالب
دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024

کالج های زبان در اسپانیا

برای این که بتوانید به تحصیل دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 بپردازید باید در ابتدا مرکز آموزشی مناسب را انتخاب نمایید. در حال حاضر کالج های زبان در اسپانیا به بیش از 1000 عدد رسیده و برای بررسی آن ها باید زمانی بسیار طولانی را صرف کرد، زیرا زمینه های مهم بسیاری برای جست و جو وجود دارد.

کالج های این کشور به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم شده که از نظر هزینه و خدمات ارائه شده، کالج های خصوصی زبان در اسپانیا رتبه های بالاتری را نسبت به دولتی دارند.

برای این که زمان کمتری را صرف کرده و بتوانید بهترین مرکز آموزشی را برای خود بیابید، کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در جدول زیر بهترین کالج های زبان در اسپانیا را به شما معرفی کرده و در ادامه نیز به توضیح دقیق آن ها پرداخته است.

این رتبه بندی ها بر اساس بررسی زمینه های اساسی و مهم شامل قیمت، طیف برنامه های ارائه شده، فعالیت های بعد از کلاس، سازمان، موقعیت در منطقه و محبوبیت در میان ساکنین کشور در نظر گرفته شده اند و آن هایی که توانستند بهترین رتبه را کسب نمایند برای شما قرار گرفته شده است.

ردیف نام مرکز آموزشی
1 ائل مادرید
2 دوره های اسپانیایی Unamuno – Salamanca
3 مدرسه تارونجا – والنسیا
4 آکادمی بین المللی FU تنریف
5 اینهیسپانیا

کالج ائل مادرید

وقتی صحبت از آمار می شود، مرکز آموزش زبان اسپانیایی ائل مادرید از تمامی مرکزها آموزشی در کشور پیشی گرفته و تبدیل به بهترین گزینه برای داوطلبان می شود. هزینه دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 در این موسسه ارزان نبوده اما می تواند به راحتی ارزش خود را با توجه به هزینه دریافتی ثابت نماید.

خدمات این آموزشگاه به 19 زبان مختلف در وب سایت نمایش داده شده تا داوطلبان بین المللی هیچ مشکلی برای شرکت در دوره ها نداشته باشند. طیف دوره های ارائه شده در این موسسه به اندازه 24 دوره آموزشی رسیده و حدود 60 فعالیت مختلف را در خود جای می دهند تا افراد بتوانند درس های خود را با سرگرمی ترکیب کرده و آن را به بهترین شکل بیاموزند.

مدرسه تارونجا – والنسیا

مدرسه تارونجا والنسیا مکان مورد علاقه تمامی افراد در شهر والنسیا بوده که به ادغام کردن اجتماعات و فرهنگ دانش آموزان خود شهرت دارد. وجود برنامه های سرگرم کننده در سراسر شهر برای یادگیری بهتر سایر افراد در شهری ساحلی باعث جلب نظر بسیاری از مهاجران و دانش آموزان بین المللی شده است.

در مقایسه با دو موسسه ای که تا کنون به شرح آن ها پرداختیم، والنسیا بیشترین قیمت را داشته و گران می باشد، اما این هزینه ها می تواند برای شما مطالعه زبان را در سالن های زیبای قرن نوزدهمی که به همراه یک خانواده میزبان را به ارمغان می آورد. با این حال، وقتی صحبت از دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 می شود، این مکان زیبا حتما در اولین نام های پیشنهاد شده قرار دارد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل بدون مدرک زبان در پیشرفته ترین کشورهای اروپایی با دریافت راهکارهای به روز ؛ مشاوره بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره های اسپانیایی Unamuno – Salamanca

دوره های اسپانیایی Unamuno – Salamanca یکی از بهترین کالج های زبان در اسپانیا بوده که با قیمتی ارزان بهترین کیفیت را به افراد ارائه می دهد. با شرکت در دوره های فشرده به همراه هزینه اتاق یک نفره می تواند یکی از بهترین پیشنهادهای این موسسه برای دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 باشد.

اما فقط قیمت های این مرکز جذاب نبوده و با نظر سنجی از سوی دانش آموزان این مرکز توصیه های بسیار خوبی توسط آن ها دریافت و تمامی آن ها اجرا شدند، به همین دلیل این مرکز موفق شد تا به محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد دست یابد.

این مکان به قدری از کیفیت دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 اطمینان داشته که حتی قول ضمانت بازگشت پول را به افراد می دهد، در صورتی که احساس کنید خدماتی را که در سایت ذکر شده است را دریافت نمی کنید می توانید تمامی مبلغ پرداخت شده را پس بگیرید.

با اینکه بسیاری از رشته ها در دانشگاه های اسپانیا به زبان انگلیسی هم ارائه می شود اما اگر بخواهید بعد از تحصیل در دوره ها ، کالج ها و دانشگاه ها در این کشور کار کنید باز هم به دانستن زبان اسپانیایی نیاز دارد ، برای آشنایی با شرایط کاری این کشور و شناخت مشاغل مورد نیاز در آن مقاله کار در اسپانیا را بخوانید.

دوره های زبان انگلیسی در اسپانیا

برخی از متقاضیان تحصیل در کشوری نظیر اسپانیا که علاقمند به تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور هستند، این سوال را دارند که آیا دوره های زبان انگلیسی در اسپانیا برگزار می شود یا خیر؟! باید توجه داشته باشید که مانند زبان اسپانیایی موسسات و کالج هایی در این کشور فعالیت داشته که به آموزش زبان انگلیسی می پردازند.

اما آن چه بسیار مهم می باشد، اینکه متقاضیان شرکت در این دوره ها معمولا شهروندان اسپانیایی هستند که به دلیل مهاجرت و یا علاقه خواهان حضور در این دوره ها و یادگیری زبان انگلیسی می باشند. به همین خاطر معمولا دانشجویان خارجی برای یادگیری زبان انگلیسی در کالج های این کشور اقدام می کنند چون زبان انگلیسی در تمامی کشورها به بهترین روش ها ارائه و آموزش داده می شود.

البته شاید برخی از دانشجویان در حال تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا نیز برای تقویت زبان خود در این دوره ها شرکت کنند. در حال حاضر بهترین دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 برای یادگیری زبان انگلیسی در کالج های اینفلوئنت، ترینیتی، موسسه همینگوی و موسسه یور لنگوئج کلاب گتافه به علاقمندان ارائه می شود که هرکدام باتوجه سطوح مختلف و دوره های مختلف با مدت زمان های گوناگون شهریه مختص به خود را نیز دریافت می کنند.

دوره های زبان انگلیسی در اسپانیا

شرایط دوره های زبان اسپانیایی در اسپانیا

همانطور که گفتیم دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 می تواند یک شروع خوب برای مهاجرت و تحصیل در دانشگاه های این کشور باشد. اما باید بدانید که متقاضیان خارجی می توانند دوره های زبان اسپانیایی در اسپانیا را در کالج های خصوصی و یا دولتی بگذرانند که به طور معمول هزینه مراکز خصوصی بالاتر از مراکز دولتی می باشد.

شما با شروع آموزش در این کالج ها می توانید دوره های 1 ماهه تا 1 ساله را پشت سر گذاشته و در نهایت مدرکی از سطح A1 تا C2 را اخذ کنید. این دوره ها شامل دوره هایی نظیر: حضوری، آنلاین، گروهی، خصوصی، فشرده، فوق فشرده، تابستانی و استاندارد می شود.

دوره های زبان در اسپانیا برای تمامی سنین در دسترس بوده و در آن مهارت های اصلی همچون خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن را خواهید آموخت. سعی کنید برای انتخاب کالج و یا موسسه خود تحقیقات لازم را انجام داده و یا با مشاورین موسسه رجبی در تماس باشید، تا با توجه به هدف و سطح و بودجه شما بهترین گزینه ها را به شما عزیزان معرفی نمایند.

شرایط دوره های زبان اسپانیایی در اسپانیا طوریست که  بر روی یادگیری شما تاثیر بسیار بهتری می گذارد و اعتبار بالاتری نزد دانشگاه های این کشور دارد. دقت کنید که برای پذیرش در کالج های زبان در اسپانیا حتما در زمان های مناسب قبل از شروع ترم ها و یا دوره های آموزشی اقدام کنید؛ تا با تاخیر و نیاز به صبر برای ترم جدید مواجه نشوید.

ویزای گذراندن دوره زبان در اسپانیا

ویزای گذراندن دوره زبان در اسپانیا

جهت شرکت در دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 شما نیازمند اخذ ویزا و مجوز حضور و تحصیل در این دوره ها می باشد. جهت درخواست ویزا نیز باید حتما نامه پذیرش و ثبت نام را از کالج یا موسسه زبانی معتبر در این کشور دریافت کرده و با دیگر مدارک به سفارت این کشور ارائه نمایید.

اما اکثر کالج های زبان و یا موسسات جهت ارائه نامه پذیرش و گواهی ثبت نام به زبان اموزان خارجی، از آنان درخواست می کنند تا تمامی شهریه دوره زبان انتخابی را واریز نموده سپس گواهی مربوطه را به آنان اعطا می کنند. اما به طور کلی ویزای گذراندن دوره زبان در اسپانیا همان ویزای تحصیلی و ویزای دانشجویی این کشور می باشد.

این ویزای دانشجویی باتوجه به نوع دوره زبان می تواند به دو صورت ویزای کوتاه مدت و بلند مدت صادر شود. چنان چه دوره آموزشی زبان شما 90 روز (3 ماه) یا کمتر از آن به طول بیانجامد شما باید برای ویزای تحصیلی کوتاه مدت اقدام نمایید. البته تحت شرایطی می توان این ویزا را تا 5 ماه نیز تمدید نمود.

اما اگر دوره آموزش ما بیش از 90 روز (3 ماه) به طول انجامد باید برای ویزای تحصیلی بلند مدت اقدام نمایید که مدت آن نیز باتوجه به طول دوره شما صادر می شود. ضمن اینکه این ویزا امکان دسترسی به کشورها حوزه شنگن را نیز برای شما به ارمغان می آورد و در این مدت شما جهت پذیرش دانشگاه های این کشور نیز می توانید اقدام نمایید.

تفاوت دوره سلکتیویداد با دوره زبان در اسپانیا

اگر از افرادی هستید که علاقمند به تحصیل در این کشور و یا شرکت در دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 می باشد، با نام دوره های آزمون سلکتیویداد در جایی برخورد داشته اید. آزمون Selectividad اسپانیا (EBAU) یکی از مهم ترین آزمون های ورودی دانشگاه های اسپانیا بوده که تحت عناوینی از جمله آزمون (EBAU)، آزمون (PEvAU) و آزمون (PAU) نیز شناخته می شود.

اما یکی از بخش های این آزمون مربوط به زبان و ادبیات اسپانیایی می باشد که شما باید بتوانید در آن نمره مورد نیاز و مناسب را به دست آورید. حال اگر شما در دوره های آمادگی این آزمون شرکت نمایید، بخشی از آموزش های و زمان کلاس های شما مختص به تدریس و یادگیری زبان و ادبیات اسپانیایی می باشد.

اما باید توجه داشته باشید که تفاوت دوره سلکتیویداد با دوره زبان در اسپانیا بسیار است و قطعا شما در دوره های زبان در اسپانیا بسیار بهتر و کامل تر زبان اسپانیایی را فرا گرفته و برای تحصیل به این زبان آمادگی لازم را به دست می آورید. پس شرکت در دوره های این آزمون را اصلا برابر با دوره های زبان ندانید.

البته دوره های این آزمون شما را دیگر بخش ها مهم و موردنیاز آزمون نیز آشنا می سازد و نباید فقط آن را به عنوان یک دوره برای یادگیری زبان اسپانیایی در نظر گرفت. چناچه نیاز به کسب اطلاعات بیش تر و شناخت دوره سلکتیو را دارید مقاله کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا را بخوانید.

برای کسب آگاهی بیشتر درباره تحصیل در کشور اسپانیا اطلاعات مقالات زیر را بخوانید.

هزینه های دوره زبان در اسپانیا

بیشتر افراد این سوال را دارند که هزینه های دوره زبان در اسپانیا چقدر است؟ قبل از هر چیز، باید به یاد داشته باشید که مقدار مخارج پیش رو می تواند با عوامل بسیار زیادی تغییر یابد که باید هر کدام به صورت چداگانه مورد بررسی قرار بگیرد. برای کسب اطلاع دقیق و یافتن بهترین گزینه با توجه به بودجه مالی خود با مشاورین هلدینگ حقوقی تماس بگیرید.

بزرگترین بخش هزینه شرکت در دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024، هزینه شهریه است که مقدار آن می تواند با توجه به هر موسسه و مقدار امکاناتی را که ارائه می دهد از 100 یورو تا 10 هزار یورو متغیر باشد. به طور کلی نیز هزینه شهریه در کالج های خصوصی زبان در اسپانیا بیشتر از مراکز دولتی بوده و باید مقدار بسیار زیادی را پرداخت نمایید.

اگر قصد صرفه جویی در هزینه های خود را دارید می توانید در دوره های طولانی تر ثبت نام کرده تا در طور هر ترم مقدار شهریه کمتری را پرداخت نمایید، معمولا برخی از مراکز آموزشی نیز به افرادی که در دوره های چند ماهه و یا یک ساله ثبت نام می کنند، تخفیف ارائه می دهد. البته گذراندن دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 فقط شامل هزینه های شهریه نبوده و باید هزینه های اقامت خود را در این کشور نیز در نظر داشت.

اگر گرفتن مدرک ایلتس ، تافل و سایر مدارک معتبر زبان های خارجی برای شما به چالش بزرگ در مسیر مهاجرت تبدیل شده باید بدانید که ما این چالش را با راهکارهای قانونی بر طرف می کنیم ، مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با تکیه بر دانش و سالها تجربه ، شما را راهنمایی می کنند تا بدانید برای تحصیل در دانشگاه های برتر جهان بدون مدرک زبان چه مراحلی را باید طی کنید.

وبینار ارائه شده در این بخش هم به همین موضوع می پردازد ، این وبینار دو ساعته را از دست ندهید!

همچنین مشاوران ما در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به سوالات مهاجرتی شما هستند.

نمایش ویدیو درباره وبینار تحصیل بدون مدرک زبان
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تجربه مهاجرتی امن و قانونی و البته با هزینه های مقرون به صرفه با اعتماد به هلدینگ بزرگ مهاجرتی رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایای تحصیل زبان در کشور اسپانیا

مزایای تحصیل زبان در کشور اسپانیا فقط شامل دریافت مدرکی با سطح بالا و معتبر در کشور نشده، بلکه با شرکت در دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 می توان از امتیازهای مثبت بسیار زیادی برخوردار شد که می تواند برای تمام مدت اقامت در این کشور مفید باشد. برخی از مزایای شرکت در کالج های زبان در اسپانیا عبارت اند از:

  • امکان پذیرش راحت تر در دانشگاه های این کشور
  • اقامت در یکی از بهترین کشورهای اروپا
  • وجود فرصت های بیشتر شغلی به علت دو زبانه بودن
  • ارتباط با مردم در نقاط مختلف جهان
  • آشنایی با فرهنگ مردم به وسیله برقراری ارتباط با آن ها
  • یادگیری یکی از زبان های اروپایی
  • دریافت راحت تر مجوز اقامت این کشور
  • یادگیری سریع تر به وسیله قرارگیری در محیط آن
  • دستیابی به تحصیلات کم هزینه در دانشگاه های اسپانیا
  • یاد گرفتن زبان جدید می تواند بر به چالش کشیدن خود و مهارت های فردی موثر باشد.

مقالات زیر را با هدف مقایسه و تکمیل اطلاعات خود بخوانید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024

 مقدار شهریه هر کالج با دیگری تفاوت داشته و می تواند از صد تا ده هزار یورو متغیر باشد.

 بله، شرایط پذیرش و شرکت در دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 سخت نبوده و برای شهروندان ایرانی نیز کاملا امکان پذیر می باشد.

 طول دوره های زبان بستگی به دوره انتخابی توسط دانشجویان دارد و می تواند از 1 ماه تا 1 سال به طول بیانجامد.

برای شرکت در دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 باید نسبت به دریافت ویزای تحصیلی این کشور اقدام کرد.

 بله، دانشجویان در مدتی که در این کشور ساکن بوده و در حال گذراندن دوره های زبان اسپانیایی هستند، می توانند برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز اقدام نمایند.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شرح تمامی جزئیات دوره های زبان در کشور اسپانیا 2024 پرداخته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین برای آشنایی با تمامی راه های نقل مکان به این کشور زیبای اروپایی مقاله مهاجرت به اسپانیا را از دست ندهید.

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه