کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا

کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا تنها و بهترین راه ورود به دانشگاه های کشور اسپانیا شناخته می شود که تمامی متقاضیان را به صورت مساوری مورد سنجش قرار داده و افراد برتر از لحاظ علم و دانش را در هر رشته برمی گزیند . با ما باشید تا از صفر تا صد این آزمون را مطابق با قوانین به روز بشناسید.

آزمون سلکتیویداد (Selectividad) که با نام های اختصاری متعددی همچون آزمون EBAU ، آزمون (PEvAU)  و یا آزمون (PAU) نیز شناخته می شود، یک آزمون سراسری است که تمامی متقاضیان بین المللی علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های اسپانیا باید در آن شرکت نموده و نمره قبولی را به دست آورند.

هر ساله تعدا قابل توجهی دانش آموز داخلی و خارجی در ماه های ژوئن یا سپتامبر در آزمون سلکتیویداد اسپانیا شرکت کرده و آینده تحصیلی و شغلی خود را تعیین می کنند. آزمون سلکتیویداد به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم شده و دانش متقاضیان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی قرار می دهد.

 توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون و نحوه شرکت در آن، در ادامه مقاله که توسط کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) نوشته شده است، با ما همراه باشید.

بدین ترتیب توصیه می کنیم با مطالعه مقاله تحصیل در اسپانیا با شرایط تحصیلی و الزامات آشنا شوید.

فهرست مطالب
کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا

دوره های آمادگی آزمون سلکتیویداد اسپانیا

در آزمون سلکتیویداد داوطلب باید در مدت 90 دقیقه به شش درس مختلف پاسخ داده و حداقل نمره 14 از آن را به دست آورد . طبق اطلاعات به دست آمده نمره پذیرش لازم در این آزمون در دانشگاه ها و رشته های مختلف متفاوت است و گذراندن این آزمون تنها بخشی از شرایط ورود به دانشگاه های اسپانیا می باشد و برخی از دانشگاه ها و رشته ها شرایط دیگری نیز دارند.

خوشبختانه با توجه به اهمیت کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا امروزه برخی دوره ها و کالج ها در این کشور ایجاد شده اند که به دانش آموزان و متقاضیان کمک می کنند تا برای این آزمون آماده شده و دروس را فرا بگیرند.

دوره های آمادگی آزمون سلکتیویداد اسپانیا به شما این امکان را می دهد که با کیفیت بالای آموزشی در اسپانیا آماده شده و شانس خود را برای دستیابی به حرفه مورد نظر خود افزایش دهید. طبق اطلاعات به دست آمده این دوره ها معمولا مروری جامع از مهم ترین مطالب دروس عمومی و تخصصی دو سال آخر دبیرستان است و نکات و تکنیک هایی برای شرکت در امتحان و نحوه مدیریت استرس می باشد.

شرکت در دوره های آمادگی و کالج Selectividad اسپانیا زبان اسپانیایی شما را به صورت چشمگیری تقویت نموده و می توانید دروس اصلی را به این زبان تمرین کنید. همچنین این دوره به شما کمک کرده تا  مشکلات درسی خود را برطرف کرده و دانش خود تقویت کنید.

از طرفی دوره های آمادگی آزمون در این کشور توسط معلمان متخصص و واجد شرایط تدریس می شود و شما فرصت دارید که دروس خود را زیر نظر بهترین اساتید فرا گرفته و چشم انداز بسیار خوبی از شرایط تحصیلی در این کشور به دست آورید. امروزه دوره های آمادگی آزمون سلکتیویداد در اسپانیا بسته به ترجیحات و نیازهای هر دانش آموز می تواند به صورت حضوری، آنلاین یا ترکیبی از این دو برگزار شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شما می توانید ویزای طلایی را با راهنمایی گام به گام مشاورین به راحتی بدست آورید، پس با ما در ارتباط باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دروس دوره آمادگی سلکتیویداد اسپانیا

در کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا دانش آموزان و داوطلبان می توانند از طریق کلاس های درسی مستمر دروس مهم را فرا بگیرند. با توجه به این که هدف اصلی این دوره ها آماده کردن افراد برای آزمون سلکتیویداد است، دروس اصلی بر روی پرتکرارترین مطالب آزمون های ورودی تمرکز دارد.

امروزه کالج های موجود در این کشور از پایه و ابتدا همه دروس و مبانی مهم آزمون را مورد بررسی قرار داده و به دانش آموزان اجازه می دهند تا به صورت انفرادی یا گروهی دروس مختلف را مطالعه کنند. برخی از مهم ترین دروس دوره آمادگی سلکتیویداد اسپانیا که در اکثر دوره ها و کالج های این کشور مشترک است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • زبان و ادبیات: این درس و موضوع جنبه های اساسی بیان شفاهی و نوشتاری و همچنین تحلیل متون ادبی دوره ها و ژانرهای مختلف را پوشش می دهد.
  • ریاضیات: این درس به بررسی محتویات ریاضی از جبر و هندسه گرفته تا حساب دیفرانسیل و انتگرال و آمار می پردازد.
  • تاریخ: دانش آموزان در این درس به چشم انداز جهانی از تاریخ اسپانیا و جهان از قرون وسطی تا کنون رسیده رویدادها و پیامدهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این اتفاقات تاریخی را مطالعه می کنند.
  • انگلیسی: این دوره بر تسلط بر زبان انگلیسی در سطوح شفاهی و نوشتاری با هدف رسیدن به سطح B2 چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها تمرکز دارد.
دروس دوره آمادگی سلکتیویداد اسپانیا

هزینه های دوره آمادگی آزمون سلکتیویداد در اسپانیا

هزینه های دوره آمادگی آزمون سلکتیویداد در اسپانیا یکی از موضوعات بسیار مهم می باشد که ذهن بسیاری از متقاضیان را به خود مشغول کرده است. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا که قصد دارند در دوره های آمادگی آزمون اسپانیا شرکت کنند باید برای این دوره ها هزینه بپردازند که این هزینه به طور کلی بین 2000 تا 3500 می باشد.

 این هزینه ممکن است با توجه به شهر، ارائه دهنده و همچنین نوع دوره انتخابی شما متفاوت باشد. شما می توانید در جدول زیر برخی از دوره ها به همراه مدت زمان و هزینه های تقریبی را مشاهده فرمایید.

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا برای شرکت در کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا باید هزینه های ویزای دانشجویی را پرداخت کنند که این هزینه می تواند بین 60 تا 160 یورو باشد. همچنین دانشجویان باید هزینه کتاب و لوازم تحصیلی را پرداخت کنند که این مورد نیز با توجه به ترجیحات دانشجو برای کتاب دیجیتال 1 تا 20 یورو و برای کاغذی 40 تا 50 یورو‌ می باشد. دانشجویان باید مقداری هزینه برای اقامت و حمل و نقل در اسپانیا در نظر بگریند که این هزینه نیز حدودا 800 یورو در ماه تخمین زده می شود.

نام دوره تاریخ شروع تاریخ نهایی مدت قیمت
آمادگی دانشگاه 04/09/2023 31/05/2024 9 ماه 2.900 یورو
آمادگی دانشگاه 04/09/2023 31/08/2024 12 ماه 3.500 یورو
آمادگی دانشگاه 06/06/2023 31/05/2024 12 ماه 3.500 یورو
آمادگی دانشگاه 09/01/2023 31/05/2023 5 ماه 2.200 یورو
فراخوان فوق العاده سپتامبر ماه 27/06/2023 02/09/2023 2 ماه 250 یورو

شرایط شرکت در آزمون سلکتیویداد اسپانیا

شرایط شرکت در آزمون سلکتیویداد اسپانیا به برخی از مهم ترین الزاماتی اشاره دارد که دانش آموزان و متقاضیان برای شرکت در این آزمون باید داشته باشند. افراد برای شرکت در این آزمون باید تحصیلات متوسطه خود را با موفقیت به پایان رسانده باشند و گواهی پایان تحصیلات معتبری به دست آورده باشند و این گواهی باید در کشور اسپانیا به رسمیت شناخته شود.

یکی دیگر از شرایط مهم برای شرکت در کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا تسلط به زبان است و امروزه تمامی افراد باید سطح زبان اسپانیایی خود را با شرکت در آزمون های زبان معتبر اثبات کنند. زبان این آزمون با توجه به جامعه خودمختاری که آزمون در آن برگزار می شود متفاوت است زیرا برخی از این مناطق علاوه بر اسپانیایی، زبان های رسمی مشترکی مانند کاتالانی، گالیسی یا باسکی دارند. در این شرایط داوطلبان می توانند بین شرکت در آزمون به زبان اسپانیایی یا دیگر زبان های رسمی یک مورد را انتخاب کنند.

متقاضیان برای شرکت در آزمون سلکتیویداد باید در یکی از آزمون های زبان معتبر مانند DELE، SIELE  و... شرکت کرده و تا حداقل سطح B2 از چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها به این زبان تسلط داشته باشند. شما می توانید حتی پیش از تحصیل در این کشور از طریق شرکت در دوره های زبان دانش و مهارت های زبانی خود را گسترش دهید. 

شرایط شرکت در آزمون سلکتیویداد اسپانیا

روند ثبت نام آزمون سلکتیویداد اسپانیا

روند ثبت نام آزمون سلکتیویداد اسپانیا به مراحل مختلف برای درخواست و شرکت در این آزمون اشاره دارد. در اولین قدم برای شرکت در این آزمون شما باید تاریخ و مکان برگزاری آزمون ها را در سایت وزارت آموزش و پرورش و آموزش حرفه ای اسپانیا بررسی فرمایید و در گام بعدی فرم درخواست آنلاین را با اطلاعات شخصی، تحصیلی و تماس خود پر کنید.

در گام سوم برای شرکت در آزمون سلکتیویداد اسپانیا دانشجویان باید بخش هایی مختلف این آزمون (عمومی یا اختصاصی) و موضوعاتی که قصد دارند آزمون بدهند را انتخاب کنند. در گام بعدی متقاضیان باید هزینه های لازم را از طریق الکترونیکی یا به صورت حضوری از طریق بانک پرداخت کرده و رسید درخواست و مدرک پرداخت هزینه را به دبیرخانه مرکز آموزشی محل تحصیل خود در دبیرستان یا هیئت استانی ارائه دهند.

در مرحله بعدی برای شرکت در کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا متقاضیان باید منتظر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باشند و از طریق این کارت از روز، ساعت و کلاسی که آزمون ها در آن برگزار می شود، مطلع شوند. در نهایت در روز آزمون متقاضیان باید با کارت شناسایی، شناسنامه یا پاسپورت خود در محل آزمون حضور یابند.

اگر هدف شما از شرکت در این آزمون ورود به رشته های پزشکی است ، دعوت می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا را نیز بخوانید و با صفر تا صد تحصیل این رشته ها در اسپانیا آشنا شوید.

اگر می خواهید در کشور اسپانیا تحصیل کنید مقالات زیر تقدیم به شما.

مفاد آزمون سلکتیویداد اسپانیا

آشنایی با مفاد آزمون سلکتیویداد اسپانیا یکی از مهم ترین مراحل برای شرکت در این آزمون می باشد. آزمون سلکتیویداد از دو مرحله عمومی یا اجباری و اختصاصی یا انتخابی تشکیل شده است که هر کدام بخش های مختلف دانش داوطلبان را به چالش می کشند.

بخش عمومی کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا برای متقاضیان الزامی است و در اکثر مناطق اسپانیا این بخش شامل چهار درس شده اما در برخی مناطق مانند گالیسیا، کاتالونیا، والنسیا، کشور باسک و جزایر بالئاریک پنج بخش اجباری وجود دارد. بخش عمومی دارای 60 سوال است که در هر بخش دانش عمومی، استدلال منطقی، درک کلامی و مهارت های عددی داوطلبان را ارزیابی می کند. سوالات هر درس 15 مورد است و داوطلبان 90 دقیقه برای تکمیل این بخش فرصت دارند.

اولین درس این آزمون مربوط به یک زبان خارجی است که داوطلبان می توانند بین زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی یا پرتغالی یک مورد را انتخاب کنند. درس دوم مربوط به تاریخ فلسفه یا تاریخ اسپانیا است و درس سوم به ارزیابی دانش متقاضیان در زمینه زبان و ادبیات اسپانیایی می پردازد.

مفاد آزمون سلکتیویداد اسپانیا

درس چهارم آزمون سلکتیویداد به دانش آموزان امکان انتخاب بین لاتین، ریاضیات، ریاضیات کاربردی در علوم اجتماعی یا هنر را داده و افراد می توانند با توجه به علاقه خود یکی از این دروس را انتخاب کنند. در نهایت در مناطق گالیسیا، کاتالونیا، والنسیا، کشور باسک و جزایر بالئاریک، آزمون پنجم اضافی مربوط به زبان ‌های منطقه ‌ای گالیسی، کاتالانی، والنسیا و باسکی وجود دارد.

موضوعات بخش انتخابی آزمون سلکتیویداد اسپانیا

مرحله اختیاری کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا داوطلبانه است و برای ارتقای نمره پذیرش داوطلبان طراحی شده است. 

این موضوعات با توجه به نوع مدرک لیسانس و شاخه دانشی که فرد می خواهد در دانشگاه به آن دسترسی داشته باشد انتخاب می شود و دانشجویان می توانند بین 2 تا 4 موضوع را در این بخش انتخاب کنند اما جالب است بدانید البته برای محاسبه نمره قبولی تنها دو نمره برتر در نظر گرفته می شود. از مهم ترین موضوعات انتخابی آزمون سلکتیویداد اسپانیا می تواند به موارد زیر اشاره کرد.

  • تحلیل موسیقی II
  • هنرهای نمایشی
  • زیست شناسی
  • زیست شناسی و زمین شناسی
  • فرهنگ سمعی و بصری II
  • طراحی هنری II
  • نقشه فنی II
  • اقتصاد بازرگانی
  • الکتروتکنیک
  • فیزیک و شیمی
  • مبانی هنر دوم
  • جغرافیا
  • زمين شناسي
  • یونانی II
  • تاریخ فلسفه
  • تاریخچه موسیقی و رقص
  • تاریخ هنر
  • لاتین II
  • زبان و ادبیات اسپانیایی II
  • ادبیات جهانی
  • ریاضیات کاربردی در علوم اجتماعی II
  • ریاضی دوم
  • علم شیمی
  • فناوری صنعتی II

بخش اختیاری آزمون سلکتیویداد اسپانیا دارای 40 سوال است که دانش و مهارت های خاص داوطلبان را در رابطه با رشته مورد درخواست ارزیابی می کند. سوالات این بخش بر اساس برنامه درسی رسمی رشته طراحی شده و داوطلبان برای تکمیل این بخش 60 دقیقه فرصت دارند.

امتیاز دهی و نتایج آزمون سلکتیویداد اسپانیا

امتیاز دهی و نتایج آزمون سلکتیویداد اسپانیا

با توجه به اصلاحات انجام شده کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا امروزه امتیاز دهی این آزمون نمره نهایی میانگین نمره شش امتحان گرفته شده نیست و چهار نمره کسب شده از دروس مختلف در بخش اجباری از 10 نمره امتیاز داده شده و بخش اختصاصی این آزمون نیز می تواند 4 نمره داشته باشد که مجموع این نمرات 14 نمره آزمون سلکتیویداد را تعیین می شود. 

طبق قوانین از امتیاز دهی و نتایج آزمون سلکتیویداد اسپانیا نمره دسترسی شما بین 5 تا 14 امتیاز در نظر گرفته شده که این نمره حدودا 40% از نتیجه شما برای پذیرش دانشگاه را تشکیل داده و میانگین نمرات دیپلم دبیرستان شما نیز 60٪ نمره دسترسی شما را تشکیل می دهد.

با این حال نحوه پذیرش و امتیاز دهی این آزمون در هر دانشگاه و در رشته های مختلف متفاوت است و شما باید شرایط بیشتر را از طریق تماس با دانشگاه مد نظرتان به دست آورید. شایان ذکر است که نمره آزمون در مرحله عمومی برای همیشه ماندگار است اما نمره های آزمون در مرحله خاص تنها فقط برای 2 سال اعتبار دارد.

تقویم آزمون سلکتیویداد در اسپانیا

زمان شرکت در کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا تا حد زیادی به منطقه ای که در آن سکونت داشته یا قصد دارید آزمون خود را در آن بگذرانید بستگی دارد؛ زیرا هر کدام از مناطق و جامعه های خود مختار در این کشور برنامه ی زمانی مخصوص به خود را دارند و شما می توانید اطلاعات دقیق را از طریق وب سایت وزارت آموزش و پرورش و آموزش حرفه ای یا در وب سایت دانشگاهی که می خواهید آزمون خود را در آن انجام دهید مطالعه فرمایید.

با این حال طبق اطلاعات به دست آمده آزمون سلکتیویداد اسپانیا معمولاً اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن برگزار می شود. همچنین یک آزمون دیگر به نام آزمون فوق العاده سلکتویدید وجود دارد که معمولاً در اوایل سپتامبر، برای کسانی که در اولین تلاش شکست خورده ‌اند یا می ‌خواهند نمره خود را ارتقا دهند، طراحی شده است. شما می توانید در جدول زیر تقویم آزمون سلکتیویداد در اسپانیا و برخی از مهم ترین تاریخ ها که در اکثر دانشگاه ها مشترک است را مشاهده فرمایید.

عنوان تاریخ
تاریخ برگزاری آزمون 7 تا 10 ژوئن
تاریخ اعلام نتایج آزمون 15 ژوئن
تاریخ ثبت اعتراض 18 تا 21 ژوئن
نتایج بررسی یا اصلاح مضاعف 28 ژوئن
پیش ثبت نام دانشگاه 29 ژوئن تا 5 ژوئیه

هزینه های آزمون سلکتیویداد اسپانیا

طبق اطلاعات به دست آمده هزینه های آزمون سلکتیویداد اسپانیا در هر سال متفاوت است اما هزینه ها برای سال جاری حدودا 200 یورو می باشد که شامل حق شرکت در آزمون های اجباری و دو آزمون اختصاصی می باشد. امروزه متقاضیانی که با مشکلات و معضلاتی مانند بیماری و از کار افتادگی رو به رو هستند یا یک خانواده پرجمعیت دارند و نمی توانند هزینه های لازم برای شرکت در کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا را پرداخت کنند می توانند از نرخ کاهش یافته 100 یورویی استفاده کنند.

چنانچه قصد زندگی و تحصیل در کشور اسپانیا را دارید می توانید حین تحصیل در این کشور از طریق مشاغل پاره وقت درآمدهای مناسبی به دست آورید. توصیه می کنیم اطلاعات بیشتر در مورد قوانین و شرایط کار دانشجویی و همچنین نحوه یافتن شغل را در مقاله کار در اسپانیا مطالعه فرمایید.

در نهایت دانش آموزانی که قصد انصراف از آزمون را داشت باشند و در صورت امتناع از شرکت در آزمون ها پس از ثبت نام رسمی باید 50 یورو پرداخت کنند. از طرفی دانش آموزانی که از نتیجه های آزمون سلکتیویداد راضی نیستند و قصد اعتراض به نمره و بازبینی را دارند باید 10 یورو هزینه بپردازند. در نهایت دانش آموزانی که قصد دریافت گواهینامه رسمی نمرات کسب شده در آزمون را دارند باید برای صدور این گواهینامه 15 یورو هزینه پرداخت کنند.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا در اسرع وقت و پرداخت کمترین هزینه به ویزای کشور مورد نظر خود برسید.

ما حتی در آزمون های ورودی به شما کمک می کنیم ، منابع آزمون را در اختیار شما قرار داده و بهترین مشاوره ها را به شما خواهیم داد تا ریسک قبول نشدن را بسیار کم کنیم.

با ما در تماس باشید و نتیجه کار را کمترین زمان مشاهده کنید. شما هم مانند بسیاری از کلاینت های ما غافلگیر خواهید شد! 

در پایان همین مقاله سه ویدئوی جالب از نحوه دادن خبر خوش همکاران ما به مراجعین را ببینید!

نمایش ویدیو درباره ویزای کشورهای مختلف
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با ما به ویزای تحصیلی کشور مورد نظر خود برسید! 

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ملزومات روز آزمون سلکتیویداد اسپانیا

ملزومات روز آزمون سلکتیویداد اسپانیا برخی مواردی هستند که تمامی متقاضیان باید روز آزمون رعایت کنند. داوطلبان می توانند در این آزمون مواردی مانند خط کش، مجموعه ای از مثلث ها و یک قطب نما برای ترسیم فنی، ماشین حساب علمی، غیر گرافیکی و غیر قابل برنامه ریزی برای ریاضیات کاربردی، فناوری صنعتی، شیمی، ریاضیات، اقتصاد و فیزیک، فرهنگ لغت لاتین برای امتحان لاتین را همراه داشته باشند.

همچنین تمامی دانش آموزان باید در روز آزمون شناسنامه یا گذرنامه و گواهی ثبت نام آزمون را به همراه داشته و همچنین از قبل برنامه و کلاس اختصاص داده شده را بررسی کرده و در زمان مشخص شده در محل آزمون حضور یابند.

متقاضیان موظفند که قوانین بهداشتی و پیشگیری از کووید را با استفاده ماسک، فاصله ایمنی، ژل هیدروالکلی و… رعایت کنند و طول آزمون از هیچ وسیله الکترونیکی استفاده نکرده و حین کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا از هرگونه تقلب خودداری کنند.

سوالات پر تکرار کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا

آزمون سلکتیویداد که با نام آزمون EBAU نیز شناخته می شود یک آزمون سراسری است که متقاضیان در سال دوم دبیرستان یا پس از اتمام تحصیلات در آن شرکت می کنند. 

هزینه ها برای سال جاری حدودا 200 یورو است که شامل حق شرکت در آزمون های اجباری و دو آزمون اختصاصی می باشد.

طبق اطلاعات به دست آمده آزمون سلکتیویداد از دو مرحله عمومی یا اجباری و اختصاصی یا انتخابی تشکیل شده است که هر کدام بخش های مختلف دانش داوطلبان را به چالش می کشند.

شایان ذکر است که نمره آزمون در مرحله عمومی برای همیشه ماندگار است اما نمره های آزمون در مرحله خاص تنها فقط برای 2 سال اعتبار دارد.

افراد برای شرکت در این آزمون باید تحصیلات متوسطه خود را با موفقیت به پایان رسانده باشند و گواهی پایان تحصیلات معتبری به دست آورده باشند و این گواهی باید در کشور اسپانیا به رسمیت شناخته شود.

در این مقاله سعی کردیم تا حد امکان ابعاد مختلف کالج و آزمون سلکتیویداد در اسپانیا را بررسی کنیم، چنانچه هر گونه سوالی در مورد شرکت در این آزمون و شرایط تحصیلی در این کشور را دارید از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با بهترین مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید. شما همچنین می توانید اطلاعات بیشتر در مورد روش های مهاجرتی و همچنین الزامات و هزینه های هر روش را در مقاله مهاجرت به اسپانیا مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه