شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در چین

مشاور روش های مهاجرتی
مشاور روش های مهاجرتی
شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در چین
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در چین را در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) بررسی خواهیم کرد مواردی مثل نرخ تورم ، نرخ بیکاری و نرخ سود بانکی در چین با ما همراه باشید.

چین دومین اقتصاد جهانی بزرگترین صادر کننده و بیشترین ذخایر ارزی در جهان است ، شاخص های اقتصادی ، آمار کلیدی در مورد اقتصاد هستند که می توانند به شما کمک کنند درک بهتری از اقتصاد داشته باشد ، این شاخص ها می توانند به سرمایه گذاران در تصمیم گیری در مورد زمان خرید یا فروش سرمایه گذاری کمک کنند.

شاخص های اقتصادی می تواند به شما در درک این جریان و روند جریان بازار و همچنین سایر عوامل مهم مالی کمک کند ، در اینجا چندین نوع مختلف از شاخص های اقتصادی و چگونگی استفاده از آنها برای درک وضعیت اقتصاد چین ذکر شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سرمایه گذاری در کشور چین و نحوه راه اندازی شرکت در این کشور ، مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در چین را به دقت مطالعه کنید.

نرخ بیکاری در چین

نرخ بیکاری چین در ماه مه 2021 به 5.0 درصد کاهش یافت که کمترین میزان در دو سال گذشته است ، نرخ بیکاری جمعیت 16-24 ساله و جمعیت مورد بررسی 25-59 ساله به ترتیب 13.8 درصد و 4.4 درصد بود ؛ در همین حال ، نرخ بیکاری بررسی شده در 31 شهر بزرگ و شهرستانی 5.2 درصد همان میزان آوریل است ، میانگین ساعات کار هفتگی کارمندان در شرکت های سراسر کشور 47.3 ساعت بوده است ؛ از ژانویه تا مه 5.74 میلیون شغل جدید در شهر های سراسر کشور ایجاد شده است.

نرخ تورم

نرخ تورم سالانه چین در ماه مه 2021 از 0.9٪ در ماه قبل به 1.3٪ رسید و در مقایسه با توافق بازار 1.6٪ بود ، این بالاترین میزان از سپتامبر 2020 است ، در میان افزایش سریع تر هزینه کالا های غیر غذایی (1.6 در مقابل 1.3 در آوریل) ، حمل و نقل و ارتباطات (5.5 در در مقابل 4.9) ، لباس (0.4 در مقابل 0.2) ؛ اجاره ، سوخت و آب و برق (0.7 در مقابل 0.4) ؛ بهداشت (0.2٪ در مقابل 0.1٪) ، کالا ها و خدمات خانگی (0.4٪ در مقابل 0.4) ، و آموزش ، فرهنگ (1.5٪ در مقابل 1.3٪) ، همچنین قیمت مواد غذایی 0.3٪ افزایش یافت ، این اولین افزایش در چهار ماه پس از افت 0.7٪ در ماه آوریل است ، به صورت ماهانه ، قیمت های مصرف کننده در ماه مه 0.2 درصد کاهش یافت ، در حالی که پیش بینی کاهش 0.1 درصدی و پس از افت 0.3 درصدی در آوریل است.

نرخ سود بانک ها در چین

نرخ سود بانک ها در چین از سال 2013 تا سال 2021 به طور متوسط 4.53 درصد بود و در آوریل 2014 به بالاترین رقم 5.77 درصد و در آوریل سال 2020 به کمترین میزان 3.85 درصد رسید.

نرخ سود بانک ها در چین

درصد مالیات در چین

مالیات بر درآمد فردی در چین در یک سیستم مالیاتی پیشرو با نرخ مالیات از 3 درصد تا 45 درصد اجرا می شود ، از سال 2019 ، چین از افرادی که بیش از 183 روز در این کشور اقامت دارند بابت درآمد کسب شده مالیات می گیرد ، مودیان مالیات بر درآمد فردی شامل هر دو مودیان مقیم و مودیان غیر مقیم هستند ، یک مالیات دهنده مقیم که تعهد پرداخت مالیات را به طور کامل دارد ، باید مالیات بر درآمد فردی را از کلیه درآمد حاصل از منابع داخل یا خارج چین پرداخت کند ، مالیات دهندگان غیر مقیم فقط مالیات بر درآمد فردی از درآمد حاصل از چین یا منبع آن پرداخت می کنند.

هزینه اجاره ملک تجاری در چین

هزینه اجاره ملک تجاری در چین بسته به موقعیت مکانی ، متراژ ، شهر و امکانات آن متفاوت است که بین 4000 تا 8000 یوان برای هر ماه می باشد.

سوالات پر تکرار شاخص های اقتصادی چین

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این محتوا به طور مختصر و مفید ، شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در چین را بررسی کردند ، چنانچه در این زمینه ابهام و یا نظری دارید حتما با ما درمیان بگذارید ، باکس دیدگاه در پایین همین صفحه به همین منظور تعبیه شده است ، کارشناسان ما نیز پاسخ گوی شما خواهند بود.

نرخ بیکاری در چین چقدر است؟

نرخ بیکاری چین در ماه مه 2021 به 5.0 درصد کاهش یافت که کمترین میزان در دو سال گذشته است.

نرخ تورم در چین چه میزان است؟

نرخ تورم سالانه چین در ماه مه 2021 از 0.9٪ در ماه قبل به 1.3٪ رسید و در مقایسه با توافق بازار 1.6٪ بود ، این بالاترین میزان از سپتامبر 2020 است.

نرخ سود بانکی در چین چقدر است؟

نرخ سود بانک ها در چین از سال 2013 تا سال 2021 به طور متوسط 4.53 درصد بود و در آوریل 2014 به بالاترین رقم 5.77 درصد و در آوریل سال 2020 به کمترین میزان 3.85 درصد رسید.

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با توجه به محبوبیت مهاجرت به چین از طریق سرمایه گذاری تلاش کردند در این مقاله شما را با شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در چین آشنا کنند ، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه مهاجرتی رجبی در شیراز و تهران تماس بگیرید همچنین مطالعه سایر مقالات سایت می تواند راه های صحیحی برای سرمایه گذاری را به شما نشان دهد ، توصیه می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان را بخوانید ، مناطق ویژه تجاری آلمان امکانات کم نظیری را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار میدهد که مهمترین آن ها معافیت های خاص مالیاتی است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه