مهاجرت به قبرس

مهاجرت به قبرس یکی از مقاصد مهاجرتی در اروپا می باشد که دارای مزایا و ویژگی های مناسب و مختص به خود بوده که طی سالیان گذشته در جذب مهاجرین خارجی به خصوص ایرانیان علاقمند به این امر بسیار موفق بوده است.

مهاجرت به قبرس شاید در مقایسه با کشورهایی نظیر انگلستان، آلمان، فرانسه و غیره مقصدی با کیفیت پائین تر شناخته شود، اما دستیابی به آن بسیار ساده تر و در دسترس تر می باشد.

علاوه بر این اقدام برای مهاجرت به قبرس می تواند هم به عنوان یک مقصد نهایی مناسب باشد و هم به عنوان یک مقصد موقت به عنوان دروازه ای برای ورود به دیگر کشورهای مطرح و سرشناس اروپا شناخته شود. این مزیت بسیار مناسبی می باشد که در حال حاضر معدود کشورهایی را می توان با چنین مزیتی شناخت.

به طور کلی، راحتی و آسانی مهاجرت به قبرس این کشور را به یک مقصد ایده آل برای افرادی مبدل ساخته است که امکان و شرایط مهاجرت فوری و مستقیم به کشورهای تراز اول اروپایی را ندارند. پس از آن در صورت مناسب دیدن شرایط می توان در این کشور اقامت گزید و یا برای دیگر مقاصد اقدام نمود.

در این مطلب با تیم مشاورین خبره شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا با انواع روش های قانونی مهاجرت به قبرس و همچنین شرایط و قوانین هریک از این روش های به طور مختصر و کامل مفید آشنا شوید ، توصیه می کنیم مقاله بهترین کشور برای زندگی بر اساس عوامل مختلف در سال 2023 را حتما مرور کرده و اطلاعات خود را به روز کنید.

فهرست مطالب
مهاجرت به قبرس

راه های مهاجرت به قبرس

در حال حاضر روش های مهاجرت به قبرس چندین راه متفاوت را شامل می شوند که هرکدام از آنها می تواند برای فرد یا خانواده ای مناسب باشند. شناخت راه های مهاجرت به قبرس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و متقاضیان باید پیش از هر اقدامی آن ها را بررسی و مناسب ترین را باتوجه به شرایط، اهداف و بودجه خود برگزینند.

در حال حاضر بهترین راه های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر می شود:

  • مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل
  • مهاجرت به قبرس از طریق کار
  • مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به قبرس از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت به قبرس از طریق خرید املاک
  • مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج
  • مهاجرت به قبرس از طریق تولد
  • مهاجرت به قبرس از طریق پناهندگی

هریک از روش های بالا دارای شرایط خاصی هستند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم. اما لازم به هشدار است که مهاجرت به قبرس از طریق پناهندگی یک روش بسیار نامناسب و غیر ایمن می باشد که هیچ گونه تضمین و احتمالی در موفقیت از طریق آن وجود ندارد و پناهندگان در این کشور با شرایط بسیار نامناسبی مواجه می شوند، چون قبرس با پناهندگی مخالف و کشوری غیر پناهنده پذیر است.

در رابطه با ازدواج نیز متقاضی باید حتما با یک شهروند قبرسی ازدواج نموده و ازدواج آن ها مورد بررسی دقیق قرار می گیرد که صوری نباشد. ضمنا باید شرایطی را نیز داشته و پس از مدت زمانی خاص امکان اخذ اقامت از این طریق ممکن می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شما می توانید ویزای طلایی را با راهنمایی گام به گام مشاورین به راحتی بدست آورید، پس با ما در ارتباط باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل یکی از روش های بسیار مناسب، ایمن و پر متقاضی برای مهاجرت به قبرس می باشد که سالانه افراد زیادی برای دستیابی به آن اقدام می نمایند. در حال حاضر دانشگاه های این کشور از اعتبار و رتبه های مناسبی بهره می برند و مدارک آن ها در اکثر کشورهای جهان از جمله کشورمان قابل قبول و قابل ارائه می باشد.

دانشجویان می توانند بدون نیاز به ارائه مدرک زبان نیز به تحصیل در دانشگاه های قبرس مشغول شوند. بدین صورت که پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مقصد، در دوره های زبان دانشگاه شرکت نموده و از تسلط لازم زبانی برای تحصیل در این کشور برخوردار شوند. دانشجویان با اخذ پذیرش از دانشگاه ها قادر به اخذ ویزای تحصیلی بوده و پس از ورود به این کشور باید برای اخذ مجوز اقامت اقدام نمایند.

تحصیل دوره لیسانس در قبرس 4 ساله بوده و در حدود سالانه 9 هزار یورو هزینه دارد. همچنین دوره کارشناسی ارشد 2 ساله و سالانه 7 هزار یورو شهریه داشته و دوره دکتری 3 تا 5 ساله بوده و از 5 هزار یورو تا 14 هزار یورو شهریه دانشگاه را در بر می گیرد. در مقاله تحصیل در قبرس دیگر جزئیات، شرایط و مراحل اخذ پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های این کشور را شرح داده ایم. در نهایت شما با اشتغال در این کشور پس از اخذ مدرک خود می توانید شرایط اخذ اقامت دائم را برای خودتان فراهم آورید.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

مهاجرت به قبرس از طریق کار

مهاجرت به قبرس از طریق کار دیگر روش مناسب و امن برای مهاجرت به قبرس شناخته می شود. شرایط مهاجرت به قبرس به این صورت است که افرادی که از طرف یک کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشند می توانند با اخذ ویزای کار این کشور شرایط مهاجرت به قبرس را برای خود مهیا سازند.

جهت اخذ ویزای کاری و مهاجرت کاری به این کشور افراد باید پیشنهاد کار مهر شده خود را که توسط وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی قبرس مورد تایید واقع و مهر شده است به همراه سایر مدارک خود به سفارت این کشور ارائه نمایند و برای ویزای خود اقدام کنند. پس مهاجرت کاری به قبرس از طریق ویزای جاب آفر ممکن است.

از شرایط مهاجرت به قبرس از طریق کار این که این پیشنهاد شغلی باید در ابتدا زیر نظر وزارتخانه امور مهاجرین مورد بررسی و نظارت واقع شود، به دلیل اینکه می بایست ثابت شود که کار مورد نظر در کشور قبرس متقاضی نداشته و به خاطر این مسئله است که این پیشنهاد شغلی برای افراد خارجی صادر گردیده است.

البته انجام این مراحل بر عهده کارفرما می باشد که ابتدا این موضوع را ثابت کرده و پس از آن برای استخدام یک نیروی کار خارجی اقدام نماید. پس دقت داشته باشید که استخدام در هر شغلی نمی تواند مهاجرت به قبرس از طریق کار برای خارجی ها به ارمغان آورد. در مقاله کار در قبرس تمام شرایط و مراحل لازم را شرح داده ایم.

برخی از رشته های پر طرفدار در قبرس را مطالعه کنید.

اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش های مهاجرت به قبرس که معمولا مورد توجه افرادی واقع می شود که دارای بودجه مالی مناسبی بوده و سعی دارند خود را با دردسر و با محدودیت های کمتر و ساده تر به این کشور برسانند، اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری است، که در صورت داشتن شرایط مالی مناسب واقعا بهترین روش مهاجرتی به این کشور است.

قطعا می دانید که کشور قبرس دو بخش شمالی و جنوبی داشته و بخش جنوبی عضو اتحادیه اروپا بوده اما عضو پیمان شنگن نمی باشد. برای سرمایه گذاری نیز اکثر متقاضیان به همین دلیل علاقمند به سرمایه گذاری در بخش جنوبی هستند که پاسپورت آن می تواند بسیار راحت تر آنان را به دیگر نقاط جهان برساند.

به طور کلی سرمایه گذاری در کشور قبرس از روش های مختلفی ممکن است که در برخی مناطق و تحت شرایط مشخص و معلوم حتی می تواند مستقیما اقامت دائم را نیز برای شخص سرمایه گذار و خانواده وی فراهم آورده و آنان را از مزیت اخذ ویزای طلایی برخوردار سازد. انتخاب روش سرمایه گذاری کاملا بستگی به خواسته متقاضیان دارد.

اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

دریافت اقامت قبرس با ثبت شرکت

ثبت شرکت یکیدیگر از روش های مهاجرت به قبرس می باشد و متقاضیان این امر باید مقدار مشخصی سرمایه اولیه را دارا بوده که مقدار آن حداقل 200 هزار یورو می باشد. افراد می توانند با ثبت شرکت یک اقامت موقت دو ساله گرفته که تا زمانی که شرکت فعال باشد و هزینه بیمه و مالیات پرداخت گردد فرد می تواند اقامت خود را تمدید نماید.

یکی از ارزانترین روش های اخذ پاسپورت اروپا، روش دریافت اقامت قبرس با ثبت شرکت می باشد که هزینه کمی را در مقایسه با دیگر کشورهای اروپا متحمل می شود. لازم به ذکر است افراد تنها با ثبت شرکت در این کشور قادر به اخذ اقامت نمی باشند و باید دیگر شرایط را نیز به جا آورند.

متقاضی می بایست در شرکت خود کار کند و نشان دهد که ماهانه حداقل حقوق در حدود 1,500 یورو از شرکت دریافت می کند و خود را بیمه نیز نماید. در این صورت متقاضی به همراه همسر و فرزندان خود اقامت قبرس جنوبی را اخذ خواهد نمود.

در صورتی که متقاضیان نشان دهند در طول 8 سال گذشته، حداقل 5 سال را در این کشور بوده اند و مالیات نیز پرداخت نموده و واجد شرایط هستند، می توانند برای پاسپورت این کشور درخواست کنند. همچنین افراد قادر هستند که 3 تا 4 فرد از خانواده خود را در این شرکت استخدام کرده و به موجب آن، این افراد نیز اقامت قبرس جنوبی را دریافت نمایند.

مهاجرت به قبرس با خرید ملک

مهاجرت به قبرس با خرید ملک

اقدام از طریق خرید ملک همواره یکی از پر طرفدارترین روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور بوده است که یک روش بسیار امن و مطمئن بوده که احتمال از بین رفتن سرمایه و ضرر در آن بسیار اندک بوده و در برخی موارد امکان اجاره و کسب درآمد از آن علاوه بر سود بلند مدتی که با افزایش قیمت ملک وجود خواهد داشت را به همراه دارد.

علاوه بر این موارد باید بدانید که فرصت مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری در بخش املاک و خرید ملک در این کشور کاملا مهیا بوده و مهاجرت به قبرس با خرید ملک یکی از روش های بسیار پرطرفدار طی سالیان گذشته بر شمرده شده است که از کشورمان نیز افراد بسیاری موفق به انجام آن شده اند.

شهروندان خارجی می توانند با خرید ملکی به ارزش حداقل 125 هزار یورو و تحت شرایط خاصی و بعد از زمان مشخصی به اقامت دائم قبرس دست پیدا کنند. طبق جزئیات این روش شخص متقاضی باید حتما قبل از خرید خانه در قبرسآزمایش داده و از لحاظ جسمی در سلامت کامل باشد.

علاوه بر این برای اخذ اقامت دائم از این طریق، شخص نباید بیش از 80 روز به مدت 5 سال در خارج از قبرس باشد. ضمنا اگر شخص در هر کشوری سابقه کیفری داشته باشد، مجاز به خرید ملک در قبرس نخواهد بود. در مقاله اجاره و خرید ملک در قبرس تمامی قوانین، مراحل، شرایط و جزئیات لازم این امر را برای شما شرح داده ایم.

قیمت خرید ملک در قبرس

جهت آشنایی خلاصه و شناخت میزان قیمت های خرید ملک در کشور قبرس در ادامه قیمت هر متر مربع آپارتمان را در چند شهر مهم این این کشور استعلام نموده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 با مشاهده قیمت خرید ملک در قبرس کاملا متوجه خواهید شد که قیمت املاک در این کشور به میزان قابل توجهی مناسب تر از دیگر کشورهای اروپایی می باشد.

شهر قیمت هرمترمربع آپارتمان در مرکز شهر قیمت هرمترمربع آپارتمان در حومه شهر
نیکوزیا 229.16 یورو 179.61 یورو
لیماسول 321.67 یورو 225.00 یورو
لارناکا 227.00 یورو 164.82 یورو

وکیل مهاجرت به قبرس

چنانچه قصد مهاجرت به قبرس را دارید، قطعا در حین انجام مراحل یا جستجو و کسب اطلاعات لازم در این زمینه با عنوان وکیل مهاجرت به قبرس مواجه شده اید. بسیار مهم است بدانید که رشته حقوق نه تنها در کشورمان بلکه در دنیا گرایشی تحت عنوان مهاجرت وجود نداشته و در دانشگاهی ارائه و آموزش داده نمی شود که مدرکی نیز برای آن صادر شود.

فقط دو کشور استرالیا و کانادا به صورت محدود در چند دانشگاه رشته مهاجرت زیر شاخه حقوق را تدریس می کنند که در آن ها نیز فقط قواعد و قوانین مرتبط با مهاجرت به همان کشورها تدریس شده و مدرک مربوطه اعطا می شود. همچنین این افراد فقط قادر به فعالیت در همین دو کشور بوده و مدرک آنان در همین دو کشور معتبر است.

اما در بسیاری از کشورها نظیر ایران یا قبرس از عنوانی نظیر وکیل مهاجرت استفاده می شود، که منظور همان مشاورین و متخصصین فعال در حوزه مهاجرت است. به همین خاطر ادعای وکیل مهاجرت به قبرس به صورت رسمی کاملا غیر موجه و حتی غیر قانونی است.

پس دقت داشته باشید که تحت چنین عنوانی مورد سوء استفاده قرار نگیرید. ضمن اینکه امر مهاجرت نیازی به اطلاعات یا دانش حقوقی ندارد، بلکه داشتن تجربه و اطلاع از قوانین و شرایط مهاجرت به قبرس دارای بالاترین اهمیت بوده و در رساندن شما به هدفتان بیش ترین تاثیر را دارا می باشد.

موسسه مهاجرتی به قبرس

موسسه مهاجرتی به قبرس

همانطور که اشاره کردیم، اطلاعات حقوقی در امر مهاجرت کارایی چندانی ندارد، بلکه باید تیم راهنما دارای بیش ترین تجربه کاری و عملی در این حوزه بوده و از قوانین، شرایط، مراحل و جزئیات امر مهاجرت به قبرس اطلاع داشته باشد، تا بتوانند شما را در سریع ترین زمان و با کم ترین هزینه به هدفتان برسانند.

دقت داشته باشید که بهره گیری از موسسه مهاجرتی به قبرس با کارنامه موفق بسیار و اعتبار بالا نظیر موسسه مهاجرتی رجبی می تواند شما را بسیار سریع تر و با مخارجی کمتر به این هدف برساند. همچنین به دلیل داشتن تجارب بسیار در ارتباط با سفارت و مامورهای مصاحبه این کشور میزان خطا و اشتباه به حداقل ممکن رسیده و امکان رد شدن درخواست از بین می رود.

توجه داشته باشید که انتخاب موسسه معتبر و پر سابقه با کارنامه و پرونده های موفق اهمیت بسیار بالایی در کسب موفقیت دارد، به همین خاطر حتما پیش از انتخاب موسسه مهاجرتی مدنظرتان، سوابق این موسسات را بررسی و از کارنامه ها و سوابق کاری این شرکت اطلاعات لازم و کافی را به دست آورید.

مهاجرت به چهار کشور دیگر را نیز بررسی و مقایسه کنید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به قبرس

بله، کشور قبرس کشوری مناسب برای اقامت و زندگی بوده و حتی می تواند به عنوان یک گذرگاه بسیار خوب برای رسیدن به دیگر کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گیرد.

 در حال حاضر بهترین روش مهاجرت به قبرس اقدام از طریق روش تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری می باشد.

 بله، شهروندان ایرانی به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیت یا ممنوعیتی قادر هستند تا برای مهاجرت به قبرس اقدام نمایند.

بله، در ابتدا باید حتما ملکی با ارزش حداقل 125 هزار یورو را خریداری نموده و آن را 5 سال حفظ کنید. همچنین در مدت این 5 سال نباید بیش از 80 روز را در خارج از قبرس باشید.

 خیر، قبرس یکی از مقاصد ارزان و بسیار مناسب برای مهاجرت شناخته می شود.

تیم مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی همه روزه در دفاتر غرب و مرکزی تهران و همچنین دفتر شیراز آماده ارائه مشاوره درباره مهاجرت به قبرس به شما عزیزان می باشند. از طریق تماس تلفنی یا به صورت حضوری از مشاوره های تیم متخصص ما بهره مند شوید. توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به اروپا را بخوانید و گزینه های مختلف برای مهاجرت را قیاس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه