مهاجرت به لوکزامبورگ

مهاجرت به لوکزامبورگ با توجه به اهداف متقاضی به روش های مختلفی امکان پذیر است ؛ از سال 2008 مجوز کار و اقامت این کشور برای متقاضیان اتباع کشورهای ثالث در یک مجوز (Autorisation de séjour) ادغام شدند ؛ از سال 2009 هم تابعیت دوگانه در لوکزامبورگ مجاز شد.

بنابراین مهاجرت به لوکزامبورگ می تواند یک فرصت ایده آل برای متقاضیان باشد و کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با سال ها تجربه درخشان ، افراد را در تمامی مسیر مهاجرت یاری و همراهی می کنند ، در مقاله تحصیل در لوکزامبورگ نیز به طور مفصل به شرایط تحصیلی در این کشور پرداخته ایم که می تواند چشم انداز خوبی در این خصوص به شما بدهد.

لازم به ذکر است که اکثر اتباع غیر اتحادیه اروپا برای اقامت تا سه ماه نیاز به ویزا دارند و در صورتیکه بخواهند بیش از سه ماه در این کشور بمانند ، لازمست تا پیش از ورود به این کشور جهت اقامت موقت به عنوان کارمند یا خوداشتغال، ورزشکار ، دانشجو ، دانش‌آموز ، کارآموز ، محقق یا عضو خانواده اقدام نمایند ؛ چرا که این مجوز در لوکزامبورگ هم به عنوان مجوز اقامت و هم به عنوان مجوز کار عمل می ‌کند و جایگزین مجوز کار معمولی می شود که این امور را از طریق کنسولگری یا سفارت لوکزامبورگ می ‌توان دنبال نمود.

برای بررسی بیشتر شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ و اتخاذ یک تصمیم آگاهانه تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فهرست مطالب
مهاجرت به لوکزامبورگ

روش های قانونی مهاجرت به لوکزامبورگ

روش های قانونی مهاجرت به لوکزامبورگ موارد مختلفی را در برمی گیرند ؛ لوکزامبورگ علیرغم اندازه کوچکش ، خانه یکی از متنوع ترین جوامع مهاجر در دنیا است ؛ همچنین ، این کشور دارای اقتصادی قوی و توسعه یافته بوده و میزان جرم و جنایت در این کشور پایین است ؛ لذا ، جای تعجب نیست که متقاضیانی از سراسر دنیا برای تجارت و یا تفریح این کشور اروپایی را انتخاب نمایند.

کیفیت زندگی در لوکزامبورگ استثایی است و بالاترین حداقل دستمزدها را در جهان دارد ؛ لذا استانداردهای زندگی در این کشور بالا است و تمامی این مزایا توسط دولت به کلیه شهروندان و ساکنین قانونی ارائه می شود.

از روش های قانونی مهاجرت به لوکزامبورگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • مهاجرت به لوکزامبورگ به واسطه ی خرید ملک
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق پناهندگی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت برترین مقاصد مهاجرتی با شرح اهداف و شرایط تان برای کارشناسان مجرب رجبی

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق پناهندگی

به طور کلی ، در کنوانسیون ژنو در حمایت از پناهندگان ، قوانین بشر دوستانه ای وضع شده است و پناهجو کسی است که به دلایل مختلف از جمله عقاید سیاسی ، مذهبی و غیره در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته ، لذا کشور خود را ترک کرده و به دنبال پناهندگی در کشورهای دیگر چون لوکزامبورگ می باشد.

اما مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق پناهندگی ، یکی از پر ریسک ترین و خطرناک ترین روش هاست و خطرات جانی ، روحی و مالی جبران ناپذیری را ممکن است در پی داشته باشد ؛ لذا ، ما در موسسه رجبی به هیچ عنوان این روش را برای مهاجرت به لوکزامبورگ توصیه نمی کنیم و خدماتی در این راستا ارائه نمی دهیم.

توصیه می کنیم حتما مقاله روش های قانونی مهاجرت را بخوانید ، راه های مهاجرت تنها به کار و تحصیل و پناهندگی ختم نمی شود پس خوب است با راه های ساده و قانونی آن آشنا باشید.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق تحصیل مستلزم پذیرش و ثبت نام در یکی از موسسات آموزشی دولتی و یا خصوصی کشور لوکزامبورگ می باشد ؛ در این صورت افراد باید منابع مالی کافی داشته باشند و از پوشش بیمه سلامت نیز برخوردار باشند.

دقت داشته باشید که تحصیل به تنهایی منجر به اخذ اقامت دائم لوکزامبورگ نمی شود و برای اخذ اقامت دائم لوکزامبورگ پس از تحصیل می بایست از طرق دیگری چون سرمایه گذاری ، کار و یا ازدواج اقدام نمود.

لذا ، دانشجویان فارغ التحصیل کشورهای غیر اتحادیه اروپا که در دانشگاه های لوکزامبورگ تحصیل کرده اند ، می توانند در این کشور بمانند و به دنبال کار باشند و یا کسب و کار خود را راه اندازی نمایند ، این دانشجویان می بایست حداقل 30 روز پیش از انقضای مجوز اقامت دانشجویی خود ، جهت یافتن شغل و یا راه اندازی تجارت خود برای اخذ اجازه اقامت اقدام نمایند.

در سالهای اخیر بیشتر دانشجویان بین المللی برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی به این کشور عزیمت کرده اند شما هم می توانید با مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در لوکزامبورگ اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه کسب کنید.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق کار

فرایند کار در کشور لوکزامبورگ بر اساس جاب آفر یا پیشنهاد شغلی است ، بدین صورت که موقعیت شغلی مورد نظر باید در ابتدا در لوکزامبورگ و اتحادیه اروپا آگهی شود ، در این صورت اگر برای شغل مورد نظر متقاضی یافت نشود ، کارفرما می تواند از متقاضیان خارج از لوکزامبورگ یا اتحادیه اروپا استفاده کند.

حال اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق کار به چه صورت است و از چه شرایطی برخوردار است؟

متقاضیان کشورهای ثالث ، در ابتدا باید ویزای کاری لوکزامبورگ را برای داشتن شغلی در این کشور دریافت نمایند ؛ همچنین به داشتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از کارفرمایی با تبعه لوکزامبورگ نیاز است ؛ لذا ، متقاضی کار در این کشور تا وقتی که پیشنهاد شغلی از لوکزامبورگ نداشته باشد ، قادر به دریافت ویزای کار این کشور نیست.

دقت کنید که با دریافت پیشنهاد کاری ، کارفرما ملزم به دریافت مجوز کار از طریق وزارت کار و استخدام کشور لوکزامبورگ برای متقاضی کار خواهد بود ؛ در صورت دریافت اقامت کاری لوکزامبورگ و زندگی و اقامت به مدت 5 سال در این کشور ، شخص می تواند برای اقامت دائم کشور لوکزامبورگ اقدام نماید.

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

با اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری می توان تجربه زندگی در کشوری مرفه را کسب نمود ؛ لوکزامبورگ با صنعت مالی و سیستم مالیاتی قوی همیشه مقصدی محبوب برای اهالی کسب و کار از سراسر جهان بوده است.

سرمایه گذاری در این کشور می تواند به صورت فعالانه به شکل خرید یا راه اندازی شرکت و یا به صورت منفعلانه به شکل قرار دادن پول در حساب بانکی باشد ؛ لذا برای افرادی که مایلند حداقل نیمی از سال را در لوکزامبورگ اقامت داشته باشند ، طرح سرمایه گذاری ، راهی عالی برای اخذ شهروندی اروپایی خواهد بود ؛ چرا که پاسپورت لوکزامبورگ از جمله بهترین پاسپورت های دنیا است و امکان رفت و آمد آزاد در اتحادیه اروپا و 90 روز سفر بدون ویزا به ایالات متحده را در هر سال برای شخص فراهم می آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری با کارشناسان ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در ارتباط باشید.

برنامه های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

به طور کلی ، برنامه های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ متنوع است و سرمایه گذاران غیر اتحادیه اروپا می توانند یکی از چهار گزینه زیر را جهت سرمایه گذاری در این کشور انتخاب نمایند:

  • حداقل 500 هزار یورو سرمایه گذاری در یک شرکت موجود ثبت شده در لوکزامبورگ (با فعالیت های تجاری ، صنعتی یا صنایع دستی) و متعهد به حفظ اشتغال موجود به مدت 5 سال
  • حداقل 500 هزار یورو سرمایه گذاری در شرکتی جدید و متعهد به ایجاد حداقل 5 شغل در 3 سال آینده
  • حداقل 3 میلیون یورو سرمایه گذاری در بخش مدیریتی یک شرکت جدید یا موجود
  • حداقل 20 میلیون یورو در قالب سپرده گذاری وجوه نزد یک موسسه مالی مستقر در لوکزامبورگ و نگه داشتن سپرده برای حداقل 5 سال

اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری (معروف به ویزای سرمایه گذاری) منجر به دریافت اقامت دائم متقاضیان سرمایه گذاری در کشور لوکزامبورگ و نیز خانواده های آن ها می شود.

دعوت می کنیم مقاله بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را هم بخوانید و اگر به فکر سرمایه گذاری هستید گزینه های مناسب این شیوه از مهاجرت را بشناسید.

اخذ اقامت لوکزامبورگ با ثبت شرکت

یکی از روش های اخذ اقامت لوکزامبورگ با ثبت شرکت است ؛ پس می توان گفت که ، در ازای ثبت شرکت در این کشور ، می توان مجوز اقامت سه ساله قابل تمدید لوکزامبورگ را دریافت نمود و پس از 5 سال اقامت مداوم ، برای اخذ اقامت دائم و شهروندی این کشور اقدام نمود.

برای اخذ شهروندی لوکزامبورگ ، سرمایه گذار می بایست دانش زبان لوکزامبورگی را از طریق آزمون شفاهی به اثبات برساند.

اخذ اقامت لوکزامبورگ با خرید ملک

اخذ اقامت لوکزامبورگ با خرید ملک

اتباع خارجی برای خرید ملک در لوکزامبورگ می توانند بدون هیچ محدودیتی اقدام نمایند ؛ به طور کلی ، سیستم خرید خانه در این کشور مشابه با کشورهای اتحادیه اروپا است و با این که اکثر خارجی ها در ابتدا خانه ای کرایه می کنند ، اما سطح مالکیت خانه در لوکزامبورگ بالا است ؛ به طوری که بیش از دو سوم ساکنین این کشور دارای ملکی برای خود هستند و سرمایه گذاری با خرید ملک در لوکزامبورگ مستلزم دارا بودن از دانش خوبی در مورد بازار ملک کشور لوکزامبورگ می باشد.

اخذ اقامت لوکزامبورگ با خرید ملک دارای شرایطی است که از جمله آن ها می توان به خرید ملکی با ارزش حداقل 500 هزار یورو اشاره کرد ؛ همچنین ، لازم است تا ملک خریداری شده به مدت 5 سال تحت مالکیت شخص خریدار باشد ؛ همین حالا مقاله چگونگی معاملات خرید و فروش ملک در اروپا را بخوانید تا با ریسک کمتری در کشورهای اروپایی ملک بخرید!

علاوه بر این ، ارائه مدارک معتبر در خصوص تسلط به زبان های لوکزامبورگی ، آلمانی یا فرانسوی و گذراندن دوره های ضروری جهت دریافت شهروندی و نیز سرمایه گذاری حداقل 500 هزار یورویی با فعالیت در امور تجاری یا صنایع دستی و ایجاد حداقل 5 شغل ظرف حداکثر 3 سال پس از بازگشایی کسب و کار جهت دریافت اقامت دائم و شهروندی کشور لوکزامبورگ نیاز خواهد بود.

وکیل مهاجرت به لوکزامبورگ

وکلای مهاجرت بر طبق اظهارات خودشان ، مسئول امور مهاجرتی متقاضیان مهاجرت هستند و سعی می کنند تا مسیر مهاجرت برای متقاضیان بدون دغدغه و آسان تر شود.

اما دقت داشته باشید که در ایران در رشته حقوق ، شاخه ای به اسم مهاجرت وجود ندارد ؛ لذا ، می توان گفت که نبود رشته ای با نبود فعالیت در آن رشته ، رابطه ای مستقیم خواهد داشت ؛ در این صورت ، فعالیت اشخاصی با عنوان وکیل مهاجرت به لوکزامبورگ خود به خود بی معنا خواهد بود.

اما دقت کنید که این قضیه در کانادا و استرالیا متفاوت است ؛ در مناطقی مثل کانادا و استرالیا ، افراد دارای صلاحیت لایسنس دریافت می کنند که این امر باعث می شود تا اشخاصی با نام وکیل مهاجرت بتوانند به فعالیت بپردازند.

برای مهاجرت به لوکزامبورگ باید از راهنمایی های افراد متخصص و باتجربه استفاده کنید و درگیر عناوینی نظیر وکیل مهاجرت نشوید.

موسسه مهاجرتی به لوکزامبورگ

موسسه مهاجرتی به لوکزامبورگ

امروزه شاهد فعالیت های موسسات مهاجرتی بسیاری در مناطق و شهرهای مختلف با اهدافی متفاوت هستیم ؛ اما دقت کنید که شما به عنوان یک متقاضی باید بدانید در مورد امور مهاجرتی خود با چه موسسه مهاجرتی مشورت نمایید ؛ چرا که این موسسات باید قابل اعتماد باشند و با اطلاعات به روز خود بتوانند مسیر روشنی را به متقاضیان مهاجرت نشان دهند.

ما در موسسه مهاجرتی رجبی با بررسی پرونده های متقاضیان به صورت کاملا حرفه ای و با دقت و پاسخ سوالات به صورت کاملا شفاف ، توانسته ایم اعتماد کاربران را جلب کنیم و شاهد لبخند رضایت متقاضیان باشیم ، خوب است برای شناختن بهتر موسسه بزرگ رجبی دو مقاله موسسه مهاجرت در تهران و موسسه مهاجرتی در شیراز را هم بخوانید و با شرح خدمات ما آشنا شوید.

برای مهاجرت به چالش های زیادی روبه رو هستید و البته شاید آنقدرها هم که فکر می کنید این چالش ها غیر قایل تحمل و آزار دهنده نباشند ، لذا با ارائه وبیناری به بررسی روش های مهاجرتی و چالشهای پیش رو پرداخته ایم و راه کارهایی عملی برای حل این چالش ها را ارائه داده ایم.

محسن مهدوی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در حدود دوساعت در این خصوص با شما صحبت می کند.

سوالات پر تکرار مهاجرت به لوکزامبورگ

  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق کار
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • مهاجرت به لوکزامبورگ به واسطه ی خرید ملک
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تولد
  • مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق پناهندگی

حداقل 500 هزار یورو سرمایه گذاری در یک شرکت موجود ثبت شده در لوکزامبورگ (با فعالیت های تجاری ، صنعتی یا صنایع دستی) و متعهد به حفظ اشتغال موجود به مدت 5 سال

حداقل 20 میلیون یورو در قالب سپرده گذاری وجوه نزد یک موسسه مالی مستقر در لوکزامبورگ و نگه داشتن سپرده برای حداقل 5 سال

با دریافت پیشنهاد کاری ، کارفرما ملزم به دریافت مجوز کار از طریق وزارت کار و استخدام کشور لوکزامبورگ برای متقاضی کار خواهد بود ؛ در صورت دریافت اقامت کاری لوکزامبورگ و زندگی و اقامت به مدت 5 سال در این کشور ، شخص می تواند برای اقامت دائم کشور لوکزامبورگ اقدام نماید.

دقت داشته باشید که تحصیل به تنهایی منجر به اخذ اقامت دائم لوکزامبورگ نمی شود و برای اخذ اقامت دائم لوگزامبورگ پس از تحصیل می بایست از طرق دیگری چون سرمایه گذاری ، کار و یا ازدواج اقدام نمود.

کارشناسان ما با دارا بودن تجربیات درخشان ، خدمات قابل توجهی را به متقاضیان مهاجرت ارائه می دهند ؛ لذا ، اگر شما هم قصد مهاجرت به لوکزامبورگ را دارید و به دنبال موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به لوکزامبورگ هستید ، می توانید با مراجعه به ما در موسسه مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز اقدام نمایید ، همچنین برای زندگی در کشورهای اروپایی شما نیاز دارید قوانین کار در اروپا را بدانید ، مقاله بسیار مفید و جذاب ارائه شده در این بخش را حتما مرور کنید.

لوکزامبورگ کشوری در شمال اروپا نزدیک به کشورهای زیر است ، شرایط مهاجرتی را مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه