اجاره مغازه در آمریکا

اجاره مغازه در آمریکا یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری و کار در کشور آمریکاست ، این کشور به عنوان قاره ای پهناور ، یکی از قوی ترین اقتصادها در جهان را در اختیار دارد.

اجاره مغازه در آمریکا

مشاور مهاجرتی

اجاره بها در شهرهای مختلف این کشور با توجه به منطقه و شرایط مغازه بسیار متفاوت است که در جداول همین مقاله آورده شده.

خیر ، اجاره نامه مغازه با منازل مسکونی در آمریکا بسیار متفاوت بوده و جزئیات زیادی را در بر می گیرد.

طبق توافق هر یک از طرفین می توانند پرداخت مالیات را بر عهده بگیرند.

اجاره مغازه در آمریکا می تواند از سه ماه تا ده سال متغیر باشد و اجاره های طولانی تر تنها در موارد خاص دیده می شوند.

بله بین 60 تا 90روز پس از عقد قرارداد،  امکان فسخ کامل وجود دارد.

چنانچه از افراد علاقه مند به کار در آمریکا هستید ، ضمن کلیک بر روی عنوان تهیه شده توسط کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی ، اجاره مغازه در آمریکا را در صدر اهداف خود قرار داده و به واسطه آن به آینده شغلی روشن برسید.

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار خود با اجاره مغازه در آمریکا هستید ، باید توجه داشته باشید که ورود به فضای بیزینس جدید می‌تواند کاری دلهره‌ آور با متغیرهای بسیار ناشناخته باشد ، از این رو یکی از اصلی ترین سؤالاتی که در این زمینه مطرح می‌شود ، هزینه اجاره یک فروشگاه در مرکز خرید می باشد ، اینکه قرارداد اجاره مغازه در آمریکا چگونه است ، شرایط فسخ قرارداد چیست و بسیاری چیز های دیکر که برای اجاره مغازه در آمریکا باید بدانید.

هزینه اجاره مغازه در آمریکا

هزینه اجاره مغازه در آمریکا با توجه به موقعیت هایی مانند شهر ، بزرگ یا کوچک بودن مغازه ، نوع محل ، نوع اجاره و توافق طرفین می تواند بسیار متفاوت باشد ، به عنوان مثال هزینه اجاره مغازه در آمریکا ، در شهر نیویورک در جدول زیر بررسی شده است :

موقعیت مغازه اندازه مغازه اجاره ماهانه
236 West 30th St 4،300 متر مربع 35،833 دلار
369 خیابان لکسینگتون 2،100 متر مربع 29،750 دلار
255 West 36th St 1،800 متر مربع 5،400 دلار
خیابان گرینویچ و پِری 3،700 متر مربع 20،967 دلار

 

میانگین کلی اجاره مغازه در نیویورک در برخی از مناسب ترین محله ها بصورت زیر است :

محله موردنظر میانگین هزینه اجاره ماهانه
SoHo 140 تا 900 دلار به ازای هر فوت مربع
خیابان مدیسون (Madison Avenue) 100 تا 1000 دلار به ازای هر فوت مربع
Midtown East 80 تا 700 دلار به ازای هر فوت مربع
هزینه اجاره مغازه در آمریکا

افرادی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آمریکا را دارند ، با توجه به جداولی که توسط کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی گردآوری شده است ، می توانند بهترین مکان در شهر نیویورک را بعنوان مقصد سرمایه گذاری خود انتخاب کنند، برای دریافت اطلاعات کامل تر در خصوص انواع سرمایه گذاری در آمریکا نیز مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

هزینه اجاره مغازه در مراکز خرید آمریکا

مراکز خرید گزینه های مناسبی برای خریداران هستند تا مغازه های مورد علاقه خود را بررسی نموده و مکان دلخواه و جدید خود را کشف کنند ، دلایل زیادی وجود دارد که کسی بخواهد مغازه ای را در مرکز خرید اجاره کند ، چه برای افتتاح یک بوتیک و چه برای ارائه خدمات یا سرگرمی.

در پاسخ به این سوال که هزینه اجاره مغازه در مراکز خرید آمریکا چقدر است ؟ باید توجه کرد که قیمت اجاره معمولا بر اساس مکان و اندازه فضا متفاوت است.

بسیاری از مراکز خرید به ازای هر فوت مربع با بازه ای از 18 تا 30 دلار به بالا اجاره دریافت می کنند ، خوب است که ابتدا در مورد اجاره های کوتاه مدت پرس و جو کنید و بفهمید که هر مرکز خرید از نظر کارمزد ، بیمه و سپرده چه چیزی را دریافت می کند.

به عنوان مثال ، مرکز خرید آمریکا یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان و واقع در بلومینگتون ، مینه سوتا ، اجاره پایه ای بین 2،500 تا 9،000 دلار در ماه دریافت می کند ، همانطور که در توضیحات بالا مشاهده کردید هزینه اجاره مغازه در آمریکا با توجه به قرار گیری مغازه در مرکز خرید یا مغازه مستقل در شهری مانند نیویورک ، می تواند بسیار متفاوت باشد.

هزینه اجاره مغازه در مراکز خرید آمریکا

قرارداد اجاره مغازه در آمریکا

شرایط قرارداد اجاره مغازه در آمریکا بسته به نوع اجاره و نیاز های خاص مستاجر و مالک می تواند بسیار متفاوت باشد ، با این حال ، عناصر قرارداد اجاره مغازه در آمریکا عبارتند از:

اطلاعات تماس ، جزئیات ملک ، مشخصات اجاره ، جزئیات اجاره (مبلغ اجاره ماهانه و تاریخ سررسید هر ماه را فهرست کنید) ، حقوق و تعهدات ، حل اختلاف ، سپرده و کارمزد ، محدودیت ها نگهداری و تعمیرات و خدمات شهری ، بیمه ، حقوق و تعهدات موجر و مستاجر.

از طرفی اجاره مغازه در آمریکا که جزو اجاره نامه تجاری می شود ، مشمول قوانین مربوط به اجاره های مسکونی نشده و در قرارداد اجاره نامه تجاری لازم است که موجر و مستأجر در مورد هر یک از مفاد اجاره که آن ها را ملزم می کند ، بحث و توافق کنند ، زیرا این تنها سندی است که بر توافق آن ها اثبات می کند.

اجاره نامه مغازه باید به صراحت درباره موارد زیر توضیح داده باشد:

  • مسائل مربوط به اجاره
  • شرح اماکن مورد اجاره
  • کاربری مورد نظر برای اماکن اجاره ای
  • گزینه های تمدید
قرارداد اجاره مغازه در آمریکا
نحوه اجاره مغازه در آمریکا

نحوه اجاره مغازه در آمریکا

اجاره مغازه در آمریکا ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد ، اما یک فرآیند نسبتاً ساده است و به نوع فضایی که اجاره می کنید بستگی دارد ، مراحل و نحوه اجاره مغازه در آمریکا آورده شده است:

میزان فضای موجود را تعیین و قیمت هر فوت مربع را محاسبه کنید و سپس ارزیابی دقیق از ملک به دست آورید ( استخدام یک کارگزار، گزینه خوبی است زیرا آن ها در بازاریابی و اجاره املاک تجاری حرفه ای هستند ) ، در مورد شرایط اجاره با مستاجر خود مذاکره کنید ، بررسی پیشینه و گزارش اعتبار ، تایید یا رد مستاجر ، محاسبه سپرده تضمینی و پیش نویس قرارداد اجاره تجاری برای استفاده با مستاجران نیز حائز اهمیت است.

هنگامی که مستاجر را تأیید و شرایط سطح بالای معامله را تعیین کردید ، می توانید یک وکیل املاک برای تهیه یک قرارداد اجاره تجاری استخدام کنید ، وکیل در رسیدگی به کار های شما بصورت قانونی متخصص خواهد بود و مطمئن می شود که از شما محافظت می شود.

مسئولیت های مالک تجاری مغازه در آمریکا

مسئولیت های مالک تجاری مغازه در آمریکا ممکن است به نوع شرایط اجاره ای که با مستاجران خود مذاکره می کنند بستگی داشته باشد ، برخی از مسئولیت های کلی که باید در نظر گرفته شود : مشخصات ملک باید توسط مالک بررسی و تأیید شود که ملک می تواند به صورت تجاری برای فعالیت هایی که ممکن است توسط مستاجران انجام شود استفاده گردد ؛ مالک تجاری باید نحوه استفاده مستاجر از اموال را تعیین کند ، زیرا با توجه به نوع استفاده ممکن است تعهدات خاصی داشته باشند.

  • موجر باید شرایط اجاره ای را که به مستاجران ارائه می دهد ، مشخص کند ، شرایط باید به طول مدت اجاره ، پرداخت هزینه‌ های عملیاتی ، قیمت‌گذاری ، تمدید ، سپرده‌های امنیتی و موارد دیگر اشاره کند ، همه این شرایط باید در اجاره نامه تجاری ارائه شده به مستاجر منعکس شود.
  • تعهدات مالیاتی به این صورت است که موجر باید مطمئن شود که مالیات ملک پرداخت می شود ، بسته به نوع اجاره نامه تجاری ممکن است مالیات مستقیماً از صاحبخانه پرداخت و یا به عهده مستاجر باشد.
  • بهبود و تعمیرات ، در صورتی که مستاجران به تغمیرات خاصی نیاز داشته باشند ، ممکن است موجر مسئول انجام اصلاحات در ساختمان باشد ، آن ها همچنین باید به تعمیرات مغازه بپردازند ، مگر اینکه شرایط اجاره ای که آن ها وضع کرده اند ، مسئولیت آن را بر عهده مستاجرین بگذارد.

مدت اجاره مغازه آمریکا

مدت اجاره مغازه در آمریکا با توجه به اینکه در زیر مجموعه اجاره های تجاری است یا خیر متفاوت بوده و می تواند هر مدت زمانی باشد ، اما معمولاً از سه تا ده سال متغیر است و باید توجه کرد که این مورد به هیچ وجه این یک الزام نیست و می تواند به طور خودکار تمدید شود یا به ترتیبات ماه به ماه تبدیل شود.

اجاره ‌های طولانی‌ مدت فقط در زمینه « اجاره‌های خالص » دیده می‌شوند ، در اجاره ‌های خالص مستاجر مسئول هزینه عملیات ، بیمه و پرداخت مالیات بر ملک است و در اجاره دوره ای بسته به ترتیبات ، اجاره به طور خودکار هر سال یا هر ماه تمدید می شود ، اجاره های دوره ای انعطاف پذیری را فراهم می کند زیرا شرایط را می توان با اطلاع رسانی مناسب به مشتری به دفعات تغییر داد.

مالیات اجاره مغازه در آمریکا

مالیات اجاره مغازه در آمریکا می تواند در از ایالتی به ایالتی دیگر متفاوت باشد که در اینجا به مالیات در نیویورک به طور مثال پرداخته شده است:

نرخ مالیات 6 درصد اجاره پایه است و به همه مودیان مالیات 35 درصد کاهش اجاره داده می شود که نرخ مؤثر مالیات را به 3.9 درصد کاهش می دهد ، علاوه بر این ، اگر اجاره پایه سالانه شما قبل از کاهش 35 درصدی اجاره مغازه در آمریکا بین 250,000 تا 300,000 دلار باشد ، مجاز به دریافت اعتبار مالیاتی هستید.

البته باید توجه کنید که قوانین و مقررات املاک و مستغلات از ایالتی به ایالت دیگر (حتی در میان حوزه های قضایی محلی در هر ایالت) متفاوت است و باید از مشاور محلی در مورد قوانین محلی مؤثر بر اجاره نامه برای انواع خاصی از اموال ، مشورت بگیرید.

مالیات اجاره مغازه در آمریکا

فسخ قرارداد اجاره مغازه آمریکا

توانایی شما برای فسخ قرارداد اجاره مغازه در آمریکا به شرایط اجاره، وضعیت بازار ملک در آن زمان و سایر عوامل مذاکره بستگی دارد ، شما با خاتمه اجاره نامه موافقت می کنید و معمولاً از هرگونه تعهدات مستمر نسبت به موجر اجتناب کرده و یا می توانید مستاجری را پیدا کنید که جایگزین شما شود و اجاره نامه را به این شخص ثالث واگذار کنید ، اما برخی از اجاره نامه های تجاری با توجه توافقنامه بین مستاجر و موجر به 60 تا 90 روزبرای فسخ کامل قرارداد نیاز دارند.

قیمت های بسیار متفاوت اجاره مغازه در کشورهای مختلف را مرور کنید.

2 دیدگاه در “اجاره مغازه در آمریکا

  1. اجاره مغازه در آمریکا متین گفت:

    شما هیچ اطلاعاتی بروز و کاربردی ارایه نمیکنید

    1. اجاره مغازه در آمریکا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      طبق نیاز بینندگان و عناوینی که بیشتر سرچ می شوند تولید محتوا انجام می شود. همچنین برای دریافت مشاوره و اطلاعات به روز میتوانید با موسسه تماس بگیرید.

      با تشکر نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه