ورزش در آمریکا

شاید برایتان جالب باشد که یکی از روش های رفتن به کشور آمریکا از طریق ورزش است! شما در صورتی که موفق به دریافت ویزای ورزشی شوید، می توانید به این کشور مهاجرت کنید؛ اگر ورزشکار هستید یا به این شیوه مهاجرتی علاقه مندید، یکی از گزینه های مناسب برای شما می تواند باشد. با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی مهاجرتی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا با ورزش در آمریکا بهتر آشنا شوید.

ورزش در آمریکا یکی از موضوعاتی است که باعث جذب مهاجران زیادی به این کشور شده است، چرا که آمریکا در رده برترین کشورها در زمینه کسب افتخارات ورزشی قرار دارد و ورزش در آمریکا، در جایگاه ویژه ای قرار دارد، از این رو بررسی این موضوع برای علاقه مندان به ورزش از جذابیت زیادی برخوردار است.

آمریکا کشوری است که بسیاری از ایرانیان، خصوصا افراد علاقه مند به ورزش، آن را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب می کنند، اگر شما جزء این دسته از افراد هستید، خبر خوب اینکه کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی،  مقاله ای با عنوان مهاجرت به آمریکا را تدوین کرده اند، اطلاعات کاربردی این مقاله شما را در این مسیر هدایت خواهد کرد و بسیار کمک کننده خواهد بود.

آمریکا کشور پیشرفته ای است که با مهاجرت به آن، در اکثر رشته های ورزشی می توانید از آموزش سطح بالا و حرفه ای بهره مند شوید، ورزش در آمریکا طرفداران زیادی دارد و مردم این کشور به ورزش هایی مانند فوتبال آمریکایی، بسکتبال، کشتی حرفه ای، کشتی آزاد، بیس بال و هاکی روی یخ علاقه ویژه ای دارند، در این مقاله به بررسی ورزش در این کشور می پردازیم.

فهرست مطالب
ورزش در آمریکا

نقش ورزش در زندگی آمریکایی ها

آمریکایی ها به ورزش اهمیت زیادی می دهند و آن را جزئی ضروری از زندگی روزمره خود می دانند. نقش ورزش در زندگی آمریکایی ها، به گونه ای است که صنعت ورزش درآمد میلیارد دلاری از آن دارد و این نشان دهنده جایگاه ورزش در آمریکا هست.

مردم این کشور علاوه بر اینکه ورزش را به عنوان فعالیت روزمره خود می شناسند، ارزش زیادی نیز برای تماشای برنامه ها و مسابقات ورزشی مانند فوتبال قائل هستند؛ طبق آمار، یک سوم مردم آمریکا زمان خود را صرف نشستن پای تلویزیون برای تماشای مسابقات ورزشی میکنند؛ که این نمایانگر اهمیتی است که ورزش در آمریکا دارد.

به راحتی می توان دریافت که آمریکایی ها از نقش ورزش در سلامت جسم و روان مطلع هستند و برای حفظ تناسب اندام و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها، به آن می پردازند، همچنین، از این طریق نشاط و سر زندگی را در خود ایجاد می کنند تا در طول روز انرژی لازم برای پرداختن به فعالیت هایشان را داشته باشند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل مقرون به صرفه در دانشگاه های نامی روسیه با دریافت مشاوره های تخصصی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فوتبال آمریکایی

همانطور که در بالا گفتیم، فوتبال آمریکایی یکی از ورزش های محبوب مردم آمریکا هست، اما باید بدانید که با فوتبال معمولی متفاوت است! طبق آمار، 37 درصد از مردم آمریکا این ورزش را به عنوان ورزش مورد علاقه خود انتخاب کرده اند، این ورزش در آمریکا، در سطوح مختلف بین المللی، دانشگاهی و دبیرستان برگزار می شود و یکی از ناشناخته ترین ورزش ها برای ایرانیان است.

درست است که اسم این ورزش شباهت به فوتبال معمولی دارد اما این دو ورزش تفاوت های بسیاری با هم دارند، به عنوان مثال در فوتبال آمریکالی، بازیکنان یک توپ بیضی شکل را با دست به یکدیگر پرتاب می کنند و این در حالی است که در فوتبال رایج که به اسم فوتبال همه ما آن را می شناسیم.

استفاده از دست در حین بازی خطا محسوب می شود و صرفا بازیکنان اجازه دارند توپ بازی که کاملا گرد است را با پا حرکت دهند و به سمت یکدیگر پرتاب نمایند.

فوتبال آمریکایی

با توجه به عجیب و خاص بودن این ورزش، عده زیادی تمایل دارند به آمریکا سفر کنند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند، یکی از راه های وارد شدن به خاک این کشور، پیدا کردن کار است، بدین منظور ما در شرکت مهاجرتی رجبی، خواندن مقاله کار در آمریکا را به شما پیشنهاد می دهیم، با مطالعه این مقاله از روش های پیدا کردن کار در این کشور مطلع می شوید و راحت تر می توانید اقدام کنید.

10 بازیکن برتر فوتبال آمریکایی

در ادامه فهرست انواع ورزش در آمریکا، قصد داریم 10 بازیکن برتر فوتبال آمریکایی را که در همه دوران ها شاخص بوده اند، به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

  • جیم براون
  • لارنس تیلور
  • جری رایس
  • جو مونتانا
  • دیک بوتکوس
  • جانی یونیتاس
  • تام بریدی
  • رجی وایت
  • دان هوتسون
  • والتر پیتون
بسکتبال، دومین ورزش محبوب آمریکایی ها

بسکتبال، دومین ورزش محبوب آمریکایی ها

بسکتبال، دومین ورزش محبوب آمریکایی ها است و گزارش ها حاکی از آن است که این ورزش در آمریکا در هر بازی به طور میانگین، 150 میلیون بازدید را به خود اختصاص می دهد، ورزش بسکتبال به دلیل تاکتیک های جذاب و هیجانی، افراد زیادی را به خود جذب می کند، این جذابیت صرفا برای بازیکنان نیست بلکه، تماشاچیان بسکتبال نیز این هیجان را تجربه می کنند و از جذابیت بازی لذت می برند.

تیم ملی بسکتبال در آمریکا معمولا از جوانان و تازه کاران تشکیل می شود، علت این انتخاب، مصون ماندن بازیکنان حرفه ای از آسیب های احتمالی ورزش است زیرا باشگاه ان بی ای که در آمریکا بسیار پر اهمیت تر از بازی های ملی است، برای بازیکنان هزینه زیادی می کند و آسیب وارد شدن به آن ها، هزینه های سنگینی را برای این باشگاه خواهند داشت.

لیگ حرفه ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا، ان بی ای (  NBA ) نام دارد و معروف ترین لیگ بسکتبال جهان می باشد، برترین بازیکنان این لیگ عبارتند از: استفن کری، یانیس آنته توکومپو، کوین دورنت، لبران جیمز، آنتونی دیویس، جیمز هاردن، لوکا دانچیچ و کوای لنرد.

ورزش بیس بال در آمریکا

در بررسی ورزش در آمریکا، خوب است اشاره ای به یکی دیگر از ورزش های محبوب مردم این کشور داشته باشیم، ورزش بیس بال در آمریکا جزء سه ورزش محبوب آن ها هست و سالانه در سطح های متفاوتی برگزار می شود؛ معتبرترین مسابقات بیس بال در لیگ برتر بیس بال آمریکا ( ام ال بی ) برگزار می شود.

این ورزش گروهی که با چوب و توپ و توسط 9 بازیکن انجام می شود در واقع ورزش ملی آمریکایی ها هست که به صورت سنتی در یکی از روزهای فصل، رییس جمهور آمریکا نیز در این بازی شرکت می کند، با توجه به اینکه این ورزش در امریکا، به عنوان یک سنت نیز هست، در اکثر مدارس و دانشگاه ها بازی می شود و اکثر افراد با قوانین بازی بیس بال آشنایی دارند.

پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید و در صورت وجود سوال، با ما تماس بگیرید

هاکی روی یخ

ورزش در آمریکا در هر رشته ای از جذابیت های خاص خودش برخوردار است، چه برسد به هاکی روی یخ که حتی شنیدن نام آن، هیجان و شور را تداعی می کند، این ورزش در مناطق سردسیر از محبوبیت زیادی برخوردار است و مناسب افرادی است که خیلی ماجراجو و هیجانی هستند.

این بازی تیمی که روی یخ انجام می شود، در آمریکای شمالی آن را به اسم هاکی می شناسند و در اسکاندیناوی و کانادا نیز در رده ورزش های اول و محبوب آن ها قرار دارد که میتوانید در مقاله ورزش در کانادا اطلاعات کاملی را نسبت به این موضوع کسب کنید؛ هاکی روی یخ دارای 3 ست 20 دقیقه ای است و جالب اینکه، فقط زمانی که توپ در حال حرکت باشد زمان بازی در نظر گرفته می شود.

بازی گلف در ایالات متحده

بازی گلف در ایالات متحده

ورزش در آمریکا، شامل بازی گلف نیز می شود، گلف در ایالات متحده از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و در رده بازی های ثروتمند این کشور قرار می گیرد، بسیاری از ثروتمندان آمریکایی و افراد مسن، اوقات خود را در باشگاه های مربوط به این بازی می گذرانند و به نوعی سرگرمی آن ها محسوب می شود.

 خوب است بدانید که بازی گلف ریشه در اسکاتلند دارد و اولین باشگاه گلف بازی نیز در اسکاتلند و در قرن 17 میلادی تاسیس گردید، گلف در ایالات متحده در سطح های متفاوتی بازی می شود و در آمریکای شمالی مسابقات آن با عنوان اتحادیه گلف بازی های حرفه ای امریکا برگزار می شود.

این بازی که به نوعی یک ورزش نیز محسوب می شود، با توجه به جذابیت و محبوبیتی که در میان مردم آمریکا دارد، آن را در لیست انواع ورزش در آمریکا قرار داده ایم و قوانین مختص خود را دارد؛ هوارد هیوز، ننسی لوپیز و چارلز زیمرمن از گلف بازهای آمریکایی هستند.

شما همچنین می توانید مقاله ورزش در سوئد را نیز مطالعه کنید که در مورد پیشینه گلف در این کشور صحبت کرده است و اصالت گلف در این کشور را نیز بدانید.

عشق به بوکس در آمریکا

عشق به بوکس در آمریکا موج می زند و ورزشی محبوب و دوست داشتنی در این کشور است، افرادی که علاقه مند به بررسی انواع ورزش در آمریکا هستند، باید ورزش بوکس را نیز در لیست خود قرار بدهند، چرا که ورزشی است که آمریکایی ها نمی توانند از آن بگذرند؛ گرچه طرفداران این ورزش در آمریکا ، ریزش داشته است.

در ایالات متحده آمریکا، کالیفرنیا بیش ترین درصد علاقه به ورزش بوکس را به خود اختصاص داده است و بیشتر بازدید کنندگان از این ورزش تهاجمی، متعلق به آن است، عشق به بوکس در آمریکا شاید ناشی از این است که به نوعی دفاع شخصی محسوب می شود و قدرت و اقتدار افراد را تقویت می کند.

کشتی حرفه ای در آمریکا

کشتی حرفه ای در آمریکا

اصلا جای تعجب ندارد اگر در لیست ورزش در آمریکا، نام کشتی حرفه ای را ببینیم، چرا که دوستداران این ورزش در آمریکا اصلا کم نیستند و نه تنها به عنوان یک ورزش به آن علاقه مند هستند بلکه، نوعی سرگرمی نیز برای آن ها محسوب می شود.

دبلیو دبلیو ای ( ورلدو رسلینگ اینترتینمنت ) یک رسانه جمعی و همچنین یک شرکت کشتی حرفه ای در آمریکا هست که طرفداران زیادی دارد و تماشاگران این رسانه، قشر جوان تا پیر هستند و جای شگفتی دارد که به 28 زبان ترجمه می شود! بزرگترین رویداد این ورزش محبوب و جنجالی، رسلمنیا هست که توسط دبلیو دبلیو ای برگزار می شود.

برخی از قهرمانان کشتی حرفه ای در آمریکا شامل آدام پیرس، دیوید آرکت، جک سواگر، دن سورن، جان لی فیلد، بری اورتن، آلن کواگ، ریک رود، جیمز استورم، جری لالر و دانیل پودر می باشد.

موضوع جالب اینکه همچون کشتی حرفه ای در آمریکا یک مدل کشتی دیگر نیز در ترکیه هست که به کشتی روغنی معروف است و می تواند جالب توجه باشد، پیشنهاد می کنیم مقاله ورزش در ترکیه را حتما بخوانید.

ورزش در دیگر کشورها را در مقالات زیر می توانید مطالعه کنید و با کشور آمریکا مقایسه نمایید

تنیس آزاد آمریکا

بازی تنیس، ورزشی شیرین و دوست داشتنی است به طوری که می توان گفت در اکثر کشورها مورد توجه قرار می گیرد، تنیس آزاد آمریکا نیز طرفداران خاص خودش را دارد به طوری که می توان آن را در به عنوان ورزش در آمریکا معرفی نمود، این ورزش برای هر دو گروه مردان و زنان می باشد و در سطوح مختلف برگزار می شود.

تنیس آزاد آمریکا یا یواس اوپن، که نام قبلی آن قهرمانی تنیس آزاد در ایالات متحده هست که اولین بار در سال 1881 میلادی در آمریکا برگزار گردید و در واقع یک تورنمنت تنیس و مدل جدیدی از قدیمی ترین رقابت تنیس در جهان به همراه قهرمانی ملی آمریکا هست.

نام برخی از قهرمانان جوان تنیس آزاد آمریکا عبارتند از: آرنولد دی پاسکواله، اوا دیربرگ، اندی رادیک، نیکولا مائو، گیلس مولر، لیندر پیس، زینا گریسون، مایک برایان، نیکول پرت، جنیفر کاپریاتی، وین فریرا و خاویر سانچز.

در این میان بد نیست اشاره ای هم به قهرمانان تیم ملی تنیس ایالات متحده آمریکا داشته باشیم، نام این افراد به شرح زیر است:

  • آنیتا لیزانا
  • ژن ماکوی
  • نیل فریزر
  • پگی میشل
  • جین بروترا
  • هلن همانس
  • ویلیام لارند
  • رابرت ورن
  • نانسی ریچی
  • فرانک پارکر

فوتبال در آمریکا

آمریکایی ها علاوه بر علاقه به فوتبال آمریکایی، به فوتبال نیز علاقه مند هستند اما این علاقه در رده های بعد از فوتبال آمریکایی قرار دارد، واشنگتن مرکز اصلی محبوبیت فوتبال است؛ جالب است بدانید فوتبال در آمریکا مختص مردان نیست و فوتبال زنان از شرایط مساعدتری برخوردار است، به همین علت در فهرست انواع ورزش در آمریکا از آن یاد می کنیم.

در مقاله ورزش در آمریکا از شرکت رجبی لیستی از محبوب ترین ورزش ها در کشور آمریکا را گردآورده است، این مقاله مناسب علاقه مندان به ورزش و همچنین عزیزانی است که قصد داردند از طریق ورزش به این کشور مهاجرت کنند و لازم است در مورد نقش و اهمیت آن اطلاعات کافی داشته، ضمن اینکه در جریان میزان محبوبیت و سطح هر رشته ورزشی قرار بگیرند.

سوالات پر تکرار ورزش در آمریکا

آمریکا در رده برترین کشورها در زمینه کسب افتخارات ورزشی قرار دارد و ورزش در آمریکا، در جایگاه ویژه ای است

صنعت ورزش آمریکا درآمد میلیارد دلاری دارد و این نشان دهنده جایگاه ورزش در اقتصاد آمریکا است.

هر بازی بسکتبال در آمریکا به طور میانگین، 150 میلیون بازدید را به خود اختصاص می دهد، ورزش بسکتبال به دلیل تاکتیک های جذاب و هیجانی، افراد زیادی را به خود جذب می کند.

 

بزرگترین رویداد این ورزش محبوب و جنجالی، ” رسلمنیا ” هست که توسط دبلیو دبلیو ای WWI برگزار می شود.

واشنگتن مرکز اصلی محبوبیت فوتبال است و برای زن و مرد نیز تفاوتی در این استقبال وجود ندارد و این رشته ورزشی نیز به شدت برای همه محبوب است.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی راهنما و مشاور شما در کلیه روش های رفتن به آمریکا، از جمله روش تحصیلی هستند، بدین منظور شما را به خواندن مقاله تحصیل در آمریکا، دعوت می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیش تر، تنها کافی است با دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه