ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی

ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی مجموعه ای از بهترین شهرهای این کشور برای انتخاب هستند که فرصت های شغلی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی بسیار زیادی را با اخذ هزینه های اندک به ساکنین ارائه می دهند. چنانچه قصد زندگی و اشتغال در کشور زیبای استرالیا را دارید توصیه می کنیم مطالعه این مقاله به روز و جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

استرالیا شهرهای زیادی را در خود جای داده که هر کدام از این شهرها کیفیت زندگی، اقتصاد، هزینه ها، درآمدها و شرایط مختص به خود را دارند. در همین راستا و با در نظر گرفتن اهمیت و تأثیر انتخاب شهر بر زندگی، هر فرد باید با توجه به وضعیت زندگی خود، شهر مورد نظرش را انتخاب کند.

اگر قصد زندگی و اشتغال در استرالیا را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرهای مختلف از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (مؤسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

استرالیا یکی از زیباترین کشورهای دنیا است و سال هاست که به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت شناخته می شود. این کشور با نرخ بیکاری 3.5% فرصت های شغلی بی نظیری را ارائه داده و در کنار آن با داشتن برخی از بهترین دانشگاه های دنیا، مکانی فوق العاده برای ادامه تحصیل می باشد.

چنانچه قصد زندگی و مهاجرت به این کشور را دارید، توصیه می کنیم برای آشنایی با شرایط و الزامات، ابتدا مطالعه مقاله مهاجرت به استرالیا را در اولویت قرار دهید.

فهرست مطالب
ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی

شهر مقرون به صرفه گلد کوست

شهر مقرون به صرفه گلد کوست یا همان ساحل طلایی اولین جایگاه را از فهرست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی به دست آورده است. این شهر همان طور که از نامش پیداست یکی از زیباترین شهرهای استرالیایی است و با خط ساحلی با شکوه، جنگل های بارانی و آبراه های داخلی، مکانی عالی برای لذت از طبیعت به شمار می رود.

اما همه چیز به فرصت های تفریحی و جذابیت های ظاهری این شهر محدود نشده و گلد کوست علاوه بر این فرصت های شغلی و آموزشی بسیار عالی را به ساکنین خود ارائه می دهد.

این شهر ششمین شهر بزرگ استرالیا است و اقتصادی پویا و نوآورانه دارد. در حال حاضر شما می توانید در این شهر فرصت های شغلی مختلفی را در صنایع دریایی، آموزشی، ارتباطات اطلاعات و فناوری، غذا، گردشگری، خلاقیت، محیط زیست و صنایع ورزشی پیدا کنید.

گردشگری یکی از مهم ترین صنایع موجود در گلد کوست است و سالانه هزاران فرصت شغلی مختلف در این بخش شهر ایجاد می شود. لذا چنانچه در این بخش دارای مهارت هستید، گلد کوست را به هیچ عنوان از دست ندهید. امروزه شما می توانید با اشتغال در این شهر بین 24900 تا 439000 دلار استرالیا درآمد به دست آورید.

از طرفی شهر ساحل طلایی هر ساله به صورت مدام بین فهرست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی قرار گرفته و با میانگین هزینه زندگی 943.5 دلار (1419.0 دلار آمریکا) مکانی عالی برای زندگی در این کشور می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مشاورین ما شما را تا زمان رسیدن به کشور مقصد راهنمایی و کمک می دهند. نگران نباشید، اقدام کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر کوچک آدلاید استرالیا

شهر کوچک آدلاید استرالیا شهری جذاب برای زندگی در استرالیا است که به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای اشتغال نیز در نظر گرفته می شود. شهر آدلاید بیشتر به خاطر ساختمان های تاریخی، مناره های سر به فلک کشیده کلیساها و پارک های بزرگ و سرسبز شناخته می شود. این شهر فضایی آرام و دوستانه دارد و شما می توانید در آن از ترکیب شهری مدرن با فرهنگ و تاریخ را به خوبی مشاهده کنید.

امروزه این شهر از لیست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی هزینه های زندگی بسیار ارزانی داشته و افراد برای زندگی در این شهر باید حدود 1,301.7 دلار در هر ماه بپردازند.

همچنین قیمت املاک نیز در شهر کوچک آدلاید استرالیا بسیار پایین است و قیمت اجاره خانه در این شهر 45% از سیدنی ارزان تر می باشد.

با توجه به هزینه های زندگی مقرون به صرفه جای تعجب نیست که آدلاید بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب باشد و هر ساله طیف وسیعی از دانشجویان فضای مترقی، چند فرهنگی و دوستانه این شهر را برای زندگی انتخاب کنند.

شهر کوچک آدلاید استرالیا

فرصت های شغلی نیز در این شهر فراوان است و لذا دلیل اکثریت دانشجویان می توانند پس از اتمام تحصیلات در این شهر مشغول به کار شوند.

علاوه بر دانشجویان، جویندگان کار نیز هر ساله به این شهر مهاجرت کرده و با سکونت در آن در شغل رویایی خود مشغول به کار می شوند. از مهم ترین فرصت های شغلی آدلاید می توان به بخش تولید، مراقبت های بهداشتی، خرده فروشی و آموزش اشاره کرد.

زندگی در شهر پیشرو کانبرا استرالیا

زندگی در شهر پیشرو کانبرا استرالیا آرام و زیبا است که کم تر مورد توجه مهاجرین قرار می گیرد. این شهر به اندازه سیدنی بزرگ نیست و ریتم زندگی شلوغی را دنبال نمی کند اما به عنوان یکی از شهرهای مهم در فهرست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی شناخته می شود.

کانبرا به عنوان مقرر پارلمان استرالیا شناخته شده و از همین رو بسیاری از ساختمان های دولتی و بناهای تاریخی سیاسی مهم کشور را در خود جای داده است. در کنار آن  شما می توانید برخی از بهترین گالری ها، موزه ها و جشنواره های مختلف را پیدا کنید. مهم نیست که به دنبال شغلی رویایی هستید یا تنها در فکر لذت بردن از زندگی می باشد، این شهر برای تمامی افراد مناسب است.

صنایع مربوط به ساخت و ساز، مراقبت های بهداشتی و کشاورزی بخشی مهم از اقتصاد را تشکیل داده و هر کدام از این بخش ها فرصت های شغلی بسیار زیادی را در اختیار ساکنین قرار می دهند. علاوه بر آن صنایعی مانند فناوری نیز جزو مشاغل پرتقاضا و رو به رشد در شهر کانبرا استرالیا است.

هزینه ها زندگی در شهر کانبرا بسیار ارزان می باشد و امروزه یک فرد بدون اجاره برای زندگی در این شهر باید 2217 دلار استرالیا هزینه کند. این میزان نسبت به سیدنی حدوداً 25%  ارزان تر است و این کاهش هزینه ها در بخش هزینه اجاره خانه و خدمات شهری به بالاترین حد خود رسیده و در این موارد کانبرا 50% ارزان تر می باشد.

کار و زندگی در شهر فرهنگی هوبارت

کار و زندگی در شهر فرهنگی هوبارت

کار و زندگی در شهر فرهنگی هوبارت چهارمین جایگاه از لیست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی را به دست آورده است.

هوبارت در واقع شهری بندری، پر جنب و جوش و مملو از زیبایی های طبیعی است که دارای صحنه های فرهنگی و هنری فوق العاده ای می باشد.

این شهر رستوران های زیبا، کافه های مدرن، کتابخانه ها و موزه های مختلفی را در خود جای داده و مکان عالی برای زندگی و اشتغال در این کشور در نظر گرفته می شود.

آب و هوای هوبارت نسبت به دیگر شهرهای استرالیایی کمی متفاوت تر است. تابستان های خنک و زمستان های سرد باعث شده تا هوبارت برای افرادی که آب و هوای اروپایی را ترجیح می دهند، مناسب تر باشد.

هوبارت نسبت به دیگر شهرهای بزرگ استرالیایی هزینه های زندگی بسیار ارزانی داشته و امروزه یک فرد مجرد برای زندگی در این شهر تقریباً 1674 دلار استرالیا می باشد.

 هزینه مسکن در این شهر حدود 25% از میانگین ملی پایین تر است و خریداران ملک می توانند ملک مورد نظر خودشان را 60% ارزان تر از شهرهایی مانند سیدنی یا ملبورن خریداری کنند.

میزان هزینه های زندگی پایین به همراه درآمدهای بسیار بالا و مناسب کار و زندگی در شهر فرهنگی هوبارت را به مقصدی عالی برای مهاجرت تبدیل کرده است.

در حال حاضر یک تکنسین خدمات در این شهر می تواند در هر ساعت 29 دلار درآمد به دست آورد. فرصت های شغلی در این شهر بسیار گسترده است و با وجود شرکت ها و استارت آپ های مختلف یافتن شغل مناسب خیلی دشوار نیست.  

تمامی عناوین زیر از راه های مهاجرت به استرالیا محسوب می شوند که می توانید ضمن مطالعه این مقاله به آنها بپردازید

لذت زندگی در شهر قدیمی بروکن هیل

شهر قدیمی بروکن هیل یکی از شهرهای معدنی استرالیا است که انواع بناهای تاریخی جذاب، موزه های معدنی و ساختمان های قدیمی را در خود جای داده و در فهرست میراث ملی استرالیا نیز ثبت شده است. علاوه بر بخش تاریخی شما می توانید با زندگی در این شهر به طیف وسیعی از فرصت های تفریحی مانند جشنواره های مختلف دسترسی داشته باشید.

لذت زندگی در شهر قدیمی بروکن هیل با توجه به اینکه بسیار آرام و کوچک است و اقتصادش بیشتر بر صنعت معدن متمرکز می باشد، لذت بخش خواهد بود.

برای سالیان سال بخش معدن بیشترین فرصت های شغلی شهر را ارائه داده اما امروزه این موضوع در حال تغییر است و دیگر بخش های اقتصادی نیز در حال رشد و توسعه می باشند. شرکت اختصاصی بروکن هیل، به عنوان بزرگ ترین شرکت معدنی استرالیایی و یکی از بزرگ ترین کارفرماهای این شهر شناخته می شود.

نکته حائز اهمیت این است که بروکن هیل به اندازه شهرهای بزرگ این کشور فعال و پویا نیست و فرصت های شغلی خیلی زیادی را در خود جای نمی دهد. با این حال این شهر برای افرادی که به دنبال زندگی ای آرام با هزینه های زندگی ارزان هستند، بسیار مناسب می باشد.

میزان هزینه هایی زندگی در این شهر از لیست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی بسیار ارزان است و امروزه میانگین قیمت خانه در این شهر حدود 155000 دلار استرالیا می باشد که گاها این مقدار به پایین تر از 40000 دلار استرالیا نیز می رسد.

زندگی در شهر ارزان قیمت کنز استرالیا

زندگی در شهر ارزان قیمت کنز استرالیا

زندگی در شهر ارزان قیمت کنز استرالیا 1018.7 دلار در ماه هزینه دارد و یکی دیگر از شهرهای عالی برای زندگی در کشور استرالیا می باشد. امروزه میزان هزینه های زندگی در این شهر حدودا 10% ارزان تر از شهرهای بین المللی بزرگ مانند نیویورک تخمین زده می شود. امروزه میزان قیمت خرید خانه در این شهر 550000 دلار استرالیا در نظر گرفته شده و هزینه های اجاره خانه نیز حدود 60% از سیدنی ارزان تر می باشد.

با این حال مزایای زندگی در کنز تنها به هزینه های زندگی پایین محدود نشده و این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای استرالیایی برای زندگی شناخته می شود. آب و هوای کنز استوایی است و سبک زندگی نیز ساحلی می باشد. این شهر جزو شهرهای مهم در استرالیا می باشد.

این شهر از لیست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی بیشتر به خاطر دیواره بزرگ مرجانی و خط ساحلی خود شناخته شده و هر سال طیف وسیعی از گردشگران و غواصان را به خود جذب می کند. کنز شهری آرام است که فضایی خاص دارد و مکانی عالی برای زندگی در طبیعت و یافتن آرامش می باشد.

با توجه به فرصت های تفریحی فراوان جای تعجب نیست که بازار کار مشاغل مربوط به گردشگری در کنز داغ باشد و این صنعت گزینه ای عالی برای اشتغال در این شهر شناخته شود. هر فرد با اشتغال در کنز می تواند تا بیش از 106720 دلار استرالیا درآمد به دست آورد.

شهر دانشجویی بریزبن

شهر دانشجویی بریزبن هفتمین جایگاه از لیست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی را به دست آورده است. این شهر برخی از بهترین دانشگاه های استرالیایی مانند دانشگاه کوئینزلند و دانشگاه گریفیث را در خود جای داده است و فرصت های تحصیلی آموزشی بسیار زیادی را ارائه می دهد.

با توجه به این که سیستم آموزشی استرالیا جزو بهترین ها در جهان است شما می توانید با تحصیل در دانشگاه های این کشور مدارک تحصیلی بسیار معتبری اخذ کنید. جهت آشنایی با شرایط تحصیلی در بهترین دانشگاه های این کشور به مقاله تحصیل در استرالیا مراجعه فرمایید.

فرصت های تفریحی نیز در این شهر بسیار زیاد است و شما می توانید با زندگی در آن از مزایای زندی در شهری مدرن و با طبیعی فوق العاده بهرمند شوید. سیستم حمل و نقل بریزبن بسیار کارآمد و مناسب است و از همین رو شما می توانید به راحتی به نقاط مختلف شهر و دیگر شهرهای کشور دسترسی داشته باشید.

از طرفی آب و هوای موجود در بریزبن نیمه گرمسیری است و این شهر زمستان های معمولاً خشک و معتدل با دمای بین 11 تا 12 را تجربه می کند. در طول تابستان نیز میانگین دما بین 21 تا 29 درجه سانتیگراد متغیر می باشد.

فرصت های شغلی در بریزبن بسیار فراوان است و شما می توانید در بخش های تولید، گردشگری، بهداشت و… شغل مورد نظرتان را پیدا کنید. هر فرد با اشتغال در بریزبن می تواند تا بین 26300 تا 464000 دلار استرالیا درآمد داشته باشد.

در وبیناری که مشاهده می کنید کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در مورد چالش های پیش روی شما در مسیر مهاجرت اطلاعات کاربردی و مفید را ارائه داده اند که ارزش دیدن را دارد.

تمامی چالش ها و مسیر مهاجرت به خارج از کشور را بررسی کرده ایم و نکات خوبی را به شما ارائه کرده ایم، همچنین می توانید پس از دیدی ویدیو با مشاورین ما در ارتباط باشید تا آنچه را در مورد رسیدن صحیح به هدفتان باید بدانید، کسب کنید.

نمایش ویدیو درباره وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

شهر ساحلی جیلونگ

شهر ساحلی جیلونگ که در عرصه بین المللی بیشتر به خاطر فعالیت های ورزشی خود معروف است، یکی دیگر از ارزان ترین شهرهای استرالیا برای کار و زندگی می باشد. این شهر چهار فصل دارای سواحل بسیار زیبا و دیدنی است و با ارائه فرصت های ورزشی و تفریحی فراوان، گزینه ای عالی برای زندگی در نظر گرفته می شود.   

جیلونگ یکی از مقاصد مورد علاقه مهاجرین برای زندگی است و از همین رو شما می توانید با اشتغال در این شهر از زندگی در شهری بین المللی و زیبا لذت ببرید. فرصت های شغلی در این شهر بسیار زیاد است و با توجه به پویایی اقتصاد، شما می توانید شغل مورد نظرتان را در هر زمینه ای پیدا کنید. بدین پیشنهاد می کنیم مقاله اقتصاد کشور استرالیا را نیز مطالعه کنید تا با برترین صنایع این کشور و محور اشتغال آن آشنا شوید.

در نظر داشته باشید که بازار کار جیلونگ نسبت به دیگر شهرهای بزرگ استرالیا محدودتر است و از همین رو اگر تنها انگیزه های مالی را در نظر بگیریم، این شهر گزینه مناسبی نمی باشد.

با این حال جیلونگ شهری آرام است و با فضای زیبا و هزینه های زندگی مناسب، برای افرادی که از زندگی در شهرهای بزرگ خسته شده اند، مناسب می باشد. هزینه های زندگی در این شهر از فهرست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی حدوداً 1764 دلار تخمین زده می شود.

شهر هزینه های زندگی شهر هزینه های زندگی
لانستون 1441 دلار تاونسویل 1379 دلار
تووومبا 1621 دلار جیلونگ 1764 دلار
داروین 1645 دلار هوبارت 1674 دلار
کنز 1450 دلار ولونگونگ 1544 دلار
نیوکاسل 1778 دلار گلد کوست 2069 دلار
ایپسویچ 1695 دلار کانبرا 2217 دلار

زندگی درنیوکاسل شهری اقتصادی

زندگی درنیوکاسل شهری اقتصادی و ارزان قیمت در کشور استرالیا امروزه نهمین جایگاه از لیست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی را به دست آورده است. این شهر با بیش از 550000 نفر جمعیت مکانی عالی برای اشتغال و نوآوری است و در سال 2017 به عنوان یکی از برترین شهرهای هوشمند جهان شناخته شد.

نیوکاسل شهری بسیار امن و دوستانه برای زندگی است و علاوه بر داشتن آب و هوای عالی، محیطی زیبا و رویدادهای فرهنگی بسیار زیادی را به ساکنین خود ارائه می دهد.

این شهر مقر بسیاری از گالری های جهانی، موزه ها و تئاتر ها است و مکانی عالی برای لذت از فرهنگ می باشد. همچنین استادیوم مک دونالد این شهر مکانی عالی برای مشاهده رویدادهای ورزشی بزرگ می باشد.

علاوه بر این فرصت های شغلی نیز در این شهر زیبا فراوان هستند و شما می توانید در زمینه های مراقبت های بهداشتی، آموزش و فناوری فرصت های شغلی بسیار زیادی را پیدا کنید.

امروزه هر فرد می تواند با اشتغال در نیوکاسل استرالیا درآمدی بین 23900 تا 422000 دلار کانادا به دست آورد. در نهایت لازم به ذکر است که هزینه های زندگی در این شهر بسیار پایین است و امروزه قیمت اجاره خانه در نیوکاسل 30% از سیدنی ارزان تر است.

ارزان ترین شهرهای دیگر کشورها را در عناوین زیر لیست کرده ایم تا بتوانید به صورت کامل اطلاعات کسب کنید

شهر توریستی کوبر پدی استرالیا

در دهمین مورد از فهرست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی، می پرادزیم به یکی دیگر از گزینه های موجود، شهر توریستی کوبر پدی.. این شهر بیش از 2500 نفر جمعیت از 45 ملیت مختلف را در خود جای داده است. کوبر پدی صنعتی بسیار پویا داشته و به عنوان بزرگ ترین تولید کننده عقیق در سراسر جهان شناخته می شود.

امروزه 70% از عقیق گران بها در جهان از معادن این شهر استخراج می شود. در طول تابستان دمای این شهر به بیش از 47 درجه رسیده و بسیار گرم می شود به همین دلیل بسیاری از مردم برای زندگی اقامتگاه های زیر زمینی به نام دگات را انتخاب می کنند.

هر ساله هزاران نفر برای دیدن معادن عقیق و سبک زندگی زیر زمینی، این منطقه را انتخاب می کنند و لذا فرصت های اشتغال در زمینه گردشگری رو به افزایش می باشد. هزینه های زندگی در این شهر بسیار ارزان است و متوسط قیمت خانه حدوداً 72000 دلار می باشد. اجاره خانه ها نیز ارزان هستند و 180 دلار در هفته (یا 720 دلار در ماه) می باشد.

سوالات پر تکرار ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی

از ارزان ترین شهرهای این کشور برای کار و زندگی می توان به گلد کوست، آدلاید، کانبرا، هوبارت، بروکن هیل و… اشاره کرد.

هزینه های زندگی در این شهر از فهرست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی 943.5 دلار (1419.0 دلار آمریکا) می باشد.

از مزایای زندگی در این شهر می توان به هزینه های زندگی مقرون به صرفه و فرصت های آموزشی، شغلی و تفریحی فراوان اشاره کرد.

هر فرد با اشتغال در این شهر از فهرست ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی می تواند تا بیش از 106720 دلار استرالیا درآمد به دست آورد.

از مهم ترین فرصت های شغلی این شهر می توان به صنایع مربوط به ساخت و ساز، مراقبت های بهداشتی و کشاورزی اشاره کرد.

اکنون که با فهرستی از ارزان ترین شهر استرالیا برای کار و زندگی آشنا شده اید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اشتغال در شهرهای مختلف این کشور مطالعه مقاله کار در استرالیا را به هیچ عنوان از دست ندهید. شما همچنین می توانید این اطلاعات را از طریق مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی، به صورت حضوری و از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز به دست آورید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه