معرفی شهرهای کشور استرالیا

معرفی شهرهای کشور استرالیا می تواند راهگشایی برای شما عزیزان باشد تا بتوانید در یکی از شادترین کشورهای دنیا به زندگی و یا ادامه تحصیل بپردازید.

استرالیا کشور کانگوروها سالانه درخواست های بی شماری را برای ویزا بررسی می کند و ترجیح می دهد رفاه اقتصادی خود را در اختیار افراد توانمندی در حوزه های مختلف قرار دهد که به شکوفایی اقتصادی آن کمک بیشتری کنند.

استرالیا کشوری زیبا و بکر است که میزبانی برخی از بهترین شهرهای جهان را بر عهده دارد و هر یک در حوزه کار و یا تحصیل می توانند گزینه ای ایده آل برای ساختن آینده تان باشند ، شهرهای این کشور بزرگ و متنوع هستند که یکی از دیگری جذاب تر بوده و به عنوان بخشی جداگانه از تمامی دنیا ، ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند.

چنانچه از علاقه مندان به مهاجرت به کشور زیبای استرالیا هستید خوب است که در اولین قدم خود به شناخت دقیقی از شهرهای کشور استرالیا و جغرافیای این کشور برسید تا بتوانید به درستی تمامی هدف های خود را در این کشور محقق سازید.

در این عنوان با ما همراه باشید تا ضمن معرفی شهرهای کشور استرالیا بتوانیم شما را در انتخاب مقصدتان به خوبی راهنمایی کنیم ، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )  با اطلاع از تمامی روش های دریافت ویزای استرالیا به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن در یکی از بهترین شهرهای این کشور ساکن شوید ، توصیه می کنیم در کنار این محتوا حتما مقاله مهاجرت به استرالیا را بخوانید تا اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید و با تمامی راه های مهاجرت به این کشور ، البته قانونی آشنا شوید.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور استرالیا

شهر شگفت انگیز سیدنی

شهر شگفت انگیز سیدنی یکی از مشهورترین شهرهای استرالیا در سطح جهان می باشد که هر گوشه و کنار آن جذاب و خیره کننده است ، سیدنی تنوع فرهنگی بی نظیری را در خود جای داده که از محیط های پرجنب و جوش تا مکان های فرهنگی و هنری را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

در این شهر بیش از 5 میلیون نفر سکونت دارند که فرصت استفاده از بهترین موقعیت های شغلی را داشته و می توانند به درآمدهای بالایی نیز برسند ، البته سیدنی به عنوان مرکز ایالت نیو‌ساوت‌ولز ، در فهرست گران ترین شهرهای دنیا نیز قرار گرفته چرا که سطح رفاه بالایی را برای شهروندان خود فراهم ساخته است.

سیستم آموزشی این شهر نیز بسیار قوی بوده و بیش از 200 هزار دانشجو در مراکز علمی آن به تحصیل مشغولند که حدود یک چهارم آنها از کشورهای مختلف جهان هستند ، زندگی ایده آل در این شهر به دانشجویان انگیزه می دهد تا تلاش خود را برای ساختن زندگی پس از تحصیل در این کشور به کار گیرند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت تحصیلی و کاری به استرالیا با دریافت اطلاعات کامل و دقیق از مشاوران به روز رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر دانشجویی ملبورن

شاید سیدنی میزبان تعداد قابل توجهی دانشجو در استرالیا باشد ، اما هنگامی که صحبت از تحصیل باشد باید شهر ملبورن را به عنوان مرکز علمی استرالیا دانست ، در ملبورن هشت دانشگاه برتر جهانی با رشته های متنوع ، برنامه های آموزشی منحصری را به علاقه مندان ارائه می دهند که موجب شده جامعه دانشجویی قوی تحصیل در استرالیا و سکونت در ملبورن را انتخاب کنند.

شهر دانشجویی ملبورن به دلایل مختلف بهترین شهر این کشور برای تحصیل است ، زیرا حمل و نقل قوی داشته و هزینه های سنگینی را به دانشجویان تحمیل نمی کند ، آب و هوای معتدل به همراه طبیعت زیبا هر آنچه را که شما از زندگی در یک کشور تراز اول می خواهید برایتان فراهم ساخته است.

ملبورن در ساحل جنوب شرقی استرالیا در ایالت ویکتوریا قرار گرفته و شهرهای ساحلی زیبایی اطراف آن را فرا گرفته اند ، این شهر را می توان پس از سیدنی پرجمعیت ترین شهر استرالیا دانست که افراد از تمامی مذاهب و ادیان را در خود جای داده است که البته بیش از نیمی از آنها مسیحی هستند.

سبک زندگی مردم در ملبورن استرالیا بر پایه اقتصادی پیشرو بنا شده و شما به عنوان یک تازه وارد می توانید از فرصت های شغلی خوبی بهره مند شوید ، نرخ جرم و جنایت در این شهر بسیار کم بوده و از لحاظ فرهنگی غنی است به طوری که بیش از 100 زبان در میان ساکنین آن صحبت می شود.

شهر دانشجویی ملبورن

بریزبن شهر همیشه سرسبز

در میان شهرهای کشور استرالیا چنانچه بخواهید از لحاظ وسعت به سراغ بزرگ ترین ها بروید ، شهر بریزبن رتبه سوم را به خود اختصاص می دهد ، بریزبن شهر همیشه سرسبز نام خود را از یک رودخانه گرفته و بنادر مختلفی را در اختیار اقتصاد این کشور قرار داده است.

با ده ساعت رانندگی از بریزبن به سیدنی خواهید رسید اما دقت داشته باشید که با انتخاب این شهر در یکی از گرانترین شهرهای استرالیا زندگی خواهید کرد و باید بخش قابل توجهی از درامد خود را به اجاره مسکن اختصاص دهید ، البته وجود دستمزد بالا در این کشور خیال شما را از این بابت آسوده خواهد کرد که با یافتن کاری مناسب از عهده تمامی مخارج خود برخواهید آمد.

جهانگردی یک فرصت شغلی خوب در این شهر است که می تواند از دانشجویان تا افراد با مدارک مرتبط را به درآمد خوبی برساند ، اما به عنوان یک توصیه مهم فراموش نکنید که برای سکونت در هر یک از شهرهای این کشور حتما زبان انگلیسی خود را تقویت کنید تا بتوانید از طریق مهارت ارتباطی به موقعیت های خوبی دست یابید.

 پرت پایتخت بزرگترین ایالت استرالیا

 پرت پایتخت بزرگترین ایالت استرالیا

یکی از اصلی ترین شهرهای کشور استرالیا که در فهرست معرفی شهرهای کشور استرالیا جزو نخستین ها قرار می گیرد ، پرت پایتخت بزرگترین ایالت استرالیا است ، هم اکنون بیش از دو میلیون نفر در این شهر ساکن هستند که زبان انگلیسی را به عنوان نخستین زبان در میان خود صحبت می کنند.

پرت یکی از شهرهای نسبتا گرم استرالیا است که تابستان های بسیار گرم و زمستان های معتدل دارد و شما می توانید در اغلب اوقات تفریحات خود را در خارج منزل و طبیعت به سر کنید ، متوسط هزینه های زندگی برای یک خانواده چهار نفره نیز در این شهر حدود 3000 دلار استرالیا می باشد که برای دانشجویان می تواند تا 1500 دلار برسد.

در رابطه با اقتصاد این شهر نیز می توان گفت که با وجود شرکت و نمایندگی های بزرگ فرصت های شغلی باب میلیتان را خواهید یافت ، نکته ای مه باید در رابطه با سکونت در این شهر مدنظر قرار دهید ف رشد سریع آن است به حدی که توانسته در میان بزرگ ترین شهرهای استرالیا سریع ترین رشد را به خود اختصاص دهد.

آدلاید مرکز فرهنگی استرالیا

میزبانی از طیف گسترده‌ای از جشنواره‌ ها ، رویدادها و سرگرمی‌ های مختلف موجب شده تا آدلاید مرکز فرهنگی استرالیا لقب بگیرد ، آدلاید به عنوان پنجمین شهر بزرگ استرالیا شهری با دوچرخه سواران فراوان است که ساکنین آن ترجیح می دهند با استفاده از دوچرخه هم از ترافیک بکاهند و هم از مناظر و هوای عالی لذت ببرند.

این شهر بیش از 30 کیلومتر ساحل زیبا دارد که نظیر منظره های آن را در هیچ کجا نخواهید یافت ، مسیرهای پیاده روی به همراه پارک ها شما را با سبک زندگی آرامی آشنا خواهد کرد ، یکی از اصلی ترین تفاوت های این شهر با سایر شهرهای استرالیا هزینه های پایین زندگی در آن است که تقریبا از هزینه های شهر سیدنی بیست درصد ارزان تر را در اغلب موارد پیش رویتان قرار می دهد.

از این رو جای تعجبی نیست که دانشجویان این شهر را بسیار دوست داشته باشند و موسسات آموزشی مختلفی در آن میزبان این افراد باشد ، آدلاید یکی از خشک ترین آب و هوا را در میان کلیه شهرهای استرالیا دارد در حالی که زمستان های آن با بارش فراوان همراه است.

در رابطه با سکونت در این شهر نیز این خبر خوب را به شما می دهیم که می توانید با مبالغ کم آپارتمان های خوبی را در مرکز شهر اجاره کنید و از تمامی امکانات رفاهی با توجه به نیاز خود بهره مند شوید.

اگر علاقه مندید فرهنگ ، آداب و رسوم مردم استرالیا را بهتر بشناسید و با اخلاق عمومی و جشن ها و سنت های این کشور آشنا شوید مقاله لینک شده را مرور کنید.

با هر هدفی که به استرالیا می روید شناخت عمیق تر این کشور می تواند برایتان بسیار مفید و جالب باشد ، مقالات زیر را بخوانید.

کانبرا مرکز سیاسی اداری استرالیا

در تمامی نظر سنجی ها از معرفی بهترین شهرهای کشور استرالیا شهر کانبرا در میان ده شهر برتر این کشور قرار می گیرد که شهری بزرگ ، زیبا با امکانات پیشرفته است و فرصت های شغلی ، تحصیلی و سرمایه گذاری در استرالیا را در اختیارتان قرار می دهد.

شهر کانبرا توانست با کنار گذاشتن دو شهر ملبورن و سیدنی پایتخت سیاسی و اداری استرالیا لقب بگیرد و میزبان ساختمان و بلوک های مطرحی برای انجام این مناسبات باشد ، شکل هندسی شهر موجب شده تا یکی از زیباترین شهرهای استرالیا شناخته شود و با وجود جوان بودن مقر دولت ، پارلمان مجلس و دادگاه عالی باشد.

جوان بودن شهر را از روی جمعیت نیز می توان فهمید که تقریبا کمی از نیم میلیون نفر کمتر است و در مقایسه با سایر شهرهای استرالیا بسیار کم جمعیت به شمار می رود ، کانبرا مرکز سیاسی اداری استرالیا به دلیل نقش خود افراد تحصیلکرده زیادی دارد و شما علاوه بر دانشگاه می توانید مدارس خوبی را در آن بیابید ، در رابطه با هزینه های زندگی نیز می توان که شهر کانبرا از جمله شهرهای استرالیا با هزینه زندگی متوسط است که شما می توانید مسکن های ارزان تا گران قیمت را هم برای اجاره و هم خرید در آن بیابید.

کانبرا مرکز سیاسی اداری استرالیا

شهر بندری هوبارت

چنانچه به دنبال مهاجرت به کشور استرالیا هستید و می خواهید در یکی از بهترین شهرهای این کشور ساکن شوید ، شهر بندری هوبارت می تواند بسیاری از خواسته های شما را برآورده سازد ، شهر هوبارت مرکز و پرجمعیت ‌ترین شهر ایالت تاسمانیا می ‌باشد که دومین بندر عمیق طبیعی جهان نیز نام گرفته است.

این شهر ساحلی با آب و هوایی معتدل موقعیت عالی در کشاورزی ، ذخایر طبیعی و معادن داشته و توانسته در مدت زمان کوتاهی به رشد قابل توجهی دست یابد ، در میان کلیه مهاجرین انگلیسی ها بیشترین درصد را به خود اختصاص داده اند کشتی سازی نقش مهمی را در توسعه اقتصادی آن ایفا می کند.

هوبارت را از آن جهت می توان در معرفی شهرهای کشور استرالیا جزو 10 شهر برتر دانست که با هزینه اندک می توانید یک زندگی متوسط را برای خود فراهم سازید ، املاک در این شهر بسیار مقرون به صرفه بوده و امنیت بالایی نیز در آن وجود دارد ، شاید جالب باشد بدانید که دانشگاه تاسمانیا در این شهر جزو 2 درصد دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است

شهر مرزی داروین

شهر مرزی داروین

یکی از جوان ترین شهرهای کشور استرالیا که میانگین سنی کمی دارد ، شهر مرزی داروین پایتخت قلمرو شمالی می باشد ، داروین از سایر شهرهای این کشور به قاره آسیا نزدیک تر است و با ملیت های فراوانی که در خود جای داده به شهری پر جنب و جوش شناخته می شود.

بومی های این شهر به همراه پارک های ملی استرالیا ، جنگل ‌های بارانی، ذخایر و چشمه ‌ها تجربه های فراموش نشدنی را برایتان رقم می زنند ، فاصله شهر داروین از سایر شهرهای بزرگ استرالیا موجب شده تا حدی هزینه های زندگی در آن بالا باشد اما سبک زندگی منحصر بفرد آن کاملا ارزشش را خواهد داشت.

صنعت توریسم نیز از نقاط قوت اقتصادی شهر داروین به شمار می رود که به عنوان دروازه ای برای توریست های آسیایی عمل می کند ، به تازگی پروژه های زیادی در این شهر استارت زده شده است که موجب رونق اقتصادی بیشتر و ورود شرکت های بزرگ و مطرح گشته و نوید کار در استرالیا را برای مهاجرین با تخصص می دهد.

شهر امن نیوکاسل

نیوکاسل یکی از زیباترین و آرامترین شهرهای کشور استرالیا است که به دلایل مختلف در فهرست معرفی شهرهای کشور استرالیا قرار گرفته است ، این شهر تمامی امکانات خود را در سطح استانداردهای بین المللی ارائه می دهد و شما تمامی رستوران ها ، پاساژها ، کافه ها ، هتل ها و غیره را با کیفیت تراز اول جهانی خواهید یافت.

اگر علاقه مند به زندگی در شهری مدرن و درعین حال آرام هستید شهر امن نیوکاسل بهترین انتخاب است ، سالانه افراد زیادی از شهرهای مختلف استرالیا به نیوکاسل می آیند تا زندگی بهتری را در این شهر تجربه کنند ، مهاجرین این شهر را برای زندگی مقرون به صرفه می دانند و باور دارند که در مقایسه با امکانات دریافتی متحمل هزینه های بالا نمی شوند.

خدمات درمانی به صورت گسترده در این شهر وجود داشته و فرزندانتان می توانند علاوه بر آموزش از خدمات بهداشتی منحصر بفردی بهره مند گردند ، فراموش نکنید که نیوکاسل میزبان یکی از مطرح ترین دانشگاه های استرالیا یعنی دانشگاه نیوکاسل است که دستاوردهای بی‌نظیری را در زمینه پژوهش و تحقیقات کسب کرده است.

در همین راستا و برای آشنایی هرچه بیشتر با این دانشگاه ، هزینه های تحصیل و رشته های ارائه شده در آن می توانید به مقاله دانشگاه نیوکاسل استرالیا مراجعه نمایید.

گاسفورد شهر سرمایه گذاری

گاسفورد شهر سرمایه گذاری

یکی از شهرهای مطرح کشور استرالیا که می تواند سرمایه شما را به صورت قابل توجهی افزایش دهد گاسفورد شهر سرمایه گذاری می باشد ، این شهر که از شمال به نیوکاسل و از جنوب به سیدنی نزدیک است ، اساس اقتصاد منطقه‌ای سنترال کوست را تشکیل می دهد و با افزایش صنایع تلاش می کند تا فرصت های شغلی منطقه را توسعه بخشد.

این شهر یکی از پایگاه های اصلی سپری کردن دوران بازنشستگی نیز به شمار می رود و در زمینه مراقبت از سالمندان و درمان سرمایه گذاری های قابل توجهی را انجام داده است ، میزان درآمد با توجه به مهارت و تخصص شما می تواند در گاسفورد متفاوت باشد اما به طور تقریبی با 2500 دلار استرالیا می توانید سطح زندگی خوبی در این شهر داشته باشید.

چنانچه به دنبال انتقال سرمایه خود به استرالیا هستید توصیه می کنیم تا با انتخاب شهر گاسفورد ثبت شرکت در استرالیا را تجربه کرده و یا از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به بهترین روش ممکن با توجه به شرایط خود برسید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود تا بهترین تجربه را از مهاجرت به کشور استرالیا به دست آورید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا را بخوانید و با جزئیات و حداقل سرمایه های لازم در این مشیر آشنا شوید.

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور استرالیا

سیدنی به عنوان مرکز ایالت نیو‌ساوت‌ولز ، در فهرست گران ترین شهرهای دنیا نیز قرار گرفته چرا که سطح رفاه بالایی را برای شهروندان خود فراهم ساخته است.

در ملبورن هشت دانشگاه برتر جهانی با رشته های متنوع ، برنامه های آموزشی منحصری را به علاقه مندان ارائه می دهند که موجب شده جامعه دانشجویی قوی تحصیل در استرالیا و سکونت در ملبورن را انتخاب کنند.

پرت یکی از شهرهای نسبتا گرم استرالیا است که تابستان های بسیار گرم و زمستان های معتدل دارد و شما می توانید در اغلب اوقات تفریحات خود را در خارج منزل و طبیعت به سر کنید ، متوسط هزینه های زندگی برای یک خانواده چهار نفره نیز در این شهر حدود 3000 دلار استرالیا می باشد که برای دانشجویان می تواند تا 1500 دلار برسد ، پرت پایتخت بزرگترین ایالت استرالیا است.

هزینه های پایین زندگی در آن که تقریبا از هزینه های شهر سیدنی بیست درصد ارزان تر است باعث شده دانشجویان این شهر را بسیار دوست داشته باشند و موسسات آموزشی مختلفی در آن میزبان این افراد باشد.

شهر کانبرا توانست با کنار گذاشتن دو شهر ملبورن و سیدنی پایتخت سیاسی و اداری استرالیا لقب بگیرد و میزبان ساختمان و بلوک های مطرحی برای انجام این مناسبات باشد ، شکل هندسی شهر موجب شده تا یکی از زیباترین شهرهای استرالیا شناخته شود و با وجود جوان بودن مقر دولت ، پارلمان مجلس و دادگاه عالی باشد.

امیدواریم که با معرفی شهرهای کشور استرالیا شما را در شناختن هرچه بهتر این کشور یاری نموده باشیم ، جهت پرسش هرگونه سوال و یا دریافت اطلاعات با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و یا شیراز تماس حاصل نمایید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله هزینه های زندگی در استرالیا با واقعیت هزینه های غذا ، پوشاک ، مسکن ، تفریح و سایر هزینه های زندگی آشنا شوید.

اگر شناخت شهرهای کشورهای محتلف دنیا برای شما هم جالب است مقالات زیر را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه