اجاره مغازه در بلژیک

اجاره مغازه در بلژیک یکی از انتخاب های ایده آل برای داشتن آینده کاری روشن برای مهاجران در بلژیک است ، برای افرادی که کار کردن در کشور بلژیک را انتخاب کرده اند ، اجاره مغازه می تواند تصمیمی کاملا هوشمندانه در این کشور زیبا به ویژه در پایتخت آن یعنی بروکسل باشد.

اجاره مغازه در بلژیک

مشاور مهاجرتی

بروکسل به عنوان پایتخت کشور بلژیک ، بهترین گزینه جهت اجاره مغازه در این کشور می باشد که فرصت های خوبی را برای کسب و کار فراهم می سازد.

به طور کلی یک مغازه کوچک در خیابان فرعی 6 یورو به ازای هر متر مربع و یک فروشگاه بزرگ با پارکینگ 8 یورو قیمت دارد.

مالیات اجاره مغازه در بلژیک بدین صورت است که تقریباً 10 یورو به ازای هر متر مربع در سال بعنوان مالیات اشتراکی و منطقه ای و 40 یورو به ازای هر متر مربع در هر سال می پردازند ، البته باید میزان مالیات بر دارایی را نیز مدنظر داشت.

مدت زمان اجاره مغازه در بلژیک نامحدود و با یکدیگر متفاوت است اما به صورت کلی مدت ایده آل از شش ماه تا دو سال می باشد.

مهم ترین نکات در این زمینه می تواند شامل مشتری مداری ، داشتن دکوراسیون خوب ، موقعیت مکانی و سرمایه اولیه دانست.

دلایل زیادی وجود دارد که سرمایه گذاران می خواهند فضای تجاری یا مغازه ای در کشور بلژیک و به ویژه در شهر بروکسل اجاره کنند ، خوب است بدانید از این شهر بعنوان بهشت خریداران یاد می شود ، بخش خرده ‌فروشی در چند سال گذشته در حال گسترش بوده است ، به این معنی که رقابت برای املاک تجاری و مغازه ها در حال افزایش می باشد.

کشور بلژیک دارای موقعیت عالی در اروپا و شهر های بسیار توسعه یافته بوده و یک مرکز مهم برای صنعت مد نیز بشمار می رود ، همین امر منجر به راه اندازی بسیاری از برند های بین المللی در شهر های مختلف این کشور و در دسترس بودن مغازه های تجاری برای اجاره در فروشگاه ها شده است ، پیشنهاد می کنیم مقاله کار در بلژیک را مطالعه نمایید تا با شرایط کاری این کشور کاملا آشنا شوید.

بهترین مکان برای اجاره مغازه در بلژیک

وقتی صحبت از اجاره مغازه خرده فروشی یا تجاری در کشور بلژیک می شود ، شهر بروکسل در میان تمامی شهرهای این کشور بهترین مکان برای اجاره مغازه در بلژیک بشمار می رود و گزینه های زیادی را پیش روی متقاضیان قرار می دهد ، اگرچه مکان‌ ها و شهر های دیگر فرصت ‌های بیشتری را برای مستاجران فراهم می‌کنند اما برخی عوامل می‌توانند بروکسل را به انتخاب بهتری برای این امر تبدیل کنند.

پرطرفدار ترین مکان ها برای اجاره مغازه در بلژیک در شهر بروکسل Grand Place و Rue Neuve هستند اما مناطق دیگری نیز وجود دارند که با تقاضای بالایی رو به رو هستند ، مانند مرکز شهر بروکسل ، همچنین این شهر دارای ساختمان های اداری با فناوری پیشرفته مانند Atomium و مراکز تجاری نوآورانه مانند La Défense است که این شهر را به مقصدی جذاب برای سرمایه گذارای تبدیل می‌ کند.

دعوت می کنیم مقاله بهترین شهرهای بلژیک برای کار را مطالعه کنید تا بدانید برترین شهرهای بلژیک برای انواع کار کدامند.

برای افرادی که سرمایه‌ گذاری و ثبت شرکت در بلژیک از اهداف تجاری آن هاست و می‌خواهند در مرکز فناوری پیشرو اروپا فروشگاه و مغازه راه اندازی کنند ، مقاله لینک شده ما در سایت موسسه رجبی، اطلاعات خوبی از سرمایه گذاری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

بهترین مکان برای اجاره مغازه در بلژیک

هزینه اجاره مغازه در بلژیک

هزینه اجاره مغازه در بلژیک می تواند با توجه به شهر ، اندازه مغازه ، نوساز یا قدیمی بودن محله بسیار متفاوت باشد و همانگونه که اشاره شد شهر بروکسل بهترین شهر در بلژیک برای اجاره مغازه و املاک تجاری است که برای آگاهی از جزئیات قیمت اجاره مغازه در این شهر می توانید با مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

از آن جایی که بروکسل یکی از قطب های مهم اتحادیه اروپا و دارای طیف وسیعی از فضا های خرده فروشی برای اجاره می باشد ، تعجب آور نیست که قیمت مغازه ها برای اجاره در این شهر جزو بالاترین قیمت ها در اروپا باشد که دلیل آن تقاضای بسیار زیاد برای فضای خرده فروشی و مشکل در یافتن مکان مناسب است.

به طور کلی هزینه اجاره مغازه در بلژیک در پایتخت این کشور به این صورت است که یک مغازه کوچک در خیابان فرعی حدود 6 یورو به ازای هر متر مربع قیمت دارد و یک فروشگاه بزرگ که دارای چندین پارکینگ باشد حدود 8 یورو به ازای هر متر مربع قیمت دارد ، سایر قیمت ها نیز بصورت زیر است:

نام محله اندازه مغازه اجاره ماهانه مغازه
SINT-ELOOIS-VIJVE 1000 متر مربع (فروشگاه) 7،000 یورو
1200Woluwe-Saint-Lambert 42 متر مربع 890 یورو
1030 — Schaerbeek 110 متر مربع 1،650 یورو
خیابان ریونشتاین 18 157 متر مربع 3،271 یورو
1040 — Etterbeek 30 متر مربع 790 یورو
Chaussée de Boondael 207 40 متر مربع 790 یورو (+ 223 یورو)
هزینه اجاره مغازه در بلژیک

مالیات های مربوط به اجاره مغازه در بلژیک

مغازه هایی که در بلژیک در مجتمع های تجاری این کشور اجاره داده می شوند ، دارای شرایط جالب مالیاتی هستند ، مالیات های مربوط به اجاره مغازه در بلژیک در مجتمع های تجاری این کشور به این صورت است که تقریباً 10 یورو به ازای هر متر مربع در سال بعنوان مالیات اشتراکی و منطقه ای پرداخت می شود.

40 یورو به ازای هر متر مربع برای هزینه ها در هر سال می پردازند و تقریبا 36 یورو در هر متر مربع بعنوان مالیات دارایی ( بدون اطلاعات قراردادی ) بصورت سالانه پرداخت می شود.

همانگونه که مشاهده کردید ، اجاره مغازه در بلژیک مشمول برخی مالیات ها نیز می شود که ممکن است با توجه به مجتمع تجاری ای که مغازه در آن اجاره شده و شرایط مغازه اندکی متفاوت باشد.

برای آگاهی از موارد تخصصی تر می توانید از طریق راه های ارتباطی مانند شماره واتس آپ با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی همراه شوید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

مالیات های مربوط به اجاره مغازه در بلژیک

مدت زمان ایده آل برای اجاره مغازه در بلژیک

مدت زمان ایده آل برای اجاره مغازه در بلژیک بصورت نامحدود و موقت با یکدیگر متفاوت است که اجاره یک فضای موقت در بلژیک می تواند گزینه بهتری باشد ، اگر به دنبال فضایی هستید که اجاره بلند مدت ارائه می دهد ، پیدا کردن فضای مناسب برای شما سخت خواهد بود.

اگر تازه وارد بازار املاک تجاری در این کشور شده اید ، پس باید بدانید که مدت زمان ایده آل برای اجاره یک مکان یا مغازه تجاری موقت چقدر است و عواملی وجود دارد که می تواند در تخمین مدت زمان ایده آل برای مغازه و ملک تجاری شما مفید باشد که برخی از این عوامل برای اجاره مغازه در بلژیک بصورت زیر است:

1 ) بودجه ای که مایل به سرمایه گذاری در آن هستید.
2 ) اندازه مغازه اجاره ای و موقعیت مکانی.
3 ) انتظار و کاربردی که از فضای مورد نظر دارید.

به طور کلی انواع مختلفی از فضا های خرده فروشی و تجاری موقت در بلژیک وجود دارد ، اما مدت زمان ایده آل برای اجاره یکی از آن ها در این کشور بین شش ماه تا دو سال خواهد بود.

اما باید بدانید در چه شهری و به چه مدت زمانی می خواهید بمانید در همین راستا و برای شناخت بهتر شهرهای بلژیک ، دعوت می کنیم مقاله معرفی شهرهای کشور بلژیک را هم بخوانید.

مدت زمان ایده آل برای اجاره مغازه در بلژیک

شرایط قرارداد اجاره در بلژیک

برای اجاره مغازه در بلژیک شما باید از شرایط ذکر شده در قرارداد اطلاع کافی داشته باشید و کارشناسان هلدینگ حقوقی ، مهاجرتی رجبی در زیر شرایط قرارداد اجاره در بلژیک را به اختصار بیان کرده اند:

مدت : مدت زمانی که قرارداد اجاره برای آن قابل اجرا خواهد بود.
اجاره : مبلغی که هر ماه بابت توسط مستاجر به مالک بابت ملک پرداخت می شود.
سپرده : مبلغ اولیه که جهت ضمانت به صاحب ملک پرداخت می شود ( در صورت وجود )
شرایط استفاده : هدف استفاده از ملک با توجه به شرایط و ضوابط مربوط تعیین شده در قرارداد.
خدمات آب و برق : در اکثر مواقع مستاجر مسئولیت آب و برق را بر عهده دارد.
بیمه : اینکه آیا مستاجر از ملک اطمینان دارد یا خیر که در قرارداد های اجاره تجاری بسیار استفاده می شود.
تعمیرات و نگهداری : فرد مسئول تعمیر و نگهداری ملک چه کسی است ، موجر یا مستاجر.

شرایط قرارداد اجاره در بلژیک

مفاد قرارداد اجاره در بلژیک

تمامی قراردادهای اجاره مغازه در بلژیک باید شامل قوانین مشخصی باشند که مهم ترین مفاد قرارداد اجاره مغازه در بلژیک عبارتند از :

  • اسامی موجر و مستاجر یا نمایندگان آن ها
  • شرح ملک
  • مبلغ اجاره و سررسید ، مهلت و شارژ دیرکرد
  • نحوه پرداخت اجاره
  • روش های فسخ قرارداد قبل از تاریخ انقضا و پرداخت هزینه در صورت نیاز
  • تسهیلات ارائه شده توسط موجر و نحوه تعیین هزینه
  • امکانات و تسهیلات موجود در محل که مستاجر حق استفاده از آن ها را دارد مانند سیستم های امنیتی
  • قوانین و مقررات و رسیدگی به تخلفات
  • شناسایی پارکینگ های موجود از جمله مکان های پارکینگ تعیین شده ، در صورت ارائه
  • نحوه رسیدگی به درخواست ‌های تعمیر مستاجر و مراحل درخواست ‌های اضطراری
مفاد قرارداد اجاره در بلژیک

مزایای اجاره مغازه در بلژیک

اجاره مغازه در بلژیک بویژه در بروکسل ، یک انتخاب عالی است و گزینه های مختلفی را برای مشاغل و برند های مختلف ارائه می دهد که در ادامه به برخی از مزایای اجاره مغازه در بلژیک آن می پردازیم:

پایتخت بلژیک یک مقصد گردشگری محبوب است و سالانه بیش از 1.2 میلیون بازدید کننده از آن دیدن می کنند که بازار کار مناسبی را ایجاد می کند.

همچنین بلژیک طیف وسیعی از املاک تجاری را با نرخ های رقابتی و با خدمات عالی مانند سیستم های امنیتی در اختیار متقاضیان قرار می دهد که به مستاجران فرصت می دهد تا سود خوبی کسب کنند.

علاوه بر این شما در این کشور که کشور برندها و مد است دید بهتری در مورد آنچه مشتری می‌خواهد ، دریافت خواهید کرد.

به عنوان مثال ، اگر شما بعنوان مستاجر قصد دارید در مغازه اجاره ای خود یک فروشگاه پوشاک ورزشی راه اندازی کنید ، می توانید به راحتی بروز ترین کالا ها را شناسایی کرده و قبل از رقبا آن ها را برای فروش آماده کنید.

مزایای اجاره مغازه در بلژیک

نکات مفید اجاره مغازه در بلژیک

اگر موفق به اجاره مغازه در بلژیک شده اید ، باید مطمئن شوید که جذابیت کافی برای مشتریان خود را فراهم می کنید ؛ درباره این موضوع چند نکته وجود دارد که به شما در انجام این امر کمک می کند :

1 ) اول از همه در بلژیک، انواع مختلفی از مغازه ها در دسترس است و شما باید سعی کنید بهترین مغازه را در بهترین محله اجاره کنید.

2 ) چیدمان مغازه خود را باید از قبل برنامه ریزی کنید و بدانید چه محصولاتی قرار است در مغازه شما فروخته شوند ، همچنین مطمئن شوید که پرسنل کافی برای رسیدگی به مشتریان در دسترس هستند (درصورت تمایل و بزرگ بودن مغازه).

3 ) اطمینان حاصل کنید که دکوراسیون فروشگاه شما مناسب و زیبا است و در عین حال در طراحی خود خلاق باشید ، باید کار کنید که مردم متوجه مغازه شما شوند و برای ورود به آن کنجکاو باشند.

4 ) از مقررات اتحادیه اروپا در مورد مالیات املاک تجاری آگاه باشید.

5 ) برای ارتقای فضای خود یک برنامه رسانه اجتماعی اجرا کنید ، این باعث افزایش آگاهی شما می شود ، سعی کنید برای مشتریانی که اولین بار به مغازه شما می آیند تخفیف و کوپن ارائه دهید و ایمیل های آن ها را جمع آوری کنید تا معاملات و تبلیغات داغ را به آن ها یادآوری کنید.

نکات مفید اجاره مغازه در بلژیک

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تلاش نمودند تا در این محتوا به نکات مهم و کلیدی در باب اجاره مغازه در بلژیک اشاره نمایند که امیدواریم که پاسخگوی سوالات شما بوده باشد و در صورت تمایل  پیشنهاد می دهیم که یکی از راه های ارتباطی با ما از طریق واتس آپ ، اینستاگرام ، تماس تلفنی  ویا حضور در دفاتر تهران و شیراز را انتخاب کرده و مشاوره های کاملا تخصصی و البته رایگان دریافت کنید ،در ضمن مقاله مهاجرت به بلژیک نیز اطلاعات بسیار مهم و لازمی را در اختیار شما قرار خواهد داد ؛ مطالعه آن را فراموش نکنید.

به مطالعه مقالات زیر دعوتید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3.6/5 - (8 امتیاز)
منو
خانه