ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی

مشاوران مهاجرت
مشاوران مهاجرت
ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

جمهوری چک رتبه اول را برای یافتن کار در خارج از کشور از نظر InNations 2017 Expat Insider گرفته است و این کشور برای متقاضیانی که به دنبال یک کشور با اقتصاد رو به رشد هستند که کیفیت خوب زندگی را تضمین کند ، مقصد خوبی است . اگر قصد مهاجرت به چک را دارید ، قطعا دلایل زیادی برای انتخاب خود دارید ، اما آیا توانسته اید ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی را شناسایی کنید ؟ ما در این مطلب از وب سایت موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در اینباره مطالب را خدمت شما عزیزان هموطن ارائه داده ایم .

بررسی ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی

هزینه زندگی در جمهوری چک در مقایسه با کشورهای دیگر در اروپا کم است . پایتخت چک ، پراگ ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی نیست اما در مقایسه با اکثر شهرهای بزرگ اروپا نیز ارزان قیمت است شاید به عنوان بهترین شهر چک برای تحصیل به حساب بیاید . پراگ بزرگترین شهر جمهوری چک است و صد البته که بهترین شهر جمهوری چک برای کار و زندگی است .

پراگ نیز تبدیل به یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا برای مهاجران شده است . مهاجرانی که در این شهر زندگی می کنند از حقوق و هزینه های زندگی مقرون به صرفه آن بسیار راضی هستند .

علاوه بر این ، پراگ استانداردهای سطح بالا را دارد ، میزان مالیات بسیار پایین تر از میانگین اروپای غربی و یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل در اروپای مرکزی .

جذابیت پراگ در حال افزایش است و از موقعیت جغرافیایی مطلوب و محیط کسب و کار خوبی بهره می برد . این شهر سالها به عنوان یک شهر اروپایی ارزان قیمت شناخته شده است ، اما قیمت ها در شهر همانند دیگر نقاط جهان همواره افزایش یافته است .

با وجود افزایش هزینه ها ، غذا و حمل و نقل هنوز کاملا مقرون به صرفه است و قیمت مسکن در پایتخت چک با در مقایسه با بسیاری از شهرهای اروپای غربی هنوز هم پایین تر است .

اما اگر به دنبال ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی می باشید ، به شما شهر های استراوا ، الوموتس و برنو را نیز پیشنهاد می دهیم .

زندگی در برنو بعنوان ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی

به عنوان دومین شهر بزرگ در جمهوری چک ، شهر برنو یک شهر چند فرهنگی است . با آب و هوای منحصر به فرد اقیانوسی و قاره ای ، زمستان های سرد با تابستان های گرم و مرطوب دارد . 

زندگی در برنو می تواند یک تجربه پر از فرهنگ باشد ، چرا که ساختمان های متعدد تاریخی را می توان در شهر یافت ، که توسط یک تاریخ فرهنگی قوی احاطه شده است . به عنوان یکی از کلان شهر های جمهوری چک ، برنو دارای یک سیستم بهداشت عمومی خوب است .

اقتصاد داخلی برنو به عنوان دومین شهر بزرگ جمهوری چک ، یکی از قویترین اقتصاد ها در این کشور است . اگر چه به طور سنتی یک شهر صنعتی است اما در طول دو دهه گذشته بخش خدمات اکنون از نظر تولید اقتصادی بزرگترین است .

برنو یکی از مراکز مهم تحقیق و توسعه در جمهوری چک ، به ویژه در زمینه فنآوری و تحقیقات بالینی است ، که توسط دو مرکز عمده تحقیقاتی در این شهر انجام می شوند : موسسه فناوری مرکزی اروپا و مرکز تحقیقات بین المللی بالینی .

مهندسی و توسعه نرم افزار نیز صنایع عمده برنو هستند . گردشگری این شهر هم برای اقتصادش مهم است و پس از پراگ ، شهر برنو بیشترین بازدید کننده در جمهوری چک را دارد . مهاجرانی که در برنو کار می کنند ،

در تحقیقات و توسعه مشغول به کار هستند و یا به عنوان معلمان انگلیسی کار می کنند . برنو از نظر ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی در جایگاه سوم با شاخص هزینه زندگی 44.85 قبل از پراگ قرار دارد .

زندگی در الوموتس چک

این شهر با شاخص هزینه زندگی 43.08 جایگاه دوم را از نظر ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی را دارد . الوموتس بدون شک کشف جمهوری چک است . دارای ساختمانهای زیبای بی شمار ، فرهنگ عالی و صدها رستوران ، کافه و بارهای منحصر به فرد است . این شهر جزء بزرگترین شهرهای جمهوری چک است که پس از پراگ ، دارای دومین و منطقه حفاظت تاریخی در جمهوری چک است .

زندگی در استراوا کشور جمهوری چک

استراوا ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی است . استراوا یک شهر با چهره های بسیاری است . این دومین شهر بزرگ جمهوری چک است و از لحاظ جمعیت سومین شهر پرجمعیت چک است .

این شهر موقعیت استراتژیک بسیار سودآوری دارد ( در حدود 10 کیلومتری جنوب مرز لهستان و 50 کیلومتری غرب مرز اسلواکی قرار دارد ) . کارفرمایان در شهر اوستراوا معمولا نسبت به شهرهای بزرگ دیگر مانند پراگ و برنو تمایل به استخدام یک فرد بدون دانش پایه زبان چک ندارند .

مهاجرت به جمهوری چک در یک نگاه

جمهوری چک در حال حاضر جمعیت تقریبا چند فرهنگی دارد و نیم میلیون نفر خارجی در آن زندگی می کنند . این کشور دارای استاندارد بالایی از خدمات بهداشتی ، در مقایسه با بسیاری از گزینه های مهاجرت به اروپا است .

تاریخ آشفته جمهوری چک ، به خصوص تغییرات آن از دولت کمونیستی به دموکراسی لیبرال در نیمه دوم قرن بیستم ، کشور را شکل داده است و نشانه های آن هنوز در کشور پا برجا است و آن را یک مقصد فرهنگی جذاب کرده است .

جمهوری چک در قلب اروپا قرار دارد و دارای ارتباطات حمل و نقل عالی در داخل مرزهای خود و کشورهای همسایه و چندین فرودگاه بین المللی است . بزرگترین فرودگاه آن در نزدیکی پراگ است . جمهوری چک دارای یک شبکه راه آهن گسترده است که این کشور را به سایر نقاط اروپا متصل می کند .

گردشگری جمهوری چک

بخش گردشگری در جمهوری چک فرصت های بسیاری برای کار فراهم کرده است . مشاغل در این زمینه اغلب برای کارگران خارجی که زبان های غیر از زبان چک را صحبت می کنند ، مناسب است .

در جمهوری چک انگلیسی زبان بین المللی کسب و کار است و آلمان شریک تجاری اصلی جمهوری چک است ، بنابراین برای یافتن فرصت های شغلی خوب تسلط به زبان رسمی جمهوری چک ، انگلیسی و آلمانی مورد نیاز است .

زبان رسمی چک بسیار شبیه به اسلواکی و لهستانی است . همه آنها متعلق به گروه زبانهای اسلاوی غرب هستند . چک زبان بسیار دشوار برای یادگیری است ، زیرا پایان دادن به کلمات به دلیل بسیاری از قواعد مختلف گرامر تغییر می کند .

خدمات موسسه مهاجرتی به جمهوری چک

افراد و شرکت هایی که مایل به نقل مکان به چک هستند باید تصمیمات آگاهانه ای را در مورد جنبه های مختلف مربوط به انتقال آنها ، مانند پیدا کردن مکان مناسب ، داشتن مجوز کار لازم در محل ، ترتیبات تحصیلی برای فرزندان خود و غیره بدست آورند که ما در موسسه مهاجرتی به چک برای این منظور کلیه اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهیم .

در پایان که تصمیم خود را برای مهاجرت به چک گرفته اید و با ارزان ترین شهر چک برای کار و زندگی آشنا شده اید ، می توانید با مشاورین دفاتر شیراز و تهران موسسه مهر آفرین رجبی ارتباط برقرار کرده تا از خدمات مشاوره ای موسسه در رابطه با مهاجرت تحصیلی به چک و یا اخذ ویزای کاری یا هر نوع ویزای دیگر متناسب با شرایط خود بهره مند گردید و اقدامات لازم در این خصوص برای شما انجام گردد و کل پروسه مهاجرتی به چک برای شما تجربه ای بی استرس باشد .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه