ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی

مشاوران مهاجرت
مشاوران مهاجرت
ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

بر اساس بررسی های انجام شده پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور یعنی کپنهاگ یکی از گران ترین شهر های جهان است . در این مقاله مشاورین ارشد موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی به معرفی ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی پرداخته و تعدادی از شهر های این کشور را معرفی خواهند کرد .

اقدام راستای تحقق اهداف مهاجرت به دانمارک یکی از گزینه های مطلوب برای افرادی است که خواهان زندگی در کشوری آرام ، امن و برخورداری از استاندارد های عالی زندگی ، بازار کار مطلوب و تحصیل در دانشگاه معتبر در سراسر دنیا می باشند . البته باید توجه داشت که هزینه زندگی در این کشور نسبت به اغلب کشور های جهان بالا است .

معرفی ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی

دانمارک کشوری واقع در شمال اروپا است که از سمت شرق با دریای بالتیک ، از سمت غرب با دریای شمال ، از سمت جنوب با کشور آلمان و از سمت شمال با تنگه اسکاژراک همسایه است .

جمعیت ساکنین این کشور بالغ بر پنج و نیم میلیون نفر است که اکثر آن ها مسیحی لوتری هستند . پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور کپنهاگ نام دارد .

زبان رسمی مردم این کشور زبان دانمارکی و واحد پول آن کرون دانمارک نام دارد . دانمارک یکی از اعضای سازمان ملل ، سازمان همکاری اقتصادی و بنیادی جهان غرب و ناتو است .

این کشور از نظر اقتصادی شرایط مطلوبی دارد و دارای دولت رفاه است ، اختلاف درآمد در بین مردم این کشور بسیار ناچیز است و از نظر درآمد سرانه در رتبه هفتم جهان قرار دارد . مردم دانمارک به عنوان راضی ترین مردم جهان شناخته می شوند .

مزایای زندگی در دانمارک

هزینه تحصیل در دانمارک مقرون به صرفه است . و برای دانشجویان جذابیت دارد . از جذابیت های دیگر زندگی در دانمارک ، هزینه مسکن ، هزینه زندگی ، فرصت های شغلی مناسب با درآمد عالی ، مدارس و دانشگاه های خوب ، دسترسی آسان و سریع به مراقبت های پزشکی و شرایط آب و هوایی آن است . دانمارک کشوری با زیبایی های طبیعی و جلگه های سرسبز با آب و هوای معتدل مرطوب و پرباران است .

به طور کلی هزینه زندگی در این کشور نسبتا بالا است و بیشتر از اغلب کشور های اروپایی می باشد . اما میزان درآمد در این کشور به همان اندازه بالا است و مردم این کشور از استاندارد های عالی زندگی بهره مند هستند .

کپنهاگ به عنوان پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور به عنوان گران ترین شهر در دانمارک شناخته می شود ، البته فرصت های شغلی بیشتری در این شهر وجود دارد . در ادامه ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی را معرفی خواهیم کرد .

شهر بزرگ اودنسه دانمارک

ادنسه یکی از ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی ، سومین شهر بزرگ و پر جمعیت دانمارک است . جمعیت ساکنین این شهر حدود صد و هفتاد و هشت هزار نفر است .

این شهر مهم ترین شهر جزیره فونن محسوب می شود . این شهر در همسایگی شهر های سوندبورگ ، آراهوس و کپنهاگن قرار دارد .

این شهر یکی از مناطق تجاری و صنعتی مهم دانمارک به شمار می آید و یکی شهر های تجاری میوه ، سبزیجات و گل می باشد .

بنابراین فرصت های شغلی بسیاری برای ساکنین این شهر وجود دارد . ادنسه دارای آب و هوای اقیانوسی با تابستان های ملایم و زمستان های سرد است .

شهر بزرگ اودنسه دانمارک

این شهر علاوه بر زیبایی های طبیعی دارای جاذبه های گردشگری متعدد نظیر موزه ها ، سالن های تئاتر قدیمی و غیره می باشد .

این شهر از نظر آموزشی مکان مناسبی برای تحصیل دانشجویان بومی و بین المللی می باشد و دارای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی متعددی نظیر ادنسه ، دانمارک جنوبی و غیره می باشد . هزینه زندگی در این شهر حدود 3730 دلار برای هر ماه است .

شهر صنعتی آلبورگ دانمارک

آلبورگ چهارمین شهر بزرگ دانمارک با جمعیت بیش ار صد و سی و شش هزار نفر است . امروزه ، آلبورگ یک شهر در حال انتقال از یک منطقه صنعتی کارگر به یک جامعه مبتنی بر دانش است .

این شهر یکی از صادرکنندگان عمده دانه ها ، سیمان ، شرکت های تجاری آن شامل نیروی باد زیمنس ، صنایع آلبورگ و آلبورگ پورتلند است .

این شرکت ها به تولید کننده جهانی موتورهای توربین بادی ، دیگ های دریایی و سیمان تبدیل شده اند . بنابراین شهری عالی برای اشتغال افراد بومی و مهاجرین می باشد .

آلبورگ دارای آب و هوای دریایی است، فقط بالاتر از طبقه بندی مرطوب قاره ای می باشد . این شهر دارای دانشگاه ها ، کالج ها و موسسات آموزش عالی متعددی است ، از این میان می توان به دانشگاه آلبورگ و کالج دانشگاهی دانمارک شمالی اشاره کرد . هزینه زندگی در این شهر حدود 3700 دلار برای هر ماه می باشد .

شهر بندرگاهی آرهوس دانمارک

آرهوس شهری در بخش شرقی شبه جزیره یولند است ، این شهر دومین شهر بزرگ دانمارک و هفتمین شهر بزرگ در کشور های اسکاندیناوی است . آرهوس به عنوان بندرگاه اصلی دانمارک و جزو ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی شناخته می شود .

جمعیت ساکنین این شهر بیش از دویست و هفتاد و سه هزار نفر است . این شهر به دلیل تاریخچه موسیقی خود در سطح جهان مشهور است .

اقتصاد اورهوس عمدتا مبتنی بر دانش و خدمات است و به شدت تحت تاثیر دانشگاه آرهوس و صنعت مراقبت های بهداشتی بزرگ قرار دارد . بخش خدمات بر اقتصاد حکمرانی می کند و این شهر از بخش تولید دور می شود .

این شهر به دلیل آن که یک بندر بزرگ است و موقعیت مرکزی آن در شبکه راه آهن در بخش حمل و نقل و تجارت یک بخش مهم است .

این شهر دارای بهترین دانشگاه های دانمارک و موسسات آموزش عالی معتبر در سطح جهان است که از این میان به دانشگاه آرهوس ، کالج فنی آرهوس ، آکادمی موسیقی و غیره اشاره کرد . هزینه زندگی در این شهر 3757 دلار برای هر ماه می باشد و در لیست ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی قرار می گیرد .

کپنهاگ پایتخت دانمارک

کپنهاگ پایتخت و پرجمعیت ترین شهر دانمارک است . جمعیت ساکنین این شهر بالغ بر هفتصد و هفتاد و هفت هزار نفر است . این شهر در سواحل شرقی جزیره زیلند قرار دارد .

این شهر جایگاه دانشگاه کپنهاگ ، دانشگاه فنی دانمارک ، مدرسه تجارت کپنهاگ و دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ می باشد . این شهر دارای آب و هوای اقیانوسی با تابستان های ملایم و زمستان های سرد می باشد .

کپنهاگ پایتخت دانمارک

کپنهاگ بزرگ ترین شهر دانمارک و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای شمال اروپا محسوب می شود . علاوه بر جذابیت تحصیل در دانمارک ، برای چندین سال ، کپنهاگ برای کیفیت زندگی خود در نظرسنجی های بین المللی در رتبه بالا قرار دارد .

اقتصاد ثابت آن ، همراه با خدمات آموزشی و سطح ایمنی اجتماعی ، برای مردم محلی و بازدیدکنندگان این شهر را جذاب می کند . اگرچه این یکی از گران ترین شهرهای جهان است ، این شهر همچنین یکی از جاده های مهم حمل و نقل عمومی با امکانات دوچرخه سواری و سیاست های زیست محیطی است .

کپنهاگ مرکز اصلی اقتصادی و مالی دانمارک است . اقتصاد شهر بر پایه خدمات و تجارت استوار است . بیش از سیصد و پنجاه هزار نیروی کار در این شهر مشغول به کار هستند و فرصت های شغلی بی شماری در این شهر وجود دارد . هزینه زندگی در این شهر 4748 دلار برای هر ماه است .

هدف از نگارش مقاله فوق معرفی ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی است . در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه مهر آفرین رجبی در دو شهر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در زمینه های مختلف از جمله چگونگی اخذ ویزای کار دانمارک بهره مند شوید .

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه در “ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی

  1. Shahram sinaei گفت:

    دیدگاهی ندارم فقط قیمت‌های اجاره مغازه در دانمارک و‌کپنهاگ و میخوام،ممتون

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      با توجه به متراژ ، شهر ، منطقه ، عمر ساختمان ، نوع استفاده ، امکانات و….. مبلغ اجاره مغازه میتواند متفاوت باشد .
      حداقل مبلغ را 1200 کرون دانمارک در ماه در نظر بگیرید .
      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه