تحصیل در دانمارک

تحصیل در دانمارک از مواردی بوده که می تواند امکان برخورداری از یک سیستم پیشرفته که در سطح بهترین های جهانی است را فراهم نماید. مانند بسیاری از کشورهای مشهور در جهان، دانمارک نیز به عنوان یک مرکز تحقیقاتی کامل و عمل گرا شناخته شده و هیچ نوع اغراقی برای توصیف کیفیت های آن به کار گرفته نشده است.

کشور دانمارک دارای سابقه ای درخشان در زمینه علم بوده و به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین دانشجویان بین المللی دارد. تحصیل در دانمارک نه تنها به عنوان یک فرصت برای دست یابی به یکی از کشورها دنیا، بلکه به عنوان دریچه ای برای ورود به شهرهای دیگر اروپا نیز شناخته می شود که برترین آن ها در کمترین فاصله از این کشور قرار دارند.

تحصیل در دانمارک با هزینه های پایین تحصیلی، می تواند مدارکی با کیفیت بالا را به وسیله آموزشی نوآورانه به شما ارائه دهد. اگر به تحصیل در این کشور فکر می کنید، این مقاله که توسط کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی با شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) به شما کمک می کند تا با تمامی شرایط این راه آشنا شده و بتوانید تصمیمی آگاهانه را برای آینده تحصیلی خود بگیرید. در صورتی که تمایل به نقل مکان از روش دیگر را دارید مقاله مهاجرت به دانمارک را مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
تحصیل در دانمارک

تحصیلات عالی در دانمارک

تحصیلات عالی در دانمارک به وسیله طیف بسیار وسیعی از مراکز آموزشی شامل دانشگاه ها، کالج ها، موسسات تخصصی و آکادمی ها ارائه می شوند که شرایط تحصیلی و و پذیرش در هر یک از آن ها متفاوت است. تحصیلات عالی در این کشور نیز مانند سایر کشورها مطابق فرآیند بولونیا بوده و به سه بخش تقسیم می شود و ترتیب آن ها برای مهاجرت و تحصیل در دانمارک بسیار اهمیت دارد.

سطوح تحصیلات عالی در این کشور از مقطع لیسانس آغاز شده که طول دوره آن می تواند برای هر رشته متفاوت باششد اما مقدار تقریبی حدود 3 الی 4 سال می شود. پس از تکمیل این مقطع، فرد می تواند به ادامه تحصیلات خود در مقاطع فوق لیسانس که مدت زمان آن 2 سال بوده ادامه داده و پس از آن مدرک دکترا که حدود 3 سال زمان می برد را دریافت نموده و به بالاترین سطح تحصیلات عالی در دانمارک برسد. همانند کشورهای دیگر در جهان، فرایند پذیرش تحصیل در دانمارک در هر کدام از این مقاطع متفاوت بوده که باید با توجه به رشته تحصیلی خود آن ها را مورد بررسی قرار داد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در دانمارک تحصیل در کشوری امن و پیشرفته است ، پیش از تصمیم نهایی مشاوره حرفه ای بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان تحصیل در دانشگاه های دانمارک

زبان تحصیل در دانشگاه های دانمارک انگلیسی و دانمارکی بوده و به همین دلیل تعداد متقاضیان برای شرکت در دوره های غیر دانمارکی بسیار زیاد است. نکته مشترک بین پذیرش در دوره های هر دو زبان این است که شما باید حتما باید تسلط بسیار زیاد و در حد مشخص شده ای را داشته باشید تا بتوانید موفق به دریافت پذیرش خود شوید.

دانشجویان می توانند زبان تدریس در دانشگاه های دانمارک را شخصا انتخاب کرده و محدودیتی برای انتخاب ملیت های مختلف در نظر گرفته نشده است. افرادی که در سایر کشورهای شمال اروپا اقامت دارند نیاز به ارائه تسلط خود بر زبان دانمارکی نداشته و می توانند به راحتی درخواست خود را ارسال نمایند. اما برای کسانی که دانمارکی را به عنوان زبان دوم خود می آموزند باید حتما مدرک زبان لازم تحصیل در دانمارک را ارائه کنند.

برای این که بتوانید الزامات خاص برای تحصیل به زبان دانمارکی را برآورده نمایید باید حتما شرایط مرکز اموزشی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید مدرک زبان مورد نیاز دانشگاه های دانمارک با شناخته و آن را  دریافت کنید. به طور کلی مدرک زبان مورد تایید این زبان Danskprove نام دارد. در صورتی که بر این زبان یا زبان انگلیسی برای تحصیل در دانمارک تسلطی ندارید می توانید در دوره های ارائه شده شرکت نمایید که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

زبان تحصیل در دانشگاه های دانمارک

تحصیل با مدرک دیپلم در دانمارک

دانشگاه های دانمارک تمامی افرادی که از سراسر جهان قصد تحصیل در سطح عالی را دارند را مورد استقبال قرار می دهد. لازم به ذکر است که دانشگاه های مختلف با توجه به رشته تحصیلی دارای شرایط مختلفی با یکدیگر هستند و باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرند. تعدادی ملزومات کلی وجود داشته که در میان تمامی دانشگاه ها مشترک بوده و به عنوان موارد اصلی برای تحصیل با مدرک دیپلم در دانمارک به شمار می رود.

در اولین قدم شما باید از مورد تایید بودن سطح مدرک دیپلم خود اطمینان یابید، زیرا این نمرات مهم ترین بخش برای تحصیل در دانمارک می باشد. اما دیپلم دبیرستان برای دانشگاه های دانمارک کافی نبوده و برای این که شایستگی شما مورد سنجش قرار بگیرد، شرایط دیگری نظیر آزمون ورودی و یا مصاحبه نیز برای برخی از رشته ها در نظر گرفته می شوند که شرکت در آن ها کاملا ضروری است.

ممکن است که زمان مشخص شده توسط دانشگاه ها تفاوت داشته باشند اما به طور کلی مهلت درخواست و همچنین پرداخت شهریه حدود 22 مارس تعیین شده و تمامی مدارک باید تا ماه آوریل ارائه شوند تا مورد بررسی قرار گیرند. معمولا برای افرادی که باید برای پذیرش خود آزمون ورودی دهند زمان متفاوت و محدودتری تعیین می شود.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دانمارک

مهم ترین بخش از تحصیل در دانمارک، مدارکی است که توسط فرد به دانشگاه ها ارائه می شود زیرا بخش بزرگی از تحقیقات را بررسی این مدارک تشکیل می دهند. برخی از مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دانمارک شامل موارد زیر می شود:

  • ریز نمرات دبیرستان
  • پاسپورت معتبر
  • تکمیل فرم درخواست
  • مدرک زبان انگلیسی یا دانمارکی: آیلتس با حداقل نمره 7 و دانمارکی با حداقل نمره B2
  • رسید شهریه پرداخت شده

توجه داشته باشید که برخی از دانشگاه ها ممکن است که مدارک بیشتری را از شما درخواست نمایند. همچنین تمامی مدارک باید به صورت ترجمه شده به دو زبان انگلیسی و یا دانمارکی ارسال شوند تا دانشگاه آن ها را بپذیرد. پس از این که پذیرش خود را دریافت کردید می توانید آن را در کنار مدارک مورد نیاز برای ویزا قرار داده و ارائه دهید.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در دانمارک

برای این که بتوانید بهترین مرکز آموزشی را برای تحصیل در دانمارک بیابید، باید تحقیقات بسیار گسترده ای را انجام داده و با تمامی گزینه های در دسترس آشنا شوید. برای این که بتوانید زمان کمتری را صرف این امر نمایید، در جدول زیر به معرفی بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در دانمارک برای شما پرداخته ایم:

نام دانشگاه رتبه در دانمارک رتبه در جهان
دانشگاه کپنهاگ 1 42
دانشگاه آرهوس 2 109
دانشگاه فنی دانمارک 3 165
دانشگاه جنوب دانمارک 4 261
دانشگاه آلبورگ 5 267

تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک 2024

اگر می خواهید یکی از قدیمی ترین و بهترین سنت های آموزشی را تجربه نمایید، باید حتما نگاهی به تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک 2024 بیندازید. تمامی دانشگاه های این کشور تجربه های بسیاری را جمع آوری کرده و دو مدرک کارشناسی ارشد و دکترا را با بالاترین کیفیت تحصیلی به دانشجویان خود ارائه می نماید.

برای این دو مقطع برنامه های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد که بزرگترین بخش آن را دوره های زبان انگلیسی تشکیل داده و به همین دلیل تعداد دانشجویان بین المللی در دانشگاه های این کشور بسیار زیاد بوده و همچنان در حال افزایش است. سطح تحصیلات این دو مقطع بسیار بالا بوده و افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک را به همراه مزایا را داشته باشند این دوره ها بهترین گزینه هستند.

از طرفی دیگر تحصیل در دانمارک به زبان انگلیسی برای این مقاطع دارای شرایط سخت تری نسبت به سطح قبل خود بوده و باید سابقه تحصیلی بسیار بالایی را برای پذیرش در این دوره ها ارائه کرد. بالا بودن سطح مدارک فقط شامل تحصیلات گذشته نبوده و مواردی مانند مدرک زبان نیز شامل این شرایط هستند، خوشبختانه طیف تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان دانمارک بسیار گسترده بوده و دانشجویان بین المللی هیچ مشکلی نخواهند داشت. مدرک زبان انگیسی مورد نیاز برای تحصیل در دانمارک آیلتس 7 است.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک 2024

حداقل معدل برای تحصیل در دانمارک

پس از این که دانشگاه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کردید، باید قبل از درخواست خود حتما بررسی نمایید که مدرک تحصیلی شما دارای حداقل معدل ورود به کارشناسی دانمارک بوده و مورد قبول واقع می شود. برای ورود به این دانشگاه ها تمامی مدارک باید معادل گواهی های تحصیلی دانمارک بوده و نمرات خود را حتما معادل سازی نمایید.

شرط معدل تحصیل در دانمارک ممکن است که به صورت کلی و یا فقط برخی از مدارک حرفه ای مورد قبول باشد. در صورتی که شرایط لازم را ندارید می توانید با کمک کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در دوره های تکمیلی شرکت کرده تا بتوانید مدرک خود را به سطح مورد قبول برسانید. هر چقدر که سطح تحصیلی مدرک و دانشگاه مورد نظر بیشتر باشد، حداقل معدل برای تحصیل در دانمارک نیز بیشتر خواهد بود.

به طور کلی شرط معدل مقطع ارشد کشور دانمارک و همچنین کارشناسی، حداقل نمره 6 در سیستم اموزشی دانمارک می باشد. اگر معدل معادل شده شما 5.9 یا کمتر باشد باید در دوره های مخصوص دیگری ثبت نام نمایید و یا معدل خود را افزایش دهید. برای تحصیل در دانمارک در برخی از دانشگاه ها مقاطعی مانند ارشد و دکترا برای این که بتوانید سطح بالای علمی خود را ثابت نمایید، از شما ارائه مقاله نیز درخواست می شود.

اگر در حال جمع آوری اطلاعات با هدف تحصیل در دانمارک هستید ، مقالات زیر می تواند منابع اطلاعاتی دقیقی برای شما باشد.

شرایط تحصیل رایگان در دانمارک

بسیاری از متقاضیان به دنبال یافتن شرایط تحصیل رایگان در دانمارک هستند تا بتوانند با کمترین هزینه ها به تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان بپردازند. در ابتدا باید اشاره کنیم که امکان تحصیل رایگان در دانمارک برای افرادی که دارای تابعیت اروپا هستند وجود دارد، اما در صورتی که از شهروندان اروپا نیستید باید تمامی هزینه ها را پرداخت نمایید.

باید توجه داشته باشید که تحصیل رایگان در دانشگاه های دانمارک شامل تمامی موارد نشده و فقط شهریه دانشگاه های دولتی رایگان خواهد بود، باقی هزینه های تحصیلی را مانند خرید کتاب و جزوه، کلاس های خصوصی در صورت نیاز و یا مکان اقامت را باید حتما پرداخت کرده و توسط دانشگاه ها پوشش داده نمی شوند. در صورتی که تمایل ثبت نام در دانشگاه های خصوصی را داشته باشید باید هزینه شهریه بیشتری را پرداخت کنید.

برخی از دانشجویانی که از شهروندان اروپا نیستند با استفاده از روش های مختلف سایر هزینه ها را نیز کاهش داده و به تحصیل مجانی در دانمارک دست می یابند. این موارد شامل بورسیه های تحصیلی و یا اشتغال به کار در حین تحصیل بوده که با آن می توان کمک هزینه دریافت کرده و هزینه های اقامتی و تحصیلی خود را پوشش داد.

شرایط تحصیل رایگان در دانمارک

هزینه های تحصیل در دانشگاه های دانمارک

همان طور که اشاره کردیم هزینه های تحصیل در دانشگاه های دانمارک برای افرادی که از شهروندان اروپا نیستند رایگان نبوده و باید تمام آن را برای ثبت نام خود پرداخت نمود. خوشبختانه هزینه های تعیین شده با توجه به سطح مدرک ارائه شده توسط این مراکز آموزشی بسیار به صرفه بوده و از دانشگاه های هم سطح خود در سراسر جهان بسیار ارزانتر است.

با یکدیگر بسیار متفاوت بوده و به همین دلیل باید مقدار هرکدام از آن ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد. مقدار هزینه ها برای هر مقطع با دیگری تفاوت داشته و به همین دلیل در جدول زیر مقدار متوسط آن برای شما قرار داده شده است تا بتوانید آشنایی کلی را با آن داشته باشید:

نام دانشگاه شهریه متوسط
دانشگاه آلبورگ 14.000 یورو برای کارشناسی و کارشناسی ارشد
دانشگاه آرهوس از 8.000 تا 15.000 یورو
دانشگاه روسکیلد از 9.000 تا 18.000 یورو
دانشگاه کپهانگ 7.000 تا 13.000 یور برای فوق لیسانس
دانشگاه فنی دانمارک 6.500 الی 17.000 یورو

هزینه تحصیل در کشور دانمارک فقط شامل شهریه و موارد دیگر نبوده و باید هزینه های اقامتی خود را نیز در نظر گرفت که شاید در نگاه اول بی اهمیت باشند اما دارای اهمیت بسیاری هستند به طوری که برای تمام مدت زندگی در این کشور کاربرد دارند. برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه مقاله هزینه های زندگی در دانمارک را مطالعه کنید.

دوره زبان کالج ها در دانمارک 2024

شرط اصلی تحصیل در دانمارک این است که بتوانید بر زبان آموزشی ارائه شده در دانشگاه های آن تسلط کافی را داشته و مدرک زبان مورد نیاز را داشته باشید. از آن جایی که تعداد متقاضیان بین المللی برای ورود به دانشگاه های این کشور بسیار زیاد می باشد، سیستم آموزشی دوره هایی را برای آن ها مهیا کرده که بتوانند با شرکت در آن ها سطح زبان خود را به مقدار مورد قبول برسانند.

در صورتی که مدرک زبان مورد نیاز را برای تحصیل در دانمارک دارا نباشید می توانید در این دوره ها شرکت کرده و از پذیرش خود در دانشگاه های این کشور اطمینان حاصل کنید.

به صورت طبقه بندی شده و در تمام طول سال برگزار می شود و شما می توانید در هر زمان و با داشتن هر نوع مدرک زبان برای ارتقای آن اقدام نمایید.

به یاد داشته باشید که زبان رسمی این کشور دانمارکی بوده و شما به یادگیری آن در طول اقامت خود نیاز خواهید داشت. دوره های این زبان در سه سطح مختلف ارائه می شوند که هر کدام دارای سطح مختلفی استف برای اطلاعات دقیق تر این دوره ها مقاله دوره های زبان کشور دانمارک 2024 را مطالعه کرده و اقدام نمایید.

موسسات اعزام دانشجو به دانمارک

موسسات اعزام دانشجو به دانمارک

معمولا افرادی که قصد تحصیل در دانمارک را دارند به علت این که اطلاعات درستی را در این زمینه ندارند به موسسات اعزام دانشجو مراجعه می کنند و دچار ضررهای بسیاری می شوند. در حقیقت موسسات اعزام دانشجو به علت محدودیت هایی که دارا هستند نمی توانند پذیرش را برای دانشگاه های انتخابی شما به دست آورند.

به همین دلیل این موسسات اعزام دانشجو به دانمارک با دادن مشاوره های اشتباه و نادرست، سطح گزینه های پیش روی فرد را پایین آورده و پذیرش در دانشگاه هایی را دریافت می کنند که اعتبار مدرک آن ها بسیار کمتر از سایرین است. از طرفی دیگر با وجود غیر قانونی بودن فعالیت برخی از آن ها، باید هزینه های بسیار زیادی را به آن ها پرداخت کرده و در نهایت دچار ضررهای مالی بسیار زیادی شد، اما امید خود را از دست ندهید زیرا همچنان راه مناسب برای تحصیل در دانمارک وجود دارد.

شما با مراجعه به شرکت های مهاجرتی می توانید تمامی محدودیت هایی را به موسسات اعزام دانشجو برای شما فراهم می کنند را کنار زده و برای هر یک از دانشگاه های مورد نظر خود برای تحصیل در دانمارک اقدام کرده و پذیرش را با به صرفه ترین هزینه برای خود دریافت کنید. از بهترین این شرکت ها می توان به شرکت مهاجرتی رجبی اشاره کرد که با داشتن کارنامه ای درخشان می تواند شما را به بهترین نحو راهنمایی کرده و شما را به هدفتان برساند.

تحصیل در کپنهاگ دانمارک

برای تحصیل در دانمارک باید یک دانشگاه مناسب را برای خود انتخاب کرده و سپس درخواست خود را ارسال نمایید، اما باید توجه داشته باشید مکانی که دانشگاه در آن قرار می گیرد نیز می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت تحصیلی و زندگی دانشجویی تاثیر بگذارد و باید حتما به صورت جداگانه و تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

تحصیل در کپهانگ دانمارک یکی از بهترین گزینه های موجود بوده که جمعیت دانشجوی آن به حدود 40 هزار نفر می رسند و تعداد برنامه های ارائه شده توسط دانشگاه های آن بیش از مقدار تصور می باشد. وجود مراکز آموزشی مانند آکادمی هنرهای زیبا و دانشگاه کپهانگ می تواند کیفیت آموزشی بالا را که به دریافت مدرکی معتبر منجر می شوند، بر محبوبیت این شهر می افزاید.

اما مزایای این شهر فقط شامل تحصیل نبوده و کیفیت زندگی دانشجویی نیز بسیار قابل توجه و چشمگیر است، هزینه های به صرفه در کنار رفاهی بسیار بالا می تواند بهترین موقعیت برای تمامی سبک های زندگی باشد. وجود فضای بین المللی در کنار فرصت های کاری فراوان برای مهاجران از هر کدام از کشورهای جهان مناسب بوده و پیشنهاد می کنیم که آن را به عنوان یکی از اولویت های خود برای تحصیل در دانمارک در نظر داشته باشید.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همیشه در تلاشند تا شما را به اهداف مهاجرتی تان برسانند در این راه علم ، تجربه و البته مجوزهای لازم را در اختیار دارند.

در ویدئوی ارائه شده پذیر کشورهای مختلف را می بینید که برای مراجعین ما اخذ شده است.

شما هم می توانید با تحقیق و اعتماد به ما قدم در مسیر مهاجرت تحصیلی بگذارید.

نمایش ویدیو درباره پذیرش کشورهای مختلف
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با درج نام و شماره تماس خود در این باکس مشاوره رایگان بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط اقامت پس از تحصیل در دانمارک

معمولا افرادی که به تحصیل در دانمارک می پردازند، قصد اقامت را پس از تحصیل داشته و می خواهند که به کار و زندگی در این کشور مشغول شوند، برای این که بتوانید به اقامت خود پس از اتمام تحصیل ادامه دهید باید شرایط خاصی را براورده نمایید. شرایط اقامت پس از تحصیل در دانمارک بسیار راحت بوده و به هیچ عنوان سخت گیرانه نمی باشد.

پس از این که مدرک تحصیلی خود را دریافت کردید ددلاین به مدت 6 ماه به شما داده می شود تا بتوانید یک موقعیت شغلی متناسب با رشته تحصیلی و علاقه خود پیدا کرده و توسط یک کارفرمای دانمارکی استخدام شوید. پس از این که موفق به یافتن شغل شده اید باید ویزای خود را به کاری تغییر دهید تا بتوانید به مدت زمان بیشتری در این کشور اقامت نمایید.

ویزای کار به مدت زمان موقتی به فرد اعطا می شود و فقط در صورت این که شاغل بودن فرد ادامه داشته باشد تمدید می شود، پس از مدت 8 سال اقامت و کار در این کشور می توان اقامت دائم را دریافت کرد. در صورتی که در مدت تحصیل خود دچار هیچ گونه سوابق کیفری نباشید می توانید پس از گذشت 2 سال برای دریافت تابعیت دانمارک درخواست دهید. در صورتی که تمایل به مهاجرت از این راه دارید مقاله کار در دانمارک را از دست ندهید.

شرایط اقامت پس از تحصیل در دانمارک

مزایای تحصیل در دانمارک

تا کنون به این اشاره کردیم که تحصیل در دانمارک می تواند شما را به یکی از مدرک های معتبر در جهان رسانده و کیفیت زندگی بالایی را به شما ارائه دهند. برای این که بتوانید با دلایلی که این کشور بسیار مناسب است آشنا شوید در لیست زیر مزایای تحصیل در دانمارک را برای شما شرح داده ایم:

  • برای متقاضیان تابع اروپا رایگان و برای افراد غیر اروپایی دارای هزینه های به صرفه است.
  • می توانید برای کمک هزینه های تحصیلی خود درخواست بورسیه دهید.
  • دانشگاه های دانمارک اغلب در بین بهترین موسسات آموزش عالی در اروپا و جهان رتبه بندی می شوند.
  • سیستم آموزشی دانمارک توجه بسیاری را به دانشجویان خود دارد.
  • با وجود این که انگلیسی زبان رسمی این کشور نیست اما تقریبا 90% از شهروندان به این زبان صحبت می کنند.

کشور محبوب و رویایی شما برای تحصیل کدام است؟

سوالات پر تکرار تحصیل در دانمارک

 دوره های تحصیلی در این کشور به دو زبان انگلیسی و دانمارکی اراده می شوند که فرد متقاضی می تواند از بین این دو با توجه به تسلط خود انتخاب نماید.

 هزینه های تحصیل در دانمارک برای افرادی که دارای تابعیت اروپا هستند رایگان بوده اما داوطلبان غیر اروپایی باید هزینه ها را پرداخت نمایند.

 شهر کپنهاگ با داشتن برترین دانشگاه کشور و همچنین سطح زندگی بسیار بالا می تواند بهترین مکان برای تحصیل در دانمارک باشد.

پس از 8 سال اقامت و کار در این کشور بعد از اتمام تحصیل می توان اقامت دائم خود را دریافت کرد.

 خیر، شما با داشتن مدرک زبان انگلیسی مناسب نیز می توانید به تحصیل در دانمارک بپردازید.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شرح دقیق تحصیل در دانمارک برای شما پرداخته اند. در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات دقیق تر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه همین صفحه با ما در ارتباط باشید. توصیه می کنیم مقاله تحصیل در خارج از کشور را بخوانید و با بهترین مقاصد تحصیلی جهان آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه