معرفی شهرهای کشور دانمارک

معرفی شهرهای کشور دانمارک ، در این مقاله به طور مختصر و مفید توسط مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی مورد بررسی قرار گرفته است ، دانمارک کوچکترین ایالت اسکاندیناوی و همچنین "لاتین" ترین ایالت است.

دانمارک با نزدیک به شش میلیون نفر به دلیل کیفیت زندگی و سبک بی نظیرش مشهور است ، ما در این صفحه از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به معرفی استان های این کشور پرداخته و سپس مهم ترین شهرها را برای آشنایی شما آورده ایم.

اطلاعاتی که در اینجا ذکر شده معمولا دانستنی های ضروری هستند که هر فرد متقاضی مهاجرت به دانمارک باید قبل از انتخاب مقصد مهاجرتی خود از آنها آگاهی داشته باشد ، اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری از مهاجرت به کشور دانمارک کسب کنید ، توصیه می شود مقاله لینک شده را بازدید کنید.

نکته : برای مطالعه در خصوص هر یک از شهر های دانمارک می توانید بر روی نام آن در فهرست مطالب کلیک کنید.

ضمنا شما می توانید در پایان مقاله در بخش دیدگاه نظرات و پرسش های خود را بپرسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

باکس های مشاوره رایگان هم برای ارائه خدمت به شما عزیزان در نظر گرفته شده ، با درج شماره تماس ، مشاوران ما با شما صحبت خواهند کرد و تا حد ممکن پاسخگوی سوالات مهاجرتی شما خواهند بود.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور دانمارک

مناطق ، استان ها و شهرداری های دانمارک

مناطق ، استان ها و شهرداری های دانمارک با اصلاحات ساختاری که در 1 ژانویه 2007 لازم الاجرا شد ، دستخوش تغییراتی شدند ؛ در اصلاحیه جدید شهرستان ها لغو شدند و 5 منطقه جدید جایگزین شدند ، علاوه بر این ، 98 شهرداری تشکیل شد که جایگزین 271 شهرداری قبلی شد.

این اصلاحات به موجب قانون منجر به ایجاد ساختار محلی و منطقه ای جدید در کل کشور با دو سطح اداری – مناطق و شهرداری ها – و در نتیجه تغییر واحدهای اداری شد ، از 98 شهرداری ، 32 شهرداری قبل و بعد از اصلاحات همان کد و عنوان شهرداری را حفظ کردند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات مهاجرتی با مشاوره های شرکت رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مناطق (Regions) کشور دانمارک

در معرفی شهرهای کشور دانمارک آشنایی با مناطق اصلی آن ضرورت دارد ، دانمارک به پنج منطقه تقسیم می شود.

هر منطقه توسط یک شورای منطقه ای منتخب مردمی با 41 عضو اداره می شود که از بین آنها رئیس منطقه انتخاب می شود ، مسئولیت اصلی مناطق بهداشت و درمان است و اختیارات کمتر مناطق شامل حمل و نقل عمومی ، برنامه ریزی زیست محیطی ، مدیریت آلودگی خاک و هماهنگی آموزش متوسطه است.

برخلاف شهرستان‌های سابق (1970-2006) ، مناطق دارای اختیارات شهرداری نیستند ، مناطق نمی‌توانند مالیات وضع کنند ، اما بخشی از کمک‌های بلاکی از دولت مرکزی و بخشی از طریق مالیات‌های جمع‌آوری‌شده توسط شهرداری‌های تشکیل‌دهنده‌شان تامین می‌شوند ، مناطق نمی توانند به طور مستقل درباره بودجه خود تصمیم بگیرند ، اما باید از کمک بلاعوض برای اهدافی که توسط دولت مرکزی مشخص شده است استفاده کنند.

مناطق (Regions) کشور دانمارک نسبت جمعیت به کل جمعیت دانمارک مرکز بزرگترین شهر
منطقه پایتخت دانمارک 30.9٪ هیلرود کپنهاگ
منطقه زلاند دانمارک 14.6٪ Roskilde Sorø
منطقه جنوب دانمارک 21.4٪ Vejle اودنسه
منطقه مرکزی دانمارک 22.7٪ وایبورگ آرهوس
منطقه شمال دانمارک 10.4٪ آلبورگ آلبورگ

برای اینکه اطلاعات شما از معرفی شهرهای کشور دانمارک کامل گردد ، باید شهرهای هر کدام از مناطق دانمارک را هم بشناسید ، در ادامه با همکاران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همراه باشید تا اطلاعات شما افزایش یابد.

همچنین اگر هدفتان از مهاجرت به کشور دانمارک تحصیل است ، خوب است با بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل هم آشنا شوید.

شهرها و شهرک‌ها در منطقه پایتخت دانمارک

‏ 29شهرداری در منطقه پایتخت دانمارک وجود دارد که که اسامی آن ها در جدول زیر آورده شده است ، شهر هیلرود با جمعیت 35357 نفر مرکز و مقر اداری منطقه پایتخت دانمارک است است که تقریباً در 30 کیلومتری در شمال کپنهاگ واقع شده است.

توجه داشته باشید که به دلیل ترجمه نامناسب اسامی شهرهای دانمارکی به زبان فارسی ، مشاوران رجبی ترجیح داده اند که اسامی شهرها را به زبان انگلیسی در جدول قرار دهند.

شهرها و شهرک‌ها در منطقه پایتخت دانمارک
Copenhagen Dragør Glostrup Høje-Taastrup Vallensbæk
Frederiksberg Egedal Gribskov Hvidovre
Albertslund Fredensborg Halsnæs Ishøj
Allerød Frederikssund Helsingør Lyngby-Taarbæk
Ballerup Furesø Herlev Rudersdal
Bornholm Gentofte Hillerød Rødovre
Brøndby Gladsaxe Hørsholm Tårnby

شهرها و شهرک ها در منطقه زلاند دانمارک

منطقه زلاند دانمارک از حدود 23 شهر و شهرک تشکیل شده است ، Roskilde ، واقع در 30 کیلومتری غرب کپنهاگ ، با 51916 نفر جمعیت ، یک مرکز تجاری و آموزشی برای منطقه زلاند محسوب می شود و دهمین شهر بزرگ دانمارک است ، این شهر توسط شورای اداری شهرداری Roskilde اداره می شود.

شهرها و شهرک ها در منطقه زلاند دانمارک
Helsingør Ølstykke-Stenløse Egedal Værløse Furesø
Hørsholm Birkerød Rudersdal Frederiksværk Halsnæs
Næstved Måløv-Smørumnedre Vordingborg
Køge Farum Furesø Hedehusene-Fløng Høje-Taastrup
Taastrup Høje Kalundborg Haslev Faxe
Slagelse Lillerød Allerød
Hillerød Frederikssund
Holbæk Solrød Strand
Ringsted Korsør Slagelse

دانمارک را از دیگر جنبه های بشناسید ، هر مقاله چهره جدیدی از این کشور را نمایان می کند.

شهرها و شهرک‌ها در منطقه جنوب دانمارک

شهرها و شهرک‌ها در منطقه جنوب دانمارک زیاد نیستند ، Vejle شهری در دانمارک ، در جنوب شرقی شبه جزیره یوتلند در سر آبدره Vejle است ، جایی که رودخانه وژله و رودخانه Grejs و دره های آنها به هم می رسند ، این شهر 60231 نفر جمعیت دارد و محل شوراهای شهرداری Vejle  و منطقه جنوب دانمارک است ، در جدول زیر می توانید تعداد 14 شهر و شهرک از منطقه جنوب دانمارک را بشناسید.

شهرها و شهرک‌ها در منطقه جنوب دانمارک
Augustenborg Nyborg
Broager Odense
Esbjerg Ribe
Fredericia Sønderborg
Hardselv Suburb of Odense
Kerteminde Svendborg
Kolding Vejle‏

شهرها و شهرک‌ها در منطقه مرکزی دانمارک

وایبورگ ، شهری در مرکز یوتلند ، مرکز شهرداری وایبورگ و منطقه مرکزی دانمارک است ، وایبورگ همچنین مقر دادگاه عالی غربی و دادگاه عالی شبه جزیره یوتلند است ، شهرداری وایبورگ دومین شهرداری دانمارکی است که 3.3 درصد از مساحت کل کشور را پوشش می دهد ، تمامی شهرها و شهرک های منطقه مرکزی دانمارک را در زیر می بینید.

شهرها و شهرک ها در منطقه مرکزی دانمارک
Aarhus Lemvig
Grenaa Randers
Herning Silkeborg
Holstebro Skive, Denmark
Kjellerup‎ Viborg

شهرها و شهرک‌ها در منطقه شمال دانمارک

شهرهای شمال دانمارک هم متنوع هستند اما آلبورگ در میان همه آنها به خوبی می درخشد ؛ آلبورگ مرکز منطقه شمال دانمارک و چهارمین شهر بزرگ دانمارک با جمعیت شهری 142938 است ، مشاوران رجبی در ادامه مقاله دانستنی های بیشتر درباره این شهر که در لیست برترین شهرهای دانمارک قرار دارد را بیان کرده اند که می توانید مطالعه کنید.

شهرها و شهرک ها در منطقه شمال دانمارک
Aalborg Nykøbing Mors Hirtshals
Hjørring Sæby Aabybro
Frederikshavn Skagen Nibe
Thisted Aars Hadsund
Brønderslev Støvring
Hobro Svenstrup

کپنهاگ ، یک شهر فوق العاده

کپنهاگ ، یک شهر فوق العاده در دانمارک است که بزرگترین شهر دانمارک و رسانه ای ترین پایتخت کشورهای اسکاندیناوی است ، جمعیت شهر حدود 602000 نفر تخمین زده می شود ، دانمارک به طور کلی ، کشور ارزانی نیست و بنابراین نباید انتظار داشته باشید که هزینه های زندگی در پایتخت دانمارک خیلی مقرون به صرفه باشد ، هزینه زندگی یک خانواده چهارنفره در کپنهاگ 3655 دلار بدون اجاره تخمین زده می شود.

عزیزانی که هدف تحصیل در یکی از کشورهای اسکاندیناوی را دارند ، می توانند به دانشگاه های بی نظیری که در کپنهاگ قرار دارند ، درخواست بفرستند ، دانشگاه دانمارک در این شهر قرار دارد و از دانشجویان بین المللی مستعد و کوشا تجلیل می کند ، برای کسب اطلاعات اضافی در این مورد به مقاله جامع ما در سایت موسسه رجبی با عنوان تحصیل در دانمارک مراجعه کنید.

آرهوس دومین شهر بزرگ دانمارک

Aarhus / Denmark

آرهوس دومین شهر بزرگ دانمارک

آرهوس شهری شگفت انگیز در شمال دانمارک و دومین شهر بزرگ دانمارک است ، در آخرین سرشماری در سال 2017 ، 336111 نفر در آرهوس زندگی می کردند ، آرسوس در حال حاضر به عنوان بندر اصلی دانمارک شناخته می شود و از جمله شهرهای برتر دانمارک با یک فضای تجاری کاملا آزاد است ، هزینه های زندگی در این شهر برای خانواده چهار نفره تقریبا 3517 دلار در ماه است.

جزیره اودنسه

اودنسه که در جزیره همسایه کپنهاگ واقع شده است ، یکی از معمولی ترین شهرهای این کشور است ، این شهر ۱۸۰۸۶۳ نفر جمعیت دارد و از طریق جاده ، اودنسه در 45 کیلومتری شمال Svendborg ، 144 کیلومتری به سمت جنوب آرهوس و 167 کیلومتری به سمت جنوب غربی واقع شده است ، هزینه های زندگی در اودنسه 3783 دلار است.

نویسنده مشهور دانمارکی هانس کریستین اندرسن در اودنسه متولد شد و بخش خوبی از زندگی خود را در اودنسه گذراند ، یکی دیگر از ساکنان مشهور اودنسه کسی نیست جز آرتور نیلسن ، نقاش مشهور دانمارکی ، اما فراتر از این دفترچه مشاهیر شهر ، اودنسه یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دانمارک است و زمان تأسیس آن به اواخر قرن دهم باز می گردد. کند.

آلبورگ ، شهر زیبای شمال

آلبورگ ، شهر زیبای شمال و یکی از بزرگترین شهرهای دانمارک با 130853 سکنه است ، این شهر از لحاظ تاریخی یک مرکز مهم بوده است که اجداد دانمارکی ها به نام وایکینگ ها در آن زندگی می کردند ، در ده کیلومتری شمال مرکز شهر آلبورگ یک قبرستان وایکینگ ها قرار دارد.

امروزه آلبورگ تقریباً می تواند به عنوان یک مرکز آزمایشی برای معماری مدرن در نظر گرفته شود ، Kunsten ، موزه هنر معاصر شهر یا تالار موسیقی و مرکز معماری Utzon ، سه ساختمان نمادین احیای شهر هستند ، امروزه مشهورترین شهروند شهر آلبورگ کسی نیست جز معمار طراح خانه اپرای سیدنی  Jorn Utzon.

آلبورگ از جمله مهم ترین شهرهای کاری و صنعتی دانمارک به شمار می رود ، این شهر در هر سال قریب به 1000 شرکت را به ثبت می رساند که رقم قابل توجهی است ، خوب است که مقاله کار در دانمارک را هم مطالعه و درباره قوانین و ضوابط کار در این کشور اطلاعات بیشتر کسب کنید.

اسبرگ در جنوب دانمارک

اسبرگ (Esbjerg) شهری در جنوب دانمارک و یکی از بزرگترین شهرهای دانمارک است ، این شهر بزرگ دانمارکی تنها شهری است که در ساحل شرقی قرار دارد ، اسبرگ شهری است که توسعه آن همیشه توسط بندر وسیع آن تضمین شده است و همچنین مهم ترین بندر تجاری دانمارک است.

پنجمین شهر بزرگ دانمارک تنها بیش از 72100 نفر جمعیت دارد و از دیگر ویژگی منحصر به فرد اسبرگ این است که در حدود 30 کیلومتری بزرگترین مزرعه بادی فراساحلی جهان قرار دارد ، اسبرگ درست در شمال پارک ملی Vadehavet واقع شده است ، این منطقه تقریباً 1500 کیلومتر مربع است که دارای ذخیره دریایی بیش از 1150 کیلومتر مربع است ، یکی از دروازه های ورود به این پارک ، ریبه ، یکی از زیباترین شهرهای دانمارک است.

اسبرگ در جنوب دانمارک

کلدینگ

کلدینگ یک شهر خوب در دانمارک است ، در این شهر در تقاطع شرق و سرزمین اصلی دانمارک ، 60300 نفر ساکن هستند ، این شهر محبوب ترین مقصد توریستی کشور دانمارک نیست ، اما اگر در حال عبور از شهر هستید ، حتما از قلعه کولدینگ ، باغ گیاه شناسی یا موزه هنرهای زیبا کولدینگ بازدید کنید ، هزینه های خانواده چهار نفره برای زندگی در این شهر تقریبا 3437 دلار در ماه است.

شهر هورسنز دانمارک

شهری بزرگ در یوتلند دانمارک با 58646 نفر جمعیت است ، قدمت این شهر میانی یوتلند مربوط به قرن دوازدهم است و بیش از 190 کیلومتر مربع وسعت دارد ، هورسنز از نظر جغرافیایی حدود پنجاه کیلومتری جنوب آرهوس و حدود سی کیلومتری شمال وجله است ، هزینه های زندگی ماهیانه یک خانواده چهارنفره در شهر هورسنز دانمارک تقریبا برابر با 3254 دلار است.

سورو شهری مقرون به صرفه

Soro /Denmark

سورو شهری مقرون به صرفه

سورو (به انگلیسی  Sorø) شهری در شهرستان سورو در منطقه Sjælland در جزیره زیلند در شرق دانمارک است ، جمعیت این شهر 7999 نفر  است ، Sorø  محل آکادمی دانمارکی (Sorø Akademis Skole) است ، این آکادمی یک مؤسسه آموزشی است که در سال 1140 ساخته شده است ، هزینه های زندگی در سورو مقرون به صرفه تر از شهرهای دیگر است و بسیاری از مردم در سورو زندگی می کنند ، اما یا در منطقه بزرگ کپنهاگ یا در شهر Roskilde کار می کنند.

فردریکسبرگ

فردریکسبرگ بخشی از منطقه پایتخت دانمارک است ، این شهر منطقه ای است که توسط شهرداری کپنهاگ احاطه شده است اما فردریکسبرگ شهردار و شورای شهرداری خود را دارد و به شدت مستقل است ، فردریکسبرگ منطقه ای مرفه است که با فضاهای سبز فراوانی مانند باغ های فردریکسبرگ ، سوندمارکن و هاستروپس هاو مشخص می شود.

برخی از موسسات و مکان هایی که به طور گسترده بخشی از کپنهاگ در نظر گرفته می شوند ، در واقع در فردریکسبرگ واقع شده اند ، به عنوان مثال ، باغ وحش کپنهاگ و همچنین چندین ایستگاه متروی کپنهاگ (ایستگاه‌های فروم ، فردریکسبرگ ، فاسانویج ، لیندوانگ ، فلینتولم ، اکسل مولر ها و فردریکسبرگ آله) در فردریکسبرگ قرار دارند.

روسکیلد

روسکیلد (Roskilde) ،  در معرفی شهرهای کشور دانمارک دهمین شهر است که در 30 کیلومتری غرب کپنهاگ در جزیره دانمارکی زلاند ، شهر اصلی در شهرداری همنام است ، این شهر با جمعیت 51916 نفر یک مرکز تجاری و آموزشی برای منطقه است.

روسکیلد تاریخچه ای طولانی دارد و قدمت آن به عصر وایکینگ های پیش از مسیحیت می رسد ، در گذشته Roskilde به یک مرکز مهم برای ترافیک با کپنهاگ تبدیل شده بود و کارخانه‌های تنباکو ، ریخته‌گری آهن و ماشین‌فروشی‌ها وجود داشت ، از جمله بزرگترین کارفرمایان بخش خصوصی امروز می توان به شرکت فناوری اطلاعات BEC (Bankernes EDB Central) و شرکت بذر DLF اشاره کرد.

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور دانمارک

  • منطقه پایتخت دانمارک
  • منطقه زلاند دانمارک
  • منطقه جنوب دانمارک
  • منطقه مرکزی دانمارک
  • منطقه شمال دانمارک

کپنهاگ ، یک شهر فوق العاده در دانمارک است که بزرگترین شهر دانمارک و رسانه ای ترین پایتخت کشورهای اسکاندیناوی است ، جمعیت شهر حدود 602000 نفر تخمین زده می شود.

دانمارک به طور کلی ، کشور ارزانی نیست و بنابراین نباید انتظار داشته باشید که هزینه های زندگی در پایتخت دانمارک خیلی مقرون به صرفه باشد ، هزینه زندگی یک خانواده چهارنفره در کپنهاگ 3655 دلار بدون اجاره تخمین زده می شود.

آرهوس شهری شگفت انگیز در شمال دانمارک و دومین شهر بزرگ دانمارک است ، در آخرین سرشماری در سال 2017 ، 336111 نفر در آرهوس زندگی می کردند ، آرسوس در حال حاضر به عنوان بندر اصلی دانمارک شناخته می شود و از جمله شهرهای برتر دانمارک با یک فضای تجاری کاملا آزاد است ، هزینه های زندگی در این شهر برای خانواده چهار نفره تقریبا 3517 دلار در ماه است.

کلدینگ یک شهر خوب در دانمارک است ، در این شهر در تقاطع شرق و سرزمین اصلی دانمارک ، 60300 نفر ساکن هستند ، این شهر محبوب ترین مقصد توریستی کشور دانمارک نیست ، اما اگر در حال عبور از شهر هستید ، حتما از قلعه کولدینگ ، باغ گیاه شناسی یا موزه هنرهای زیبا کولدینگ بازدید کنید ، هزینه های خانواده چهار نفره برای زندگی در این شهر تقریبا 3437 دلار در ماه است.

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، با ارائه این مقاله درباره معرفی شهرهای کشور دانمارک قصد داشته اند که اطلاعات قبل از مهاجرت شما به کشور دانمارک را ارتقا دهند تا در اتخاذ تصمیم آگاهانه تر به شما کمک کرده باشند ، اگر مایل به کسب اطلاعات کامل تر هستید پیشنهاد می شود که با دفاتر موسسه در شهرهای شیراز و تهران تماس بگیرید و درباره امور مهاجرتی خود با آنها مشورت کنید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی را در بخوانید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

با شهرهای مهم برخی از کشورهای اروپایی از طریق مطالعه مقالات زیر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه