سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

کشور انگلستان در سال های گذشته با تصویب قوانین جدید به علاقه مندان اجازه می دهد تا بتوانند با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان به اقامت دست یابند . روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد که سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان را می توان یکی از بهترین آنها دانست . موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی آماده راهنمایی تمام افراد علاقه مند به مهاجرت به انگلستان بوده و شما قادر خواهید بود تا به کمک مشاورین موسسه بهترین روش رسیدن به ویزا و اقامت این کشور را انتخاب کنید .

برنامه های سرمایه گذاری در انگلستان برای افرادی طرح شده که قصد دارند از طریق انتقال سرمایه ای قابل توجه به اقامت این کشور دست یابند . اقامت از طریق این برنامه تنها به تعداد خاصی در سال تعلق می گیرد و افراد باید مطابق با قوانین این کشور تمامی شرایط را فراهم سازند تا واجد دریافت اقامت گردند .

دقت داشته باشید که به دلیل ریسک بالایی که در این روش وجود دارد وجود یک راهنما و وکیل مجرب در این حوزه الزامی ست تا از بروز هرگونه زیان جلوگیری شود .

بررسی سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان

سرمایه گذاری از طریق انتقال سرمایه به سه شیوه امکان پذیر است که مورد اول سرمایه گذاری 50 هزار پوندی انگلستان و مورد دوم سرمایه گذاری به مبلغ 200 هزار پوند در این کشور است . روش سوم مخصوص افراد ثروتمند است که قادر به سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان هستند . این روش تا چند سال گذشته در حدود یک میلیون پوند بود که به دلیل سخت تر شدن شرایط اقامت به دو میلیون پوند افزایش یافت .

طبق برنامه سرمایه گذاری در انگلستان فرد باید بتواند از مجموع 100 امتیاز لازم به 75 امتیاز موردنیاز رسیده و از روش های مختلفی همچون بازار بورس ، اوراق قرضه و یا شرکت های تجاری مبلغ مورد نیاز را در انگلستان سرمایه گذاری کنند .

از جمله مزایای سرمایه گذ اری بدین شیوه می توان به عدم نیاز به مدرک زبان یا داشتن سطح خاصی از تحصیلات دانشگاهی و یا داشتن مبلغی خاص برای تامین هزینه های خود و خانواده اش در حساب بانکی است .

شرایط ویزای دو میلیون پوندی انگلستان

همانگونه که از نام این ویزا مشخص است فرد علاقه مند به مهاجرت به انگلستان باید بتواند مبلغ دو میلیون پوند را به عنوان سرمایه خود به این کشور وارد کند . این نوع سرمایه گذاری که به نام Tier1 investor نیز شناخته می شود دارای شرایط مشخصی بوده و به دلیل قابل توجه بودن سرمایه مورد نیاز فرد را آسانتر از سایر راه ههای مهاجرتی به اقامت انگلستان می رساند .

شرایط ویزای دو میلیون پوندی انگلستان

افرادی که تمایل به مهاجرت کاری به انگلستان دارند باید خارج از منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس زندگی کرده و حداقل 18 سال سن داشته باشند . مهم ترین بخش سرمایه گذاری بدین شیوه اثبات سرمایه فرد داوطلب می باشد . معمولا انگلستان داشتن این موجودی در داخل کشور خود را تایید نکرده و شخص باید مبلغ دو میلیون پوند را به حسابی در انگلستان انتقال دهد .

این دارایی باید در دسترس و قابل برداشت بوده و در هنگامی که درخواست ویزا می دهید این مبلغ را به انگلستان و یا کشوری دیگر انتقال داده باشید . این مبلغ علاوه بر سرمایه گذاری قابل استفاده در راه تحصیل در انگلستان و یا کار در این کشور می باشد .

موارد ممنوعیت در به کارگیری سرمایه در انگلستان

انتقال این میزان سرمایه به کشور انگلستان بدین معنی نیست که فرد اجازه انجام هرگونه فعالیتی را در انگلستان داشته و باید مطابق با قوانین این کشور تنها به مشاغل مجاز وارد شود . به عنوان مثال کشور انگلستان اجازه سرمایه گذاری به صورت عمده در بخش املاک را نداده و یا شخص نمی تواند به عنوان ورزشکار و مربی ورزشی حرفه ای به کار مشغول گردد .

مورد دیگر در ممنوعیت بکارگیری این سرمایه در زمینه هایی ست که منجر به دریافت بودجه عمومی از سوی دولت این کشور گردد و یا در صورتی که بخواهد به عنوان یک پزشک و یا دندانپزشک کارآموز به کار مشغول گردد با ممنوعیت مواجه خواهد شد .

ویزای همراهان در انگلستان

این نوع ویزای سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان می تواند علاوه بر فرد متقاضی برای خانواده وی نیز ویزای اقامتی انگلستان را به همراه داشته باشد . همسر و فرزندان متقاضی زیر 18 سال افرادی هستند که می توانند تقاضای ویزای همراه نموده و به همراه فرد به انگلستان مهاجرت کنند .

تمامی اعضای خانواده باید گواهی عدم سوء پیشینه در طول 10 سال اخیر را ارائه داده و تمامی مدارک لازم در این زمینه را ارائه دهند . امکان تمدید این ویزا تا دو سال پس از مهلت اولیه سه سال آن وجود داشته و پس از آن می توان برای دریافت اقامت دائم انگلستان اقدام نمود .

فرزندان شخص می توانند به تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان مشغول شده و از تمام خدمات شهروندی به خوبی بهره مند شوند . در صورتی که فرد موفق به تمدید ویزای خود به مدت پنج سال شود می تواند تقاضای اقامت دائم خود به همراه اعضای خانواده را به دولت این کشور ارائه نموده و به یک شهروند انگلیسی تبدیل شود .

دریافت اقامت انگلستان

کشور انگلستان هیچ گونه محدودیتی در رابطه با تابعیت دوگانه نداشته و متقاضیان می توانند با سپری نمودن مدت مشخص به اقامت این کشور برسند . تمامی متقاضیان دریافت اقامت باید در مدت پنج سال گذشته بیشتر از 450 روز را خارج از انگلستان سپری نکرده باشند و در 12 ماه گذشته کمتر از 90 روز را خارج از انگلستان بوده باشند . تمدید ویزا باید حتما قبل از اتمام مهلت ویزا صورت گرفته و همزمان برای تمام کسانی که همراه با شما اقدام به دریافت ویزا نموده اند نیز اقدام کنید .

البته تمامی این محدودیت ها تا زمان دریافت شهروندی وجود دارد و پس از آنکه فرد موفق شد به شهروندی انگلستان برسد در رفت و آمد و سپری نمودن زمان خارج از انگلستان هیچ گونه محدودیتی نخواهد داشت .

دریافت اقامت انگلستان

البته مدت زمان اعطای اقامت به افراد با توجه به سرمایه آنها متفاوت بوده و افرادی که سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان انجام دهند، در مدت سه و دو سال می توانند به پاسپورت این کشور برسند .

نکات مهم در رابطه با سرمایه گذاری در انگلستان

چنانچه سرمایه مورد نظر در کمتر از سه ماه گذشته به دست آمده باید اثبات کنید که منبع اصلی پول از کجاست و چگونه به دست آمده است . چنانچه سرمایه مورد نظر برای همسر و یا شریک شماست باید سند ازدواج خود را ارائه دهید و یا چنانچه هنوزازدواج نکرده اید با مدارک ثابت کنید که حداقل دو سال با یکدیگر در ارتباط هستید . فرد صاحب سرمایه باید طبق یک سند معتبر اجازه استفاده از سرمایه اش را در بریتانیا بدهد و یک مشاور قانونی آن را معتبر اعلام نماید .

تمامی اسناد درخواستی از ابتدای دریافت ویزا و انجام روند سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان باید به زبان انگلیسی ترجمه شده و با توجه به شرایط فردی ممکن است سفارت و دولت انگلستان مدارک بیشتری را از شما درخواست نماید .

در صورتی که به دنبال یافتن راهی جهت رسیدن به اقامت کشور انگلستان هستید و می خواهید از این طریق به اقامت قانونی در این کشور برسید بهتر است با مراجعه به موسسه مهر آفرین رجبی تمامی راهنمایی های لازم در رابطه با مهاجرت و اخذ ویزای این کشور را دریافت کنید . کارشناسان موسسه در دفاتر تهران و شیراز ضمن اطلاع از جزییات سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان راهنمای شما در مهاجرت و انواع روش های سرمایه گذاری در انگلستان هستند .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه