روش های سرمایه گذاری در انگلستان

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
روش های سرمایه گذاری در انگلستان
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

سرمایه گذاری در کشور انگلستان از دیرباز مورد توجه سرمایه داران بین المللی بوده است . موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی ، در این مقاله روش های سرمایه گذاری در انگلستان را برای شرح می دهند . وکلای مجرب این موسسه با توجه به شرایط متقاضیان بهترین روش سرمایه گذاری در انگلستان را به آنها پیشنهاد می دهند . برای کسب اطلاعات کاملتر با دفاتر همکار موسسه در تهران و یا شیراز تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید .

افراد زیادی بر این باور هستند که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان هزینه زیادی می طلبد و با این هزینه ها می توان در یک کشور اروپایی دیگر سرمایه گذاری کرد . اغلب افرادی که بر این باور هستند به احتمال زیاد از روش های سرمایه گذاری در انگلستان اطلاعات کافی ندارند .

البته این موضوع پرهزینه تر بودن قابل انکار نیست اما افرادی که انگلستان را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند تقریبا تمامی جوانب را در نظر می گیرند . ما هم در این فرصت ، جهت پیشگیری از ذهنیت های ناآگاهانه ، جزییات سرمایه گذاری انگلستان را توضیح می دهیم .

بررسی روش های سرمایه گذاری در انگلستان

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری از بهترین و معتبرترین راه های مهاجرت به انگلستان و دیگر کشورهای مهاجر پذیر جهان است . این روش در هر کشوری قوانین خاص خودش را دارد .

برخی کشورها مبالغ بسیار سنگینی را جهت سرمایه گذاری تعیین می کنند که باعث دلسردی سرمایه داران و کارآفرینان بین المللی می شود .

مبالغی که کشور انگلستان برای سرمایه گذاری تعیین کرده است ، نسبتا زیاد هم نیست اما مشکل اساسی برای متقاضیان کشوری مانند ایران ، افت بی سابقه ارز ایران در قبال پوند انگلستان است .

این موضوع از موانع اصلی بر سر راه سرمایه گذاران می باشد . ما امیدواریم که با آگاهی کامل از روش های سرمایه گذاری در انگلستان تمامی موانع از سر راه شما برداشته شود و به راحتی بتوانید در انگلستان سرمایه گذاری و در کوتاه ترین زمان ممکن و با روشی کاملا قانونی اقامت این کشور فوق العاده را به دست بیاورید .

مهم ترین موضوع در بحث مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری ، شناخت و آگاهی از ویزاهای مورد نیاز برای انواع سرمایه گذاری ها می باشد که در ادامه توضیح داده شده است .

سرمایه گذاری در انگلستان با مبلغ حداقل 50000 پوند

این نوع سرمایه گذاری در انگلستان ، نیاز به درخواست ویزای Tier1 interprenur دارد . با این مبلغ معمولا مراحل صدور ویزا به سختی انجام می شود و متقاضیان باید به گونه ای ثابت کنند که دویست هزار پوند سرمایه دارند .

این مبلغ می تواند در حساب متقاضی و یا همسرش باشد . مبلغ مذکور باید حداقل به مدت سه ماه در یکی از بانک های انگلستان و یا بانک های داخلی مورد تایید انگلستان سپرده گذاری شده باشد . این سپرده گذاری باید قابلیت انتقال به انگلستان را داشته باشد .

سرمایه گذاری در انگلستان با مبلغ حداقل 50000 پوند

این یک مورد از روش های سرمایه گذاری در انگلستان است که طرفداران زیادی دارد . این روش 95 امتیاز نیاز دارد .

مبلغ خود حمایتی در این نوع سرمایه گذاری برای افراد داخل انگلستان 945 پوند ( همراهان 630 پوند ) و برای افراد خارج از انگلستان 3310 پوند ( همراهان 1890 ) می باشد .

ارائه مدرک زبان برای متقاضیان سرمایه گذاری با این روش الزامیست ، در صورتی که متقاضی الزامی در ارائه مدارک آکادمیک ندارد .

سرمایه گذاری با روش post study work در انگلستان

دو نوع ویزای دیگر نیز در این حیطه سرمایه گذاری پنجاه هزار پوندی قرار می گیرند ؛ Tier1 Exceptional Talent visa و Tier 1 Graduate Entrepreneur visa .

این دو ویزا به ترتیب برای استعدادهای درخشان بین المللی و فارغ التحصیلان دانشگاه های بین المللی انگلستان که مایل به کارآفرینی در این کشور هستند صادر می شود . از الزامات این روش ارائه مدرک دانشگاهی و مدرک زبان می باشد .

برای این کار نیز متقاضیان حداقل پنجاه هزار پوند مورد نیاز می باشد اما ، تفاوت آن با روش قبل در این است که این مورد از روش های سرمایه گذاری در انگلستان ، نیازی به دویست هزار پوند حساب شخصی ندارد ، بلکه ارائه نقدی پنجاه هزار پوند کفایت می کند .

همچنین این روش نیازی به ارائه مبالغ خود حمایتی در انگلستان نیز ندارد . تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان عنوان مقاله ای در همین سایت است می توانید آن مقاله را هم مطالعه نمایید .

ویزای سرمایه گذاری انگلستان

پیش از هر تصمیمی ابتدا مزایا و معایب مهاجرت به انگلستان را بررسی کنید . یکی از روشهای مهاجرت ، ویزای سرمایه گذاری است . ویزای سرمایه گذاری انگلستان به طور عمومی در یک نوع ویزا خلاصه می شود ، آنهم ویزای Tier1 انگلستان است . جهت آشنایی بیشتر شما عنوان می کنیم که ویزای Tier انواع دیگری اعم از Tier2 و Tier4 نیز دارد .

Tier2 به ویزای کار عمومی در انگلستان تخصیص یافته است و ویزای Tier4 انگلستان در واقع یک نوع ویزای تحصیلی می باشد . به ویزای Tier1 ، ویزای کارآفرینی انگلستان نیز گفته می شود . برای دریافت این ویزا میزان سرمایه و سطح تسلط به زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می گیرد .

متقاضیان سرمایه گذاری با سرمایه های حداقل پنجاه هزار پوند تا سقف ده میلیون پوند می توانند برای دریافت ویزای Tier1 انگلستان ، اقدام کنند . این ویزا خود بر حسب میزان سرمایه متقاضی و روش های سرمایه گذاری در انگلستان ، به چندین زیر گروه تقسیم می شود ؛

  • ویزای Tier1 general ( در حال حاضر برای تقاضا دهندگان فعال نمی باشد )
  • ویزای Tier1 Entrepreneur
  • ویزای Tier1 investor
  • ویزای Tier1 post_ study work

الزامات سرمایه گذاری در انگلستان

  • ارائه مدارکی دال بر دانش زبان شما ؛ برخی از روش های سرمایه گذاری در انگلستان نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند ، برخی روش ها هم ارائه مدرک زبان در حد آیلتس 5 کفایت می کند .
  • ارائه مدارک مربوط به عدم سوء پیشینه الزامیست .
  • گواهی سلامت پزشکی الزامیست .
  • سن قانونی سرمایه گذاری در انگلستان بالای هجده سال است .
  • هر چه مبلغ سرمایه گذاری بیشتر باشد ، متقاضیان مدت زمان بیشتری مجاز به خروج از انگلستان خواهند بود .
  • حداقل مبلغ سرمایه دویست هزار پوند باید در حساب شخصی سپرده گذاری شده باشد .
  • ارائه مدرکی مبنی بر حمایت مالی از خود و خانواده در انگلستان حداقل برای یکسال ( در برخی روش ها الزامی نمی باشد )

سرمایه گذاری در انگلستان با مبلغ دو میلیون پوند

این نوع سرمایه گذاری نیاز به درخواست و دریافت ویزای Tier1 investor دارد . افرادی که قصد دارند مبلغ دو میلیون پوند در انگلستان سرمایه گذاری کنند ، این مبلغ سپرده گذاری 30 امتیاز از 75 امتیاز مورد نیاز متقاضی را تامین می کند .

متقاضیان می توانند وارد بورس اوراق بهادار شده یا در شرکت های تجاری که از پیش در انگلستان به ثبت رسیده و هم اکنون فعال است ، سرمایه گذاری نمایند . آنها باید بخشی از سرمایه شان صرف خرید اوراق قرضه یا اوراق سهام و غیره نمایند و در اینصورت 30 امتیاز دیگر کسب خواهند کرد .

در نهایت اگر متقاضی هر چه سریعتر اقدام به سرمایه گذاری نماید ، می تواند باکس امتیازات خود را تکمیل نموده و به تجارت خود ادامه دهد . این روش از ابتدا بر باز کردن حساب بانکی در انگلستان تاکید ویژه دارد و در اغلب موارد سپرده گذاری در بانک های ایرانی را نمی پذیرد .

مزیت انتخاب این روش ، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان ، مدرک تحصیلی و مبلغ خود حمایتی در انگلستان می باشد . اما پیش از آن نرخ مالیات در انگلستان را هم بررسی کنید .

Tier1 در انگلستان

Tier1 در انگلستان

متقاضیانی که از طریق ویزای Tier1 enterprenur و انتخاب مبلغ سرمایه گذاری پنجاه هزار پوند به انگلستان رفته اند ، می توانند به مدت سه سال و چهارماه به در انگلستان بمانند .

پس از این مدت چنانچه فرد حداقل دو فرصت شغلی ایجاد کرده و سرمایه دویست هزار پوندی آنها هم از بین نرفته باشد ، می تواند دو سال دیگر ویزایش را تمدید نماید .

ویزاهای نوع Tier1 investor و نیز سه سال و چهارماه اعتبار دارد و شرایط تمدید آن نیز مشابه روش سرمایه گذاری پنجاه هزار پوندی می باشد . در تمامی موارد فوق در صورت گذشتن پنج سال از روند کار و سکونت شما در انگلستان ، اقامت دائم انگلستان اعطا می شود .

افرادی که مبلغ سرمایه در حد پنج میلیون پوند داشته باشند ، پس از سه سال و آنهایی که ده میلیون پوند داشته باشند ، پس از دو سال به اقامت دائم انگلستان خواهند رسید . در مقاله فوق روش های سرمایه گذاری در انگلستان را بیان کردیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای کار انگلستان می توانید با مشاورین موسسه مهر آفرین رجبی در شهرهای تهران و شیراز تماس حاصل نمایید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه