درآمد پزشکان در فنلاند

مشاور مهاجرت کاری
مشاور مهاجرت کاری
درآمد پزشکان در فنلاند
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

طبق آخرین تحقیقات ،‌ فنلاند از جمله کشورهایی ست که پزشکان در آن درآمد قابل توجهی دارند و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین کشورها جهت شغل پزشکی نام برد . اگر مایلید تا با درآمد پزشکان در فنلاند آشنا شوید مقاله زیر را مطالعه نموده و برای اقدام جهت مهاجرت و یا اخذ انواع ویزای های ممکن جهت ورود به فنلاند مانند ویزای تحصیلی فنلاند ، با موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی تماس حاصل نموده و از راهنمایی و همراهی کارشناسان و وکلای ما در تمام مراحل بهره مند شوید .

میزان درآمد پزشکان در فنلاند

کشور فنلاند یکی از بهترین کشورهای اروپاست که به سرعت در حال پیشرفت بوده و به داشتن کیفیت مناسب زندگی و امنیت اجتماعی در اروپا معروف است . در حدود 5 میلیون نفر در این کشور سکونت دارند که اکثرا از آیین مسیحیت پیروی می کنند . تراکم جمعیت پایین در این کشور باعث شده تا رفاه و امکانات به بهترین شکل در اختیار شهروندان قرار گیرد .

این کشور که همواره به دنبال جذب نیروهای متخصص با مهارت بالاست به مهاجرین از تمامی کشورها اجازه می دهد تا در این کشور به کار و زندگی مشغول شوند . یکی از مشاغلی که سالانه افراد زیادی از طریق آن اقدام به اخذ ویزا و اقامت فنلاند می نمایند شغل پزشکی است . اگر از کسانی هستید که به عنوان یک پزشک می خواهید به این کشور وارد شوید قطعا یکی از مهم ترین مواردی که علاقه مند به اطلاع از آن هستید بحث درآمد در این کشور است .

شغل پزشکی در فنلاند

پزشکان در فنلاند یکی از پردرآمدترین افراد هستند و اگر این شغل را با سایر مشاغل مانند معلمی مقایسه کنید متوجه تفاوت درآمد خواهید شد . وجود دانشگاه های معتبر و با کیفیت در این کشور باعث شده تا هر ساله پزشکان متخصصی و حاذقی به جامعه وارد شوند که به بهترین شکل به طبابت در بیمارستان ها و کلینیک ها مشغول می شوند و همین امر درآمد پزشکان در فنلاند را متمایز کرده است .

چنانچه شما از ابتدا به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند مشغول شوید می توانید به راحتی پس از اتمام دوره تحصیلی خود به کار مشغول شده و به اقامت نیز برسید . یکی از نکاتی که تحصیل پزشکی در فنلاند را شاخص نموده ارتباط با بیماران از همان ابتدای تحصیل است . تمامی دانشجویان رشته پزشکی از همان ترم های اولیه تحصیل به صورت مستقیم با بیماران در ارتباط هستند و روند معالجه و درمان را به بهترین شیوه فرا می گیرند .

به همین جهت ورود به نظام پزشکی این کشور و فعالیت در آن نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل و شرایط نسبتا سختی دارد که البته وجودمیزان بالای درآمد پزشکان در فنلاند ، آینده روشن و داشتن کار و زندگی ایده آل ارزش پیمودن تمامی این سختی ها را خواهد داشت . دانشجویان از ابتدای دوره کارآموزی خود در بیمارستان در آمد دارند که مبلغ خوب و مناسبی ست و به صورت ماهیانه به آنها پرداخت می شود .

میانگین درآمد پزشکان مقیم فنلاند

درآمد میانگین در کشور فنلاند در کلیه مشاغل در حدود 55،000 یورو در سال است که در میان کشورهای اروپایی میزان بالا و قابل توجهی ست . اما درآمد پزشکان در فنلاند در صدر لیست کلیه مشاغل قرار گرفته و می توان گفت تنها شغلی است که حتی در دوران دانشجویی نیز برای شما درآمد به همراه دارد و کمک هزینه های تحصیل در فنلاند را برای شما فراهم می آورد . در فنلاند درآمد یک پزشک عمومی در سال در حدود 70،000 دلار است که در صورت داشتن تخصص افزایش خواهد یافته و می تواند به 120،000 دلار نیز برسد .

البته این درآمد بالا با توجه به ساعات کاری و زحمتی که یک پزشک تا رسیدن به این مرحله انجام داده کاملا منصفانه است . پزشک عمومی ابتدا بیماری شما را تشخیص داده و درمان های لازم را انجام می دهد . در صورت داشتن بیماری خاص و یا نیاز به متخصص شما را به یک دکتر مرتبط معرفی می کند . تمامی پزشکان موظف اند تا ساعات مشخصی را هر روز در بیمارستان کار کنند و البته می توانند مطب شخصی خود را نیز داشته باشند .

سیستم درمان در فنلاند

سیستم درمان در فنلاند به گونه ای ست که می توانید در تمام ساعات شبانه روز و در مراکز خصوصی و عمومی از خدمات درمانی استفاده کرده و با داشتن بیمه نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت نداشته باشید . به افراد زیر 18 سال و زنان باردار تمامی خدمات درمان عمومی و ضروری ارائه می شود و حتی در پایتخت یک مرکز به نام کلینیک گلوبال به افرادی که بدون اجازه در فنلاند اقامت دارند ، دمات پزشکی ارائه می دهد . خدمات این کلینیک به صورت رایگان است و برای حفاظت از بیماران ساعات کار آن به صورت عمومی منتشر نمی شود .

وجود موارد این چنینی نشان از سیستم قوی درمان در این کشور دارد و نشان می دهد که دولت تلاش می کند تا به تمامی افراد ساکن در خاک فنلاند خدمات بهداشتی و پزشکی مناسب ارائه دهد .

اقامت در فنلاند به عنوان پزشک

اگر شما به دنبال کسب اقامت فنلاند به عنوان یک پزشک هستید می توانید ابتدا برای دریافت ویزای موقت اقدام نموده و سپس گرین کارت دریافت نمایید . اگر با داشتن مدرک پزشکی به فنلاند وارد شوید ابتدا مدارک شما مورد بررسی قرار می گیرد و پس از معادل سازی و طی مراحل لازم باید یک دوره مشخص را پشت سر بگذارید .

این دوره به این صورت است که ابتدا به مدت یک سال به عنوان انترن و سپس شش ماه به عنوان رزیدنت فعالیت می کنید و پس از آشنایی با سیستم پزشکی در فنلاند مجوز فعالیت خود را دریافت خواهید کرد .

در طول تمام این دوره ها به صورت ماهیانه حقوق مشخصی می گیرید که پس از دریافت مجوز میزان آن بیشتر می شود . متقاضیان باید علاوه بر سپری کردن دوره در بیمارستان یک امتحان پزشکی را نیز پشت سر بگذارند . بسیاری از پزشکان عمومی که به کشور فنلاند وارد می شوند پس از دریافت مجوز کار می توانند تحصیلات خود را در حوزه تخصص ادامه داده و علاوه بر داشتن کار و درآمد به یک پزشک متخصص نیز تبدیل شوند اما در هر صورت باز هم درآمد پزشکان در فنلاند مثال زدنی است .

مهارت زبان برای کار در فنلاند

یک مورد مهم که شما باید بسیار به آن توجه داشته باشید داشتن مهارت زبانی در فنلاند است . شما به عنوان یک پزشک باید بتوانید علاوه بر ارتباط جهت مداوا با بیمار یک رابطه دوستانه برقرار کرده و دوره درمان را دلپذیر و راحت کنید . پس از یادگیری و تسلط به زبان فنلاندی و یا سوئدی غافل نشوید و آن را یکی از مهم ترین موارد مهم جهت اقاکت در این کشور بدانید .

فنلاند یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی و کار است و همانگونه که می دانید پزشک بودن در تمامی کشورها می تواند زندگی امن و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد . کشورهای اروپایی که دیگر یکی از بهترین نقاط دنیا برای طبابت هستند و با داشتن درآمد بالا نه تنها قادر خواهید بود تمامی دغدغه های خود را برطرف نموده بلکه می توانید زندگی خوبی را برای خود و خانوادتان نیز فراهم سازید . جهت هرگونه سوال و یا دریافت جزئیات در رابطه با درآمد پزشکان در فنلاند برای مهاجرت کاری با دفاتر موسسه مهر آفرین رجبی تماس حاصل نموده و تمامی سوالات خود را مطرح کنید . مشاوران ما پاسخگوی شما در تمام زمینه های مربوط به مهاجرت و کار خواهند بود .

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه