تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند دریچه ای به آینده حرفه ای و شغلی روشن و کسب درآمدهای بسیار بالا است. اگر سالیان سال است که به دنبال قبولی در آزمون های پزشکی و دندانپزشکی کشورهای مختلف هستید و هنوز موفق به اخذ پذیرش دانشگاه های پزشکی در خارج از کشور نشده اید، توصیه می کنیم مطالعه این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

فنلاند سیستم آموزشی باکیفیت و مقرون به صرفه ای دارد که اخیرا به مقصد تحصیلی دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. دانشگاه های فنلاندی روند اخذ پذیرش خیلی پیچیده و دشواری ندارند و از همین رو علاقه مندان به تحصیل پزشکی یا دندانپزشکی می توانند از بین برنامه های تحصیلی مختلف، گزینه مد نظر خود را پیدا کرده و در کوتاه ترین مدت زمان تحصیلات خود را در این کشور آغاز کنند. 

توصیه می کنیم اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) به دست آورید.

شما حین تحصیل پزشکی در فنلاند می توانید دروس را از طریق آموزش های بالینی، پروژه های تحقیقاتی و تبادل مطالعات فرا گرفته و پس از اتمام تحصیلات نیز مدارک تحصیلی بسیار معتبری به دست آورید. سیستم بهداشت و درمان فنلاند پیشرفته و توسعه یافته است و فرصت های شغلی بسیار زیادی را به فارغ التحصیلان ارائه می دهد.

 چنانچه قصد دارید پس از اتمام تحصیلات به بازار کار این کشور وارد شوید برای آشنایی با قوانین کاری مطالعه مقاله کار در فنلاند را از دست ندهید.

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند

دوره های پیش پزشکی در فنلاند

چنانچه به تحصیل پزشکی در فنلاند علاقمند هستید باید ابتدا در یکی از برنامه های پیش پزشکی این کشور شرکت کنید. دوره پریمدیکال در فنلاند به منظور آماده سازی متقاضیان برای آزمون های ورودی دانشکده های پزشکی در این کشور طراحی شده اند و از طرفی دانش متقاضیان را در زمینه های علوم پایه و مهارت های بالینی افزایش می دهند.

برخی دوره های پیش پزشکی در فنلاند توسط دانشگاه ها مانند دانشگاه هلسینکی ارائه می شود در حالی که سایر دوره های آمادگی قبل از دانشگاه در این کشور توسط موسسات خصوصی موجود ارائه می شوند. یکی از این موسسات خصوصی موسسه Medipolis است که دوره ی فشرده یک ساله را طراحی کرده و دانشجویان با شرکت در این دوره می توانند دانش خود در زمینه های زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ریاضیات و انگلیسی را افزایش دهند.

از طرفی دانشجویان حین شرکت در دوره پیش پزشکی فنلاند می توانند در کلاس های کوچک زیر نظر بهترین اساتید و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیای پزشکی دروس مختلف را فرا گرفته و روش های نوین تست زنی و مهارت های مدیریت زمان را فرا بگیرند.

شرایط پذیرش در دوره پیش از دانشگاه در فنلاند با توجه به موسسه تعیین شده اما برای ورود به این دوره شما باید دیپلم دبیرستان یا معادل آن را داشته و به زبان انگلیسی نیز به صورت کامل مسلط باشید. در نهایت شرکت در دوره پیش پزشکی به شما چشم انداز بهتری از شرایط تحصیلی در این کشور می دهد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای تحصیل رشته های علوم پزشکی در برترین دانشگاه های جهان با کارشناسان رجبی مشورت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آزمون ورودی رشته های پزشکی فنلاند

متقاضیانی که قصد تحصیل پزشکی در فنلاند را دارند باید ابتدا مدرک پایان تحصیلات متوسطه دوم خود را از کالج یا دبیرستان معتبر اخذ نمایند. پس از آن متقاضیان باید در دوره های پیش پزشکی این کشور شرکت کرده و در نهایت در دانشگاه مورد نظر خود آزمون ورودی را پشت سر بگذارند. آزمون ورودی رشته های پزشکی فنلاند بر اساس دروس دبیرستان مانند شیمی، فیزیک و زیست شناسی پایه گذاری شده است و است و دانش دانشجویان در زمینه های علوم پایه پزشکی را مورد ارزیابی قرار می دهد. آزمون های ورودی دانشگاه ها در این کشور یک بار در سال برگزار شده و دانشجویان باید الزامات و شرایط را آزمون را در دانشگاه مورد نظرشان بررسی کنند.

همچنین لازم به ذکر است که برخی دانشگاه های موجود در این کشور از آزمون هایی مانند NEET یا MCAT استفاده کرده و این آزمون ها برای تحصیل پزشکی در فنلاند و در برخی از دانشگاه های این کشور معتبر می باشد. از همین رو بهتر است الزامات آزمون ورودی برای تحصیل در این کشور را در دانشگاه مد نظرتان بررسی فرمایید.

با توجه به اینکه تحصیل دندانپزشکی در فنلاند مستلزم قبولی در آزمون ورودی این کشور است و دانشجویان برای تحصیل در رشته های تاپ و دانشگاه های برتر این کشور نیاز به کسب نمرات بالا دارند، توصیه می کنیم هر چه سریع تر مطالعه برای آزمون ورودی دانشکده های پزشکی در فنلاند را آغاز کنید. 

آزمون ورودی رشته های پزشکی فنلاند

شرایط پزشکی در فنلاند

طول دوره تحصیل پزشکی در فنلاند حدودا شش سال است و این دوره به سه مرحله اصلی مطالعات پایه، مطالعات بالینی و مطالعات پیشرفته تقسیم می شود. شما می توانید در ادامه هر سه این دوره را با دروس ارائه شده در آن مشاهده فرمایید.

  • مرحله مطالعات پایه: این مرحله دو ساله است و دانشجویان در آن مبانی پزشکی مانند آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی، میکروبیولوژی، ایمونولوژی، فارماکولوژی و پاتولوژی را مطالعه می کنند.
  • مرحله مطالعات بالینی: این مرحله سه سال طول کشیده و شامل چرخش در تخصص های مختلف پزشکی مانند داخلی، جراحی، اطفال، زنان و زایمان، روانپزشکی، مغز و اعصاب و رادیولوژی می شود. همچنین در این دوره دانشجویان مهارت های بالینی مانند گرفتن شرح حال، معاینه فیزیکی، تشخیص و درمان را یاد می گیرند.
  • مرحله مطالعات پیشرفته: دوره ای یک ساله است که در آن دانشجویان مهارت و دانش خود را در یک تخصص انتخابی افزایش می دهند. همچنین دانشجویان پروژه تحقیقاتی خود را تکمیل کرده و پایان نامه خود را تکمیل می کنند.

طبق شرایط تحصیل پزشکی در فنلاند پذیرش در دانشگاه های این کشور بسیار رقابتی است و مستلزم قبولی در آزمون ورودی می باشد. همچنین دانشجویان باید به زبانی که قصد تحصیل پزشکی در فنلاند را دارند، تسلط بالایی داشته باشند و در نهایت هزینه های مربوط به دانشگاه را به صورت کامل پرداخت کنند.

اگر قصد تحصیل در فنلاند را دارید اطلاعات به روز و کاملی مورد نیاز شماست ، سری بزنید به مقاله لینک شده و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

تحصیل دندانپزشکی در فنلاند

تحصیل دندانپزشکی در فنلاند

دندانپزشکی یکی از محبوب ترین رشته های موجود در فنلاند است و معمولا رقابت برای ورود به این رشته بسیار زیاد می باشد. امروزه تحصیل دندانپزشکی در فنلاند حدودا پنج سال به طول انجامیده و دانشجویان حین این پنج سال دروس مختلف را با موفقیت فرا گرفته و با افزایش دانش تئوری و مهارت های عملی، خود را برای اشتغال در زمینه دندانپزشکی آماده می کنند.

تحصیل دندانپزشکی در فنلاند شامل دو مرحله پیش بالینی و بالینی می شود. مرحله پیش بالینی عمدتاً شامل مطالعات نظری پزشکی مانند فیزیک پزشکی، زیست شناسی، شیمی پزشکی، بیوشیمی، آناتومی و فیزیولوژی است در حالی و مرحله بالینی این رشته شامل یادگیری کار بالینی در یک محیط شبیه سازی و کار در کلینیک آموزشی تحت نظر متخصصان می باشد.

دانشجویان پس از اتمام سال پنجم تحصیل دندانپزشکی در فنلاند و پیش از فارغ التحصیلی، باید یک دوره شش ماه عملی اجباری در یک مرکز بهداشتی در فنلاند را پشت سر بگذارند و زیر نظر اساتید خود دروس یاد گرفته را بر روی بیماران واقعی تمرین کنند.

طبق شرایط دندانپزشکی در فنلاند پذیرش در دانشگاه های این کشور بر اساس آزمون های ورودی انجام شده و دانشجویان باید به یکی از زبان های فنلاندی یا سوئدی تسلط کافی داشته باشند. دانشگاه تورکو، دانشگاه فنلاند شرقی، دانشگاه هلسینکی و دانشگاه اولو برنامه های دندانپزشکی را در این کشور ارائه می دهند و شما می توانید الزامات و شرایط تخصصی هر دانشگاه را برای تحصیل دندانپزشکی در فنلاند در سایت دانشگاه مد نظر بررسی نمایید.

محبوبترین کشور ها برای دانشجویان ایرانی علاقه مند به رشته های پزشکی کدامند؟ مقالات زیر را بخوانید.

مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در فنلاند

یکی از مهم ترین مدارکی که حین تحصیل پزشکی در فنلاند باید ارائه دهید، مدرک دیپلم دبیرستان است که باید به زبان دانمارکی یا سوئدی ترجمه شود. همچنین شما باید در آزمون ورودی شرکت کرده و نتایج به دست آمده از این آزمون را به دانشگاه ارائه دهید. شما می توانید سایر مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در فنلاند را در زیر مشاهده فرمایید.

  • فرم درخواست کامل پر شده با تمام جزئیات دقیق
  • اصل و فتوکپی پاسپورت
  • شناسنامه و سایر گواهی های اجباری
  • عکس های اندازه گذرنامه
  • اصل و فتوکپی ریز نمرات پایه های 10 و 12
  • گواهی انتقال از مدرسه قبلی
  • گواهی پایان تحصیل از مدرسه مربوطه
  • رونوشت بانکی سرپرست (نشان دهنده تمکن مالی برای حمایت از دانشجو جین تحصیل در این کشور است.)
  • گواهی معاینه پزشکی
  • بیمه سلامت

مدرک زبان رشته های پزشکی در فنلاند

زبان آموزشی رشته های پزشکی در فنلاند با توجه به دانشگاه مورد نظر سوئدی، فنلاندی یا انگلیسی می باشد و دانشجویان باید برای تحصیل پزشکی به یکی از زبان های نام برده تسلط بالایی داشته باشند و این تسلط را با ارائه مدارک زبان معتبر اثبات کنند.

مدرک زبان رشته های پزشکی در فنلاند اصولا با توجه به زبان مد نظر شما مشخص می شود. برای تحصیل پزشکی در این کشور و به زبان انگلیسی باید در آزمون هایی مانند تافل یا آیلتس شرکت کند. در کشور فنلاند حداقل نمره لازم برای آیلتس 6.0 یا بالاتر و 80 یا بالاتر است.

از طرفی دانشجویانی که قصد دارند که تحصیل دندانپزشکی در فنلاند را به زبان سوئدی انجام دهند باید در گواهی مهارت زبان سوئدی حداقل سطح B2 طبق چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها را به دست آورند. بسیاری از دانشگاه های موجود در کشور فنلاند برنامه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی را به زبان فنلاندی ارائه می دهند.

معمولا برنامه های فنلاندی زبان در این کشور نسبت به برنامه های انگلیسی زبان هزینه پایین تری دارند از همین رو اگر به فکر تحصیل مقرون به صرفه و با هزینه کم تر در این کشور هستید، می توانید روند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند با یادگیری زبان فنلاندی آغاز کنید. اگر قصد تحصیل پزشکی در فنلاند را دارید، باید به زبان فنلاندی مسلط باشید. اکثر متقاضیان برای تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور به حداقل نمره C در آزمون زبان فنلاندی نیاز دارند.

مدرک زبان رشته های پزشکی در فنلاند

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در فنلاند

در حال حاضر بیش از 26 موسسه و دانشکده در فنلاند وجود دارد که برنامه های تحصیلی بسیار معتبری را ارائه می دهند. با این حال از بین این موسسات آموزشی برخی معتبر تر هستند و اساتید بهتری را در خود جای داده اند. دانشگاه های پزشکی فنلاند در شهرهای هلسینکی، تورکو، تامپره، کوپیو، اولو و فنلاند شرقی قرار داشته و انواع برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و سایر علوم بهداشتی ارائه می دهد.

با توجه به اینکه انتخاب دانشگاه مناسب برای تحصیل دندانپزشکی در فنلاند بسیار مهم است و حتی می توانید مسیر آینده شغلی و حرفه ای شما را تغییر دهد، در ادامه به بررسی لیستی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در فنلاند می پردازیم.

نام دانشگاه رتبه در اروپا رتبه در جهان نرخ پذیرش سال تاسیس
دانشگاه هلسینکی 15 78 17% 1640
دانشگاه تورکو 83 242 18% 1920
دانشگاه اولو 122 327 20% 1958
دانشگاه فنلاند شرقی 138 360 21% 2010
دانشگاه جیواسکیلا 212 601 60% 1934
دانشگاه ابواکادمی 344 1028 10% 1918

پزشکی در دانشگاه هلسینکی فنلاند

دانشگاه هلسینکی فنلاند یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین موسسات آموزشی موجود در این کشور است که هر ساله طیف وسیعی از دانشجویان بین المللی را به خود جذاب می کند. دانشگاه هلسینکی به عنوان بهترین مقصد برای تحصیل پزشکی در فنلاند شناخته شده و در طول سالیان دراز دانشمندان بزرگ آموزشی را از سراسر جهان تولید کرده است.

طبق اطلاعات به دست آمده دانشگاه هلسینکی به صورت مداوم جزو 100 دانشگاه برتر جهان طبقه بندی شده و امروزه در اروپا رتبه 15 را دارد. از همین رو شما می توانید با انتخاب این دانشگاه پس از اتمام تحصیلات مدارک معتبری به دست آورید که نه تنها در فنلاند بلکه در سراسر اتحادیه اروپا معتبر است. امروزه بیش از 31000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و شما نیز می توانید با اخذ پذیرش از دانشکده پزشکی دانشگاه هلسینکی از برنامه های تحصیلی با کیفیت این دانشکده لذت ببرید.

پزشکی دانشگاه تورکو فنلاند

دانشگاه تورکو فنلاند در سال 1920 تاسیس شده و امروزه با گذشت بیش از 100 سال سابقه ثابت کرده که یکی از بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل پزشکی در فنلاند می باشد. این دانشکده پزشکی برتر دارای بیش از 20000 دانشجو است و به چهار بخش گروه پزشکی زیستی، گروه پزشکی بالینی، گروه دندانپزشکی و گروه علوم پرستاری تقسیم می شود.

لازم به ذکر است که دانشگاه تورکو جزو دانشگاه هایی در فنلاند است که برخی برنامه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. همچنین با توجه به اینکه این دانشگاه با موسسات تحقیقاتی مختلف در خارج از کشور همکاری می کند، دانشجویان می توانند پس از اتمام تحصیلات از مدارک تحصیلی بسیار معتبری بهرمند شده و در فنلاند یا دیگر کشور ها به اشتغال بپردازند.

هزینه های پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند

امروزه هزینه های پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند نسبت به سایر برنامه های تحصیلی مشابه در کشورهای اروپایی ارزان تر می باشد. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و اتحادیه اروپایی که قصد دارند که به زبان انگلیسی به تحصیل پزشکی در فنلاند بپردازند، باید برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هزینه ای پرداخت کنند. 

این میزان هزینه های تحصیل پزشکی اصولا با توجه به دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر شما متفاوت است اما حدودا بین 10000 تا 25000 یورو می باشد.

از طرفی دانشجویانی که قصد دارند تا در فنلاند به تحصیل مقطع دکترا بپردازند می توانند بدون پرداخت شهریه و به صورت کاملا رایگان تحصیلات خود را در این کشور دنبال کنند. با این حال برخی دانشجویان برای تحصیل دکترا در فنلاند نیاز به پرداخت هزینه دارند پس بهتر است اطلاعات بیشتر در مورد رشته خود و هزینه های آن را در سایت دانشگاه مطالعه فرمایید.

دانشگاه هزینه تحصیل کارشناس ارشد جراحی دندان در فنلاند
دانشگاه هلسینکی 13000 تا 18000 یورو
دانشگاه اولو 12000 یورو
دانشگاه تورکو 13000 یورو
دانشگاه فنلاند شرقی 8000 تا 10000 یورو

از طرفی هزینه های تحصیل دندانپزشکی در فنلاند با توجه به دانشگاه، مقطع و برنامه تحصیلی متفاوت می باشد اما به طور کل هزینه های تحصیلی برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا بین 4000 تا 18000 یورو متغییر است اما دانشجویان منطقه اقتصادی اروپا و اتحادیه اروپا در اکثر دانشگاه ها نیازی به پرداخت شهریه ندارند.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار دغدغه مدیران این مجموعه برای شفاف سازی اطلاعات مهاجرتی و ارائه مشاوره های حرفه ای و تخصصی در تلاشند.

تعداد کمی از ویزاهایی که کلاینت های موسسه رجبی توانسته اند اخذ کنند را برای شما در فیلم زیر به نمایش گذاشته ایم.

شما هم می توانید با تکمیل فرم های موجود در سایت و یا تماس مستقیم با دفاتر موسسه مسیر مهاجرت قانونی خود را آغاز نمایید.

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل پزشکی در برترین دانشگاه های اروپایی به زبان انگلیسی ؛ مشاوره بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایای رشته های پزشکی در فنلاند

فنلاند سیستم آموزشی باکیفیتی دارد که بر اساس ارزیابی و رتبه بندی های مختلف بین بهترین های جهان قرار گرفته است. از طرفی سیستم مراقبت های بهداشتی در این کشور بسیار توسعه یافته است و دانشجویان می توانند از فرصت های فراوان آموزش بالینی این کشور استفاده کنند و دانش خود را در زمینه های مربوط به مراقبت های بهداشتی افزایش دهند.

یکی از مهم ترین مزایای رشته های پزشکی در فنلاند برنامه های تحصیلی متنوع در زمینه های آموزش پزشکی و دندانپزشکی است و از همین رو دانشجویان با انتخاب این کشور می توانند از بین موسسات آموزشی و برنامه های تحصیلی مختلف یک گزینه را انتخاب کنند.

یکی دیگر از مزایای تحصیل پزشکی در فنلاند هزینه های مقرون به صرفه تحصیل در این کشور نسبت به برخی کشورها مانند آمریکا و کانادا است و از همین رو شما می توانید با انتخاب فنلاند در کشوری مدرن تحصیلات خود را انجام داده و مدارک تحصیلی بسیار معتبری به دست آورید که در اکثر کشورهای دنیا معتبر است.

در نهایت باید خاطر نشان شد که کشور فنلاند در کنار هزینه های مقرون به صرفه بورسیه های تحصیلی بسیار زیادی را به دانشجویان بین المللی و داخلی ارائه می دهد و دانشجویانی که حین تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند توان پرداخت شهریه را نداشته و از عملکرد تحصیلی خوبی نیز برخوردارند می توانند از این بورسیه ها بهرمند شوند.

شرایط تحصیل پزشکی در فنلاند را با سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنید.

اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل

اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل پزشکی یکی از مهم ترین دغدغه های اکثر دانشجویان بین المللی می باشد و اکثر دانشجویان می خواهند بدانند آیا می توانند پس از اتمام تحصیلات در فنلاند بماند و به زندگی و اشتغال در این کشور بپردازند؟ این موضوع با توجه به عوامل مختلفی نظیر ملیت، وضعیت اجازه اقامت، مهارت های زبانی و در دسترس بودن شغل در فنلاند بستگی دارد.

امروزه شهروندان اتحادیه اروپا و سوئیس می توانند بدون اخذ هیچ گونه مجوز اقامت جداگانه در فنلاند به کار و زندگی بپردازند اما دانشجویان مناطق غیر اتحادیه اروپا مانند ایران، باید اجازه اقامت کاری این کشور را دریافت کنند. اخذ اقامت کاری در این کشور نیز مستلزم یافتن کارفرمای فنلاندی، مهارت های زبان فنلاندی یا سوئدی، درآمد بالا و بیمه درمانی می باشد.

اگر پس از اتمام تحصیل پزشکی در فنلاند نتوانستید به سرعت شغل مورد نظر خود را پیدا کنید جای نگرانی نیست زیرا می توانید برای یک مجوز اقامت موقت درخواست داده و تا یک سال در این کشور زندگی کنید و به دنبال شغل مورد نظرتان باشید.

اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند

امروزه دانشگاه تورکو، دانشگاه فنلاند شرقی، دانشگاه هلسینکی و دانشگاه اولو برنامه های دندانپزشکی را در این کشور ارائه می دهند.

امروزه اکثر متقاضیان برای تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور به حداقل نمره C در آزمون زبان فنلاندی نیاز دارند.

هزینه های تحصیل پزشکی اصولا با توجه به دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر شما متفاوت می باشد اما بین 10000 تا 25000 یورو برآورد شده است.

کشور فنلاند دارای سیستم آموزشی باکیفیت است که بر اساس ارزیابی و رتبه بندی های مختلف بین بهترین های جهان قرار دارد. از طرفی سیستم مراقبت های بهداشتی در این کشور بسیار توسعه یافته است و دانشجویان می توانند از فرصت های فراوان آموزش بالینی این کشور استفاده کنند و دانش خود را در زمینه های مربوط به مراقبت های بهداشتی افزایش دهند.

امروزه تحصیل دندانپزشکی در فنلاند حدودا پنج سال به طول انجامیده و دانشجویان عین این پنج سال دروس مختلف را با موفقیت فرا گرفته و با افزایش دانش تئوری و مهارت های عملی خود را برای اشتغال در زمینه دندانپزشکی آماده کنید.

چنانچه به اقامت پس از تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فنلاند علاقه دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با تمام شرایط مهاجرت قانونی به این کشور مقاله مهاجرت به فنلاند را بخوانیدو یا اطلاعات مورد نیاز را از طریق تماس با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه