اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه

اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه

فرانسه می خواهد نسل جدیدی از شرکت های برجسته جهان را به ارمغان بیاورد ، نوآوری را افزایش دهد و در اقتصاد فرانسه مشاغل ایجاد کند . علاوه بر این ، در جهان به وسیله نوآوری که خلاقیت و استعداد در حال تغییر قوانین بازی است، تنوع – از نظر فرهنگ و مسیرهای شغلی – یک مزیت برای اکوسیستم است . اگر شما نیز به دنبال مهاجرت به فرانسه و اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه هستید کارشناسان مجرب موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی می توانند شما را در رسیدن به هدفتان یاری رسانند و در این مسیر همراهتان باشند .

بین المللی کردن اکوسیستم شرکت های فرانسوی یک ضرورت فرهنگی و اقتصادی است تا شرکت های پرشور بتوانند در توسعه بین المللی خود موفق شوند . برای انجام کسب و کار در فرانسه یک خارجی باید ویزای اقامت طولانی و مجوز کسب و کار را “carte de commerçant étranger” داشته باشد ؛متقاضی باید برنامه های تجاری و مالی را ارائه دهد ؛ یک شرکت در فرانسه ایجاد کند و منابع مالی کافی برای سرمایه گذاری در کسب و کار و زندگی در فرانسه را داشته باشد .

اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه

برای تسهیل پروسه دریافت مجوز اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه ، دولت فرانسه مجوزی را ایجاد کرده است ، یک برنامه جدید برای افرادی که می توانند سهم قابل توجه فرهنگی ، علمی ، هنری و اقتصادی خود را برای کمک به کشور داشته باشند . اگر شما تحت این رده قرار می گیرید نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید . در اینجا چند نمونه از متقاضیان واجد شرایط وجود دارد :

فارغ التحصیلان دانشگاه های فرانسه ، حرفه ای های واجد شرایط صرف نظر از سطح تحصیلی آنها ، سرمایه گذاران در پروژه های اقتصادی ، متخصصان مستقل مانند هنرمندان ، نویسندگان ، ورزشکاران و غیره ، مدیران ارشد و مجریان ارشد .

برنامه اجازه اقامت فرانسه اجازه می دهد تا کارآفرینان خارجی غیر اتحادیه اروپا بتوانند اجازه اقامت 10 ساله ( با استفاده از فرم شماره 2009-1114 از 11 سپتامبر 2009) را با سرمایه گذاری بلند مدت در فرانسه دریافت کنند .

  • سرمایه گذاری بلند مدت حداقل 10 میلیون یورو در دارایی های صنعتی یا تجاری در فرانسه
  • بدون نیاز به اقامت قبلی ، اقامت در فرانسه ، مهارت های زبان یا تجربه حرفه ای خاص
  • حداکثر مدت زمان پردازش 2 ماه برای صدور اجازه اقامت

مزایای اخذ اجازه اقامت فرانسه

دریافت اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه و مهاجرت کاری به فرانسه مزایای بسیاری دارد ، از جمله :

  • دسترسی نامحدود به 127 کشور شنگن
  • شرایط زندگی جذاب برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا با حقوق برابر با شهروندان فرانسوی : دسترسی نامحدود و رایگان به مراقبت های بهداشتی ، آموزش و …
  • مجوز اقامت اقتصادی برای 10 سال معتبر است
  • همسر و فرزندان سرمایه گذار به طور خودکار یک ویزای فرانسه بدون سرمایه گذاری اضافی دریافت می کنند
  • فرصت گرفتن شهروندی پس از 3 سال اقامت دائم در فرانسه

مزایای اخذ اجازه اقامت فرانسه

میکرو کارآفرینی در فرانسه

از سال 2009 ، وضعیت کسب و کار ساده ای برای کسی که مایل به ایجاد یک کسب و کار کوچک در فرانسه است در دسترس است .

این وضعیت در ابتدا به عنوان کارآفرین شناخته می شد ، اما اکنون آن را ” میکرو کارآفرین ” می نامند . کسانی که این وضعیت را دارند کسب و کار خود را به عنوان یک شرکت کوچک اجرا می کنند .

محبوبیت اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه به طور کلی به این دلیل است که فرایندهای ثبت نام تجاری آسان است و قوانین مالیاتی و حسابداری نسبت به سایر انواع وضعیت کسب و کار راحت تر است .

مراحل انجام اقدامات کار آفرینی در فرانسه

موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی به شما مشاوره ای در مورد : فرایند مهاجرت به فرانسه ، روش دریافت مجوز اقامت ، اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه ، سوالات مربوط به تحصیل در فرانسه ، بیمه ، ادغام ، مراقبت های بهداشتی ، اداری و سایر جنبه های مرتبط با مهاجرت به فرانسه را به شما ارائه می دهیم .

  • شما باید مدارک مورد نیاز را تهیه و قانونی کنید
  • ما یک تیم از مترجمان متعهد داریم که مسئول ترجمه همه اسناد به فرانسه هستند
  • ما به تهیه یک طرح کسب و کار مالی کمک می کنیم
  • ما به شما در تاسیس یک شرکت در فرانسه یا
  • خرید یک شرکت فرانسوی موجود
  • اجاره یک آپارتمان در فرانسه
  • اجاره یک محل تجاری در فرانسه کمک می کنیم
  • ما برای ویزای مهاجرت فرانسه درخواست می کنیم
  • شما برای یک مصاحبه در کنسولگری فرانسه در کشور خود دعوت خواهید شد و شما یک ویزای یکبار ورود به فرانسه دریافت خواهید کرد
  • ویزای مهاجرت تجاری به مدت 3 ماه معتبر است
  • کاندیدا باید در آن دوره وارد فرانسه شود
  • نامزد باید ظرف 2 ماه از زمان ورود خود درخواست اجازه اقامت کند
  • مجوز اقامت شما صادر می شود
  • تمدید کارت اقامت حداقل 3 ماه قبل از تاریخ انقضاء

نحوه اخذ ویزای کاری فرانسه به عنوان یک کارآفرین

برای کار در فرانسه در کسب و کار خود و یا به عنوان یک کارآفرین ، شما باید به طور مستقیم به سفارت فرانسه در کشور خود برای ویزا درخواست دهید . آنها از شما می خواهند که برنامه ها و توانایی خود برای راه اندازی یک کسب و کار موفق را نشان دهید . شما باید ثابت کنید که تا زمانی که کسب و کار شما ایجاد شود ، پول کافی برای حفظ منابع مالی خود در فرانسه دارید .

جزئیات دقیقی که از شما خواسته می شود، بستگی به نوع کاری که می خواهید انجام دهید – به عنوان مثال ، آیا شما یک کسب و کار سنتی را راه اندازی می کنید یا بر اساس قرارداد کار ، کار می کنید دارد . قوانین مربوط به کارهای کوچک و کار آزاد بسیار پیچیده است ، بنابراین شما باید دقیقا آنچه را که میخواهید در فرانسه انجام دهید ، تعریف کنید . با گذراندن این مراحل می توانید به اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه برسید .

اقتصاد کشور فرانسه

اقتصاد کشور فرانسه

فرانسه به عنوان ششمین اقتصاد در جهان و دومین در اروپا ( پس از آلمان ) رتبه بندی شده است . فرانسه در Fortune Global 500 رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و در سال 2017 رتبه بندی شده است .

فرانسه دارای اقتصاد مختلط از شرکت های خصوصی و دولتی است که دارای بخش عمده ای از زیرساخت های کشور ( راه آهن ، برق ، هواپیما ، انرژی هسته ای و مخابرات ) است .

فرانسه دارای صنعت هوافضا مهم به رهبری کنسرسیوم اروپایی ایرباس است و دارای فضاپیمای ملی خود ، است .

صنعت گردشگری فرانسه قویترین و پر بازدید ترین در جهان است . فرانسه همچنین صادر کننده و مصرف کننده نوشیدنی های الکلی بیشتری نسبت به هر کشور دیگری است – در واقع فروش شامپاین اغلب به عنوان شاخص غیر رسمی اقتصاد فرانسه به حساب می آید .

سایر صنایع قابل توجه شامل ماشین آلات ، دفاع ، ساختمان کشتی ، مواد شیمیایی، پارچه و ماشین است . شرکت های مهم فرانسوی فرانسوی عبارتند از L’Oreal، Veolia، Accor ، JCDecaux ، Michelin ، Total و Air France. OECD دارای دفتر مرکزی خود در پاریس است .

در نهایت شما عزیزانی که قصد اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه دارید ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در دفاتر تهران و شیراز موسسه مهر آفرین رجبی در تماس باشید تا اقدامات لازم برای پرونده شما صورت گیرد و از دیگر خدمات مربوطه در این راستا و مهاجرت به اروپا نیز بهره مند گردید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *