اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

فرانسه می خواهد نسل جدیدی از شرکت های برجسته جهان را به ارمغان بیاورد ، نوآوری را افزایش دهد و در اقتصاد فرانسه مشاغل ایجاد کند . علاوه بر این ، در جهان به وسیله نوآوری که خلاقیت و استعداد در حال تغییر قوانین بازی است، تنوع – از نظر فرهنگ و مسیرهای شغلی – یک مزیت برای اکوسیستم است . اگر شما نیز به دنبال مهاجرت به فرانسه و اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه هستید کارشناسان مجرب موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی می توانند شما را در رسیدن به هدفتان یاری رسانند و در این مسیر همراهتان باشند .

بین المللی کردن اکوسیستم شرکت های فرانسوی یک ضرورت فرهنگی و اقتصادی است تا شرکت های پرشور بتوانند در توسعه بین المللی خود موفق شوند . برای انجام کسب و کار در فرانسه یک خارجی باید ویزای اقامت طولانی و مجوز کسب و کار را “carte de commerçant étranger” داشته باشد ؛متقاضی باید برنامه های تجاری و مالی را ارائه دهد ؛ یک شرکت در فرانسه ایجاد کند و منابع مالی کافی برای سرمایه گذاری در کسب و کار و زندگی در فرانسه را داشته باشد .

اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه

برای تسهیل پروسه دریافت مجوز اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه ، دولت فرانسه مجوزی را ایجاد کرده است ، یک برنامه جدید برای افرادی که می توانند سهم قابل توجه فرهنگی ، علمی ، هنری و اقتصادی خود را برای کمک به کشور داشته باشند . اگر شما تحت این رده قرار می گیرید نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید . در اینجا چند نمونه از متقاضیان واجد شرایط وجود دارد :

فارغ التحصیلان دانشگاه های فرانسه ، حرفه ای های واجد شرایط صرف نظر از سطح تحصیلی آنها ، سرمایه گذاران در پروژه های اقتصادی ، متخصصان مستقل مانند هنرمندان ، نویسندگان ، ورزشکاران و غیره ، مدیران ارشد و مجریان ارشد .

برنامه اجازه اقامت فرانسه اجازه می دهد تا کارآفرینان خارجی غیر اتحادیه اروپا بتوانند اجازه اقامت 10 ساله ( با استفاده از فرم شماره 2009-1114 از 11 سپتامبر 2009) را با سرمایه گذاری بلند مدت در فرانسه دریافت کنند .

  • سرمایه گذاری بلند مدت حداقل 10 میلیون یورو در دارایی های صنعتی یا تجاری در فرانسه
  • بدون نیاز به اقامت قبلی ، اقامت در فرانسه ، مهارت های زبان یا تجربه حرفه ای خاص
  • حداکثر مدت زمان پردازش 2 ماه برای صدور اجازه اقامت

مزایای اخذ اجازه اقامت فرانسه

دریافت اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه و مهاجرت کاری به فرانسه مزایای بسیاری دارد ، از جمله :

  • دسترسی نامحدود به 127 کشور شنگن
  • شرایط زندگی جذاب برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا با حقوق برابر با شهروندان فرانسوی : دسترسی نامحدود و رایگان به مراقبت های بهداشتی ، آموزش و …
  • مجوز اقامت اقتصادی برای 10 سال معتبر است
  • همسر و فرزندان سرمایه گذار به طور خودکار یک ویزای فرانسه بدون سرمایه گذاری اضافی دریافت می کنند
  • فرصت گرفتن شهروندی پس از 3 سال اقامت دائم در فرانسه

مزایای اخذ اجازه اقامت فرانسه

میکرو کارآفرینی در فرانسه

از سال 2009 ، وضعیت کسب و کار ساده ای برای کسی که مایل به ایجاد یک کسب و کار کوچک در فرانسه است در دسترس است .

این وضعیت در ابتدا به عنوان کارآفرین شناخته می شد ، اما اکنون آن را ” میکرو کارآفرین ” می نامند . کسانی که این وضعیت را دارند کسب و کار خود را به عنوان یک شرکت کوچک اجرا می کنند .

محبوبیت اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه به طور کلی به این دلیل است که فرایندهای ثبت نام تجاری آسان است و قوانین مالیاتی و حسابداری نسبت به سایر انواع وضعیت کسب و کار راحت تر است .

مراحل انجام اقدامات کار آفرینی در فرانسه

موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی به شما مشاوره ای در مورد : فرایند مهاجرت به فرانسه ، روش دریافت مجوز اقامت ، اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه ، سوالات مربوط به تحصیل در فرانسه ، بیمه ، ادغام ، مراقبت های بهداشتی ، اداری و سایر جنبه های مرتبط با مهاجرت به فرانسه را به شما ارائه می دهیم .

  • شما باید مدارک مورد نیاز را تهیه و قانونی کنید
  • ما یک تیم از مترجمان متعهد داریم که مسئول ترجمه همه اسناد به فرانسه هستند
  • ما به تهیه یک طرح کسب و کار مالی کمک می کنیم
  • ما به شما در تاسیس یک شرکت در فرانسه یا
  • خرید یک شرکت فرانسوی موجود
  • اجاره یک آپارتمان در فرانسه
  • اجاره یک محل تجاری در فرانسه کمک می کنیم
  • ما برای ویزای مهاجرت فرانسه درخواست می کنیم
  • شما برای یک مصاحبه در کنسولگری فرانسه در کشور خود دعوت خواهید شد و شما یک ویزای یکبار ورود به فرانسه دریافت خواهید کرد
  • ویزای مهاجرت تجاری به مدت 3 ماه معتبر است
  • کاندیدا باید در آن دوره وارد فرانسه شود
  • نامزد باید ظرف 2 ماه از زمان ورود خود درخواست اجازه اقامت کند
  • مجوز اقامت شما صادر می شود
  • تمدید کارت اقامت حداقل 3 ماه قبل از تاریخ انقضاء

نحوه اخذ ویزای کاری فرانسه به عنوان یک کارآفرین

برای کار در فرانسه در کسب و کار خود و یا به عنوان یک کارآفرین ، شما باید به طور مستقیم به سفارت فرانسه در کشور خود برای ویزا درخواست دهید . آنها از شما می خواهند که برنامه ها و توانایی خود برای راه اندازی یک کسب و کار موفق را نشان دهید . شما باید ثابت کنید که تا زمانی که کسب و کار شما ایجاد شود ، پول کافی برای حفظ منابع مالی خود در فرانسه دارید .

جزئیات دقیقی که از شما خواسته می شود، بستگی به نوع کاری که می خواهید انجام دهید – به عنوان مثال ، آیا شما یک کسب و کار سنتی را راه اندازی می کنید یا بر اساس قرارداد کار ، کار می کنید دارد . قوانین مربوط به کارهای کوچک و کار آزاد بسیار پیچیده است ، بنابراین شما باید دقیقا آنچه را که میخواهید در فرانسه انجام دهید ، تعریف کنید . با گذراندن این مراحل می توانید به اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه برسید .

اقتصاد کشور فرانسه

اقتصاد کشور فرانسه

فرانسه به عنوان ششمین اقتصاد در جهان و دومین در اروپا ( پس از آلمان ) رتبه بندی شده است . فرانسه در Fortune Global 500 رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و در سال 2017 رتبه بندی شده است .

فرانسه دارای اقتصاد مختلط از شرکت های خصوصی و دولتی است که دارای بخش عمده ای از زیرساخت های کشور ( راه آهن ، برق ، هواپیما ، انرژی هسته ای و مخابرات ) است .

فرانسه دارای صنعت هوافضا مهم به رهبری کنسرسیوم اروپایی ایرباس است و دارای فضاپیمای ملی خود ، است .

صنعت گردشگری فرانسه قویترین و پر بازدید ترین در جهان است . فرانسه همچنین صادر کننده و مصرف کننده نوشیدنی های الکلی بیشتری نسبت به هر کشور دیگری است – در واقع فروش شامپاین اغلب به عنوان شاخص غیر رسمی اقتصاد فرانسه به حساب می آید .

سایر صنایع قابل توجه شامل ماشین آلات ، دفاع ، ساختمان کشتی ، مواد شیمیایی، پارچه و ماشین است . شرکت های مهم فرانسوی فرانسوی عبارتند از L’Oreal، Veolia، Accor ، JCDecaux ، Michelin ، Total و Air France. OECD دارای دفتر مرکزی خود در پاریس است .

در نهایت شما عزیزانی که قصد اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه دارید ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در دفاتر تهران و شیراز موسسه مهر آفرین رجبی در تماس باشید تا اقدامات لازم برای پرونده شما صورت گیرد و از دیگر خدمات مربوطه در این راستا و مهاجرت به اروپا نیز بهره مند گردید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه