قیمت خانه برای زندگی در آلمان

قیمت خانه برای زندگی در آلمان مانند کشورمان به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد که شهر و محله قرارگیری ملک و اندازه آن از مهم ترین عواملی هستند که تعیین کننده قیمت ملک در این کشور می باشند

خرید خانه و مسکن در آلمان نیاز به همراهی و مشاوره گرفتن از متخصصین و مشاورین باتجربه در این زمینه را به قطع طلب می کند که کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مطلب مهم ترین اطلاعات لازم را در رابطه با قیمت خانه برای زندگی در آلمان را در اختیار شما قرار خواهند داد ، خوب است مقاله مهاجرت به آلمان را نیز در کنار این محتوا بخوانید و با تمام روش های قانونی ورود و اقامت در این کشور آشنا شوید.

آلمان یکی از پیشرفته ترین و مرفه ترین کشورهای حال حاضر جهان است که همه ساله تعداد بسیاری از مهاجران خارجی را برای کار و تحصیل به خود جذب می کند که در پی آن ، این جمعیت جدید تازه وارد نیازمند ملکی برای اسکان و زندگی هستند ، این موضوع علاوه بر سایر عوامل موجود باعث شده که بازار املاک آلمان به یک بازار با رونق خوب تبدیل شده و همیشه مشتری برای خریدن ملک در این کشور وجود داشته باشید.

فهرست مطالب
قیمت خانه برای زندگی در آلمان

نحوه خرید و اجاره خانه در آلمان

خوشبختانه هیچگونه محدودیتی برای خریداران ملک در کشور المان وجود ندارد ، اما باید متذکر شویم که با انجام این کار شما نمی توانید به اقامت این کشور دست پیدا کنید ، اما یقینا از سرمایه گذاری مطمئن و امن با سود دهی مناسب بهره خواهید برد ، برای خرید خانه در این کشور شما باید تمام قیمت های شهرهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به شرایط و بودجه خود مقصد مناسب را انتخاب کنید.

سپس با به یکی از زوش های ممکن ملک مناسب خود را یافته و قراردادی را ما بین خودتان و مالک تنظیم کرده و در نهایت با حضور در دفاتر اسناد رسمی این کشور با انتقال وجه کامل سند جدید را برای خود صادر و مالکیت ملک را به نام خود تغییر دهید ، البته این کار نیاز به همراهی مشاورینی با تجربه در این زمینه دارد که کارشناسان ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی آماده هرگونه همکاری با شما عزیزان می باشند.

مشاورین موسسه رجبی در مقاله اجاره و خرید ملک در آلمان به طور کامل و دقیق مراحل خرید و اجاره ملک در این کشور را برای شما عزیزان شرح داده اند و روش های مختلفی را برای پیدا کردن ملک مناسب در این کشور به شما عزیزان معرفی نموده اند ، همچنین با مراجعه به این مطلب به طور دقیق می توانید از عواملی که بر بازار املاک این کشور تاثیر گذار هستند مطلع شده و انتخاب های دقیق تری را به انجام برسانید.

باید دقت کنید که شهرهای بزرگ و مهم آلمان مانند برلین ، مونیخ ، فرانکفورت ، هامبورگ و غیره از قیمت های بسیار بالاتری در خرید و اجاره ملک نسبت به شهرهای کوچک و روستاها برخوردار هستند ، اما به همان نسبت فرصت های شغلی و امکانات رفاهی و اجتماعی نیز در این شهرها بالاتر و بهتر است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات برای خرید خانه در آلمان از مشاوران دپارتمان های تخصصی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

خرید خانه در شهرهای مختلف آلمان

قیمت خانه برای زندگی در آلمان مانند اکثر کشورهای جهان در شهرهای مختلف و محله های گوناگون با یکدیگر تفاوت دارد و یقینا شهرهای بزرگ و اصلی کشور که از جمعیت بالاتر و خدمات و امکانات بیش تری بهره مند هستند ، قیمت های بالاتری را هم در خرید و فروش ملک به خود اختصاص می دهند ، پس برای استفاده از خدمات بیش تر و زندگی در شهرهای با رفاه و امکانات بیش تر ، باید مبلغ بالاتری را هم به خرید خانه اختصاص دهید.

علاوه بر این به طور کلی در شهرهای مختلف این کشور قیمت خانه و آپارتمان در محله های مراکز شهر بیش تر و گران تر از محله های حومه شهر می باشد و حتی برخی از قسمت های خاص نیز تفاوت های بسیاری را از لحاظ قیمت با نقاط دیگر شهر دارا هستند ، پس دقت داشته باشید که بودجه شما نقش بسیار مهمی را در نوع مسکن ، شهر و محله خرید ملکتان ایفا خواهد کرد.

اما از دیگر عوامل تاثیر گذار بر افزایش قیمت ملک در شهرهای بزرگ را باید مهاجرت به این شهرها دانست که نیاز به خانه را در آن ها بالاتر و بیش تر از سایر شهرهای کوچک کرده است و به دلیل بالا بودن تقاضا ، قیمت ها نیز رشد بیش تری را تجربه کرده و خواهند کرد ، خرید خانه در شهرهای مختلف آلمان با قیمت های متفاوتی مواجه است که در ادامه آن ها را مشاهده خواهید نمود.

خرید خانه در شهرهای مختلف آلمان
نام شهر قیمت هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر قیمت هر مترمربع آپارتمان در حومه شهر
مونیخ 12854 یورو 9230 یورو
فرانکفورت 9975 یورو 6720 یورو
برلین 8146 یورو 5328 یورو
بیله فلد 4050 یورو 3300 یورو
هاله 3730 یورو 3250 یورو
پاسائو 3500 یورو 3000 یورو

قیمت خرید خانه در شهرهای مختلف آلمان

همانطور که در بالا گفتیم شهرهای مونیخ ، برلین ، فرانکفورت و هامبورگ بالاترین نرخ املاک را در آلمان به خود اختصاص داده اند ، اما  بازار املاک در این شهرها رونق و رشد قیمت بالاتری را هم تجربه می کند که توجه سرمایه گذاران را بیش تر به خود معطوف می کند.

اما چنان چه شما به هر دلیلی قصد دارید که مبلغ زیادی را در این بخش سرمایه گذاری نکنید و در یکی از شهرهای ارزان این کشور ملک خود را بخرید ، شهرهای پاسائو ، هاله و بیله فلد از شهرهای ارزان آلمان برای زندگی و خرید ملک محسوب می شوند که قیمت ها در آن ها بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از شهرهای مهم و اصلی است.

در هر یک از مقالات زیر با یک جنبه از زندگی در کشور آلمان آشنا می شوید مقالات را بخوانید و در بخش دیدگاه نظرات خود را بنویسید.

اجاره خانه در شهرهای مختلف آلمان

اجاره خانه در شهرهای مختلف آلمان نیز مانند خرید آن در شهرهای بزرگ با اقتصاد و رونق قوی گران تر و همچنین با تقاضا و رونق بیش تری مواجه است که باعث می شود سرمایه گذاری در بخش املاک را در این شهرها به صرفه تر و عاقلانه تر از روستاها و شهرهای کوچک کند ، اما در صورتی که قادر به خرید ملک در آن ها باشید.

قیمت اجاره در شهرهای مونیخ ، برلین ، فرانکفورت ، هامبورگ ، کلن ، اشتوتگارت و به ترتیب شهرهایی که نقش مهمی را در اقتصاد آلمان بازی می کنند ، از سایر شهرهای این کشور گران تر است و همچنین شهرهای پاسائو ، هاله و بیله فلد و سایر شهرهای کوچک این کشور علاوه بر قیمت خرید پایین ، قیمت اجاره معقول تری را هم در بخش املاک و مستغلات دارا هستند.

اما باید توجه داشت که زندگی در شهرهای کوچک فرصت های شغلی و به مراتب درآمد کمتری را برای شما به ارمغان می آورد و امکان رشد و ترقی در آن ها پایین تر است ، شرکت های بزرگ در شهرهای مهم قرار دارند و اقتصاد این شهرهای کوچک معمولا بر پایه کشاورزی و یا خدمات توریستی و یا موارد خاصی پا برجاست که کمتر امکان پیشرفت را به شما می دهد ، به همین خاطر سالانه جمعیت قابل توجهی فقط در همین آلمان به سمت شهرها سرازیر می شوند.

قیمت اجاره خانه در شهرهای مختلف آلمان

پس باید دقت کنید که هدف شما از سرمایه گذاری و یا  تحصیل و کار می تواند تاثیر مهمی در انتخاب مقصدتان برای اجاره خانه در آلمان داشته باشد.

به طور کلی قیمت خانه برای زندگی در آلمان را نمی توان در دسته کشورهای ارزان اروپا قرار داد چه هدفتان خرید باشد و چه اجاره ملک ، پس این موضوع کسب مشاوره و راهنمایی از متخصصین فعال در این زمینه را بسیار مهم می کند که مشاورین ما در موسسه رجبی همواره آماده ارائه بهترین راهنمایی ها به شما هستند.

در جدول زیر جدید ترین و آخرین قیمت اجاره خانه در شهرهای مختلف آلمان را مشاهده می کنید که توسط نمایندگان ما در این کشور استعلام شده و به طور متوسط در اختیار شما قرار داده می شود.

نام شهر اجاره ماهانه آپارتمان 1 خواب در مرکز شهر اجاره ماهانه آپارتمان 1 خواب در حومه شهر اجاره ماهانه آپارتمان 3 خواب در مرکز شهر اجاره ماهانه آپارتمان 3 خواب در حومه شهر
مونیخ 1379 یورو 1040 یورو 2523 یورو 1895 یورو
فرانکفورت 1113 یورو 882 یورو 2088 یورو 1540 یورو
برلین 1208 یورو 919 یورو 2163 یورو 1549 یورو
بیله فلد 560 یورو 743 یورو 1575 یورو 1214 یورو
هاله 400 یورو 300 یورو 1100 یورو 850 یورو
پاسائو 604 یورو 425 یورو 1000 یورو 800 یورو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با درج شماره تماس تان در این باکس در نوبت فوری دریافت مشاوره رایگان شرکت رجبی قرار میگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

عوامل مهم در قیمت خرید یا اجاره خانه در آلمان

قیمت خانه برای زندگی در آلمان فقط به شهر و محله قرار گرفتن ملک بستگی ندارد و عوامل دیگری نیز در قیمت خرید و یا اجاره آن نقش دارند ، اما نقش کمرنگ تری را به خود اختصاص می دهند ، یکی از این عوامل مهم سن ساختمان و ظاهر ساختمان است که برای برخی افراد مهم تلقی می شود که در آلمان هم مانند همه جای جهان ساختمان های فرسوده و با ظاهری کهنه تر از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

همچنین در این کشور ساختمان ها به دو صورت به فروش و یا اجاره داده می شوند که شامل مبله یا غیر مبله هستند ، یقینا خانه ای که شما به صورت مبله اجاره می کنید و در آن تمامی تجهیزات زندگی قرار داده شده است از قیمت اجاره بالاتری نسبت به همان ملک به صورت کاملا خالی است ، همچنین اگر خانه ای را مبله خریداری کنید یقینا قیمت لوازم قرار داده شده در آن بر روی قیمت ملک لحاظ می شود.

علاوه بر این موارد باید توجه کنید که هزینه های قبوض ، انرژی و شارز ساختمان در آپارتمان ها در شهرهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و هر شهر با توجه به قوانین و شرایط خود مبلغی را برای خدماتی مانند تلفن ، اینترنت ، جمع آوری زباله ها و همچنین انرژی مصرفی مانند آب برق ، گاز در ساختمان ها در نظر می گیرد که با هم تفاوت دارند.

هزینه های وارد بر خریداران خانه در آلمان

هزینه های وارد بر خریداران خانه در آلمان

باید دقت داشته باشد که قیمت خانه برای زندگی در آلمان فقط به مبلغ خرید ملک و یا اجاره آن ختم نمی شود و هزینه های وارد بر خریدارن خانه در آلمان را هم باید مد نظر قرار داد که می تواند مبلغ قابل توجهی را در بر بگیرد ، این هزینه ها را به طور کلی باید به موارد زیر بسط داد :

  • مالیات نقل و انتقال ملک 3% تا 7% از قیمت ملک
  • هزینه دفتر اسناد رسمی 1% تا 1.5%
  • هزینه مشاورین املاک 1% تا 3%
  • هزینه ثبت نام 0.8% تا 1.2%

البته باید مالیات بر ارزش افزوده را هم مد نظر قرار داد که 19% است ، اما به طور قانونی بر عهده فروشنده ملک است ، به طور کلی این هزینه ها بر اساس معامله بین طرفین می تواند بر عهده یک از آن ها بوده و یا میان آن ها تقسیم شود که تمامی این ها به شرایط معامله بستگی دارد.

همچنین اگر شما از حضور یک وکیل برای انجام معاملات خود و یا یک مشاور به عنوان راهنما برای خرید ملک در این کشور بهره ببرید باید مبلغی را هم در انتها به عنوان دستمزد به وی پرداخت کنیدکه مبلغ آن نیز دارای قیمت خاصی نیست و به صورت قراردادی میان طرفین منعقد می شود.

شما با اهداف مختلف ممکن است به آلمان مهاجرت کنید ، با هر هدفی که وارد آلمان می شوید ، چه تحصیل و چه کار و زندگی باید اطلاعات کامل و دقیق در زمینه های شناخت این کشور و چالش های موجود بر سر راه مهاجرت داشته باشید.

در وبیناری که توسط هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی و توسط کارشناس ارشد مهاجرتی این مجموعه تهیه و ارائه شده است به بررسی راهکار های مهاجرت کاری به آلمان پرداخته ایم ، دیدن و شنیدن این وبینار بسیاری از ابهامات شما را بر طرف کرده و اطلاعات شما را به روز خواهد کرد.

همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان شماره خود را در باکس کرم رنگ  که دوبار در محتوا قرار داده شده درج کنید.

روند افزایش قیمت خانه در آلمان

روند افزایش قیمت خانه در آلمان به شرایط بسیار متفاوتی بستگی دارد ، به طوری که معمولا رشد قیمت در شهرهای مهم و بزرگ این کشور بیش تر از سایر شهرها و روستاها بوده که دلیل اصلی آن بالا رفتن تقاضا در این شهرها در چندین سال گذشته است که آلمان مهاجرین بسیاری را به خود جذب کرده و اکثر این مهاجرین قصد اقامت ، زندگی و کار در این شهرهای بزرگ را داشته اند.

همچنین عوامل اقتصادی و یا اتفاقات جهانی نیز می توانند بر این موضوع تاثیر گذار باشند ، به طوری که با شروع همه گیری بیماری کرونا رشد قیمت ها و میزان تقاضا در بازار املاک بسیار افت کرده و تا پایان سال 2021 نیز همچنان ادامه داشت ، اما از ابتدای سال 2022 کمی رشد کرده و در حال حاضر در حال رشد می باشد ، با اینکه هنوز نسبت به بازه مشابه در سال 2018 میزان تقاضا و نرخ رشد قیمت ها پایین تر است.

قیمت خانه برای زندگی در کدام کشور اروپایی ارزان تر است ؟ مقالات زیر را بخوانید و نتیجه گیری کنید.

سوالات پر تکرار قیمت خانه برای زندگی در آلمان

  • مونیخ 12854 یورو
  • فرانکفورت 9975 یورو
  • برلین 8146 یورو
  • بیله فلد 4050 یورو
  • هاله 3730 یورو
  • پاسائو 3500 یورو
  • مونیخ 1379 یورو
  • فرانکفورت 1113 یورو
  • برلین 1208 یورو
  • بیله فلد 560 یورو
  • هاله 400 یورو
  • پاسائو 604 یورو

با شروع همه گیری بیماری کرونا رشد قیمت ها و میزان تقاضا در بازار املاک بسیار افت کرده و تا پایان سال 2021 نیز همچنان ادامه داشت ، اما از ابتدای سال 2022 کمی رشد کرده و در حال حاضر در حال رشد می باشد ، با اینکه هنوز نسبت به بازه مشابه در سال 2018 میزان تقاضا و نرخ رشد قیمت ها پایین تر است.

قیمت اجاره در شهرهای مونیخ ، برلین ، فرانکفورت ، هامبورگ ، کلن ، اشتوتگارت و به ترتیب شهرهایی که نقش مهمی را در اقتصاد آلمان بازی می کنند ، از سایر شهرهای این کشور گران تر است و همچنین شهرهای پاسائو ، هاله و بیله فلد و سایر شهرهای کوچک این کشور علاوه بر قیمت خرید پایین ، قیمت اجاره معقول تری را هم در بخش املاک و مستغلات دارا هستند.

شهرهای مونیخ ، برلین ، فرانکفورت و هامبورگ بالاترین نرخ املاک را در آلمان به خود اختصاص داده اند ، اما  بازار املاک در این شهرها رونق و رشد قیمت بالاتری را هم تجربه می کند که توجه سرمایه گذاران را بیش تر به خود معطوف می کند.

اما به طور کلی مد نظر داشته باشید که قیمت خانه برای زندگی در آلمان نسبت به کشورهای زیادی در اروپا گران تر است ، اما در مقابل با اقامت در این کشور شما از مزایا و خدمات بسیار بیش تر و رفاه مناسب تری بهره مند خواهید شد ، برای کسب اطلاعات کامل تر و دقیق تر در این زمینه با کارشناسان و مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس برقرار کرده و اطلاعات و راهنمایی های آنان بهره مند شوید ، مقاله کار در آلمان را نیز بخوانید تا با مشاغل مورد نیاز کشور آلمان و قوانین کاری این کشور بخوبی آشنا شوید.

با برخی از کلاینت های موسسه رجبی که موفق به دریافت ویزای کار یا تحصیل در کشور آلمان شده اند آشنا شوید.

پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره حنا حسین زاده کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره امیر امیری کلاینت موسسه رجبی

30 دیدگاه در “قیمت خانه برای زندگی در آلمان

  1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان نازنین گفت:

    سلام
    من میخوام به آلمان مهاجرت کنم ویزا تحصیلی مدرک زبان ندارم چه چیز های دیگه ای لازمه؟

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      مدرک زبان حتما لازم است، می‌توانید در کشورهایی که کالج زبان آلمانی یا انگلیسی دارند زبان بخوانید و با سطح پایین تری از مدرک زبان به آلمان مهاجرت کنید ( نسبت به زمانی که ایران هستید)
      به جز مدرک زبان، تمکن مالی، سن، معدل و گپ تحصیلی تان هم باید بررسي شود.

      با تشکر از سوال شما

  2. قیمت خانه برای زندگی در آلمان محمد گفت:

    سلام.برای خرید یک سوئیت 50متری یا کمتر چقدر باید سرمایه داشت؟ اصلا همچین متراژی در برلین یا هامبورگ پیدا میشه؟ سپاس

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      هزینه هر متر اپارتمان حداقل ۵۰۰۰ یورو است.برای ملک ۵۰ متری ۲۵۰۰۰۰ یورو لازم است.

      با تشکر از سوال شما

  3. قیمت خانه برای زندگی در آلمان Kian.sh گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم اخذ ویزای تحصیلی بدون داشتن مدرکB1زبان قابل اجرا هست؟

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      خیر ارائه مدرک زبان الزامی ست.

      با تشکر از سوال شما

  4. قیمت خانه برای زندگی در آلمان فاطمه گفت:

    سلام با 5 میلیارد تومان میشه در المان خانه خرید

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله به خصوص در شهرهای ارزان که هزینه زندگی مناسب تر است میتوانید با این مبلغ خانه با متراژ مناسب تری خریداری کنید .

      با تشکر از سوال شما

  5. قیمت خانه برای زندگی در آلمان فاطمه گفت:

    سلام با ٤ ميليارد تومان ميشه در يكى از ايالتهاى المان خونه خريد

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله به خصوص در شهرهای ارزان که هزینه زندگی مناسب تر است میتوانید با این مبلغ خانه با متراژ مناسب تری خریداری کنید .

      با تشکر از سوال شما

  6. قیمت خانه برای زندگی در آلمان آلمانی_ایرانی گفت:

    سلام هزینۀ ۳_۴سال تحصیل در دانشگاه های آلمان در مقطع کارشناسی چند میلیون تومانه؟
    با ۲۰۰میلیون میشه۳_ ۴سال تو آلمان تا مقطع کارشناسی تحصیل کرد؟

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      تحصیل در بسیاری از دانشگاه های آلمان تقریبا رایگان است و هزینه جزیی باید به دانشگاه بپردازید. هزینه زندگی در شهر های دانشجویی ماهانه حدود 750 یورو است.
      بنابراین مجموع هزینه های زندگی در چهار سال حدود 36000 یورو است که از 200 میلیون تومان خیلی بیشتر است. ولی در نظر داشته باشید که در کنار تحصیل اجازه کار دارید و با کار دانشجویی بخش زیادی از هزینه های زندگی قابل جبران است.

      با تشکر از سوال شما

    2. قیمت خانه برای زندگی در آلمان عرفان گفت:

      سلام خسته نباشید با 1 میلیارد تومان میشه در آلمان خانه خرید هر کجای آلمان باشه مهم نیست پایین شهر آلمان هم باشه مهم نیست

      1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        خیر در ارزانترین مناطق هم حداقل 3500 یورو بابت خرید هر متر مربع خانه باید در نظر بگیرید . با نرخ یورو امروز 1 میلیارد تومان تقریبا معادل 20000 یورو است . بنابراین می بایست میزان بودجه را افزایش دهید .

        با تشکر از سوال شما

  7. قیمت خانه برای زندگی در آلمان آلمان گفت:

    سلام با دویست میلیون تومان میشه یه واحد یک خوابه مرکز شهر مونیخ یا برلین اجاره کرد ؟ برای چه مدت ؟

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      مبلغ اجاره واحد یک خوابه در مرکز شهر حدودا 1000 یورو است. 200 میلیون تومان برای 6 ماه کافی ست.

      با تشکر از سوال شما

  8. قیمت خانه برای زندگی در آلمان Erfan گفت:

    با سلام میشه با دو میلیارد تومان یه خونه تو برلین خرید

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      خیر مبلغ تان را باید حدود 500 میلیون تا یک میلیارد تومان افزایش بدهید.

      با تشکر از سوال شما

      1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان محمد گفت:

        سلام چند تا سوال داشتم با ۲ میلیارد تومان میشه خونه ۱۰۰متری خرید در المان هامبورگ
        و سوال دومم اینه تو کدوم شهری های المان دبیرستان وجود دارد به زبان ایرانی درس بدن کلاس دهم و یازدهم و دوازهم
        سوال سوم سربازی داره المان؟ یا اگر به سن سربازی رسیدی به ایران دیپرت نمیشی؟

        1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          قیمت هر متر خانه در هامبورگ حداقل 6000 یوروست بنابراین با مبلغ 2 میلیارد تومان امکان پذیر نیست.

          سرچ مدارس برای کلاینت های موسسه انجام می شود.
          سربازی در آلمان اجباری نیست.

          با تشکر از سوال شما

  9. قیمت خانه برای زندگی در آلمان SOHEIL گفت:

    سلام قیمت یک خانه تقریبا ۲۰۰ متری و ۲ خواب در برلین چنده تقریبا مرکز شهر باشه

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      هزینه هر متر مربع خانه در مرکز شهر در برلین 5900 یورو می باشد. بنابراین برای خرید یک منزل 200 متری حدودا 1 میلیون و 180 هزار یورو باید سرمایه گذاری کنید.

      با تشکر از سوال شما

  10. قیمت خانه برای زندگی در آلمان سوگل گفت:

    سلام من یه سوال داشتم من می خوام به برلین مهاجرت کنم و دنبال یه خونه ویلایی بین۲۰۰هزار تا۶۰۰هزار یورو می گردم که متراژ هم بین۲۰۰تا۶۰۰متر باشه بین۳تا۶خوابه باشه تو این قیمت میشه اونجا خونه خرید

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      قیمت ملک در آلمان به صورت میانگین در مرکز شهر ۶ هزار یورو و در خارج شهر ۳ هزار یورو برآورد می شود.

      با تشکر از سوال شما

  11. قیمت خانه برای زندگی در آلمان داوود پارسا گفت:

    سلام
    در بعضی از کشورهای اروپا می توان با شرایط اجاره به شرط تملیک خانه خرید . آیا در آلمان هم چنین کاری میشود کرد؟
    با تشکر ازشما

    1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان سهیلا گفت:

      سلام تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی المان حداقل چند میلیون تومان باید باشه ؟
      با ۴۰۰میلیون تومان میشه اقدام کرد؟
      حداقل چند؟

      1. قیمت خانه برای زندگی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        در حال حاضر ژانویه 2022 مبلغ تمکن مالی ویزای تحصیلی آلمان 10332 معادل 351 میلیون تومان است.

        با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2.7/5 - (20 امتیاز)
منو
خانه