هزینه های زندگی در ایرلند

هزینه های زندگی در ایرلند ، موضوعی مهم و تعیین کننده برای مهاجران است ، این کشور اروپایی سالانه مقصد بسیاری از مهاجران است و بدون اطلاع از هزینه ها و قیمت ها در این کشور، نمی توان انتظار داشت که پس از ورود به این کشور رضایت خاطر داشته باشید و از پس هزینه های زندگی در ایرلند بر بیایید.

ایرلند در رده کشورهای گران قیمت است و نمی توان برای زندگی در این کشور بی گدار به آب زد ، بر طبق گزارشات ارائه شده ، هزینه های زندگی در ایرلند نسبت به کشور ایران ، به طور متوسط 93.13 درصد بیشتر است! همچنین اجاره مسکن در ایرلند ، 191.98 درصد بیشتر از ایران است ، این درصد ها نشان دهنده تفاوت سطح اقتصادی و همچنین هزینه های زندگی است و تصمیم گیری در مورد مهاجرت به این کشور احتیاج به بررسی دقیق تر دارد.

در این مقاله از  شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )، به بررسی هزینه های زندگی در ایرلند می پردازیم و هر یک از هزینه های شاخص زندگی را به تفکیک در جداول ارائه می دهیم ، که شما عزیزان به راحتی بتوانید برآورد هزینه کنید و مدیریت مالی داشته باشید.

اگر در دسته افرادی هستید که مشتاق به مهاجرت به این کشور می باشید ، به شما مقاله با عنوان مهاجرت به ایرلند را که توسط کارشناسان همین مجموعه تدوین شده است را پیشنهاد می دهیم تا با مطالعه آن ، اطلاعات مفیدی نسبت به سفر به این کشور کسب کنید ، این مقاله بسیار کمک کننده هست و از خواندن آن پشیمان نمی شوید. 

فهرست مطالب
هزینه های زندگی در ایرلند

وضعیت اقتصادی ایرلند

واحد پول در ایرلند ، یورو است و با توجه به ثبات اقتصادی بالایی که دارد ، افراد زیادی تمایل دارند در این کشور زندگی کنند ، یکی از راه های وارد شدن به خاک کشور ایرلند ، از طریق کار است ، بدین منظور گروه مهاجرتی رجبی ، مقاله ای با عنوان کار در ایرلند را برای شما نگارش کرده است ، شما را به خواندن این مقاله مفید و کاربردی دعوت می کنیم ، در این مقاله اطلاعات کامل در مورد نحوه های وارد شدن به بازار کار این کشور ، مراحل اقدام برای مهاجرت از این شیوه ، در اختیارتان قرار می گیرد.

این شیوه مهاجرتی می تواند فرصت بسیار خوبی برای شما باشد و با توجه به وضعیت اقتصادی ایرلند ، این کشور می تواند مکان مناسبی برای زندگی باشد و آینده شما را تضمین کند ، زندگی در این کشور گران ، از سطح رفاه بالایی برخوردار است و اگر بتوانید به بازار کار ایرلند وارد شوید ، بسیاری از دغدغه های مالی تان در مورد نحوه پرداخت هزینه های زندگی در ایرلند برطرف خواهد شد.

طبق آمار ، هزینه های زندگی در ایرلند برای یک خانواده 4 نفره ، بدون در نظر گرفتن اجاره مسکن ، 3142.18 یورو معادل با 3272.42 دلار است و همین هزینه ها برای یک فرد مجرد ، 887.84 یورو ، معادل با 924.64 دلار می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر راجع به کشور ایرلند و سایر همسایگان اروپایی آن سوالی دارید، کافیه شماره تماس خود را برای ما بفرستید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دستمزد در ایرلند

دستمزد در ایرلند

لازم به ذکر است که ایرلند در بسیاری از زمینه های کسب و کار و همچنین کارآفرینی در رتبه های اول قرار دارد و سیاست گذاری دولت به گونه ای است که اهمیت ویژه ای به اشتغال زایی و کارآفرینی می دهد ، این مسائل سبب شده است که از نظر کسب و کار در سطح مطلوبی باشد ، گرچه اختلاف طبقاتی در ایرلند زیاد است اما افراد شاغل ، از دستمزد و درآمد بالایی برخوردار هستند.

برای بررسی هزینه های زندگی در ایرلند ، برآورد دستمزد در ایرلند ، یکی از پارامترهای مهم است ، بازار کار در ایرلند پر رونق است و به همین دلیل دستمزد در ایرلند نیز رضایت بخش است و به اندازه ای است که افراد می توانند از پس هزینه های زندگی در این کشور گران برآیند.

 

هزینه های اصلی در ایرلند

هزینه های زندگی شامل موارد زیادی می شود که هر فرد باید برای آن برنامه ریزی و مدیریت داشته باشد ، در غیر اینصورت نمی تواند نیازهای اساسی و ضروری خود را تامین نماید ، هزینه های زندگی در ایرلند ، نیز شامل مواردی است که یک فرد پس از حضور در این کشور باید توانایی پرداخت آن را داشته باشد ، وضعیت اقتصادی این کشور در جایگاه خوبی قرار دارد و همین قضیه هزینه های زندگی در این کشور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

به شما پیشنهاد میکنیم حتما مروری بر مقاله اقتصاد کشور ایرلند که توسط موسسه رجبی گردآوری شده است ، داشته باشید تا چشم انداز روشنی از اقتصاد این کشور پیدا کنید.

هزینه های اصلی در ایرلند شامل موارد زیر است:

  1. هزینه مسکن
  2. هزینه خوراک
  3. هزینه پوشاک
  4. هزینه حمل و نقل
  5. هزینه تفریحات
  6. هزینه خدمات

بررسی شرایط کلی یک کشور از جوانب مختلف از جمله راهکار های انتخاب درست مسیر مهاجرت است! مطالب زیر حتما مورد توجه شما هم خواهد بود!

هزینه مسکن در ایرلند

مسکن اولویت اول در زندگی هر فرد ، از جمله مهاجران است ، داشتن سر پناه یکی از اساسی ترین نیازهای بشر است که برای او دغدغه های زیادی را به وجود می آورد ، برای مهاجرت به هر کشوری در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که پس از وارد شدن به خاک آن کشور ، کجا قرار است اسکان داشته باشید؟

هزینه مسکن در ایرلند ، یکی از هزینه های پایه ای است که در بررسی هزینه های زندگی در ایرلند ، لازم است به آن پرداخته شود. در ادامه مقدار تقریبی این هزینه گردآوری شده است:

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: € 1486.64
  • آپارتمان یک خوابه در حومه شهر: € 1240.63
  • آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر: € 2448.01
  • آپارتمان 3 خوابه در حومه شهر: € 1955.56

هزینه خرید مسکن در ایرلند

خرید مسکن رویای هر شهروندی است ، چه در کشور خودش و چه در کشوری که به آن مهاجرت می کند ، اما طبیعی است که خرید مسکن به مبلغ زیادی پول احتیاج دارد و برای رسیدن به آن باید مدیریت مالی قوی داشته باشید ، خصوصا در کشور گرانی مانند ایرلند ، هزینه خرید مسکن در ایرلند در ادامه آمده است:

  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر: € 4658.49
  • قیمت هر متر مربع برای خرید در حومه شهر: € 3184.24
همانطور که می دانید هنگام اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی همه این مدارک به صورت کامل باید به اسپانیایی ترجمه شوند.

هزینه خوراک و مواد غذایی در ایرلند

و اما در ادامه بررسی هزینه های زندگی در ایرلند ، نوبت به هزینه خوراک و مواد غذایی در ایرلند می رسد ، یکی از هزینه های واجب که تحت هیچ شرایطی نمی شود از آن گذشت ، چرا که سلامتی و حیات انسان به آن وابسته است ، بنابراین در برآورد هزینه هایتان باید حتما این مورد را در اولویت های اول قرار دهید ، خصوصا اگر در این کشور دانشجو باشید ، این هزینه ها برایتان اهمیت زیادی پیدا می کند.

اگر علاقه مند به تحصیل در این جزیره زیبا و جذاب هستید ، مقاله تحصیل در ایرلند را از دست ندهید ، این مقاله توسط موسسه رجبی برای شما عزیزان تهیه شده است و اطلاعات کاربردی در آن ارائه شده است که می توانید از آن استفاده کنید؛ هزینه خوراک و مواد غذایی در ایرلند به شرح این جدول است:

اقلام خوراکی قیمت (€)
شیر (یک لیتری) € 1.15
نان سفید (500 گرم) € 1.67
برنج سفید (یک کیلوگرم) € 1.38
تخم مرغ (12 عدد) € 2.93
فیله مرغ (یک کیلوگرم) € 8.59
پنیر محلی (یک کیلوگرم) € 7.55
سیب (یک کیلوگرم) € 2.35
موز (یک کیلوگرم) € 1.72
پرتقال (یک کیلوگرم) € 2.26
سیب زمینی (یک کیلوگرم) € 1.60
پیاز (یک کیلوگرم) € 1.13
گوجه (یک کیلوگرم) € 2.62
کاهو (یک دسته) € 0.96
آب معدنی (یک لیتری) € 1.39
سیگار (20 عددی) € 15.00

هزینه غذا در رستوران های ایرلند

هزینه غذا در رستوران های ایرلند بستگی به کیفیت غذای ارائه شده و منطقه ای که رستوران در آن واقع شده است دارد ، اما در هر صورت لازم است مبلغی را برای آن در نظر بگیرید ، در جدول زیر نمونه ای از هزینه های غذا در رستوران این کشور آورده شده است:

 
غذا در رستوران ارزان قیمت € 15.00
3 وعده غذا در رستوران قیمت متوسط برای دو نفر € 75.00
یک وعده غذا در مک دونالد € 9.00
کاپوچینو (معمولی) € 5.22
کوکا کولا / پپسی (بطری 0.33 لیتری) € 5.00
آب (بطری 0.33 لیتری) € 1.50

هزینه حمل و نقل در ایرلند

بخشی از هزینه های زندگی در ایرلند ، مربوط به هزینه حمل و نقل در ایرلند است ، شما برای رفتن به سر کار ، دانشگاه ، بازار یا حتی تفریح ، لازم است از وسایل حمل و نقل استفاده کنید ، مبلغ این هزینه ها به طور تقریبی برابرند با:

وسیله نقلیه قیمت (€)
بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی) € 2.40
مجوز ماهانه (قیمت معمولی) € 100.00
شروع تاکسی (تعرفه معمولی) € 4.20
تاکسی 1 کیلومتر (تعرفه معمولی) € 1.50
تاکسی یک ساعت انتظار (تعرفه معمولی) € 24.00
بنزین (1 لیتر) € 1.92

هزینه پوشاک در ایرلند

در فهرست هزینه های زندگی در ایرلند ، یکی از هزینه های ضروری دیگر مربوط به هزینه پوشاک در ایرلند است ، پوشاک جزء کالاهای مورد نیاز انسان است که در هر کشوری با توجه به شرایط آب و هوایی ، تنوع و جنس آن ها متفاوت است و لازم است به فراخور وضعیت آب و هوایی کشوری که قرار است به آن مهاجرت کنیم ، انتخاب و خریداری شود.

بنابراین ، همواره باید این هزینه را به یاد داشته باشید تا بتوانید در آب و هوای کشور ایرلند ، وضعیت رفاه و سلامت خودتان را در سطح مطلوبی نگه دارید ، هزینه پوشاک در ایرلند ، به شرح زیر است:

نوع لباس قیمت (€)
یک شلوار جین (levis 501 یا مشابه) € 74.49
یک لباس تابستانی در فروشگاه زنجیره ای (زارا ، اچ اند ام ، ...) € 34.99
یک جفت کفش دویدن نایک (میان رده) € 79.85
یک جفت کفش مردانه € 87.25

هزینه خدمات در ایرلند

هزینه های زندگی در ایرلند شامل هزینه خدمات در ایرلند نیز می شود که در ردیف هزینه هایی است که نمی توان از آن صرف نظر کرد؛ این هزینه ها شامل هزینه تلفن همراه؛ اینترنت؛ قبض آب و برق و گاز است و مقادیر آن در جدول زیر گردآوری شده است:

هزینه قبوض برق ، گرمایش ، سرمایش ، آب ، زباله برای آپارتمان 85 متر مربعی € 175.34
یک دقیقه تعرفه تلفن همراه پیش پرداخت (بدون تخفیف یا طرح) € 0.3۳
اینترنت (60 مگابایت در ثانیه یا بیشتر ، داده نامحدود با کابل/ADSL) € 51.32

مقایسه هزینه زندگی در ایرلند با سایر کشورها میتونه بهت کمک کنه؟

هزینه تفریحات و سرگرمی در ایرلند

جا دارد در مقاله هزینه های زندگی در ایرلند به هزینه تفریحات و سرگرمی در ایرلند نیز اشاره ای داشته باشیم چون تفریحات و سرگرمی جزء جدا نشدنی یک زندگی سالم و متعادل است که همواره باید آن را در نظر داشت و در سطح متعادلی از آن بهره برد؛ هزینه تفریحات و سرگرمی در ایرلند عبارتند از:

  • باشگاه بدنسازی ، هزینه ماهانه برای یک بزرگسال: € 4۵.۲۵
  • اجاره زمین تنیس (یک ساعت در آخر هفته): € ۱۷.۸۴
  • سینما اکران بین المللی ، یک صندلی: € 1۲.۰۰ 

در این مقاله ، به گردآوری هزینه های زندگی در ایرلند پرداخته شد و جدول هزینه های آن خدمت شما ارائه گردید ، ما در موسسه مهاجرتی رجبی شما را به خواندن مقاله کار دانشجویی در ایرلند که توسط همین مجموعه نگارش شده است دعوت می کنند ، اطلاعات کاربردی این مقاله می تواند برای شما راهگشا باشد ، ضمن اینکه می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر و دریافت راهنمایی با دفاتر تهران و یا شیراز تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه