قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

سال های زیادی ایتالیا یک مقصد توریستی جذاب برای مردم سراسر جهان بوده است و اکنون نیز مهاجران زیادی در ایتالیا زندگی می کنند . جوامع کاملا بزرگ در توسکانی ، مارکه و پوگلیا و همچنین در منطقه اطراف رم وجود دارد که در آن بسیاری از شرکت ها و سازمان های ارائه دهنده محصولات و خدمات برای مهاجران وجود دارد . ایده خرید خانه در ایتالیا و به نوعی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا از سوی مهاجران به لطف چشم انداز خیره کننده این کشور بسیار طرفدار دارد . از این رو در این مطلب از وب سایت موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی به ارائه مطالبی در رابطه با قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا پرداخته ایم .

بررسی قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا

بخش املاک و مستغلات ایتالیا ارزش بیشتری نسبت به بازار ایالات متحده و بریتانیا دارد . مناطق مرکزی جنوبی و جنوبی ایتالیا مانند آبروتزو ، باسیلیکاتا ، کالابریا ، کامپانیا و مولیس ممکن است به عنوان مناطقی شناخته شده مانند توسکانی و اومبریا محبوب نباشند ، اما آنها دارای املاک بی نهایت ارزان تر هستند و قیمت ها اغلب تا 50 درصد ارزانتر است . 

به عنوان مثال ، با توجه به قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا در سال 2012 – 2013 ، تنها با 25000 یورو میشد یک آپارتمان یک خوابه با فاصله چند دقیقه ای از ساحل در قسمتهای کالابریا خریداری کرد .

علاوه بر این ، مناطق جنوبی مانند کالابریا دارای برخی از زیباترین سواحل ایتالیا هستند ؛ آنها به طور منظم ارتباطات هوایی با سایر نقاط جهان دارند و به عنوان نقاط توریستی در آینده ، پتانسیل اجاره بسیار عالی دارند .

قیمت ها در شهرهای بزرگ با حومه یا منطقه متفاوت است و املاک ممکن است به تمیز یا لوکس ، متوسط و اقتصادی تقسیم شوند . گران ترین املاک ایتالیا در میلان و رم و البته ، ونیز یافت می شود . در این شهر ها آپارتمان سه خوابه بیش از 400،000 یورو قیمت دارد .

قیمت خانه های قدیمی در هر متر مربع در مرکز میلان رم و ونیز 8،000 یورو ، و 1،500 تا 5،000 یورو در دیگر شهرهای بزرگ و مناطق پر رفت و آمد است .

با این حال ، قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا در اکثر شهرها معمولا 700 یورو برای هر متر مربع خانه های قدیمی تا 4،000 یورو در هر متر مربع برای خانه های جدید است . در شهرها ، گاراژها و پارکینگ های خارجی معمولا به طور جداگانه فروخته می شود و ممکن است بین 12000 تا 25000 یورو قیمت داشته باشد .

قیمت خانه در مناطق روستایی ایتالیا

همانطور که در بسیاری از کشورها ، املاک در مناطق روستایی ارزان تر است ، در 30 سال گذشته نیز در حومه شهر های ایتالیا به استثنای رم ، قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا ارزان تر بوده است . قیمت املاک روستایی به طور کلی بین 450 تا 2000 یورو در هر متر مربع است .

برای مهاجرت به ایتالیا شما می توانید یک خانه روستایی بازسازی شده یا یک آپارتمان یک یا دو خوابه در یک شهر کوچک را با 60 هزار یورو خریداری کنید . در بسیاری از مناطق ، خانه های قدیمی که نیاز به ترمیم کامل دارند را می توان با 40،000 یورو خریداری کرد ، اگر چه شما باید دو یا حتی سه برابر قیمت خرید برای بازسازی هزینه کنید .

در بسیاری از مناطق روستایی ، می توان با 65000 تا 150 هزار یورو ، یک خانه دو خوابه با کمی زمین را خریداری کرد . با این حال ، شما می توانید به راحتی با 350،000 یورو یک مزرعه کوچک در یک منطقه مد روز توسکانی و یا یک آپارتمان با ویو رودخانه در ایتالیا خریداری کنید .

قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا در مناطق اسکی و بسیاری از جزایر نیز به دلیل کمبود زمین های ساختمانی و تقاضای بالا گران هستند ، اما سرمایه گذاری خوب و پتانسیل اجاره ای عالی دارند . قیمت خانه در یکی از معروفترین کوه های اسکی مانند کورتینا 100،000 یورو برای یک استودیو ، 175،000 یورو برای یک آپارتمان یک خوابه و 250000 یورو برای آپارتمان دو خوابه است . ویلاهای دو یا سه خوابه تا 1 میلیون یورو قیمت دارند . آپارتمان های تعطیلات در بسیاری از استراحتگاه های ساحلی و سیسیل در حدود 100،000 یورو می باشد .

قیمت خانه در  شمال و جنوب ایتالیا

به طور کلی ، شمال ايتاليا گرانترين قسمت کشور است و هرچه به سمت جنوب حرکت کنید ، قیمت خانه ها پایین تر می شود . اما استثنائات زیادی در این قانون وجود دارد . اگر زیبایی شمال را می پسندید ، به دنبال خانه در ونتو یا در جنوب پیمونت باشید . ایتالیا مرکزی بسیار گران است ، اما حتی توسکانی و اومبریا مناطق ارزان نیز دارند .

در جنوب ایتالیا ، پوگیلا در حال حاضر بسیار محبوب است . قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا در باسیلیکاتا بسیار ارزان است ، در حالی که کالابریا پر از آپارتمان ارزان قیمت در ساحل است . حتی در مناطق محبوب ساردینیا و سیسیل خانه های مقرون به صرفه دورتر از استراحتگاه های معروف را می توان پیدا کرد .

قیمت اجاره خانه در ایتالیا

مبلغی که در اجاره می پردازید یک بخش بزرگ از هزینه کلی زندگی شما است . اجاره در میلان یا رم نسبتا گران است ، اما با انتخاب یک مکان خارج از مرکز شهر می توانید پول کمتری پرداخت کنید . در عوض ، اگر بخواهید یک خانه را در ایتالیا بخرید ، می توانید هزینه روزانه خود را کاهش دهید .

  •    قیمت اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر رم 959 یورو در ماه و در مرکز شهر میلان 1028 یورو در ماه است .
  •    قیمت اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر رم 650 یورو در ماه و در مرکز شهر میلان 693 یورو در ماه است .
  •    قیمت اجاره یک خانه سه خوابه در مرکز شهر رم 2004 یورو در ماه و در مرکز شهر میلان 2014 یورو در ماه است .
  •    قیمت اجاره یک خانه سه خوابه در خارج از مرکز شهر رم 1233 یورو در ماه و در مرکز شهر میلان 1186 یورو در ماه است .

مهاجرت به ایتالیا

خدمات مهاجرتی موسسه مهر آفرین رجبی بر اساس نیازهای مهاجرتی یک فرد طراحی و طبقه بندی می شوند . اعم از شروع یک زندگی جدید در یک کشور تا زندگی کوتاه مدت برای بازدید از خارج کشور ؛ دسته های خدمات ما به تمام جنبه های گسترده مهاجرت به خارج از کشور می پردازد .

خدمات مشاوره حقوقی ما برای کاندید هایی که مایل به کار و اقامت در خارج از کشور هستند ، برنامه ریزی شده است . ما به مشتریان خود مشاوره می دهیم که چگونه خود را به مشاوران شغلی مختلف کشور که مایل به مهاجرت هستند ، در بازار عرضه می کنند . این به موکلین ما کمک می کند تا به آسانی و سریع به هدف خود برسند .

در پایان نیز اگر در خصوص مهاجرت به اورپا و ایتالیا ، روش های مهاجرت به ایتالیا ، اخذ اقامت از طریق کار در ایتالیا و یا اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ایتالیا و قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا نیاز به مشاوره تخصصی و اطلاعات بیشتر دارید ، می توانید با کارشناسان موسسه مهر آفرین رجبی در دو شهر تهران و شیراز در تماس باشید تا جدیدترین اطلاعات در اختیارتان قرار گیرد .

1/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه در “قیمت خانه برای زندگی در ایتالیا

  1. امیر گفت:

    سلام میشه هزینه کلی مهاجرت و اقامت تو یکی از شهر های معمولی رو توضیح و شرح بدید؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      هزینه زندگی در ایتالیا براي هر نفر در هر ماه حدودا 800 یورو می باشد. هزینه مهاجرت بستگی به روش مهاجرت دارد.

      با تشکر از سوال شما

  2. شهرام گفت:

    سلام لطفا میشه توضیح بدین شرایط زندگی در کالابریا چجوری است چون شنیدم برای زندگی در اونجا بهت مبلغی رو پرداخت میکنن که بری اونجا زندگی کنی

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      از ایران نمی توان برای چنین پروسه ای اپلای کرد.

      با تشکر از سوال شما

  3. فاطمه گفت:

    با سلام امروز در اخبار گفتند قیمت خانه های خالی و فرسوده برای فروش در ایتالیا گذاشته شده ب ای خرید این خانه ها چکار کنیم

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      شما می توانید برای خرید ملک در ایتالیا اقدام کنید ولی بواسطه خرید ملک در این کشور اقامت دریافت نمی کنید و براساس موقعیت ومتراژ و پارامترهای دیگر قیمت ملک ها متفاوت است

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه