درآمد پزشکان در هلند

درآمد پزشکان در هلند ، یکی از بهترین درآمدهای دنیا است زیرا کشور هلند بعد از لوکزامبورگ ، دومین جایگاه را برای بالاترین درآمد پزشکان دارد.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ، با ارائه این مقاله قصد دارند میزان درآمد و شاخص های مرتبط با سطح درآمد پزشکان در هلند را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

پزشکان از جمله پردرآمدترین متخصصان دنیا هستند ، با توجه به هزینه های گران تحصیل و سال ها تمرین ، برای آنها عادلانه است که برای تمام سال های تلاش در دانشکده پزشکی ، مبلغ مناسبی کسب کنند.

همچنین پزشکان برای نجات جان بیماران خود را در معرض خطر قرار می دهند ، بنابراین ، پزشک شدن به معنای مسئولیت عظیمی است و کشور هلند به دلیلی حفظ جایگاه برتر برای حقوق و درآمد پزشکان ، مشخص است که این موضوع را به خوبی درک کرده است.

اگر هیچ دیدی نسبت به بازار کار رشته های مختلف در هلند ندارید و تردید دارید که قدم در راه مهاجرت کاری به این کشور بگذارید ، مقاله کار در هلند را بخوانید.

فهرست مطالب
درآمد پزشکان در هلند

دلایل برتری هلند برای درآمد پزشکان

هلند محل کار رویایی و بهشت پزشکان است ،  این کشور نه تنها حقوق خوبی به متخصصان مراقبت های بهداشتی خود می دهند ، بلکه شرایط کاری خوب و زمان تعطیلات زیادی را برای کارمندان خود فراهم می کنند و جای تعجب نیست که پزشکان از کار در آنجا لذت می برند.

از دیگر دلایل برتری هلند برای درآمد پزشکان این است که این کشور یک سیستم مراقبت بهداشتی در سطح جهانی برای شهروندان خود دارد ، مثلاً هر خانواده ای یک پزشک شخصی دارد و بنابراین، پزشکان با درآمد خوب به خانه می روند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به عنوان یک پزشک ، بهترین مسیر مهاجرت کاری شما کدام است؟ با مشاوران ما این موضوع را بررسی کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

میانگین حقوق پزشکان در هلند 2022

میانگین حقوق پزشکان در هلند 2022 چقدر است؟ درآمد شخصی که در هلند به عنوان پزشک کار می کند ، به طور خلاصه در جدول زیر بیان شده است:

فردی که در هلند به عنوان پزشک کار می کند معمولاً حدود 11300 یورو در ماه درآمد دارد ، دستمزدها از 4240 یورو (کمترین میانگین) تا 18900 یورو (بالاترین میانگین ، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است.

این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن ، حمل و نقل و سایر مزایا است ، البته باید متذکر شد که حقوق ها بین مشاغل مختلف پزشک به شدت متفاوت است ، اگر به حقوق و دستمزد شغل خاصی علاقه مند هستید ، حقوق مربوط به عناوین شغلی خاص را در ادامه مقاله خواهید دید.

میانگین حقوق پزشکان در هلند مبلغ حقوق
میانگین حقوق ماهانه پزشکان در هلند 11300 یورو
میانگین حقوق سالانه پزشکان در هلند 135000 یورو
کمترین میانگین حقوق پزشکان در هلند 4,240 یورو
بالاترین میانگین حقوق پزشکان در هلند 18900 یورو

برترین عوامل تعیین کننده حقوق پزشکان در هلند

در زیر برترین عوامل تعیین کننده حقوق پزشکان در هلند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر درآمد ماهانه یا سالانه یک پزشک در هلند تأثیر می‌گذارند آورده شده است.

  • سطح تجربه ضروری ترین جنبه در تعیین سود است ، طبیعتا هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد درآمد پزشکان در هلند بیشتر خواهد بود.
  • کارکنانی که از دو تا پنج سال لذت می‌برند ، 32 درصد بیشتر از تازه‌کاران و جوانان در تمام صنایع و رشته‌ها درآمد دارند.
  • افراد حرفه ای با سطح 5 سال سابقه به طور متوسط 36 درصد بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا بسیار کمتر درآمد دارند.
  • جنسیت نیز یکی از عوامل تعیین کننده حقوق پزشک در هلند است ، اگر چه جنسیت دیگر نباید بر میزان دستمزد تأثیر داشته باشد ، اما در واقع تأثیر دارد؛ پرسنل مرد در هلند که پزشک هستند به طور متوسط 19٪ بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.
  • تخصص هم بر میزان درآمد پزشکان در هلند موثر است و برخی از متخصص ها بسته به سختی کارشان می توانند درآمد بیشتری کسب کنند.
  • محل کار نیز یکی از عوامل اصلی تعیین کننده حقوق پزشکان در هلند است ، پزشکان مشغول به کار در مناطق پرجمعیت درآمد بیشتری نسبت به پزشکان در مناطق کم جمعیت دارند.

پزشکان در هلند احتمالاً هر 28 ماه یک افزایش حقوقی حدود 8٪ را مشاهده می کنند ، افزایش مشترک سالانه در سراسر کشور برای همه مشاغل ترکیبی 9٪ به پرسنل هر 29 ماه اعطا می شود.

مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با دقتی که در ارائه و انتقال مطالب دارند ، تلاش کرده اند که در جدول زیر میانگین حقوق پزشکان متخصص در هلند در رشته های مختلف را به تفکیک بیان کنند.

اگر پزشک عمومی هستید و الان به ادامه تحصیل در یکی از رشته های تخصصی پزشکی در هلند فکر می کنید ، می توانید ابتدا مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در هلند را مطالعه کنید و سپس با مشاوران ما در موسسه رجبی مشورت کنید.

عنوان شغلی متوسط حقوق عنوان شغلی متوسط حقوق
متخصص آلرژی 8890 یورو متخصص سلامت رفتار 5,480 یورو
متخصص بیهوشی 15900 یورو متخصص هماتولوژی / انکولوژی 12200 یورو
متخصص پوست 14300 یورو متخصص ایمونولوژی 14000 یورو
متخصص قلب 19300 یورو متخصص داخلی 15100 یورو
چشم پزشک 9730 یورو متخصص ایمنی بهداشت حرفه ای 6,430 یورو
متخصص زنان و زایمان 12500 یورو پزشک هسته ای 12800 یورو
متخصص فیزیولوژی عصبی 4,120 یورو متخصص مغز و اعصاب 14900 یورو
متخصص اطفال 11700 یورو اپتومتریست 10300 یورو
متخصص اورولوژی 16100 یورو متخصص پزشکی ورزشی 13,100 یورو
متخصص روماتولوژی 12500 یورو متخصص رادیولوژی 14900 یورو
متخصص پرتو درمانی 14100 یورو متخصص پزشکی ریه 9100 یورو

درآمد پزشکان در هلند را با درآمد آن ها در کشور های دیگر مقایسه کنید ، درآمد کدام کشور بیشتر شما را راضی می کند؟!

نام کشور درآمد سالیانه پزشک عمومی درآمد سالیانه پزشک متخصص
لوکزامبورگ 278900 352300
هلند 117000 253000
سوییس 116000 130000
آمریکا 223000 329000

مقایسه درآمد پزشکان در هلند و کشورهای هم تراز دیگر

حقوق یک پزشک عمومی در لوکزامبورگ (پردرآمدترین کشور برای پزشکان) 278900 دلار در سال است ، در حالی که یک متخصص 352300 دلار دریافت می کند.

پزشکان متخصص در هلند حدود 253000 دلار در سال درآمد داشته باشند دارند ، در حالی که پزشکان عمومی حدود 117000 دلار در سال درآمد دارند.

حقوق یک متخصص پزشکی در سوییس 130000 دلار در سال است ، در حالی که پزشکان عمومی حدود 116000 دلار در سال دریافت می کنند.

و میانگین شغل پزشک مراقبت های اولیه در ایالات متحده 223000 دلار است ، در حالی که شغل یک متخصص پزشکی 329000 دلار در سال است ، برای درک بهتر موضوع نمودار زیر را ببینید.

مقایسه هزینه زندگی و درآمد پزشکان در هلند

مقایسه هزینه زندگی و درآمد پزشکان در هلند به چه صورت است؟ به طور کلی ، هزینه های زندگی در کشور هلند بالاتر از آمریکا و کانادا است ، آمستردام در حال حاضر در آخرین رتبه بندی هزینه زندگی توسط شرکت مشاوره مرسر در رتبه 58 جهان قرار دارد ، با این حال ، این شهر یازدهمین شهر گران برای خارجی ها در اروپا است.

اگر بخواهیم مقایسه ای از هزینه های زندگی در هلند و دیگر کشورهای اروپایی داشته باشیم؛ هزینه های زندگی در این کشور بالاتر از آلمان و بلژیک و پایین تر از فرانسه و انگلستان است ، اما در عین حال درآمد پزشکان در هلند در حدی است که پاسخگوی هزینه های زندگی شما در هلند باشد و بتوانید یک زندگی ایده آل داشته باشید.

کار پزشکان در هلند چگونه است؟

کار پزشکان در هلند چگونه است؟ در هلند شما می توانید پزشکان مستقل یا کلینیک های مراقبت های اولیه را در تمام مناطق مسکونی پیدا کنید ، با ساعات کاری عموماً از 8:00 تا 17:00. متخصصان اغلب درمان را در بیمارستان ها یا در کلینیک های تخصصی انجام می دهند.

خدمات مراقبت های بهداشتی در هلند از طریق شیوه های مراقبت اولیه ارائه می شود و بیمارستان ها خدمات ثانویه و اورژانسی را ارائه می دهند ، پزشکان هلندی یا به طور مستقل یا در داخل این کلینیک های مراقبت های اولیه کار می کنند.

اکثر پزشکان عمومی (GPs)  در هلند در کالج پزشکان عمومی هلند ثبت نام کرده اند ، بیش از 56000 پزشک در هلند وجود دارد که شامل حدود 25000 پزشک عمومی است؛ این در حدود 3.4 پزشک به ازای هر 1000 شهروند ، درست کمتر از میانگین اتحادیه اروپا یعنی 3.6 پزشک است.

پزشکان عمومی (huisarts)  در هلند اولین نقطه تماس در صورت داشتن سؤالات غیر اورژانسی در مورد سلامت جسمی یا روانی خود هستند ، آنها همچنین پزشکان مراقبت های بهداشتی هستند که از کودکان مراقبت می کنند ، زیرا متخصصان اطفال در هلند متخصص محسوب می شوند و برای بیماری های پیشرفته پزشکی اطفال فعالیت می کنند.

کار پزشکان در هلند چگونه است؟
مهاجرت پزشکان از ایران به هلند

مهاجرت پزشکان از ایران به هلند

علاوه بر قضیه درآمد پزشکان در هلند که اطلاع از آن برای مهاجرت به این کشور اهمیت دارد ، بهتر است بدانید که پزشکان در هلند کارگران بسیار ماهر در نظر گرفته می شوند.

بنابراین در صورت تمایل به مهاجرت پزشکان از ایران به هلند و کار از طریق حرفه پزشکی شما باید واجد شرایط درخواست ویزای مهاجرت با مهارت بالا باشید که به شما امکان اقامت و کار در این کشور را می دهد.

پزشکان مهاجر در هلند حتما نیاز دارند که در دوره های تکمیلی مدرک پزشکی ثبت نام کنند  و علاوه بر این ، پزشکان باید مدرک زبان معتبر حداقل در سطح B2 را هم ارائه کنند .

متقاضیان پزشک که از ایران تقاضا می دهند ، باید انتظار داشته باشند که دولت هلند دوره های تکمیلی دروس پزشکی حداقل برای سه سال را به آنها پیشنهاد دهد ،

مالیات پزشکان در هلند

مالیات بر دستمزد یا مالیات بر درآمد یک سیستم مترقی در هلند است. در سال 2022، نرخ مالیات بر درآمد پایین از 2.3٪ شروع می شود و برای افراد پردرآمد به 52٪ می رسد. مالیات بر درآمد در هلند بالاترین در جهان است.

برای اطلاعات کاملتر از نرخ مالیات در هلند ، پیشنهاد می شود که مقاله لینک شده را هم مطالعه کنید.

سوالات پر تکرار درآمد پزشکان در هلند

در سال 2022، نرخ مالیات بر درآمد پایین از 2.3٪ شروع می شود و برای افراد پردرآمد به 52٪ می رسد. مالیات بر درآمد در هلند بالاترین در جهان است.

پزشکان مهاجر به هلند از ایران باید حدود سه سال در دوره های تکمیلی مدرک پزشکی شرکت نمایند  و علاوه بر این ، پزشکان باید مدرک زبان معتبر حداقل در سطح B2 را هم ارائه دهند.

هزینه های زندگی در این کشور بالاتر از آلمان و بلژیک و پایین تر از فرانسه و انگلستان براورد شده است، اما در عین حال درآمد پزشکان در هلند در حدی است که پاسخگوی هزینه های زندگی شما در هلند باشد و بتوانید یک زندگی ایده آل برای خود فراهم کنید.

پزشکان متخصص در هلند حدود 253000 دلار در سال درآمد دارند ، در حالی که پزشکان عمومی حدود 117000 دلار در سال درآمد دارند.

متخصص بیهوشی 15900 یورو
متخصص هماتولوژی / انکولوژی 12200 یورو
متخصص پوست 14300 یورو
متخصص ایمونولوژی 14000 یورو
متخصص قلب 19300 یورو
متخصص داخلی 15100 یورو
چشم پزشک 9730 یورو

در مقاله فوق تلاش مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، ارائه مهم ترین مطالب از درآمد پزشکان در هلند و مطالب مرتبط با آن بوده است ، برای کسب اطلاعات کامل تر و همچنین انجام کارهای مرتبط با مهاجرت به کشور هلند ، توصیه می شود که حتما با همکاران ما در دفاتر تهران و شیراز موسسه رجبی تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به هلند را بخوانید تا با تمام راه های ورود و اقامت از شیوه های قانونی و امن مطلع شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه