درآمد پزشکان در نیوزیلند

درآمد پزشکان در نیوزیلند اصولا با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند تجربه کاری، تحصیلات، جنسیت و نوع تخصص تعیین می شود. با توجه به نقش مهم صنعت مراقبت های بهداشتی در این کشور جای تعجب نیست که پزشکان نیوزلندی از درآمدهای بسیار خوبی بهرمند شوند. چنانچه علاقمند به زندگی در نیوزیلند هستید، اما با میزان درآمدها و دستمزدهای این شغل آشنا نیستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

امروزه نیوزلند با افزایش و بالا رفتن سن جمعیت مواجه شده است از همین رو تقاضا برای بخش مراقبت های بهداشتی رو به افزایش است. آینده شغلی این صنعت و به خصوص مشاغل مربوط به پزشکی در این کشور بسیار روشن است و پیش بینی شده که در آینده پزشکی همچنان جزو مشاغل پردرآمد و پر تقاضا در این کشور باشد.

برای آشنایی بیشتر با شرایط اشتغال به عنوان پزشک و درآمد پزشکان در نیوزیلند از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (مؤسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

در دنیای امروزه پزشکی جزو مشاغل بسیار تاپ است اما انتخاب کشور صحیح برای کار و زندگی به شما کمک کرده که علاوه بر کسب درآمدهای بالا از زندگی بسیار با کیفیتی نیز بهرمند شوید.

نیوزیلند علاوه بر ارائه فرصت های شغلی بسیار عالی، فرصت های تفریحی و تحصیلی بسیار زیادی را به ساکنین خود ارائه داده و یکی از بهترین کشورها برای زندگی می باشد. شما می توانید با مطالعه مقاله شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند با الزامات و روش های مختلف مهاجرت پزشکان و کادر درمان به این کشور آشنا شوید.

فهرست مطالب
درآمد پزشکان در نیوزیلند

میانگین درآمد پزشکان در نیوزیلند

طبق اطلاعات به دست آمده از وزارت بهداشت و انجمن پزشکی میانگین درآمد پزشکان در نیوزیلند حدود 187022 دلار در سال می باشد. از طرفی میانگین درآمد این زمینه شغلی حدوداً 110 دلار نیوزلند در ساعت است و پزشکان برای هر ساعت کار می توانند 110 دلار درآمد به دست آورند. 

با توجه به این که میانگین درآمد مشاغل مختلف در این کشور حدود 52000 دلار در سال است، درآمد پزشکان نسبت به دیگر مشاغل بالاتر در نظر گرفته شده و امروزه پزشکان در نیوزلند دارای بالاترین درآمد می باشند. امروزه فرصت های شغلی برای پزشکان در نیوزلند فراوان است و این افراد می توانند در بخش خصوصی و دولتی کشور مشغول به کار شوند. با این حال جالب است بدانید که بیشتر فرصت های شغلی در بخش مراقبت های بخش عمومی می باشد.

در حال حاضر پزشکانی که در بخش عمومی این کشور مشغول به کار هستند و در هیئت بهداشت منطقه ثبت نام کرده اند، می توانند بین 155000 تا 219000 دلار درآمد به دست آورند. این درحالی است که پزشکان شاغل در بخش خصوصی می توانند به درآمدهای بیشتری دست پیدا کنند. امروزه پزشکان سطح بالا و با تجربه در این کشور می توانند تا بیش از 600000 دلار در سال درآمد داشته باشند. با توجه به این موضوع هر چند فرصت های شغلی در بخش عمومی بیشتر است اما درآمد پزشکان در نیوزیلند در بخش خصوصی بیشتر می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بررسی شرایط شما توسط کارشناسان مجرب و متعهد شرکت رجبی انجام می شود، و پیشنهاد ما تضمینی است!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

درآمد پزشکان بر اساس تجربه در نیوزیلند

یکی دیگر از مهم ترین و اساسی ترین عوامل در دستمزد پزشکان در نیوزلند، سطح تجربه کاری می باشد. از کسی پوشیده نیست که تعداد سال های اشتغال افراد در یک زمینه شغلی، بیشترین تأثیر را بر درآمد دارد.

زیرا اکثریت مردم بر این باورند که با بالا رفتن سال های اشتغال میزان مهارت نیز افزایش یافته و از همین رو پزشکان با مهارت ها و دانش بیشتر لایق میزان درآمدهای بیشتری نیز هستند.

درآمد پزشکان بر اساس تجربه نیوزیلند بر اساس سال های اشتغال در این زمینه شغلی تعیین می شود. برای مثال یک پزشک با دو تا پنج سال سابقه کاری حدودا 32% بیشتر از تازه واردان در دیگر زمینه های شغلی درآمد به دست می آورند.

این در حالی است که درآمد پزشکان با بیش از پنج سال سابقه کاری به طور متوسط 36% بیشتر از افراد با تجربه کاری پنج سال یا کمتر می باشد.

درآمد پزشکان بر اساس تجربه در نیوزیلند

درآمد پزشکان در نیوزیلند با رسیدن به ده سال تجربه کاری حدوداً 21% دیگر نیز افزایش یافته و این مقدار برای پزشکان با بیش از پانزده سال تجربه، به حدود 14% می رسد. به بیانی دیگر یک متخصص اطفال با تجربه کاری دو سال در این کشور حدوداً 130400 دلار نیوزلند درآمد دارد اما همان پزشک می تواند پس از پانزده تا بیست سال تجربه کاری به طور متوسط ​​303600 دلار نیوزلند درآمد به دست آورد. در نهایت باید گفت امروزه پزشکان نیوزلندی با بیش از بیست سال تجربه کاری می توانند 319700 دلار نیوزلند درآمد داشته باشند.

درآمد پزشکان بر اساس جنسیت در نیوزیلند

از دیگر عوامل غیر قابل انکار بر میزان درآمد پزشکان در نیوزیلند ، جنسیت افراد می باشد. از گذشته های دور این عامل فاکتوری مهم در تعیین درآمدها شمرده شده و برای سالیان سال در کشورهای مختلف دنیا درآمد مردان در مشاغل مختلف از زنان بیشتر می باشد. این موضوع در دنیای امروزه بسیار قابل بحث است و کشورهای پیشرفته در جهان با سیاست های مختلف در جهت کاهش تفاوت های جنسیتی گام برداشته اند.

یکی از این کشورهای موفق، نیوزلند است که در جهت کاهش نابرابری های جنسیتی به خصوص در زمینه درآمد اصلاحات بسیار زیادی را انجام داده است. درآمد پزشکان بر اساس جنسیت در نیوزیلند دارای شکاف زیادی نیست و پزشکان مرد و زن در این کشور درآمدهای بسیار نزدیک به هم دارند.

تفاوت درآمد پزشکان در نیوزیلند بر اساس نوع جنسیت، حدوداً 5 درصد تخمین زده می شود و بر این اساس مردان 5% از درآمدهای بیشتری برخوردار می شوند. چنانچه یک مرد و یک زن با شرایط یکسان مانند شهر، میزان تجربه کاری، سن، تحصیلات و… را در نظر بگیریم، میزان تفاوت درآمد مرد برای تخصصی یکسان تقریباً 5% بیشتر می باشد.

به بیانی دیگر پزشکان مرد در نیوزلند می توانند 230000 دلار درآمد به دست آورند در حالی که زنان پزشک با شرایط یکسان تنها می توانند حدود 219000 دلار درآمد داشته باشند. در برخی تخصص و زمینه ها حتی این تفاوت جنسیتی کم در دستمزد، وجود نداشته و زنان و مردان با توجه به مهارت های خود از درآمدهای مشابهی بهرمند می شوند.

درآمد پزشکان بر اساس سطح تحصیلات در نیوزیلند

درآمد پزشکان بر اساس سطح تحصیلات در نیوزیلند

درآمد پزشکان بر اساس سطح تحصیلات در نیوزیلند تعیین شده و این عامل نیز جزو عوامل تأثیر گذار بر درآمد پزشکان در این کشور می باشد. هر چند پزشکی جزو مشاغل نیازمند به اخذ مدارک تحصیلی بسیار بالا است و پزشکان باید برای دستیابی مشاغل خوب از مدارک تحصیلی بهرمند باشند، اما بالاتر بودن مدرک تحصیلی نیز می تواند تاثیر هنگفتی بر میزان درآمد افراد بگذارد.

در حال حاضر درآمد پزشکان در نیوزیلند برای افرادی که تنها دارای مدرک لیسانس هستند حدودا 25% از دیگر افرادی است که تنها دیپلم گرفته اند. علاوه بر این در مشاغل پزشکی که حداقل اخذ مدرک کارشناسی ارشد جزو موارد مهم است، افزایش درآمد افراد به 30% بیشتر نسبت به لیسانس می رسد.

از همین رو درآمد پزشکان با مدرک فوق لیسانس 30% بیشتر می باشد. در نهایت درآمد پزشکانی که دارای مدرک دکترا هستند، تقریباً 22% از پزشکانی است که مدرک کارشناسی ارشد را دارند.

از همین رو توصیه ما این است که تحصیلات خود را تا جای ممکن افزایش دهید. جالب است بدانید شما حتی می توانید با مهاجرت به این کشور و ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های آن از درآمدهای بیشتری نیز بهرمند شوید.

علاوه بر این تحصیل در دانشگاه های نیوزلندی به شما کمک خواهد کرد که سریع تر و آسان تر روند ورود به بازار کار را انجام دهید. جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و الزامات تحصیلی، همین حالا به مقاله کامل و به روز تحصیل در نیوزلند مراجعه فرمایید.

درآمد پزشکان بر اساس نوع تخصص در نیوزیلند

در ادامه بررسی درآمد پزشکان در نیوزیلند به سراغ تاثیر گسترده نوع تخصص بر دستمزد می رویم. همانطور که واضح است در دنیای امروزه شاخه های مختلفی از پزشکی مانند پزشک اطفال، پزشک عمومی، پزشک داخلی، پزشک قلب و… وجود دارد که از این شاخه ها برخی دارای درآمدهای بیشتری می باشند.

در کشور نیوزلند متخصصین قلب و عروق دارای بیشترین درآمد هستند و این افراد می توانند با کار در این کشور تا بیش از 398000 دلار نیوزلند درآمد به دست آورند. این در حالی است که میزان درآمد پزشکان عمومی در این کشور حدوداً 186000 دلار در سال می باشد.

از دیگر تخصص های بسیار پردرآمد در نیوزلند می توان به متخصصین بیهوشی اشاره کرد. امروزه افراد با اشتغال در این زمینه شغلی می توانند تا بیش از 334000 دلار درآمد به دست آورند. با این حال توصیه ما این است که تخصصی را انتخاب کنید که به آن علاقه بیشتری داشته و در آن استعداد دارید و صرفاً انگیزه های مالی را هدف خود قرار ندهید. شما می توانید درآمد پزشکان بر اساس نوع تخصص در نیوزیلند را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

پردرآمدترین تخصص های پزشکی در نیوزیلند (بر اساس دلار نیوزیلند)
متخصص قلب و عروق 398000
روانشناس بالینی 310000
متخصص درمان اصلاحی 183000
متخصص پوست 300000
متخصص تغذیه 195000
دکتر 235000
پزشک بخش اورژانس 211000
پزشک گوش و حلق و بینی 181000

درآمد پزشکان در نیوزیلند بر اساس شهر

از دیگر عوامل بسیار تأثیر گذار بر میزان درآمد پزشکان در نیوزیلند می توان به محل زندگی و شهر اشاره کرد. این کشور شهرهای بزرگ و کوچک بسیار زیادی را در خود جای داده است که هر کدام از این شهرها دارای شرایط زندگی، میانگین هزینه ها و درآمدهای مختلفی هستند و از همین رو هر فرد باید با توجه به علاقه و شرایط خود محل صحیح برای زندگی را انتخاب کند.   

درآمد پزشکان در نیوزیلند بر اساس شهر بسیار متفاوت است و جای تعجب نیست که در شهرهای بزرگ و بین المللی تر درآمد پزشکان بیشتر باشد. امروزه در بین شهرهای نیوزلندی اوکلند دارای بیشترین درآمد است و پزشکان می توانند با اشتغال در این شهر تا بیش از 257500 دلار نیوزلند درآمد به دست آورند.

از طرفی پزشکان با شرایط و مهارت های یکسان در شهر کرایست چرچ درآمدهای کم تری به دست آورده و میانگین حقوق افراد شاغل در این شهر حدوداً 248400 دلار می باشد. حائر اهمیت است که شهر ولینگتون نیز جزو شهرهای عالی برای زندگی و میانگین درآمد پزشکان در این شهر 241200 دلار می باشد.

یکی دیگر از شهرهای بسیار محبوب نیوزلند برای اشتغال و زندگی شهر همیلتون می باشد. امروزه درآمد پزشکان در این شهر نسبت به دیگر شهرها پایین در نظر گرفته شده و به صورت میانگین 206100 دلار می باشد. در نهایت شهر روتوروا پایین ترین میانگین درآمد پزشکان در نیوزیلند را بین دیگر شهرها داشته و درآمد افراد در این شهر 205700 دلار می باشد.

افزایش درآمد سالانه پزشکان در نیوزیلند

افزایش درآمد سالانه پزشکان در نیوزیلند

درآمد پزشکان در نیوزیلند هر ساله رشد زیادی را تجربه کرده و افزایش پیدا می کند. به طور کلی هر صنعت این کشور در طول یک سال شاهد افزایش درآمد است اما اغلب در بیشتر این مشاغل افزایش درآمد دقیقاً برای یک سال نیست و ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد تا افزایش درآمدها اعمال شود.

در حال حاضر افزایش درآمد سالانه پزشکان در نیوزیلند حدوداً هر 15 ماه یک بار انجام شده و این افراد هر پانزده ماه یک بار شاهد افزایش درآمد و حقوق خود هستند. این افزایش درآمد در صنایع مختلف متفاوت است و هر صنعت با توجه به عوامل مختلفی مانند شرایط اقتصادی و تقاضا، از افزایش درآمد بیشتری بهرمند می شود.

امروزه افزایش حقوق سالانه پزشکان در نیوزلند حدوداً 12 درصد در هر سال است و این افراد در سال گذشته 12% شاهد افزایش درآمد بودند. با توجه به این که میانگین افزایش سالانه کشوری برای همه مشاغل مجموعاً 8 درصد در سال گذشته بود، پزشکی جزو مشاغل پردرآمد و آینده دار در نظر گرفته شده و شما می توانید با انتخاب این شغل در نیوزلند علاوه بر اخذ درآمدهای بالا در حال حاضر، در آینده نیز از درآمد بسیار خوبی بهرمند شوید.

به شما پیشنهاد می کنیم عناوین زیر را به منظور مقایسه سطح درآمد پزشکان در دیگر کشورها مطالعه کنید

پاداش و مزایای پزشکان در نیوزیلند

تمامی افزایش درآمدها و دستمزدهای این زمینه شغلی در میزان درآمد پزشکان در نیوزیلند منعکس نشده و بسیاری از بیمارستان ها بجای پول نقد از بسته های پاداش و نرخ های تشویقی استفاده می کنند. در سال گشته بیش از 82% از پزشکان مشغول به کار در کشور نیوزلند اعلام کردند که از مزایا و پاداش هایی بهرمند شدند و اکثر اوقات این پاداش و مزایای پزشکان در نیوزیلند حدوداً 5 تا 9 درصد حقوق سالانه پزشکان گزارش شده است. از طرفی این پاداش ها به پاداش نقدی محدود نشده و پزشکان می توانند از مزایای زیر نیز بهرمند شوند.   

  • حق مرخصی سالانه: تقریباً 30 روز در سال یا به بیانی دیگر 6 هفته تحت قرارداد کار تخصصی
  • تعطیلات رسمی: 11 تعطیلات رسمی در سال
  • ادامه تحصیل پزشکی: پزشکان علاقمند به تحصیل در این کشور مستحق 2 هفته (10 روز) مرخصی و کمک هزینه 16000 دلاری در سال هستند.

پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند را مطالعه کنید چراکه شرایط را برای آغاز و یا ادامه تحصیل در این کشور توضیح داده ایم و قطعا گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

سوالات پر تکرار درآمد پزشکان در نیوزیلند

درآمد پزشکان در این کشور حدود 187022 دلار در سال می باشد.

امروزه پزشکان نیوزلندی با بیش از بیست سال تجربه کاری می توانند 319700 دلار نیوزلند درآمد داشته باشند.

مردان پزشک در نیوزلند می توانند حدوداً 230000 دلار نیوزیلند درآمد به دست آورند.

درآمد پزشکانی که دارای مدرک دکترا هستند، تقریباً 22% از پزشکانی است که مدرک کارشناسی ارشد را دارند.

امروزه در بین شهرهای نیوزلندی اوکلند دارای بیشترین درآمد است و پزشکان می توانند با اشتغال در این شهر تا بیش از 257500 دلار نیوزلند درآمد به دست آورند.

اکنون که با درآمد پزشکان در نیوزیلند و شرایط این زمینه شغلی آشنا شده اید توصیه می کنیم به مقاله کار در نیوزلند مراجعه فرمایید تا با روش های قانونی مهاجرت از طریق اشتغال و همچنین نحوه یافتن شغل در این کشور نیز آشنا شوید. شما همچنین می توانید از طریق دفاتر غرب و مرکزی تهران یا دفتر شیراز این اطلاعات را به صورت حضوری یا تلفنی از مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به دست آورید. معطل نکنید و همین حالا اولین گام خود را به سوی زندگی و اشتغال در نیوزلند بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه