اجاره مغازه در نیوزلند

اجاره مغازه در نیوزلند یکی از روش های بسیار مناسب و درآمد زایی که برای افراد خارجی علاقمند به سرمایه گذاری در این کشور بسیار کارآمد می باشد و زمینه رشد و گسترش بسیاری را در ادامه همراه خود دارد.

اجاره مغازه در نیوزلند می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی باشد که به فکر کار در کشور نیوزلند هستند ، اتفاقا برای اطلاعات کامل تر می توانید با ارائه دهندگان این مقاله یعنی مشاوران  شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در تماس باشید ، انتخاب نیوزلند به عنوان مقصد تجاری می تواند با توجه به اقتصاد این کشور ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد و می توانید با اطمینان خاطر کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید.

نیوزلند دارای یک اقتصاد بازار پیشرفته است که در شاخص آزادی اقتصادی در سال 2022 رتبه چهارم را به خود اختصاص داد ، این کشور یک اقتصاد با درآمد بالا با تولید ناخالص داخلی اسمی (GDP) و سرانه 36254 دلار آمریکا است که همین موارد ، شرایط را برای متقاضیان اجاره مغازه در نیوزلند مهیا تر می کند و افراد می توانند با اعتماد بیشتر مهاجرت به نیوزلند را انتخاب کنند.

بسیاری از دانشجویان انتظار ندارند مجارستان در لیست برترین سیستم های آموزشی جهان رتبه بالایی داشته باشد ، اما در واقعیت سیستم آموزش عالی این کشور در جایگاه شگفت آور 22 قرار دارد. برنامه های مختلف در زمینه های متنوع در مجارستان برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان داخلی محبوب هستند ، اما تا کنون یکی از مشهورترین آنها رشته پزشکی بوده است.

فهرست مطالب
اجاره مغازه در نیوزلند
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اجاره مغازه در بهترین و ارزان ترین مناطق نیوزلند با کسب مشاوره از کارشناسان شرکت رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

راه اندازی یک مغازه در نیوزلند

در اولین قدم برای راه اندازی یک مغازه در نیوزلند باید بدانید که بهترین شهر در این کشور برای راه اندازی مغازه کدام است و با توجه به نوع مغازه ای که می خواهید راه اندازی کنید باید بدانید که آیا آن شهر زیرساخت مناسب اقتصادی برای مغازه شما را دارد یا خیر و شهر انتخابی شما باید از لحاظ اقتصادی در وضعیت مطلوبی باشد.

بهترین شهر ها برای اجاره مغازه در نیوزلند با توجه به نیاز شما و از لحاظ دارا بودن شرایط خوب اقتصادی ، می تواند ولینگتون پایتخت این کشور ، یا اوکلند باشد ، با اینکه هزینه زندگی در این شهر ها بیشتر از سایر شهر های نیوزلند است اما دارای اقتصاد بسیار قوی تری نسبت به سایر شهر ها هستند و زمینه بسیار مناسبی را برای اجاره مغازه فراهم می کنند.

بعد از انتخاب شهر مورد نظر برای اجاره مغازه ، باید به محله ای که می خواهید مغازه را در آن اجاره کنید ، توجه کنید ، به عبارتی هزینه اجاره مغازه در مرکز شهر و مناطق تجاری بسیار بیشتر از اجاره آن در حومه شهر است و هم چنین باید انتخاب کنید که می خواهید مغازه خود را در یک مجتمع تجاری اجاره کنید یا در کنار خیابان ، در نهایت بعد از انتخاب خود برای اجاره می توانید به بنگاه های معاملاتی در منطقه مغازه مورد نظرتان مراجعه کنید.

بند های قرارداد اجاره مغازه در نیوزلند

حصول اطمينان از اينكه بند های قرارداد اجاره مغازه در نیوزلند ، تمامي قوانین لازم را ذکر کرده باشد ، یکی از مهم ترین مباحث است ، برای اجاره مغازه در نیوزلند باید بدانید که قانون املاک در این کشور بر قرارداد اجاره تجاری حاکم است ، علاوه بر این ، می تواند شامل بند های مختلفی باشد که موجر هنگام اجاره مغازه با مستأجر خود بر سر آن ها توافق کرده است ، حال توجه کنید که قرارداد باید شامل جزئیاتی مانند :

  1. طرف های درگیر در قرارداد و شرحی از وضعیت مغازه.
  2. مدت زمان اجاره مغازه و بررسی هزینه ماهانه اجاره.
  3. الزامات نگهداری مغازه توسط مستاجر که در صورت آسیب دیدن ساختمان چه کسی مسئول است.
  4. خروجی ها و اینکه چه کسی مسئول پرداخت آن است و حق و حقوق پارکینگ.
  5. بند های مربوط به طریقه استفاده مستاجر از مغازه.
  6. ضمانت نامه
بند های قرارداد اجاره مغازه در نیوزیلند
مدت زمان اجاره مغازه در نیوزیلند

Shop rental period in NewZealand

مدت زمان اجاره مغازه در نیوزلند

اول از هر چیزی باید توجه کنیم که اجاره مغازه در نیوزلند در لیست اجاره املاک تجاری قرار دارد و مدت زمان اجاره مغازه در نیوزلند طبق قوانین مربوط به املاک تجاری اداره می شود ، معمولاً مدت یک قرارداد اجاره تجاری استاندارد در این کشور از سه تا پنج سال متغیر است و بسته به مذاکرات اجاره در قرارداد ، یک دوره تمدید یا احتمالاً دو دوره وجود دارد ، اجاره بلند مدت به کسب و کار موجر احساس امنیت می دهد زیرا مستاجر را برای مدت طولانی تری مقید به اجاره مغازه کرده است.

این بدان معناست که موجر برای چند سال درآمد ثابتی از اجاره دریافت خواهد کرد و یک امنیت شغلی را ایجاد می کند ، با این حال ، در بازار به سرعت در حال رشد نیوزلند ، اغلب اجاره مغازه بصورت اجاره بلند مدت ممکن است تا زمان تمدید (زمانی که بررسی های بازار معمولاً انجام می شود) در بازار به اجاره نرسد.

بنابراین ، مستاجران معمولا اجاره های کوتاه مدت را ترجیح می دهند ، زیرا ریسک کمتری آن ها را تهدید می کند ، به ویژه زمانی که با گزینه هایی برای تمدید همراه باشند ، هم چنین اجاره نامه های کوتاه مدت (کمتر از دو سال) ، به این صورت است که شرایط اجاره را به گونه ای می توان تغییر داد که هم مناسب مستاجر باشد و هم برای موجر سودمند واقع شود.

اوراق قرضه بانکی در اجاره مغازه در نیوزلند

اوراق قرضه بانکی یا ضمانت نامه های بانکی در اجاره مغازه در نیوزلند ، یک قرارداد مالی بین مستاجر و بانک است که در آن در صورتی که مستاجر نتواند اجاره را پرداخت کند ، بانک مبلغ مشخصی را به موجر پرداخت می کند.

به طور معمول ، مبلغی که در اوراق قرضه بانکی در اجاره مغازه در نیوزلند باید برای ضمانت نامه بانکی کنار گذاشته شود ، از سه تا شش ماه اجاره به اضافه هزینه های خروجی متغیر است ، اکیداً توصیه می شود که در صورت عدم تضمین شخصی ، ضمانت نامه بانکی بزرگتر (مانند اجاره شش ماهه) مورد نیاز باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با اخذ وام بانکی برای اجاره مغازه در نیوزلند ، می توانید سوالات خود را با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در میان بگذارید و تمام ابهامات خود را از بین ببرید ، هم چنین برای افرادی که تصمیم به اجاره مغازه و سرمایه گذاری در این کشور را گرفته اند می توانند پروسه عقد قرارداد مغازه اجاره ای خود در نیوزلند را به دست مشاوران حرفه ای ما  بسپارند تا این روند پیچیده را به راحت ترین شیوه برای آن ها ممکن کنند.

در ویدیویی که مشاهده می نمایید به بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو برای متقاضیان این امر پرداخته ایم ، اما لازم  است یادآوری کنیم که کارشناسان و مشاورین دلسوز هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همواره نهایت تلاش و اراده خود را به کار می گیرند تا شما عزیزان در حین انجام امور مهاجرتی خود با مشکل و یا ایرادی مواجه نشوید و مهاجرتی لذت بخش را تجربه نمایید.

هزینه اجاره مغازه در نیوزلند

اجاره مغازه در نیوزلند با توجه به محله ، اندازه مغازه ، شهر و نوساز یا قدیمی بودن ملک ، می تواند بسیار متفاوت باشد که در ادامه به بررسی هزینه اجاره مغازه در پرجمعیت ترین شهر این کشور یعنی اوکلند می پردازیم :

محله موردنظر اندازه مغازه اجاره سالانه مغازه
Great South Road, Otahuhu 110 متر مربع 20500 دلار نیوزلند
Broadway, Newmarket 36.6 متر مربع 28266 دلار نیوزلند
Otahuhu 210 متر مربع 51000 دلار نیوزلند
Nuffield Street Newmarket 174.4 متر مربع 55000 دلار نیوزلند
Wellington Highway, Mt Wellington 54 متر مربع 12500 دلار نیوزلند

اگر به دنبال هرگونه اطلاعات بروز برای تحصیل در نیوزلند هستید می توانید با اعتماد به مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید ، هم چنین برای آگاهی دقیق تر از نرخ اجاره مغازه در نیوزلند ، در شهر های متفاوت این کشور ، می توانید از طریق راه های ارتباطی ای مانند واتس اپ و اینستاگرام با کارشناسان ما همراه شوید تا بر آگاهیتان در این زمینه افزوده شود.

اجاره بها در طول مدت اجاره تجاری در نیوزلند

بطور کلی ، اجاره بها در طول مدت اجاره تجاری در نیوزلند می تواند افزایش یابد ، یا ممکن است مطابق با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) یا برخی شاخص های دیگر افزایش یابد ، هم چنین ممکن است موجر بخواهد اجاره را با توجه به ارزش بازار در زمان تمدید اجاره یا حتی بصورت مقطعی در طول مدت اجاره ، بطوری که اجاره برای مدت طولانی باشد تغییر دهد ، بنابراین گنجاندن یک بند در قرارداد اجاره مغازه در نیوزلند می تواند برای آگاهی مستاجر نیز هنگام بستن قرارداد بسیار مفید واقع شود.

اگر قصد ثبت شرکت در این کشور را در هر یک از شهر های این کشور دارید باید قبل از هر چیزی از تغییرات قیمت ها و اقتصاد لحظه ای در این کشور آشنا شوید که برای آگاهی از این موارد می توانید به کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی مراجعه کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اصول و قوانین عقد قرارداد اجاره مغازه در سرتاسر جهان را از کارشناسان ما بیاموزید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

وظایف مستاجر و موجر در اجاره مغازه در نیوزلند

در روند اجاره مغازه در نیوزلند ، مستاجر و موجر باید وظایفی را نسبت به یکدیگر به عمل آورند و از آنجایی که این مورد امر بسیار مهمی است ، نباید تعجب آور باشد که چارچوب های قانونی برای تعیین تعهدات هر یک از طرفین وجود دارد و در ادامه به بررسی وظایف مستاجر و موجر در اجاره مغازه در نیوزلند و این قوانین می پردازیم :

وظایف موجر وظایف مستاجر
موجر باید از اینکه ملک در وضعیت معقول است اطمینان حاصل نماید. مستاجر باید اجاره و قبوض برق و آب مربوط به مغازه را به موقع بپردازد.
اجازه دادن به مستاجر برای ایجاد تغییرات دکوراسیون برحسب استفاده از ملک اجاره شده. مستاجر باید ملک را تمیز ، مرتب و سالم نگه دارد و موجر را در مورد مسائل مربوط به مغازه آگاه کند.
ارائه یک نماینده در صورتی که موجر نیوزلند را برای بیش از 21 روز متوالی ترک کند. فرد باید فقط طبق توافق نوشته شده در قرارداد از مغازه استفاده کند.
در صورتی که موجر قصد فروش ملک را دارد باید از قبل به مستاجر اعلام کند. مستاجر فقط با مشورت با موجر و اخذ اجازه وی می تواند تغییراتی در مغازه ایجاد کنید.

با مطالعه مقالات زیر می توانید اجاره مغازه در کشورهای مختلف جهان را با یکدیگر مقایسه کنید.

شرایط فسخ قرارداد اجاره مغازه در نیوزلند

به طور کلی شرایط فسخ قرارداد اجاره مغازه در نیوزلند به این صورت است که هیچ یک از موجران یا مستاجران نمی توانند یک اجاره با مدت معین را زودتر از موعود ذکر شده در قرارداد خاتمه دهند ، با این حال ، استثنائات محدودی برای این قاعده وجود دارد و اگر موجر یا مستاجر بخواهد اجاره را زودتر خاتمه دهد به برخی گزینه های دیگر زیر می تواند مراجعه کند.

یکی از راه های فسخ قرارداد اجاره مغازه در نیوزلند این است که ، مالکان و مستاجران می توانند توافق کنند که اجاره را زودتر خاتمه دهند ، یا یک مستاجر ممکن است ملک را واگذار کند یا اجاره دهد که در این صورت نیز می توان قرارداد را فسخ کرد و در نهایت ممکن است مستاجر یا موجر با درخواست به دادگاه اقدام کند.

سوالات پر تکرار اجاره مغازه در نیوزلند

جالب است بدانید که نیوزیلند دارای یک اقتصاد بازار پیشرفته است که طبق آخرین اعلام و در پایان سال 2022 این کشور موفق به قرارگیری در رتبه چهارم جهان شد است که کاملا نشان دهنده مناسب بودن شرایط برای سرمایه گذاری در این کشور است.

در این جا باید گفت که چنان چه شما بتوانید در شهرهای بزرگ و پر جمعیت نیوزلند مغازه اجاره کرده و یا هر بیزنس خود را راه اندازی کنید یقینا احتمال موفقیت شما بسیار بیش تر خواهد بود و باید بهترین شهر این کشور را ولینگتون پایتخت اعلام کرد.

این موضوع در اصل بستگی به شرایط موجر و مستاجر دارد ، اما معمولا قرارداد هرچه بلند مدت تر باشد امنیت خاطر بیش تری را به مستاجر و اجاره کننده مغازه می دهد ، به همین خاطر بهترین مدت برای این کار معمولا 3 تا 5 سال می باشد که در صورت رضایت طرفین می توانند تمدید نیز شود.

عوامل مختلفی می توانند بر قیمت اجاره ماهانه مغازه در این کشور تاثیر بگذارند ؛ اما مهم ترین عواملی که می توانیم از آن ها نام ببریم شامل : ابعاد و اندازه مغازه ، شهر ، محله قرارگیری مغازه ، مدت زمان اجاره و امکانات و تجهیزات موجود در مغازه می باشند.

به طور کلی نه موجر و نه مستاجر قادر به فسخ پیش از موعد قرارداد اجاره نمی باشند و در صورت عدم رضایت طرف مقابل باید خسارتی به وی پرداخت شود ، البته در صورت رضایت طرفین این امر کاملا شدنی است و باید بگوییم به طور کلی این موضوع به طرفین معامله بستگی دارد.

برای عزیزانی که اجاره مغازه در نیوزلند را انتخاب کرده اند ، برای تحقق این هدف تجاری خود می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی همراه شوید تا بهترین و بروز ترین اطلاعات را در زمینه اجاره مغازه در این کشور زیبا را در اختیار شما قرار داده و بتوانید با آگاهی بیشتر بسوی واقعیت بخشیدن به هدف خود حرکت نمایید ، همچنین مقاله کار در نیوزلند نیز برای آشنایی بیشتر شما با این کشور توسط مشاورین حاضر ما در دفاتر تهران و شیراز تهیه و تنظیم شده اند.

اینک شما و شنیدن صدای دوستانی که نتیجه اعتماد به تیم مهاجرتی رجبی را دریافت نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه